Opinie o ispot.pl - iSpot Poland sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy iSpot Poland. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w iSpot Poland na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Sprzedaż sprzętu i akcesoriów

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o iSpot Poland w Warszawa

Raczej nie dla milenialsów

@eks Marszałkowska: Jeżeli za iPhona płacili Ci 10 zł tzn że pracowałeś w innym iSpot niż ja. Jeżeli testy nic Ci nie dawały tzn że nie miałeś żadnej chęci rozwoju i uczenia się. Jeżeli uważasz że nie wypłacili Ci premii za ubezpieczenia tzn że nie znałeś warunków przyznawania tej premii bo akurat z wypłatami iSpot nigdy się nie spóźniał. Praca wymagająca, w często zmieniającym się środowisku. Dla sprytniejszych to szansa na szybki awans i budowanie swojego CV. Zdecydowanie nie dla osób oczekujących góry pieniędzy za nic nierobienie. Jak w życiu- raz lepiej raz gorzej.

Były sadowy.
@Raczej nie dla milenialsów

powiedz, że testy coś dają. Ta Appka jest mega beznadziejna, przydałyby się normalne szkolenia produktowe, a nie pseudo rozmowy na skype. Tak naprawdę, żeby wszystko ogarnąć, trzeba też w domu czas przy tym spędzić. Salon odpowiada za sprzedaż,serwis, wysyłki i inne pierdoły, a góra myśli, że tylko siedzisz i czekasz na klienta. Brak profesjonalnych szkoleń = spadek ilości klientów zainteresowanych zakupem. Co do prowizji, był okres, że za raty nie wiadomo ile (i czy)się dostawało, nie wiem czy ten problem już rozwiązali ;) Wypłaty fakt, na czas :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były sadowy.

Salony najczęściej mają bardzo dobre teamy, zgrane, zorganizowane, problem leży w skażonej centrali, w której panuje high-life. Tylko starsi stażem pracownicy, należą do tych "nieskażonych". Duża rotacja jest na warszawskich salonach. Teraz władzę objął nowy RM z "korporacyjnym stylem bycia" reszta jest raczej ułożona. Co roku zmiana centrali na nowe osoby, jak taka firma może być stabilna :) Podwyżek nie ma, co na początku uzyskasz, tyle będziesz utrzymywać. Co chwila gadka o nowych premiach/prowizjach i tak naprawdę każdy wraca do tego, co wcześniejsza ekipa już testowała i było typowym cięciem kosztów na salonach. Wypłaty wrzucane są do kosztów salonów, więc nie dziwcie się, że są naciski na zawyżone plany. Brak produktów do sprzedaży, brak rabatów, głupie promocje, źle działający - nieudolny marketing. Konkurencja wie jak dobrze wykorzystać złe czasy iSpot. Jeżeli liczysz na o wiele tańszy zakup sprzętu, bo jesteś pracownikiem - mylisz się :) Czasami konkurencja ma urzadzenia taniej.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karolina
Inne

@Jabłkowy możesz coś więcej napisać na temat atmosfery pracy w Sad? Przejawiały się opinie o mało partnerskich relacjach, stąd chciałabym przeczytać jak to wygląda w Twojej opinii. Czy możesz tu liczyć na zatrudnienie na umowę o pracę i premię np. za wyniki sprzedaży?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jabłkowy

W Warszawie istny rollercoaster, nigdy nie wiesz co przyniesie kolejny dzień. Najlepsi ludzie odchodzą, i to jest dość normalne w tej sytuacji. Nadzorujaca osoba chce odkryć budowe koła, ale to już jest po ..... ( nie słucha i nie chce słuchać). Produkty sprzedawane są super :).

