Opinie o Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.
Jak widać niestety negatywne komentarze są usuwane. Szkoda, ponieważ mogą one ochronić potencjalne niewinne duszyczki przed mobbingiem i uszczerbkiem na zdrowiu psychicznym. W firmie była masa stałych pracowników, którzy jak jeden mąż zwolnili się przez Pana Kierownika i jego kompleks władzy. Nie rozumiem jak można obciąć komuś wszystkie premie i jeszcze dać kary za to, że się rozchorował. Komuś, kto pracuje jak robot i jest na każde zawołanie. Żadnej wdzięczności. Traktowanie pracownika jak nieomylna maszynę, a nie jak człowieka. Nie bez powodu wszyscy uciekli. Brak umiejętności zatrzymania pracownika (tym bardziej w kadrze) spowoduje, że zostaniecie z ręką w nocniku. Najbardziej mi szkoda ludzi, którzy nie potrafią się wyrwać z tej firemki i dalej będą musiały znoscić kierownika i jego najwyższy poziom umiejętności mobbingu w pracy. Kiedyś tego nie było, była inna kierowniczka, człowiek anioł, miła i sympatyczna. Potrafiła zrozumieć, że różne są sytuację w życiu. Zachęcam do zastanowienia się nad zmianą, jest wiele osób, które nie są sfrustrowane swoim życiem, nie muszą się wyżywać na pracownikach żeby podbudować sobie ego i chętnie zaopiekują się konsultantami, którzy i tak już mocno są obciążeni psychicznie, bo wystarczająco mocno dostają od klientów na słuchawce.
pracowałam do 09.2020 i dostałam pit, wszystkie składki odprowadzane prawidłowo , pytanie jak jest teraz i jakiego projektu dotyczyły wcześniejsze wpisy?
No to bardzo dobrze, że otrzymałaś swój pit. Zresztą - przecież obowiązkiem pracodawcy jest dawanie pitów swoim pracownikom. Powiedziałaś, że w Teleinvention Contact Center nie pracujesz od wrześnie 2020 roku. Dlaczego postanowiłaś zakończyć współpracę z tą firmą?
Pracowałam trzy miesiące na projekcie EOP i bardzo polecam miła atmosfera fajni liderzy, bardzo polecam grupę Konrada, najlepszy lider, wprowadza przesympatyczną atmosferę, a do tego można dużo się przy nim nauczyć, bardzo dobrze traktuje swoich pracowników, reszta też jest jak najbardziej Ok. Duży plus to elastyczny grafik.
Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.?
Wystarczy że umiesz powiedzieć cokolwiek i się przedstawić, to masówka.
Odnośnie wcześniejszego doświadczenia które jest bez znaczenia tutaj.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Tak, firma nie odprowadza składek mimo iż wasze pieniądze są pobierane. (usunięte przez administratora)Mało tego, jeśli jesteście nowymi konsultantami liderzy mają za zadanie wręcz nabić was na błędy, no chyba że masz bardzo dobry kontakt z jednym z liderów, to powie ci po znajomości jak się sprawy mają, na co masz uważać itp z tym że po cichu tak by nikt nie usłyszał :) Ponadto kiedy mija się panie z recepcji można usłyszeć jak mówią między sobą że firma już nie ma z czego zabierać konsultantom :) Jeden wielki fałsz! Ta opinia skierowana jest przede wszystkim do młodych ludzi, którzy chcą uczciwie zarobić pieniądze, uważajcie na siebie młodziaki!
To potwierdzona informacja, że firma ta nie odprowadza składek? To niepokojące co napisałeś. Masz stu procentową pewność, że tak to właśnie wygląda? Chcę określić to za Twoim pośrednictwem tak w stu procentach, dlatego napisz mi proszę, skąd w ogóle taką informację masz. Dziękuję.
