Autobus Lini 50 (Gdańsk - Tczew nie zatrzymał się na przystanku mimo że byli ludzie!!!
A kogo to obchodzi. Jak Banda baranów stała pod słupkiem i nie pomachała na żądanie to niech stoją dalej. Banda hipokrytów
Jak to jest z dojazdem na zajezdnie na Estrady? Arriva zapewnia jakis transport w nocy? Przeciez tam nie idzie normalnie dojechac bez samochodu
Zarówno dojazd rano jak i rozwóz w nocy jest świetny mniej 2iecej co 15 min odjeżdża transport na zmianę na Młociny i na oś Górczewska
No tak faktycznie to jest świetny dojazd i powrót. Napisz jeszcze że jest (usunięte przez administratora) atmosfera, super zarobki, można sobie wybrać linie , a jest w czym wybierać i do tego godziny pracy i nie zapomnij napisać o sąsiedztwie górki śmieciowej na Radiowie i smrodzie tam panującym. Tak że Arriva zaprasza i chętnie przyjmie każdego chętnego.
Nie wiem co wy macie z tą górką śmieciowa. Przecież spędzasz tam Góra 20min rano biorąc wóz lub wieczorem oddając to jak to może przeszkadzać aż tak ale niech Ci będzie Tak ogol od to zgodzę się z Tobą tylko w kwestii zarobków są niskie nie ma co ukrywać. Ale reszta nie ma na coś narzekać.
Zasadniczo jest. Tzw Extrówki maja nawet rozkład i są skoordynowane, np: na pętli Zerań FSO spotykają się i można się przesiąść , jedna pędzi na Płochocińską, druga na Estrady. Firma robi wszystko aby tylko ludzi zachęcić, zapomina tylko o podwyżkach, a tym by ludzi zachęciła, żeby nie było masowych zwolnień i by nie musieli kierowców produkować ( tak to wygląda, jest to produkcja kierowców na masową skalę, szkoda tylko że 3/4 tych ludzi ucieka po kilku miesiącach do konkurencji). Arrivie się wszystko zgadza w papierkach, bo kasa na szkolenie płynie ze Srodków UE i szkoda tylko że za chwilę może się okazać że nie ma kto brygad obsadzić, a już zdarzają się przypadki budzenia kierowców i INR o 4 rano żeby przyszli bo z planem wyjść firma nie może i kary będą za niezrealizowane kursy. Tak że mamy tu giganta robiącego wokół siebie wielkie zamieszanie i do tego te Panie z PR, a w rzeczywistości jest to firma krzak jak Mobilis, PKS GM, Michalczewski o Europa Expres nie wspominając już.
A czy to ważne ile i skąd odjezdzają, czy to jest najważniejsze dla Ciebie? Może zainteresuj się ile zarobisz i jak praca kierowcy autobusu wygląda w praktyce. Ciebie natomiast interesuje ilość extrówek??? Szukaj miejsca pracy tak żebyś miał blisko i nie musiał kombinować jak do tej pracy dojechać i z niej wrócić, bo bliskość zakładu pracy to już połowa sukcesu, gdyż godziny urzędowania kierowcy autobusu miejskiego do standardowych nie należą.
Interesuje mnie wszystko. Dojazd do pracy, pensja, warunki pracy, atmosfera, mozliwosc dogadania sie co do planowania grafiku, jak sie pracuje w tej firmie. Dlatego sie interesuje tymi dojazdami.
