Na stronie firmy wyczytałam, że szukają pracownika contact center. Nie podano jednak obowiązków, ktoś może mi nakreślić jak wygląda codzienna praca na tym stanowisku? I jaka umowa jest zawierana? Będę wdzięczna za podpowiedź bo nie wiem czy aplikować :)
Umowa zlecenie co pół roku, chyba że coś się zmieniło. Większość kampanii to sprzedażówka- oferowanie spotkań z przedstawicielami dla firm i instytucji.
Pracowałem tam kiedyś. Musisz codziennie mieć dobry wynik inaczej jesli team nie ma wystarczająco leadów, zaczyna robić się gęsta atmosfera a czasem skracanie godzin czy przenoszenie na inne projekty. Bazy są nieaktualne, zdarzyło mi się dodzwonić do firm których nie ma już od kilkunastu lat. Mocny cold calling na większości projektów. Ciężko jest wyrobić codziennie wymaganą liczbę spotkań jeśli baza jest tak zimna i z recyklingu. Płaca była w 2021 najniższa krajowa plus prowizje rzędu 50-80 zł na dzień jeśli cały czas wyrabiasz wynik. Mogę powiedzieć że przynajmniej Databroker nie organizował (może coś się zmieniło, za mojego pobytu nie było tego)telemarketingu w najgorszej formie pokroju garnków, wrózb czy pseudobadań naciągających staruszków. Projekty były różnorodne- od umawiania spotkań z agentami ubezpieczeniowymi po propozycje systemów do pojazdów. Skakanie między projektami było demotywujące. Miło wspominam dwie trenerki - Z.M. i A.R. Konstruktywna krytyka i wsparcie przez te dwie osoby to jednak były niewystarczające argumenty by tam zostać. Praca stresująca, jak większość call center. Trafiali się często nieuprzejmi a okazjonalnie nawet wulgarni "klienci". Dla ludzi o mocnych nerwach. Jeśli jesteś wrażliwy/a to nie polecam takiej pracy- dla większości odbiorców po drugiej stronie te oferty które masz proponować są równie interesujące co zeszłoroczny śnieg.
Jako byly trener oraz pracownik w tej firmie moge powiedziec tylko jedno, zenada. Firma nie jest rzetelna, nie zalezy jej na rozwoju pracownika oraz na tym aby zapewnic pracownikowi odpowiednich warunkow. Na rozmowie o prace oraz na szkoleniach nie ma przekazywanej takiej wiedzy jak np. brak umowy na stale ( w firmie maja ja tylko 2/3 osby), podczas wstepnych rozmow z przyszlymi kandydatami rekruterki przekazauja informacje o tym ze mozna w przyszlosci przejsc na umowe o prace co jest wyminieciem prawdy, osoby ktore sa ( nie produktywne) zamiast szkolenia dodatkowego lub wytlumacznia co robia zle dostaja zmiane projektu najczesciej na ciezszy tak aby miec powod do wyslania takiej osoby z kwitkiem ( w najlepszej wersji), ktos kto nie ma predyspozycji jest przyjmowany na "chwile" tak zeby miec poczucie zapelnienia projektow. Bonusy sa omawiane na kazdym projekcie ale niestety rzadko kiedy kto w pelni daje rade dobic bonusow miesiecznych, gdyz poprzeczka jest zawieszona na prawde wysoko co skutkuje najmniejsza pensja. Osoby przchodzace na szkolenie dostaja fachowa pomoc oraz wiedze od trenerki ktora pracuje tam jak robot od kilku lat. Dyrektor, ktory jest w zarzadzie nie potrafi rozmawiac z ludzmi i przekazywac wiedzy, zamiast pomoc pracownikom dyrektor jako byly rowniez supervisor co godzine pisze do ludzi na chacie "co z wynikiem" a sam nie wie jak to rozwiazac co rowniez skutkuje tym iz ludzie maja narzucona presje od niego ale nie wiedza z czym walcza. Projekty w wiekszosci sa odgrzewane wiec wyniki sa w tygodniu lekko slabe, pracownicy mowiac w wiekszosci dyrektorowi o tym on rozklada rece mowiac ze trzeba pracowac na tym co sie ma. Ludzie sa mega nie zainteresowani niczym od Callcenter ale bazy powinny byc tematycznie dobierane, niestety ludzie dzwonia do osob ktore nie pracuja w danej branzy. Ja jako trener nie dostalem nawet mozliwosci, aby powiekszyc swoija pensje wiec w wiekszosci czasu pracowalem w DB za najnizsza krajowa bez mozliwosc umowy o prace, bywaly takie miesiace ze zarobilem mnie niz nie jeden pracownik ktory dzwoni projekt. Ponadto jako trener robilem wszyskto, bez zadnego przeszkolenia na to stanowisko tylko dostawalem po uszach ze robie cos zle i pretensje od gory ale niestety nikt wczesniej ani pozniej nie byl w satnie mi pokazac jak robi sie "szkolenia" wiec w wiekszosci improwizacja wchodzila w gre. Jedyna osoba, ktora wedlug mnie nie potrzebnie daje tej firmie tak duzo to jest P. z recepcji.
