Mówię Ci że nie dają umowy zlecenie w tej firmie.... Bo taka chciałem dostać i powiedzieli że to za poważna praca aby na zleceniu jeździć.... Na 1/8 jak nie rozumiesz to jest 0,125 inteligencie....i dostawałem tyle co każdy za 1h pracy z tym że caloetatowcy mieli 300zl premii a ja miałem 35 zł. Nie pisz o rzeczach o których nie masz pojęcia
Pierwszy kontrakt, czyli wozy su12 stacjonujące na Płochocińskiej ma możliwość zatrudniania ludzi na umowę zlecenie. Niestety już pózniejsze kontrakty, zarówno Mobilisu (MAN), Michalczewska (Scanie), Arriva (Otokar I SU18), tylko umowa o pracę , nikt na innych warunkach nie siada za kierownicą tych wozów. Dziwię się jednak że ktoś z MZA będący nadal pracownikiem tej firmy, zasila w Arrivie nawet jeśli to jest 22 lub 23 pln , mogąc u siebie przychodzić z wolnego i mieć płacone 50 lub 100.
Nie wiem czy mi chcialeś odpisać, czy komuś innemu, na pewno to Ty nie wiesz o czym piszesz. Tak jak już wspominałem to pierwszy przetarg Arrivy, czyli obsługa solarisami 12m dopuszcza zatrudnienie kierowców na umowę zlecenie. To że Arriva nie chce zatrudniać na taką formę umowy to inna para kaloszy. Przeczytaj sobie SIWZ do umowy tego przetargu i sprawa się wyjaśni. Poproszę też bez wycieczek osobistych, jeśli nie jesteś czegoś pewien to zasięgnij języka u zródła. Nie musisz już odpisywać w tym temacie, bo został już chyba wyczerpany. Mimo wszystko Pozdrawiam.
Po pierwsze pierwsze pytanie jakie zadałem przez telefon to czy da się na umowę zlecenie usłyszałem nie możemy cześć etatu Panu zrobić i po tym już na po drugie pracowałem właśnie na Płochocinskiej inie znam nikogo co był zatrudniony na umowę zlecenie więc wiem co pisze po trzecie mnie się zapytali gdzie chce pracować dopiero naszkoleniu BHP czy na Klemie czy na Płochocinskiej Klaudyna jeszcze nie było.... Niewiem skąd ty masz takie informacje ja byłem rok temu tam chyba że teraz coś się zmieniło
A ja pracuję od początku i znam umowę SIWZ o której mam wrażenie że nawet nie słyszałeś. Pewnie że przez telefon Ci tak odpowiedzieli, bo po co mają sobie głowę zawracać umowami na zlecenie, skoro zapewne bardziej im sie opłaca umowa o pracę na 1/8 etatu, jednak w teorii i umowie tego przetargu na su12 jest dozwolone zatrudnienie na umowę zlecenie.
Co za(usunięte przez administratora)już sam proces ''rekrutacji'' to kpina, wypisz wymaluij wczesniejsze czasy na wloscianskiej jak sie chciales zatrudnic, czy w mobilisie - nastepnym syfilisie..jeszcze za chwile wprowadza ''egzamin'' wewnetrzny po placu jak w MZA czy badania ktore trwaja i trawaja, bo trzeba latac od tego do tamtego lekarzyny,mimo przeciez posiadanych waznych badan(tu tez trzeba ale jeszzcze nie tak jak tam i nie tyle to zajmuje) ogloszenie, juz samo ogloszenie ich to jest skandal i jawne plucie w twarz tym co jeszcze przeciez sie nawet tu nie zatrudnili..kto to napisal, czy to celowe, czy maja tam smiech z gamonii co na to odpowiadaja czy ocb ale idzmy dalej..po wyslaniu cv dostaje sie zaproszenie na ''rozmowe'' gdzie zakrecone dziewczeta(nie majace z transportem czy KM nic wspolnego, ani tym bardziej nie posiadajace zadnej wiedzy na ten temat) powtarzaja jak mantry wyuczone na pamiec formulki, na konkretnie zadane pytania, ratuje albo cisza, albo zmiana tematu, albo odwrocenie kota ogonem..i terminy..terminy..terminy jeszcze raz terminy..a to certyfikat ZTM(smiechu warty ale to osobny temat) a to szkolenia BHP(wprost wrecz ordynarne) a to a tamto..i to sie schodzi z tym dobre 2tyg(i to ta lepsza wersja jest) jezdzenia, zawracania gitary i to wszystko po to zeby sie zatrudnic za marne grosze, z dojazdami(w tej chwili oferuja tylko na estrady, klamiac wprost ze maja obsade) i powrotem co zajmuje po 12-13godzin! odradzam szczerze, szkoda waszego zachodu, na rowni zarobki(jalmuzna) z tym co na ursusie, troche lepsza atmosfera niz tam(przynajmniej na 1z3 zajezdni) ale to jedyny pozytyw, bo nawet nowy tabor w Wawie nie zmienia oceny caloksztaltu tej firmy, a ci co im popodpisywali lojalki..poprostu pogratulować.
