Fujitsu Poland GDC

2.3 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Fujitsu Poland GDC

Polecam

Pracowalem zarowno w Fujitsu w Katowicach jak i teraz w Lodzi i ze swej strony bardzo polecam. Interesujaca praca, bardzo duze mozliwosci rozwoju, management otwarty na sugestie czlonkow zespolu. Tak to wyglada w moim drugoliniowym zespole. Polecam zarowno Katowice jak i Lodz, Fujitsu to naprawde bardzo fajna firma, zwlaszcza by zdobyc wiedze. Jezeli zdarzaja sie rzeczy, ktore sie nie spodobaja, tak naprawde wystarczy otwarcie porozmawiac z managementem i zespolem by znalezc rozwiazanie tego problemu.Nie wiem jak wyglada praca w innych dzialach, ale RIM ze swej strony naprawde polecam!

Kasia

Opowiedzcie jak wyglądają rozmowy kwalifikacyjne? Ile maja etapów?

Marta
@Kasia

Rozmowa kwalifickacyjna zazwyczaj sklada sie z dwoch etapow (telefoniczna rozmowa wstepna z dzialem HR i romowa z menagerem danego stanowiska) Rozmowa z HR zawiera pytania po angielsku. Na rozmowie z menagerem jezyki tez sa łączone, chyba że w rozmowie uczestniczy ktos, kto nie mówi po polsku, to wtedy w całości w języku angielskim albo ewentualnie w dodatkowym języku który jest wymagany. Jesli na stanowsko wymagany jest dodatkowy jezyk (inny niz angielski) - to sprawdzanie umiejetnosci (levelu) z tego jezyka, odbywa sie po zakwalifikowaniu do etapu rozmowy z menagerem, ale przed tą rozmową.

Rabarbar Barbara
 Pytanie

Jest dużo ofert do controllingu. Powiedzcie czy to są nowe oferty? Czy ludzie się zwalniają? Czy jest to ciekawa praca czy klepanie w kółko tego samego? Zastanawiam się nad aplikowaniem do działu finansów, stąd będę wdzięczna za opinie.

Em
@Rabarbar Barbara

Tak, jest duzo ofert do controlling, ponieważ ten dział, bardzo się rozrasta.Tworzone są nowe zespoły, stad tak duże zapotrzebowanie. Glownie, zatrudnienie odbywa sie do teamu z językiem niemieckim. Tam tez, odbywa sie przenoszenie z innych lokalizacij, kilku procesów jednocześnie, stad wieksze zapotrzebowanie. Jesli chodzi o dzial z jezkime angielskim sytuacja podobna lecz ciut spokjniej na ten moment. Oczywiscie, zdarza sie zatrudnienie ‘za starego pracownika’. Praca, tak w skrocie, polega na kontrolii kosztow i przychodow, analizie odchyleń, sa elementy prognozy i temat budżetów Mam nadzieje ze uda Ci sie pomyślnie przejść rekrutacje i znależć to czego szukasz :)

Rabarbar Barbara
@Em

Dziękuję Ci za odpowiedź. Słyszałam rózne opinie na temat tego miejsca, ale myślę, że moze być to ciekawe miejsce do pracy. Czy orientujesz się co do zarobków? I przebiegu interview? Czy oni wdrażają w obowiązki czy po prostu wrzucają na głęboką wodę?

EM
@Rabarbar Barbara

Proces rekrutacyjny jest dwuetapowy (telefoniczna rozmowa wstepna z dzialem HR i romowa z menagerem danego stanowiska) Po pomyślnym przejscu etapu telefonicznego - kandydat zapraszany jest na rozmowe z menagerm. Oczywisce w obecnej sytuaicj oba etapy odbywaja sie online :) Zarobki zaleza od doswidczenia i umiejetnosci jezykwych. Moge zapewnic (z wlasnego doswiadczenia) ze nie ma w zadnej firmie 'rzucania na głeboka wode’. Szczegonie w Fujitsu kładziony jest nacisk na wdrażanaie nowego pracownika w jego nowe obowiazki i szkolenia przygotowujace. Dodakowo zapewniana jest opieka 'Buddiego' ktory to pomaga i opiekuej sie nowymi osobami. Buddy wie jak to jest byc ‘nowym’ bo sam kiedys nim był 

Przyszlosc to IT
 Rekomendacja

Czesc, Chcialabym zarekomendowac firme Fujitsu jako jedna z nielicznych firm dajaca mozliwosc odbyca praktyk zawodowych w dziale IT. Szczegolnie polecam praktyki w dziale R&D (R&D Internship). To dobry start jesli celem jest praca w rozwijaniu I poszezaniu nowych modulow i produktow IT.

1
Janusz
@Przyszlosc to IT

Naprawdę miło z twojej strony, że znajdziesz czas, aby, wyrazić i zarekomendować pozytywne wrażenia w firmie Fujitsu

Chrum
@Przyszlosc to IT

zgadzam sie! Jest duzo mozliwosci rozwoju i mozna jak czlowiek porozmawiac o zartrudnieniu. Nawet jesli w tej chwili nie ma otwartego stanowiska, to proponuja cos pokrewnego. Nie oznacza to,ze nie mozesz pozniej zaaplikowac na upragnine stanowisko ;) Ja polecam, bo ludzie sa fajni, a praca przyjemna.

Youtoo
@Przyszlosc to IT

Hey, dziękuję za pozytywny feedback. Mam nadzieje, że dotychczasowe doświadczenia zachęcą Ciebie do dalszej współpracy z Fujitsu. Pozdrawiam

2
brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

1etap to rozmowa z HR. 2 etap to techniczna i kilka soft skills z team leadem. Bardzo łatwa rozmowa techniczna i banalne pytania - co to jest antywirus/malware, VPN, firewall... Z soft skill - jaka jest twoja porażka, jak pracujesz w zespole. Odpowiedź obiecują do maksymalnie 2 tygodni, ale niestety okazały się to puste słowa.