To w takim razie skoro interesują Cię wszystkie drobiazgi, to poświęć trochę czasu i poczytaj dokładnie te forum. Wyciągnij wnioski, bo z jakiegoś powodu większość się tu wypowiadających odradza podpisanie umowy na kurs kat.D. Jeżeli interesuje Cię praca od około 3 rano, bo tak zaczynają się pierwsze wyjazdy i potem przez około 10h kręcisz kierownicą w korkach i twoja przerwa którą masz przed oczami na wydrukowanym rozkładzie jazdy jest tylko przerwą na tym właśnie rozkładzie. Po tych 8-10 godzinach wracasz do domu tylko po to żeby coś zjeść i paść, bo przecież na drugi dzień znowu musisz być na bazie o 3 rano, a twoja extrówka przyjeżdza o 3.30 dopiero i już masz problem, bo musisz wziąć auto i nim dojechać, no i po 10h pracy trzeba jeszcze po nie wrócić i znów do domu. Po 5 takich dniach masz wolne, ale za nim skończysz pracę to już dzwoni planista, że nie ma obsady i czy byś jutro nie przyszedł z wolnego. Ty masz rodzinę i chętnie byś odpoczął, ale jako świeżak i chcący zarobić przychodzisz mu z wolnego i potem padasz (usunięte przez administratora) Potem przychodzi 10 każdego miesiąca i dostajesz przelew 2400, bo odliczyli Ci rate za kurs, a ze zmęczenia pomyliłeś trasę lub nie zatrzymałeś się na przystanku, albo coś podobnego. Oni tylko na to czekają bo mają Panów Managerów, których praca polega na tym żeby tobie premie lub tzw: jezdne zabrać. Owszem masz okres ochronny i pierwsze przewinienia Ci darują. Po 3 takich miesiącach zaczynasz myśleć co ja tu robię i po (usunięte przez administratora) ja taka umowę podpisałem. Za 2400 to mogłem pójść do pracy wszędzie bez wstawania o 2-3 w nocy lub wracania o 2-3 w nocy. Czy nadal interesuje Cię skąd rusza extrówka i ile ich jedzie??? Same Otokary jeżdzą na extrówkach jakby to Ci pomogło podjąć decyzję.
No i znów zadajesz pytanie podobne do tego o extrówkach? Czy to ma jakiekolwiek znaczenie w podjęciu przez Ciebie pracy w Arrivie?
Jakie fundusze z UE? Kto Ci takich głupot naopowiadał. Jak by to były fundusze z UE to by musiała być o tym odpowiednia informacja. Z resztą nie opowiadaj bajek bo nie ma żadnych funduszy z UE na szkolenia kierowców. Podobnie jak nie ma funduszy z UP o ile sam sie nie zgłosisz.
To zastanawia mnie co tutaj jeszcze nie ktorzy robia jako kierowcy. Czy naprawde jest az tak zle? No chyba ze pracuja tutaj sami zdesperowani ludzie. A z tymi przerwami chyba przesadzasz? Przeciez musza byc przerwy bo jak ITD ciebie sprawdzi to dostaniesz kary za nie przestrzeganie przerw. Z tego co wiem to masz prawo odmowic jazdy aby wykorzystac przerwe. No chyba ze sie myle. Do tego dochodzi rowniez prawo pracy kyore Arriva musi przestrzegac aby nie dostac po (usunięte przez administratora) No chyba ze oni sa poza prawem i ITD wogole nie kontroluje tego ani nikt inny. Za nie przestrzeganie przerw to Ty dostajesz kare a nie Arriva
(usunięte przez administratora) I jaki tu jest dobry klimat obgadują (usunięte przez administratora) aż miło nie jestem w stanie na palcach policzyć ile już osób pojechali za plecami .tpfuuuuu
Podróbka Laszlo znowu przemówił. Pozdrawiam serdecznie No to skoro szkolenie kierowców na kat.D w ilościach hurtowych nie odbywa się ze środków UE, tylko ze środków własnych Arrivy, to jeszcze lepsza historia. Czy Pan Prezes z Torunia, lub jego szef z Niemiec nie widza że szkolą ludzi dla innych, tylko nie dla siebie? Przecież numery służbowe od 290-880 to w znacznej większości są to numery służbowe ludzi po Akademii, czyli podejrzewam że około 500 osób. No i ilu z tych przeszkolonych kierowców jeszcze jezdzi? Połowa czy może trochę więcej, czy może trochę mniej? Ilu z tych kierowców jeżdzi już u konkurencji, a ilu dało sobie spokój z pracą kierowcy autobusu miejskiego, tego nie wiemy niestety? Wystarczyło by podnieść delikatnie stawki godzinowe dla starych kierowców, a ludziom po akademii, dać stawkę 21, bez postojowego i premia za km jezdne i Ci ludzie by byli i przychodzili z uśmiechem do pracy, polityka firmy jest niestety odmienna, a jeszcze kilka lat obsługi przetargów przed nami. Zobaczymy jak sytuacja się rozwinie. Przepraszam za wprowadzenie innych uczestników forum w błąd, ale byłem pewien że ta niegospodarność w wykonaniu Arrivy to skutek dostania funduszy Unijnych.
Ja piszę o kierowcach po Akademii Arrivy. Przerwy są i owszem i na niektórych liniach całkiem przyzwoite. Odmówić przyjścia z wolnego zawsze możesz, wiadomo takie prawo.
