Tak na przyszłość w sprawie tej pracy biurowej, czy można z czasem przejść z umowy zlecenia podanego w ofercie na umowę o pracę normalnie, żeby mieć składki na emeryturę itd., no wiadomo co mi chodzi zresztą? Piszę na przyszłość, bo widzę, że niedawno wygasło ogłoszenie, chyba że wcale nie znaleźli nikogo i to tylko z automatu jakoś zniknęło? To z lipca.
Cześć Czy ktoś pracował w Warszawie? Interesuje mnie stanowisko specjalista ds. Obsługi klienta. Jakie zarobki i czy jest spoko atmosfera?
O zarobkach się nie wypowiem, bo teraz to takie zmiany w tych pensjach, że od czasu jak tam pracowałem pewnie sporo się zmieniło, ale jeśli chodzi o zespuł to zawsze było bardzo spoko. Wiadomo, czasem trafiały się jakieś zatargi czy gorsze dni, ale ogólnie to miałem wrażenie, że podczas rekrutacji większość problematycznych osób zostaje odsiana.
Jeśli chodzi o wiek no to różnie bardzo, ciężko byłoby z tego średnią chyba wyciągnąć, ale atmosfera pracy w całokształcie na plus, no a przynajmniej ja teraz np. pracuję w miejscu gdzie zarobki niby lepsze, ale jakoś dużo bardziej męczące to obcowanie z tymi ludźmi.
Trochę tego jest, możesz sobie wybierać co jest dla Ciebie spoko a co nie. Na pewno jakaś opieka medyczna i multisport z takich klasyków
Ja też uważam, że warto tutaj być chociażby na fakt samej atmosfery. Wielki plus dla firmy za to.
hej, a mozesz powiedziec cos o konkursach wewnątrz firmy? bo w ogloszeniu cos takiego widziałem i zastanawiam sie na czym to polega?
tak luxmed jest dopiero po roku niestety ale no da sie wytrzymac tyle czasu tak szczerze, ja w swojej bylej pracy nie mialam nawet prywatnego ubezpieczenia to mi to akurat bylo bez roznicy
te konkursy to np kto mial najlepsze wyniki czy cos w tym stylu ale nie tylko. i najczesciej nagrodami sa jakies bony ktore mozesz sobie zrealizowac wiec w sumie to jest tutaj fajne
a w ogóle ja zawsze mialem Medicover, jak to wygląda z tym Luxmedem? Jakie są różnice? Albo jakie zalety ma akurat Luxmed? :D
a na jakim stanowisku pracujesz? tam jest jedna wspólna cała ekipa czy jednak jest to jakoś podzielone, jak to wygląda?
nie rozumiem o co chodzi z tą wspólną ekipą, ale ogólnie ludzie są bardzo spoko, do dogadania tacy
z fajnych możliwości jest też opcja nieoprocentowanych pożyczek i dostęp do specjalistycznych szkoleń. Na plus działa też to że możesz awansować dzięki swoim umiejętnościom a nie tylko przez długi staż pracy
W czerwcu bodajże była taka oferta na pracą biurową, zastanawiam się tylko czemu jak wchodzę w to ogłoszenie, to jest napisane, że jest zablokowana. Jest ten nabór czy już go nie ma? Chciałbym to wiedzieć bardzo, bo zależy mi na takiej pracy z racji mojej sytuacji życiowej. I czy to jest praca na umowę o pracę normalnie czy coś innego?
watpie zeby ogloszenie z czerwca bylo nadal aktualne, nie wiem czy wiesz ale mamy pazdziernik :D jak ci tak zalezy polecam po prostu wypelnic formularz ktory masz na stronie cuka dostepny, jak bedzie praca to twoje cv juz bedzie i jest szansa ze sie wtedy odezwa
ale to nie musi być tylko i wyłącznie na stronie cuka, na pracuj też są wstawione oferty
Czy pracował/pracuje ktoś w contact center CUK? Jak wygląda wynagrodzenie, obowiązki, czy polecacie? Jak to jest z prowizją i telefonowaniem?
