Ludzie czego wy chcecie w Cargo jak w każdej państwowej społce kolejowej, żądza związki zawodowe i układy. Braki ludzi a Ci co pracują to, mówię o maszynistach, raczej patrzą jak zarobić a się nie narobić... obstawiaja boki na każdej stacji, czekając na podmiane.. firma pasożyt.. Malaszewicze-Rzepin 750km na 9 podmian... My jedziemy z jedną podmiana... w 14h... oni 4 dni... więc o czym rozmowa.. A zarobki jaka praca taka płaca...
Kolego, zgadza się, tyle stoją i tyle za to zarabiają ale to nie oznacza, że tego chcą, wierz mi że jak wszedzie to i tam w Cargo jest powolna ale zmiana pokoleń, młodzi chcą jeździć a nie stać i nie mają na to wpływu.. więc odchodzą
Prywatna firma przyjmie ludzi wyszkolonych z otwartymi rękoma. Chcą zawsze mogą iść ale większość to lenie ????
Każdy człowiek inny. Każdy ma inne priorytety. Zarabiasz 3 koła więcej a nie ma cię ponad 300h w miesiącu w domu. Jak tak lubisz to się baw. Ja zaczynam i kończę pracę w miejscu zamieszkania. U ciebie w domu pewnie codziennie żona z sąsiadem zastanawiają się kiedy wrócisz
Tutaj się nie zgodzę. Wszystko zależy od firmy. Jedne specjalizują się w manewrach inne w przewozach krajowych. Na przewozach nie ma Cię pare dni bo w trasie, na manewrach robisz swoje na nabrzeżach czy bocznicach i do domu.
Ta firma to tragedia na każdej płaszczyźnie zarabiają tylko Ci na górze i cała masa naczelników
Wschodni Zakład Spółki - wielka rodzina. 80% przyjec to rodzina pracowników. Mozilowsc jakiekolwiek awansu znikoma (jeżeli nie ma się taty, wujka, brata). Zarobki : na tych samych stanowiskach i z tym samym stażem pracy roznica w podstawie nawet 200zl (oczywiscie "rodzina" na +) Grafiki: jak jesteś młody to pracujesz wszystkie soboty. Ludzie z "góry" którzy przychodzą bez jakiegokolwiek pojęcia o organizacji pracy. Jedynym plusem tej firmy jest socjal.
Ile manewrowy zarobi na początek??Z wszystkimi dodatkami wyjdzie 2500zł na ręke?
2000-2100 netto, po roku pracy dojdzie Ci wysługa lat oraz węgiel co da jakieś 180 zł wiecej. Na nadgodziny nie licz, zdarzają się rzadko gdyż władza twierdzi że są za drogie i lepiej aby pociągi czekały aż ustawiacz znajdzie czas. Ogólnie to zarobki rewidentów oraz manewrowych/ustawiaczy w Cargo to dramat, w markecie więcej zarobisz i co dwa lata nie musisz się stresowac na badaniach.
Mi powiedzieli,że z dodatkami to do 2500 tysi dobije(nocki dojdą+ jakaś niedziela/święto.To po 3 miesiecznym szkoleniu.Praca w Krakowie,może nie wszędzie płacą tak samo...?
Zaskoczyło.mnie to jak byłem na rozmoeie,niema nawet sodexunaświęta.Są jakieś premie w ogóle??Cienko to wygląda,chyba dam sobie spokój.
Dostaniesz podstawe 2000 brutto+14.25% premii, do tego dodatek za nocki oraz świąteczne, po roku 164 zł węgiel oraz dodatki za niedzielę i święta. Moim zdaniem szkoda zdrowia, praca w mrozie, upale, deszczu i w dodatku bardzo niebezpieczna. Możesz zostać kaleką albo nawet zginąć....do tego te zarobki, w marketach czy magazynie lepiej płacą.
To podobnie daje mi prywatna firma,ale praca w ciepłym magazynie na 8 godzin 5 dni w tygodniu,wszystkie weekendy wolne,są premie i kasa na święta.do tego 2/3 minuty do domu.Co do tej pracy ns manewrowego to przecież trzeba zdać egzamin,po kursie 3 miesięcznym.Ps a jak płacą na tym kursie? Najniższą krajową???
Maszyniści mają trochę więcej niż najniższą na kursie więc manewrowy ma raczej podobnie. W pracy manewrowej dochodzi jeszcze odpowiedzialność, niech dojdzie do jakiegoś wykolejenia to zobaczysz jak się komisje wypadkowe będą traktować, jak udowodnią że to Twoja wina to Cię odsuną i jeszcze będą ciagac po sądach za zniszczone mienie. Gdyby kasa była na poziomie 3000 netto na start to można by myślec o tej pracy, jednak za pensje ekspedientki w markecie nie warto brać na siebie takiej odpowiedzialności
Deklaracja S
Ile odpalę
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
W Cargo na Opolu jako maszynista masz zarobek nawet do 8/9 k zł na mc
Witam interesuje mnie zrobienie kursu na maszynite czy mógł by ktoś podrzucić info gdzie by można było zrobić taki kurs i tak to wygląda ile trwa
Zacznij od badań lekarskich w Kolejowej Medycynie pracy (koszt 750 zł) ponieważ dużo osób odpada na badaniach. rozróżniamy dwa pojęcia: - licencja maszynisty (trwa około 4 miesięcy, możesz zrobić sam koszt ok. 5000-6000 zł lub robi ci przewoźnik) - świadectwo maszynisty (wydawane tylko przez przewoźnika trwa ok. 2 lata) Listę ośrodków szkolących na licencje maszynisty znajdziesz na stronie UTK.