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Aplikowałeś na stanowisko Konsultant / Konsultantka Contact Center oferowane przez firmę iSpot Poland? Czy zostałeś zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną? Czy spotkanie odbyło się w formie online, czy w siedzibie firmy? Opisz swoje wrażenia. Jaki był rezultat rozmowy?
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(542 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Konsultant Microsoft Dynamics 365 SCM
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(42 opinii)
Wyślij CV
logo firmy .NET -Backend Engineer (w Dubaju)
Bydgoszcz
Bamboo Card
(4 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Karolina
Inne

@Miłosz Co przez to stwierdzenie dokładniej rozumiesz? No i druga sprawa, jakie zmiany według Ciebie przechodzi firma Sad? Będę wdzięczna za więcej informacji. @Sadownicy Nie neguję tego, ani nie potwierdzam, jednak skoro twierdzisz, że w firmie Sad stosowany jest mobbing w stosunku do pracowników, to czy ten fakt gdzieś zgłosiłeś?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Magda

Nie zgłosiła do sądu bo nie ma dowodów, jakby miała to by nie pisała jako anonim w Internecie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Miłosz

Firma przechodzi zmiany i powoli upada na same dno.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
,,minemals"
@Miłosz

Masz odpowiedź z biura : ,,Praca wymagająca, w często zmieniającym się środowisku. Dla sprytniejszych to szansa na szybki awans i budowanie swojego CV. Zdecydowanie nie dla osób oczekujących góry pieniędzy za nic nierobienie. Jak w życiu- raz lepiej raz gorzej."

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karolina
Inne

@Raczej nie dla milenialsów Praca w często zmieniającym się środowisku? Co dokładniej rozumiesz przez to stwierdzenie? Będę wdzięczna za wyjaśnienie tego pojęcia. @eks z Marszałkowskiej Czy sytuacja z premią za ubezpieczenie została jakoś przez Ciebie wyjaśniona z kimś z firmy Sad? Czy zgłosiłeś to? Jeżeli tak, to napisz, proszę, jak się to zakończyło.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karolina
Inne

@eks z Marszałkowskiej Piszesz o negatywnych kwestiach pracy w firmie Sad, a może dodasz coś, co podobało Ci się podczas współpracy z tym pracodawcą? Czy firma oferuje nowym pracownikom szkolenia, kursy bądź inne możliwości rozszerzenia swoich kompetencji? A może stosuje skuteczny system motywacyjny? Każdy szczegół może być na wagę złota.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
eks z Marszałkowskiej
@Karolina

Karolino, nie mogę sobie przypomnieć nic pozytywnego z ispotu (może kawa z rana? Jeśli sobie coś przypomnę to napisze.) Szkolania miałem trzy pierwsze szkolenie z pracownikiem który tam pracował juz 3 lata i oprowadził mnie po sklepie (sklep dzieli się na dwie strefy biała i szarą. Ispot nie zarabia na produktach apple tylko na akcesoriach i to trzeba sprzedawać później dostałem dostępy do internetowego kursu o produktach. i na koniec mojej przygody miałem kurs sprzedaży w siedzibie firmy. Systemu motywacyjnego brak ( co z tego ze sprzedaż telefon komputer ubezpieczony jak musisz pisać @ do centrali ze nie wypłaciliście premii za ubezpiecznie.... Jak sprzedaż iphona za 4tysie to dostajesz prowizje 10 zeta do wypłaty. Jedyny plus był taki że na koniec pracy w ispocie jak sprawdziłem stan wypłaty to wypłacili mi ekwiwalent za urlop... ale czy to można liczyć na plus ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karolina
Inne

@Pracownik Czym Twoim zdaniem ta rotacja w firmie Sad jest spowodowana? Ponadto, mogę spytać, jak dawno w firmie pracowałeś? Bo z tego, co udało mi się zrozumieć, to już nie pracujesz. Niemniej, może napiszesz także jakieś aktualne informacje na temat warunków zatrudnienia? Będę wdzięczna.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
eks z Marszałkowskiej
@Karolina

