Opinie o Nocowanie.Pl Sp. z o.o.
Jaka jest atmosfera i ścieżka kariery w firmie?
Portal chwali się „zerową prowizją” natomiast przy rezerwacji pobierana jest opłata. Zrezygnowałem, bo jest to wprowadzanie w błąd. Uważajcie
Miło nam powitać Wszystkich Użytkowników serwisu GoWork.pl poszukujących informacji o firmie NOCOWANIE.PL
w Polsce oraz za granicą, m.in. w Anglii, Austrii, Bułgarii, Czechach czy na Słowacji. Oprócz wyszukiwarki noclegów prezentuje również informacje o atrakcjach turystycznych i lokalnych imprezach, rozkładach jazdy oraz prognozach pogody. Portal nieustannie się rozwija i wprowadza udogodnienia, takie jak bezpieczne płatności online czy wirtualne spacery po obiektach. Udostępnia również aplikację mobilną dla właścicieli obiektów noclegowych do prowadzenia komunikacji z turystami
i zarządzania pozycjonowaniem obiektu.
Dziękujemy za Wasze komentarze, doceniamy to, że interesujecie się naszą firmą. Staramy się być wszędzie tam, gdzie są kandydaci zainteresowani pracą, aby móc na bieżąco odpowiadać na pytania.
Nie możemy jednak pozwolić, by w przestrzeni publicznej pojawiały się wpisy godzące w dobre imię naszych pracowników
Witam. KOrzystam z serwisu nocowanie.pl jak Wynajem noclegów. W aktualnym roku serwis zablokował działanie mojego obiektu poprzez aplikację. Mimo zgłoszenia błędu technicznego ,mieisac opłaconego abonamentu w szczycie sezonu moi klienci nie mieli ze mna kontaktu przez serwis. Serwis nocowanie.pl nie zareagował mimo 6 zgłoszony reklamacji ciągle twierdząc że to błąd techniczny. PO skończonym okresie abonamentu zwróciłem się o rękompensatę za zaistnałałą sytuację oraz za nie wywiązanie się z umowy. Serwis nadal milczy. Kwiecień Paweł
Brak odpowiedzi po ostatnim etapie rekrutacji mimo ustalenia maksymalnego czasu odpowiedzi i kilkukrotnych zapewnień, że odpowiedź negatywna też będzie przekazana. To chyba wiele mówi o standardach panujących w tej firmie.
Zgadzam się, zero feedbacku choćby dotyczącego zadań wykonanych na rozmowie, zero odpowiedzi po rozmowie, a widzę nadal szukają na to stanowisko...
Zgadzam się, zero feedbacku po rozmowie technicznej, a minęło 1,5 miesiąca. Oczywiście zapewnienia, że się odezwą z decyzją. Mega słabe.
teoria testowania, zadania praktyczne
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Ile podstawy zarabia się w nocowanie.pl na sprzedaż/obsługa i jakie są godziny pracy?
Nie zachęcaj, bo jak wszyscy niezadowoleni będą chcieli zrobić coś ze swoim życiem, to kto zostanie na tym tonącym statku. Pamiętaj, ostatni gasi światło. Trzymam kciuki ????
Lipa! Strona być może fajna ale niedopracowana - o co chodzi? - tłumaczę: rok w rok ten sam problem ze znalezieniem noclegu [gdziekolwiek by to nie było]. Człowiek szuka, myśli, w końcu ma pomysł na wakacje, miejsce wypoczynku,...- wpisuje miejscowość, filtruje wyniki,...wybiera np. "na pewno aktualne" - wyskakują oferty; wskakuje na wybrane przez siebie, sprawdza kalendarz dostępności interesujących go miejsc noclegowych, pisze z zapytaniem czy aby na pewno dostępne.......i?????? - otrzymuje szablonową odpowiedź, że "obiekt" [domek, pokój, apartament,...] NIEDOSTĘPNY! --------------- Ale jak to, myśli człowiek: kalendarz dostępności pusty, opcja wyświetlona na zielono, ŻE NAPEWNO DOSTĘPNA a tu zonk! Czemu? Ano, bo LENIWE JANUSZE BIZNESU tak naprawdę mają "CIĘ" w dupie! - nie chce im się aktualizować kalendarza dostępności,..... - głupi klient, pisze, szuka, sprawdza, porównuje a tu mu jakiś dzban wysyła SZABLONOWĄ ODPOWIEDŹ! A przecież można rozwiązać bez mrugnięcia okiem - WRZUCIĆ EKSTRA OPCJĘ W OPINIACH PT.: "KOMUNIKACJA" CZY COŚ W TYM STYLU - I ŁADOWAĆ WSZYSTKIM TYM LENIWYM PO JEDNEJ GWIAZDCE ZA TEGO TYPU SPRAWY. JAK JEDNEMU Z DRUGIM POSPADAJĄ NOTOWANIA [RATING], TO SIĘ MOŻE W KOŃCU RUSZĄ DO ROBOTY I ZACZNĄ DBAĆ O TO, ŻEBY BYŁO TIPTOP I ŻEBY CZŁOWIEK CZASU NIE TRACIŁ NA PISANIE DO TAKICH. PROSTE?-----PROSTE! TAKA MAŁA RZECZ A CIESZY - LUB CIESZYŁABY, GDYBY SIĘWŁODARZOM NOCOWANIE.PL CHCIAŁO COKOLWIEK W TYM KIERUNKU ZROBIĆ. SZUKANIE NOCLEGÓW NA TEJ STRONIE TO MORDĘGA!!!!!!!
