PKP Cargo
1 245 6 1

Opinie o PKP Cargo

Peekapeee

Witam. Ile trwa szkolenie na rewidenta? Jakie zarobki netto na poszczególnych etapach ścieżki aż do rewidenta? Z góry dzięki za odpowiedź?

Majster
@Peekapeee 11.01.2019 11:37

Rok pracy na warsztacie za 1800-1900 zl, potem okolo pol roku szkolenia oraz egzaminow. Jako rewident dostaniesz na reke okolo 2300-2400 netto

pracownik cargo
@Peekapeee 11.01.2019 11:37

Jest deficyt na rewidentów, więc będzie to dobra przyszłościowa decyzja.

Również Pekapowiec
@pracownik cargo 16.01.2019 06:32

Przyszłościowa? Za nawet niecałe trzy koła miesięcznie i trwoge że sprzedajesz pociąg w Europę ? A potem puk puk prokurator..dobre..To że braki w etatach się zgodzę ale co się dziwić za takie stawki...

Dodasan

Pracuje na stanowisku Odprawiacz pociagow i moge powiedziec tyle zejest to stabilna i wypacalna firma ale zdrowie psychiczne mi troche ucierpialo w tej pracy. Trzeba miec stalowe nerwy badz poprostu olewtorskie nastawienie Moje sugestie dla PKP Cargo: Mniej olewatorstwa i przymykania oczu na pracownikow niekompetentnych do stanowiska jak organizatorzy Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Doszkolic ludzi starszych z obslugi komputerow i programow

pracownik cargo
@Dodasan 27.11.2018 18:22

Muszę Ci przyznać rację jeśli chodzi o olewanie i brak kompetencji niektórych organizatorów i co doszkalania. Może warto zwracać naczelnikowi na to uwagę? Od tego jest żeby reagować na takie sprawy. Pozdrawiam btw. zawsze możesz sam aplikować na organizatora i może sprawdzisz się na tym stanowisku:)

Robert

Do Dominika szczerze Ci odradzam Cargo poszukaj innego przewoźnika

Pracownik Cargo
@Robert 15.11.2018 22:28

@Robert Twoja opinia i masz do niej prawo. Moim zdaniem w Cargo nie ma źle. Firma się rozwija i daje stabilne zatrudnienie, nie zostaniesz zwolniony z byle powodu. Racja pensja maszynisty powinna być wyższa i może to się zmieni w najbliższych latach, ale firma też oczekuje coś w zamian. Masz licencję i uprawnienia ok, ale też liczy się jak podchodzisz do wykonywanej pracy. Same uprawnienia nie robią z Ciebie świętej krowy. Co oferujesz swoją osobą? Dam Ci przykład, jesteś z zawodu kucharzem, czy od razu zostaniesz przyjęty do 5 gwiazdkowego hotelu i wyhaczysz pensję za 10tyś? czy raczej musisz coś sobą reprezentować i posiadać umiejętności? No więc jeśli chodzi o maszynistę to napisz mi ilu w branży ma autoryzację na większość lokomotyw? ilu maszynistów umie jeździć po całym śląsku? jakie znasz szlaki? jesteś dyspozycyjny? jak wykonujesz swoją pracę? siedzisz i patrzysz 5 godz. na semafor ?, czy jednak interweniujesz po 30min u dyżurnego czy dyspozytora? Wszyscy piszą tylko o wymaganiach i pensji. Powiem tak jakby każdy pracownik firmy pochodził rzetelnie do swoich obowiązków i miał chęci do podnoszenia kwalifikacji to firma stałaby o wiele lepiej co wiąże się z lepszymi kontraktami i większym zyskiem netto. Muszą być odpowiedni ludzie na odpowiednich stanowiskach. I zrozumcie my wszyscy pracujemy na zarobek firmy, która nam płaci. Będzie większy, będą większe zarobki. Reasumując na chwilę obecną zarobki są na średnim poziomie, ale: praca jest stabilna, przestrzegane jest prawo pracy, urlop dostaniesz kiedy chcesz,bardzo dobry system socjalny, wypłata na czas, systematyczne podnoszenie stałego wynagrodzenia, nadgodziny płacone z obowiązującym prawem (nie pod stołem, czy od widzi mi się przełożonego), możliwość rozwoju, dodatki świąteczne, premie, nikt Cię nie zmusza do wykonywania czegoś niezgodnego z prawem, czy ponad Twoje możliwości. Dodam również, że jeśli od mnie to by zależało to na pewno premiowałbym pracowników, którzy przychodzą do pracy żeby pracować a nie, żeby odbębnić i ponarzekać jak to źle płacą. My ludzie tworzymy firmę, od nas zależy jak ona będzie prosperować. Nie narzekam na atmosferę i jeśli zbiorę wszystko ogólnie do jednego worka to jest całkiem dobrze, ale może być jeszcze lepiej i tylko od nas to zależy w jakim kierunku pójdzie firma. Pozdrawiam Cię i życzę Ci wszystkiego najlepszego oraz większego obiektywizmu.