Robisz za minimalna. Później dostajesz dostępy do tzw ,,bazy wiedzy i robisz testy które się od niczego nie przydadzą bo są od czapy. Zagadasz z pytaniem do starszego stażem ,,kolegi" o sprzęt to dostaniesz odpowiedz sprawdź w google i szukasz z klientem.... Jeśli juz jakiegoś klienta złapiesz to idziesz z nim do kasy i nagle okazuje się że klient chce na raty..... zawsze się zjawia starszy doradca i ci przejmuje klienta bo on ma dostępy do panelu ratalnego i podkrada ci klienta bo on wypełnił wniosek wcisnął ubezpieczenie i mówi do Ciebie z usmieszkiem ,,dziekuje za klienta" Po kliku takich akcjach już tylko liczysz dni do końca twojego okresu próbnego i zaczynasz szukać pracy gdzieś indziej. I masz w d***e salon standardy jakości

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik

Firma bardzo słabo zorientowana na główną siłę napędową, czyli pracowników salonów. Doradcy dostają minimalne pieniądze, a tak naprawdę robią na całą firmę. Jezeli ktoś szuka możliwości rozwoju to nie polecam. Ładnie to wygląda w CV, ale tyle krwi ile napsują klienci i kierownik to nie da się opisać. W dodatku rotacja kierowników jest ogromna. A najgorsze że na kierowników biorą osoby, które wcale nie znają specyfiki pracy w salonie ???? Ogólnie absurdalne miejsce.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karolina
Inne

@Karolina, a co powiesz o tej rotacji, o którą pytałam, czy rzeczywiście jest ona w Sadzie na tak dużą skalę rozprzestrzeniona? Odnośnie tych obietnic, to mamy rozumieć, że nie spełniały one tego co było ustalone na początku w umowie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pati

Nie polecam, nie trać czasu. Obietnice bez pokrycia, ustalenia pracy to fikcja.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous
@Pati

a jakie obietnice?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karolina
Inne

@Simone dzięki za tak rozbudowaną wypowiedź. Czy jesteś pewny, że rotacja wśród pracowników jest taka duża? W sieci można aktualnie znaleźć dwie oferty pracy, co wydaje się dość normalną sytuacją, jak na firmę w tych rozmiarach. Osobiście na jakim stanowisku pracujesz?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Robert
Inne

Jesteście pewni, że nic pozytywnego nie można napisać? Ideałów nie ma i zawsze są jakieś wpadki.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ex-sadówka
@Robert

Ładne biuro, wygodne krzesła, kuchnia czysta i przestrzenna :) atmosfera wśród współpracowników super i od czasu do czasu możliwość dorwania dobrej ceny na produkty jabłka. To jakbyś chciał pozytywy ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wujek dobra rada

Ta firma to tragedia. Ludzie pracujący w iSpot co miesiąc sprawdzają wypłaty bo pracownicy centrali nie potrafią naliczyć dobrze pensji i bonusów. Dzień przed wypłata dowiadujesz się, ze za coś nie dostaniesz hajsu. Nagrody za konkursy, których nikt nie rozlicza, są wypłacane nawet z kwartalnym opóźnieniem. W centrali pracują odrzutki z rynku, których nikt nie chciał zatrudnić. To skutkuje tym, ze na zewnątrz firma wyglada na poważna a tak naprawdę jest poniżej poziomu mułu. Nowy dyrektor zarządzający nie ma pojęcia jaki (usunięte przez administratora) ma pod nosem, a jego pracownicy bez jego wiedzy robią dla siebie prywatny folwark i bawia się w biznes. Ze skutkiem takim, ze nikt nikogo nie kontroluje a pracownikom salonu zabierane są pieniądze za głupotę pracowników centrali. Nie polecam tej firmy na stałe, fajne żeby zdobyć doświadczenie. Po roku uciekać. Układy, układziki w centrali niebawem wyjdą na jaw. Oby szybko:)

