Databroker S.A.

Warszawa

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 192 ocen.

Databroker S.A.
3 192 6 1

Opinie o Databroker S.A.

Anna

Pracowałam tam krótko tam pracuje taka emi jest złośliwa i wgl toksyczni ludzie.. przykre ze w Polsce są takie zakłady pracy.. dzięki Bogu nie muszę pracować w życiu ale współczuje młodym osobom w moim wieku którzy tam zaczynaja

marchewka120

Pracuje w DB od niedawna, dopiero co skończyłam szkolenie. Co do szkolenia przebiegło szybko i sprawnie. Na początku bałam się 'słuchawki', ale to tylko kwestia przełamania się. Atmosfera jest w porządku z każdym idzie się dogadać. Na ten moment nie mam na co narzekać, mam nadzieje, ze będzie ok

Darek1987

Pracowałem w databroker prawie rok i dopiero teraz zerknąłem na forum. Dobrze, że nie wcześniej bo pewnie bym sie zniechęcił:) Kasa wpływala zawsze o czasie, w dobre miesiace naprawdę niezla, w slabsze przyzwoita. Wiadomo, bywa niełatwo i trzeba troche powalczyć o klienta ale gdyby nie to niczego bym sie nie nauczył i to bylaby kolejna robota jak na kasie albo magazynie a od tego chcialem uciec. Moim zdaniem data to super opcja jesli chcesz miec stale godziny pracy, chcesz sie czegos nowego nauczyc i nie boisz sie rozmow z klientem ale, jak widze, narzekanie to jeszcze fajniejsza opcja dla niektórych;)

Aneta

Aktualnie Databroker szuka pracowników na call center. Ktoś może był ostatnio na rozmowie i podzieli się opinią? Jaki były wasze pierwsze wrażenia? Są dodatkowe bonusy przyznawane od firmy. Może prywatna opieka medyczna? Karnet sportowy? Napiszcie proszę.

marek
@Aneta 01.05.2018 08:42

dno nie rezykuj

Nyu

Przesiedziałam w databrokerze cztery miesiące, siedząc w tym czasie na czterech projektach sprzedażowych i jednym informacyjnym (zmiany w OFE). Naprawdę starałam się wytrzymać tam dłużej, ale chociaż zależało mi na pracy, po prostu nie dało rady. Pechowo, była to moja pierwsza praca, a ja potrzebowałam się gdzieś zatrudnić "na wczoraj", więc kiedy zadzwonili, robotę wzięłam w sumie bez pytania. Duże migracje pracowników. Niskie płace, co było tym gorsze, że w przypadku braku wyników często wysyłano cię wcześniej do domu. O mniej płatnych i bezpłatnych szkoleniach pisali już inni, więc nie będę się powtarzać. Wydzwanianie do tych samych klientów po kilka razy w ciągu półtorej godziny tylko po to, by wciskać im produkty, których samemu w życiu by się nie kupiło. Praca po sześć godzin dziennie, niekiedy mniej (jak mówiłam - wcześniejsze odsyłanie...), parę razy zdarzyło się, że przyszłam do pracy i kazano mi wracać, bo "baza się skończyła". Notoryczne szkolenia, re-szkolenia, do-szkolenia, oczywiście od razu wysokość wypłaty szybuje w dół. Grafik niby można sobie wpisać wcześniej, ale jeśli chcesz wziąć wolne, prawdopodobnie czekają cię fochy. (usunięte przez administratora) Premie? Albo chociaż jakaś solidna podstawa? Hahaha, na pewno. Nie jestem pewna, czy chociaż raz w czasie kiedy tam pracowałam udało mi się zarobić powyżej (usunięte przez administratora)zł. Nie, przepraszam, raz chyba się udało. Jakkolwiek głowy za to nie dam. Atmosfera może i sprawia wrażenie luźnej i przyjacielskiej, ale to tylko lukrowana powłoczka, (usunięte przez administratora) Nie polecam, nawet jeśli szukacie pracy "na już" - w Warszawie spokojnie można znaleźć coś podobnego, ale na lepszych warunkach i za lepsze pieniądze.