Pytania

Bardzo łatwa rozmowa techniczna i banalne pytania - co to jest antywirus/malware, VPN, firewall... Z soft skill - jaka jest twoja porażka, jak pracujesz w zespole, gotowość do pracy na zmiany.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Long'nGone

Pracowałam w Fujitsu przez niecałe 3 lata na 2 różnych deskach na 1st i 2nd line. Fajna praca na rozpoczęcie zbierania doświadczenia i niejako dzięki niej stałam się specjalistą w swojej dziedzinie. Poznałam masę fajnych ludzi i nauczyłam się jak wygląda praca etatowa i praca dla korpo. Trafili mi się też fajni menagerowie i przełożeni, którzy raczej nie oskarżali mnie niesłusznie o błedy czy niedociągnięcia, kiedy już takie rozmowy miały miejsce były one z konkretnego powodu i udzielano mi wskazówek jak poprawić sprawę i więcej niczego nie skopać. Jest też kilka negatywnych rzeczy, które mam do zarzucenia firmie: - płace są bardzo niskie w porównaniu do reszty rynku ale to można zrzucić na karb własnej umiejętności negocjacji - awans zależy od menagera tylko i wyłącznie, owszem jest potem assessment z kilkoma innymi osobami ale samą chęć do przystąpienia do takowego musi przyklepać menago. Moi trzymali mnie 8 miesięcy gotową na awans wypuszczając ludzi z gorszymi wynikami i umiejętnościami. Ludzi którzy byli tak kiepscy, że chciano się ich pozbyć albo takich którzy byli na desku już długo i szykowali się do odejścia z firmy. Koniec końców dostałam zielone światło bo partnerka mojego menagera (inna menagerka) potrzebowała kogoś z moim profilem do swojego teamu. Z nią ostatecznie nie wyszło i gdybym w trybie ekspresowym nie ogarnęła innego stanowiska po znajomości to pozwolenie na assessment byłoby cofnięte i dalej kisiłabym się na pierwszej linii. Jeśli to nie jest niesprawiedliwe i kolesiowskie to ja nie wiem co jest. - sprzęt woła o pomstę do nieba, kompy które często ledwo zipały, rozwalone słuchawki i rozklekotane myszki to standard. Ludzie łapali się działającego sprzętu i chowali go do szafek. Dla szanującej się firmy coś takiego powinno być uwłaczające. - i najważniejsze. W firmie miała miejsce sprawa molestowania, która została zgłoszona a jedyną wyciągniętą konsekwencją była rozmowa z HR i nagana. Nie chcę pisać więcej ze względu na ofiarę, proszę nie pytać. Ogółem polecam firmę jeśli zaczynacie i macie twardy tyłek i odporną głowę i chcecie budować kapitał doświadczeń i umiejętności. Nie twierdzę, że sytuacja opisana w ostatnim punkcie to norma bo możliwe, że drugiej takiej nie było i Was też nie spotka. Generalnie wszystko zależy od tego na jakich ludzi traficie i jak sobie z nimi poradzicie. Ja się tam odnalazłam i odeszłam bo znalazłam pracę z ciekawszymi rzeczami do roboty i wyższą płacą, w której atmosfera była zupełnie inna i każdy pracował na swój własny awans i podwyżki, gdzie nic nie zależało od cyferek w performance toolu.

zniesmaczony

Nie wiem czy moja opinia nadal znajdzie zastosowanie, ponieważ nie pracuję w FJ od marca 2019, ale czytając opinię stwierdzam, że niewiele się zmieniło. Stan na marzec 2019: - Kadra zarządzająca firmy (Project Managerowie/Project Managerki) w dużym stopniu to osoby niekompetentne, które zbudowały swoją pozycję poprzed "znajomości" w firmie, albo włażenie w d**ę. - Intrygi szyte przez w.w. przechodzące przez dział HR (kółko wzajemnej adoracji) i spadające z całym impetem na zwykłego pracownika. Managerowie mogą Was oskarżyć o wszystko, wy nie możecie zrobić z tym nic, bo jeśli zgłosicie to do instancji wyżej możecie pożegnać się z pracą (jesteście skreśleni, nie znacie tylko daty). - Trzeba się tłumaczyć z najgłupszych rzeczy nierozumnym przełożonym. - Mobbing na porządku dziennym. Kłamstwa, brak jakiejkolwiek transparentności (to jest dopiero zabawne :) - Kolesiostwo, kolesiowstwo, kolesiowstwo. Siostra, siostry kogoś tam z jakiegoś projekciku. - Biurwy awansujące/czerpiace korzyści z sypiania ze swoimi przełożonymi. Całe łódzkie Fujitsu. Na palcach można policzyć ludzi, którzy ogarniają. Dyrektorzy raczej nie czytają opinii na go work i na pewno się tym nie przejmują. No ale do śpiewania hymnu korporacji pierwsi :)

2
Kaś
@zniesmaczony

Hej, ja w Fujitsu pracuje już ponad 2 lata i nie miałam na szczęście styczności z tym co opisałeś. Możesz powiedzieć coś więcej? Gdzie i kiedy to miało miejsce?

6
Zniesmaczony
@Kaś

Gdzie i kiedy? A co to za pytania? Może jeszcze mam podać nazwiska? Wszystko co miało zostać napisane zostało napisane w poście wyżej. Czytając Twoje wypowiedzi na tym forum odnoszę wrażenie, że jesteś jedną z takich korpo managerek bez talentu i wiedzy, która próbuje wybielić firmę. Moja opinia jest zbieżna z dziesiątkami innych. Niech da to ludziom do myślenia. Nie warto tracić zdrowia i nerwów na korpo nieudaczników.

3
PM
@zniesmaczony

Pracuje w Project Managemencie od paru miesięcy i po Twojej wypowiedzi wnioskuję, ze zaszło tutaj dużo zmian. Nie widziałam nigdy żadnych intryg, komunikacja jest raczej transparentna. O mobbingu nie ma mowy, wręcz przeciwnie, atmosfera jest mega przyjemna, ludzie uśmiechnięci, nikt mnie nigdy nie okłamał. O kolesiostwo też raczej ciężko, bo jak zdążyłam się już zorientować wszelkie awanse i rozmowy rekrutacyjne przeprowadzane są dwuetapowo z zupełnie róznymi managerami, w tym z ludźmi z UK. O wyższym managemencie powiedziałabym raczej, że są wzorem do naśladowania i mega fajnymi mentorami niż niekompetentnymi managerami .Zupełnie się więc z Tobą nie zgadzam. Od marca 2019 dział project managementu musiał zminic sie o 180 stopni.

klasyk
@zniesmaczony

jestem tam od marca 2019. twoja opinia jest dla mnie przykładem absolutnej ignorancji pracownika względem firmy i tego jak działa. byłam już w kilku korporacjach: CAP, ING i nigdzie nie było tak miłej, transparentnej atmosfery jak w PPM. przyjmowani ludzie są z różnym doświadczeniem, dają szanse się uczyć i rozwijać, a przełożeni są niesamowicie pozytywni i nastawieni na współpracę. Jestem w szoku ile żółci można wylać żeby po prostu uzewnętrznić jakies swoje braki.