1.badania specjalistyczne. 2.licencjai1do36miesiecy 3.badania wstepne do zakladu 4.badania na swiadectwo maszynisty 5.kurs maszynisty.2 do3lat 6.egzamin 7.znajomosc szlaków. 8.no i zielonej. 2.
(usunięte przez administratora) !!!
dziadostwo i nic więcej młodzi nie podpisujcie lojalki bo będą mieli was w garści zarobki nie adekwatne do wykonywanej pracy
Witam. Ile trwa szkolenie na rewidenta? Jakie zarobki netto na poszczególnych etapach ścieżki aż do rewidenta? Z góry dzięki za odpowiedź?
Rok pracy na warsztacie za 1800-1900 zl, potem okolo pol roku szkolenia oraz egzaminow. Jako rewident dostaniesz na reke okolo 2300-2400 netto
Przyszłościowa? Za nawet niecałe trzy koła miesięcznie i trwoge że sprzedajesz pociąg w Europę ? A potem puk puk prokurator..dobre..To że braki w etatach się zgodzę ale co się dziwić za takie stawki...
Pracuje na stanowisku Odprawiacz pociagow i moge powiedziec tyle zejest to stabilna i wypacalna firma ale zdrowie psychiczne mi troche ucierpialo w tej pracy. Trzeba miec stalowe nerwy badz poprostu olewtorskie nastawienie Moje sugestie dla PKP Cargo: Mniej olewatorstwa i przymykania oczu na pracownikow niekompetentnych do stanowiska jak organizatorzy Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Doszkolic ludzi starszych z obslugi komputerow i programow
Muszę Ci przyznać rację jeśli chodzi o olewanie i brak kompetencji niektórych organizatorów i co doszkalania. Może warto zwracać naczelnikowi na to uwagę? Od tego jest żeby reagować na takie sprawy. Pozdrawiam btw. zawsze możesz sam aplikować na organizatora i może sprawdzisz się na tym stanowisku:)
UAAAA jest fajnie
Witam, Jak wygląda praca dyspozytora w firmie Cargo? Jakie zarobki?
Witam szanownych forumowiczów. Interesuje mnie oferta pracy na stanowisko elektromonter. Czy warto aplikować? Czego można się spodziewać? Rozumiem, że może być straszno i śmiesznie jak w każdej po prlowskiej firmie. Proszę o konkretne odpowiedzi. Pozdrawiam
A co z bokami za 4.50 co można za to kupić i co i gdzie zjeść?
Jeszcze dodam że od tego jakże dużo wartego bona potrącają 1.25 zł bo maszyniście refundują 75% czy coś koło tego.
Głęboki PRL i tyle nie polecam
Cześć. Ile tak naprawdę trwa szkolenie w PKO cargo na licencję i świadectwo maszynisty ? Są różne opinie. Niektórzy maszyniści mieli niby nie całe półtora roku, inni nie całe dwa lata, jeszcze inni prawie 3. Nie wiem już komu wierzyć. Na rekrutacji mówili, że dwa miesiące licencja, około 2 miesiące warsztat, 500 godzin jako obserwator, po tym znów 2 miesiące teorii na świadectwo maszynisty, a po teorii 1000 godzin jazdy jako ,,maszynista" i 200 h na manewrach. Wychodzi mi około 18 miesięcy jak to wszystko zliczyć. Jakie są Wasze doświadczenia w tej kwestii ?
Ponad dwa lata...mi też wciskali kity ża 1,5 roku i kasa dużo większa a wyszło jak wyszło..
Mówią że 2,5 roku godziny za sterami trzeba wyjeździć a to aż 1200 h. 800 elektryki , 200 spalinowki i 200 manewry. Czas liczy się jak lokomotywa jedzie a nie stoi .
Podczas przyjęcia obiecywali 4 tyś netto spokojnie a prawie 5 tyś z nadgodzinami.. realia są takie że świeżak po świadectwie zarabia ok 3,5 tyś
Do maszynisty który napisał że poprzyjmowali piekarzy nie jeden piekarz ma magistra ty zacofany kolejarzu który oprócz kolei nic nie robił w życiu wielki pan się znalazł
Zastraszanie i głęboka komuna
Mam kilka pytań i proszę o odpowiedz kogoś zorientowanego. 1. Ile godzin miesięcznie średnio pracuje maszynista? 2. Jak wyglądają zmiany? Czy pracuje się w systemie zróżnicowanym np. jednego dnia 12 godzin następnego 5 godzin itd? 3. Jak wygląda kwestia powrotów? Czy maszynista może wracać za darmo jako pasażer (pracownik PKP)?
Gowork to forum do pisania opinii i zdobywania wiadomości o PRACODAWCY więc pytania są jak najbardziej na miejscu w przeciwieństwie do płaczu, że ktoś kupił bilet za 10zł i zatrzymano pociąg z powodu złych torów.
Zapłaciłem za bilet 10zl bo konduktor stwierdzil ze nalezy mi sie poniewaz nie kupilem w kasie, po 15 minutach jszdy pociag sie zatrzymał na godzine z powodu rzekomej awarii torow. Nie polecam.
Smartfonem to pewnie bawisz się w każdej wolnej chwili. Fejsbunie, instagramy, a kupić bilet bez kolejki przez aplikację to już się nie da?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w PKP Cargo?
Zobacz opinie na temat firmy PKP Cargo tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 61.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w PKP Cargo?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 36, z czego 3 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 25 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy PKP Cargo?
Kandydaci do pracy w PKP Cargo napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.