Opinie o Fujitsu Services w Łódź

Fujitsu Services
2 266 526 5 1
Kamil
Nazwa działu: Finanse

Pracowałem w firmie 3 lata, cały czas mając nadzieję, że warunki się poprawią, że trudności to tylko okres przejściowy. Była to moja pierwsza praca i nie miałem porównania, a chciałem zdobyć doświadczenie i cały czas wmawiano mi, że w innej firmie będzie jeszcze gorzej. Pranie mózgu. Firma zatrudnia i awansuje na stanowiska kierownicze ludzi nikompetentnych, bez doświadczenia, którzy nie potrafią kierować zespołem, osoby, które nie są na to gotowe. Kadra zarządzająca zachowuje się nieprofesjonalnie, przymyka oczy na nękanie i zastraszanie pracowników, liczą się tylko znajomości, co na dłuższą metę całkowicie niszczy pracę zespołową. Team liderzy próbują poprawić swój wizerunek zajmując się w pierwszej kolejności sprawami drugorzędnymi.

Pomocna?
Tak12Nie
Zgłoś
Sławomir
@Kamil

W jaki sposób Twoim zdaniem objawia się to nękanie i zastraszanie o którym wspominasz? Brzmi to dość niepokojąco, mam nadzieję że rozwiniesz ten temat. Szkoda, że Twoje zdanie o firmie jest negatywne, może jednak jest też kilka pozytywów o których chciałbyś wspomnieć? Liczę na Twoją odpowiedź, jestem ciekaw co możesz jeszcze powiedzieć w tym temacie.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
byly pracownik
@Sławomir

ja Ci rozwinę temat. Nękanie polega na tym, że np idziesz na spotkanie na ktorym mowia do Ciebie "shut up" albo na tym samym spotkaniu "Management" pokazuje ręką zebyś sie nie odzywał. Polega to tez na tym, ze Panna z Hru, która ma ambicje managerskie a nigdy tym managerem nie została sprzedaje Ci teksty ze "jakbys zostal w pracy do 22 to bys był rano zapdejtowany" oraz na tym, że w momencie kryzysu nikt z Toba nie rozmawia tylko toksycznie unika przekazania Ci informacji. Polega to tez na tym, ze bez dodatku do wynagrodzenia ciagniesz kilka ról.Chcesz więcej?

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś
Kaś
@byly pracownik

skoro twierdzisz, że było tak strasznie to gdzie to zgłosiłeś? Przecież są odpowiednie ograny i procedury do tego.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
były pracownik
@Kaś

zgłosilem to przez HRowego toola do zazaleń. Cisza:-) Nikt nie chce się "zajmowac"takimi sprawami

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
były pracownik
@Kaś

prze z Hrowego toola,ale nikt nie raczył odpisać. Bowiem były to niewygodne tematy.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Olala
Nazwa działu: IT
@Kamil

Witam, w takich korporacjach są dużo różnych zasobów dla komunikacji i dzielenia się wizja na takie tematy. Czy potrafimy z nich korzystać, to już inny temat. Na pewno, będąc w stanie korzystać z tych zasobów każdy ma możliwość zmieniać warunki i atmosferę pracy jak w swoim środowisku lub dziale oraz Fujitsu wcale.Jednocześnie zamykanie się w sobie i ciągle narzekanie na to w kuchni z kubkiem nie pozwala podążać ku zmianam lub rozwoju.

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś
Tenten
Nazwa działu: IT
@byly pracownik

Potwierdzam. Menagerstwo i ludzie na wyzszych stanowiskach to najwiekszy problem tej firmy. Zupelnie nie patrza na to jakie umiejetnosci ktos posiada, a jedynie na to czy dana osoba jest sppko wg nich czy nie, a najgorsze jest to ze Tylko Menager ma moc sprawcza aby wgl przyjeli Cie do testu na awans, tak wiec jezeli nie trzymacie sztamy z process controlerami albo z menagerem, to powodzenia w doproszeniu sie o potrzebne materialy do nauki na nowe stanowisko. Mozesz umiec 2x tyle co ziomek X, ale i tak on dostanie pierwszy awans, bo byl wczoraj na piwku z proces controlerami czy menagerem. Ukladziki ukladziki, wiekszosc ludzi na wyzszych stanowiskach chodzi se na szluga 15 razy dziennie calkowicie nie kontrolowani ze swoim czasem na breaku, a ty zapierniczasz jak zgred i doatajesz 5minut przerwy na godzine i to tylkp dzieki BHP ktore nakazuje takiej przerwy gdy pracuje sie przy komputerach. Nie wspomne o tym ze menagerowie wiedza tyle o tym jak cos naprawic co poczatkujacy. Bez ciezkiej pracy ludzi oszukiwanych wielkimi perspektywami, ta firma nie dala by sobie rady. Sa oczywiscie rozne teamy i tam gdzie trafisz Ty moze byc inaczej tak wiec zapraszam bo poza tym co napisalem to praca jest naprawde przyjemna. Oczywiscie jezeli nie lubisz siedziec przed kompem i nie interesuje Cie zupelnie nic w sferze IT to lepiej nie przychodz, ewentualnie jak masz dobra gadane i lizesz (usunięte przez administratora) to zapraszam. Ogolnie to polecalbym ta firme jedynie osobom ktore posiadaja juz wiedze ktora pozwoli im przeskoczyc tzw "pierwsza linie" na ktorej jest po czasie po prostu tragicznie. No i tez kazdy team ma inna wielkosc, sa takie gdzie przez dzien odbierzesz 8 telefonow, a sa tez takie gdzie 40 to minimum, a niektore calle moga trwac nawet 30 minut, czasami i godzine.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
kid Nowy wpis
Nazwa działu: IT
@Tenten

Nie wiem z jakimi managerami miałeś doczynienia i kiedy praowałeś w Fujitsu, ale zaszło tutaj dużo zmian. Przy każdym awansie jest dwuetapowa rektuacja, jedna rozmowa jest z przyszłym managerem, a jak ją pozytywnie przejdziesz, to kolejny etap prowadzi ktoś z senior managementu, takie rozwiązanie zapobiega wspomnianemu już przez Ciebie kolesiostwu.

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś
Monika Nowy wpis
@kid

Cieszę się, że firma Fujitsu Services wprowadza zmiany na lepsze. Czy w ostatnim czasie pracodawca podjął jeszcze jakieś kroki aby poprawić warunki zatrudnienia w firmie?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Tata Nowy wpis
@Tenten

@Tenten Potwierdzam. Dokładnie tak wygląda praca w FU.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Tomasz

Cześć! Będę miał rozmowę wstępna przez telefon na stanowisko Service Desk Agent, czego się spodziewać? Pozdrawiam ;)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Życzliwy98
@Tomasz

Cześć, możesz się spodziewać pytania o zainteresowania i o to jaki masz komputer

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Tomasz
@Życzliwy98

Dziękuje :) a jak z kasą?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Mieczysław
@Tomasz

Na jaki dzień masz umówioną rozmowę telefoniczną na stanowisko Service Desk Agenta? Jeżeli będziesz już po rozmowie, to zachęcam Cię, abyś podzielił się z nami jej treścią. Pomoże to w przyszłości osobom, które mogą aplikować do firmy Fujitsu Services.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Fala_fraktala
 Rekomendacja
@Tomasz

Pytania typu: co to jest adres IP? co zrobisz jak zepsuje sie drukarka (jakich potencjalnie usterek bedziesz sie dopatrywac?)?, Co to jest Outlook? Rozmowa w pierwszym etapie to: krotka rozmowa po angielsku, czy wiesz na czym polega praca service desk? czemu chcesz ja wykonywac? opowiedz troche o sobie i swoich mocnych stronach, czemu uwazasz ze nadajesz sie na to stanowisko? Rozmowa w drugim etapie: 40-60 min, glownie w jezyku w ktorym bedziesz pracowac. 30% opowiadaja o pracy, 20% rozwiazujesz test z podstawowej wiedzy informatycznej (ja mialem dziesiec pytan) powiedziano mi ze jak nie rozwiaze pytan to tez sie nic nie stanie. Musialem odpisac na list ze skarga klienta. Troche pytan co zrobisz jak nie wiesz jak rozwiazac jakis problem z ktorym dzwoni klient i nie ma nikogo wokol zeby zapytac o porade? Generalnie pytania sprawdzajace Twoja zdolnosc myslenia w sytuacjach stresowych. Jesli dobrze mowisz w obcym jezyku, masz checi do uczenia sie rzeczy o ktorych wczesniej nie miales(as) pojecia to polecam. Odradzam tym ktorzy nie lubia komputerow lub nigdy nie mieli z nimi duzo do czynienia. Poczatki sa trudne ale jak to ze wszystkim. Pozniej jest z gorki. Mnie sie podoba chociaz pracuje tam dopiero miesiac. Fajni ludzie i atmosfera. Ladny budynek. Jesli chodzi o wynagrodzenie to szalu nie ma ale od czegos trzeba zaczac. Na dzien dzisiejszy bardzo polecam.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Marzena
@Tomasz

Tomasz, już po rozmowie? Jeśli tak, będę wdzięczna jeśli napiszesz tu na forum jaki był jej przebieg. Czy pytania, jakich się spodziewałeś padły podczas tej rozmowy? Będę bardzo wdzięczna jeśli przybliżysz na forum treść telefonicznej rozmowy o pracę z Fujitsu Services.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
byly pracownik
@Życzliwy98

oraz braku profesjonalizmu w postaci takiej, ze nawet jak powiedza ze sie odezwa to tego nie zrobią. Za duzy (usunięte przez administratora) w HR

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Kaś
@byly pracownik

Nie wiem czy zwróciliście uwagę na taki ładny zapis przy rekrutacji, że będą się kontaktować z wybranymi kandydatami ;) a to nie ma nic wspólnego z profesjonalizmem ;) Czasami rekrutacja się przedłuża i zamiast dawać od razu odmowę wolą poczekać i umożliwić zatrudnienie ;) Może warto poczekać zamiast rozsiewać hejt ;)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
były pracownik
@Kaś

proponuję zainwestowac w jakieś bardziej nowoczesne narzędzia wybielania się. Robienie z ludzi głupków tak jakby nie działa ? :D

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Kaś
@były pracownik

to nie jest wybielanie. Mam po prostu świadomość ile pracy ma rekrutacja i to nie tylko tutaj, ale w każdej firmie. Czasem trzeba spojrzeć dalej niż na koniec swojego nosa ;)

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Były oracownik
@Kaś

To ty spójrz dalej i zastanów się czemu macie tyle bezsensowne j pracy.podpowiem-kuktura organizacyjna wzmacniająca postawy #umrezaprace.i od jej znisny

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Były pracownik Nowy wpis
@Były oracownik

Postawy #umrzyjzaprace powoduje ten syf.niech zgadnę ile masz nadgodzin w miesiącu 100 więcej?i to jest głębsze spojrzenie a nie fasada o której piszesz