Kaś
@Zniesmaczony

dobrze jest wiedzieć, że fakt iż mam pozytywną opinię o Fujitsu sugeruje, że nie mam talentu ani wiedzy... :) Masz prawo do swojej opinii. Wypowiadam się, ponieważ mam dobre doświadczenia i takimi też warto się dzielić. Widzę, że nie jestem w tym sama, więc chyba to całe Fujitsu nie jest takie złe jak opisujesz ;) Dopytuję ponieważ rozgłaszasz, że w firmie panuje mobbing, kolesiarstwo oraz załatwianie spraw "przez łóżko" i może warto się temu przyjżeć a nie siedzieć, marudzić i rok po zakończeniu pracy wypisywać opinie na GoWorku.

LongGone
@Kaś

Znam sprawę mobbingu i molestowania sprzed bodaj 3 lat, która została w końcu zgłoszona do HR które zamiotły cały temat pod dywan. Dziewczyna została przeniesiona do innego działu a facet został gdzie jest nadal będąc przełożonym innych kobiet. Oczywiście po czasie pojawiły się przyjemne ploteczki, że dziewczyna tak naprawdę dostała awans a sytuację sama sprowokowała. Są oczywiście bardzo fajne procedury do pokazania na zewnątrz, które zawodzą wewnątrz kiedy faktycznie są potrzebne.

Seba

Odnoszę wrażenie, ze większość negatywnych opinii pisanych jest przez pracowników 1 linii. Jednak pracując na drugiej linii nie mogę narzekać, zdobywam potrzebne mi doświadczenie by potem mój przejść wyżej lub zmienić prace na lepiej płatną (lecz wymagająca wyższych kwalifikacji). Fujitsu to naprawdę bardzo fajna firma, oferująca bardzo wiele możliwości rozwoju.

Iska
@Seba

zgadzam sie z Toba. Jak komus sie nie podoba to szybko sie odezwie i obsmaruje firme, zeby sobie ulzyc.Jak nie jestes balwanem i leniem, to jestes w stanie znalezc miejsce dla siebie i sie rozwijac :) Do tego nie ma ciaglego cisnienia na wyniki i jak robisz co do Ciebie nalezy to jestes doceniony :)

Legal Alien

Company where the focus is on satisfying team managers' ambitions so be careful with expressing your subjective opinion whatever it concerns, don't believe too much you've joined company interested in progress and development, you'll just spoil all your future there. Not the worst point to start your CV list but don't wait too long for the possibility to get promoted for the higher position or to join other department. Learn yourselves: collect self educating trainings, cover other materials and move to rivaling companies - spare nerves, earn more and don't waste time for persuading "kółko wzajemnej adoracji"

Kaś
@Legal Alien

I'm sorry, but I have to disagree. You can get promoted, it depends on current needs for higher positions and your own abilities. You have a chance to expand your knowledge and it's not as demanding as in other companies - you still have your own life outside and you won't spend all day at work :)

2
Legal Alien
@Kaś

))) @Kaś your disagreement sounds like standard texts you can hear on commcels or elsewhere around the company having official chat with this or the other team manager (where on to the positions are set amateurs which are previously very kind and obedient - yes men/women by their managers even in the cases when they as a part of support team take part in mobbing on default, finding such of their deeds normal work of support team) that sound like politics' speeches just blahblahblah are the words and the real steps are of the same quality as trainings you suggest both online and those live ones, try to visit the latest o365 one and you will get what is meant, at least if you have a shallow idea about the piont and previously will go through network resources regarding same topic just to compare. My opinion comes from years spent on service desks of different projects and believe me I know what I say, such company doesn't deserve growth and development it is normal for it to stay on shitty level when higher management have no idea how and why they lose on today's market that is because they don't care especially those that invest into it as far as I can understand. These inside relations guys are showing the shittiness of majority in it, in other words you create a small country inside of other country not even thinking of it by this neglected treatment to your colleagues you enlarge flock of sheep that are afraid to express their subjective opinion, idea or whatever - today office, tomorrow real life in the streets of the country which you like to curse for the low levels of everything around, this is where it comes from indeed.

Kaś
@Legal Alien

I only share what I experienced. This is not a formula from CommCell (seriously, who would say something like that?). If you apply for any position in ANY company you have to be prepared. You expect someone to hire you based only on cute outfit or nice face? You have to have experience and knowledge. If you want to we can talk privately and try to find you a better position and prepare you for the interview. Trust me, it is possible. It only requires from you a bit of focus and work. It's not only about who you know :) Let me know if you want to talk about it :)

Olimpia

Czy pracownicy Fujitsu w Łodzi będą pracować zdalnie przez Kovid 19?? Czy nadal prowadzone są rekrutacje??

Adrian
@Olimpia

Od piątku 13/03/2020 pracownicy Fujitsu, którzy podpisali aneks do umowy o pracę są zobowiązani do pracy zdalnej, jeśli tylko dostaną taką dyspozycję. Z tego, co wiem, większość z nas pracuje zdalnie.

Kaś
@Olimpia

tuż po ogłoszeniu kwarantanny firma zdecydowała wysłać prawie wszystkich pracowników na pracę zdalną. Nieliczne oddziały działają w biurze i to też przy ograniczeniach i wysokich środkach bezpieczeństwa. Rekretuacje są prowadzone. Wewnętrzne przebiegają standardowo, przeniesione zostały na wideokonferecje. Zewnętrzne są częściowo wstrzymane, ale nasz dział rekrutacji robi co w ich mocy, aby wszystko działało poprawnie. Wiecej informacji odnośnie rekrutacji zjadziesz na naszym Facebooku :)

lala
Inne

Cześć a mam pytanko tego typu: czy jako pracownik mogę za darmo wywoływać zdjęcia?

O.o
@lala

Fujitsu chyba Ci sie z FujiFilm pomieszaly ;)

SqueroSquero

Już rok za mną i pomimo stereotypu ,,korpo to zło" mam głównie pozytywne emocje związane z tym miejscem. WIadomo nie jest to praca na jachcie za milion baksów gdzie jedynie odbieram telefony jako Boss ale komą obudź się Xd hehe ja tam śmiało polecam. jak ktoś jest fair do pracodawcy to zdecydowanie się odwzajemni.