A co tu pisać, egzamin z topografii miasta, a zasadniczo z układu pętli autobusowych i dojazdów do nich. Miasto znasz, egzamin masz. Wcześniej od przyszłego pracodawcy dostajesz materiały do nauczenia i tyle w tym temacie. Kumacie Bracie Driv?
(usunięte przez administratora)
Jeżdżą Ci z MZA co wylecieli z hukiem i schronienie znaleźli w Arrivie, u Michalczewskiego bądź w Mobilisie. Kierowcom z MZA nie opłaca się zasilać u Ajentow, gdyż u siebie mają płacone extra pieniądze za przyjście z wolnego.
Arriva posiłkuje się kierowcami pracującymi w MZA ale oni dostają lepsze wynagrodzenie za takie chwilowe zasilanie oczywiście wszystko odbywa się po cichu żeby nie wzbudzać złości kierowców na etacie w Arriva
Co ty mówisz byłem kierowca zasilającym na 0,125 etatu chciałem na zlecenie ale nie chcieli mi dać i dostawałem jak każdy inny który przyszedł z własnym prawkiem 21 brutto za 1h
@Stachu Większe bzdury można tylko przeczytać na forum MZA i Michalczewski. Nie ma takiej możliwości żeby zasilaki zatrudnieni na 1/4 lub inną umowę o pracę mieli wyższe stawki. Tylko umowa zlecenie daje możliwość dostania większych pieniędzy.
Kilkunastu ale po co od razu ITD
Na którą etatu?Jakie pieniądze?Co ty za (usunięte przez administratora) wypisujesz?Przecież to ludzie czytają
A czy ja mowilam że MZA podpisują umowę o pracę bo mi się nie wydaje. Dostają umowy zlecenia i o dzieło.
Mówię Ci że nie dają umowy zlecenie w tej firmie.... Bo taka chciałem dostać i powiedzieli że to za poważna praca aby na zleceniu jeździć.... Na 1/8 jak nie rozumiesz to jest 0,125 inteligencie....i dostawałem tyle co każdy za 1h pracy z tym że caloetatowcy mieli 300zl premii a ja miałem 35 zł. Nie pisz o rzeczach o których nie masz pojęcia
(usunięte przez administratora)
Tak.
No co by tu napisać. Rozmowa była, myślę że nawet nieźle przeprowadzona. Kobieta nie miała parcia na szkła, pytania raczej standardowe. Brakowało mi konkretnego określenia zarobków tylko od do. Dostałem nawet czas na zastanowienie po rozmowie. Nie było jak tu piszą że zaraz głupiemu podsuwają umowę. Zostałem poinformowany o wszystkich warunkach umowy i mogłem w sumie zastanawiać się do woli, ale że byłem zdecydowany to na drugi dzień podpisywałem ją razem z innymi osobami.
Raczej standardowe pytania. Dlaczego? Czy jest pan gotowy na system dwuzmianowy i wczesne wstawanie w razie czego (oddział Tczew nie ma nocnych) Czy jest pan dyspozycyjny? Ile lat pan ma prawo jazdy? Chyba wszystko.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Ile placiliscie za zwrot prawa jazdy przy wypowiedzeniu umowy?
Serdecznie Polecam. Na trasie Toruń- Lipno: czysto, schludnie, można też powiedzieć - pachnąco. Kierowca ogolony, po niedawnej wizycie u fryzjera - aż miło popatrzeć. Autobus zadbany w środku i na zewnątrz, co zdecydowanie podwyższa komfort podróży.
