TELUS International Europe

2.6 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o TELUS International Europe

Niesmak
Pracownik

Początkowo LOunge było super, później wymagania poszybowały w górę a płaca została ta sama jednakże czara goryczy się przelała gdy wybrano Real Time Manager. Osoba która potrafi zaczarować odpowiednie osoby, a pracowników traktuje bardzo źle. Rozgoryczenie jest tym większe ze ta osoba powinna pomagać, a nie przeszkadzać w pracy pracownikom. Próby rozmowy z tą osobą kończą się zazwyczaj tekstem wracaj do Biura gdy nie dajesz rady. Koniec końców pracownik nie otrzymuje pomocy, tylko czuje się zakrakany i poniżany. Zapowiadało się fajnie, a skończyło się jak zawsze. Szkoda

6
niesmak
Pracownik

Początkowo bylo super, jednakże wraz z coraz większymi wymaganiami jak i awansowaniem kolegów/koleżanek na wyższe stanowiska, powoli zaczęło się wszystko sypać. Zaczęły wychodzić braki w kompetencji danych osób, jednakże czara goryczy się przelała gdy wybrano osobe od spraw technicznych i zarzadzaniem czasu. Jest to wielki samozwańczy manager, który potrafi zaczarować odpowiednie osoby, a pracowników traktuje bardzo źle. Rozgoryczenie jest tym większe ze ta osoba powinna pomagać, a nie przeszkadzac w pracy. Próby rozmowy z tą osobą kończą się zazwyczaj tekstem ze ma wrocic do biura. Koniec końców pracownik nie otrzymuje pomocy, tylko czuje się zakrakany i poniżany. Zapowiadało się fajnie, a skończyło się jak zawsze. Szkoda

1
Niesmak
Pracownik

Początkowo Projekt Modowy był super, jednakże wraz z coraz większymi wymaganiami jak i awansowaniem kolegów/koleżanek na wyższe stanowiska, powoli zaczęło się wszystko sypać. Zaczęły wychodzić braki w kompetencji danych osób, jednakże czara goryczy się przelała gdy wybrano osobe od spraw technicznych i zarzadzaniem czasu. Jest to wielki samozwańczy manager, który potrafi zaczarować odpowiednie osoby, a pracowników traktuje bardzo źle. Rozgoryczenie jest tym większe ze ta osoba powinna pomagać, a nie przeszkadzac w pracy. Próby rozmowy z tą osobą kończą się zazwyczaj tekstem ze ma wrocic do biura. Koniec końców pracownik nie otrzymuje pomocy, tylko czuje się zakrakany i bolesnie odczuwa brak szacunku. Zapowiadało się fajnie, a skończyło się jak zawsze. Szkoda

3
Niesmak
Pracownik

Początkowo Lounge było super, jednakże wraz z coraz większymi wymaganiami jak i awansowaniem kolegów/koleżanek na wyższe stanowiska, powoli zaczęło się wszystko sypać. Zaczęły wychodzić braki w kompetencji danych osób, jednakże czara goryczy się przelała gdy wybrano Real Time Manager. Osoba dwuulicowa, która potrafi zaczarować odpowiednie osoby, a pracowników traktuje bardzo źle. Rozgoryczenie jest tym większe ze ta osoba powinna pomagać, a nie gnębić pracowników. Próby rozmowy z tą osobą kończą się zazwyczaj zastraszaniem (powrotem do Biura). Koniec końców pracownik nie otrzymuje pomocy, tylko czuje się zakrakany i poniżany. Zapowiadało się fajnie, a skończyło się jak zawsze. Szkoda

2
brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Każdemu dają 5000brutto. Zatrudniają osoby bez kwalifikacji i nie uznają żadnych kwalifikacji. Jedynie swoje błędne widzi mi się uznają. Kłamali na pierwszej rozmowie, że nie robią testów, a dokładniej Szymon kłamał, i powiedziałem po raz kolejny prosto z mostu, że nie robię testów i tylko rozmawiam telefonicznie a na drugi dzień wyskakują z testami i wideorozmową, więc za taką kwotę żegnam go przypominając, co mówiłem poprzedniego dnia i odkładam słuchawkę. Poziom wymagań, płacy i przebieg rekrutacji nieadekwatny do stanowiska. Jak nie uznają dyplomów wydawanych przez rząd federalny Niemiec, to niech napiszą do niego odwołanie, że nie zgadza im się coś z ich widzi mi się.