Są ludzie tacy jak ja co pracują na cześć etatu i im to pasuje bo mają inne dochody oprócz autobusu, są ludzie którym się nie chce zmieniać bo się przyzwyczaili ( tu jest duża część akademików w tej grupie) albo nieudacznicy których wszędzie indziej nie chcą jak popracujesz to usłyszysz nieraz jak to było źle w mza..... Tylko co tam 20 lat robiłeś, ludzie po akademii to 2 miesiące i uciekają w większości ja uważam nie sprobojesz się nie dowiesz nie słuchaj pierdolenia ludzi tylko proboj po dwóch miesiącach będziesz wiedział czy to ci odpowiada jak nie kolujesz kasę na prawko choć ja osobiście odradzam lepiej weź kredyt u zrób za swoje bo akademicy cały czas płaczą ze mało
heh... jakby kto inny pojechał autobusem z logo ZTM na zlecenie (np. na pogrzeb albo wesele) to ZTM zaraz nałoży na nich karę 5000. A że ABTP wozi się ZTMowymi Otokarami poza pracą liniową to jest już OK! Państwo w Państwie! Czy nad tym ZTM nikt nie władzy?! Czy układ zamknięty?....
masz rację z tą granica pracy ale nie 5 lat tylko 1 rok :) Ja tyle wytrzymałem ( na siłę ) w tej firmie ale tylko dlatego żeby dostać papier ze pracowałem (minimum rok) w Arriva spółce należącej do DB i pracować teraz za całkiem odpowiednią stawkę w spółce matce :)
Był czas proszę Ciebie gdy był tylko kontrakt na Su12 i baza tylko na Płochocińskiej że za extrówkę robił Solaris. Jezdził tylko na trasie Zerań FSO-baza. Potem ZTM postraszył i przez chwilę jezdził Autosan H9 ale się zepsuł i tyle go widzieli, a potem jakiś dostawczak typu Kapena lub coś w podobie. Teraz oficjalnie jeżdzą Otokary. Fakt jest taki że autobusy z nowych kontraktów mogą być używane tylko w sieci ZTM, wspomniane przez Ciebie komercyjne wynajmy typu wesele, pogrzeb itp nie mogą być realizowane. Kiedyś w starych przetargach były dozwolone takie samowolki. Często Mobilis, PKS GM, czy ITS Michalczewski oficjalnie wynajmowali pojazdy.
Czy to jest zdrowe? Ten ZTM to ma nierówno pod sufitem. Ktoś kupił sobie autobusy i nie może teraz z nich korzystać?! To co, ZTM płaci "postojowe"? Absurd....
Witam wszystkich forumowiczów chciałam przystąpić do robienia uprawnień przez firmę i chciałam się spytać czy się opłaca
Czy jest jtos kto pracuje w arriva na caly etat a dorabia sobie w dni wolne np. w Mobilisie lub pks grodzisk albo w mza?
No co by tu napisać. Rozmowa była, myślę że nawet nieźle przeprowadzona. Kobieta nie miała parcia na szkła, pytania raczej standardowe. Brakowało mi konkretnego określenia zarobków tylko od do. Dostałem nawet czas na zastanowienie po rozmowie. Nie było jak tu piszą że zaraz głupiemu podsuwają umowę. Zostałem poinformowany o wszystkich warunkach umowy i mogłem w sumie zastanawiać się do woli, ale że byłem zdecydowany to na drugi dzień podpisywałem ją razem z innymi osobami.