Za listopad setek nie dostałem a byłem 4 dni ponad stan w czerwone kartki.... Nawet jak rozlicza kwartalne to tak zrobili że nie opłaca się przychodzić 3 miesiące pod rząd z wolnego bo setek nie będzie brawo firma tak dużo jest kierowców że możecie sobie pozwolić na zniechęcenie jeszcze części
No tak. Każde święto w roku płacone jest jak normalny dzień. Arriva wybrnela z tefo tak ze w komunikacji jest tzw. Ciaglosc czasu czyli nie musze placic dodatkowo za dni swiateczne i niedzielę. Płacone ekstra masz tylko nadgodziny to co powyżej nominału. I tak to wygląda tak że jak przyjdziesz z wolnego to pierwsze 2h to 50% kolejne 100%.
Tak ale przyszedlem 4 dni ponad stan i żadnych dodatków nie dostałem podobno dostanę w styczniu bo kwartalne rozliczenie czyli jak przyjdziesz 3 miesiące pod rząd z wolnego to ci wyposrodkuja i żadnych dodatków nie będzie czyli się nie opłaca przychodzić
Czy firma szykuję jakieś extra pieniążki na święta ?
Szykuje, oczywiście dla prezesa i całego kierownictwa. Kierowcy dostaną talerze że sledziami i ciasto. Jak w wigilię przyjedziesz na 4 rano to stoły będą uginaly się od dobrodziejstw na plastikowych talerzach. Natomiast twoje konto będzie nadal puste.
Konkretne pieniądze. Konkretna robota=konkretna zapłata=konkretne pieniądze czy to na świętą czy przy KAŻDEJ innej tego typu okazji.
To co wpadło na święta to powinno być co miesiąc do wypłaty doliczane za tą pracę i to spokojnie
Nastaly lepsze czasy, zwolnił się ten gruby planista z Estrady, jak stał w korytarzu to przejścia nie bylo hahaha.
A po drugie on był bardzo spoko. Zawsze można było polegać na nim i grafik starał.sie ułożyć każdemu żeby mu pasował.(usunięte przez administratora)
Nie osmieszaj sie Dominik i nie wymyslaj nie stworzonych historii na swoj temat - wieje przedszkolem :D Krzyz na droge.
A u Nas w Elblągu tylko makowiec nagryziony przez kota, nawet kawy nie ma. Ale dziury na placu w prezencie świątecznym załatane. Dzięki zamiejscowemu Wałęsie.
Dominik wracaj do pracy bo ten koleś po tobie to taki nie ogarnięty jest że brak słów
Witam Chce się zapytać jak wygląda finansowanie prawa jazdy kategorii D przez firmę ARRIVA / o Warszawa i czy warto zawracać sobie głowę czy szukać u innych ewentualnych pracodawców.
Arriva stawia Ci kwity i kwalifikacje a w zamian masz zatrudnic sie na 24 miesiace i Ci potracaja z pensji jakies 150pln. Zarobki kicha, za nominal jakies 2500. Plus taki ze luzna atmosfera i idzie sie dogadac i kwity masz w kieszeni pozdro
To są (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) Objecuja stawki a inne zarobki wychodzą w praniu , wala na kase . Odpowiadać za pasażerów i wozy które nie mają ubezpieczen, jak ZTM do czegoś takiego dopuszcza. Nie polecam , tragedia. Chodzi oczywiście o oddział w Warszawie Płochocińska.
No niby taki dramat i forum ogólno dostępne i można się tu wiele dowiedzieć i przejrzeć na oczy, a wczoraj na Targach Pracy na Plochocinskiej znowu tłum chętnych do pseudo szkółki Arrivy. Nie pomne o co biega z tymi chętnymi.
OC mają i AC pewnie też tylko zarząd twierdzi że AC nie wykupiono, stąd próby naciągania kierowców na pokrycie kosztów szkody.
No i co w tym dziwnego? Nikt nie kupuje AC jak nie trzeba. W MZA też nie ma AC, radiowozy policyjne też nie mają AC. Mobilis albo Michalczewski mają AC bo auta nie sa ich tylko banku.