Jakob

Praca w Sad/iSpot to kpina, nikt nikogo nie szanuje i zawsze wina leży po stronie Pracowników. Ludzie nie traccie czasu, brak szkolen , ani szacunku od przelozonych, wszyscy normalni odchodzą, rotacja to druga nazwa.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Handlowiec z marszałkowskiej
@Jakob

Szkolenia są . Robisz test w necie ktory zajmuje ci 45 minut. Odpowiadasz na pytania. Ania pracuje na open space jakie sluchawki jej polecasz itp pierdoły. Później po takim teście pracownik ma podkładkę ze zrobiłeś szkolenie produktowe . I już możesz zacząć sprzedawać produkty :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anonimowy były karabinier

Bardzo dobre miejsce dla kogoś, kto nie ma doświadczenia w handlu i chce go nabyć. Jeżeli jest się świeżo po szkole, warto aplikować do iSpot i nauczyć się odrobiny życia. Bez wiązania się na przyszłość. Panie i Panowie z centrali zauważcie, że ludzie zamiast rozmawiać z wami, to piszą na forach w internecie. Może czas wyciągnąć głowę z piasku i zacząć realnie patrzeć na to, co się dzieje w firmie? Słuchać, analizować i działać a nie tylko udawać. Czy wy rozumiecie, że to jest moment kiedy posypią się kolejne zwolnienia specjalistów? iSpot to sieć, która istnieje dzięki profesjonalistom w salonach. Jeżeli się zwolnią, to kto wyszkoli kolejnych? Kto ma szkolić ich DZISIAJ, skoro motywacja spada do zera? Dajcie jeszcze większe plany, skąpcie po 100-200zł na podwyżki. Sądzę, że obecni pracownicy mają wrażenie, że firma o nich zapomniała. Wiele się mówi, ale nic nie robi aby było lepiej. Tylko nieudolny PR. Chcą aby sieć iSpot była miejscem, w którym doradzają specjaliści. Niestety, specjalistów się szkoli i dobrze opłaca, a nie tylko eksploatuje. Aplikacja szkoleniowa Apple to jest kropelka w morzu potrzeb. Doradcom brakuje praktyki w obsłudze sprzętu, często sami się gubią w opcjach. Wymaga się od nich umiejętności przenoszenia danych, lub reinstalowania systemu - nie robiąc zarazem żadnych szkoleń w tym kierunku. Doradca ma pełną odpowiedzialność materialną za telefon klienta, który trzyma w rękach. Jak mu upadnie, albo go uszkodzi w czasie reinstalacji - musi za niego zapłacić. To absurd, że firma zrzuca to wszystko na pracowników. Niby iPhone nie jest wymagany do pracy, ale spróbuj bez niego popracować. Trenerów w salonach właściwie już nie ma. Jest to stanowisko martwe. Do tego system prowizyjny powoduje, że nikomu ze starszych pracowników nie zależy na szkoleniu młodych. Wolą sami sprzedawać i zarabiać pieniądze. Tutaj szkolisz, a kolega sprzeda MacBooka Pro z ubezpieczeniam i akcesoriami. iSpot dla stałych pracowników jest miejscem bez rozwoju, bez szkoleń, bez perspektyw, bez sensownych benefitów i bez godziwego wynagrodzenia. Zmuszacie systemem premiowania do wciskania klientom przez gardło usług, ubezpieczeń i akcesoriów bez zważania na ich potrzeby. To już dawno przestało być premium. Niedługo od Saturna będzie różnił was kolor koszulki i ceny. Wyższe ceny. Albo się obudzicie, albo utoniecie i Hili was nie uratuje. Nowy Dyrektor miał być naszą szalupą ratunkową. A tylko przygląda się jak ona tonie. Ja z tej szalupy wysiadam i życzę innym powodzenia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zainteresowany

Czy ktoś mógłby napisać jak jest w Centrali firmy? Duża rotacja? dobrze traktują człowieka?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ex-sadówka
@Zainteresowany