Pytania

Czy mógłbym zacząć w listopadzie? Mi tam wisi co będzie w listopadzie. Może wybuchnie wojna w listopadzie. Albo ktoś zje kaczkę pieczoną:) Widać, że komentarze na goworku zgadzają się z tym samym, czego dowiedziałem i ludzie rzucają to, bo dużą jest rotacja i nikt nie chce z firmą pracować. Widać, że rozmowy robią sobie tylko dla towarzystwa, a przecież nikt nie idzie do pracy dla towarzystwa. Towarzystwo ma się poza pracą.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
No cóż
Pracownik

Moja Opinie kieruje do jednej z osób która jest Real Time Manager na projekcie LOunge. Nazywa się Wielkim Managerem chociaż jest trutniem który utrudnia życie pracownikom zamiast organizować prace w sposób płynny. Brak szacunku oraz brak cierpliwości to atuty Pana WIELKIEGO Managera. Zawsze wielkie wąty a mało pomocy. Traci na tym cały projekt a szkoda bo na początku było super. Całokształt firmy oceniam na dobry bo są ludzie którzy na prawdę potrafią współpracować.

2
Zadowolona
Pracownik

Zaczęłam niedawno szkolenie. Szkolenie przebiega w bardzo miłej atmosferze. Pani od Szkolenia wszystko przedstawia bardzo klarownie. Wydawanie sprzętu i organizacja w bardzo przyjemnej atmosferze - tutaj pozdrowienia dla Pań z kadrów i Jednego Przystojnego Pana, który siedzi i Wita wszystkich na wejściu :) Pozdrawiam,

4
Brawo
Pracownik

Pracowałam ponad dwa lata na projekcie linii lotniczej i gdy się okazało, że przez pandemię nasz kontrakt z nimi się kończy, to CCC zaopiekowało się nami naprawdę dobrze. Od razu nas poinformowano, wyjaśniono sytuację i możliwe scenariusze. Co najważniejsze, uwierzyliśmy, że znajdzie się dla nas miejsce pracy i tak też się stało, nikogo nie zwolniono, nie wyrzucono na bruk w tej trudnej sytuacji. Dla wielu z nas była to bardzo stresująca sytuacja, ale było widać, że szefostwo się bardzo starało, by się o nasz komfort zatroszczyć, bo każdą wątpliwość, czy obawę można było wprost omówić by znaleźć jakieś wyjście. Nie każda firma tak by zrobiła, więc cieszę się, że trafiłam do CCC.

1
Zeus
Były pracownik
@Brawo

Przynajmniej dwóm osobom nie przedłużono umów.

Agent
Pracownik
@Zeus

Dwie osoby to nie jest dużo w porównaniu z tym ile osób zostało. Może świadczy to o tym, że ktoś do pracy się po prostu nie nadawał.. albo nie chciał przejśc na inny projekt.

dfajh
Były pracownik
@Zeus

jestem jedna z tej dwójki :D ale poniekąd sam sobie zasłużyłem. wiec pretensji do CCC mieć nie mogę :D

gangsta
Pracownik

Bardzo dużo obowiązków, brak jakiejkolwiek premii za 2 miesiące pracy non stop w godzinach zmiany (wyprzedaż), mocno średnie wynagrodzenie- trochę wyżej niż minimalna. W dobie kryzysu może być, ale nie wyobrażam sobie, pozostania tam na stałe-decyzję ułatwia pół roku na zleceniu, bez perspektyw na umowę o pracę xd

Yy
Pracownik
@gangsta

Za 2 miesiące bedą pewnie zwalniać ja też zlecenie, lepiej się szykować szukać innej pracy żeby nie zostać na lodzie. No ale wiosna to łateiej inną pracę znależć.

Zz
Pracownik
@Yy

Umowy są na czas określony, więc to chyba logiczne, że praca jest do konkretnie umówionego terminu. Ja dostałem informację, że umowa od wtedy do wtedy, więc nie rozumiem, czemu takie przejęcie tym nagle. Nawet przedłużyli o kolejny miesiąc teraz.

pra_co_wnik
Pracownik

Pracuje w ccc od dłuższego czasu, i wraz z pandemią pojawiła się możliwość pracy zdalnej, dla mnie rozwiązanie idealne! zaoszczedzam dużo czasu na dojazdy, a nawet jeśli przyjadę czasem do biura to mogę zaparkować pod samym biurowcem, cena za parking bardzo przystępna, a atmosfera w samym biurze bardzo miła, z chęcia tam jeżdzę.

Sandra Więczkowska
Kandydat

Cała rekrutacja przebiegła w miłej atmosferze, oraz bardzo sprawnie. Wszystkie kontakty odbywały się drogą internetową lub telefoniczną.

