Opinie o Zakład Mięsny Wierzejki J. M. Zdanowscy sp.j.
W jaki sposób dba się o relacje i ogólna atmosferę w zespołach? Widziałam parę komentarzy odnoszących się do sytuacji w niektórych lokalizacjach. Nie wiem czemu na tym forum są dodawane, ale czy występują po tym jakieś reakcje?
Jak szefostwo w Zakład Mięsny Wierzejki J. M. Zdanowscy sp.j. traktuje ludzi?
Witam. Piszę ku przestrodze nowym pracownikom ewentualnie proponuję przyjzec się Pani kierownik w otwocku orzy ulicy majowej. Poprzednia kierowniczka pani kinga robiła wszystko aby lada wyglądała ładnie oraz aby niczego nie zabrakło dla nikogo. Po odejściu najlepszej kierowniczki zastąpiła ja jakąś Pani której słoma z butów wystaje... mianowicie byłem świadkiem gdy opisywana Pani nastawia inne osoby przeciwko nowej pracownicy która się stara aby obsługa była na najwyższym poziomie jak i również odnosi się do innych pracowników Ty masz zrobić to a Ty to a sama od siebie nic nie daje. Nie potrafi nawet do klientów się odezwać bo próbuję wciskać rzeczy przeterminowane które nigdy nie stoją w lodówce poprostu jest bezczelna. Ktoś nad nią powinien przyjzec się jej pracy naprawdę bo obsługa w jej wykonaniu pozostawia wiele do myślenia a inna kwestia to traktowanie przez nią pracowników którzy po kolei będą odchodzić. Z miłą chęcią przychodziłem do tego sklepu ale przestalem gdy w sobotę o godzinie 13 brakuje głupiej piersi z kurczaka za kadencji Pani Kingi nigdy nie było takich problemów No i przedewszystkim pracownicy byli bardzo zadowoleni i uśmiechnięci
Szanowny @Stal..., najpierw proponuję wrócić do szkoły podstawowej i zacząć się uczyć języka polskiego od nowa, bo tekst jest pełen błędów językowych. Ja jestem stałym klientem również, znałem panią Kingę i znam obecną panią kierownik. Opinie wyrażone w tekście są bardzo krzywdzące dla obecnej pani kierownik, ponieważ nigdy nie zauważyłem żadnej nieuprzejmości w stosunku do klientów, a że karze pracownikom pracować, bo taka jest jej rola. Nie zauważyłem braku towaru w ladzie. Cały ten tekst od @Stal... wygląda po prostu na paszkwil napisany z pobudek osobistych.
Nie zauważyłem żadnych zmian, to ktoś się zmienił w sklepie, czytam wypociny i raczej pisze były pracownik, znam sklep i o dziwo był drób po 13.00, może należało zapytać, był spory ruch, no ale cóż najlepiej kogoś oczerniać. Może jak Pan lub Pani przeżyje kilkadziesiąt lat to może zmieni Pan zdanie w ocenie ludzi?
Współczuję pani Kasi być na na stanowisku kierownika w dzisiejszych czasach. Pracownik nie przychodzi z myślą o uczciwej pracy tylko czyha kiedy wyskoczyć na papierosa i spojrzeć w telefon.
Akurat w tym punkcie nie byłam to nie wiem jak to wygląda, ale czy zdarza się ze tylko jedna pracownica / pracownik tak właśnie robi? Co na to pozostali? Jaka jest teraz atmosfera w sklepie? Mam na myśli te pomiędzy pracownikami, bo niedługo pracy chyba będę szukać
Nie polecam pracy w tej firmie. Pracownik nie liczy się. Ważny tylko utarg. Kobieta musi rano rozładować towar, gdzie w pojemnikach jest po 20/25 kg mięsa. Przepisy BHP zupełnie nie zachowane. Pensje nie adekwatne do wykonywanej pracy i obowiązków. Płaca na czas, premii praktycznie już nie ma (czasami 8,00 zł) i nic więcej. Starzy pracownicy uciekają, bo mają już dosyć.Kto chce niech spróbuje, życzę powodzenia????
dobry
besesowne
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Szacun dla chlopakow co produkuja podroby,kaszanka oraz salceson wymiataja,naprawde sa pyszne,kupowalem w wielu innych zakladach ale Wierzejki maja bezkonkurencyjne.
(usunięte przez administratora)
Beata agresywna ???????????? dobre . Najgorzej jak ktoś wstanie lewą nogą i idzie do sklepu flustracje wylądować na ekspedientce. I wszystko nie pasuje wiemy klientowi mięso mu śmierdzi nie świeże itd........a przyjdzie za jakiś czas i milutki sympatyczny. Pozdrawiam Panie z Mościsk
Czy istnieje możliwość rozwoju w Zakład Mięsny Wierzejki J. M. Zdanowscy sp.j.?