Właśnie wróciłem ze spotkania rekrutacyjnego w Elblągu. Mam stałą pracę, ale mam dużo wolnego czasu i szukam czegoś dodatkowego żeby w domu się nie nudzić. Ale do rzeczy. Na spotkania przyjechała przemiła Pani i to w sumie jedyny plus. Poprosiłem Panią o przerwanie spotkania po tym jak usłyszałem o stawkach za godz. A mianowicie 11.50 brutto. + dodatek nocny + premia. Śmiech na sali. Pozdrawiam Panią Agatę
Masakra ceny biletów w kasie inne niż w internecie. Jeden stopień na minusie i już brak polaczenia. Dodzwonić się żeby zasięgnąć informacji!!! Nie ma opcji.
Widzieliście nowe ogłoszenia? Już chyba brak im pomysłów na „zachęcenie” ludzi do pracy u nich. Kto wymyśla takie treści: „Ho Ho Ho! Idą święta i wydatki ciągle rosną? Trzeba kupić prezenty, karpia… przydałaby się dodatkowa gotówka... Spraw Sobie świąteczny prezent!Złóż aplikację w formie CV!... Ostatnia Rekrutacja 2019 albo teksty Po wakacjach czas na zmiany” czekam tylko na oferty po nowym roku typu:” Zrób sobie noworoczny Prezent” Śmiech na sali z tym wymyślaniem przez nich coraz to nowych ogłoszeń. Nie wpadną przecież na pomysł, że gdyby płacili ludziom normalne pieniądze za tak odpowiedzialna pracę to nie musieli by się tak ośmieszać w swoich ogłoszeniach.
@Po dniu otwartym, wiesz dlaczego? Można już poczytać w sieci, jak ta bańka mydlana pęka: (usunięte przez administratora) "Arriva group is for sale. It is no longer a hypothesis but a certainty. The Arriva group, owned by Deutsche Bahn, will soon be sold, as already suggested a few months ago. In ‘pole position’ there would be three hedge funds (although some sources wrote of five)." Kolejna zadłużona corpo co myślała że będzie mieć w Polsce kadrę niewolniczą za miskę ryżu. Skąd mają brać na pensje jak sami toną w długach? A tak niektórzy się zachwycali.... Jakie to szczęście pracować w Arriva! A tu: wydoić, wykręcić jak szmatę i wyrzucić w kąt. Stabilność zatrudnienia w Warszawie to tylko w MZA - reszta to praca bez perspektyw: koniec kontraktu albo ze kiepska sytuacja finansowa przewoźnika (patrzcie takie EEC, PKS, Warbus itp) to koniec roboty z dnia na dzień i pozamiatane. Nie dajcie się zachwycić obietnicami - patrzcie na fakty.
Tak Panowie, dokładnie tak. Arriva to korporacja na glinianych nogach. Piękna otoczka, a w środku to co Kolega naświetlił. Jest już ponoć ponad 800 numerów służbowych, do obsługi warszawskiego przetargu potrzeba niecałe 400 (po 3 ludzi na jeden wóz, tak to jest liczone), no i gdzie te 800 osób, skoro nie są w stanie obsadzić wszystkich brygad. Liniowo jeżdzą już Dyspozytorzy, Instruktorzy NR i Menager. Telefony o przyjście z wolnego ciągle dzwonią, a przed nami okres świąteczno/noworoczny. Kierowców produkują, bo tak to można nazwać, obiecują złote góry i co??? Po 2-3 miesiącach kierowcy uciekają ze względu na finanse, świeży kierowca dostanie 2200 netto i pyta się kiedy druga część wypłaty??? Starzy kierowcy uciekaja to oczy im mydlą że dostaną stanowisko INR, a to pic na wodę. Młode (usunięte przez administratora) co dostały stanowisko INR/Dyspozytor/kierowca też już zaczynają się zawijać, bo obiecali przecież złote góry, tylko nadal ich nie widać. Z miesiąca na miesiąc atmosfera coraz gorsza, znowu zaczeli robić się ważni i ważniejsi, a pieniądze ciągle marne, jak mają być podwyżki, skoro ciągle i ciągle szkolą się następni i chcą jezdzić za tak marne stawki. Zasadniczo odradzam pracę w Arriva, a młodych, chętnych i napalonych na kurs i pracę kierowcy w Arriva przestrzegam przed wyzyskiem i proszę o przemyslenie nad alternatywnymi rozwiązaniami.