Raczej standardowe pytania. Dlaczego? Czy jest pan gotowy na system dwuzmianowy i wczesne wstawanie w razie czego (oddział Tczew nie ma nocnych) Czy jest pan dyspozycyjny? Ile lat pan ma prawo jazdy? Chyba wszystko.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Przedmiot protestu/Postulaty/Żądania: postulaty płacowe wszczęcie sporu zbiorowego siedziby firmy Arriva w wielu miastach Polski zostały oflagowane protest trwa od 13 lipca 2018 r. Sposób prowadzenia i zakończenia protestu: Protest w Arriva Bus Transport Polska NSZZ „Solidarność” wraz z innymi związkami zawodowymi działającymi w ogólnopolskiej firmie transportowej Arriva Bus weszła w spór zbiorowy z pracodawcą. Siedziby firmy Arriva Bus w Tczewie, w Toruniu, Kołobrzegu i wielu innych miastach Polski są oflagowane. Protest trwa od 13 lipca 2018 r. Związkowcy domagają się podjęcia przez pracodawcę rozmów na temat podwyżek płac. – Jesteśmy najniżej opłacanymi pracownikami w rejonie północnym – mówi Sławomir Smoliński, przewodniczący NSZZ „S” w tczewskim oddziale Arriva Bus. – U nas kierowcy autobusu zarabiają ok. 1700 zł netto, dlatego wielu z nich rezygnuje z pracy. Mamy coraz mniej kierowców, więc kursy są zawieszane. W innych firmach przewozowych, np. w Gdańsku, ale i w Tczewie, stawki są znacznie wyższe. My dostajemy za godzinę 10,50 zł., a w gdańskich Zakładach Komunikacji Miejskiej stawka wynosi 18 zł. (…) Autor: (mig) Źródło informacji medialnej: (usunięte przez administratora)
Mamy 24 stycznia i dalej na umowie 11.10 brutto + 3.50 za jazdę + gow.nopremia Za jazdę 14.60 to już wcześniej była pomyłka i poniżej minimalnej ale teraz jak podnieśli minimum a kierownictwo nic nie wie nikt nic nie wie bo nic nikt nie dostanie na rozmowie obiecywali co innego a jeździj po 200 godzin żeby zarobić 2200 sprzątaczka lepiej zarabia jak kierowca dramat. Jak nic się nie zmieni od lutego to w elblągu ta firma śmieszna będzie miała prawdziwy kryzys. A no tak zapomniałem wezmą kierowców z Warszawy za ich stawkę i hotel zapłacą. Ale w wawie też nie ma ludzi do roboty. Kierowniki otwórzcie oczy Kierowcy czas chorowac
Czy ktoś pisał skargę na pełnomocnika Arriva w Kołobrzegu do Torunia lub zgłaszał mobbing ?
Nie pisz skarg. Nic to nieda. Zloż pozew do sądu. Ciężar dowodowy nie będzie leżał po twojej stronie. W sądzie to on będzie musiał udowodnić że nie było mobingu
Kto zapłaci za przeguba? Nie dajcie się wkręcić w darmowe prawo jazdy .
Do wszystkich którzy są zainteresowani pracą. Dajcie sobie spokój. Będą obiecywać, nic nie dostaniesz na papierze. Kłamstwo jest wypisane na twarzy tej baby od prasowania, do magla ja wysłać a nie do zarzadu
Poznaj nowe slowo, dzis lekcja nr 1. Nonkonformizm.
Ty! - bufetowa nie napina się tak
Za 22zł za godzinę na umowę o pracę mogę pracować bez rezerw okej
Od lutego podwyżka ( mam nadzieję że spora )
Zapomnij o jakiej kolwiek podwyżce. Ciągle ten sam slogan słyszymy, że przetarg wygrany za tak niska stawkę, że już brak funduszy na podwyżki. Zasadniczo nikogo z nas to nie interesuje i w związku z tym jedni uciekają, następni przychodzą żeby z kilka miesięcy też uciec. Interes kręci się dalej bez podwyżek i szans na nie. Brygady wyjeżdżają więc problemu nie widać.
No właśnie też nie widzę raczej szans na podwyzke tylko dlatego wygrali przetarg na przeguby bo dali najtańsza ofertę nawet jeśli nie ma chętnego to na daną linie w danym dniu to wyjeżdża dyspozytor ponoć na Klaudynie to nawet planista jeździ na dodatkach więc nie ma problemu póki co ale na dłuższą metę to nie wyjdzie im
Wielka arogancja tej dyrekcji ARRIVA
(usunięte przez administratora)
Możesz rozwinąć wątek?
Co same lipne linie dostałeś? Niestety cały czas lekkich nie możesz mieć
(usunięte przez administratora)
Mam C+E i mam D ale nie pójdę do byle ziutka do firmy aby dostać umowę na najniższa krajowa żadnych dodatków z wolnym ciężko bo nie ma komu jeździć jeżeli na ciężarówkę to jedyna firma w której widzę możliwość zatrudnienia to mpo no może jeszcze od biedy biedronka reszta to firma krzak u Jozka już wolę w Arrivie na autobusie
No to już się przedstawiles, zapewne masz już B, a po komentarzu widać że chciałbyś mieć D. Nisko mierzysz kolego i nie szanujesz ludzi. Nie tędy droga.
Ja pracuje od 3 lat w MPO i szczerze polecam. Kasa dużo lepsza i robota spokojna wbrew pozorom.