Czy wy nie macie oczu i uszu na sklepie Warszawie przy gminie Bielany pracują tylko dwie osoby. Nie wiem podziwiać czy współczuć . Szok i niedowierzanie panie są wspaniałe ale co wy robicie w takich sytuacjach NIC. Tylko patrzeć jak ten sklep zamknięcie z braku załogi
Jak się słyszy na sklepach opinie o Państwa regionalnych to uszy więdną. Byłam świadkiem jak stała regionalna młoda ciemna blondynka chyba Agata i usilnie mówiła do ekspedientki mimo ,że była sama i obsługiwała klientów. Jak macie braku z zalogach to niech się wezmą do pomocy a nie pouczają i jęczą na głową.
To co robicie Państwo podstawnie lub bezpodstawnie pisząc słuszne lub nie słuszne opinie jest niesmaczne. Albowiem na ścianie w każdym naszym sklepie Wierzejek jest numer do kierowania regionalnego jeżeli ktoś jest źle traktowany przez obsługę danego sklepu może to zgłosić. A nie anonimowo wylewać swoje żale myślę że takie załatwienie sprawy jest bardziej uczciwe.Z poważaniem były kierownik stoiska w Otwocku na ul Karczewskiej
Chciałbym dowiedzieć się czy w państwa firmie jest tolerowane niegrzeczne traktowanie klienta.A żeby było jasne już wszystko opisuję, robiłam zakupy w państwa sklepie w Otwocku na ul. KARCZEWSKIEJ obsługiwała mnie Pani kierownik Iwona ta osoba jest bardzo niegrzeczna ,pokrzykuje na klientów, a poza tym towar w lądzie nie wygląda na świeży. Tamta poprzednia załoga pod kierownictwem Pani Bogusławy to wysokiej kultur osoby. Może ktoś z osób zarządzających przyjzalo się obecnej Pani.
Też jestem stałą klientką. Stałymi klientami ,bo mąż też często robi tam zakupy. Nigdy ale to nigdy nie spotkaliśmy się z opisywanym zachowaniem!? Pokrzykiwanie na klienta? Nigdy nie zdarzyło się to nam. Stojąc w kolejce tez tego nie zaobserwowałam. Zawsze jest miło, grzecznie. Często żartujemy sobie. Lubimy gdy traktuje się nas "jak swoich". Nie jestem przeciwniczką luźnego kontaktu. Pani Iwona i reszta personelu jest w porządku. Jestem ogromnie zdzwiona tymi wpisami .
Aż jestem w szoku kto takie bzdury wypisuje? Mieszkam niedaleko i zakupy robię w tym sklepie systematycznie za kadencji obu zespołów. Zawsze obsługa była i jest na wysokim poziomie. Nowa załoga dba o jakość, zawsze jestem dobrze odbslużona. Nie spotkałam z niemiłą obsługą, wręcz przeciwnie, pani kierownik dba o sklep. Te komentarze śmierdzą mi poprzednią załogą? Ktoś ma za małe ego? POLECAM sklep ;)
Co za bzdury ktoś wypisuje o sklepie Wierzejski przy ul.Karczewskiej ,jestem zadowolony z obsługi p.(usunięte przez administratora)i personelu miła obsługa można pożartować ,towar jest świeży,lada przyciąga ,osoba która tak pisze to chyba jest podstawiona żeby umilić p.(usunięte przez administratora)pracę,
Czytam wpisy Byłego klienta i odnoszę wrażenie, że jest podstawi a osobą, która wypisuje coś co mu ktoś każe aby oczernić jedną z pracownic. Nie czyta się tego z sympatią dla Byłego klienta, chyba sam nie jest sympatyczny!
Witam. Jestem stałą klientką w sklepie w Mińsku Mazowieckim przy rynku. Zakupy robię zazwyczaj w sobotę. Swoje trzeba odstać w kolejce, ale dziewczyny robią co mogą żeby wszystkich w miarę szybko obsłużyć. Potrafią też "zabawić" klientów rozmową czy też pożartować w kulturalny sposób z koleżanki. Dziś sklepem zarządzała pani zastępca i niestety nie mogę stwierdzić że czas spędzony w kolejce był miły. Pani jest miła dla klientów, ale to w jaki sposób odzywa się do koleżanek pozostawia wiele do życzenia,chociaż dziewczyny uwijają się jak w ukropie,żeby sprawnie obsłużyć klientów i żeby każdy wyszedł ze sklepu zadowolony. Widać że dziewczyny są spięte i boją się w ogóle odezwać. Byłam świadkiem kilku chamskich odzywek tej pani do koleżanek. Nie miło się tego słucha.Nie dziwie się że wolą pracować w ciszy. Rozumiem że jest od tego żeby "pilnować porządku", ale takie sprawy powinny być załatwiane bez obecności klientów. Sytuacja jest całkiem odwrotna gdy pracuje pani kierownik. Atmosfera jest całkiem inna. Dziewczyny uśmiechnięte i żartują nawet z pani kierownik. I w takie soboty nawet czas spędzony w kolejce jest przyjemny.