Były cargo
@Pracownik Cargo 21.11.2018 14:33

Czy ty uważasz że około 2300 brutto podstawy jako maszynista dwu trakcyjny to jest poważna firma? Co dla ciebie jest dobrym systemem socjalnym? Systematyczne podnoszenie wynagrodzenia?! Tak bo najniższą krajową podnoszą to wszyscy muszą podnieść. Jeszcze szum w okól tego bo związki walczą o podniesienie pensji. Poczekaj bo wyprodukują lokomotywe autonomiczną to się dowiesz prawdy. Ogólnie to jak czytam te twoje wypociny to mi się odechciewa pisać.

Smiech
@Pracownik Cargo 21.11.2018 14:33

Jakbym czytał mechanika maglev w J czy TGV w F.

pracownik cargo
@Były cargo 26.11.2018 10:42

Wiesz żeby coś napisać to najpierw trzeba myśleć. Uważam że wynagrodzenie jest takie jakie otrzymasz na konto. Dla twojej wiadomości w USA kelner nie ma nawet podstawy jego wypłata to tylko dipy, ale żebyś nie musiał szukać w google to napisze , że to oznacza napiwek. I co nie ma kelnerów, kelnerek w USA?? bo nie mają wysokiej podstawy? XD są ale inna kultura inne zwyczaje i liczy się ile zarobisz na koniec miesiąca. Same uprawnienia nie dają Ci gwarancji super pensji:) Napisz lepiej ile miałeś na przelew a nie ile podstawy, bo może miałeś premię 3000tyś brutto plus dodatki itp. Racja w porównaniu do konkurencji Cargo powinno podnieść wynagrodzenie maszynistą. Jesteś wolnym człowiekiem nikt nie trzymał Ci pistoletu przy głowie i krzyczał żebyś pracował za darmo. Jest wolny rynek uważałeś, że za mało zarabiałeś to zmień pracodawcę. Zmieniłeś ok - Twoje życie, Twoje wybory...masz lepiej ok tylko się cieszyć :) Pogadamy za 15lat

Atit

UAAAA jest fajnie

Janek

Witam, Jak wygląda praca dyspozytora w firmie Cargo? Jakie zarobki?

Piotrek

Witam szanownych forumowiczów. Interesuje mnie oferta pracy na stanowisko elektromonter. Czy warto aplikować? Czego można się spodziewać? Rozumiem, że może być straszno i śmiesznie jak w każdej po prlowskiej firmie. Proszę o konkretne odpowiedzi. Pozdrawiam

Pracownik

A co z bokami za 4.50 co można za to kupić i co i gdzie zjeść?

Tobruk
@Pracownik 28.08.2018 21:42

Bułkę i kawałek serka topionego, tak się ma żywić kolejarz..

Były cargo
@Pracownik 28.08.2018 21:42

Jeszcze dodam że od tego jakże dużo wartego bona potrącają 1.25 zł bo maszyniście refundują 75% czy coś koło tego.

Sebastian

Głęboki PRL i tyle nie polecam

Dominik

Cześć. Ile tak naprawdę trwa szkolenie w PKO cargo na licencję i świadectwo maszynisty ? Są różne opinie. Niektórzy maszyniści mieli niby nie całe półtora roku, inni nie całe dwa lata, jeszcze inni prawie 3. Nie wiem już komu wierzyć. Na rekrutacji mówili, że dwa miesiące licencja, około 2 miesiące warsztat, 500 godzin jako obserwator, po tym znów 2 miesiące teorii na świadectwo maszynisty, a po teorii 1000 godzin jazdy jako ,,maszynista" i 200 h na manewrach. Wychodzi mi około 18 miesięcy jak to wszystko zliczyć. Jakie są Wasze doświadczenia w tej kwestii ?