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
NH
Nazwa działu: IT

Mam mieszane odczucia. Pierwsze półtora roku, cud, miód i orzeszki. W porównaniu z poprzednimi firmami, cywilizacja, pomocni menadżerowie, chętni do pomocy współpracownicy i zero stresu (w końcu na Service Desku jest mute i pełna kontrola nad rozmową z Użytkownikiem). Sypie się wtedy, gdy management traci kontakt z rzeczywistością, a swoich prywatnych ziomków, chronią przed konsekwencjami ich rażącej niekompetencji i leserstwa, by na końcu ich jeszcze awansować ze sobą na wyższe stanowiska. Z racji natłoku kontraktów, bardziej newralgiczne umowy sprawiają, że zabiera się poszczególnym deskom pracowników, byle tylko nie stracić nowej umowy, podczas gdy pozostali zapierniczają jak dzikie osły w wybrakowanym teamie. Do tego dochodzą awanse ludzi na stanowiska, do których kompletnie się nie nadają. Głównie ze względu na to, że świetnie grają w korpo-mowę i wyśmienicie umieją pokazać się przed przełożonymi, że bez wahania będą realizować polecenia. Efekt jest taki, że Team Manager staje się korpo-szczurem, którego priorytetem staje się raptem jeden wskaźnik - na który wewnątrz firmy jest ciśnienie - a wszystko wyłącznie po to, by zapunktować na wyższych stanowiskach, przez co później można awansować. Jak to szczury z tonących okrętów, pracownicy uciekają gdzie mogą. Największym ślepym zaułkiem, są działy wewnętrzne - to znaczy te, które nie mają zewnętrznego klienta, który płaci za wyniki. Więc nie ważne ile się naharujesz - podwyżek, poza dorocznymi nie będzie, a w niektórych działach nie przekraczają 85 zł na rękę w skali roku. Niektórzy menadżerowie kładą przysłowiową laskę na swoje obowiązki, przez co nie masz z kim pogadać o awansie, nie ma kto przyklepać urlopu, a dział HR czy osoby wyżej, mają tyle roboty, że nawet się tym nie przejmą. Bywa, że nie dostaniesz nawet na piśmie informacji o corocznej podwyżce, ale kasa bez zapowiedzi wpada i nijak nie wiesz dlaczego akurat tyle, bo z nikim nie miałeś rozmowy o awans od ponad roku. Na zewnętrznych kontraktach, obsługujących duże firmy jest nieco inaczej, bo tam przyjeżdżają klienci, doglądają pracy, żywo interesują się tym, co się dzieje, jak się pracuje i czy są wyniki. Jak są wyniki, jest i kasa na wyjścia integracyjne, można w miarę sprawnie awansować i nawet sympatycznie się pracuje, bo choć często jest harówka jak na polu, to chociaż atmosfera i kasa w miarę się zgadzają. Service deski dostały podwyżki, ale pozostałe działy - tak zwane drugie linie już nie, więc zacznie się lada moment exodus, po którym braków nie będzie kim zapełnić. Wszystko sprowadza się do tego, że FJ stanęło w miejscu. Nie stara się być konkurencyjne, na wszystkim i wszystkich oszczędza. Nie ma jednorazowych kubków do dystrybutora na wodę, bo są szklane/porcelanowe - byle nie trzeba było kupować. Niby się zasłaniają ekologią, ale wnioski i wewnętrzne sprawy HR-owe w dalszym ciągu (wielka firma IT!) trzeba załatwiać na papierze, drukować na tonach lasów. Jak trafiasz na R&D albo RIM to nawet ciepła posadka, ale odradzam tykania wewnętrznych działów. Owszem - jak się nie wypalisz po roku - może awansujesz, o ile jeszcze będzie gdzie. Bardzo nierówne warunki pracy i bardzo trudno przewidzieć gdzie się trafi, bo proces rekrutacji został solidnie skopany w ciągu ostatnich kilku lat i informacje zmieniają się z rozmowy na rozmowę. Najpierw mówią, że trafisz tu, a potem trafiasz gdzieś zupełnie indziej. Jak już chcecie przyjść - dopytujcie o wszystko i o wszystko się upominajcie.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Négritude
Nazwa działu: IT
@NH

Problemem jest asekuranctwo menedżmentu jak napisałeś. Ale skoro dla ludzi jedyne co się liczy w tym kraju to znajomości, to mata co chceta. Przypomina to co opisujesz działanie pewnych krajów z kontynentu na południe od Evropy, tzn. mentalność ludzi stamtąd. Polacy mają mentalność 100% murzyńską, dlatego też powinni przyjmować imigrantów z Afryki tak jak obecny El Papone Franczesko nakazuje robić. Afrykańczycy odnajdą się w Polsce idealnie, nie będą nawet tęsknić za Afryką, bo będą się czuli jak u siebie.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Olala
Nazwa działu: IT
@NH

Witam, co do kubków i innych udogodnień, to Firma nie może iść obok światowych trendów ochrony środowiska, ponieważ ochrona natury jest bardzo ważnym tematem na poziomie osobistym tak i korporacyjnym. Tak z to jest całkiem logiczny i jeden z najbardziej rzeczywistych działań. Na pewno każdy może z tym nieudogodnieniem poradzić. Apropo podwyżek, to jakiś czas temu wszytko się zmieniło w lepszym kierunku i podwyżki zostały przeznaczane. Jeżeli chodzi o przedzielenie do różnych Desków, to sytuacja jest bardzo dynamiczna, dużo pojawia się nowych projektów/klientów i dlatego ma miejsce zmiana sytuacji.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
nie idzcie tam pracować

Firma jest dramatem.Kultura organizacyjna polega na udawaniu ze wszystko jest dobrze a grunt pali sie pod nogami. Dotyczy to zarowno linni biznesowych jaki dzialow wewnetrznych tzw OPEX. Trzeba pracowac bardzo długo i bardzo duzo i BARDZO BEZ SENSU. oczekiwany jest "drive biznesowy" polegajacy na tym ze Cie zajezdzaja maksymalnie za ten sam pieniądz. Wsparcia z gory nie ma wogole. Jak idziesz i mwisz ze cos nie dziala, obiecuja ze sie tym zajma po czym nic nie rozbia.Dodatkowo, tzw Leadership Team czyli 6 "wspanialych" headow z lini + baaardzo fataaaalna Pani Manager z Hr to banda niekompetenych ludiz podejmujacych decyzje w stresie, ktore dlugofalowa niszcza zdrowie wszystkim wkoło. Samonakrecajace sie wariatkowo. Nie polecam .ODRADZAM.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś1
Monika
@nie idzcie tam pracować

Szczerze mówiąc zmartwiłeś mnie tą opinią, bowiem właśnie poważnie rozważałam podjęcie zatrudnienia w Fujitsu Services. Wiem, iż nie masz dobrego zdania o tym pracodawcy, ale i tak chcę Cię dopytać o jedną kwestię. Jak przedstawiają się tam zarobki?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Kaś
Nazwa działu: IT
@nie idzcie tam pracować

Czytając tę opinię miałam wrażenie jakby to była kompletnie inna firma niż ta, która ja poznałam ;) Pomijając coroczne podwyżki, każdy manager może nagrodzić swojego pracownika za dobrze wykonywaną pracę. Te nagrody nie są za wyjątkowe osiągnięcia na skalę światową - czasem to dobry pomysł, miłe podejście i odrobina zaangażowania. Zdecydowanie się nie zgodzę ze stwierdzeniem, że chcą człowieka "zajechać". Nikt nie wymaga więcej niż faktycznie jest konieczne, a jeśli robisz coś ponad swoje standardowe obowiązki zdecydowanie jesteś doceniany. Leadership Team działa bardzo intensywnie i robi wszystko co w ich mocy, żeby firmę usprawniać, a nie żeby pozostała w stagnacji. Tak samo HRy - nie spotkałam się jeszcze ze złym traktowaniem albo niewłaściwymie decyzjami z którejkolwiek ze stron. Łatwo jest krytykować, kiedy nie wie się jaki jest faktyczny nakład pracy i zaangażowanie innych. Ja bardzo polecam! :)

Pomocna?
Tak2Nie2
Zgłoś
były pracownik
@Kaś

a ja bardzo NIE :) i to co napisałem to faktyczne rzeczy,ktore się wydarzyły. Nie dziwi mnie ze opisujesz to w inny sposób niż ja, gdyz tam polowa ludzi mnie przyznaje się do tego jak jest żle.Dla uzytkownikow jednak ważne są fakty i PRAWDA a nie kłamstwa.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
były pracownik
@Monika

to zależy na jakim stanowisku. Im niżej tym zarobki są niższe , im wyżej zarobki wyższe ale i więcej presji.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
były pracownik
@Kaś

nie dziwi mnie to, ze masz inną opinię. Większosc ludzi tam pracujących ukrywa prawde. Ja napisałem to co sie faktycznie wydarzyło. SZCZERZE i KU PRZESTRODZE.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
@Ollaa
@nie idzcie tam pracować

Rozumiem, że pracowałeś we wspomnianym Leadership Teamie, skoro tak dokładnie znasz ich pracę od kuchni i wiesz jakie decyzje podejmują i jaka presja na nich ciąży? Nie za bardzo wiem co masz na myśli pisząc, że "pracownicy zajeżdżani są za ten sam pieniądz". Każdy doskonale zna swój zakres obowiązków, ale też każdy ma szansę się rozwijać i wtedy, owszem bywa, że delegowane są mu zadania osób z innych stanowisk, ale tylko jeśli taka osoba wyrazi na to zgodę. W ten sposób Fujitsu umożliwia awans swoim pracownikom. Nic nie jest nikomu wpychane na siłę :) Pracować trzeba dużo? Znasz firmę gdzie nie trzeba pracować? :)

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Ann
Nazwa działu: IT
@były pracownik

Podobnie jak w każdej innej firmie :)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Olala
Nazwa działu: IT
@nie idzcie tam pracować

Witam, przepraszam bardzo, ale w każdej innej firmie trzeba dużo pracować żeby osiągnąć sukces. Szybciej to przyjdzie czy dłużej, to już inna sprawa. Zawsze trzeba pamiętać ze proaktywnosc i odpowiedzialność, kultura osobista na pewno pomagają przyspieszyć osiągnięcia sukcesu. A razem z tym zarobki tez się poprawia.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ranking
  1. olx.pl 3 303 344
  2. pracuj.pl 2 979 558
  3. GoWork.pl 2 702 543
  4. linkedin.com 2 417 265
  5. goldenline.pl 2 097 664
... pełny raport Gemius
argz

je**ć argoz XD

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś3
Rozczarowany

Nieprofesjonalny proces rekrutacyjny. Po wstępnej rozmowie rekrutacyjnej zaproszono mnie na assessment. W wyznaczoną datę przez rekrutera rozmowa nie odbyła się. Po mimo kontaktu telefonicznego, sms oraz e-mail z mojej strony - zero informacji zwrotnej dlaczego nikt się nie skontaktował. Wystarczy np. krótka informacja zwrotna, iż np. proces rekrutacyjny się zakończył i wyłoniono już kandydata. Moje sugestie dla Fujitsu Services: Analiza procesu rekrutacji w firmie

Pomocna?
Tak18Nie1
Zgłoś
Cut your teeth
Nazwa działu: IT
@Rozczarowany

Widocznie Twoje CV trafiło też do jakiegoś managera typu Buk Chonora i on coś nosem zaczął kręcić, stąd HR mimo że chciało zaprosić, to z góry prikaz przyszedł na nein, raus! W sumie dobrze że napisałeś o tym, wiadomo od razu co to za Januszpol.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
anonim
Nazwa działu: IT
@Cut your teeth

(usunięte przez administratora) Żeby każdy wiedział - (usunięte przez administratora)ma kolegów też w Urzędzie Miasta i to między innymi dzięki nim tego typu (usunięte przez administratora)przegłosowały żeby zrobić między innymi rondo im. łódzkich motocyklistów. No ale ktoś tych ludzi wybrał do władz - jak tacy "mądrzy" ludzie mieszkają w tym mieście to potem tak w zakładach jest. Wystarczy się kolegami obtoczyć i nie potrzeba za wiele wiedzieć żeby wysoko zajść i sobie radzić będąc ostatnią osobą do awansu.