W Netto przy ulicy Karczewskiej jest wasz punkt Wierzejki mysle ze nalezalo by kategorycznie zmienic ania kierowniczke Iwone jest to osoba ktora nie powinna pracowac z klientem nie sympatyczna arogancka strach sie wogole co kolwiek zapytac z laski podaje towar a jak go juz poda to pozostawia wiele do zyczenia nalezalo by ta pania przeszkolic jak powinna wygladac obsluga klienta no chyba ze panstwu niee zalezy na kliencie poprzednia zaloga przesympatyczne dziewczyny zawsze uczynne towar pachnacy swiezy ladnie wyeksponowany co u tej pani to dalekie od dobrego u pani Iwony albo bierzesz to co Ci daje a jak nie to zmien sklep no nie natym rzecz polega .Proponuje odsunac ta pania sa teraz tez dwie sympatyczne panie P.Dorota i P.Grazyna i to one powinny reprezentowac wasz sklep zawsze pogodne usmiechniete przynich lada zacheca i na takich ludzi trzeba nam.
Powtórzę to co napisałam innej "niezadowolonej" osobie. Nie zgodzę się z tą opinią. Robimy w tym punkcie zakupy bardzo, bardzo często! Cała obsługa stoiska jest pomocna ,bardzo kontaktowa i grzeczna. Pani Iwona i reszta załogi traktuje nas, klientów, życzliwie. Można pożartować i pomarudzić przy ladzie. Wykazują cierpliwość. Może samemu warto być deczko grzeczniejszym? Co do wyglądu lady też nie mam zastrzeżeń.
Od jakiegoś czasu spotykam się z beszczelnoscia w państwa firmie przy ulicy Karczewskiej w Otwocku!!! Od kiedy pracuje tam pani Iwona obawiam się o cokolwiek zapytać! Nie dość że niejednokrotnie spotkałem się tam z chamstwem z tejże pani strony próbując zakupić mięso czy wędliny, to takowe po odpakowaniu w domu były nieświeże. Delikatnie mówiąc śmierdziały. Lada pozostawia wiele do życzenia, jej ekspozycja nie zachęca aby kupić tam więcej niż produkt na obiad, co też może wiązać się z niemiłymi doznaniami. Pani Iwona zwraca się w sposób niemiły do klientów co też mniemam można zauważyć po ruchu gdy ona jest na zmianie. Proszę o zwrócenie szczególnej uwagi na zachowanie tej pani, bo ja jej nie widzę dalej za lada.
Nie zgodzę się z tą opinią. Robimy w tym punkcie zakupy bardzo, bardzo często! Cała obsługa stoiska jest pomocna ,bardzo kontaktowa i grzeczna. Pani Iwona i reszta załogi traktuje nas, klientów, życzliwie. Można pożartować i pomarudzić przy ladzie. Wykazują cierpliwość. Może samemu warto być deczko grzeczniejszym? Co do wyglądu lady też nie mam zastrzeżeń.
Z tego co zauważyłam po wpisach na forum zazwyczaj dotyczą one obsługi w sklepach i są publikowane przez samych Klientów. Co w przypadku osób zatrudnionych? Na stronie w zakładce z pracą są wskazane stanowiska takie jak magazynier czy też rozbieracz a co z opcjami pracy w biurze? Gdzie szukać ogłoszeń? Są może przyjęcia na dział handlowy lub dział opinii klientów? Są przedstawione w stopce strony
Dziś w jednym z Państwa sklepów zostało mi sprzedane śmierdzące mielone mieso z indyka. Po otwarciu buchnęło smrodem. Jak dla mnie jest to niedopuszczalne w szczególności, że mialo być przeznaczone dla małego dziecka. Udałam się do sklepu, niestety był już zamknięty. Proszę o zwrot pieniędzy za ten produkt i pouczenie obsługi sklepu, że mięso śmierdzące już przez torebkę nie nadaje się do sprzedaży. Teraz rozumiem czemu zostało zapakowane w dodatkową torebkę. Mieso było w lodowce do czasu otwarcia. Czekam na Państwa odpowiedź i jeśli ponownie odwiedzę Wierzejski to będę sprawdzać jego świeżość, choć raczej zrezygnuje z kupowania w tej sieci. Mieso wylądowało w śmietniku. Niezadowolona klientka. Sklep Warszawa Ursus ul. Pużaka 1
Przepraszam za zaistniałą sytuację i bardzo proszę o podejście do sklepu przy ul.Pużaka w godzinach 7:00-19:00. Pozdrawiam
Dzień dobry, dziękujemy za zgłoszenie. Towar można zareklamować w naszym sklepie i tam zostanie rozpatrzone zgłoszenie. Jako firma zapewniamy naszym sklepom codzienne świeże dostawy produktów, a nasi Sprzedawcy dokładają wszelkich starań aby takie sytuacje nie miały miejsca.