CARGUL
@Dominik 15.10.2018 13:33

Ponad dwa lata...mi też wciskali kity ża 1,5 roku i kasa dużo większa a wyszło jak wyszło..

Andy1984
@Dominik 15.10.2018 13:33

Cześć daj znać czy coś się dowiedziałeś na temat szkolenia w PKP Cargo andy_omega@onet.pl

Dominik
@Andy1984 28.10.2018 20:38

Mówią że 2,5 roku godziny za sterami trzeba wyjeździć a to aż 1200 h. 800 elektryki , 200 spalinowki i 200 manewry. Czas liczy się jak lokomotywa jedzie a nie stoi .

Dominik
@CARGUL 21.10.2018 15:28

2,5 roku. A ile Ci obiecali na początek już jako maszynista a ile jest w realiach ?

Cargul
@Dominik 04.11.2018 11:12

Podczas przyjęcia obiecywali 4 tyś netto spokojnie a prawie 5 tyś z nadgodzinami.. realia są takie że świeżak po świadectwie zarabia ok 3,5 tyś

Dominik
@Cargul 04.11.2018 11:51

Też tak słyszałem

Robert

Do maszynisty który napisał że poprzyjmowali piekarzy nie jeden piekarz ma magistra ty zacofany kolejarzu który oprócz kolei nic nie robił w życiu wielki pan się znalazł

Robert

Zastraszanie i głęboka komuna

ja

Mam kilka pytań i proszę o odpowiedz kogoś zorientowanego. 1. Ile godzin miesięcznie średnio pracuje maszynista? 2. Jak wyglądają zmiany? Czy pracuje się w systemie zróżnicowanym np. jednego dnia 12 godzin następnego 5 godzin itd? 3. Jak wygląda kwestia powrotów? Czy maszynista może wracać za darmo jako pasażer (pracownik PKP)?

Feudal
@ja 12.08.2018 15:45

Koleś, z takimi pytaniami to do forum kolejowego, tu się pyta o opinie a nie opis pracy

gruby majk
@Feudal 13.08.2018 09:27

Gowork to forum do pisania opinii i zdobywania wiadomości o PRACODAWCY więc pytania są jak najbardziej na miejscu w przeciwieństwie do płaczu, że ktoś kupił bilet za 10zł i zatrzymano pociąg z powodu złych torów.

Ale gowmo

Zapłaciłem za bilet 10zl bo konduktor stwierdzil ze nalezy mi sie poniewaz nie kupilem w kasie, po 15 minutach jszdy pociag sie zatrzymał na godzine z powodu rzekomej awarii torow. Nie polecam.

27 latek
@Ale gowmo 29.08.2018 17:33

Smartfonem to pewnie bawisz się w każdej wolnej chwili. Fejsbunie, instagramy, a kupić bilet bez kolejki przez aplikację to już się nie da?

Kiedyś Mechanik z CS.

Szanowni Panowie maktywiści! !!! . Czytam i nie wierzę że ciągle narzekacie. Pracowałem w tej firmie i znam place, pracę i warunki. Odszedłem do innego pracodawcy i wiecie co? . Obecnie na moje konto wpływają pensje pieciocyfrowe. Nie balem się zmian, badań i egzaminów zatrudniając u nowego pracodawcy. Teraz czytając wasze zale uswiadamiam sobie że warto było. Nie miejcie do nikogo pretensji bo tak jest wam wygodniej.Podpowiem wam ze 3 lata u jednego pracodawcy bez podwyżek powinno wam uświadomić ze najwyższy czas zmienić pracodawcę. Teraz maszynista to deficyt i zawsze to wy negocjujecie warunki pracy i płacy. Nie bójcie się zmian bo naprawdę warto. Pozdrawiam Maszynistów i odwagi bo zmiany są potrzebne w życiu.

