Contact Center Outsourcing Sp. z o.o.

2.6 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Contact Center Outsourcing Sp. z o.o.

Aviczi

Osoby zarzadzajace pozostawiają wiele do życzenia. Dobra lokalizacja.

Iwona
Inne

@Aaa, czy od czasu twojego komentarza dotyczącego firmy Contact Center Outsourcing, ten pracodawca rozliczył się z tobą za czas spędzony w pracy? Piszesz także o atmosferze, proszę przybliż nam ten aspekt w dłuższych słowach, twoja kolejna wypowiedz w tym wątku będzie niezwykle przydatna.

Aaa

Czasem wpadam i czytam opinie o tym CC i ze wszystkimi negatywnymi opianiami musze się zgodzić. Pisałam już wcześniej o nie wypłaconych pieniądzach i nic się nie zmieniło. Szkoda,bo moje kilka/kilkanaście godzin tam spędzonych poszło na marne, rozumiem, ze to dlatego iż nie zdążyłam nawet podpisać umowy zlecenie. Aczkolwiek po konsultacji ze znajomym prawnikiem pojawia się pytanie dlaczego szefowe dopuściły mnie do pracy ( założyły mi nawet własne konto do pracy ) nie mając ze mną umowy ? Pisze to jako ostrzeżenie nie tylko przed ta firma,ale tez przed innymi. Jeżeli nie dostaniecie umowy, nie ma pracy, nieważne jaka to kęsy firma. Samego CC o którym mowa nie polecam, ze względu właśnie na kasę i atmosferę tam panująca ( oczywiście w okresie mojej „pracy” )

dinozaur

Widać, że szefostwo tego przybytku ma spięte poślady jeśli chodzi o opinię w internecie i na tym portalu, bo wiedzą że w obecnych czasach zła opinia może sprawić, że kandydaci do pracy przestaną się zgłaszać. Co ciekawe, wszystkie pozytywne opinie piszą "szefowe" tej firemki, bo każda pozytywna opinia zaczyna się mniej więcej tak "jestem w szoku, że tyle negatywnych opinii, szefowe to cudowne kobiety/super kobiety/zadbały o wszystko" itp. Ładnie to tak pisać peany o sobie podczas gdy rzeczywistość jest zupełnie inna? Jakie te szefowe muszą być niedowartościowane/puste/pospinane na maxa, że mając świadomość, że ludzie są niezadowoleni z pracy u nich to robią wszystko, aby się wybielić. Słabe to i widoczne na pierwszy rzut oka.

A D.
@dinozaur

Witaj @dinozaur, widzisz oczywiście, że w dzisiejszych czasach opinia jest bardzo ważna, jednak peany jak to zresztą bardzo ładnie nazwałeś, nie są moją mocną stroną. Nie lubię wychwalać siebie i nie robię tego, za to - swoich pracowników jak najbardziej, bo to Oni tworzą tą „firemkę”, jednak do tego nie potrzebuję zasłony online. CCO tworzą ludzie ambitni, zaangażowani i skuteczni, ale nader wszystko pogodni i w większości zadowoleni z pracy. Niestety nie możemy zadowolić każdego, chociaż bardzo się staramy. Czy jestem super kobietą, dbam o wszystko etc. nie mnie to oceniać. Cieszę się, że są ludzie, którzy doceniają Nasze starania (nawet te najmniejsze) jakich dokładamy każdego dnia i dziękuje za każdą pozytywną opinię. Co do tych mniej pochlebnych, tak jak wspomniałam wyżej nie możemy zadowolić każdego. Pozdrawiam A D („Szefowa” ????)

26
Iwona
Inne

@Maja wszelkie szczegóły znajdziesz na stronie firmy w zakładce kontakt: http://cco.com.pl/kontakt Z tego co udało mi się na niej znaleźć, dokładny adres to ul. Urzędnicza 9, 30-051 Kraków.

25
Maja

Można wiedzieć w jakiej to jest dzielnicy miasta?

Contact Center Outsourcing

@Kika Cześć, Dołącz do naszego zespołu wysyłając swoje CV na adres: praca@cco.com.pl W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

21

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kika
@Contact Center Outsourcing

Dziękuję, wyślę

21

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kika

Nie wiecie czy są jakieś przyjęcia? Mogę prosić o link do strony abym mogła wysłać CV.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik

Pracę w CCO polecam każdemu. Student, wieczny student, nie student :D Każdy w tej firmie poczuje się super. Elastyczny grafik, hajs punktualnie co miesiąc- można zarobić fajne pieniążki. Atmosfera w pracy genialna, przychodzisz z uśmiechem każdego dnia. Profesjonalne szkolenie, które dobrze przygotuje do pracy. W razie pytań i wątpliwości każdy chętnie pomoże i wyjaśni. Także jeszcze raz: Polecam gorąco każdemu! :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iwona
Inne