Bardzo mnie zaskakuję mloda dziewczyna u was w sklepie na Rynkowej w Siedlcach...kompletnie nie pasuje do tych kulturalnych Pań z reszty obsługi. Proszę jej przekazać aby czasem zastanowiła się jak się wyraża i zachowuje kiedy w sklepie są klienci ..
Zupełnie nie zgadzam się z pani opinią. Będąc osobiście stałą klientką oraz spędzając tez jakiś czas w oczekiwaniu w kolejce nigdy nie spotkałam się z jakąkolwiek nieuprzejmością ze strony żadnej z pań tam pracujących, a na pewno nie ze strony wspomnianej młodej pani, która moim zdaniem jest bardzo komunikatywną i miłą osobą :) myśle, że zespół nie ma do siebie pasować a się dogadywać, co przekłada się na skrupulatność obsługi klienta, która jest tam zachowana.
Nie musisz się zgadzać z moją opinia, to oczywiste. Jednak kiedy to ja byłam w sklepie i to ja byłam obsługiwana to młode dziewczę słało ostre bluzgi na zapleczu aż wstyd bylo kobiecie , która mnie obsługiwała. To że Pani stoi w kolejce i jest wszystko pięknie nie oznacza , że ktoś inny ma takie same doświadczenia:) nie stoimy w kolejce w tym samym czasie droga Pani
Jestem klientem sklep w Otwocku ul Karczewska bardzo byłem zadowolony z poprzedniej załogi miła pani kierownik zawsze pomocna, uśmiechnięta i bardzo życzliwa jak z resztą całą zaloga. Nie wiem kto wpadł na pomysł zmiany załogi bo obecną obsada sklepu to jakaś masakra nie miłe, robia wrażenie jak by były za karę.
Witam jestem tym zasmucona wpisem ponieważ nigdy nie spodkałam się z taką opinią na swój temat że pracuje za karą lubię swoją prace
Kupiłem pierogi z mięsem Wierzejki.Jak tak smakują ich wyroby jak te pierogi to współczuję ich konsumentom.Sama klucha a wśrodku trochę brei posypanej nie wiadomo czym.Nie skusiła mnie cena ale firma.Nie polecam najgorszym wrogom.W (usunięte przez administratora) jadłem lepsze.
Dziękujemy za opinię, naszę pierogi z mięsem często dzielą naszych klientów. Bierzemy do siebie każdą opinię i staramy się poprawiać nasze receptury. Zachęcamy też naszych klientów do pisiania swojej opinii o produktach w wiadomościach na naszym facebooku: Wierzejki- Smak tradycji.
Nie chce wpisać odpowiedzieć ale swoje odczucia co wtej firmie się dzieje po świętach idę do inspekcji pracy .pracowałam 2 tygodnie sama bez pomocy i dostałam pensje niższą niż w poprzednich miesiącach za 230 h a że msm to wszystko udekumetowane to nie daruję a karty pracy i listę obecności będę robiła z prawdą a nie z fikcja jakom w sobie zyczcie
Ja też byłam w inspekcji pracy dwa razy miałam h pracy według grafiku i karty pracy kiedy inspekcja weszła w biurze nie było nic zero majle kierownika pokadowane nawet miałam świadków ale niestety inspekcja będzie z Lublina bo tam należy do nich nawet były podrabiana bezpieczna koperta mojm nazwiskiem nie ręką moja tylko kierownik i mam prawo wytoczyć sprawę karna do 3 lat jest czas na to i grubo myślę nad tym pokrywalam manka Ala w kasie dając kierownik do ręki a okazało się że żadnego blankietu nic tylko słownie a kierownicy liderzy itp ja bronili ona nadal pracuje ja nie bo odeszłam
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Zakład Mięsny Wierzejki J. M. Zdanowscy sp.j.?
Zobacz opinie na temat firmy Zakład Mięsny Wierzejki J. M. Zdanowscy sp.j. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 34.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Zakład Mięsny Wierzejki J. M. Zdanowscy sp.j.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 27, z czego 2 to opinie pozytywne, 19 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Zakład Mięsny Wierzejki J. M. Zdanowscy sp.j.?
Kandydaci do pracy w Zakład Mięsny Wierzejki J. M. Zdanowscy sp.j. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.