Dajcie też znać, czy to jest praca zmianowa i czy są też nocki, weekendy czy praca w święta? Chodzi właśnie o pracę w centrali contact center. Chodzi głownie, aby dopasować prace do studiów.
Daj sobie spokój lepiej od razu, w tej chwili możesz liczyć na najniższa krajową i głodową premie, kiedyś w CC dało się zarobić była fajna atmosfera, ale za sprawą pewnych osób to co jest teraz to tragedia, zrobili z tego pseudo korpo, które nie szanuje pracownika, masz się cieszyć że masz umowę o pracę i kafeterie benefitow, nieważne że nie będziesz miał za co żyć bo systemy premiowania są regularnie zmieniane, zawsze na niekorzyść i zawsze tak żeby zmniejszyć lub całkiem zabrać premie. Jeżeli chcesz słuchać że ciągle robisz za mało i źle i czuć się poniżany to miejsce dla Ciebie
Trochę nie rozumiem Twojego komentarza. Ja pracuję od dłuższego czasu w firmie i w żadnym wypadku nie zarabiam najniższej krajowej. Z tego co się orientuję to co teraz proponują to więcej niż najniższa (sic!) + zawsze jesteś w stanie wyciągnąć coś z premii. Jeśli narzekasz na atmosferę to pracuj zdalnie (co jest nomen omen możliwe w firmie), ja na przykład się nie spotkałem z taką sytuacją żeby był problem z atmosferą, bo hurr durr ktoś jest inny w pracy. Nie przychodzę do pracy po znajomości tylko pracować. Dodatkowo śmiem się wypowiedzieć, że ja się cieszę z umowy o pracę, bo jestem studentem, a większość firm proponuje śmieciowe zleceniówki, bo nie muszą za mnie płacić.
Jeżeli jesteś studentem i chcesz dorobić to owszem, może być to praca dla Ciebie, ale nie dla normalnych, poważnych ludzi, którzy oczekują stabilnego zatrudnienia i jasnego systemu płac, a nie ciągłego kombinowania jak obniżyć prensję pracownikom, którzy siedzą tam często po godzinach i robią wszystko żeby realizować odrealnione cele sprzedażowe, firma nie inwestuje w nową bazę klientów, nie inwestuje w dobrą reklamę, a próbuje zyskać i oszczędzić na pracownikach, przy obecnej konkurencji typu rankomat/mubi CUK nie ma kompletnie nic do zaoferowania
Zgadzam się z Twoją wypowiedzią. Pracowałem już w kilku miejscach i w obecnej sytuacji na rynku w każdej firmie jest zamieszanie z premiami czy kadrami, ale moim zdaniem tutaj da się normalnie pracować. Może i kokosów nie zarabiam, ale też nie najniższą krajową (to przesada) i ze współpracownikami też da się dogadać. Moim zdaniem trochę zbyt rozdmuchany ten hejt.
Czyli student nie może być normalnym, poważnym człowiekiem? To już świadczy z kim mamy do czynienia, bo sorry, ale jak tak patrzysz z góry na innych, to też bym przed tobą róż pod stopy nie rzucał. A konspira, że góra siedzi niemal po nocach i kombinuje jak tam nam życie utrudnić, brzmi jak teoria wyciągnięta wprost spod foliowej czapeczki. Ja nie mówię, że jest idealnie, bo rzeczy do poprawy się oczywiście znajdą, ale też nie ma co demonizować. Tobie mogło nie pasować - i to jest spoko, nie ma opcji, żeby wszyscy byli zadowoleni, ale żeby teraz przesiadywać na forum byłej firmy i smarować żale, to już wymaga zaskakującej dla mnie dedykacji. Każdy ma swój mózg i potrafi ocenić, czy w pracy mu się podoba, czy nie i nie ma co próbować przekonywać, że jest inaczej.