Niestety zgadzam się w pełni z wypowiedzią, sam pracuje od jakiegoś czasu i firma stara się „zakrywać” i omijać każda zła sytuację, a informacje które uzyskałem podczas rozmowy o prace, a te które faktycznie maja miejsce mocno mijają się ze stanem faktycznym.
Szkoda, że osoba, która miała szansę bycia trenerem przerzuca swoja odpowiedzialność za brak własnych kompetencji na firmę. Rozumiem frustrację ale nie rozumiem braku dystansu do samego siebie:)
Brak kompetencji wynikają z niewiedzy pracodawcy, który powinien wywiązać się z własnej pracy i zapewnić jakiekolwiek szkolenie na trenera albo przynajmniej mieć pomysł na prowadzenie ludzi w firmie. Wrzucenie kogoś na głęboką wodę i sugerując, aby sobie pooglądać sobie na YT trenerów to nie wszystko a przede wszystkim to nie jest żadne wyjście. Każdy głupi może obejrzeć 5 filmików i powiedzieć, ze jest trenerem a faktycznie nim nie jest. Jeśli mam coś jeszcze wyjaśnić zapraszam do dyskusji EMILKA
Postaram się streścić; 1. Wynagrodzenie w okolicy płacy minimalnej, 2. Niewielkie premie 3. Negatywna atmosfera, szczególnie ze strony przełożonych 4. Występujący ból gardła po takiej pracy, 5. Moim zdaniem, raczej nie ma możliwości awansu. 6. Kandydatom nie jest oferowana umowa o pracę. 7. Wadliwy system premiowania 8. Jest to raczej ciężka praca --- Konkludując, odradzam nawet wysyłanie CV. Lepiej wybrać inne call-center.
Jest nabór, powiesz, czy to 3,5K z podanych widełek 3500 - 6500 zł / miesiąc, to z premią, czy podstawa? Życzę Ci satysfakcji w 2023 :)
Nie rozumiem takich wypowiedzi, jezeli ktoś zabiega o pracę w call center, to dlaczego narzeka, że ma dużo rozmów?? Poza tym jako były pracownik wiem, że majac dobre rezultaty i wysoki poziom zaangażowania można nieżle zarobic na bonusach w databroker S.A.
Zostalem zaproszony poinformowany o stawkach i czym sie zajmuje firma bardzo fajnie milo i bez natrectwa
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Nie polecam pracy wyplaty nie na czas , za cały miesiąc pracy musisz czekać na swoje wynagrodzenie. Praca pod presją czasu , byłem na różnych projektach raz oświata potem dyrektorzy co chwilę coś zmieniają. Ocena rozmowy źle powiesz jedno słowo od razu już osoba która zajmuje się ocrna rozmowy oceni ciebie źle a niech sama usiądzie i tak przez miesiąc niech popracuje . Połączenie wpada za połączeniem nie ma czasu nawet odetchnąć człowiek jest jak pajac wymagają
Dzień dobry, dziękujemy za opinię choć głęboko się z nią nie zgadzamy:) Zapewniamy, że wypłaty są dokładnie na czas, w terminie przewidzianym umową. Ewentualne opóźnienia mogą mieć związek z godzinami księgowań wpłat przez banki. Dział kontroli jakości zawsze dokładnie opisuje swoje zastrzeżenia, które mają na celu udzielenie pomocy konsultantowi - informacja zwrotna to klucz do rozwoju zawodowego i wzrostu kompetencji. Co do połączeń, cóż powiedzieć, taka praca:) Dzwonimy do klientów co skutkuje rozmowami w sporej ilości:) Mamy jednak przerwy, które wystarczają nie tylko na oddech ale na odpoczynek, integrację, posiłki itd. Pozdrawiamy, zespół databroker S.A.
Pracowałam w callcenter gdzie nie wpadały połączenia za połaczeniem a leadów mimo to było dużo , faktycznie można było odetchnąć między jedna a druga rozmowa.
DataBroker jest wporzadku, wiadomo jak call center, ale nie ma co narzekac ludzie pracuja, dostaj wyplate
Pracowałam w databroker kilka lat i nigdy nie było żadnego opóznienia w wyplacie wynagrodzenia.
Bardzo fajna atmosfera - to rzecz na którą chciałabym zwrócić uwagę, zero spięcia, zarobki jak na początek pracy sa dla mnie spoko także gdyby się ktoś zastanawiał to próbujcie swoich sił.
Czy Databroker S.A. zatrudnia studentów?
Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Jak najbardziej nawiązujemy współpracę ze studentami. W razie zainteresowania serdecznie zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numerem 507-010-42 lub 502-040-877. Można również nadesłać aplikację na adres: cv@databroker.pl Pozdrawiamy, zespół databroker S.A.
Polecam pracę w tej firmie. Przepracowałam już jakiś okres czasu i jestem zadowolona, sprawne wdrożenie, wynagrodzenie na czas, fajna współpraca z kierownikami.