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
@Niechetny
@Rozczarowany

Miałem podobną sytuację. Aplikowałem na stanowisko techniczne w Katowicach. Po rozmowie poprzez Skype miałem do dwóch tygodni dostać jakąkolwiek odpowiedź. Niestety nic takiego nie nastąpiło. Pisałem maile, zero odzewu. Tak że podsumowując, jeśli firma na samym początku tak podchodzi do kandydata to chyba nie warto tam się pchać.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
dronek
@Rozczarowany

Proces rekrutacji był analizowany przez ówczesna HR Manager i oto są efekty. Tak się właśnie dzieje jak ktoś nieompetentny i tksyczny bierze się za HR. Jak ja tam pracowałem to jedyne co się dowiadywałem od kolegów z HR ze ta laska nie miała wcześniej nawet roku spędzonego w HR a potrafiła wejść i bluzgać na rekrutację. Wiec nie ma się co dziwić ze wychodzi taka padaka. Gratulujemy firmie FJ zatrudniania kompetentnych ludzi.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
byly pracownik
@dronek

dokładnie! Pani HR Manager to najbardziej niekompetennty człowiek jakiego poznałem ever. Wiedza o kadrach i placach -0. wiedza z zakresu rozwoju i L&D -0, wiedza z zakresu benefitów -jakis ułamek. Umiejetnosc zarzadzania zespolem -dramat. W zasadzie na kompetencja nie istnieje. Nic dziwnego ze w tej firmie Hr rozwala sie co rok.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
anonim

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak11Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Whitbread

Dokladnie tak!!!!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś1
ObecnyPracownik

Yay, miło wiedzieć że jako szeregowy pracownik zarabiam dużo więcej od opisanego powyżej managera! Następnym razem jak będę z nim rozmawiał, postawię mu pizzę, niech też ma coś od życia ;-) Pensja stoi w miejscu? No, poza coroczną podwyżką, co (średnio) półtorarocznymi awansami i bonusami za nagrody (w 2016 łącznie ponad 1000 nagród!) to prawie bym się zgodził. Prawie, bo nie policzyłem jeszcze dodatkowych benefitów dla pracowników (jak np. zniżki i dopłaty do siłowni, sklepów, Empiku... lista cały czas się wydłuża!). Natomiast osobną kwestią jest gigantyczny zalew projektami; Owszem, był taki moment że Fujitsu potrzebowało natychmiast kilkadziesiąt+ osób z językiem angielskim (i oczywiście managerów do zarządzania tymi osobami) - nie zawsze były to osoby idealnie do tego przygotowane merytorycznie. Ale mówimy tu o realnych problemach w 3 deskach na kilkadziesiąt możliwych. Sorry, ale w każdej dostatecznie dużej organizacji trafiają się czarne owce. Kluczowe - i to zadanie dla menadżerów wyższego szczebla - jest odpowiednie reagowanie na takie sytuacje.

Pomocna?
Tak6Nie4
Zgłoś1
Kogo chcem robić w jajo?
@ObecnyPracownik

Jeśli jako szeregowy pracownik zarabiasz więcej niż managier, to mamy dwie opcje - albo nie pracujesz w fuji :D albo pracujesz na RIM lub R&D. Podwyżki? hah, 100 brutto co rok jak się ma "met" w weryfikatorach. Idzie poszaleć! Benefity? no umówmy się, zniżki i dopłaty do siłowni to żadne ochy i achy, bo to już standard w korporacjach. Jeszcze niedawno musieliśmy wywalać około 100 zł na to z własnej kieszeni. I te czasy, kiedy kawa kosztowała 40 groszy... No ale cebula się cieszy, że dyrektor rzucił się i dał kawę za dara. Osiągnięcie jakich mało!

Pomocna?
Tak6Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ObecnyPracownik
@Kogo chcem robić w jajo?

Yup, pracuję w R&D. Podobnie jak paru kolegów i koleżanek z zespołu którzy zaczynali w SD. Jeżeli ktoś ogarnia, angażuje się i korzysta ze szkoleń wewnętrznych - a przede wszystkim chce - to dość szybko idzie w górę - albo do nas albo do wspomnianego RIMa; Nikt tu nie blokuje ludzi którym zależy i którzy chcą się rozwijać w IT. SD to nie jest praca na 20 lat, przyznaję - ale nikt nie zmusza do takiej pracy przez 20 lat. Wystarczy chcieć i coś robić; Ale jak komuś się nie chce i siedzi w SD kolejny rok - bez awansu za samą długość pracy (bo takiego tu nie ma) - to zostaje już tylko pisanie komentarzy na goworku...

Pomocna?
Tak4Nie3
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
MIKU

Absolutnie sie nie zgadzam z twierdzeniem ze wszyscy awansuja do R&D czy RIM w opisany przez ciebie sposob. Jestem i znam mase ludzi ktorzy bardzo ciezko pracowali latami zeby sie dostac do powyzszych dzialow...no i nie mysl ze tu za darmo wyplate daja..tak samo jak nie wiecej trzeba pracowac... Co do wyplaty, powinnismy dostawac kase na konto nie pozniej jak 25go dnia miesiaca...dzis 24...najprawdopodobniej jutro wieczorkiem bedzie kasa na koncie..i nic na rzeczy ze to juz 40 dzien ...poprzednia wyplata byla wyplacona nieco wczesniej zeby na swieta byla...) pozdrawiam

Pomocna?
Tak7Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
LOL

"Trzeba zdać egzamin a pytań nie dostaniesz bez dobrego garba." - LOL No tak bo uczyć się nie ma komu :) wszystko powinno samo przyjść. Stanowisko, premia, awans... Daj daj daj....

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ola_la

Oczywiście, że trzeba spełniać pewne wymagania, żeby awansować i oczywiście, że trzeba mieć gruntowną wiedzę! Nie wiem dlaczego, ale niektórym się wydaje, że awans powinno dostawać się za zasiedzenie (a już najbardziej kuriozalne jest to, że bardzo często już 6 miesięcy na stanowisku uznawane jest za moment, kiedy powinno się iść dalej). Faktycznie, na pierwszej linii nie ma wiele okazji, by zdobyć wiedzę wymaganą na RIMie i R&D, ale firma zapewnia mnóstwo szkoleń, a w czasie drzwi otwartych można porozmawiać z pracownikami tych działów i poprosić o pomoc i sugestie, gdzie takową wiedzę zdobyć. Osoba z zewnątrz bez wiedzy też nic nie zdziała...

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
LOL

W pracy się pracuję, a nie uczy. Uczyć się można w domu. Nie brońmy tutaj osób które chcą oszukiwać na umowie o pracę.

Pomocna?
Tak2Nie2
Zgłoś
Pracownik

Ty się ciesz że FJ zrobiło wypłaty w grudniu około 15 go. To był ukłon w stronę pracowników żeby kasa na święta była. Ty narzekasz jakby FJ zaległości z płatnościami za pensje a to zupełnie nie prawda

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ObecnyPracownik
@Pracownik

Jedna uwaga: R&D to nie tylko programiści i kodoklepacze. Zespoły potrzebują także testerów - a tam pułap wymaganej wiedzy z zakresu kodu jest nieporównywalnie niższy i możliwy do opanowania - od podstaw - w ciągu tych 6 miesięcy.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
0rbit
@Pracownik

Ale to w Fujitsu standard. Tak jest od zawsze, wiec ten tego, taki uklon, ktorego nikt nie wymuszal.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
dronek
@ObecnyPracownik

Wy macie w R&D więcej przerw niż pracy. Nie raz widziałem jak trwaja one znacznie dluzej niż przewiduje kodeks pracy. Nie wspomnę już o siedzeniu na fejsie podczas pracy.

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
ObecnyPracownik
Nazwa działu: IT
@dronek

Oczywiście że tak. Zaskoczę cię - programiści nie są maszynami. Podobnie jak copywriterzy nie siedzą 8h nad Wordem nabijając strony bez opamiętania, my także musimy czasem wstać, przemyśleć, znaleźć optymalne rozwiązanie problemu czy najzwyczajniej w świecie zająć na chwilę mózg czymś innym żeby podświadomość podsunęła lepsze rozwiązanie. Z korzyscią dla firmy. Każda kreatywna praca tak wygląda, bez względu na branżę. Jeżeli masz z tym problem - pierwsza literka nazwy naszego działu to skrót od Research - a więc pracy koncepcyjnej. Bardzo często musimy rozwiązywać w pracy problemy których nikt przed nami nie rozwiązał - ba, nie wiemy nawet czy są rozwiązywalne. Nie da się tego robić wyłącznie gapiąc się w rząd liczb i klepiąc kod.

Pomocna?
Tak4Nie1
Zgłoś
były pracownik
@dronek

dokładnie tak! "programisci" z wysokim ego a soft skille lezą i kwiczą.

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Obecny pracownik
@były pracownik

W każdej dostatecznie dużej grupie pojawiają się czarne owce, nikt nie twierdzi inaczej. Ale to już nie jest wina firmy - wręcz przeciwnie, organizuje szkolenia na soft skille. Sam zaliczyłem kilka opcjonalnych i uważam że rozszerzyły moje horyzonty na - całkiem nietypowych - polach. Problem o którym mówisz jest w tym że na rynku nie ma praktycznie wolnych, doświadczonych programistów więc to nie jest wybór między dwoma levelami soft-skilli tylko wybór między gościem z ego, a wolnym wakatem przez kolejnych kilkanaście tygodni...