100% prawda. Wielu najlepszych sprzedawcow sie już zwolniło. Co 3 miesiąca zmiana systemu premiowania na niekorzyść pracownika w cc
Firma nie próbowałaby ich zatrzymać, jeśli rzeczywiście byli najlepsi? Są tu podwyżki pensji zasadniczej? Ile ona teraz wynosi i jak jest ten system premiowy skonstruowany? Jaką kasę idzie z niego wycisnąć?
Pierwszy etap - telefon od Pani z HR. Bardzo miła rozmowa, pytania o doświadczenie i informacja o płacy brutto oraz o systemie prowizyjnym jaki poznam na etapie drugim. Drug etap - rozmowa z dyrektorem w oddziale. W moim przypadku była to luźna rozmowa, pytania o doświadczenie. Pan poinformował mnie o systemie płacowym i tutaj zaliczył wpadkę, albo wpadkę zaliczyła Pani HR. Kwota podana przez dyrektora okazała się o kilkaset złotych mniejsza od tej podanej przez telefon. Po mojej reakcji na różnicę, pan dyrektor zaczął już wyraźnie się spieszyć xD
Dlaczego chce pracować w CUK? Co robiłem w poprzedniej pracy? Jak zdobywałem klientów? Dlaczego już tam nie pracuję?
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Widzę otwarta rekrutacje jako specjalista ds obsługi klienta - Contact center. Jest możliwość pracy zdalnej. Czy firma udostępnia sprzęt do pracy? Laptop?
Nie dają sprzętu do pracy zdalnej, musisz pracować na swoim komputerze, ale radzę się trzymać od tej firmy z daleka i nie wierzyć w bujdy i obietnice na rozmowie o pracę typu wycieczki zagraniczne, szybkie awanse itp. W historii istnienia działu CC (10 lat) taka wycieczka była raz i to dla kilku najlepszych osób, a oni to wpisują w ofertę pracy...
Hmmm...zaskoczyła mnie Twoja opinia, bo jak czytam co tu piszą w wątku, to całkiem spoko ludzie się wypowiadają o pracy u nich, no i sporo mają benefitów. Skoro tych wycieczek zagranicznych nie ma, to może robią jakieś imprezy integracyjne dla pracowników?
Kilka dni temu wygasło ogłoszenie na pracę biurową, a tak by mi zależało, czy już na pewno po rekrutacji? A jeśli można nadal się zgłaszać to czy nadal proponują zlecenie? Chciałabym wiedzieć, czy jest jakaś szansa na umowę o pracę w przyszłości.
Na jakie zarobki można liczyć na stanowisku Specjalista ds Wsparcia sprzedaży? Czy podstawa jest wyższa niż dk ?
Hej, widziałam ofertę pracy na specjalistę ds. Wsparcia Sprzedaży i zastanawiam się czy doświadczenie około roku mi wystarczy żeby wzięli pod uwagę moje CV?
Jeszcze dopytam - piszą o wykształceniu wyższym jako o mile widzianym, jakie kierunki wchodzą w grę?
Dołączam się do pytania o tę pracę. Mnie interesuje bardzo, czy można na tej posadzie pracować zdalnie lub częściowo zdalnie? Jak nie od razu to może po okresie wdrożenia? Macie info o tym?
Z tego co widziałam to w ogłoszeniu była zaznaczona praca stacjonarna, natomiast lepiej się dowiedzieć od kogoś kto faktycznie tam pracuje albo zapytać u osoby zatrudniającej ;)
Jak masz kontrole pracodawcy, prace na jego rzecz, pracę w czasie i w miejscu wyznaczonym przez szefa to musi byc umowa o pracę, inaczej to łamanie prawa.
nie liczac oczywiscie okresu probnego, bo domyslam sie ze na uopie to zawsze jest okres probny jednak
ewentualnie studenci moga probowac starac sie o umowe zlecenie czy i tak predzej uopa sie dostaje?
właśnie też się zastanawiam jak to wygląda z tymi umowami i na ile się dostaje tylko ja bym chciała głównie na umowie o pracę robić ale myślę, że to nie problem
I sie zastanawiam jakby ktoś życzliwy mógł powiedzieć po ilu dostaliście odpowiedź na cv?