Zdecydowanie NIE POLECAM. Po 3 dniach szkolenia i podpisaniu umowy pracowałam tam krótko. Co się okazało? To,że klienci nie chcą rozmawiać, odkładają słuchawke, (w najlepszym przypadku),ponad to grupa nowych osób dostała informacje dopiero przy rozpoczynaniu pracy,że mogą być nakładane na nas kary za np. przeczytanie złego podsumowania zamówienia klientowi itp. To powinno być mówione przy podpisywaniu umowy a nie po rozpoczęciu pracy. Te pieniądze odcinane są od pensji, która jest najniższą krajową. Tak samo po dwóch tygodniach pracy jak ktoś chce się zwolnić, to nie dostaje NIC. Żadnego wynagrodzenia, bo w tej firmie zapłacą ci dopiero, jak przepracujesz 140 godzin czyli około 3 tygodnie. Pracodawca ma obowiązek wypłacić pensje niezależnie od przepracowanych godzin. Jeśli nie sprzedasz określonej liczby dostępu czy produktów to mogą ci potrącić z pensji. Zdecydowanie nie polecam pracy w tej firmie!!!
Szczerze mówiąc to uczucia mam mieszane, szkolenie było naprawdę rzeczowe i przyjemne. Trenerka bardzo dobrze nakreśliła charakterystykę produktu, przekazała wszystkie potrzebne materiały i ćwiczyła z nami rozmowy. Nasi supervisorzy również byli bardzo rzeczowi, oczywiście nie mogę zarzucić im niczego, co byłoby nie okej według mnie, ponieważ to właśnie ich rolą jest pokazanie nam co robimy źle i skorygowania na przyszłość ewentualnych błędów. Największą drzazgą w oku chyba jest fakt, że jeśli pracownik nie wyrobi określonej przez „górę” normy to zostaje zwolniony do domu po połowie dnia pracy (4 godzinach) przez co automatycznie spada ilość przepracowanych godzin - a co za tym idzie - zarobku. Wypłaty oraz wszelkie premie otrzymałem na czas (u nas wypłaty były 10 dnia każdego miesiąca), a nawet wcześniej, więc tutaj jak najbardziej na plus. Praca jak najbardziej dla osoby, która ma w sobie smykałkę handlowca (bo jednak poniekąd praca polega na przedstawieniu sprzedawanego produktu) i dar do przekonywania publiki.
Dzień dobry. Czy pracownicy z długim stażem dostają umowę o pracę?
Jestem przyszłym studentem pierwszego roku, do databroker aplikowałem będąc bez doświadczenia. W ciągu kilku dni przeszedłem miłe spotkanie rekrutacyjne i fajne szkolenie. Według mnie wynagrodzenie jest dużym plusem jak na pierwszą prace, no i godziny pracy bo wszystkie wieczory wolne. polecam :)
szkoda, że w zimie są takie dymy.. jakies zbieranie liści po godzinach na cale szczescie co poniedzialek sa darmowe bananki
Czy Databroker S.A. zatrudnia studentów?
Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Jak najbardziej nawiązujemy współpracę ze studentami. W razie zainteresowania serdecznie zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numerem 507-010-42 lub 502-040-877. Można również nadesłać aplikację na adres: cv@databroker.pl Pozdrawiamy, zespół databroker S.A.
Praca odpowiada mi godzinowo, weekendy są wolne a to super opcja przy studiach zaocznych. Do tego można przyjść bez doświadczenia, praca rozwojowa. Zespół zgrany, opiekunowie projektu sympatyczni, można się dogadać w każdej kwestii. Bardzo fajna i luzna atmosfera a to duży plus. Polecam dla studentów :)
Przepracowalam 3 dni oczywiście wcześniej przechodząc 4 dniowe szkolenie, nie polecam stawki bardzo niskie, superwizorzy owszem pomocni ale jak tylko zauważa ze w międzyczasie ktoś rozmawia na temat wypłat na od razu zmienia biurko o ile stolik 80 cm na 50 cm można nazwać biurkiem, ogólnie miejsce bardzo przytłaczająca piwnica bloku mieszkalnego przy elektoralnej 12 A, w Lato gorąco parno, jadalnia blisko toalet smrod moczu niesamowity obrzydliwy, pokój relaksu jak speluna na Pradze ściany stoły podrapane. (usunięte przez administratora)
Zależało mi na dosyć szybkim podjęciu pracy i mogę polecić. Rozmowa przeszła sprawnie- konkrety. Szkolenie rownież sprawne bo tylko 3 dni, i rozpoczęcie pracy. Duże wsparcie w ciągu 2 pierwszych dni No i oczywiście pózniej. Atmosfera bardzo dobra- na plus. Polecam.
Praca przyjemna, dobra lokalizacja, miła atmosfera od samego wejścia. Polecam
Polecam. Zgrany zespół, miła atmosfera. Godziny pracy i wolne weekendy na plus.
nie miłe teksty ze strony przełożonych na temat mojego wyglądu, gdzie mogę to zgłosić? jak tak dalej pójdzie to skoczę z mostu, po prostu..
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Databroker S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Databroker S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 41.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Databroker S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 34, z czego 18 to opinie pozytywne, 10 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Databroker S.A.?
Kandydaci do pracy w Databroker S.A. napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.