Pracownik
@Kiedyś Mechanik z CS. 09.08.2018 10:32

Dobrze napisane. Ludzie ciągle narzekają, ale nawet nie próbują żadnych zmian. Zasiedzieli się i najwyraźniej liczą, że coś się zmieni na lepsze. Niestety jest to złudne. CS Co chwilę coś obcina, tłumacząc się złą sytuacją finansową, coś obiecuje że będzie, byle tylko ludzie nie odeszli. A kolejni pracownicy dają się nabrać i siedzą z nadzieją na lepsze, a w międzyczasie narzekają. I to się raczej nie zmieni. I to dotyczy się zarówno maszynistów jak i innych stanowisk (ustawiacze, rewidenci, dyżurni) A co do hasła: "Firma ma złą sytuację finansową, więc musimy ciąć wydatki..." To hasło jest stare jak świat (w innych firmach też), pierwsze co człowiek się dowiaduje na rozmowie o pracę, że firma jest w złej sytuacji finansowej i nie mogą dać wysokich zarobków. I tak przez wszystkie lata. I na to ludzie też się nabierają i kolejni nabierać będą. Żenada

Joanna

PKP Cargo prowadzi obecnie rekrutację na kilka stanowisk. Dla osób zainteresowanych dodaję link: https://www.pkpcargo.com/pl/kim-jestesmy/kariera Czy ktoś z Was brał już w niej udział? Czy otrzymaliście zaproszenie na rozmowę o pracę?

Obiektywny
@Joanna 17.07.2018 23:58

Biorą każdego kto przejdzie badania i szkolą od podstaw na określone stanowiska, niestety nie idzie to w parze w kasą. Rewident po około 1.5 rocznych szkoleniu po tych śmiesznych podwyżkach dostanie jakies 2400 na rękę bez nadgodzin. Manewrowy ma jakieś 2100, tylko że szkolenie krótsze.

Józek
@Joanna 17.07.2018 23:58

Tak jak kolega opisał. Po ukończeniu szkoły kolejowej 6 miesięcy szkolenie, w tym kurs we Wrocławiu, kasa 1800 przez okres szkolenia. Panowie poniżej wszystko już opisali.

Pracownik
@Joanna 17.07.2018 23:58

Ta informacja o prowadzeniu naboru jest od bardzo długiego czasu. Jeden kolega z doświadczeniem składał na ustawiacza- zaproponowali mu miejsce pracy ok 90 km od domu. Drugi kolega, również z doświadczeniem, złożył drogą oficjalną i przez znajomego w związkach zawodowych. Dostał się, ale tylko przez związki. Wielu z nas się zastanawia, po co ta informacja o naborze, bo dla nas jest to fikcja. Żeby firma poszukiwała ludzi z doświadczeniem i nawet nie zapraszała na rozmowy, to daje do myślenia. Celowo nie podaję w których zakładach ta sytuacja miała miejsce.

slaski zaklad

Witam i ostrzegam mlodych ktorzy chca podjac prace w tym cargoskim wyzysku ! szkoda czasu 3 lata poniewierki , stresu , egzaminow i lekarzy . Niewarto za pensje ktora dostaniesz bedac juz dwu trakcyjnym Panem maszynista.! Niech tego pana sobie wsadza ! Ten dyrektorek to mysli ze beda mlodzi (usunięte przez administratora) za te grosze ktore daje! niech sam robi za 3200 netto po nocach i (usunięte przez administratora) godzinach.

mechanik
@slaski zaklad 10.07.2018 20:54

Przestań z tym ,, Panem Maszynistą " na pana to trzeba mieć wygląd i pieniądze. Wystarczy napisać gnojowozem i wiadomo o co chodzi.

Joanna

@kolejarz, mobbing oznacza działania lub zachowania skierowane przeciwko pracownikowi, polegające na długotrwałym nękaniu lub zastraszaniu pracownika, które ma na celu poniżenie lub jego ośmieszenie, izolowanie go lub wyeliminowanie z zespołu współpracowników. Czy takie sytuacje mają miejsce w PKP Cargo? Mobbing to poważny zarzut, a ważne jest to, by informacje zawarte na wątku były zgodne z prawdą z racji tego, że jest to forum publiczne.

kolejarz
@Joanna 06.07.2018 18:13

Wszystko co napisałem jest zgodne z prawdą i rzeczywistością jaką przeszedłem na własnej skórze.