7
bob
@SqueroSquero

Po sposobie wypowiedzi widać, że jesteś jakimś gimbem i nie masz ani porównania, ani wygórowanych oczekiwań.

1
Senior programista

Sytuacja zdaje się być różna na liniach biznesowych (których jest wiele, niektórych kompletnie różnych, co możę mylić). Główną bolączką tej firmy jest ogólna znieczulica na to że wszystko działa (usunięte przez administratora) IT to kompletna porażka, większość infrastruktury zarządzana przez naprawdę mało rozgarniętych ludzi w UK, internet czasami osiąga zawrotne 100Kb/s, strony poblokowane (nawet te należące do fujitsu). Laptopy mają chyba z 20 lat. Załatwienie nowych automatów do kawy zajęło rok, jeśli coś coś z HR to masz na to okienko 4h w tygodniu (gdzie jest kolejka 30 minut wcześniej, dosłownie jak w dziekanacie). Można tak naprawdę bez końca. Niby robą ankiety i chwalą że coś zmieniają, ale np. z ostatniej action point o problemy z IT jest taki żę... zbiorą feedback i przekażą dalej (ciach, problem rozwiązany!). Technicznie większość projektów ma 20 lat bez żadnej refaktoryzacji, ale z okazji zamykania niemieckiego biura zespoły w Łodzi dostają dużo więcej kontroli, tak więc jest co robić i nikt już tego nie blokuje. Tematyka projektów jest głównym atutem, sporo pracy z hardware, teraz wysyp projektów AI blockchain. Ogólnie masa utrzymywania legacy code. Pięniądze nie są najgorsze, zwłaszcza dla juniorów.

Kaś
@Senior programista

20 lat to Fujitsu w Polsce nawet nie ma xDDDD Internet w biurze jest ok, Strony potrzebne do pracy działają. HRy mają dużury 4 DNI (po 2-3 h) w tygodniu a nie godziny, a kolejka pojawia się jak wszyscy spóźnialscy przypomną sobie o Open Hours na 5 minut przed końcem. Proszę: nie szukajmy dziury w całym, bo tak nigdy nikt nie będzie z niczego zadowolony :(

Adrian
@Senior programista

Wystarczy jedną paczkę przeinstalować, aby rozwiązać problem z Internetem. Bardzo łatwa rzecz. Ale anonimowość nie pozwala tutaj pomóc. To wada gowork. Zalecam zgłosić się do Local IT i powiedzieć im, żeby się do mnie odezwali na Skype, albo mailem. Będą wiedzieć, o kogo chodzi. Rozwiązanie na 5 minut. Pozdrawiam.

OdAgentaDoMilionera

Przyszedłem na chwilę - zostałem na dłużej :D Nie wszystko jest tak tragiczne jak opisują. Wiadomo, że zawsze znajdzie się miejsce na poprawę, ale nie ma co marudzić. Jest wiele firm w których płacą podobnie albo i mniej, a warunki i sama praca są o wiele gorsze. Cieszę się, że jestem traktowany po ludzku, a nie jesk numerek i że praca nie zabiera mi życia. Mówcie co chcecie - ja lubię tu być :)

2
0sk4R
@OdAgentaDoMilionera

Tak. Patrzac na gowork to chyba jest jakies forum stworzone z mysla o malkontentach. W kazdej firmie znajda sie powody dla ktorych bedziemy narzekac. Co do jednego sie zgodze. Zdecydowana wiekszosc pracuje adekwatnie do otrzymywanego wynagrodzenia. Mysle ze podnoszac pensje, podnioslby sie poziom swiadczonych uslug. Zdecydowanie zbyt niski poziom retencji pracownikow.

Adrian
@0sk4R

Aby podnosić poziom świadczonych usług nie wystarczy podniesienie pensji. Trzeba szkolić pracowników. Tylko Ci z wieloletnim doświadczeniem są w stanie świadczyć usługę wysokiej jakości - założenie - muszą tego sami chcieć. Bez podejścia chcę, be z entuzjazmu, bez podejścia zadaniowego moim zdaniem podniesienie pensji nie zda egzaminu. Temat jednak do dyskusji, ale nie na łamach gowork, które jest fatalnie napisane pod kątem sortowania wątków tak, jak zrobione jest to w usłudze Google Mail. Tutaj te watki są przemieszane, co tworzy chaos i nie ma za zadanie ułatwić, lecz utrudnić przeglądanie postów.

Kamil

Pracowałem w firmie 3 lata, cały czas mając nadzieję, że warunki się poprawią, że trudności to tylko okres przejściowy. Była to moja pierwsza praca i nie miałem porównania, a chciałem zdobyć doświadczenie i cały czas wmawiano mi, że w innej firmie będzie jeszcze gorzej. Pranie mózgu. Firma zatrudnia i awansuje na stanowiska kierownicze ludzi nikompetentnych, bez doświadczenia, którzy nie potrafią kierować zespołem, osoby, które nie są na to gotowe. Kadra zarządzająca zachowuje się nieprofesjonalnie, przymyka oczy na nękanie i zastraszanie pracowników, liczą się tylko znajomości, co na dłuższą metę całkowicie niszczy pracę zespołową. Team liderzy próbują poprawić swój wizerunek zajmując się w pierwszej kolejności sprawami drugorzędnymi.

Sławomir
Inne
@Kamil

W jaki sposób Twoim zdaniem objawia się to nękanie i zastraszanie o którym wspominasz? Brzmi to dość niepokojąco, mam nadzieję że rozwiniesz ten temat. Szkoda, że Twoje zdanie o firmie jest negatywne, może jednak jest też kilka pozytywów o których chciałbyś wspomnieć? Liczę na Twoją odpowiedź, jestem ciekaw co możesz jeszcze powiedzieć w tym temacie.

3
byly pracownik
@Sławomir

ja Ci rozwinę temat. Nękanie polega na tym, że np idziesz na spotkanie na ktorym mowia do Ciebie "shut up" albo na tym samym spotkaniu "Management" pokazuje ręką zebyś sie nie odzywał. Polega to tez na tym, ze Panna z Hru, która ma ambicje managerskie a nigdy tym managerem nie została sprzedaje Ci teksty ze "jakbys zostal w pracy do 22 to bys był rano zapdejtowany" oraz na tym, że w momencie kryzysu nikt z Toba nie rozmawia tylko toksycznie unika przekazania Ci informacji. Polega to tez na tym, ze bez dodatku do wynagrodzenia ciagniesz kilka ról.Chcesz więcej?