Mnie interesuje stanowisko Specjalisty ds wsparcia sprzedaży, tutaj po okresie wdrożenia można pracować hybrydowo?
Czy w trakcie wdrożenia można tutaj liczyć na wsparcie jakieś? Chcę zobaczyć najpierw jak to tutaj mniej więcej działa wszystko
Jako doradca klienta pracowalam zdalnie, ale to dopiero po wdrozeniu. Moze i jest szansa na inne stanowiska, jesli chodzi o hybryde. Polecam sie spytac HR najpierw
Pewnie, ze tak. Ja mialam najpierw 2 tygodnie szkolenia, a potem tez zawsze bardziej doswiadczeni pracownicy mi pomagali jak bylo trzeba
Cześć, wyczytałem w Internecie ze macie sporą ilość wewnetrznych szkolen i bardzo dobrą opiekę merytoryczną szczegolnie na początek. Zależało by mi właśnie na firmie gdzie mogę się czegoś nauczyć i stąd pytanie czy ktoś to może potwierdzić?
bo jeśli chodzi o szkolenia to faktycznie jest tu wysoki poziom, ale nie napisales nawet o jakim stanowisku myslisz :) tak czy inaczej jakbys sie dostal do firmy, na poczatku wiadomo beda osoby ktore ci pomoga o to nie musisz sie martwic
Mnie też interesują te szkolenia i kursy wstępne. To jest jakiś pakiet konkretny na start, czy raczej co się natrafi? A do tego, czy te szkolenia to są wewnętrzne, czy tez wysyła się pracownika gdzieś na zewnątrz na przeszkolenie z czegoś?
ja od koleżanki słyszałam, że tutaj są ciągle szkolenia branżowe na początku ale też bym wolała potwierdzić tę informację :D
natomiast atmosfera rekrutacji bardzo fajna to musze przyznac fajne podejscie do kandydatow i przynjamniej w moim przypadku kontakt tez po rozmowie wiec z samej rekrutacji odczucia mam pozytywne
Miałaś okazje mieć do czynienia z punktem partnerskim czy główna siedziba, która nie prowadzi osoba prywatna?
Pracę w firmie wspominam bardzo dobrze, przepracowałam w niej rok. Zaczynałam jako niedoświadczona osoba spoza branży, firma zapewnia ciągły pakiet szerokich, branżowych szkoleń, dzięki którym szybko wdrożyłam się w nowe środowisko i zdobyłam potrzebna wiedzę. Poza szkoleniami jest ogromne wsparcie merytoryczne ze strony kierownictwa, oraz współpracowników (atmosfera jest bardzo przyjazna) także jako nowa osoba czułam się zaopiekowana i spokojna. System motywacyjny jest w porządku m.in. benefity w postaci kafeterii - co miesiąc 50 zł które można wymienić na kody do zrealizowania na Np. pyszne.pl, hebe, sephora, Allegro itp., na premie wpływa sporo składowych ale jest mozliwa do zrealizowania przy oczywiście odpowiednim zaangażowaniu, dużo konkursów z których tez niejednokrotnie można otrzymać bony do dowolnej realizacji. Ogólnie system motywacyjny i atmosfera na wielki plus. Jeśli chodzi o pensje to podstawa + premia, dużo zależy od podejścia i zaangażowania pracownika, ale plusem jest również wewnętrzna baza klientów, która w znacznym stopniu pomaga w realizacji planów sprzedażowych. Pracowałam w Warszawie i zawsze będę dobrze wspominała ten etap w karierze zawodowej.
jak zaczynałaś pracę to aplikowałaś na jakie stanowisko? juniorskie czy normalne od razu?