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Menagier
Nazwa działu: IT

Przebieg rekrutacji do momentu rozmowy rekrutacyjnej super. Po wysłaniu CV zadzwonili w ciągu 24 h. Rozmowę rekrutacyjną określiłbym na niżej średni. Osoba prowadząca rozmowę nie bardzo wiedziała o co chce mnie zapytać ... . Rozmowa była o wszystkim i o niczym. Pytań związanych ze stanowiskiem pracy było mało, w sumie 2 gdzie drugie pytanie bardzo ogólne. Na pierwszej rozmowie omawia się kwestie stanowiska pracy: zadania, doświadczenie, znajomość języka itp. Nich nikt nie myśli, że są tam sprawdzane bardzo szczegółowo jakieś obszary wiedzy czy umiejętności kandydata. W moim przypadku była to rozmowa bardzo ogólna. Kolejna rozmowa dotyczy kwestii wynagrodzenia i benefitów. Zapewniano mnie, że dostanę feedback do 2 tygodni. Niestety nie otrzymałem informacji zwrotnej w ciągu 2 tyg. więc wysłałem przypomnienie e-mail do Pani z HR po upływie 1 miesiąca. Do dziś brak jakiejkolwiek odpowiedzi. Ocenę pozostawiam czytającym ten wpis.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Sławomir
@Menagier

Dobrze, że zdecydowałeś się przedstawić swój punkt widzenia poziomu rozmowy rekrutacyjnej, w której brałeś udział. Zastanawia mnie, jak wyglądały warunki zatrudnienia, które pracodawca przedstawiał w trakcie drugiej rozmowy? Mam nadzieję, że udało Ci się tego dowiedzieć.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Fish

Pracuje w Fujitsu od nie dawna i jestem miło zaskoczony atmosferą jak i polityką pracy, nie rozumiem dlaczego jest tu tyle negatywnych opinii.

Pomocna?
Tak3Nie5
Zgłoś
Wiktoria
@Fish

Te negatywne opinie wynikają zapewne z tego, że każdy z nas stawia inne wymagania wobec swojego pracodawcy - jest to całkowicie normalna sprawa. Ale to naprawdę świetnie, iż Ty chwalisz sobie pracę w Fujitsu Services. Dowiedziałam się, że Fujitsu Services jest największym dostawcą infrastruktur informatycznych, obecnym na wszystkich najważniejszych rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki oraz w Indiach. Wśród jego klientów znajdują się zarówno duże przedsiębiorstwa, jak i małe oraz średnie firmy, a także klienci indywidualni. I biorąc pod uwagę ten fakt chciałabym Cię zapytać, czy w firmie o takiej renomie dają szansę na zatrudnienie osobom bez większego doświadczenia?

Pomocna?
Tak1Nie5
Zgłoś1
Amy
@Wiktoria

Hej, O jakim stanowisku mówimy? Wiadomo, że na stanowiska decyzyjne, odpowiedzialne doświadczenie jest wymagane, a na te podstawowe niekoniecznie. Co do technicznych - tutaj ważny jest dobry skill :) Dużo ludzi zaczyna od najniższych stanowisk i rozwija się w firmie. Pamiętaj, że zawsze trzeba próbować, to nic nie zaszkodzi. Pozdrawiam

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
lola
@Fish

no właśnie, od niedawna

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Emilia
@Amy

Mnie również bardzo ciekawiła ta kwestia, a więc to świetnie, że zechciałaś pokrótce ją wyjaśnić. I teraz rodzi się kolejne ważne pytanie. Jak mniej więcej w Fujitsu Services zarabiają właśnie takie osoby bez doświadczenia? Czy ich wynagrodzenie bardzo różni się od tego, jakie uzyskują Ci nieco bardziej doświadczeni pracownicy?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
lola
@Amy

haha g prawda Amelko i dobrze wiesz o tym, kadra managerska w tej firmie to jedna wielka kpina, ludzie bez doświadczenia to raz a 2 bez wykształcenia, wystarczy mocno lizać pupę miodem i nie wyhylac się zbyt, skill techniczny? sama firma się reklamowana że nie musisz się znać na niczym... my Cię nauczymy, kpina totalna głównie z klienta, zresztą jaka płaca taka praca, fuji od dawna poszło na ilość nie jakość, wyzysk na SD agentów to inna sprawa ale nikt nie nakazuje pracy tam przecież, ktoś tu kiedyś dobrze napisał że managerom z fuji by psa pod opiekę nie zostawił, podpisuje się pod tym 2 rękoma i nogami.

Pomocna?
Tak14Nie
Zgłoś
Konsultant

Zdecydowanie odradzam pracę w odziale w Warszawie. Managerowie nie szanują pracowników. Nagminne złośliwe komentarze kiedy pracownik chce wyjść po 8 h pracy.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Mieczysław
@Konsultant

Jest problem z tym, żeby wyjść do domu po przepracowaniu 8 godzin? Mam przez to rozumieć, że zdarzają się nadgodziny w przypadku pracy w firmie Fujitsu Services? Jest to bardzo ważna informacja, dlatego mam nadzieję, że odpowiesz.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Woytek

Dramat. Szkoda opisywać. Uczcie się techniki i relacji z klientami.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Mr X

1. Czy ktoś pracuje w Fujitsu jako Service Desk Agent i mógłby się podzielić opinią? 2. Jaki jest pakiet dodatków/benefitów? Rozumiem, że dofinansowanie do karty sportowej jest. A jak ze szkoleniami/nauką języków? Czy są organizowane spotkania integracyjne? 3. Czy pracownicy dostają narzędzia do pracy jak np. laptop czy pracują na stacjonarnych w biurze? 4. Czy są jakieś dodatki za pracę w weekendy/święta? Czy tylko za nocne zmiany?

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
DwuLetniAgent
Nazwa działu: IT
 Rekomendacja
@Mr X

1. Pracuje w tej firmie na działe stricte związanym z IT. Obawiam się, że limit 5000 znaków uniemożliwia mi napisanie jednej, dosadnej opinii na temat Fujitsu i pracy tam (oraz często wyzyskiem), więc jeżeli masz ochotę uzyskać dodatkowe odpowiedzi, to zapraszam na maila - kuanabuana@gmail.com 2. Dodatkami są słynne wszystkim fit-owocki (jabłka, gruszki, pomarańcze, soki jabłkowe, banany) dokładnie w tej kolejności, gdzie 80% czasu są jabłka - bo najtańsze. Do tego możesz mieć dofinansowanie do multi-sporta, który na chwilę obecną kosztuje albo 18 albo 21 zł nie jestem pewny. Jeżeli nie zdecydujesz się na multi sport, możesz wybrać 50 PLN "do lunchu" (dodatek do wypłaty w wysokości 50 PLN). 3. Jako Agent nie zobaczysz własnego laptopa. Dopiero 2-ga linia / stanowisko wyżej (Process Controlla / Service Desk Expert) może się ubiegać o laptopa (ale też nie zawsze, zależy od projektu). Praca głównie z biura (dopóki nie awansujesz) 4. Niestety nie ma żadnych dodatków za weekendy/święta. Każdą "nadgodzinę" musisz odebrać (Fujitsu nie lubi wypłacać dodatkowych pieniędzy, więc te godziny są do odbioru w rozliczeniu kwartalnym). Za nocne zmiany masz 20% dodatku, co oznacza przy pracy od 22 do 6 dodatek w wysokości 112 PLN (przy bazowej/startowej wypłacie) W wielkim skrócie - nie polecam. Ja po dwóch latach dostałem możliwość awansu (hiphip-hurra) ale rezygnuje z niego ponieważ mam w planach przejście do konkurencji (gdzie zaproponowali mi na start większe pieniądze niż w Fuji po awansie).

Pomocna?
Tak13Nie2
Zgłoś
Maniek Łódzki
Nazwa działu: IT
@DwuLetniAgent

Dobrze, że UE wprowadza wizy dla Jankesow. Skończy się era niekompetentnych menedżerów zza wielkiej kałuży, reprezentujących dno moralne i intelektualne. Dla tej firmy jednak i tak nie ma już ratunku. Współczuję tym co chcąc nie chcąc muszą się tu kisić. Nie traccie nadziei - gorzej niż tu jest tylko na produkcji.

Pomocna?
Tak3Nie1
Zgłoś
Amy
Nazwa działu: IT
@Mr X

1. Pracowalam jako SDA - zalezy na jaki projekt trafisz (sa projekty bardziej lub mniej techniczne, z telefonami badz bez), duze znaczenie ma tez klimat w zespole 2. Benefity jak w wiekszosci firm - dofinansowanie do kart sportowych badz lunch benefit, owoce, budzet roczny na imprezy integracyjne lub jakies pizza day, taxi do domu badz z domu (mowimy tu o zmianach nocnych np. taxi z domu do pracy na 22 lub o 22 do domu z pracy) dodatkowo jesli pracujesz w niedziele na 6 rano to taka taxowka tez sie nalezy 3. Laptop dopiero gdy pozycja, na ktorej pracujesz tego wymaga. W niektorych projektach zaczeli wprowadzac home office dla Agentow (narazie ciagle w ramach testow chociaz na moim poprzednim projekcie wyszlo tak, ze jeden agent przepracowal tydzien z domu :) ) 4. Nie ma dodatkow za weekendy / swieta, a to dlatego iz kazda osoba zatrudniona w firmie ma kontrakt na prace 24/7 - czyli nie zwykla prace od pon-pt tylko taka gdzie swieta czy niedziele to zwykly dzien pracujacy. Mam nadzieje, ze to bylo pomocne :)

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Magiczny
@DwuLetniAgent

Ja pozwolę sobie tylko wtrącić, że tylko niskie lub nietechniczne stanowiska mają godziny do odbioru. Pracowałem na RIM i zdarzało się, że jeśli projekt tego wymagał to nadgodziny były wypłacane normalnie do Pensji. Natomiast obecnie w R&D / BAS wszystkie nadgodziny mamy normalnie wypłacane (chyba, że ktoś sam zaaoferuje się o odbiór godzin zamiast pieniędzy) gdzie w niedziele za każdą godzinę mamy 200% wypłacane

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Miquel Banderas 2,5
Nazwa działu: Finanse

Witam wszystkich tych pozytywnie zakręconych oraz tych którzy pracowali bądź pracują w Fujitsu. Postanowiłem podzielić się moją opinią na temat w/w Firmy na forum publicznym ponieważ mam wrażenie, że po zmianie pracy z Fujitsu mam kilka nie pozałatwianych spraw które się mnie trzymją. Świetnie jest pracować w takiej firmie jak Fujitsu. Jest to firma z dobrymi perspektywami dla ludzi którzy wieżą, że mogą się wybić z tłumu tych którzy są nie są dedykowani swojej pracy. Wydaje mi się pracując w tej Firmie prawie 5 lat zdobyłem kompetencje które przyczynią się do dalszego rozwoju, a tu wielkie rozczarowanie! Zaczynając od samego procesu rekrutacyjnego. Kiedy to już Twoje CV zostanie wybrane z pośród innych kandydatów, wydaję się, że masz duże szanse rozwoju zaczynając pracę - Jednak chcę Ci przestrzedz!!! Jeśli zaczynasz pracę w Fujitsu i jesteś osobą po studiach otrzymasz możliwość i ścieżkę rozwoju po 12 miesiącach. Jeśli zaczynasz pracę i wychowujesz dziecko nie mając ukończonych studiów nie zaczynaj w TEJ FIRMIE!!!! Zmarnujesz czas i życie zawodowe. Hello, all those positively crazy and those who have worked or work at Fujitsu. I decided to share my opinion about mentioned Company in public, because I have the impression after changing the job I have some unresolved issues that are sticking to me. It's great to work in a company like fujitsu is. It is a Company with good prospects for people who believe that they can get out of the crowd of those who are not dedicated to their work. It seems to me that while working in this company for almost 5 years, I have acquired competences that will contribute to further development, and here is a great disappointment! Starting from the recruitment process itself. When your CV is chosen from among other candidates, it seems that you have a good chance of development starting work - However, I want to give you a break !!! If you start working at Fujitsu and you are a graduated person, you will get the opportunity and the development path in 12 months. If you start work and raise a child without being graduated yet, do not start in THIS FIRM !!!! You will waste time and professional life.