Kaś
@byly pracownik

skoro twierdzisz, że było tak strasznie to gdzie to zgłosiłeś? Przecież są odpowiednie ograny i procedury do tego.

3
były pracownik
@Kaś

zgłosilem to przez HRowego toola do zazaleń. Cisza:-) Nikt nie chce się "zajmowac"takimi sprawami

były pracownik
@Kaś

prze z Hrowego toola,ale nikt nie raczył odpisać. Bowiem były to niewygodne tematy.

Olala
@Kamil

Witam, w takich korporacjach są dużo różnych zasobów dla komunikacji i dzielenia się wizja na takie tematy. Czy potrafimy z nich korzystać, to już inny temat. Na pewno, będąc w stanie korzystać z tych zasobów każdy ma możliwość zmieniać warunki i atmosferę pracy jak w swoim środowisku lub dziale oraz Fujitsu wcale.Jednocześnie zamykanie się w sobie i ciągle narzekanie na to w kuchni z kubkiem nie pozwala podążać ku zmianam lub rozwoju.

3
Tenten
@byly pracownik

Potwierdzam. Menagerstwo i ludzie na wyzszych stanowiskach to najwiekszy problem tej firmy. Zupelnie nie patrza na to jakie umiejetnosci ktos posiada, a jedynie na to czy dana osoba jest sppko wg nich czy nie, a najgorsze jest to ze Tylko Menager ma moc sprawcza aby wgl przyjeli Cie do testu na awans, tak wiec jezeli nie trzymacie sztamy z process controlerami albo z menagerem, to powodzenia w doproszeniu sie o potrzebne materialy do nauki na nowe stanowisko. Mozesz umiec 2x tyle co ziomek X, ale i tak on dostanie pierwszy awans, bo byl wczoraj na piwku z proces controlerami czy menagerem. Ukladziki ukladziki, wiekszosc ludzi na wyzszych stanowiskach chodzi se na szluga 15 razy dziennie calkowicie nie kontrolowani ze swoim czasem na breaku, a ty zapierniczasz jak zgred i doatajesz 5minut przerwy na godzine i to tylkp dzieki BHP ktore nakazuje takiej przerwy gdy pracuje sie przy komputerach. Nie wspomne o tym ze menagerowie wiedza tyle o tym jak cos naprawic co poczatkujacy. Bez ciezkiej pracy ludzi oszukiwanych wielkimi perspektywami, ta firma nie dala by sobie rady. Sa oczywiscie rozne teamy i tam gdzie trafisz Ty moze byc inaczej tak wiec zapraszam bo poza tym co napisalem to praca jest naprawde przyjemna. Oczywiscie jezeli nie lubisz siedziec przed kompem i nie interesuje Cie zupelnie nic w sferze IT to lepiej nie przychodz, ewentualnie jak masz dobra gadane i lizesz (usunięte przez administratora) to zapraszam. Ogolnie to polecalbym ta firme jedynie osobom ktore posiadaja juz wiedze ktora pozwoli im przeskoczyc tzw "pierwsza linie" na ktorej jest po czasie po prostu tragicznie. No i tez kazdy team ma inna wielkosc, sa takie gdzie przez dzien odbierzesz 8 telefonow, a sa tez takie gdzie 40 to minimum, a niektore calle moga trwac nawet 30 minut, czasami i godzine.

kid
@Tenten

Nie wiem z jakimi managerami miałeś doczynienia i kiedy praowałeś w Fujitsu, ale zaszło tutaj dużo zmian. Przy każdym awansie jest dwuetapowa rektuacja, jedna rozmowa jest z przyszłym managerem, a jak ją pozytywnie przejdziesz, to kolejny etap prowadzi ktoś z senior managementu, takie rozwiązanie zapobiega wspomnianemu już przez Ciebie kolesiostwu.

2
Monika
Inne
@kid

Cieszę się, że firma Fujitsu Services wprowadza zmiany na lepsze. Czy w ostatnim czasie pracodawca podjął jeszcze jakieś kroki aby poprawić warunki zatrudnienia w firmie?

2
Tata
@Tenten

@Tenten Potwierdzam. Dokładnie tak wygląda praca w FU.

Monika
Inne
@Tata

Widzę, że podzielasz zdanie @Tenten, do czego masz oczywiście prawo. Jednak nie ukrywam, iż w dalszym ciągu chcę dokładniej poznać ogólne warunki zatrudnienia w Fujitsu Services. Czy firma umożliwia zaangażowanym pracownikom rozwój zawodowy?

1
ykz
@Monika

monika odpusc sobie jesli nie potrafisz czytac ze zrozumieniem .

Good
@Kaś

Pełne organy wpływające na sprawiedliwość?Zapomnij.Nie ta firma.

0IQ
@byly pracownik

"toksycznie unika przekazania Ci informacji" - spojrzała się na mnie i od tego pękło mi serce... co za głupoty :D Swoją drogą, jeśli ktoś Ci mówi, że pracując do 17tej, powinieneś siedzieć w biurze do 22giej, to się idzie do HR, albo wyżej, a nie na internet. Once a victim, always a victim, co nie?

1
Owczarek watykański
@były pracownik

Wbijcie sobie w końcu do łba, że dział hr nigdy nie stanie po stronie pracownika. Go zatrudnia bezpośrednio pracodawca i on ma bronić jego racji a nie zasobów ludzkich. Bo wy nie jesteście niczym innym jak zasobem. Do wykorzystania i kopniecia w (usunięte przez administratora) jak będzie okazja.

Muminek
@Monika

Zatrudnij się tam, skoro nie rozumiesz tego co zostało napisane. Chyba, że jesteś botem...

Adrian
@Monika

Fujitsu umożliwia rozwój zawodowy. W systemie e-learning mam ponad 80 szkoleń. Pisałem już o tym wyżej w dyskusji. Większość z nich zrobiłem głównie w weekendy, w ciągu 12-godzinnych zmian. Jeśli ktoś chce, to się będzie rozwijać. Wszystko zależy od samego Ciebie. Zawsze każdy może podać do siebie adres e-mail, w sytuacji, gdy czuje taką potrzebę.