Chyba jednak odpuszczę, robię za swoje uprawnienia na C PLUS E ale myślałem żeby między czasie skorzystać. Skoro 2 lata i po 2500 to zostane przy tym co robię a na D spróbuję zrobić bez odpracowywania.
Czytam te wpisy i do końca nie wiem czy iść tam do pracy czy szukać czegoś innego ? Problem w tym że w Warszawie nie jest za ciekawie z pracą dla kierowcy. W MZA papiery składałem już prawie dwa miesiące temu i cisza nikt się nie odezwał. Arriva ciągle publikuje ogłoszenia. Jutro jest jakiś dzień otwarty może pojechać i na miejscu porozmawiać bo jak wyślę zgłoszenie to jak w MZA będę czekał nie wiadomo ile?
Możesz iść zatrudnić się na cześć etatu z pracą z wolnego nie ma problemu przynajmniej na Płochocinskiej więc nie ma problemu abyś godzin na cały etat robił a jak zadzwonia z MZA to robisz tylko swoje i załatwisz sobie pracę w MZA bo tam proces rekrutacji jest długi
@Adam. Z całą pewnością szukaj czegoś innego i nie zawracaj sobie głowy pracą w Arrivie i ogólnie w Komunikacji Miejskiej, szkoda zdrowia.
Nie przychódź tu do pracy do arrivy bo wtedy ja będę mógł moim kolegom więcej przychodzić z wolnego. Idź ino gdzieś indziey
Arriva cały czas daje ogłoszenia bo się ludzie zwalniają przy tej stawce jaka jest. W grudniu wypowiedzenia złożyło 40 osób więc nie dziwota że cały czas szukają. Mają być podwyżki ale o 2-3 zł.brutto za godzinę. Ja tam pracuje i zaczynam się zastanawiać czy ma to sens.
Zwalniać się będą dalej. Dziś 23 swiezo upieczonych kierowcow przychodzi szkolenia na Estrady. To jest największą głupotą. Powinni najpierw przyjść na Otokary złapać trochę praktyki, potem Su12 i dopiero potem wozy 18m. Gdzie tu sens i logika? Ludzie prosto po kursie i od razu na przeguby i ciężkie linie w centrum miasta. To świadczy tylko o desperacji kierownictwa i braku ludzi do obsadzenia brygad. Podwyżki o których jeszcze nikt nie słyszał niewiele tu zmienią.
Może by podobno na samej Płochocinskiej 16 osób złożyło wypowiedzenia niech drugie tyle na Klaudynie złoży i 8 na Klemie i jest 40 ja w to wierzę pamiętam jak wmaju czy kwietniu na klemie 50 osób odeszło
Myślę, że jazda przegubem to nie jest problem w mojej ocenie jeździ się tym łatwiej niż 12 .Pewnie dlatego zmienili przepisy i już nie trzeba mieć E do D na przegub.Nie wiem na czym był kurs i kwalifikacja ale Arriva o ile wiem wysyła na swój koszt na dodatkowe szkolenie na przegub do ośrodka w Radzyminie więc nawet dla świeżo upieczonych kierowców taki autobus nie powinien być problemem. Inna sprawa to trasy w ścisłym centrum tu faktycznie trzeba mieć oczy dookoła głowy i mocne nerwy :) może być problem dla niektórych ale nawet pływać uczą wrzucając delikwenta na głęboka wodę :) oczywiście to żart ale jak ktoś poradzi sobie w centrum to już wszystko będzie dla niego łatwe w razie czego poprosi o przeniesienie na łatwiejszą trasę przecież każdy jeździ tydzień z patronem zawsze ma pomoc.
Chodzi o to że na przeguba trudniej im od ręki znalesc, ci co są to nie chcą przejść(do tego stopnia że woleli Elblagi i inne, mimo że przecież z Warszawy są) poza tym przydaly by sie tez ze strony pracodawcy na to wieksze (ale dalej, tak czy tak to smiechu warte, np w mobilisie to byla/jest? bodaj 1zl wiecej) pieniadze wiec poszli po calosci i poprostu nie dają alternatywy, wszystko jak leci co chce sie nagarnąć albo co po kursach to kierują na Estrady. Tak to właśnie ''nie jest problemem''
jeżdżąc 12 musisz bardzo uważać na "ogonek" zachodzi więcej niż 18 przegubowa.Gdy skręcasz 12 zawsze tył wyląduje na pasie sąsiednim . Gdy skręcam w prawo a są dwa pasy i obok ktoś jest to zawsze go puszczam bo można go tyłem zawadzić. 18 m przegubem skręcisz ze swojego pasa bez problemu.Trzeba się tylko przyzwyczaić do rozmiaru ale jeździ się tak jak busem z przyczepką :) Tył idzie po śladzie praktycznie nie zachodzi.
