Opinie o PKP Intercity Remtrak Sp. z o.o.
Tak jest warszawa ma byc zamykana. teraz jest powolne wygaszanie produkcji.
Jestes pewien o Warszawie - bo slyszalem inne wersje.
(usunięte przez administratora)
Co chcesz wiedziec kolego.
Kasa nawet dobra w Idzikowicach tylko trzeba pracowac a nie walic sieme i narzekac ze nic nie ma. Warszawe wreszcie zamykaja a Idzikowice sie rozbuduja bedzie lepiej.
dres-to co dzieje się u nas to wszyscy wiedzą ale jak chcesz mieć prace to morda w kubeł,jeszcze jedno a gdzie ma się podziać rodzina.Dobrze,że taki zakład istnieje.Siema wasz Jurek
powiew świeżości nowy mistrz, przestaną kręcić lody,nepotyzm STOP.DYREKTORZE TAK TRZYMAĆ
nadal piją jak pili brak reakcji ze strony dyrektora ale po części to mistrzowie kryją bo boja się dyktatora.Praca jest ciężka ale kto chce to zarobi.Z tego co mówią ma się ku lepszemu.
robotnicy dla kierownictwa życzą trzeżwego umysłu mało nepotyzmu i otwartości na ich los
policzmy Remtrak Warszawa robi 8-10 wagonów miesięcznie i obecnie przy cenie 250.000 oscyluje na 0+. Ceny Newagu z ostatniego przetargu to 600.000zł/wagon. Czyli Remtrak generuje oszczędność dla Intercity ok 2.8-3.5 miliona zł/miesięcznie. Taka jest rynkowa wartość oszczędności jaką Remtrak Warszawa pozwala oszczędzić IC.
piotrków przyjmuje do pchania wuzków kasa do ugadania na łapę po robocie jest kolejka
rendgen,który opisujesz oddział bo złożyłem papiery do Idzikowic. Siema
mówisz że oddział warszawski jest rętowny....hm... pomyśl!!! robicie średnio 8 wagonów w miesiącu( płaca kierownictwa, nadzoru, pracowników, firm zewnętrznych,serwisów, części zamiennych do tego dochodzi kwota z pięcioma zerami za wynajem hali,+ standardowe opłaty za media + grzywny i kary za opóźnienia) dolicz do tego części jakie otrzymujecie od naszych oddziałów i zobacz sobie efekt końcowy. A więc jeśli dalej myślisz że sie sam oddział utrzymuje to jesteś GŁUPI A tak na marginesie nie mówiłem że Remtrak nie jest potrzebny, napisałem że nie potrzebne jest to wielkie Gó wno zwane oddziałem warszawskim. pozdrawiam
tłuki
REMTRAK TO KIEROWNICTWO,DYREKTOR I MISTRZE TO SAME DEBILE
@Kolosalny jesteś w błędzie odnośnie Warszawy. Oddział jest rentowny i potrzebny. Kto inny będzie remontował wagony? Widać, że jesteś oderwany od realiów rynkowych bo koszty naprawy wagonów w innych firmach są o 250-300% WIĘKSZE. Tak więc jest potrzeba istnienia Remtraku który robi dużo dobrej roboty dla IC.
nie musisz sie kolego martwić o prace. szybciej poleci oddział warszawski niż piotrków i idzikowice, tym bardziej że te odziały są rentowne w przeciwieństwie do warszawskiego. toruń to inna bajka, więc raczej też szybko nie bedzie zamknięty, ale obym sie mylił.`
Wie ktoś, czy to prawda o likwidacji oddziału w Toruniu i w przyszłości w Piotrkowie?
Panie "kontrolerze" G. zasadniczo ma Pan racje:> Inspekcja Pracy nie jest tu potrzebna, potrzeba człowieka który o wszystkim poinformuje prezesa... serdecznie pozdrawiam dzisiejszych zwolnionych, pamietajcie ze za głupote sie płaci słono...."Pieczone barany" :)
ale łapanka jak za łokupanta i co|||||| szara żeczywistość
Gratuluję kierownictwu za podejmowanie slusznych decyzji. Pozwalacie pracować pracownikowi ktory naduzywa alkoholu i ma wszystko w d.... łącznie z wami. Taki czlowiek może pracowac bez zadnych konsekwencji a pracownik ktory pracuje sumiennie nie może liczyc na żadna premię i jeszcze zwolnieniem go straszą. Sprawą powinna zajac sie Inspekcja Pracy. Pozdrawiam pana R. patola
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w PKP Intercity Remtrak Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy PKP Intercity Remtrak Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 19.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w PKP Intercity Remtrak Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 12, z czego 1 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!