1
byly pracownik
@0IQ

tę komende uslyszalem od osoby HR :) Leadership by excample w pełnej krasie ;)

@byly pracownik
@byly pracownik

Można jaśniej? To nie jest akademicki sposób prowadzenia dyskusji. Wyrywanie z kontekstu jest pozbawione logiki. Nie wiem, do czego się odnosisz, ale chętnie się dowiem. Problem musi być opisany w całości, jasno. Chcesz, żebym czytał cały wątek i zapamiętał cała treść komentarzy? Nie jestem maszyną i dla mnie nie jest to możliwe. Naucz się cytowań w cudzysłowie, wtedy będę wiedzieć, do czego się odnosisz. Cytuję: "tę komende uslyszalem od osoby HR :) Leadership by excample w pełnej krasie ;)" Nic mi to nie mówi. Jaką komendę? Proszę o dokładne wyjaśnienie.

Adrian
@byly pracownik

Poczytałem Twoje wypowiedzi. Są bardzo niepełne. Wyglądają, jakby były wyrwane z kontekstu większego. Jeśli chcesz, możesz podać mail do siebie i opisać całą sytuację. Niestety sposób wypowiedzi nie pozwala mi zrozumieć szerszego kontekstu.. Każdy problem można zgłosić wyżej. Moim zdaniem HR nie jest od rozwiązywania problemów tego typu. Manager ma nad sobą przełożonego, a ta osoba ma nad sobą kolejnego przełożonego. Nie ważne, czy komuś się to podoba, czy nie, po to istnieje taka hierarchia, aby była pewna kontrola i porządek. Zawsze mogłeś zgłosić to wyżej. Nigdy do HR nie zgłaszałem swoich problemów. Tak samo jak HR, Internet nie jest moim zdaniem narzędziem do tego, aby wylewać swoje żale, czy pretensje. Problemy załatwia się w sposób dojrzały, dorosły poprzez dialog. Ja proponuję dialog w mailach, jeśli Ciebie to interesuje. Możesz wtedy w pełni opisać problem i mogę się tym tematem zająć i przekazać Twoją opinię do odpowiednich osób. Każdemu to mogę zaproponować, kto chce przekazać swoją opinię, lub ma jakiś problem. Trudno jest bowiem w tym nieprzemyślanym układzie wątków o sensowny dialog. Każda sprawa powinna być traktowana indywidualnie. Moim zdaniem Internet to nie miejsce na wylewanie żalu i to jeszcze w sposób anonimowy. Zapraszam wszystkich do kontaktu mailowego ze mną. Na pewno odpiszę w miarę możliwości i czasu. Pozdrawiam.

były pracownik
@Adrian

Adrian, dzięki za chęci, ale nie bez powodu mam nick były pracownik :) mieliście szanse rozwiązać te problemy jak nim jeszcze byłem :) Jeśli chcesz struktury, bardzo proszę: 1. Wszystkie cas'y które opisywałem w poprzednich opiniach są prawdą. Moja ówczesna przełożona nie reagowała na problemy działowe, wzmacniała toksyczną atmosferę poprzez brak dialogu. Fajnie, że o nim piszesz. Wówczas on nie istniał. 2. Praca po nocach i presja to była codzienność i oczekiwania złożonych analiz w 1 dzień (przy skali firmy w tysiącach pracowników) bez wytłumaczenia nawet podstaw, aby na nich budować model 3. Bylejakość dostarczanych serwisów -BYLE WYPCHNĄĆ, BO PRESJA PRESJA, TEMPO TEMPO 4. Gry korporacyjne i próby eliminacji osób ze stanowisk z uwagi na cięcie budżetowe 5. Przy restrukturyzacji działu nie informowano o tym pracowników a od ich managera oczekiwano "utylizacji stanowisk pracy" bez wyjaśnienia na jakiej skali, ile, po co kiedy. Ówczesna manager NIE komunikowała tych zmian a za plecami toczyły sie rozgrywki zmierzające to rozwiązania części działu. Sory,ale taki(usunięte przez administratora)f to nie dla mnie.NIE CHCIAŁEM UCZESTNICZYĆ W CZYMŚ TAKIM. Mam nadzieję, ze teraz porządek punktów Ci się podoba. I napisz jeszcze możne trochę o interpunkcji. To są przecież "prawdziwe" problemy. ABSOLUTNIE NIKOMU NIE POLECAM TEJ FIRMY Z UWAGI NA MOBBING, FATALNE DECYZJE BIZNESOWE PODEJMOWANE W TRESIE ORAZ TOKSYCZNA KADRĘ ZARZĄDZAJĄCA. I KAŻDEMU KTO MYŚLI O ODEJŚCIU POWIEM - ZRÓBCIE TO -HAJS TO NIE WSZYSTKO :)

były pracownik
@@byly pracownik

w kwestii komendy - od HR usłyszałem "gdybyś został do 20 w pracy , rano byłbyś zapdujtowany" No sory, ja kończylem o 17 :P i jakos mi sie nie widziało pracować niezgodnie z kodeksem pracy :) w kwestii leadership by excample - jaki HR taka organizacja ;)

Pracownik
@Owczarek watykański

wiesz, ja miałem okazję skorzystać z pomocy HR i uwaga: stanęli po mojej stronie. To nie roboty, tylko ludzie i jeśli nie podchodzisz roszczeniowo to Ci pomogą. Odzyskałem wtedy wiarę w ludzi, bo to z nich jednak firma się składa....

:)

Nigdy więcej. Kiepska płaca, mekka faworyzowania i kolesiostwa, własne zdanie traktowane jest jako obraza 'majestatu' (managementu) i pieniactwo. Firma dobra jedynie na początek/na pół etatu, na więcej szkoda nerwów :)

1
Adrian
@:)

Cześć, Pracuję tutaj od marca 2017 i nikt mnie nie traktował nigdy po kolesiowsku, nie czułem się nigdy faworyzowany. A bronze award dostałem będąc w Local IT Department za pracę głównie przy rozwiązywaniu problemów w pierwszych miesiącach działania lokalizacji na Składowej, jak i też za rozwiązywanie problemów zdalnie na Textorial, UBP i w Katowicach. Słupki mówiły za siebie, po 600 ticketów miesięcznie u mnie to norma i wierz mi, że jeszcze to nie jest praca na akord, którą miałem w poprzedniej firmie, której właścicielem był Anglik. Moim zdaniem pracować trzeba umieć. Mam ponad 17 lat doświadczenia zawodowego. Obecnie jestem jednym z lepszych pod względem wydajności pracowników drugiej linii RIM i rozwijam się w kierunku Linux, bo to jest moja potrzeba realizacji w tym kierunku. W systemie e-learning mam ponad 80 szkoleń ukończonych, w tym ponad 30 z samego Linux. Obecnie samodzielnie uczę się do Red Hat Certified System Administrator, za darmo, w domu i w miarę możliwości w pracy. Własne zdanie wyrażam bardzo często i nikt nigdy się o to nie obraził. Kwestia odpowiedniej formy. Ważne jest to, żeby próbować się dogadać. Jesteśmy ludźmi, mamy różne charaktery, temperamenty. Sam święty nie jestem i uwielbiam dobrą wydajność oraz profesjonalizm całego zespołu. Pracuję na tę jakość, zwracam uwagę na błędy, przekazuję pomysły, wykonuję wdrożenia, które usprawniają działanie firmy. Wszystko zależy od tego, jakie się ma podejście. Ja preferuję rozwój, zamiast narzekać. Przynosi to znacznie lepsze efekty.