(usunięte przez administratora) Mało tego, jeśli jesteście nowymi konsultantami liderzy mają za zadanie wręcz nabić was na błędy, no chyba że masz bardzo dobry kontakt z jednym z liderów, to powie ci po znajomości jak się sprawy mają, na co masz uważać itp z tym że po cichu tak by nikt nie usłyszał :) Ponadto kiedy mija się panie z recepcji można usłyszeć jak mówią między sobą że firma już nie ma z czego zabierać konsultantom :) (usunięte przez administratora) Ta opinia skierowana jest przede wszystkim do młodych ludzi, którzy chcą uczciwie zarobić pieniądze, uważajcie na siebie młodziaki!
Wiecie może czy w Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O. szukają chętnych na staż?
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w osiąganiu wyników. Jak wygląda ten aspekt w Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.?
Czy rozmowa kwalifikacyjna odbywa się w siedzibie firmy Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.?
Witam, tak, spotkania rekrutacyjne odbywają się w naszej siedzibie na Krowoderskich Zuchów 12. pozdrawiamy zespół TI
Czy Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O. oferuje wszystkim swoim pracownikom umowę o pracę czy jednak należy spodziewać się umowy zlecenia?
Od momentu mojego odejścia najwyraźniej nie zmieniło się nic, pracownik traktowany jest jak zero - na moje które zapytanie odnośnie PITa kadry nawet nie raczyły odpowiedzieć. Nie polecam.
Każda firma ma obowiązek przesłania PIT-u, więc na pewno go dostaniesz. Pracując Locus miałeś kontrakt na czas określony czy umowę zlecenie? Rodzaj zatrudnienia jest bardzo istotny, więc dodaj taką informację w tym wątku.
Na początek zawsze umowa zlecenie. Po jakimś czasie można starać się o umowę na czas określony, ale nie zawsze się udaje
Pracowałem kilka miesięcy na projekcie NC+ EOP (przedłużanie umów) jako konsultant i śmiało mogę polecić tą pracę. Niezła atmosfera, fajni ludzie, ludzcy przełożeni, korzystny system prowizyjny. Już pierwszego miesiąca pracy można wyciągnąć sensowną pensję. Z liderów szczególnie polecam Damiana i Wojtka, którzy zawsze służą radą. Można wiele się przy nich nauczyć - do tego można po prostu miło pogadać :-). Idealna praca dla studentów ze względu na elastyczny grafik, niemniej na pełen etat również polecam.
Ogólnie kotłownia w biurze. Paru policjantów zarządzających projektem na sali, którzy w (usunięte przez administratora) mają konsultantów i każdy mały błąd surowo napiętnują. Nie polecam tej firmy.
Jak ze studentami w Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.? Chętnie zatrudniają?
tu pracuje bardzo dużo studentów bo jest elastyczny grafik i nie trzeba pracować całego etatu
za polecenie znajomego dostajesz 1000 zł jak znajomy przepracuje odpowiednią ilość godzin, to jest kasa w transzach do wypłaty
Ile dokładnie godzin musi przepracować polecona osoba, aby móc otrzymać podany przez Ciebie dodatek? Zastanawiam się również, czy pracodawca ma jakieś konkretne wymagania względem potencjalnych kandydatów.