Pomocna?
TakNie4
Zgłoś
Marta
@Miquel Banderas 2,5

Miquel, takie informacje odnośnie firmy jak Twoje są bardzo przydatne na forum dotyczącym pracy w firmie Fujitsu. Nie rozumiem jednak do końca Twojej wypowiedzi. Z początku, jako 5 letni pracownik firmy chwalisz i cenisz sobie ją jako miejsce, gdzie można zdobyć pewne doświadczenie. Później jednak wspomniałeś o tym, że nie jest to praca dla kobiet wychowujących dzieci bądź odradzasz jej też studentom. Dlaczego? Skąd taka, nie inna opinia? Komu w tym przypadku mógłbyś zasugerować angaż do tej firmy?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aneta

Super praca, świetnie zarządzana firma. Ludzie z 3-miesięcznym doświadczeniem w zarządzaniu ludźmi, którym bym nawet nie zostawiła budy z psem do popilnowania, zostają managerami. Gratulacje! Najgorzej zarządzana firma, w jakiej kiedykolwiek pracowałam! Lipa na maxa!

Pomocna?
Tak35Nie2
Zgłoś
Tim

Ile masz??? Hehehe... chyba pensje z 2 miesiecy zliczylas...

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
PiotrK
@Aneta

... bo generalnie menadżerowie rosną na drzewach, i nigdy nie schańbili się inną pracą :P A poważniej, Łódź jest drenowana z kadry techniczno/wyższej, więc jedyną opcją posiadania ogarniętego managementu jest po prostu awansowanie sensownych ludzi i ich szkolenie w tym czego potrzebują do nowego stanowiska, co Fuji z całą pewnością praktykuje. A że czasem trafia się ktoś kto nie jest sensowny a mimo tego przechodzi rozmowę przed awansem... cóż, w każdej dostatecznie dużej organizacji trafiają się czarne owce. Ale to nie oznacza że jest to regułą - wręcz przeciwnie. Btw. mój szef w Fuji to kolega z liceum, który przed naszym zespołem nie zarządzał niczym, był "szeregowym" pracownikiem. I uważam że jako szef sprawdza się po prostu świetnie - właściwy człowiek na właściwym miejscu.

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tim
@PiotrK

I tu sie mylisz.... taki czlowiek nie ma prawa znac sie na niczym w zakresie zarzadzania.. po prostu robi na wyczucie... powodzenia z takim managementem... tutaj trzeba miec wiedze, doswiadczenie, a nie 'wydaje mi sie ze wiem'. Zreszta wiekszosc z managerow z tego co slyszalem w Fuji to ludzie co pare lat temu pracowali na desku...

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
PiotrK
@Tim

@Tim Rozumiem że ludzie rodzą się z doświadczeniem w managemencie? :-) I, nie, nie robi tego na wyczucie - przechodzi kursy, szkolenia, kompleksowe przygotowanie. Btw. awanse na managera są możliwe z każdej linii biznesowej, a że akurat desk to procentowo największa linia, stąd twoja statystyka :-) (Tak, Fujitsu preferuje managera od siebie a nie z zewnątrz - przynajmniej zna specyfikę firmy i wie co i jak działa dosłownie od podszewki)

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
PiotrK

Jeżeli koledzy cię polecają - Fujitsu jak najbardziej rozważy taką kandydaturę, nie ma w tym nic złego - to zresztą dobrze świadczy o kandydacie. Ale decydująca jest wciąż rozmowa kwalifikacyjna.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Amy
@Tim

Czyli rozumiem, że wykształcony człowiek będzie bardziej kompetentny niż osoba, która ciężka praca awansowała na wyższe stanowisko? Fujitsu ma swój styl pracy, każda linia biznesowa jest inna i często osoba świeżo po awansie (bez wcześniejszego doświadczenia w zarzadzaniu) sprawdza się lepiej niż doświadczony manager z zewnątrz. W pracy managera nie chodzi tylko o zarządzanie ludźmi ale wiedzy o specyfice pracy i szanowaniu swojego teamu. Pracowałam w wielu miejscach i z doświadczenia szczerze mogę powiedzieć, że wolę mieć przełożonego, który kilka lat temu był agentem. Oczywiście jak Piotr wyżej wspomniał - ZAWSZE zdarza się czarne owce, w pewnym momencie firma się bardzo szybko rozrastala więc wielu ludzi dostało nowe możliwości i wiadomo, że nie każdy podoła.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tim
@Amy

"często osoba świeżo po awansie (bez wcześniejszego doświadczenia w zarzadzaniu) sprawdza się lepiej niż doświadczony manager z zewnątrz" Dokladnie, aby powielac bledy poprzednikow i miec poslusznych i grzecznych leaderow, ktorzy ida jak owieczki jedyna sluszna droga... A czemu taka osoba z SD nie awansuje do finansow? Na ksiegowego? Przeciez zna firme, procesy....???

Pomocna?
Tak3Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Fancy
@Tim

Popieram Cię kolego - Karyna podpisana jako Amy nie rozumie, że ta sama logika i eksperymenty doprowadziły też do tragedii w Czarnobylu.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
PiotrK
@Tim

Jeżeli ogarnia księgowości - why not? Nie wiem jak to wygląda w finansach, ale u nas w R&D jest przynajmniej parę osób które pracowały wcześniej w SD (ba, nie są po studiach informatycznych, to samouki!) Czy to oznacza że są gorszymi pracownikami? Wręcz przeciwnie - są bardziej zmotywowani do rozwoju własnych kompetencji i świadomi tego co muszą opanować. I tak, w pełni popieram że lepiej jest uczyć się na cudzych błędach niż własnych. Dlatego właśnie manager nie jest wyrzucany bez spadochronu tylko przechodzi gruntowne szkolenie w tym co ma robić. Zadam inne pytanie: jako pracownik preferujesz managera który jest wykształcony, ma porobione kursy i traktuje zespół jako tabelkę w Excelu ("Ten pracownik to nierentowna inwestycja, skreślamy go" - słyszałem takie zdanie w innej firmie!), czy też pochodzi z zespołu i zna specyfikę pracy?

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zainteresowany
@Tim

SD - IT a księgowość to chyba dwie rózne sprawy i zakresy umiejętności, wiedzy, kompetencji.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
PiotrK
@zainteresowany

Jeżeli masz umiejętności, wiedzę i kompetencję z zakresu księgowości a z jakiegoś powodu trafiłeś do SD, to śmiało można aplikować na wewnętrzną rekrutację. Stanowisko dla człowieka, nie na odwrót :)

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tim
@Amy

'wolę mieć przełożonego, który kilka lat temu był agentem' A chcialbys miec takiego ksiegowego? No wlasnie...

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tim
@PiotrK

Gruntowne szkolenie? Czy ty nie widzisz problemu, ze szkola osoby, ktore byly szkolone rok temu przez osobe ktora byla szkolona rok temu przez osobe ktora byla agentem... Czyli ja na SD nauczylem sie, ze 2x5 jest 9 i przekazuje ta wiedze dalej... NIe ma nic zlego w awansach wewnetrznych, ale z tego co wiem to jest to kapanie sie we wlasnych wspanialych pomyslach, co dostawalem nowego managera to byl dokladnie kopia agenta z SD z cala sterta pseudokorporacyjnej papki. Jak agenci w Matrix... a kto nie pasowal do szerego to... coz... zycie... Jest tylko jedna droga zwana Fujitsu. Nie chanbimy sie nauka od innych.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tim
@PiotrK

'jako pracownik preferujesz managera który jest wykształcony, ma porobione kursy i traktuje zespół jako tabelkę w Excelu czy też pochodzi z zespołu i zna specyfikę pracy' I tu Cie zaskocze - moge nowego managera nauczyc specyfiki pracy w 2 miesiace. Agenta znajacego specyfike pracy, ale nie majacego zadnych podstaw managerskich - lata... Nie wiem tez czemu ma to byc to LUB to? Wystarczy wziac Agenta, ktory ma wyksztalcenie managerskie albo go na roczne studia wyslac. Albo osobe z zewnatrz i doszkolic w jedynej slusznej drodze Fujitsu... Ale latwiej wziac agenta, dac mu pare dni szkolen i tytul managera...

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tim
@PiotrK

"Jeżeli masz umiejętności, wiedzę i kompetencję z zakresu księgowości a z jakiegoś powodu trafiłeś do SD, to śmiało można aplikować na wewnętrzną rekrutację. Stanowisko dla człowieka, nie na odwrót :)" Umiejetnosci, wiedze, kompetecje... A ktore z powyzszych w zakresie zarzadzania ma czlowiek co przez ostatnie 3 lata naprawial Firefox na drugiej linii???? "Normalnie" potrzeba na to minimum 1-2 lata ciezkiej nauki (nie szkolen prowadzonych przez managera, ktory tez byl agentem 5 lat wczesniej)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
0rbit

10k na TMie? Bardzo ciekawe... chyba pomyliłaś firmy.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
0rbit
@Tim

Bo osoba z Service Desku nie zna procesow finansowych? To tak jakbys sie zapytal dlaczego piekarz / cukiernik nie awansuje na ordynatora szpitala. Dwie różne branże, dwa różne zestawy skilli.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mike
@0rbit

Dokladnie tak odlegle jak naprawianie Firefox i zarzadzanie ludzmi...

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik
@Tim

a skad sie biora doswiadczeni managerowie? rodza sie z tym doswiadczeniem?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tim
@pracownik

Doswiadczeni managerowie biora sie po licznych szkoleniach i wieloletnich studiach oraz nabraniu doswiadczenia w roznych srodowiskach, nie na zasadzie Pana na ServiceDesk (z calym szacunkiem), ktory po 3 latach zarzadza dzialem 60 osob po przejsciu przez kilkanascie godzin szkolen wewnetrznych, ktore powielaja standardy i poglebiaja utrwalone schematy. Pokaz mi bank gdzie kasjer po 3 latach zostaje dyrektorem banku???? Po trzech latach to on idzie na studia rachunkowosc finansowa/bankowosc, spedza tam 3-5 lat, po tym czasie dostaje stanowisko leadera i byc moze po 10 latach ciezkiej pracy zostaje zastepca dyrektora.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tatrzańska street Wariush
@Tim

W dobie ostatnich skandali związanych z wynagrodzeniem asystentek prezesa NBP, jak widać takie osoby brane nawet wysokie stołki to norma. Radzę każdemu kto ma odwagę uciec z tego kraju i przestać być niewolnikiem ponizanym i kopanym jak kundel z bramy. Nie docenią was, poniżą a na koniec pozbawiając emerytury powiedzą jeszcze, że to wasza wina, bo nie odkładaliście z tych ochłapów co wam rzucano.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
rozbawiony
@Tatrzańska street Wariush

jeżeli czujesz się niewolnikiem poniżanym i kopanym, mogę jedynie doradzić zmianę preferencji seksualnych. Nie wiem jednak co to ma do głównego tematu jakim jest opinia o firmie (-:

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
również były pracownik
@rozbawiony

takim żebyś dancyku z Dąbrowy nauczył się czytać z sensem a nie wyciągać wyrwane z kontekstu fragmenty po to żeby zrobić z kogoś idiotę a samemu wyjść na mądrego.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
dronek
@Aneta

zgadzam się ! prosta zasada, jeśli management nie nauczy się mowic wprost o problemach tylko będzie zamiatal je pod dywan nic się nie zmieni. A nie przeprasza zmieni się - ze statusu zdolny do pracy zmienia go na chory psychicznie :D

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
xxxx

bo w tym przybytku dlugo mozna by bylo podyskutowac o mobbingowaniu ludzi

Pomocna?
Tak10Nie1
Zgłoś
zainteresowany
@xxxx

Sfrustrowany człowieku, jak masz taki problem, to są w firmie i poza nią chyba jakieś oficjalne ścieżki zgłaszania mobbingu. Pomówienia i rzucanie swoimi oskarżeniami na lewo i prawo, tym bardziej anonimowo na gowork to nie najlepsza metoda na prawdziwe poradzenie sobie z problemem. O ile jest prawdziwy...To jest słabe. Poprostu słabe i niewiarygodne.