5
hejka
@Adrian

Jakie umiejętności są potrzebne do pracy na twoim stanowisku? Widzę, że jest otwarta rekrutacja, stąd zainteresowanie.

1
Adrian
@hejka

Zależy o co pytasz. Ja pracuję w Textorial, w Łodzi. U mnie na 2 linii wymagana jest średniozaawansowana znajomość obsługi komputera. Dobrze jest umieć przeprowadzić podstawową analizę problemu i umieć rozwiązać go przy pomocy mózgu, Google i ewentualnie wiedzy własnej. Ze mną trudno jest się równać, ponieważ po 17 latach pracy zawodowej i skończonych studiach znam powershell (nie lubię go, ale czasem muszę używać), znam tzw. oldschool way, czyli MS DOS z latch 90-tych i na pamięć niemalże znam komendy z tego systemu, więc pisanie dla mnie skryptów wsadowych, czy ich analiza (zarówno .cmd jak i bat) to dla mnie żaden problem, aczkolwiek nie zajmuję się pisaniem skryptów na drugiej linii, czasem muszę coś przeanalizować. Znam się na bazach danych, zarówno relacyjnych (MySQL, MariaDB, Oracle, MS SQL), jak i płaskich (MonogDB), MS Office365 (chmurowy), znam cały standardowy pakiet Office instalowany na komputerach od wielu lat, wiem jakie przechodził zmiany i potrafię rozwiązywać problemy z Outlook, wiem, jak prawidłowo archiwizować pocztę i dlaczego nie powinno się tworzyć plików archiwów na dysku sieciowym, znam Excel, Word, PowerPoint, Access, obsługuję Sharepoint, Exchange chmurowo, analizuję problemy ze skrzynkami pocztowymi, sprawdzam licencje, usuwam problematyczne problemy głównie z poziomu wiersza poleceń i powershell. Czasem jest to usunięcie problematycznego programu i jego reinstalacja właśnie z poziomu wiersza poleceń. Innym razem jest to szukanie rozwiązania poprzez analizę rejestru systemu, dziennika zdarzeń. Można powiedzieć, że tzw. troubleshooting stacji roboczych mam w małym palcu. Dodatkowo obsługuję Microsoft Intune, Citrix XenMobile, IBM MaaS360 oraz Airwatch dla urządzeń mobilnych (czytaj telefony i tablety), rozwiązuję problemy i zajmuję się tzw. deploymentem aplikacji w tych systemach, aby później zostały one dystrybuowane na daną grupę urządzeń. Rozumiem zasady polityki grup i potrafię je analizować, aczkolwiek nie zajmuję się ich modyfikacją (GPO), poruszam się po Active Directory jak po własnym domu, czytaj na pamięć. Dodatkowo rozumiem jak działa sieć, wiem co to VPN, umiem to sobie skonfigurować. W sumie sieci mam też w małym placu, ale nie interesuje mnie ten temat i tym się zajmuje inny zespół. Znam podstawy programowania, ale programowanie mnie nie interesuje na tyle, żebym zechciał być programistą. Od zawsze mnie interesowały serwery i Linux, więc rozwijam się samodzielnie w tym kierunku. To co powyżej to już pełna praca na 2 linii, z której masz start na 3. Dobrze jest umieć na początek po prostu instalować oprogramowanie, usuwać je , rozwiązywać podstawowe problemy i doczytać sobie, co to jest Active Directory. Reszty możesz nauczyć się w zespole. Polecam aplikować na drugą linię, a potem uczyć się dalej. Na drugiej linii nie masz baz danych. To już jest trzecia linia. Od Ciebie zależy w jakim kierunku chcesz się rozwijać. Na miejscu nauczysz się pracy z narzędziami do zdalnego wsparcia i ludzie pokażą Ci, jak ich używać. Reszta to nauka własna. Mamy w Fujitsu własny knowledge base powiększany wciąż o kolejne artykuły, które piszą m.in. takie osoby jak ja. Większość wypowiedzi tutaj, to komentarze osób z pierwszych linii, właśnie głównie z Service Desk/Helpdesk, gdzie głównie odbiera się telefony i rozwiązuje proste problemy, lub przypisuje właśnie do drugiej linii w systemach do zgłaszania problemów. Wiem, że ta praca do łatwych nie należy i ludzie szybko się wypalają. A przynajmniej takie odnoszę wrażenie. Poza tym, to nie jest praca na 10 lat. Jeśli chcesz się rozwijać w tym kierunku, musisz zadać sobie pytanie, czy chcesz pracować w branży IT do emerytury. To jest podstawowe pytanie. Drugie, czy stać Ciebie na naukę przez kolejnych 40 lat, bo ten zawód wymaga ustawicznego rozwoju, no chyba, że siedzisz w bazach danych, gdzie nie zmienia się za dużo w przestrzeni czasu i po 10 latach możesz być senior expert. W sieciach się zmienia też nieco wolniej, aczkolwiek i te rozwiązania idą coraz bardziej do przodu np. switche inteligentne rozpoznające komputer po mac adresie karty sieciowej przydzielające odpowiednie porty i usługi na zasadzie autokonfiguracji. W świecie programowania zmienia się bardzo dużo, tak samo w świecie serwerów. Pewnie inne osoby mają inne doświadczenia. Jeśli chcą, to się mogą nimi podzielić. Polecam śledzić ogłoszenia o pracę i patrzeć na to, jakie są potrzebne wymagania. Niech nie przeraża Ciebie ogrom wiedzy, bo ja je zdobywałem przez wiele lat, tyle, że nie robiłem nigdy wąskiej specjalizacji. Zawsze starałem się umieć robić wiele rzeczy dobrze, nie super bardzo dobrze, lecz dobrze, poprawnie, szybko, na czas. Przygotuj się na pisanie i czytanie wielu maili, czytanie zgłoszeń, które często będą wymagały analitycznego myślenia i to samo w trakcie pracy zdalnej z klientem. Ale do wszystkiego dochodzi się z czasem, gdy się już nauczysz. Pierwsze trzy miesiące próbne są właśnie po to, aby się uczyć intensywnie nowych rzeczy i tu trzeba się wykazać.