Pytający

A jak wygląda sytuacja odnośnie kursu na rewidenta? Jakie pieniądze na kursie i jakie po? Czy warto się pchać?

Pracownik
@Pytający 11.07.2018 17:29

Rok pracy na warsztacie za 1900 zł na rękę a później pół roczne szkolenie, po.egzaminie dostaniesz jakieś 2300-2400.na rękę

Pytający
@Pracownik 11.07.2018 19:52

Dziekuję za odpowiedz.To 2300-2400 to już ze wszystkimi dodatkami typu za noce w turnusie,węgiel,stażowe,uciążliwe? Czyli nie opłacalne pchanie się w to, gdzie w normalnej firmie 3000 bez problemu da sie zarobic bez żadnej odpowiedzialności i pracy światek piątek....

Rewident
@Pytający 11.07.2018 20:05

Bez stazowego i nadgodzin. Oczywiście są to kwoty netto

Pracownik
@Pracownik 11.07.2018 19:52

Z czasem pracy na warsztacie to zależy od kierunku szkoły jaką się ukończyło. Wg rozporządzenia są dwa warianty, skrócony do 6 miesięcy i dłuższy rok. Do tego dochodzi około 2 miesiące kursu teoretycznego i potem zajęcia pod nadzorem. Ale mimo wszystko, za pieniądze, które później będzie się zarabiać to nie warto. Do tego trzeba odpracować lojalkę. Nie warto w to pchać.

Pytający
@Pytający 11.07.2018 17:29

Bardzo dziękuje za te wszystkie odpowiedzi, utwierdziliście mnie w przekonaniu, że nie warto przyjmować tej oferty i fatygować się nawet na rozmowę, mimo ukończenia szkoły kolejowej, wolę zostać w dotychczasowym zawodzie i spać spokojnie wiedząc że na konto co miesiąc wpływa ponad 3 tys , ma się własne życie, przespane noce i zero stresu. Pozdrawiam

kolejarz

PKP Cargo S.A. Zachodni Zakład Spółki w Poznaniu stawia na mobbing i dyskryminację w pracy. Zatrudnienie przewidziane 80% dla większości kolejarzy ze Zbąszynka, a reszta 20% uzupełniają kolejarze z całej wielkopolski. Eliminuje się ludzi mądrych i inteligentnych poprzez mobbing i dyskryminację. Miejsca pracy zarezerwowane dla członków rodzin i znajomych spoza Poznania. Niewykwalifikowana kadra zarządzająca bojąca się szeregowych pracowników z doświadczeniem.

Obiektywny
@kolejarz 05.07.2018 12:08

Ale bzdury, jeżeli przejdziesz badania lekarskie to przyjmują każdego więc nie gadaj tutaj o znajomościach. Sam jestem młodym pracownikiem i ani razu nie spotkałem się z mobbingiem a pracę dostałem bez znajomości. Fakt że zarobki są takie sobie ale firma nie wymaga od pracowników niemozliwego

Pracownik
@Obiektywny 06.07.2018 14:18

No cóż, pracowników na najniższych szczeblach ciągle brakuje, więc na te stanowiska nie trzeba mieć znajomości. Popracujesz dłużej to przejrzysz na oczy...

Łukasz
@Obiektywny 06.07.2018 14:18

Hej. Odezwij się do mnie, bo chciałbym pogadać na temat pracy. Mój adres: qrsmed7@gmail.com

Kamil

Jeżeli nie posiadasz znajomości (pocioty) albo nie będziesz lizał 4 liter związkowcom, którzy jak przyjmiesz się chcą się o Ciebie pozabijać a potem mają Cię w 4 literach i nic oprócz marnych słów nie popartych faktami Ci nie pomogą. Ponadto wracając do pociotów naczelnik działu technicznego nie posiada nawet matury szczycąc się swoją inteligencją na każdym kroku poważnie nie ma matury :) Zarobki bez wysługi lat oraz węgla marne chyba, że chcesz popracować z 30 lat to może się doczekasz, co do pracowników związanych z pracą w torach manewrowi chcesz dorobić się grzybicy w oferowanych przez firmę bucikach to polecam. Na zakończenie ciuchy jakości marnej brak kamizelek itd Generalnie jeden wielki (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) . Nie obrażając śmieciarza w Bangladeszu to zarobi więcej :) I tyle w temacie normalnie myśląca osoba powinna zastanowić się czy warto mieć 1 kategorię zdrowia i poświęcać się za marne grosze dla "ojczyzny"