EEC, PKS czy tym bardziej WARBUS(tyle że tu inna troche historia od 2 pierwszych wymienionych ''firm'') zrobiły swoje, prezesy zarobione do konca zycia.. jeszcze dzieci ustawią(juz ustawili) i wnuki, a że gamonie na nich orali.. to przecież nie ich wina.
Wszędzie to samo, zmiana roboty tu nie pomoże, z deszczu pod rynnę, wszędzie (usunięte przez administratora) i kila,chcesz zarobić to rozkręc swój biznes anoz ci pozwolą się wzbogacić, na etacie jesteś wyrobnikiem czy to w arrivie czy mza czy mobilis,jeden syf,masz robić na pana i koniec,tu trzeba kilku pokoleń żeby zmienić świadomość mentalność narodu,Polak tak juz ma że jak chce coś więcej niż chleb że smalcem to musi orac od świtu do nocy w święta i każdy wolny weekend
Jak na bankrutem to strasznie kasą szastają.Przcierz na Estrady wydali kupę kasy a w przeguby poszło pewnie dobrze ponad 100 mln.zł.
Kasa banku, a bankowi trzeba teraz spłacać kosztem cięć na wszystkim żeby choć grosz zarobić na kontrakcie który jest niedoszacowany i wygrany po nierealnej do realizacji stawki - taki dumping.
Autobusy kupione za gotówkę.nie ma tak rozrośniętej biurokracji jak w MZA więc nie trzeba darmozjadów utrzymywać.Więc i stawka może być niższa.Zarobki fakt mogły by być lepsza ale nie ma tragedii.Pieniądze to nie wszystko co decyduje o wyborze pracy.
No, masz rację. Do pracy chodzi się po to żeby zarabiać tylko cieszyć się że możesz parobkować. Autobusy za gotówkę? - a kto jest właścicielem w dowodzie rejestracyjnym?
Właścicielem jest Arriva,tak stoi w dowodzie rej.W widać że jesteś bardzo sfrustrowanym człowiekiem jeśli tylko kasa przesłania Ci oczy.Wszędzie jest pięknie tam gdzie nas nie ma. Ja wolę zarobić mniej ale mieć spokój w robocie.
Ja wolę zarobić więcej niż mniej bo po to idę do pracy prawdopodobnie większość ludzi wychodzi z tego samego załozenia-to nie frustracja! Nie pisz rzeczy których nie rozumiesz synku. (usunięte przez administratora)
Synka to sobie zrób traktorzysto.Całe życie kręcisz się w koło komina i nic poza tym nie widziałeś.Taka z ciebie drajwerka że pewnie do Legionowa na nawigacji musisz jechać. Swoim postem usowodniłeś że kasa tyko kasa bez względu na wszyskto.MZA pewnie życie Ci uratowało,bez tego to pewnie dalej byś obrabiał ojowiznę na jakiejś wsi pod Nasielskiem czy innym Łochowie.
Na Płochocińskiej. A pozostałe? Sfrustrowanym można być jak się widzi, że tą sama robotę u sąsiada wykonasz za 30% więcej. A jak tobie kasa nie jest potrzebna, kręci cię jak pracujesz w wolontariacie i wystarczy ci zamiast pensji koszula z logo Arriva i wpis na Fb przy nowym Solarisie CNG - twój wybór. Zrozum - jeden lubi jadać rurki z kremem, drugi jak mu nogi śmierdzą.