Pojawiła się oferta pracy jako Customer Service Specialist. Ktoś z Was w ostatnim czasie podjął pracę właśnie w tym dziale Contact Center Outsourcing i może powiedzieć coś więcej o tym, jak ta praca wygląda aktualnie? Pomocna będzie również informacja o tym, czego można spodziewać się podczas rozmowy kwalifikacyjnej.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
prawdaboli

pozytywne komentarze tez sa wasze autorstrwa? znamy to nie od dzisiaj. niestety. jeszcze jeden wazny fakt. ciagle gadanie ze w innych cc jest masakra nie pomoze + MOWIENIE ZE NIE PLACI SIE PRACOWNIKOWI ZA SIEDZENIE KIEDY ON WALCZY O KLIENTA JEST SMIESZNE I UPOKARZAJCE. PODSTAWA POWINNA BYC WLASNIE ZA TA WALKE A DODATEK ZA WYNIK - TAK JEST W POWAZANYCH FIRMACH. DZIEKUJE DOBRANOC

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
prawdaboli

nie wiem czy ta firma jeszcze wgl istnieje ale jesli ktos mysli nad praca tam to odradzam. zaczyna sie zle juz na rekrutacji. obiecuja złote gory a potem? marna płaca. TO JEST CALL CENTER, KTÓRE SPEŁNIA WSZYSTKIE STEREOTYPOWE WYOBRAZENIA - niskie, smieszne i zenujace zarobki, praca w stresie i w warunkach tragicznych. program motywacyjny? gadzety typu kubek wow. PENSJA? kilka stow. kiedy pensja? nie 10, nie 20 - jak bedzie to bedzie. call center prowadza dwie młode dziewczyny z doswiadczeniem z innych cc ale niestety prywata jest grana caly czas. obiecanki cacanki - chleb powszedni. idac tam miałam doswiadczenie. czego zabrakło? wielu kwestii! brak kontroli jakosci, lidera, kołcza. zespol liczył 3 osoby - to bylo zenujce. warunki w biurze byly ok, ale kuchnia wołała o pomste do nieba. grzyb i wolgoc. sprzet stary i ciagle sie psuł. konsultant to smiec, ktory ma pracowac za nic. rotacja pracownikow to takze nieodłaczny element. obecnie pracuje w swietnej firmie udalo mi sie znalesc prace w zawodzie i wiem ze mozna znalezc swietna prace, ale musi to byc duza firma, jakas korpo, gdzie szanuja pracownika a nie takie wszystko na gebe. mialam wrazenie, ze praca zarzadu (zabawnie to brzmi jak pisze sie o dziewczynach w podobnym wieku do sb) ze ich jedynym zajeciem bylo dogryznie szukanie powodow do klotni z pracownikami. BIG NO dla osob, ktorych zwabi NIEREALNA oferta pracy. polecam bardziej CBB na conrada, spoko warunki z tego co słyszałam lub nka tez na conrada.sorry dziewczyny moze prowadzac zespol dawalyscie rade ale tej firmy nie udzwignelyscie. staralam sie aby ten komentarz byl merytoryczny, nie krytykował personalnie a tylko punktował liczne niedostatki firmy wiec skasowanie go bedzie dla was strzałem w kolano. CC TO MOZE BYC GENIALNA PRACA, ALE NIE TUTAJ.