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
MIKU
@xxxx

Cześć wszystkim, dzięki za wszelkie zwrotne i oczywiście rozumiem emocje, które wywołuje powyższy temat. Szanując jednak siebie na wzajem myślę, że należy do tego podejść dojrzale i poważnie. W Fujitsu istnieją instytucje oraz procesy, które transparentnie i oficjalnie pozwalają na zgłoszenie takich spraw, a firma zawsze traktuje tego typu informacje priorytetowo i z najwyższa atencją. Niezależnie czy jesteś nadal zatrudniony czy nie, jeśli doświadczyłeś takiej sytuacji, możesz zgłosić sprawę do działu HR.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
były pracownik
@MIKU

nie istnieją, uwierz. pracowałem tam i wszystko jest robone w białych rękawiczkach,korpogierki i korposhit.Ciesze sie ze mne juz tam nie ma :-)

Pomocna?
Tak17Nie
Zgłoś
były pracownik
@zainteresowany

Nie ma takich SZCZERYCH sciezek. Są pozory. Zgłoisz, nic się z tym nie dzieje. Kto ma być chroniony będzie chroniony.Absolutny brak standardu zarządzania, brak poszanowania ludzi , podjudzanie i gierki. Toksyczne środowisko pracy. OMIJAĆ

Pomocna?
Tak11Nie
Zgłoś
Wojciech
@były pracownik

Może jesteś w stanie napisać coś na temat warunków zatrudnienia, które oferuje firma Fujitsu Services? Chodzi mi przede wszystkim o to, czy nowo zatrudnieni pracownicy mogą liczyć na konkurencyjne wynagrodzenie oraz mają zapewnioną ścieżkę rozwoju zawodowego? Mam na myśli możliwości otrzymania awansu oraz wyższej pensji z upływem czasu? Proszę, abyś wyraził zdanie na ten temat.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ObecnyPracownik
@Wojciech

Historii byłego pracownika nie znam, opowiem swoją - obecnego pracownika. Fuji to był mój drugi regularny etat (wcześniej walczyłem też z własną firmą); Mówimy o R&D, programowaniu. W zespole do którego dołączyłem byłem pierwszym developerem (przejmowaliśmy projekt od innego oddziału), było też dwoje testerów z których jedna osoba zaczęła na service deskach i awansowała do nas. Dziś team liczy sobie 6 developerów a moje stanowisko jest już na poziomie seniorskim - z pięcioma cyframi co miesiąc i dwoma nagrodami w ostatnim roku - każda oczywiście bonusowo płatna. Generalnie jest tak, że jeżeli ogarniasz i chcesz coś robić, przejawiać inicjatywę (nawet w trywialnych sprawach, tzw. reducing waste) - to to po prostu widać i jest doceniane przez zarząd, także w formie pieniężnej; Fujitsu rozdało ponad 1050 nagród w 2016. Liczba awansów w tym roku przekroczyła 420 - w tym także awansów do innych działów. Mamy tzw. mapę kariery, wisi we wszystkich piętrach i oddziałach - to graf pokazujący gdzie możesz skoczyć z którego stanowiska. Były historie ze na Service Desk trafiła osoba która miała doświadczenie menadżerskie (nie w IT) - po kilku miesiącach była już zarządzającą. Ja osobiście firmę polecam - jeżeli tylko masz ochotę współtworzyć i wpływać na swoje miejsce pracy, a nie tylko odbębniać swoje... :)

Pomocna?
Tak5Nie3
Zgłoś
Białe rękawiczki
@MIKU

Korzystałem z tego procesu i nikt nie raczył podjąć dyskusji na ten temat. Rozgrywki za plecami to domena Fujitu. Ostatnie dwa lata pozwoliły kolegom z licum umiejscowić się na wygodnych fotelach i za ciepłą pensję wyżywać na ludziach. Nie wspominając o wielu osobnikach nadużywających swoich stanowisk do adoracji młodych dam.

Pomocna?
Tak9Nie1
Zgłoś
faux reverse
@Białe rękawiczki

To jak? Robimy w końcu pozew zbiorowy, czy nie? Papugę możnaby opłacićw kilka osób i coś w końcu ugrać dla siebie.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
były pracownik
@Wojciech

Mozesz liczyc na konkurencyjne wynagrodzneie jesli wchodzisz do firmy z dosiwadczeniem. Natularne -wikesze wynagrodzenie za kompetencje. Co do sciezek rozwoju, mapa o ktorej wspominają osoby z forum jest wlasnie tylko mapą. Nie idzie za tym strukturalne podejscie do programow rozwojowych. Moim zdaniem otrzymanie mozliwosci awansu bedzie zalezec od wielu czynnikow -lini biznesowej, wynikow firmy, Twojej postawy etc. Ciezko powiedziec. Łatwo mi zas powiedziec, ze to miejsce nie jest warte Twojego zdrowia. Firma ma bardzo niskie standarty komunikacji,ktore są widoczne wsrod Managementu najwyzszego szczebla. Nie pszę tego zeby sie wyzyc na forum. Pracowalem tam więc wiem. Prace swoją wykonywalem nalezycie i z duzym zaangaowaniem, czasem praca po 12 h dziennie.Jednak na samym koncu liczyly się gierki korporacyjne zamiast szczerej i dojrzalej komunikacji. Nie polecam odradzam, całym sobą mowię Nie iddzcie tam pracować.

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
Testo i Stonoga miał rację
Nazwa działu: IT
@xxxx

"Zauważam pewną prawidłowość w zagranicznych firmach. Najgorsi są polscy przełożeni średniego szczebla. Są to osoby często ze średnim wykształceniem, które na stanowisko się wspięły niekoniecznie dzięki doświadczeniu i kompetencjom, a dlatego, że umiały sobie "wychodzić" w ten czy inny sposób dane stanowisko. Pod sobą mają często osoby z wyższym wykształceniem, co sprawia, że chcą im pokazać, ile znaczą. I zaczynają wymagać od podwładnych tego, czego sami nie potrafiliby zrobić. To praktyka spotykana w dużych koncernach na naszym rynku." Ale jak sami twierdzicie, że znajomości to wszystko co się liczu, to potem możecie jedynie popłakać na forum. Zgłoszone zostało cokolwiek do PIP? Czy nadal boicie się prawników od Fujitsu? Będziecie i tak tyrać jak wół za te nieco ponad 2000 netto i płakać, bo to jedynie co możecie dobrze robić. Być niewolnikiem, miernym ale wiernym. I pamiętajcie - nie więcej jak 2 osoby w tym samym czasie do WC!

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
gall

Zarobki w tym bieda-korpo są absolutnie żenujące i praktycznie bez zmian od kilku lat, przy jednocześnie stale rosnącym scope. Jeśli chcesz awansować, to warto spełnić jeden z następujących warunków, a najlepiej wszystkie jednocześnie: - wchodzenie głęboko odpowiednim osobom, - bycie zadzierającym nosa kretynem ubierającym się w marynarkę (tworzenie ułudy bycia "kimś", pozoranctwo), - umiejętne naprzykrzanie się bezpośredniemu przełożonemu i innym team memberom - w ten sposób dostaniesz tzw. "karny awans" byle tylko się ciebie pozbyć, a jednostki skupiające się na pracy dalej będą zapieprzały licząc, że wreszcie dostaną zielone światło. Ważne: aby awansować absolutnie nie musisz dobrze władać angielskim (present simple wystarczy). Większość managerów ma gdzieś opinie swoich pracowników, są totalnymi asekurantami, liczą się słupki. "Góra" nie ma zielonego pojęcia o tym, co dzieje się na "dole". Firma oszczędza na wszystkim, cała branża już dawno im odjechała. Próbują bazować na ludziach bez wykształcenia, wiedzy, kompetencji - od jakiegoś czasu przyjmują wszystko, co się rusza i chociaż trochę kuma język, przez co Fujitsu zamienia się w miejsce dla spadochroniarzy z UK, Angelik i Sebków którzy posiedzieli trochę na saksach zagramanicą i minimalnie liznęli angielski. Nie polecam, szkoda czasu i nerwów.

Pomocna?
Tak29Nie1
Zgłoś
Tommy
@gall

Tak karne awanse to powszechna praktyka.. albo awansują ludzi, którzy nie dowożą albo tych za dobrych bo ktoś "z góry" czuje się zagrożony. Zdaje się, że ludzie mający monopol na decyzje nie za bardzo wiedzą co robią. Szkoda.

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nowy
Nazwa działu: IT

Niech ktos napisze mi ktora pozycja jest bardziej wymagajaca: Service Desk Expert (2nd Line) czy ASSOCIATE TECHNICAL SERVICES ENGINEER ???

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
@makenoise
Nazwa działu: IT
@Nowy

SDE jest częścią service desku, natomiast Associate technical services engineer należy do linii biznesowej RIM. Moim zdaniem, ATSE jest bardziej wymagająca pozycją :)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Uki
Nazwa działu: IT
@@makenoise

A mozesz powiedziec czy ciezko sie dostac na pozycje: Associate technical services engineer ? I co to ten RIM?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Agent Es
Nazwa działu: IT
@Uki

Hej hej - RIM to nazwa calej linii biznesowej -skrot od Remote Infrastructure Management. Pozycja Associate Technical Services Engineer to po prostu Junior w dziale Infra. Junior musi posiadac bazowa wiedze z zakresu IT - w zaleznosci od oferty ktora jest wystawiona moze znac sie na Winelu, Backupie, WmWare itp. Najlepiej jesli pracowal juz z jakas technologia. Jesli nie masz doswiadczenia techniczego wskazalabym role na Service Desku, natomiast jesli masz juz doswiadczenie aplikuj do RIMu.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Uki
Nazwa działu: IT
@Agent Es

A jak pracowałem juz 2 lata na Backdesku na technologii Linux, a wczesniej ponad 2lata na samym monitoringu to beda mi dawac testy jakies na rozmowie? Jak myślisz?