Nie rozumiem fali komentarzy jaka tu się wylała. Pracuję tu kilka lat i pracowałem również z tak wychwalanym tu "starym kierownictwem". Komentarze które tu czytam są absurdalne a komentujący chyba nie mają pojęcia o czym piszą. Zawsze wiedziałem że gowork to wylęgarnia hejtu, ale nie wiedziałem że na aż taką skalę. To absurd.
Dużo tu komciów o fatalnym zarządzaniu spółką, menedżerach, którzy się na niczym nie znają oraz fatalnej atmosferze. Nie wiem jak było, jestem na pokładzie trzy miesiące i na razie: 1. Byłam na tłustej imprezie firmowej w jednej z lepszych miejsc w Lublinie. 2/3 firmy przyszło i bawiło się do rana 2. Prezio powiedział ze finansowo to jest najlepszy rok w 17 letniej historii firmy 3. Za czerwiec dostanę premię za zrobienie targetu 4. Jest jeszcze obiecana jakaś kasa ekstra - 2 kafle na głowę dodatkowo jak zrobimy cel roczny Jak dla mnie to raczej nie świadczy o fatalnych menedżerach
Bo to zawsze tak, jest: kiedyś to było. Teraz to nie ma ;) Pewnie kilku pracowników się przyzwyczaiło do starego szefostwa i teraz narzeka że poszli swoją drogą. Ktokolwiek by ich nie zastąpił, będzie dla takich ludzi źle
Ja mam wrażenie, że te wszystkie komentarze napisała ta sama osoba. Ten sam styl, praktycznie to samo napisane...
Niestety to mało rzetelny serwis, oferty nieaktualne....
(usunięte przez administratora)
@Proste, nie wiem kim jesteś, ale już Cie lubię :) sama prawda
Żaden inny portal nie musi tak dbać o poprawę reputacji jak nocowanie. Więc ani BOOKING ani OLX nie ma potrzeby podrabiania komentarzy. Wystarczy poczytać opinie pracowników co się u was dzieje. Prawda już wyszła na jaw. Nocowanie zmierza ku upadkowi.
To poczytaj opinie o Bookingu w takim razie :) Polecam, świetna lektura. Szczególnie podoba mi się ta część, gdzie na GoWorku piszą niezadowoleni klienci i właściciele pensjonatów, którzy po prostu nie widzą już innej metody kontaktu z tą wspaniałą stroną :)
Ale ty tak serio w to wierzysz? Poczytaj sobie opinie innych firm na goworku, przecież tutaj ludzie głównie wypisują swoje żale do firm. Założę się że i booking i olx mają na swoich stronach mnóstwo żali byłych pracowników. Narzekanie to nasz sport narodowy i nic na to nie poradzimy
Jeśli nie potraficie ocenić swojego miejsca wsrod konkurencji i próbujecie pobierać 12% prowizji od rezerwacji to marnie widzę Wasza przyszłość.... W porównaniu z bookingiem, niestety ale w ten sposób nikogo nie zachecicie
Jest jakaś grupka na której byli pracownicy się ustawiają żeby pisać komentarze w tym samym momencie czy co? XD
Fatalne zarządzanie, tragiczna atmosfera, brak szacunku i zaufania do ludzi. Efekt: masowe wypowiedzenia w ciągu kilku ostatnich miesięcy, ponad połowa specjalistów IT podziękowała za współpracę. Omijać szerokim łukiem.
Potwierdzam, ponad połowa działu IT odeszła. Zresztą nie tylko IT, w innych działach podobnie, choć nie na taką skalę.