1
były pracownik
@:)

na później tez zła :) potwierdzam. Jesli jestes doświadczony robi się jeszcze mniej mile ;)

paula.
@były pracownik

Zależy z którego punktu patrzysz. Ja mam doświadczenie w pracy w różnych organizacjach w Polsce i za granicą i z czystym sumieniem mogę powiedzieć, ze praca w Fujitsu daje mi dużo satysfakcji i jestem doceniana za to co robię. Jest miło :)

blabla
@były pracownik

co masz na myśli - "mniej mile"? Przecież ludzie się rozwijają i są zadowoleni z tego co widzę... O.o

JOKER

Z nadgodzinami to mój kolega na magazynie zaabia 5K netto.

Trolololo
@JOKER

a ten kolega wie co to sen czy "pracuje" śpiąc w kartonach?

Jajajaja

Rozmowa kwalifikacyjna - porażka. Dwie panie, jedna (menadżerka lub TL), była teoretycznie osobą, która prowadziła całe spotkanie. W praktyce bardziej interesował ją laptop, ponieważ poświęcenie kandydatowi kilkudziesięciu minut to byłaby strata czasu. Druga na wszystko reagowała pobłażliwym uśmieszkiem. Dużo pytań dotyczyło proponowanych przeze mnie innowacji. Po uprzedzeniu, że nie wiem, jakie Fujitsu wykorzystuje systemy i jakie są procedury, uznały, że nie szkodzi. Po czym na każdy mój pomysł reagowały słowami "to tak u nas nie działa", "nie mamy czegoś takiego". W bonusie stwierdziły, że jeśli moje pomysły opierają się na jakimkolwiek inwestowaniu w nie, to narażają pracodawcę na koszty i są z góry złe. Wisienką na torcie były zarobki. Podana przeze mnie stawka okazała się za wysoka na stanowisko specjalisty. Zaproponowano mi mniej, niż zarabiałam wtedy w poprzedniej pracy.

Kaś
@Jajajaja

Hej, a możesz powiedzieć coś więcej o tej rozmowie? Na jaki dział aplikowałaś? Poinformowałaś rekrutera o tej sytuacji? Powinno to być przekazane jako feedback dla tych managerów, żeby wiedzieli, że nie prowadzą rozmowy odpowiednio.

JOKER

Niestety prawda jest taka, że w globalnym Świecie zawsze znajdzie się tańszy kraj a branża IT ma w porównaniu z np. automotive to do siebie, że nie wymaga za dużo kapitału i można się jej wszędzie nauczyć.

nbvbv

Jestem z innego miasta, zachęciło mnie to, że w ogłoszeniu była informacja o relocation support, po czym okazało się że owszem ale nie dla Polaków, tylko cudzoziemców. Fajnie, prywatna firma może sobie faworyzować kogo chce, ale takie rzeczy należałoby doprecyzować w ogłoszeniu żeby potencjalni kandydaci nie tracili niepotrzebnie czasu.

Kaś
@nbvbv

Chyba jeśli szukasz pracy lub planujesz ją zmienić to wysłanie CV nie jest marnowaniem czasu. To zazwyczaj pierwsze rzeczy o które pytają ludzie w momencie rozmowy z rekrutacją. Skąd chciałeś/ chciałaś się przenieść, że tak Ci zależy na tym dodatku?

Lola
@nbvbv

Przecież to jest normalne, że relocation allowance jest dla osób przenoszących się za granicę, zarówno Polaków jak i obcokrajowców. Musisz zacząć myśleć trochę mniej polsko!

Rozmowa rekrutacyjna

Aplikowałam na testera oprogramowania. Jedna z najgorszych rozmów na jakiej wchodzę do recepcji na umówione spotkanie i Panie poprosiły żebym zaczekała, więc usiadłam na kanapoe i czekam. W tym niedługim czasie Panie z recepcji używały wulgaryzmów i przezywały swoich współpracowników od idotów itp. "To naposz temu debilowi, żeby sam sobie to załatwił" itd. To już jasno nakreśliło mi "atmosfere" panującą w pracy. No ale nic jak już jestem to brnę dalej, przyszedł po mnie Pan od rozmowy i poszliśmy do salki. Zdziwiło mnie to, że inni rekruterzy, którzy mieli w niej uczestniczyć się nie zjawili.... Napierw trochę standardowych pytań, a potem pytania z zakresu informatycznego a więc ubiegając sie na TESTERA -jaka jest budowa serwerów, jakie są róznice w systemach, jaki system obliczeniowy przyjmuje kalkulator, sieci itd. O dziwo padło nawet jedno pytanie związane z testowaniem... jeszcze pare ciekawostek z hr, że pracownik musi się zwócić po trzech miesiącach i w tym czasie nie mają zamiaru płacić za nadgodziny jakbyś musiał zostać. Na koniec jasno powiedzial "że w sumie to powinnam sobie odpuścić IT, bo szkoda mojego czasu". Najwyraźniej bycie (usunięte przez administratora) to u nich motto przewodnie. Posiadam odpowiedznie kawlifikacje na testera certyfikaty, szkolenia, następnego dnia zostałam przyjęta do innej firmy i mając już doświadczenie wiem że moja stopa nigdy nie stanie w tej firmie pownownie, jeśli będe kiedykolwiek rożważać zmiane pracy.

Zostaw merytoryczną opinię o Fujitsu Poland GDC - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Fujitsu Poland GDC?

    Zobacz opinie na temat firmy Fujitsu Poland GDC tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 100.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Fujitsu Poland GDC?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 46, z czego 5 to opinie pozytywne, 21 to opinie negatywne, a 20 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Fujitsu Poland GDC?

    Kandydaci do pracy w Fujitsu Poland GDC napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Fujitsu Poland GDC
Przejdź do nowych opinii