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Olala
Nazwa działu: IT
@Uki

Hej, testy zawsze daja: na poczatku beda standartowe pytania, a potem albo pisemnie trzeba odpowiadac na techniczne pytania, albo w trakcie samej rozmowy moga cie pytac :)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Uki
Nazwa działu: IT
@Olala

Masakra jakie np. pytania?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Uki
Nazwa działu: IT
@Olala

Czy ten test techniczny jest priorytetowy czy rozmowa? Co jest brane pod uwagę najbardziej? Jesli np. test nie wypadnie dobrze, a rozmowa ok?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Uki
Nazwa działu: IT
@Olala

Czy ten test techniczny jest priorytetowy czy rozmowa? Co jest brane pod uwagę najbardziej? Jesli np. test nie wypadnie dobrze, a rozmowa ok wypadnie? Prosze o odpowiedz!!!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Uki
Nazwa działu: IT
@@makenoise

A jakie sa widly na takim stanowisku ATSE dla osoby z doswiadczeniem w monitoringu i dla tej bez ?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Brak słów
Nazwa działu: IT
@Uki

Jakbym miał kandydata który jest takim łbem jak ty (pyta gdzie łatwiej chociażby i inne (usunięte przez administratora)pytania) to odrazu bym cie wyautował

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Uki
Nazwa działu: IT
@Brak słów

Kolego uważaj na słowa...

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Uki
Nazwa działu: IT
@Brak słów

I naucz sie gościu czytać ze zrozumieniem - bo tam nic nie pisze w stylu ,,gdzie łatwiej" - nie zadałem takiego pytania...

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
StraySoul
Nazwa działu: IT
@Uki

Pracodawca musi sprawdzić twoją wiedzę, to jest standardowa procedura - pamiętaj że aplikujesz na juniora, nikt nie będzie od ciebie wymagał bardzo kosmicznych rzeczy, będzie czas się ich nauczyć (i awansować) w trakcie. Ale podstawy wciąż wypadałoby znać. Czy to będzie test czy rozmowa i co będzie bardziej punktowane - nie wiem; Każdy menadżer ma swoją wizję rozmowy rekrutacyjnej. Na pewno możesz się spodziewać że na rozmowie będzie obecny on sam i ktoś z zespołu kto sprawdzi (w ten czy inny sposób) wiedzę techniczną. Ale rozmowa i wrażenie które zbudujesz raczej będzie ważne :-)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Vermont

Przez krótki okres czasu pracowałam w firmie na stanowisku Service Desk. Pracowałam krótko, ponieważ po studiach potrzebowałam pensji, a nie jest łatwo na szybko znaleźć pracę w moim zawodzie. Zostałam przyjęta tylko i wyłącznie dlatego, że znałam język obcy na który w tym czasie było zapotrzebowanie. Zatrudniając ludzi na to stanowisku managerowie popełniają duży błąd, polegający na braku informowania kandydata na temat jego przyszłych obowiązków. Bardzo dużo osób trafiających na to stanowisko to osoby po studiach filologicznych, bądź innych, bardzo często zupełnie niezwiązanych z branżą kierunkach studiów. W pracy na Help Desku wymagana jest wiedza, bądź chociażby samo zainteresowanie tematyką IT. Na rozmowie rekrutacyjnej otrzymujemy enigmatyczne informacje na temat charakterystyki pracy, oraz zapewnienie, że wiedza z zakresu IT jest niewymagana. I tutaj pojawia się pewien kruczek: Owszem, wiedza jest niewymagana, ponieważ firma oferuje "szkolenia", oraz tzw. obserwacje, które mają za zadanie wdrożenie się do obowiązków, natomiast na wstępie nie ma informacji, że do obowiązków będzie należała ściśle techniczna obsługa klienta. W firmie najczęściej odnajdują się osoby, które studiują, bądź skończyły studia takie jak informatyka, elektronika, itp. Rzadko osoby, które nie interesują się tematyką zostają w firmie na dłużej- z tego powodu jest bardzo duża rotacja, oraz ciągłe zapotrzebowanie na nowych pracowników. Firma ma bardzo dziwne podejście do zatrudniania osób na to stanowisko: nie dają podwyżek osobom z dłuższym stażem pracy, które interesują się tematem i są zaangażowane w pracę (oczywiste jest, że po kilku latach pracy każdy liczy na jakąś podwyżkę, a jeśli jej nie dostają, to po prostu odchodzą), tylko wolą zatrudnić nowe osoby, które muszą od nowa przyuczać do pracy. Co do możliwości awansu jest ona rzeczywiście bardzo duża- ale tutaj znowu kruczek: ze stanowiska Help Desk można po około 6 miesiącach awansować, ale dostając awans, albo nie dostajesz podwyżki (jeśli pracujesz tylko z językiem angielskim, który jest bazowy), albo dostajesz mniejsze wynagrodzenie, ponieważ odchodzi ci tzw. dodatek za język. Żeby awansować jeszcze wyżej i dostać większe wynagrodzenie musisz przepracować znowu co najmniej kilka miesięcy. To się opłaca osobom, które interesują się tematyką IT i chcą piąć się dalej po szczeblach kariery w tej Korporacji. Co do plusów pracy w firmie, to dość przyjazna atmosfera, osobiście nie spotkałam się z tym co ludzie opisywali tutaj wcześniej na temat dziwnych układów, faworyzowania itp - ale prawdą jest, że pracowałam krótko. Myślę, że na pewno w firmie odnajdą się osoby ściśle zainteresowani IT, komputerami, programowaniem, osoby startujące na wyższe, specjalistyczne stanowiska.

Pomocna?
Tak10Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Była pracownica
@Vermont

Nie zgodzę się, że utrzymać się tam mogą ludzie tylko lubiący zagadnienia IT. Pracowałam 2 lata i nie miałam problemu z obsługą klienta, wszystkiego mnie nauczyli i zdobyłam doświadczenie. Nawet jeśli ktoś po jakimś czasie stwierdzi, że to nie dla niego to może wybrać ścieżkę kariery związaną z HR, Service Controll, Manager, Change Process Controller i wiele innych. Sama odeszłam przez niskie zarobki ale z perspektywy czasu mogę ocenić, że mają małe wymagania, oferują zdobycie cennego doświadczenia i fajną atmosferę.

Pomocna?
Tak3Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Agent D S
Nazwa działu: IT
@Vermont

Tutaj chciałbym się tylko odnieść do wypowiedzi o podwyżkach, podwyżki jak najbardziej są pracuje już kilka lat i jak do tej pory są co roku, z mojego doświadczenia wynika że raz są wyższe raz są niższe, ale i tu uwaga zależy ona od Twojego wyniku rocznego, musisz mieć co najmniej MEET expectations czyli na zielono, każda ocena roczna wyżej a są jeszcze 2 daje wyższą podwyżkę, dodatkowo zauważyłem, że im mniej l4 tym podwyżka wyższa, raz miałem rok że ani razu nie chorowałem i podwyżka byłą imponująca !!! Ocena roczna poniżej meet = brak podwyżki a więc wszystko w waszych rękach

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ola
Nazwa działu: IT

Witam. Zna ktos widelki jesli chodzi o Service Desk 2nd line? Dzieki za pomoc

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
olaola

hej, czy Fujitsu w Łodzi ma tez ssc finansowe?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Agent Es
Nazwa działu: IT
@olaola

Hej Olu, tak, jak najbardziej mamy:) W Fujitsu w Lodzi jest dzial Business Process Outsourcing (BPO), gdzie zajmujemy sie finansami. Na Pracuj.pl powinnas znalezc aktualne oferty szukaj ofert ze skrotem EMEIA w opisie -jest sporo otwartych rekrutacji :)

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Białe rękawiczki

Praca w tym dziale jest owocna o ile chętnie wychodzisz ba papierosa z szefem działu i mobbingujesz pracowników. Rozmowy kwalifikacyjne na wyższe stanowiską przechodzą osoby, które zyskały sympaitę wśród wyższego managementu. To zwykła gra pozorów. Fikcyjne rekrutacje, bowiem decyzje zapadają w innych okolicznościach. Eskalacja bezczelnych zachowań jest zwyczajnie zamiatana pod dywan. Wielu menadżerów nie posiada kompetencji, edukacji ani doświadczenia w zarządzaniu. Wynagrdzają to w chętnym pisaniu raportów i donosów na innych pracowników. Niektóre osoby podiadają 2 miejsca parkingowe, podczas gdy dla innych miejsca brak.Najwidoczniej do pracy przejeżdżają dwoma samochodami. Do pewnych kontraktów zatrudnia się jedynie dobrze wyglądające młode damy. Wręczanie nagród to kolejny show, gdzie starsi menadżerowie sami Siebie obdarowują nagrodami. Jedno wielkie (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak17Nie
Zgłoś
były pracownik

Nigdy,ale to nigdy nie iddzie pracować do tej firmy. Pracowałem tam rok i jest to najgorze miejsce pracy jakie widziałem a mam duze doświadczenie. Przede wszystkim gra pozorów,0 konkretów, brak poszanowania pracowników , ierki korporacyjne, zarządzanie oznacza grę w podchody,mobbing i kultura pracy po godzinach. "Push and pull" to standardwoe maila hahha :D korpo bełkot, bezesnsowne maile, czynnosci,ktore zamiast byc logiczne sa sztuką dla sztuki. Niestety ale nie ma w tej firmie absolutnie sensu tracic czasu i zdrowia. ODRADZAM.

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś1
również były pracownik
@były pracownik

Ponadto na niewygodne osoby nasyła się różne Karyny żeby miały uwieść kogoś, kogo trzeba wyje/*ć z roboty wkrótce a nie można od niego wyciągnąć za dużo informacji, bo nie idzie na współracę i brzydzi się konfidenctwem w przeciwieństwie do różnych oportunistów zwłaszcza gogusiów, bawidamków i różnych wytatuowanych (usunięte przez administratora) będących pierwszymi do awansu z powodu swojej bezczelności i arogancji. Odradzam wam wchodzenia w jakiekolwiek relacje z dziewczynami z tej firmy, zwłaszcza takimi chodzącymi na kawkę i fajeczkę z SC i menedżmentem.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
były pracownik
@również były pracownik

Myslę, ze koniec koncow i tak oni wszyscy skoncza w szpitalu za swój "push and pull" :) A firma i tak ma KIEPSKIE WYNIKI FINANSOWE co powoduje ze zmieniaj decyzje i "plany" z kwartału na kwartał. Wskutek czego nie można się tam czuc stabilnie. Kontrakty z Klientami są wyśrubowane ,ale myslę że patrząc na bałagan Klienci wycofują się i będą to robić nadal.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Curious

Mam pytanie do pracowników Fujitsu z dłuższym stażem. Jak wygląda umowa o pracę po okresie próbnym? Na jaki czas jest zawierana kolejna umowa? Pytam gdyż niedługo kończy się mój okres próbny w tej firmie. Dzięki za odpowiedzi!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
PiotrK
@Curious

Na czas nieokreślony, stawka zwykle ta sama :-)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Curious
@PiotrK

Dzięki za info ;)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
North

Jestem przyjęty w tej firmie. Service desk agent z językiem obcym. Moje pytanie brzmi: czy warto przenieść się do Polski na tę pracę? Nie mam zbyt wielu opcji w moim kraju. Przeniesienie jest kosztowne, a ja nie chciałbym być zawiedziony i wrócić po kilku miesiącach. Jestem bardzo niespokojny i nie wiem czego się spodziewać. Czy łatwo jest stracić pracę? Czy mogę przeglądać Internet na moim telefonie podczas nocnej zmiany? Dziękuję.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Happy Merchant Fly
@North

Jak przenosisz się z Etiopii to polecam. Jak z innego kraju w Europie to nie, unikaj jak zarazy. Internet możesz przeglądać, pytanie tylko czy nie lepiej po prostu na ekranie monitora to robić zamiast na małym szkiełku od telefonu. O oglądaniu (usunięte przez administratora) zapomnij - blokowany w firmowej sieci, więc z kompa odpada oglądanie jak np. golić pochwę. Poza tym Blue Coat - radzę poczytać o tym. Firma ta osiągająca miliardowe dochody, SĘPI na wynagrodzenie godne białego człowieka. Ich logiem powienien być żydowski parch zacierający łapska, jak mucha siedząca na kupie (bit.ly/2CvRnYx), która robi tak samo. I tą kupą jest każdy kto jest agentem service desku.