A mnie się podoba
Pracownik
 Pytanie

Zadziwiające są oczekiwania niektórych osób, które dopiero niedawno przyszły do firmy i już się skarżą na wynagrodzenie i rodzaj pracy. Przecież kady z nas był na rozmowie rekrutacyjnej, gdzie wszystkie warunki przedstawiono i na które się przystaje, lub nie. Czego się spodziewacie, gdy dołączacie do zespołu jako nowi pracownicy, nie pracując z językiem obcym, wykonując pracę na tzw. słuchawce? Od razu po tygodniu stanowisko i stawkę menadżera, czy może jednak fotel prezesa? Owszem, może i wynagrodzenie nie jest super wysokie, ale niktórym to wystarczy, jeśli chodzi o dorobienie sobie i zdobycie doświadczenia. Ciężka praca, bo ludzie dzwonią z reklamacją? No raczej, bo przecież nie będą dzwonić pytając o radę o kolor butów, czy rozmiar sukienki. Praca zdalna na własnym laptopie? Bzdura. Jakimś trafem pracuję z domu na komputerze, który CCC mi (oraz innym koleżankom i kolegom) udostępniło, wystarczy się odezwać. Wiadomo, że wszystko działa w dwie strony, ale niektórzy po prostu wolą gryźć rękę, którą się do nich wyciąga, bo nie chcą się dostosować ani trochę, a wiedzieli przecież na co się piszą, podpisując umowę z tą firmą.

2
pracownik
Pracownik
@A mnie się podoba

Pracuje w firmie juz od dłuższego czasu i pracodawca na prosby co do podwyżki- odwołuje się do przepisów o niedyskryminacji innych pracowników. możesz pracować 2 miesiące i możesz pracować 2 lata - pensja ta sama. W tej pracy pracuje się takze w języku obcym, obsługiwani są klienci w języku angielskim- pracodawca nie uwzglednia tego faktu przy wyplacie. Tempo pracy, ilosc obowiazkow w trakcie pandemii, zamkniecia salonow i ilosci kontaktow przytlaczaja. pracodawca wylewnie dziekuje, ale o premii za trudniejszy okres mozna zapomniec. Wyniki ankiet, ktore ostatnio wypelnialismy- w ogole nie zostaly nam przekazane.... chyba jednak opinia na temat pracodawcy nie jest zbyt dobra. Co do stabilnosci zatrudnienia po okresie wyprzedazy- stosowane sa grupowe zwolnienia. CCC to na pewno nie sa same minusy, ale pracodawca powinien zastanowic sie nad sposobem zarzadzania, podniesieniem standardu pracy i wysokosci wynagrodzenia.

GoodPracownik
Pracownik

Pracuje w firmie juz od prawie 3 lat i chwale CCC. Kompetentni managerowie, ktorzy chca pomoc a nie zaszkodzic. Praca w okresie wyprzedazy nie nalezy do latwych, lecz pomagamy sobie wszyscy nawzajem i zwalczamy trudne okresy. Wyplata moze nie powala, lecz nie oszukujmy sie - na poczatku pracy bylo mowione ile bedziemy zarabiac, takze nie rozumiem ponizszych komentarzy na temat wyplaty. Jesli nam placa nie odpowiada to sie nie podejmujemy. CCC jest pewna firma jesli chodzi o wynagrodzenie i daje to stabilnosc.

1
A mi się nie podoba
Były pracownik

Na projekcie modowym, który prowadzi ccc jest straszny wyzysk. Ilość obowiązków którą się wykonuje powinna być o wiele więcej płatna niż najniższa krajowa która jest teraz. Naprawdę nie wiem jak mogą tam pracować osoby z dziećmi, i się za to utrzymywać. Niestety jak nizej również w opiniach jest wspomniane, o przerwę trzeba nie zaskomleć, a zapiszczeć. Nie ma kiedy odsapnąć, jak dobrze ze niebawem składam wypo:)

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Czy CCC daje jakieś premie bądź bonusy na święta?

1
pracownik
Pracownik
@Pracownik

tak! Aż trudno w to uwierzyć, ale każdego dnia otrzymujemy w ramach bonusu PODZIĘKOWANIE ZA NASZE ZAANGAŻOWANIE W PROJEKT ;).

propaganda
Pracownik
@Pracownik

Tak, dostajemy 100 zł dziennie premii (usunięte przez administratora)

Pss
Pracownik
@Pracownik

Nie

PK
Pracownik
 Pytanie

W moim przekonaniu w firmie pracuje się całkiem dobrze. Wiadomo, nikt i nic nie jest idealne, jednakże pracodawca na prawdę dba o swych pracowników. Mowa o projekcie modowym. Comiesięczne gwarantowane profity, pomoc managerów, miły szef projektu, to tylko niektóre z pozytywów, jakie mogę wymienić po roku pracy w firmie. Po roku pracy w firmie nigdy nie poczułem się źle potraktowany, uważam nawet, że czuje się częścią tej firmy oraz projektu. Chcesz urlop? UNŻ? zmienić dzień pracy bo coś wypadło? Nigdy nie było z tym problemu. Zmiana rozmiaru etatu również nigdy nie była problemem. Zatem z czystym sumieniem polecam.