Zmiany bywają trudne, ale że nowa kadra zarządzająca narobi takiego (usunięte przez administratora) i spustoszenia w zespole, to się chyba nikt nie spodziewał. Będą zbierali owoce swoich „wyczynów” już w najbliższych miesiącach.
i tak za wszystkie fakapy odpowiedzialność spadnie na Bogu ducha winnych pracowników, bo nikt z kierownictwa nie przyzna się do swoich błędów. Jak zwykle.
Dlatego trzeba stamtąd uciekać. Jak już odejdą wszyscy kumaci, to tamci się obudzą z ręką w nocniku i zobaczą że nie ma kto na nich robić. Zachciało się im korporacji to teraz będą bekać podwójnie. A szkoda że nie potrafili docenić dobrych pracowników. Nadchodzi epoka BOOKING i OLX. Nocowanie papa. Korporacja-mobbingacja wita na pokładzie. Uciekajcie prędko :)
Jak widzę nicka OBIEKTYWNY to już wiem, że z opinia nawet nie będzie stała obok obiektywizmu. Przecież ogólnie wiadomo, że te wpisy produkują dwie osoby...
Dwie osoby, to próbują tu preparować wypowiedzi właścicieli kwater (Tomek + dyżurna Kasia z HR). A rozczarowanych, wykończonych (byłych i obecnych) pracowników, którzy wyrażają tu swoje autentyczne opinie jest kilkunastu jak nie lepiej.
Wystarczy że opinię napisała co trzecia z tych którzy odeszli i już masz sporą grupę. Poza tym spójrz sobie na ankiety pracownicze, świetnie tam widać jak „dobrze” się pracuje ludziom w Nocowaniu. Tak źle nie było jeszcze nigdy w 15 letniej historii firmy.
Zgadza się. Przecież te wypowiedzi mogą pochodzić też od osób po których nikt by się nie spodziewał. Z resztą często z obserwacji widać że każdy w oczy ładnie pięknie, a za plecami jedzie równo. Faktycznie opinie są mało eleganckie, ale to też coś pokazuje. Przykre że musi dochodzić do wylewania frustracji na forum, ale widocznie wszystko jest po coś :)
Właśnie, wszystko po coś. Ludzie chcą przestrzec przed tą firmą. A wypowiedzenia są tego przykładem.
tak myślałam że te pytania do kwater są podrabiane i ktoś te maile specjalnie wysłyla zeby tylko kase płacić i pkt pozycjonujące kupic, a rezerwacji coraz mniej od nich, ...ech...eholiday to była fajna zabawa dla tych co szukali wynająć i chcieli wynająć ...nie ma mnie juz od dawna na nocowanie.pl, ale zaciekawiało mnie co sie z eholiday dzieje i tak sobie po kłębku doszłam do wypowiedzi waszych...fakt..specjalisci w eholiday byli super ..nigdy nikogo nie poznałam osobiście ale to dzieki wam stawiałam pierwsze kroki w 2012 roku z rezerwacjami online.. i zawsze spotakałam sie z życzliwością z waszej strony...czasami żałowałam ze nie moge u was pracować ..pozdrawiam wszystkich z eholiday..nie wiem czy ktos z was to jeszcze przeczyta...
Los starego kierownictwa był przesądzony już w momencie przejęcia sterów przez nowego prezesa. Takie jest życie. Pamiętacie co się stało z warszawskim oddziałem Eholiday.pl a następnie z samym serwisem za starego prezesa? No właśnie :) Oni pewnie też pewnie woleliby nie dostać wypowiedzeń i nie oglądać upadku serwisu którego byli częścią przez wiele lat. Biznes to biznes a punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Nie ma co bóldupić w nieskończoność tylko iść w swoją stronę i miło wspominać czasy grilli na parkingu.
Dokładnie, komu nie pasuje już uciekł (a zrobiła to większość doświadczonych pracowników). Niektórzy się jeszcze zastanawiają, lecz to kwestia czasu. Firma (managerowie) przez kompletny brak kompetencji w zarządzaniu ludźmi doprowadziła firmę do ruiny.