Bartek

Może ktoś ma wiedzę o nowej ofercie pracy w firmie? Jaka umowę proponują na początek? czy do pensji macie dodatki?

Jasiek

Czy są szanse na podwyżki w firmie?

anonymous
@Jasiek 02.07.2018 17:46

brak 13,70 brutt

Ulka

To chyba dobrze , że firma szkoli pracowników?

Patryk

Niestety jak komuś nie chce się pracować i nie dostaje premii to mało zarabia

Jak zarobki j

Cześć powiedzcie Mi czy w tej firmie w oddziale warszawskim można zarobić chociaż 2500-3000?Czy jest to możliwe?Jak teraz u nich z tymi prowizjami,umowami?

anonymous
@Jak zarobki j 01.08.2016 03:20

nie możliwe to bajki

konsultant

hehehehe... wszedłem tu z ciekawości bo wpisałem w google "databroker NIP" ponieważ idę do lekarza i potrzebuje zwolnienie do pracy i tak sobie poczytałem co tu piszecie. Muszę stwierdzić, że wszystkie negatywne komentarze są wypisywane przez osoby którym albo się nie chciało pracować, albo powinny (biorąc pod uwagę swoje doświadczenie i wymogi XD ) aplikować na dyrektorskiego stanowiska :) Piszecie o niskiej kasie? jasne na dzień doby nie dostaniecie 16 zł za godzinę, ale ja pracuję tutaj 5 miesięcy i chce mi się pracować ponieważ jestem słoikiem i za własne utrzymanie w wawie odpowiedzialny jestem ja, a nie moi rodzice. jaką kasę zarabiam? XD 16 zł za godzinę X 7,5/dziennie x średnio 21 dni w miesiącu plus premie tygodniowe ok 100 zł. aaaaa zapomniałbym plus 100 zł za 100% obecności hahahaha.... nygusy!!! :) musi wam się chcieć robić, a nie tylko odwiedzać fora!!!!! ;) pozdro!!!!!!!!!! ps. dodam że zwolnienie L4 mam płatne!!!

anonymous
@konsultant 17.10.2016 10:57

jak jesteś z dziury to rób za 6 na godzinę tylko ciekawe na co ci to starcza bo nawet nie na mieszkanie

xxx

Napiszcie tak szczerze...ile tam się zarabia??

anonymous
@xxx 18.01.2017 13:58

1200

Lex

Dobry. Od jutra zaczynam szkolenie w DB, pozwoliłem sobie poczytać opinie nt. tej firmy i jakimś cudem zwątpiłem w słuszność mojej decyzji. Moje obcne doświadczenie z call center wynosi zaledwie miesiąc, ale stwierdziłem, że to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] jakich mało. Czy ta firma jest tak koszmarna jak piszą?

anonymous
@Lex 08.03.2017 18:07

jak ci wystarczy 1200 to ok o premiach zapomnij nie ma

anonim

(usunięte przez administratora)

databroker

Dziękuję za opinię, a raczej manifest wolności;) Każda ocena jest dla nas cenna, nawet negatywna. Niestety ta krytyka nie stanowi konstruktywnej, a zarzuty są dosyć potoczne, dlatego nie mogę się do nich odnieść ani na nie odpowiedzieć. Jeżeli chce Pan/Pani coś wyjaśnić- zapraszam do firmy, na pewno znajdę dla P. czas, zostawiam też swój adres mailowy: a.janas@databroker.pl Co do braku pozdrowień dla Emi - proszę o pozostawienie swoich subiektywnych odczuć dla siebie, pozostawienie takiej anonimowej, niegrzecznej wypowiedzi na czyjś temat, na forum firmy, nie jest elegancką wizytówką Pana/Pani, a nie naszego pracownika. Anna Janas databroker SA

anonymous
@databroker 28.07.2017 11:07

chętnie porozmawiam z osobą która zarabia 8 tys po co piszecie takie głupoty robicie wodę z mozgo i proszenie pisać że można bo nie można jest to nierealne czekam na odp pracowałem ponad 5 miesięcy to znam realia u was Generalnie ludzie nie chcą tych waszych magazynów wciskanie na sile i to głupie zbijanie obiekcji jak ktoś mówi nie ludzie czekają na tel tak chyba żeby wyzwać dzwoniącego