zgadzam się z tobą 21 zł na autobus to trochę mało ale zawsze zostaje MZA :) tam podobno jest więcej. ale też głównie przeguby jeżdżą :) nawet ten ich egzamin wewnętrzny podobno jest na przegubie. Z tego co się orientuje to na Estrady potrzebują około 300 pracowników więc nic dziwnego że tam wszystko pchają. Ja jak zaczynałem świadomie chciałem przegub bo zależało mi jedynie na zdobyciu praktyki na tych wozach . Od początku w planie miałem wyjazd do pracy do Niemiec.Po dwóch latach w komunikacji miejskiej w Warszawie zrealizowałem swój plan.Zdobywanie praktyki połączyłem z nauką języka bo trzeba znać niemiecki sprzedaje się bilety .Udało się zarabiam w miarę przyzwoicie chociaż Niemcy narzekają na płace tak samo jak kierowcy w Warszawie :)
Pytanie moje było ironiczne.Nie jeździ się łatwiej ale nie jest dużo trudniej.Dla odmiany tam gdzie ja solówką się przecisnę Ty przegubem możesz pomażyć .
A Ty już siedzisz w Niemczech? Bo ja przyszedłem dokładnie z tak w sama myślą żeby nabrać doświadczenia w autobusie uczę się niemieckiego i też po 2 latach uciekam. Naczytalem się sporo opinii Ale z chęcią poznał bym jakąś sprawdzoną , prawdziwa czy da się tam zarobić?
Około 375 to potrzeba do obsługi wszystkich trzech kontraktów, więc z brakującymi 300 to przesadziłeś. Myśle że z 70 to Arriva by chętnie przygarnęła na obecną chwilę, biorąc pod uwagę że za chwile znowu z 20 ucieknie ze względu na finanse.
Nie może bardziej zachodzić ponieważ pomiędzy pierwszą a drugą osią jest dokładnie tyle samo czyli 5,9 m.
To nie ja napisałem o braku 300 kierowców.Co do 70 to myślę że trochę przesadzone ale 40-50 jest jak najbardziej realne.
Do Otokara nie wszyscy wsiądą... Ale warto wpierw nabrać ogłady na 12-kach i później iść na 18-ki.
Napisałem że w to wierzę i tak może być znając realia tej firmy.... Z tego co wiem to na samej Płochocinskiej 16 osób w grudniu wypowiedzenia złożyło, a są jeszcze 2 zajezdnie ma Klemie też dużo miało odejść
Różnica w odległości II osi, nie ma potrzeby aż tak wyciągać do przodu, tylko przy ciasnych skrętach trzeba pamiętać o ogonie...
Karol odezwji sie na mejla (usunięte przez administratora) chce zapytać gdzie śmigasz w niemczech
Bo co to znaczy te 18cm
Nie zniżajmy się takimi odpowiedziami do poźiomu forum MZA.
Bardzo często jeżdzę do Bydgoszczy.Ceny biletów wzrosły no fakt jak wszystko na początku roku ale nie chodzi oto ale o brudne szyby przez ktore nic nie widac.Jedyna czysta szyba jest na przeciw kierowcy.Uprasza się służby na zajezdniach by umyły szyby jak i drzwi od luku bagażowego bo strach go otworzyć by sie nie pobrudzić.
Wiecie kiedy będzie kolejny dzień otwarty?
Witam Jak wrażenia po dniu otwartym na Płochocińskiej?
Ponoć tłumów nie było, w przeciwieństwie do dni otwartych w poprzednich miesiącach, zapewne ludzie potrafia zasięgnąć języka wśród ludzi którzy już szkółkę przeszli i jeżdzą. Znów głupio/mądre Panie z PR co niewiele mają do powiedzenia, po za tym co się wyuczyły i przykazano im mówić.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Arriva Bus Transport Polska Sp z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Arriva Bus Transport Polska Sp z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 135.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Arriva Bus Transport Polska Sp z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 100, z czego 23 to opinie pozytywne, 30 to opinie negatywne, a 47 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Arriva Bus Transport Polska Sp z o.o.?
Kandydaci do pracy w Arriva Bus Transport Polska Sp z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.