No, super wpis, można się dowiedzieć ciekawych rzeczy. Mnie zainteresował ten bogaty pakiet szkoleń. Czy to są szkolenia wewnętrzne od pracowników firmy, czy też szkolenie do jakichś firm zewnętrznych? I czy można z nich korzystać dowolnie, ile się chce, czy jednak tylko jak ktoś wyznaczy konkretne szkolenie dla danej osoby?
Zarobki są mega uzależnione od przypisu który robisz i co sprzedajesz (czy głównie OC samochodowe, czy OC/AC czy głównie majątek). Więc osoba robiąca np. 50.000zł miesięcznie przypisu w zależności od tego "co" sprzedaje będzie mogła mieć co miesiąc inne wypłaty (system premiowy jest prosty i przejrzysty, także nie ma mowy, żebyś była zaskoczona). Jak wyglądają zarobki? Pracuje ponad 3 lata i powiem tylko, że jeśli średnia brutto w Polsce za maj to 7181,67 zł - zarabiam trochę więcej. I odpowiadając na pytanie kogoś wyżej: szkolenia są zarówno Nasze wewnętrzne jak i zewnętrzne (przeważnie zdalne). Dla doradców co dopiero zaczynają są też specjalne szkolenia wdrażające.
Mnie głównie interesuje ten wątek szkoleń, jak wygląda takie szkolenie wdrażające? jest dla każdego pracownika nawet jeśli miał już wcześniej doświadczenie z branżą?
I rozumiem, że zdarzają się szkolenia stacjonarne? To są jakieś wyjazdy jednodniowe wtedy?
Hahahah nie mogę, chyba ktoś z HR wysmarował ten komentarz, średnia w Polsce 7 brutto, koń by się uśmiał! Serio nikt nie chce do roboty tam przyjść to niezłe bajki piszecie, 7 brutto to może zarobić osoba pracująca kilka lat i robiąca wynik na poziomie ok 150 tys zł miesięcznie albo i więcej, i nie, system premiowy nie jest prosty i przejrzysty, nawet nie możesz za bardzo skontrolować czy dobrze masz wyliczoną premie czy nie, dodatkowo w CC jest on ciągle zmieniany
Czy jest tu jakis programista i moze dac znac czy warto sie tu zatrudnic?
A może:) Tak, według mnie warto się zatrudnić. Siedzę w dziale IT od dłuższego czasu i praca jest ok. Jeśli chcesz się dalej rozwijać w tej branży i masz tego świadomość to polecam. Masz jakieś doświadczenie?
a w jakim systemie pracujecie jesli mozna spytac? nie szukacie przypadkiem scrum mastera?
jest teraz oferta na eksperta ds. telefonicznej obsługi klienta, w tej pracy można od poczatku pracować zdalnie czy nie?? prosze o szybka odpowiedz
zalezy mi na zdalnej pracy, bo chce ja polaczyc ze studiami, a zostal mi ich jeszcze miesiac...
No właśnie właśnie. Dajcie też znać czy jest elastyczny grafik, w sensie czy można dowolnie ustalać sobie godziny pracy?
a na jakim stanowisku konkretnie? osoby z działów IT np. mogą na zdalnych często pracować, ale nie wiem ktory cie interesuje ??
a możesz jeszcze się na temat tego grafiku wypowiedzieć? czy jest elastyczny a jak nie to w jakich godzinach się na sztywno pracuje?
wiesz to od stanowiska moze zalezec na robie jako specjalista ds. klienta i tylko stacjonarnie moge robic
Czy osoby kompletnie bez doświadczenia i wiedzy z branży mają szansę dostać się tutaj czy nie warto w ogóle składać CV i dać sobie spokój?