Były pracownik

Jakiś czas temu pracowałem,nie ma opcji żeby zarobić tam takie pieniądze,chyba że masz talent i siedzisz tam od 8 do 20,to może wtedy Mam pytanie z ciekawości,bo ponownie proponowali mi tam pracę,czy zrezygnowali już z praktyki re treningów(50% wynagrodzenia) czy nadal ma to miejsce?

anonymous
@Były pracownik 07.03.2018 18:26

nawet wtedy ne o do 20 nie pracują lipa totalna

królowa sprzedaży

Rekrutacja jest tu wkalkulowana jako proces staly booo... yyy... firma świetnie się rozwija dlatego ciągle potrzebują nowych pracowników. Polscy klienci pokochali databroker i nie mogą się doczekać aż wykręcisz ich numer jak kosza trawnik albo naprawiają kran w łazience a telefon dzwoni w gabinecie. Sprzedaż idzie świetnie, stad tak duży nabór. Nie wierz w historie,ze jest duza rotacja itd. Ja pracuje tam od 8 lat i zarabiam 8 tysięcy na rękę więc na zupę jest. Da się? Da. To tak w skrócie, jak masz więcej pytań to wal śmiało @databroker i pracownicy wiecznego szczęścia służą pomocą.

anonymous
@królowa sprzedaży 09.08.2017 14:09

puknij się w głowę pracowałem 6 miesięcy to wiem 7 godzi dziennie to jakieś 1600 ba rękę

anonymous
@królowa sprzedaży 09.08.2017 14:09

takie głupoty 8 tys nie wiem czy tyle ma prezes Ćwik 1500 max a premie lipa

anonymous
@królowa sprzedaży 09.08.2017 14:09

kto to pisze chyba prezes

anonymous
@królowa sprzedaży 09.08.2017 14:09

chętnie sie spotkam na rozmowe i nie pisz takich glupot

Aneta

@Basia chętnie dowiemy się więcej na temat Twoich doświadczeń z pracy databroker. Jak oceniasz proces rekrutacji? Jak wyglądało wdrażanie Cię do nowych obowiązków? Mogłaś liczyć na pomoc innych pracowników? Takie dodatkowe informacje mogą być cenne dla osób rozważających aplikację do firmy.

Basia
@Aneta 18.05.2017 09:46

Proces rekrutacji ok, bardzo sxbko, z dnia na dzien mnie umówili, dowiedziałam sie wszystkiego o zarobkach i obowiązkach, rozmowa była na luzie, widac, ze sa przyjaźni. po szkoleniu byl lekki szok, bo jednak po 3 dniach w salce ciężko jest igarnac te wszystkie rzeczy na projekcie, ale pomagala mi supervisorka i kolexanka, obok której siedziałam. Sporo jest tych rozmów z sv,nie id razu siedzisz cały dzien na akcji, ale dla nowych to dobrze. Do tej pory dostaje info z idsluchiwanych rozmów. Dla mnie naprawde spoko, atmosfera i zarobki, warto przekonać sie na własnej skórze, bo jak widac nie zawsze jest prawda co piszą na forum w Internecie.

anonymous
@Basia 31.05.2017 11:21

no spoko zarobki 1300 to nieżle

anonymous
@Basia 31.05.2017 11:21

rewelacja pracowalem 5 miesiecy 1400 max premia nie ma co mażyc

Aneta

Czy w Databroker w Warszawie szukają obecnie pracowników na call center? Ktoś z Was był może ostatnio na rozmowie rekrutacyjnej? Podzielcie się proszę opinia jaka panuje atmosfera w firmie. Czy można liczyć na wynagrodzenie za szkolenie, czy jest ono bezpłatne? Wydaje mi się, że jest to ciekawa opcja dla osób, które jeszcze nie maja doświadczenia zawodowego - czy tacy pracownicy są przyjmowani?

Kinii

Może się ktoś wypowie odnośnie szkolenia oraz czasu na ile dają umowę ?