Rozumiem, że komentarze są nieprzychylne i nic dziwnego, że organizacja stara się je zwalczyć, ale nie do końca rozumiem zdania o obrażaniu pracowników i konsekwencji z tego tytułu. Przecież tam nie ma imion i nazwisk i pisania obelg, tylko ogólnikowo ktoś napisał o niskich kompetencjach kierownictwa. A skoro nie jest to napisane pod adresem konkretnej osoby, to chyba nie kwalifikuje się to pod ,,zniesławienie" czy ,,obrażenie publiczne", ,, niszczenie reputacji".etc. Teoretycznie wiadomo, kto zajmuje stanowisko kiero, ale ludzie komentujący nie pisali o konkretnej osobie, więc nie jest jasno pokazane kogo mają na myśli, czyli nie ma obrażenia wprost. To już memy i komentarze w necie typowo obrażając prezydenta czy premiera są bezkarne, a tu anonimowe wyrażenie ogólnej opinii, spotyka się z zastraszaniem pozwem? Nie ogarniam. Pracownicy są rozgoryczeni i odchodzą, więc chyba tak nie do końca jest tu sielanka? A to że ktoś napisał komentarz o wydźwięku pozbawionym merytoryki wypowiedzi i owe wypowiedzi są prostolinijne, to już jest be? Napisane jest również o otwartości na tą merytoryczną konwersacje, ale chyba chodzi tylko o pozytywne komentarze. Bo jeśli w ostatnim kwartale non stop ktoś odchodzi i cały czas jest fala opinii ludzi niepocieszonych tym co ma miejsca, to kto ma podjąć tą dyskusje? Jak wypowiadać się pozytywnie, skoro nikt nie jest zadowolony? Faktycznie ma to wpływ na postrzeganie firmy, bo wszystko jest ,,na piśmie w necie", ale równie dobrze ,,poczta pantoflowa" też by rozniosła to i owo. Pewnie nie na taką skalę i nie tak nagle, ale również. A chyba na ludzi najbardziej działa ,,polecajka"(byłem, przeżyłem, nie polecam niż randomowe komentarze typu (usunięte przez administratora) miejsce, (usunięte przez administratora) płaca). Przykre, że wylał się hejt i są te wszystkie komentarze, ale może gdyby słuchać tego co mówią pracownicy, to nie rozniosło by się to na taką skalę? Oczywiście to krzywdzące dla firmy, ale czy pracownicy też krzywdy czasem nie zaznali i próbują przenieść tu swoje rozgoryczenie? Nawet jak się usunie te wszystkie treści to niesmak i tak pozostanie.
Portal zdziera grube pieniądze za abonament i wymyśla durne pozycjonowanie na które trzeba wydać dużo kasy, a to nic nie daje. TYLKO BOOKING I OLX
Na Bookingu masz od 15 do 30% prowizji od jednej rezerwacji, w zależności właśnie od tego jakie chcesz mieć pozycjonowanie oferty :) Potem jeszcze co miesiąc musisz rozliczać niedojazdy, zakładać spory fakturowe bo przypadkiem za dużo policzą. Faktycznie łatwiej ;) Opłata roczna tutaj przy tak grubej prowizji Bookingu to nie jest wcale droga rzecz. Co kto lubi
Widzę że Ci się nie nudzi :D Wystaw ogłoszenie na OLX to zaraz odezwie się do Ciebie kilka botów, które wyślą Ci uprzejmie scammerski link i codziennie będzie do Ciebie dzwonić Klara Sobieraj z ofertą fotowoltaiki :) Booking? Tak jak wyżej napisane - 30% prowizji OD KAŻDEJ rezerwacji, a ty piszesz że tu "zdzierają grube pieniądze" :D
polecam
Niestety jeszcze pracuję i muszę powiedzieć, ze to już nie jest ta firma co kiedyś. I nie mam tu na myśli dwóch czy trzech lat, ale obecny rok. Została wymieniona cała kadra managerska, która nie ma nic wspólnego z zarządzaniem. Panuje niekompetencja, czego efektem jest trwająca fala wypowiedzeń. Ludzie po prostu nie chcą pracować w takiej atmosferze.
Powiem tak, pracowałem już w wielu firmach, od dużych korporacji, po mniejsze biznesy, ale tak wysokiej niekompetencji wśród kadry managerskiej jeszcze nie widziałem. Przełożeni nie mają kompletnie pojęcia o co chodzi w tym biznesie, nie potrafią zarządzać zasobami ludzkimi - stąd tak duża w ostatnim czasie fala odejść z firmy.
dziwnym trafem całe to nowe kierownictwo to dobrzy koledzy/koleżanki zarządu, a nie kompetentni, zweryfikowani merytorycznie specjaliści. I to niestety widać w codziennej pracy.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Nocowanie.Pl Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Nocowanie.Pl Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 48.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Nocowanie.Pl Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 31, z czego 4 to opinie pozytywne, 19 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Nocowanie.Pl Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Nocowanie.Pl Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.