Teleinvention na skarżyńskiego jest świetnie, luźny grafik, dobre wynagrodzenie, sympatyczna i pomocna kadra, a wiem coś o tym bo pracuję tam od roku ;)
Szkolenie jest beznadziejne, nudne i nic nie wnosi. Po szkoleniu jesteś wrzucany na głęboką wodę, praca na słuchawce. Agresywni klienci, bo firma nawala totalnie. Słuchając wszystkich skarg klientów firmy Inpost i weryfikując je podczas rozmowy, mogę śmiało stwierdzić iż ta firma serio jest fatalna. Liderzy gadają miedzy sobą, jak podchodzisz do nich po pomoc to wywracają oczami. Do niektórych osób są oni uprzedzeni, a z niektórymi stałymi bywalcami mają przyjacielskie relacje przez co inni czują się gorsi. Kary są naliczane cały czas, za jedno nic nie znaczące słówko w rozmowie, hmm podam przykład " Niestety nie jestem pani w stanie pomóc" - za słowo "niestety" juz masz obniżoną jakość. "przykro mi ale tutaj w tej firmie nie ma takiej usługi" - słowo "tutaj" jest karygodne bo nie pokazujesz klientowi gdzie ma coś dotknąć albo gdzie ma podjeść. Naprawdę trzeba uważać na najdorbniejsze szczegóły, których sam nie jesteś w stanie wyłapać ale oni owszem, żeby tylko ci obniżyć pensję. Panuje tam taka sztuczna atmosfera, mówienie sobie "Cześć" nawet jak kogoś nie znasz, kto ma 45 lat a ty zaledwie 20 ... jest to niekomfortowe a jednak konieczne. Nie polecam
Odradzam! Pomimo elastycznego grafiku. Ciągle telefony, zdarza się że ktoś "pomagai" ale tak, że mówi źle, a Tobie się obrywa. Na szkoleniach za dużo się nie dowiesz ze strony praktycznej, a po szkoleniu możesz być zaraz wyrzucony z pracy ( oczywiście za szkolenie nie dostaniesz wynagrodzenia)>;
Szkolenia wdrażające są organizowane przez pracodawcę, czy prowadzi je firma zewnętrzna? Napisz coś więcej, bo interesuje mnie ile trwają i kto pokrywa ich koszt.
Szkolenia są prowadzone przez wykwalifikowanych trenerów wewnętrznych. Za szkolenie przysługuje wynagrodzenie. W zależności od projektu długość szkolenia jest różna ale jest to parę dni.
W placówce na Krowodrzy można trafić na bardzo chamskich liderów -nie szanujących pracowników. Pensje śmieszne plus kary obniżające je prawie do zera. Przerwy? -brak telefony co sekundę bez czasu na odpoczynek (5 min na godzinę)! Polecam omijać szerokim łukiem, zrezygnowałem po kilku miesiącach.
Negatywnie postrzegasz swoją pracę na stanowisku, które zajmowałeś. Zastanawia mnie, czy z pracy w tym miejscu wyniosłeś coś pozytywnego? Może nauczyłeś się czegoś, co może w przyszłości Ci się przydać w dalszej karierze zawodowej?
Odradzam! Pracowałem w infolinii firmy kurierskiej. Kierownictwo robi wszystko żeby obniżyć wynagrodzenie, wymyślają co miesiąc nowe potrącenia i bardzo trudno unikać tych kar. Każdy z liderów podaje rózne odpowiedzi na jedno pytanie. Liderka J. jest bardzo nie miła i nie profesjonalna, rozmawia ze wszystkimi jak z własną obsługą, zbiera plotki. Nikt z konsultantów nie pracuje tam dłużej niż 2 miesiące. Moje sugestie dla Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.: Muszą zmienić podejście do pracowników!!!
Zdecydowanie odradzam, pracowałam 2 miesiące, zwolniłam się tydzień przed wypłatą, gdy przyszła wypłata jakież było moje zdziwienie gdy okazało się że brakuje kilkaset złotych. gdy próbowałam wyjaśnić okazało się że szefostwo naładowało mi wyssanych z palca kar, których jest na prawdę długa lista, z tym że dopóki pracowałam nie było żadnych informacji że coś robię źle czy że będę miała jakieś potrącenie, a tu nagle gdy ośmieliłam się zwolnić postanowiono mi pokazać swoją wyższość... Moje sugestie dla Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.: Zacznijcie szanować ludzi i przestańcie oszukiwać...
trzeba sie zwalniac na poczatku kolejnego mca wg tabeli prowizyjnej prowizji nie wyplaca sie za m-c w ktorym pracownik sie zwalnia, a do pierwszego tygodnia trzeba podejsc na rozliczenie poprzedniego miesiaca i sprawdzic wyplate , wtedy zawsze sie zgadza
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.?
Zobacz opinie na temat firmy Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 92.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 82, z czego 11 to opinie pozytywne, 58 to opinie negatywne, a 13 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.?
Kandydaci do pracy w Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O. napisali 13 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.