3
rozczarowany pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Dla osób zarządzających firmą - sugeruję o zadbanie o stan psychiczny swoich pracowników „średniego szczebla” tzn. TMów w pewnym projekcie modowym, gdyż co niektórzy cierpią na zaburzenia kompulsywno-obsesyjne. Dodatkowo niczego sobą nie reprezentują, poza wiedzą dot. procedur w projekcie, brak im jakichkolwiek kompetencji, które powinna posiadać osoba na danym stanowisku. Proszenie się i błaganie o przerwę, czekanie na odpowiedź „czy mogę?”, to totalna żenada i WSTYD. Pracowników traktuje się jak śmieci, bez szacunku.

Pracownica
Pracownik
 Pytanie
@rozczarowany pracownik

Chodzi o.projekt dla międzynarodowej marki modowej? Bo to o nim takie opinie zazwyczaj. O (usunięte przez administratora) nie słyszałam prawie żadnych złych opinii poza tymi, które zdarzają się zawsze i w każdej pracy, no ale to norma

1
F.
Pracownik

Niestety, lecz zgodzę się z przedmówcą/przedmówczynią. Wyjście na przerwę graniczy z cudem, trzeba zpć. By pójść na przerwę trzeba zaskomleć. Mega duża ilość obowiązków za najniższą krajową powoduje dużo zwolnień w firmie. Oczywiście każdy ma swoją własną wole, i każdy sam decyduje czy chce tu pracować czy się zwolnić :) Zatem nie bez powodu jest tak dużo szkoleń :)

Pracownica
Pracownik
 Pytanie
@F.

Wszystko zależy od tego na jakim projekcie pracujesz. Byłam na jednym, gdzie było jak piszesz. Na drugim luz, przerwy kiedy chcesz, super atmosfera, premie do zrobienia z palcem w nosie itp. projekt dla międzynarodowej marki modowej jest chyba najgorszy jak słucham ludzi, którzy tam pracują/pracowali, więc tego serio nie polecam. Ale reszt? Są na prawdę spoko :)

niska płaca
Były pracownik
 Problem

Praca u ww pracodawcy nadaje się na jedynie przejściową bądź dla studentów. Ilość codziennych obowiązków oraz czynności nie jest niestety adekwatna do otrzymywanego wynagrodzenia. Dawno obiecanych podwyżek niestety nadal brak, co prawda podwyżka niewielka była ostatnio, lecz jest ona z racji podniesienia najniższej krajowej przez rząd. Premia jak najbardziej jest wypłacana co miesiąc jednakże zdobycie jej jest ciężkie i nieopłacalne. Sama premia jest niska. Kwota, którą się zarabia wystarczy jedynie na przeżycie, a nie życie. (usunięte przez administratora)

F.
Były pracownik

Praca głównie dla studentów którzy utrzymują się w trakcie studiów. Płaca najniższa z możliwych, niestety brak możliwości rozwoju. Jedynym plusem jest pomoc ze strony przełożonych w trakcie problemow, choć z tym tez jest roznie. Ogólnie nie polecam pracy dla osób które mają rodziny bądź kredyty do spłaty.

1
Ania
Były pracownik

praca wyłącznie na krótki czas. pracowałam dla branży modowej i po kilku miesiącach miałam już dosyć. praca jest nudna, brak rozwoju, ciągle o tym samym: niekończące się reklamacje, opóźniania, błędy płatności i krzyczący do słuchawki klienci. zarobki na najniższym poziomie, brak motywacji do pracy. pracodawca nie daje materiałów szkoleniowych, także podczas szkolenia musiałam mieć wszystko w głowie. stwarza pozory chęci ulepszenia procedur, a w tak w praktyce standard pracy jest niski ostatnio wysłano do nas ankiety i kadra delikatnie sugerowała jak należy odpowiadać, by nie zaniżyć oceny pracodawcy. brak multisporta, brak komputera do pracy zdalnej z pozoru wszystko wyglada dobrze, jednak w praktyce nie jest to pracodawca, ktorego mozna polecic.

Zostaw merytoryczną opinię o TELUS International Europe - Gdańsk

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w TELUS International Europe?

    Zobacz opinie na temat firmy TELUS International Europe tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 168.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w TELUS International Europe?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 142, z czego 31 to opinie pozytywne, 91 to opinie negatywne, a 20 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy TELUS International Europe?

    Kandydaci do pracy w TELUS International Europe napisali 8 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

TELUS International Europe
Przejdź do nowych opinii