Kiniii j

Witam byłam na rozmowie dostałam się i msm pytanie jak wygląda szkolenie i na ile dostaje się umowę?

Administrator

Posiadacie jakieś informacje dotyczące databroker? Dajcie znać, jak aktualnie przedstawiają się warunki zatrudnienia w przedsiębiorstwie. Czy pracodawca zapewnia jakieś pozapłacowe benefity?

anonim

(usunięte przez administratora)

piotrekkk

heh. To ma być merytoryczna odpowiedź? Chciałem się dowiedzieć co tam jest ok a co jest nie tak. Z takim podejściem to wszystko będzie nie tak. Dlaczego ta praca jest zła? "BO trzeba pracować? "

Pracujacy

Jeśli komu nie odpowiada taki rodzaj pracy niech zmieni firmę i niech nie marudzi. Spoko firma i dobry pracodawca

Aneta

Aktualnie firma prowadzi rekrutacje o tytule "Doradca/konsultant telefoniczny w branży oświatowej – stabilne godziny pracy, wysokie zarobki" - czy ktoś pracował i może opisać wyróżnione przez firmę warunki zatrudnienia?

Aneta

Dobrze, że poszukujący pracy @databroker mogą na forum przeczytać odpowiedź firmy. To zwiększa zaufanie potencjalnych pracowników. Czy można zatem korzystając z okazji zapytać w imieniu zainteresowanych osób, czy będzie jakaś rekrutacja w Databroker?

Aneta

@Basia bardzo dziękuje za uzupełnienie swojej opinii i odpowiedź na moje pytania.

Basia

Hej. Ja jestem pracownikiem dopiero od miesiąca, ale pierwsza wyplata wpłynęła o czasie, nawet troche wieksza niż sie spodziewałam :) na razie jest ok, atmosfera i ludzie w wiekszosci sa spoko, jest presja"sprzedażowa" (ja akurat umawiam spotkania, ale tez mamy cele do zrealizowania), ale nie doswiadczylam tego, o czym piszecie.Może dlatego, ze jakos niezle mi idzie:) Cieszę się, ze dopiero dzis weszłam na forum, bo gdybym zrobiła to po rozmowie na bank nie poszłabym na szkolenie, a to byłby blad. Ja polecam databroker, ale to pewnie każdy sam powinien ocenić firmę, kiedy ja zobaczy na zywo, a nie forum w Internecie.

Aneta

@Gośćna naszym portalu mogą wypowiadać się wszyscy pracownicy firmy. W zależności od posiadanego stanowiska mogą oni mieć różnie warunki pracy, dlatego też zachęcamy każdą osobę do opisania swojej. Nie jestem pracownikiem firmy databroker, a jako redaktor serwisu gowork.pl mogę powiedzieć że publikowane przez redaktorów komentarze zawsze są specjalnie wyróżnione. Tak, aby użytkownicy na tym wątku mieli jasność na temat naszej obecności na wątkach firm. Nie wiadomo mi nic o komentarzach, które jak twierdzisz zniknęły. Jeśli jakiś z komentarzy został zarchiwizowany, to stało się tak dlatego, że naruszał regulamin portalu.

Aneta

@gelorozumiem, że Ty jesteś zadowolony z pracy w firmie. Długo już pracujesz w databroker? Chętnie usłyszymy również o Twoich doświadczeniach z procesu rekrutacji.

gelo

Ludzie, bez przesady. Nie jest wcale tak zle jak piszecie, ja jestem zadowolony. szybkie szkolenie - mam doswiadczenie w sprzedaży, szybko umowa i praca. Projekt jak projekt, ludzie w porządku, bez nadecia. Jak Wam sie nie chce pracować- nie pracujcie, znajdzcie sobie jakies inne zajęcie zamiast hejtowac w necie.

Zostaw opinię o Databroker S.A. - Warszawa

 

Jeżeli masz dowody lub świadków potwierdzających Twoją wypowiedź zostaw nam swoje dane kontaktowe. Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii (do podanych danych wgląd ma tylko Administrator zgodnie z art. 6 lit. f RODO.)

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Databroker S.A.