Rotacja spora, osoby na stanowiskach menadżerskich nie nadają się do tej pracy - brak wizji i praca na ciągłym ASAPie. Szkoleń brak, organizowanie spotkań po godzinie 17-tej i oczywiście ciężko wyegzekwować to że siedziało się nadgodziny. Podwyżek nie ma, więc jak wynegocjujesz to co masz na początek to do końca świata to będziesz miał :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Majonezik

Widzę, że jest wysyp pozytywnych opinii, które są bardzo pod firmę tak jakby specjalnie napisane. Pracowałem w tej firmie ponad 3 lata na róznych stanowiskach. Na początku było fantastycznie, obiecywanie premii i innych pierdół. potem przyszła zmiana dyrektorów. Najważniejsza jest chyba aktualna sytuacja z aktualnymi ludźmi. W skrócie? Jest tragicznie. Faktycznie handlowcy mogą nieźle zarobić na prowizjach z leasingach, ubezpieczeń itd. ale dotyczy to tylko najwiekszych salonów w innych mniejszych handlowcy mogą tylko pomarzyć o fajnych premiach i prowizjach. Nowy dyrektor jeździł po salonach przez 3 miesiące nie podejmując żadnych konstruktywnych decyzji. Jedynie co mówi że jest dobrze ale moze być lepiej i dążymy do nowego ispotu, chce zatrzymać ludzi jednak jak mu się mowi że ludzie odchodzą z powodu pieniędzy to jego odpowiedź ejst taka "może to i dobrze jak chce pracować dla pieniędzy". To jest jedna wielka kpina. Na początku roku miały być podwyżki dla pracowników, okazało się że jednak jeszcze nie bedzie. Dla przyszłych aplikantów na stanowisko handlowca: na początek dostaniecie najniższą krajową plus premie, kolejna podwyżka będzie dopiero po 2 latach!! jak awansujecie na starszego handlowca. Podwyżka będzie wynosiła szalone 200zł brutto... Fantastycznie ejst pracować ze świadomością, że po 2 latach otrzymacie 200 zł brutto wiecej... a w miedzy czasie system premiowy zmieni się 5 razy. Nie polecam pracy w tej firmie, operają się na zastraszaniu pracownika i obciążaniu go za każde błędy, brak spokoju, telefon będzie wam dzwonił nawet w dzien wolny jak i urlop, brak szacunku dla człowieka jak i jego czasu wolnego. Jest się gnebionym za każdy błąd nawet taki ktopry mozna naprawić bez problemu (top jest nie ważne ze mozna naprawić bo i tak bedziesz szkalowany...).

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ajspociak

Ja skomentuję tylko sprawę dot. rabatów, bo znam to od wewnątrz. Rabaty dla pracowników są śmieszne, bo i marża na sprzęcie z jabłuszkiem jest słaba. Trudno, żeby pracowdawca dokładał Ci, że chcesz mieć Maca...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jam
@ajspociak

Dobra firma dba o to, aby pracownik korzystał ze sprzętu, który sprzedaje i to nie tylko w systemie kasowym... pracownicy kupują najtańsze telefony w cenie jednej wypłaty to wstyd dla pracodawcy... Pracownicy w moim salonie często kupowali sprzęty bo wstyd pracować w iSpocie i korzystać z samsunga i prawda jest taka, ze do póki samemu się nie korzysta z tego sprzętu - to się tego sprzętu nie nauczysz... Krótko mówiąc, sam płacisz za swój rozwój w firmie, bo couche i szkolenie są na poziomie ... wody sedesowej.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o iSpot Poland - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w iSpot Poland?

    Zobacz opinie na temat firmy iSpot Poland tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 38.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w iSpot Poland?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 28, z czego 7 to opinie pozytywne, 18 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

iSpot Poland
1.7/5 Na podstawie 248 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
iSpot Poland
Przejdź do nowych opinii