A powiedz mi synku co mnie obchodzi jak ty świat postrzegasz . Twoje myśli na mój temat nie wspominając już o zdaniu są mi zupełnie obojętne nie wysilaj się tak mocno bo ci żyłka pęknie:) Frustracie @SCORPIO
Od jakiegoś czasu obserwuje niektóre twoje wpisy i wytykanie ludziom braku myślenia twoimi kryteriami. @SCORPIO lubi przychodzić do pracy i głaskać się po genitaliach z przyjaciółmi z pracy nie rozumiejąc tego że ludzie o których tak negatywnie się wypowiada już dawno wyszli z piaskownicy i traktują pracę jako pracę a nie dobra zabawę w kumplostwo. Wyrobił sobie umiejętność rzucania kamieniami w ludzi zza muru tyle możesz internetowy hejterze. Najlepiej będzie jak staniesz oko w oko z tym do kogo masz jakieś wąty i powiesz prosto w twarz. :)Tego nie zrobisz:) za CIENKI jestes
Jakieś delikatne zboczenie u krytyków,albo opowieści o sexie lub o ganitaliach.Wszystko wam się kojarzy z jednym.Wracając do meritum,tyrajcie w kołchozie dalej jeśli lubicie.Ja w przeciwieństwie do was widzę minusy w firmie w której jestem i piszę o tym,nie idealizuje jej jak wy wasze.jak wcześniej napisałem wszędzie jest pięknie tam gdzie nas nie ma.W TW już jest rewolucja z grafikami ciekawe jak będziecie piali z zachwytu jak dojdzie to i do was.I tak jak napisałem spokój w robocie jest najważniejszy.A to akurat w tej firmie jest.
Skończcie pisać głupoty(usunięte przez administratora)
(...)donosi Reuters powołując się na anonimowe źródła [publikacja 21.10.2019] 19.11.2019 International Railway Journal pisze: "DB announced plans to sell Arriva in March in response to a recommendation by the Federal Court of Auditors with the aim of enabling DB to reduce its debt or at least minimise future borrowing. The prospective sale attracted a wide range of bidders according to media reports in recent weeks, although none reportedly wanted to acquire the British Northern Rail franchise, and many had only offered to buy parts of Arriva, leaving the rest with DB" [DB ogłosiło plany sprzedaży Arriva w marcu w odpowiedzi na zalecenie Federalnego Trybunału Obrachunkowego w celu umożliwienia DB zmniejszenia zadłużenia lub przynajmniej zminimalizowania przyszłego zadłużenia. Według doniesień mediów w ostatnich tygodniach potencjalna sprzedaż przyciągnęła szeroką gamę licytujących, choć podobno żaden nie chciał nabyć franczyzy British Northern Rail, a wielu zaoferowało jedynie zakup części Arriva, pozostawiając resztę DB.]
Firma i oddział na Estrady w Warszawie to jest jakiś żart. Istne kolesiestwio od menadżera po dyzpozytorow. Nie polecam pracy w Arriva chyba że chcesz być niewolnikiem za 18,50. Młodzi niech nawet nie myślą o pracy tam. Warunki pracy tragiczne o wszystko się czepiaj. Menedżer kierowców jest nie doksztalcony. Zachowuje się tak ja by wszystkie rozumy pozjadal. Brak szacunku i wyciskanie kitu. Nie róbcie u nich prawa jazdy bo będziecie zarabiać 15,50 za godzinę. Bez żadnych praw. Ja się zwolnilem i od poniedziałku już nie pracuje w tej firmie. Szkoda zdrowia tylko i marnowanie czasu mojego na takie dno. Nie dajcie się nabierać. Pan od szkoleń jest nie zrównoważony psychicznie krzyczy podważa kompetencje lekarzy. Atmosfera tragiczna brak kierowców. Jednym słowem (usunięte przez administratora). Żeby uzyskać z tej spółki kasę. Odradzam tam prace.
Czytałem artykuł który zalinkowałeś wcześniej i tam jest napisane, że to DB ma wysokie zadłużenie dlatego sprzedaje Arrive - kure znoszącą złote jaja. Czytaj ze zrozumieniem.
Też czytałem ten artykuł. I owszem przynosi dochody. Ale jakim kosztem. Pozatym DB ma w tej chwili kłopoty z taborem. I nie koniecznie komórka w Polsce musi im zyski przynosić. I raczej nie przynosi skoro odzialy w Polsce Arriva są zamykane. A w innych miastach jest to szrot. Autobusy chociaż nowe to i tak w wersi podstawowej. W których co chwila coś się sypie...
Witam. Czy jest możliwość zatrudnienia się na zasilaka tylko na noc?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Arriva Bus Transport Polska Sp z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Arriva Bus Transport Polska Sp z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 135.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Arriva Bus Transport Polska Sp z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 100, z czego 23 to opinie pozytywne, 30 to opinie negatywne, a 47 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Arriva Bus Transport Polska Sp z o.o.?
Kandydaci do pracy w Arriva Bus Transport Polska Sp z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.