anonymous
@Kamil 27.06.2018 13:59

ma rację chłopak też się zwalniam idę na spawacza 3,5 na rękę przykre ojciec dziadek pradziadek na kolei ale cóż takie czasy :(

Joker
@anonymous 28.06.2018 00:11

Sam juz sie gubie bo jak to jest jesli slyszalem ja dana osoba X czy Y z otoczenia z mojej dzielnicy poszli na maszynistów i ludzie gadaja(haha)ze wyciagaja i 6000zl na reke miesięcznie. Gdzie i kto sie myli?Czy zwyczajnie polak tak ma ze zawsze koloryzowac albo 6000zl ok ale od 250godz zwyz?

Były pracownik
@Joker 29.06.2018 10:19

6000 netto w Cargo jest nie możliwe, wiem po sam tam pracowalem i miałem wypłaty w okolicach 3700 netto po 5 latach pracy, jak zrobiłem nadgodziny to miałem 4200-300 na rękę. 6 z przodu to tylko u prywaciarzy jest możliwe ale tam żeby zrobić normę to trzeba spędzić w pracy 250 do nawet 300 godzin

Joanna

Na forum pojawiło się sporo komentarzy odnośnie wynagrodzenia. Myślę, że niektóre osoby również zainteresowałaby kwestia dodatkowych profitów dla pracowników. Czy są udzielane? A może oferowany jest pakiet socjalny? Czy PKP Cargo zapewnia premie świąteczne?

Piotr

Jak sądzicie czy są jakieś szanse na podwyżki w firmie?

Zygfryd
@Piotr 18.06.2018 19:21

Na podwyżki obowiązków to zawsze :D gorzej z pensją :(

Zygfryd

Szkoda, że od 5 lat władza wmawia pracownikom, że wszystkie zyski muszą oddawać do CS, a jak się okazało jakiś czas temu, pracownikom CS wmawia się, że wszystkie zyski firma musi oddać "matce". To dopiero polityka firmy. Można? Można. Szkoda, że cierpią na tym pracownicy

:)
@Piotr 18.06.2018 19:21

Ludzie się zwalniają , podają przyczynę kasa a te (usunięte przez administratora) ładnie im dziękują . Zadnej propozycji żeby zatrzymać pracownika . Czyli odp. nie ma szans na podwyżkę .

Były pracownik
@:) 22.06.2018 06:02

Przepraszam pomyliłem się , to miałem napisać pod pkp cargo service .

Incubus
@Piotr 18.06.2018 19:21

tak owszem-podwyżki czynszu i rachunków za media....

Admin

Mam pytanie ile może zarobić brutto maszynista posiadający kwalifikacje spalinowe i elektryczne w śląskim zakladzie cargo? , posiadający 8 letni staż pracy na stanowisku maszynisty pojazdu trakcyjnego przenosząc się z innej spółki kolejowej?

wojtek
@Admin 14.06.2018 19:10

około 5000 brutto

anonymous

Już nie ma kto robić...w wagonówkach Cargowskich ukraińcy,którzy już sami narzekają na niskie zarobki , za niedługo jako rewident lub manewrowy będzie również pracował jakiś azjata bo po co tam znajomość języka

Maszerano

Firma bez perspektyw...podwyżki cen w kraju na lewo i prawo, najniższa krajowa znów będzie podniesiona a Firma od września podnosi wypłaty o ... 180 zł brutto...jak oni chcą zatrzymać pracowników ???

Benek

Czy firma potrzebuje pracowników?

anonymous
@Benek 05.06.2018 19:11

Raczej taniej siły roboczej

Kandydat

Cześć. Chciałbym się dowiedzieć, czy na szkoleniu na świadectwo maszynisty w Cargo, uczeń(zaczynając od warsztatu aż po egzamin końcowy na maszynistę) dostaje jakieś dodatki finansowe prócz wynagrodzenia podstawowego 2100 brutto ?. Chodzi mi o dodatki takie jak np: szkodliwe, warunki niebezpieczne itp. Czy po prostu dostaje się 2100 brutto(okolo 1580 netto) i nic wiecej ?. Pozdro.

Pracownkk
@Kandydat 14.05.2018 20:20

Na szopie masz najniższą krajową bez dodatków. Jak zaczniesz jeździć to dojdą dodatki i pensja wzrośnie do około 2000 na rękę

kandydat
@Pracownkk 15.05.2018 01:01

jak zacznę jeździć czyli juz odrazu po szopie(te 500godzin jako obserwator) ?

misiek
@Pracownkk 15.05.2018 01:01

Nie bez dodatków, tylko do pensji podstawowej dochodzi premia i dodatek za niedzielę i święta.

cs
@Kandydat 14.05.2018 20:20

Byłem na takim szkoleniu i nie pchaj się do tej firmy. Stawka podstawowa to około 2300zl brutto, na rękę około 1600. Po ukończeniu szkolenia i zdaniu egzaminu z wynikiem pozytywnym, bez nadgodzin maszynista z podkategorią A1 zarobi około 2600zl netto (z dodatkami dla jasności) i gratis umowa lojalnościowa na 3 lata 40k. Po ostatnich podwyżkach ustawiaczy wypłaty obu stanowisk pracy są porównywalne . Z nadgodzinami też ciężko bywa bo najpierw trzeba nakarmić chłopaków z macierzystej firmy, a dopiero później ochłapy dla CS. Kpina...

cs
@cs 03.06.2018 12:42

Chodziło mi o firmę Cargo Service...

Majzel
@cs 03.06.2018 12:42

2600zl MIESIĘCZNIE (rozumie za tydzień) za prowadzenie lOKOMOTYWY Kto to wycenil? :[

Max

Przeczytałem wątek i nie wierzę :/ z cyklu: Ja pier*ole. Podziwiam Was za wytrwałość i cierpliwość i nasuwa się pytanie jak to mozliwe w Europie w takich zawodach zarabiać takie psie pieniądze ale to Polishszit i wszystko jasne :(. A jak to wygląda w innych spółkach?Czy jakaś spółka wiedzie prym co do wysokości zarobków?

Były pracownik
@Max 29.05.2018 21:26

Lepsze zarobki są u prywatnych przewoźników oraz samorządowkach. Jako maszynista z uprawnieniami ustawiacza miałem bez nadgodzin 3700 netto, poszedłem do prywatnego przewoźnika i mam 6600 netto, fakt że często trzeba dojeżdżać i wracać daleko z pracy ale i tak warto. Ze mną z Cargo odeszło jeszcze kilku chłopaków.

Joanna

Sporo piszecie o wysokości wynagrodzenia podstawowego, a czy na wszystkich stanowiskach można liczyć na premie i dodatki? Czy pracownicy PKP Cargo otrzymują zniżki pracownicze? Co z benefitami pozapłacowymi? Czy pracodawca oferuje szkolenia podnoszące umiejętności?

Chciał bym się zatrudnić

Witam ile na rękę dostaje spawacz w cargo.... Na dzień dobry? Proszę o szczere odpowiedzi pozdrawiam

Konrad
@Chciał bym się zatrudnić 28.04.2018 16:36

Bez wysługi lat i węgla jakieś 2000 na rękę......po roku jakieś 2100 na reke.

Zostaw opinię o PKP Cargo - Katowice

 

Zostaw nam swoje dane kontaktowe.

Zachęcamy do podzielenia się swoimi pozytywnymi wrażeniami na temat pracodawcy.
Każda rekomendacja jest motywacją i wyróżnieniem dla firmy. Pamiętaj, że Twoja opinia ma znaczenie.

Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii.

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - wykonanie umowy) oraz gdy dotyczy, w celu weryfikacji udzielonej opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony cel tj. kontakt w sprawie wyjaśnienia naruszenia) oraz wysyłki powiadomień na temat wskazanej firmy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - zgoda). Zgoda może być w dowolnym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajduje się w Regulaminie.

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie PKP Cargo