nie zauwazylam zeby w oglsozeniu na specjaliste ds obslugi klienta bylo potrzebne doswiadczenie, jedynie na wyzsze stanowiska
(usunięte przez administratora) Pracowałam w CUK Kraków prawie 2 lata. Niby fajnie ale jednak nie. Pensja słaba wiecznie na tym samym poziomie. Prowizja od sprzedaży wiecznie rozliczona z korzyścią dla firmy nie dla pracownika. Brak informacji dlaczego tyle premii, a miało być tak dużo. Pojawią się też premie uznaniowe, ale je się dostaje tylko za obgadywanie i donoszenie do szefowej i co miesiąc dostaje ta sama dziewczyna. Wieczne nadgodziny których nie ma kiedy odebrać i oczywiście brak zapłaty za nie. Pretensje o każdy urlop, chorobowe. Po prostu masz być w pracy w godzinach pracy i oczywiście poza pracą też. Rozdawane prywatne numery telefonów dla klientów bez zgody doradców. Brak możliwości awansu. Zaczynasz pracę w tym samym miejscu co kończysz. Dla osób zarządzających CUk Kraków to jedynie liczy się kogo by tutaj obgadać, nagadac do innych osób z firmy i zadowolona, że doradcy się do siebie nie odzywają. Brak pomocy do zadnej sprawy no chyba że chcesz coś powiedzieć na inną osobę to czas dla Ciebie się znajdzie. Ciągle pretensje. (usunięte przez administratora)
Brak możliwości awansu? Słuchaj, jeżeli siedzisz na (usunięte przez administratora) i nic nie robisz i myślisz, że wszystko spada z nieba to się myślisz. W tej firmie ścieżka awansu jest rozpisana jak 5letniemu dziecku i zależy tylko wyłącznie od twojego zaangażowania w prace. Jeżeli myślisz, że przyjdziesz na 8h, będziesz siedzieć i nic nie robić to się nie dziw moja droga, że masz słabą pensje:)
Jest awans, który polega na robieniu tego samego z inną nazwą stanowiska za marne 2 stówki więcej do wypłaty. Więc nie wiem w którym Cuku pracujesz że masz tak super ????
Wklejam bo usunięto z poprzednim komentarzem. HR sięga (usunięte przez administratora)... "Jak sobie wyobrażam wyższe stanowisko? Np. (usunięte przez administratora)w stołek w dziale HR i zgłaszanie niewygodnych dla firmy komentarzy. Najlepszym potwierdzeniem będzie to, że ten komentarz pewnie też zostanie usunięty."
jest tutaj na gowork podany zły adres do strony www firmy, informuje zainteresowanych
A ja tak zapytam, czy firma oferuje jakiś pakiet medyczny? Typu luxmed lub medicover?
Ta, jest Luxmed po jakimś czasie. Ogólnie w firmie jest troche benefitów - jakies multisporty czy konkursy.
I jeśli dobrze pamiętam to było u nich jeszcze coś takiego, że było dużo różnych dodatkowych benefitów do wyboru, które mogleś dopasowywać pod siebie typu jakieś SPA czy kino, ale nie wiem czy to dalej jest :/
Jest tylko ten jeden profil z opiniami, a mi zależy na informacjach dotyczących Warszawy, orientuje się ktoś z was jakie tam są warunki albo gdzie można znaleźć informacje?
Braliście udział w rekrutacji na stanowisko Przedstawiciel Handlowy w Cuk Ubezpieczenia Sp. z o.o.? Napiszcie, jak według Was przebiegła rozmowa kwalifikacyjna. Wasza opinia może okazać się pomocna dla innych użytkowników.
(usunięte przez administratora)
A czy ktos wie jak to jest w przypadku agentow zatrudnionych na b2b? Czy tez jest takie cisnienie? Jak procentowo ksztaltuja sie widelki za poszczegolne polisy? Czy ktos z franczyzobiorcow moglby sie wypowiedziec na temat oplacalnosci takiego biznesu?
Można tutaj dostać pomoc w sprawie najtańszego ale dobrego ubezpieczenia AC/OC?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Cuk Ubezpieczenia Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Cuk Ubezpieczenia Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 190.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Cuk Ubezpieczenia Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 76, z czego 7 to opinie pozytywne, 35 to opinie negatywne, a 34 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Cuk Ubezpieczenia Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Cuk Ubezpieczenia Sp. z o.o. napisali 11 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.