Zarząd CCO Kraków Sp. z o.o.
@prawdaboli

Witamy, Działając w imieniu spółki chciałybyśmy odnieść się do Pani komentarza. Na początku pragniemy zaznaczyć, że projekty sprzedażowe w Naszej Spółce działały do końca 2016r. Spółka obecnie zajmuje się w głównej mierze obsługą klienta oraz umawianiem spotkań biznesowych. Jak można łatwo wywnioskować Firma „istnieje”, powiemy więcej z bardzo dobrymi efektami, dodatkowo Zarząd Spółki składa się z trzech, nie dwóch osób. Informacje zawarte w Pani wypowiedzi jednoznacznie uderzają w dobre imię Spółki. Od 2014r. (od momentu powstania spółki) każda z osób zatrudnionych w CCO otrzymuje wynagrodzenie terminowo zgodnie z podpisaną umową. Co do procesu rekrutacyjnego, w czasie rozmów kwalifikacyjnych informujmy każdego kandydata o warunkach współpracy. Miarą sukcesu nie jest ilość dobry czy złych komentarzy w Internecie , ale ilość zadowolonych Pracowników, którzy każdego dnia przychodzą do pracy z uśmiechem na twarzy i nie mają powodów do niezadowolenia co potwierdza liczba osób zatrudnionych w CCO. Serdecznie zapraszamy do firmy, proszę porozmawiać ze wszystkimi zatrudnionymi nt. warunków współpracy, wynagrodzenia oraz warunków jakie panują w CCO – zapewniamy, że powyższy komentarz daleki jest od rzeczywistości i informacje w Nim zawarte są nieprawdziwe. Według obowiązującego prawa każda osoba, która ukończyła 18 rok życia może założyć spółkę i nie ma w tym nic śmiesznego - jeśli czuła Pani dyskomfort z powodu Naszego wieku no cóż przykro Nam, jednak na taki stan rzeczy nie mamy wpływu. Nie każdy Zarząd w Polsce opiera się na osobach 40 lub 50 letnich. W związku z tym, że jak zaznaczyłyśmy na początku Pani komentarz godzi w dobre imię Spółki, którą reprezentujemy zostanie on poddany analizie organów do tego przeznaczonych. Mamy nadzieję, że wyjaśnimy kwestie umieszczone w Panie komentarzu, jednak już na innej płaszczyźnie. Oczywiście każdy ma prawo do wyrażenia swojej opinii, jednak musi być ona zgodna ze stanem faktycznym i nie wpływać na budowanie negatywnego ( nieprawdziwego) wizerunku firmy w opinii publicznej. Z wyrazami szacunku, Zarząd CCO Kraków Sp. z o.o.

23

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
gooosc
@Zarząd CCO Kraków Sp. z o.o.

Prawda boli. Dajcie spokój, nie jestem jedyna ktora napisala wam prawde. Na moje usuncie komentarz ale co to da. widze ze nie da sei tu napisac wlasnej opinii wiec odpuszczam sobie pisanie czegokolwiek -,-

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iwona
Inne

@prcownikdobrze jest pracować w firmie, która jest godna polecenia. Mógłbyś powiedzieć co najbardziej lubisz w swojej pracy? Jak wygląda Twój typowy dzień? Takie dodatkowe informacje mogą być ważne dla osób, które zastanawiają się nad podjęciem w CCO pracy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
prcownik

Polecam kazdemu! Super atmosfera w pracy, dziewczyny z zarzadu swietne :)

20

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iwona
Inne

@student Możliwość elastycznych godzin pracy to rzeczywiście idealne rozwiązanie dla studentów. Mógłbyś powiedzieć coś więcej o swojej pracy w CCO? Wspominasz, że jest coraz lepiej. Co w ostatnim czasie uległo zmianie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
student

Cco sie rozwija, jest coraz lepiej. Warto spróbować, praca dla studenta idealna, grafik ruchomy i często premie uznaniowe. Polecam

18

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iwona
Inne

@Sprzedawca rozumiem, że Tobie odpowiada praca w firmie. Co więcej możesz powiedzieć na temat możliwości rozwoju oferowanych przez Contact Center Outsourcing?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sprzedawca
@Iwona

Ja pisałem o mojej obecnej pracy nie o CCO. Bo dla wielu ludzi rozmawianie z klientami, walka o nich, użeranie się to jest siedzenie. Liczy się tylko jaki masz wynik. Na szczęście w mojej firmie zarabiam za takie siedzenie, w CCO stawka dwa lata temu była 7zł brutto za godzinę no nie wiem jak teraz

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aaa

Zgodzę się z negatywnymi opiniami. Pracowalam w firmie kilka dni, miałam być dorywczo ze względu na drugą pracę i szefowe o tym wiedziały. Kiedy mnie zwolniono bo nie przychodziłam do pracy ( natłok obowiązków w drugiej) nie zdziwiłam się i nie robiłam z tego żadnych problemów ale to że nie dostalam pieniędzy za przepracowane godziny było poniżej poziomu. Kiedy się upominalam kilka razy to ciągle nie było osoby która mogłaby mi to wypłacić aż w końcu przestałam się upominać poniewaz nie było to warte tych 100zl. Jednak niesmak pozostał :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iwona
Inne

@WiadroZminejWodydziękujemy za Twoją opinię. A co możesz powiedzieć na temat możliwości rozwoju w Contact Center Outsourcing?

Lolitka

Praca tutaj to świetni ludzie, super atmosfera i niezapomniana przygoda. Codziennie uczę się nowych rzeczy i zdobywam doświadczenie :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Contact Center Outsourcing Sp. z o.o. - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Contact Center Outsourcing Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Contact Center Outsourcing Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 11.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Contact Center Outsourcing Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 11, z czego 3 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Contact Center Outsourcing Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Contact Center Outsourcing Sp. z o.o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Contact Center Outsourcing Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii