Jan-Dar Sp. Z o.o.

2.6 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Jan-Dar Sp. Z o.o.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Zostałam zatrudniona pół roku temu na stanowisku ekspedientki. Jak wyglądało to od początku? Rozmowa telefoniczna, spotkanie, przyjęcie do pracy, szkolenie 2 tygodniowe, przejście na sklep docelowy, bo to było przed otwarciem nowego sklepu. Na rozmowie przedstawiono mi system pracy i rzeczywiście jest jak powiedzieli. Rzeczywiście trzeba wstać bardzo wcześnie jeśli idziesz na pierwszą zmianę. Praca to wypiek, przygotowanie kanapek, zamówienia towaru, aktywna sprzedaż. Szłam do pracy z myślą, że chce aby w pracy było co robić, bo w poprzedniej więcej się nastałam niż cokolwiek. Po 3 miesiącach miałam test wiedzy wykonany przez menadżera i zdałam, co było jednoznaczne z przejściem na umowe o prace. To tak po krótce. Wiadomo nie jest to praca dla każdego i bywa ciężko, czasem trzeba pracować za dwóch przy dużym ruchu klienta w szczególności.

Aabc
Pracownik
@Pracownik

Ale praca sama w sobie nie jest ciężka wd mnie, jest po prostu co robić, nie nudzisz się. No do pracy idzie się pracować!:)

anonim
Inne

Hej, rozglądam się za czymś, co nie będzie typową fizyczną pracą. Wiem, że tutaj szukają koordynatora regionu sprzedaży, przynajmniej ogłoszenie wisi na stronie. Mam swoje doświadczenie w zarządzaniu ludźmi, chociaż w niewielkim zespole (poprzednio byłem w tzw. "rodzinnej" firmie), a tu ile ludzi jest pod takim koordynatorem?

Pracodawca

@anonim

Witamy, Koordynator regionu sprzedaży o ile nie jest osobą, która awansuje z pozycji sklepu, na początku przechodzi wieloetapowe szkolenie na sklepie, poczynając od ekspedienta/ekspedientki, kończąc na stanowisku kierowniczym. Dopiero po takim szkoleniu Koordynator otrzymuje swój region, który ma pod opieką kilka sklepów. :) Odpowiadając na pytanie nie możemy wykluczyć pracy fizycznej na tym stanowisku.

anonim Nowy wpis
Inne
@Jan-Dar Sp. Z o.o.

Można wiedzieć, ile mniej więcej czasu zajmuje takie szkolenie? Czy to kwestia tygodni, miesięcy, czy może roku? I czy wiąże się z różnymi stawkami wynagrodzenia, w zależności od zajmowanego stanowiska?

Paula Nowy wpis
Inne
@Jan-Dar Sp. Z o.o.

Też zainteresowałam się etatem, a za kilka dni kończy się rekrutacja. Czy region. który jest przydzielany jest zawsze dosyć blisko miejsca zamieszkania? Bo nie chciałabym być wysłana gdzieś na drugi koniec Polski. Piszecie o atrakcyjnym wynagrodzeniu, więc zdradźcie ile dajecie na początek.

Anonim Nowy wpis
Pracownik

Śmiech na sali żeby pracując w piekarni nie dostać pączka na tłusty czwartek.

Barbara Nowy wpis
Pracownik

W galerii w Koninie nad jeziorem obsługa straszna. Prosze nie udzielac mi rad gdy o nie nie prosze,, chce tylko kupić kajzerki, być profesjonalnie obsłużona i wyjść. To nie wiejskie targowisko żeby pokrzykiwać do klienta i go strofować co ma kupić. Chce pani zwrócić ma siebie uwagę to proszę iść do telewizji.

Pytanie
 Pytanie

Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Jan-Dar Sp. Z o.o.? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Szybko i sprawnie. Telefon,rozmowa...jeśli cos by nie pasowało,to manager nie zapytał kiedy moge zacząć prace. Zaczęłam nastepnego dnia. Pracuje do dziś.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

anonim
Inne

Ale dlaczego, jakieś konkretne stanowisko masz na myśli? Bo chcialabym się przyjąć jako ekspedientka. Negatywnie oceniasz warunki pracy, atmosferę czy coś jeszcze innego? Nie widzę w sumie informacji jakie są stawki w firmie... Jakie widełki na początek dla nowego pracownika mogłyby być?

ikona autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika Monika

Pracownik firmy - Koordynator Regionu Sprzedaży

07.11.2023 09:11

Od jak dawna pracuje Pani w tej firmie? Czy Pani stanowisko zmieniło się na przestrzeni lat?

Monikaikona wywiad

W firmie pracuję prawie 3 lata. Na początku pracowałam na stanowisku ekspedientki, a niespełna rok później awansowałam na kierownika. Ucieszyłam się, że firma doceniła moje starania, ponieważ bardzo ciężko pracowałam na swój awans.

Obecnie nadal pełni Pani rolę kierownika?

Monikaikona wywiad

Niedawno otrzymałam propozycję objęcia stanowiska managera. Bardzo mnie to zaskoczyło, ale też ucieszyłam się, że pracodawca we mnie wierzy i daje mi możliwość rozwijania kariery zawodowej na stanowisku wyższym niż dotychczas. Mogę więc już oficjalnie powiedzieć, że drogą awansu wewnątrz firmy przeszłam drogę od ekspedientki do managera.

Na czym obecnie polega Pani praca?

Monikaikona wywiad

Dopiero zaczynam swoją pracę na stanowisku managera i trudno mi opisać szczegółowo, jak będzie ona wyglądała. Chętnie opowiem natomiast o tym, czym charakteryzuje się praca na stanowisku kierownika.

Czym zajmowała się Pani jako kierownik?

Monikaikona wywiad

Osoba obejmująca stanowisko kierownika organizuje pracę pozostałych pracowników. Odpowiada za szkolenie nowo zatrudnionych osób, prowadzi miesięczne grafiki pracy, planuje urlopy i składa zamówienia pilnując, aby niezbędne dostawy pojawiały się na czas. W naszej firmie zamówienia są planowane na każdy dzień tygodnia – obecnie prowadzimy 60 sklepów firmowych i otwieramy kolejne punkty, dlatego terminowość dostaw jest dla nas bardzo ważna. Kierownik, wraz z dodatkową osobą, raz w miesiącu przeprowadza inwentaryzację. Zwykle odbywa się ona ostatniego dnia każdego miesiąca. Zadaniem kierownika jest także dopilnowanie, aby system HACCP został prawidłowo wypełniony każdego dnia, a badania lekarskie pracowników były aktualne. Gdy zbliża się odpowiedni termin, kierownik dba o odnowienie niezbędnych badań.

Jakie jeszcze obowiązki leżą w kompetencjach kierownika?

Monikaikona wywiad

Jako kierownik, dbałam również o sprzedać. Mam tu na myśli minimalizowanie liczby zwrotów. To ważne, aby cała załoga wiedziała, jak dbać o zatowarowanie i ograniczać ilość marnowanego towaru. Każdy z nas, zaczynając zmianę, stara się, aby klienci mogli cieszyć się możliwością wyboru spośród szerokiej gamy produktów, ale jednocześnie zależy nam, aby jak najmniej towaru zmarnowało się. Z tego powodu organizujemy przeceny i rabaty, a polityka firmy pozwala na sprzedawanie towaru w niższych cenach, by ograniczyć ilość wyrzucanych produktów.

Jakie cechy wyróżniają dobrego kierownika?

Monikaikona wywiad

Kierownik wie, jak rozwiązywać ewentualne konflikty, jakie mogą pojawić się niekiedy w każdym miejscu pracy. Nadzoruje i kontroluje, ale też pracuje z pozostałymi członkami załogi sklepu – potrafi prowadzić sklep i zarządzać ludźmi. Kierownik musi też szybko analizować i oceniać różne sytuacje, a następnie odpowiednio reagować. Powinien też mieć wysokie kompetencje w kwestii obsługi klienta oraz wiedzieć, jak załagodzić nieprzyjemne sytuacje.

Co ceniła Pani najbardziej w pracy na stanowisku kierownika?

Monikaikona wywiad

Przede wszystkim pracę z ludźmi, z którymi współtworzymy zespół. Czułam, że mam szansę realizacji planu, którego celem był rozwój pracownika i awans. Kierownik ma możliwość wdrożenia swoich pomysł, ustala priorytety i deleguje zadania. To właśnie on odpowiada za przekazywanie zadań służbowych i tłumaczenie, w jaki sposób pracownik może sprostać tym zadaniom, aby realizować cele i oczekiwania firmy.

Czy kierownik może liczyć na wsparcie ze strony przełożonych?

Monikaikona wywiad

Tak, przełożeni są bardzo pomocni. Podczas mojej pracy na stanowisku kierownika, nie zdarzyło się, aby ktokolwiek z przełożonych odmówił mi wsparcia lub nie pomógł, gdy czegoś nie rozumiałam czy nie mogłam sobie z czymś poradzić. Możemy liczyć na współpracę również w ramach zespołu sklepu i pomiędzy sklepami. Zdarza się często, że ktoś zachoruje lub pojawia się nagła, pilna sprawa prywatna – wtedy wzajemnie się wspieramy i możemy liczyć na wsparcie ze strony pracowników innych sklepów. Wymieniamy się też towarami w razie potrzeby. Nieważne, czy chodzi o sprawy osobiste, czy zawodowe, jesteśmy wobec siebie pomocni.

Czy ma Pani jakąś radę dla osób, które również chciałby rozwijać się na swojej zawodowej drodze i awansować?

Monikaikona wywiad

Na pewno mogę powiedzieć, że nie warto się szybko poddawać. Każdemu zdarzają się trudniejsze chwile. Bywa, że na przykład zostajemy sami w sklepie, bo pozostałe osoby nie mogą przyjść do pracy – w takich momentach nie można z góry zakładać, że nic nie da się zrobić. Zamiast myśleć, że nie damy rady, lepiej jest dobrze zorganizować sobie pracę i czas – gwarantuję, że można sobie poradzić ze wszystkim. Warto słuchać i czytać instrukcje, aby się rozwijać i móc awansować. Sama ciągle uczę się czegoś nowego. Czasem żeby coś osiągnąć, trzeba włożyć w to dużo poświęcenia. Nie żałuję, że ciężko pracowałam, bo dzięki temu jestem teraz tu, gdzie jestem. Warto zaryzykować i iść dalej – inaczej nigdy nie dowiemy się, dokąd możemy dotrzeć w swojej zawodowej drodze. Głowa do góry!



zdjęcia autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika Weronika Topolewska-Skrzypek

Pracownik firmy - Koordynator ds. inwestycji i marketingu

07.11.2023 09:11

Czym zajmuje się Państwa firma?

Weronika Topolewska-Skrzypekikona wywiad

Nasza firma to sieć sklepów piekarniczych, w których wypiek odbywa się na miejscu. Wypiekamy ze świeżego ciasta, nigdy z mrożonego, i to wyróżnia naszą sieć pośród innych marek w dyskontach. Sklepy Grochola Prawdziwy Chleb. można odwiedzić głównie w województwach kujawsko – pomorskim i wielkopolskim, gdzie liczba naszych punktów sięga obecnie aż 60. lokalizacji. Podkreślamy, że jest to aktualna liczba, ponieważ nasza spółka rośnie w siłę i planujemy dalszą ekspansję na rynku.

Czy Państwa firma zajmuje się nie tylko wypiekiem, ale także produkcją oferowanych wyrobów?

Weronika Topolewska-Skrzypekikona wywiad

Piekarnia Grochola Prawdziwy Chleb. to nie tylko sklepy, ale również zakład produkcyjny czuwający nad jakością naszych wyrobów, które każdej nocy są dostarczane do sklepów firmowych przez naszych niezastąpionych kierowców. Motto naszej spółki to: „Tradycyjny wypiek oraz pielęgnowanie zakwasu piekarskiego sprawia, że nasze chleby są nie tylko smaczne, ale i niezwykle długo pozostają świeże”.

Jak wyglądały początki firmy?

Weronika Topolewska-Skrzypekikona wywiad

Założycielem firmy JAN-DAR Sp. z o.o., a co za tym idzie marki Grochola Prawdziwy Chleb., jest Dariusz Grochola, który już w wieku sześciu lat, będąc na wycieczce szkolnej, zafascynował się zawodem piekarza. Od tamtego czasu podążał za swoimi marzeniami i dziś może pochwalić się prężnie działającym zakładem produkcyjnym z siecią dedykowanych sklepów.

Jak prezentuje się Państwa otoczenie biznesowe?

Weronika Topolewska-Skrzypekikona wywiad

Cieszy nas, że branża piekarnicza zmierza w dobrym kierunku. W naszym rozumieniu wspomniany dobry kierunek to jakość, tradycja i prawdziwy wypiek, czyli wypiek ze świeżego ciasta - nigdy z mrożonego. Widzimy działania naszego otoczenia i cieszymy się, że coraz więcej piekarni działa podobnie do nas. Chcemy oferować Klientom to, co sami chcielibyśmy jeść.

Jak wygląda struktura Państwa firmy?

Weronika Topolewska-Skrzypekikona wywiad

Najwięcej pracowników zatrudniamy na stanowiskach związanych z obsługą Klienta. Struktura w przypadku sklepów firmowych Grochola Prawdziwy Chleb. przebiega według następujących stanowisk: ekspedient, kierownik sklepu, manager, dyrektor sprzedaży. W sklepach firmowych pracownicy zatrudniani są bezpośrednio poprzez managera. W każdej strukturze przewidujemy możliwość awansu, dzięki czemu z ekspedientki można się stać kierownikiem sklepu, a w późniejszym czasie nawet managerem. Inaczej wygląda sytuacja w zakładzie produkcyjnym, w którym zatrudniamy na stanowiskach piekarza, pomocnika piekarza, cukiernika, czy magazyniera. Za zatrudnianie pracowników jest odpowiedzialny główny technolog, a nad ciągłością produkcji czuwają główny technolog i nasi pracownicy biurowi, którzy trzymają rękę na pulsie w kwestii spraw związanych z planowaniem produkcji i dostępności towarów. Nasze biuro to nie tylko planowanie produkcji, ale i dział kadr, rozliczeń oraz marketingu i inwestycji.

Jakie plany związane z zatrudnieniem macie Państwo w 2023 roku?

Weronika Topolewska-Skrzypekikona wywiad

W związku z prężnym rozwojem firmy i otwieraniem kolejnych sklepów firmowych, najwięcej ogłoszeń o pracę wystawimy na stanowiska: ekspedient/-tka oraz kierownik sklepu.

Jak przebiega rekrutacja w Państwa firmie?

Weronika Topolewska-Skrzypekikona wywiad

Na stanowiska związane ze sprzedażą i bezpośrednią obsługą klienta, rekrutacje przeprowadza manager. Etapy rekrutacji są bardzo proste: otrzymujemy CV, kontaktujemy się telefonicznie z kandydatem i umawiamy się na rozmowę. W przypadku kandydatów na stanowiska związane ze sprzedażą, najbardziej doceniamy komunikatywność i zaangażowanie w powierzone obowiązki - całej reszty możemy nowo zatrudnionego pracownika nauczyć.

Jak wygląda proces wdrożenia nowego pracownika w Państwa firmie?

Weronika Topolewska-Skrzypekikona wywiad

Każdy pracownik sklepu przechodzi wieloetapowe (co najmniej dwutygodniowe) szkolenie stanowiskowe ukończone certyfikatem. Szkolenie polega na: nauce obsługi pieca piekarniczego, prawidłowym przygotowaniu do wypieku oraz szykowania kanapek, a także nauce obsługi POSa, kasy fiskalnej oraz rozliczeń i zamówień dla sklepu.

W jaki sposób dbacie Państwo o rozwój pracowników?

Weronika Topolewska-Skrzypekikona wywiad

Każdy pracownik może liczyć na wsparcie przełożonego na każdym etapie swojej pracy. Jak już wcześniej wspomnieliśmy, pracownicy - zanim podejmą samodzielną zmianę - są przygotowywani poprzez wieloetapowe szkolenie stanowiskowe. Pracownicy sklepów, poza wynagrodzeniem podstawowym, otrzymują premię uzależnioną od wyników sprzedaży.

Jakie macie Państwo plany rozwojowe?

Weronika Topolewska-Skrzypekikona wywiad

W najbliższym czasie zamierzamy otworzyć kolejne sklepy firmowe na terenie województwa kujawsko – pomorskiego oraz wielkopolskiego, co będzie wiązało się ze wzmożoną rekrutacją na stanowiska powiązane z obsługą klienta.



Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda kwestia awansu w Jan-Dar Sp. Z o.o.? Jakie są możliwości w ramach jednego działu oraz w perspektywie całej firmy dla stanowiska Sprzedawca?

2

Pracodawca

@Pytanie

Dziękujemy za zadanie pytania. Kwestia drogi awansu jest u nas bardzo prosta. Ze stanowiska Ekspedient/tka można awansować na Kierownika sklepu, a dalej na stanowisko Koordynatora Regionu Sprzedaży. Wszystko zależy od stopnia zaangażowania pracownika w powierzone obowiązki oraz predyspozycji do kierowania zespołem.

Zofia
Inne

Znalazłam, ogłoszenie dla pomocnika produkcji z 2017 r. Zainteresowały mnie stawki, na tamte czasy firma oferowała 2,5-3,5 tyś brutto. Wiecie ile aktualnie można zarobić? Oprócz dodatku za godziny nocne macie jeszcze jakieś benefity? Chociażby Multisport?

Pracodawca

@Zofia

Szanowna Pani, na ten moment nie prowadzimy rekrutacji na to stanowisko, ani pokrewne. Nasi pracownicy mogą liczyć na specjalne warunki dla ubezpieczenia grupowego. Pozdrawiamy Grochola Prawdziwy Chleb. Jan - Dar Sp. z o.o.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Zostałam zatrudniona pół roku temu na stanowisku ekspedientki. Jak wyglądało to od początku? Rozmowa telefoniczna, spotkanie, przyjęcie do pracy, szkolenie 2 tygodniowe, przejście na sklep docelowy, bo to było przed otwarciem nowego sklepu. Na rozmowie przedstawiono mi system pracy i rzeczywiście jest jak powiedzieli. Rzeczywiście trzeba wstać bardzo wcześnie jeśli idziesz na pierwszą zmianę. Praca to wypiek, przygotowanie kanapek, zamówienia towaru, aktywna sprzedaż. Szłam do pracy z myślą, że chce aby w pracy było co robić, bo w poprzedniej więcej się nastałam niż cokolwiek. Po 3 miesiącach miałam test wiedzy wykonany przez menadżera i zdałam, co było jednoznaczne z przejściem na umowe o prace. To tak po krótce. Wiadomo nie jest to praca dla każdego i bywa ciężko, czasem trzeba pracować za dwóch przy dużym ruchu klienta w szczególności.

Aabc
Pracownik
@Pracownik

Ale praca sama w sobie nie jest ciężka wd mnie, jest po prostu co robić, nie nudzisz się. No do pracy idzie się pracować!:)

ON
Inne
 Pytanie

Co tam się dzieje na Spokojnej że fajne Ekspedientki odchodzą ?! To już kolejna fajna Pani która opuściła ten sklep.

Klaudia
Pracownik

Z zewnątrz światowo i elegancko. Natomiast "od zaplecza" bardzo źle. Nie dostaniesz pieniędzy na środki czystości. Nie dostaniesz pomocy w razie urlopu czy L4 . Nie doprosisz się napraw usterek chyba, że sama za swoje pieniądze naprawisz . Zdjęcia, grupy, analizy a jak ci zwiększą zamówienie bez twojej wiedzy i tak ty się tłumaczysz z dużego zwrotu. Rotacja personelu na okrągło. Dużo by dalej pisać. Szczerze NIE polecam tam pracy.

Katarzyna
Inne
@ON

Przecież na niektórych punktach jest ich za dużo. Mają czas na papierocha i plotkowanie z psapsiami ze sklepów obok. Wystarczy poobserwować z okna.

Pracodawca

@Klaudia

Niestety nie możemy się zgodzić z tą opinią. Menagerowie, zawsze starają się pomóc w sprawach kadrowych w przypadku urlopów w danym sklepie, do zgłaszania usterek służy specjalny portal dzięki, któremu jesteśmy w stanie szybko dotrzeć do każdego sklepu mieszczącego się w woj. kujawsko - pomorskim i wielkopolskim. Jeśli chodzi o zwiększony towar staramy się pomóc w sprzedaży i uzyskaniu większej premii, która jest zależna od wyników.

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Klientka
Inne
 Pytanie

Jak to kupować z własnych pieniędzy? Przecież w tej branży potrzebne są duże ilości - zwłaszcza ręczników i płynów do szyb. Od zapewnienia tego jest właściciel ,a nie pracownik sklepu. Dziwię się tylko pracownikom .

Iwona
Inne

Właśnie ktoś już pisał, że ciężko o umowę o pracę. Jak firma tłumaczy tą przeciągającą się umowę zlecenie? Gdzieś tutaj też czytałam, że co chwila zmieniają się menagerowie. Skąd oni biorą w ogóle tych menagerow? Można awansować czy raczej prowadzą rekrutacje zewnętrzne na to stanowisko?

XXX
Były pracownik
@Iwona

W momencie, kiedy masz otrzymać już ta umowę o prace okazje się, że znowu zmienił się manager lub wcale go nie ma, ponieważ kolejny nie wytrzymał atmosfery panującej w firmie… kierowca wraz z towarem podrzuca kopertę z kolejna umowa zlecenie… i nawet nie masz do kogo się w tej sprawie odezwać, bo sklep i jego pracownicy są pozostawieni sami sobie. Nowi managerowie przeważnie są z zewnątrz, lecz zdarzały się osoby, które awansowały na wyższe stanowisko, a potem zwalniały się…

Ja
Były pracownik
@Iwona

Managerowie to osoby które były na stanowisku sprzedawca i wiedza jak wyglądają przepisu wewn formy co do ułożenia pieczywa, ciast itp, wiedza co i jak ma wyglądać z ,doświadczenia, wiec czas teraz wyżywać się na tych poziom niżej

Pracodawca

@Iwona

Umowa zlecenie jest zawierana na okres 3 miesięcy (w tym 2 tygodniowe szkolenie stanowiskowe). Po upływie 3 miesięcy Pracownik zobowiązany jest zdać test wiedzy, który wykonuje w obecności Menagera. Po zdanym teście przygotowujemy dla Pracownika Umowę o Pracę. Jeśli chodzi o sprawę Menagerów to prosty system awansów. Z ekspedientki można awansować na Kierownika Sklepu, a dalej na Menagera. Pozdrawiamy Piekarnia Grochola Prawdziwy Chleb. Jan - Dar Sp. z o.o.

anonim
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

No cóż ja mam umowę,panie pracujące ze mną też mają umowę ???? Koszule mam bez dziur ???? na środki czystości otrzymuje kasę co miesiąc . Ustawiam kanapki jak jest w instrukcji (usunięte przez administratora) robię zdjęcia skoro mi karzą ... No i co ...? Pracuje ,mam wynagrodzenie ( odrazy mówię ZAWSZE NA CZAS, żeby zaraz ktoś nie powiedział że się spóźniają z wypłata ????

Wanda

Nie bardzo rozumiem o co chodzi z tą instrukcja robienia kanapek. Mógłby ktoś napisać coś więcej? Pisali tu o braku urlopu. To jak jest jeśli ktoś planuje kątem wyjazd? Trzeba brać bezpłatne wolne?

Majka
@Pracownik

A na jaki czas zwykle są zawierane umowy ? Nie rozumiem, więc zapytam' po co robione są zdjęcia kanapek? Daj znać do którego dnia jest kasa na koncie żebym wiedziała kiedy mogę się spodziewać.

Pracodawca

@Pracownik

Dziękujemy za Twoją opinię. Pozdrawiamy, Zespół Grochola Prawdziwy Chleb. Jan - Dar Sp. z o.o.

Pracodawca

@Majka

Umowa zlecenie jest zawierana na okres 3 miesięcy (w tym 2 tygodniowe szkolenie stanowiskowe). Po upływie 3 miesięcy Pracownik zobowiązany jest zdać test wiedzy, który wykonuje w obecności Menagera. Po zdanym teście przygotowujemy dla Pracownika Umowę o Pracę.

Były niedoszły pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Nie polecam, przeszłam pod koniec zeszłego miesiąca rozmowę kwalifikacyjną, byłam na dniu próbnym, za który do dziś mi nie zapłacono, podpisałam wszystkie dokumenty (formularze, ubezpieczenia itd, bez umowy). Miałam zacząć pracę od jutra a dziś dzwoni do mnie kierowniczka i mówi że jednak mnie nie chcą. Stracone trzy tygodnie z poszukiwania pracy, bo komuś się nagle odwidziało. I to głupie tłumaczenie, że jakaś inna pracownica ma przyjść na cały etat i nie mają dla mnie etatu, mimo że pierwsza się zatrudniłam. Nie polecam totalnie, szkoda czasu na takie coś. @pracodawca od kiedy legalne jest niepłacenie za dzień próbny?

3
Irmina
Inne
@Były niedoszły pracownik

Ale była wgl mowa o tym, że kasa za dzien próbny będzie? Czy na ten jeden dzień była jakaś umowa podpisana czy tylko takie słowne zapewnienie? Jaka to miała być stawka za taką próbę w firmie?

3

Pracodawca

@Były niedoszły pracownik

Szanowna Pani, niestety nie możemy zgodzić się z Pani opinią, ponieważ jest ona niezgodna z prawdą. Z informacji jakie uzyskaliśmy z działu kadr wynika, że otrzymała Pani umowę i została Pani zatrudniona na dzień próbny, po którym zrezygnowała Pani ze świadczenia usług. Została Pani zatrudniona na umowę zlecenie, w przypadku tej umowy wynagrodzenie jest wypłacane do dnia 15 każdego miesiąca, stąd Pani komentarz z dnia 8.09, że do dziś nie otrzymała Pani wypłaty jest bezzasadny. Otrzymała również Pani odpowiedź od Zarządu na wiadomość e-mail kierowaną przez Panią do naszej spółki. Mamy nadzieję, że odpowiedź Zarządu Spółki rozwiała Pani jakiekolwiek wątpliwości co do wypłaty wynagrodzenia. Pozdrawiamy Zespół Grochola Prawdziwy Chleb. Jan - Dar Sp. z o.o.

Ola
Kandydat
 Pytanie

Mam pytanie o grochole w białych błotach w netto, jak tam jest! Ktoś fajny zarządza sklepem? Jak ludzie i zarobki, i oczywiście pytanie o jakiej umowie mogę myśleć? Dziękuję

Seba 45
Inne

Czy ta kierowniczka z Bydgoszczy na ulicy spokojnej każdego mężczyznę tak uwodzi ,kokietuje i zaczepia .. głupie podteksty przy klientach ,zamykanie drzwi i ktoś po zamknięciu przesiaduje w sklepie ... Rozmowy na głośnomówiący z kamerka przy mikrofali ... Brak szacunku do klienta coś strasznego .To nie pierwsza taka sytuacja przy której byłem świadkiem .

Pytanie
 Pytanie

Na jakie wynagrodzenie można liczyć w firmie Jan-Dar Sp. Z o.o.? 5 lutego na portalu Pracuj.pl pojawiło się ogłoszenie na stanowisko Koordynator Sprzedaży. Ktoś z Was aplikował?

Klient
Inne
 Pytanie

Na czym polega ustalenie cen na sklepach w Nakle nad Notecia są 2 sklepy a ceny całkiem inne . Na dole po 13 pojawiają się promocje i to na wiele towarów a na Mroteckiej jak się idzie to ceny nie podlegają promocji , od czego jest to zależne? Tymbardziej że na dole codziennie spotykam się z wieloma promocjami

Pytanie
 Pytanie

Jaka umowa obowiązuje w Jan-Dar Sp. Z o.o. podczas okresu próbnego?

Looolloo
Były pracownik
@Pytanie

Zlecenie i to często nawet ponad pół roku

Ewa
Inne
@Looolloo

Czyli zlecenie jest na początek? Można później przejść na umowę o pracę? No i idąc dalej to czy można tu uzyskać umowę na czas nieokreślony?

Ola
Pracownik
@Ewa

Tak oczywiście umowa zlecenie jako okres próbny. Minimum 3 miesiące. Jeśli po 3 miesiącach się sprawdzisz nie ma przeciwwskazań do przejścia na umowę o pracę.

Ewa
Pracownik
@Pytanie

Umowa zlecenie

Ola
Pracownik
 Pytanie

Nawet o zlecenie trzeba się prosić. Często dostajesz z "poślizgiem ". Atmosfera? Proszę poczytać wpisy. 100 % prawdy niestety. Ja oceniam na minus.

Wanda
Inne
@Ola

A jak pieniądze? Można chociaż dobrze zarobić skoro atmosfera i zarządzanie na minus?

Zajawka
Kandydat
 Pytanie

Dużo negatywnych opinii i wskazywanie na łamanie Kodeksu Pracy oraz (usunięte przez administratora). A czy ktoś to w ogóle zgłosił do PIP lub Sądu Pracy, czy tylko żale nad swoim losem w internecie, czyli rasowa piaskownica?

Zajawka
Pracownik
@Zajawka

Zgłaszane jest notorycznie i (usunięte przez administratora) Z tym robią jak Darek ma znajomości to wszystko da się schować pod śmierdzący dywan .

Zajawka
Kandydat
@Zajawka

No coś mi się nie wydaje, że do sądu nikt się nie zgłosił o pomoc. Tam nie ma koleżeństwa. Poza tym PIP już też nie działa jak kiedyś, że wychodzi z pełnymi siatami i przymyka oko na niedopatrzenia. Wiem, bo sama miałam z nimi do czynienia, jako pracownik walczący z nieuczciwym pracodawcą i jestem zadowolona z efektu. Wiem też, że ludzie często mocni są w gębie za plecami pracodawcy, czy w necie - jak tu, ale w rzeczywistości boją się zaingerować, bo to nieco zachodu wymaga, a naród leniwy.

Zostaw merytoryczną opinię o Jan-Dar Sp. Z o.o. - Szubin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Jan-Dar Sp. Z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Jan-Dar Sp. Z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 32.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Jan-Dar Sp. Z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 28, z czego 3 to opinie pozytywne, 23 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Jan-Dar Sp. Z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Jan-Dar Sp. Z o.o. napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Jan-Dar Sp. Z o.o.
Przejdź do nowych opinii