Pomocna?
Tak5Nie2
Zgłoś
North
@Happy Merchant Fly

Dziękuję za informację. Jestem z Europy, ale nie mam paszportu UE, więc mój wybór jest bardzo ograniczony, jeśli chodzi o pracę. Nie mam żadnego doświadczenia zawodowego, a ta firma dostarczyła mi pozwolenie na pracę. Złożyłem podanie o wiele zleceń w Polsce, ale nikt nie chciał nawet przeczytać mojego CV. Rozumiem, że jest to bardzo niskie stanowisko i bardzo niskie wynagrodzenie. Szczerze mówiąc, mam nadzieję na wyższą pozycję w przyszłości, ale rozumiem, że prawdopodobnie tak się nie stanie. Naprawdę nie mam wielu alternatyw, mógłbym pojechać na Słowację i zestawić telewizory za podobne pieniądze. Ciężka praca fizyczna. Przynajmniej ta praca jest w biurze i dostaję pewne korzyści. Rekruterzy brzmią jak roboty, ale kierownik był w porządku. Przynajmniej tak się wydaje.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pablo83

Nie rozumiem ludzi którzy narzekają a nadal tam pracują, czyżby pokolenie Birkutów nam wyrosło w spuściźnie po III RP;) Trzeba jak mawiał Bronek zmienić pracę i wziąć kredyt tylko (tego już niestety albo stety jak kto woli) nie kumał nie konsumpcyjny a inwestycyjny a różnych funduszy nie brakuje. Co to za filozofia zebrać się w kilku sensownych ludzi i wystartować z czymś własnym. Kilka kompów, licencji na oprogramowanie i już lukratywne kontrakty można podpisywać zamiast na czyjeś gejsze jak osioł harować jako eksluzywna wersja INDOeuropejczyka z naciskiem na słowo Indo.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pablo38
@Pablo83

@Pablo83: każda rzeczowa opinia mile widziana, niemniej pomyliłeś fora, bo przedmiotem tego nie są rozważania pokroju "etat czy samozatrudnienie?", a głównie podjęcie zatrudnienia u tego LUB innego pracodawcy, dlatego Twoja opinia niewiele wnosi do tematu, poza kamuflowaniem opinii poszukiwanych tu przez potencjalnych kandydatów (którzy zwłaszcza w tej branży mają aktualnie pełną swobodę w podbijaniu oczekiwań wobec przyszłych pracodawców, których na Śląsku przybywa;) oraz potencjalnych pracodawców (którzy wiedzą jak z tej wiedzy zrobić należny użytek, aby przyciągnąć do siebie najlepsze talenty, których również na Śląsku nie brakuje;)

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Maniek Łódzki

Cyniczna firma, dla cynicznych ludzi.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
D

Mało płatna praca, aczkolwiek stabilna Moje sugestie dla Fujitsu Services: Plac coraz bardziej Lubię atmosferę w Fujitsu Services za: Ludzie

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mr M end Ems
@D

Wie ktoś jakie są stawki za SD Advisor?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wh!tbr3@d

Pracowałem przez dziewięć miesięcy jako service desk agent(3 piętro), więc chyba mogę się wypowiedzieć. Na plus: - fajni ludzie niektórzy -dużo się nauczyłem -podszlifowałem sobie angielski -karta multisport całkiem spoko -nienajgorsze wynagrodzenie jak na pierwszą UOP Na minus: -największym minusem mojego projektu był grafik(nasz help desk był 24/7) więc co tydzień praca w innych godzinach, (wliczając nocki) w innym wymiarze czasowym(np. raz 6 dni, raz 4 w tygodniu). Bardzo dużo różnych zmian, nawet do 6 z tego co kojarzę. Pracowałem nawet w drugi dzień świąt Bożego Narodzenia, a niektórzy w sylwestra. -management był po prostu kiepski. Ludzie przychodzą i odchodzą, a management nic sobie z tego chyba nie robi, bo po co walczyć o doświadczonego pracownika skoro można zatrudnić nowego co nie wie o projekcie absolutnie nic. Zmiany były tylko NA gorsze -z czasem coraz więcej ograniczeń typu 5 minut przerwy co godzinę pracy, i 2 osoby mogą być jednocześnie na breaku (co jest realnie niemożliwe) -szkolenia to śmiech na sali, wszystkiego uczyłem się od ludzi na swoim stanowisku i tylko do nich szedłem jak miałem problem bo cała reszta pod tytułem PSE chociażby nie ma o tym pojęcia - słaba struktura awansu -korporacja którą wspierałem była wręcz absurdalnie skąpa -coraz więcej dopisywanych obowiązków, a płaca ta sama. Podsumowując, mój projekt miał plusy i minusy ale z tego co wiem robi się na nim coraz gorsza atmosfera. Indywidualnie nie zostaniesz raczej doceniony, a grafik ułożą ci tak żeby zamienić cię w zombie(albo się dostosujesz albo zwariujesz). Doceniam mimo wszystko doświadczenie jakie zdobyłem, dużo się nauczyłem, trochę się pośmiałem i poznałem parę fajnych osób. Mimo wszystko nie poleciłbym pracy tam na dłuższą metę bo idzie się wykończyć. Mówię oczywiście o swoim projekcie, ponieważ każdy jest nieco inny.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
S_T
@Wh!tbr3@d

Ja nadal pracuje na tym projekcie co Ty pracowałeś. Tak szczerze to zgodzę się z Tobą praktycznie we wszystkim co tutaj napisałeś. - Ludzie są na prawdę bardzo w porządku, ale to nie zmienia faktu, że ciągłe latanie i pytanie się o to jak rozwiązać dany problem w końcu zaczyna irytować, bo rzeczy do nauczenia się jest na prawdę sporo, a czasem właśnie niezbyt konkretnie powiedzą ci i nie wiesz co masz zrobić tak właściwie. Pierwsza linia to jest śmietnisko dziwnych problemów, z którymi nie wiadomo co zrobić momentami. Nawet po okresie próbnym, czyli 3 miesiącach człowiek jest jeszcze nowym pracownikiem przy tej bazie wiedzy, która tam jest :) Wydaje mi się, że lepiej mają osoby, które są od początku projektu i uczestniczyły we wdrażaniu rozwiązań, bo dla tych co się teraz ich uczą, to jest ogrom informacji od przyswojenia. - Z tym że grafik jest największym minusem podpisuje się, jest strasznie nieregularny, czasem masz 4 dni pracy pod rząd, potem 1 dzień wolny, potem znowu 4 dni, albo 6 dni pod rząd też zdarzyło mi się, zmiany są przeróżne, do tego praca w święta i nie jest płatna dodatkowo, tylko potem oddają Ci te dni jako wolne po jakimś czasie. - Co do breaków to tak, przysługuje 5 min co 1h, choć ja nawet aż tak z tego nie korzystam regularnie, i lunchowa 30 min, szczerze to już lepszym systemem byłoby 2x15min i 1x30min, tak kiedyś było ponoć, ale zmienili...

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
niko
@S_T

a po jakim czasie jest sie samemu na telefonie? jak dlugo trwa szkolenie i co sie robi w tych pierwszych dniach?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
S_T
@niko

Samemu po jakichś 2 tyg i tyle trwało szkolenie w naszym przypadku. Wygląda to tak, że część tego czasu słuchasz jak inni agenci rozmawiają i patrzysz co robią, potem odwrotnie, agent słucha jak Ty rozmawiasz.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gandalf

Czy moze ktos powiedziec, ile jest telefonow na dzien na SD w Fuji? Piszecie na SD rownoczesnie emaile? Dzieki za odpowiedzi

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kate
@Gandalf

Zależy od dnia i godziny i od tego ile w danym momencie innych agentów pracuje. Są dni że ze 20-30 odbierzesz, a są że poniżej 20. Głównie odbierasz, maili wysyła się bardzo mało.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kojak
@Kate

a jak wyglada wyglada taka rozmowa przez tel.? to schemat czy improwizacja?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
2 lata na karku
@Kate

TO nie zawsze schemat ,czasem trzeba pokombinowac dluzej. Masz lepsze i gorsze projekty. (pod wzgledem calli) slyszalem o takich ze masz 10 calli dziennie... U mnie jest 20-40. Maile to nieodlaczna czesc pracy, nic trudnego jak szprechen inglish. Wszystko do nauczyenia. Po 2 latach nie polecam, obiecuja za duzo, za malo roba jesli chodzi o awans.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
OUTsider

Niestety nie miałam okazji do oceny atmosfery pracy (czyli tego co interesuje, zakladam, zdecydowana wiekszosc osob tu zagladajacych), ale ponieważ przed aplikacją sporo się tu naczytałam negatywnych opinii odnosnie samego procesu rekrutacji (niewykluczone że dotyczyły łodzi?) pozwolę sobie nadpisać, że w moim przypadku rekrutacja przebiegla w sposób niezwykle sprawny, przyjazny i profesjonalny (ciągłość kontaktu, szybka inf zwrotna oraz profesjonalni i przesympatyczni rekruterzy:). Tak trzymac i powodzenia na nowym rynku pracy! ;)

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw opinię o Fujitsu Services - Łódź

Chcę opublikować:

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Ranking
  1. olx.pl 3 303 344
  2. pracuj.pl 2 979 558
  3. GoWork.pl 2 702 543
  4. linkedin.com 2 417 265
  5. goldenline.pl 2 097 664
... pełny raport Gemius
×
Zero tolerancji dla mobbingu w firmie!

Byłeś świadkiem?
Dodaj opinie na www.gowork.pl/opinie
Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z Panią Joanną Koczaj-Dyrda zgloszenie@gowork.pl

Joanna Koczaj-Dyrda
Joanna Koczaj-DyrdaOfiara mobbingu - Radca prawny
Fujitsu Services