databroker

Złocieniec

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 12 ocen.

Opinie o databroker

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie databroker

Agata

Nikt nie odniósł się jeszcze do zadanych przeze mnie pytań, jednak odpowiedź na nie będzie bardzo pomocna dla osób, które zastanawiają się nad dołączeniem do databroker. Zajrzałam dzisiaj na portal społecznościowy firmy. Można tam znaleźć informacje oraz relacje zdjęciowe z wydarzeń jakie są w niej organizowane. W lipcu obyło się szkolenie wyjazdowe dla pracowników, które jak widzę było również okazją do integracji. Ktoś z Was miał możliwość w nim udziału? Czy takie szkolenia odbywają się często? Widzę również zdjęcia z konkursów jakie są organizowane dla pracowników. Co myślicie o takich właśnie akcjach motywacyjnych?

Agata

@CAmógłbyś powiedzieć coś więcej o warunkach zatrudnienia w databroker? Rozumiem, że dla Ciebie wysokość wynagrodzenia była nie wystarczająca. A czy w firmie działa system premii? Jak duży wpływ ma się na wysokość swojego wynagrodzenia? Czy można też liczyć na dodatkowe benefity?

CA

Raczej beda ograniczac zatrudnienie, poniewaz bardzo pracuja nad automatyzacja calego procesu. Chwala sie nawet jakimis dotacjami na to z UE (nad recepcja wisi wielka tablica) bZ ludzmi postepowali troche jak z niewolnikami, wiec moze dobrze. W calym call center automatyzacja jest juz zaawansowanym trendem, wiec nawet nie warto zaczynac bo tak czy siak za kilka lat zostaniecie zwolnieni. A ze nie nauczycie sie tam niczego to przyjedzie wam wszystko zacznac od zera. Praca u nich wymaga poswiecen poniewaz "pensja" nie wystarcza na podstawe potrzeby zyciowe. Zapozyciac sie (z czego potem oddawac?), wykorzystywac bez konca rodzicow? Jesli takiego zycia chcecie, to tak - polecam DB :(

CA

Raczej beda ograniczac zatrudnienie, poniewaz bardzo pracuja nad automatyzacja calego procesu. Chwala sie nawet jakimis dotacjami na to z UE (nad recepcja wisi wielka tablica) bZ ludzmi postepowali troche jak z niewolnikami, wiec moze dobrze. W calym call center automatyzacja jest juz zaawansowanym trendem, wiec nawet nie warto zaczynac bo tak czy siak za kilka lat zostaniecie zwolnieni. A ze nie nauczycie sie tam niczego to przyjedzie wam wszystko zacznac od zera. Praca u nich wymaga poswiecen poniewaz "pensja" nie wystarcza na podstawe potrzeby zyciowe. Zapozyciac sie (z czego potem oddawac?), wykorzystywac bez konca rodzicow? Jesli takiego zycia chcecie, to tak - polecam DB :(

tomek

Databroker poszukuje na stanowisko specjalisty ds. telefonicznej obsługi Klienta w ramach znanego wydawnictwa. Praca polega na telefonicznym oferowaniu produktów wydawnictwa firmom.Podają, że może to być praca dla studenta. Czy pracuje jakiś sudenta na takim stanowisku?? Da się to pogodzić??

anonim

pracowałem w Databroker . Trzebabyło umieć omijać prawdę, inaczej kicha. Mnie ta praca wykończyła.To prawda wywalili ludzi z zaskoczenia, ale ludzie tam pracowali bo nie mieli innego wyjścia. Z centrali zawsze się czepiali nawet o przecinek.Jak wyrabiałeś normę to mogłeś opowiadać bzdury.O tak zwanych superwajzorach szkoda gadac dla nich zero szacunku dno.

Daniel

Ja w tej firmie byłem tylko na szkoleniu jeden dzień tam taka atrakcyjna blondyna prowadziła szkolenie odrazu wyczułen co to konsultant zarobisz tyle ile sprzedaż po prostu nie masz gadane nie masz szans się utrzymać źle tam sprzedaż coś to jeszcze ci odciagną od pensji mam pytanie do mieszkańców Złocieńca gdzie oni się teraz wynieśli bo dzisiaj w tym miejscu jest Centrum Integracji Społecznej.

maciejko

też mi się wydaje, że nie ozna się tak uprzedazać do tej firmy mając na uwadze rzeczy, które działy się jakieś dwa lata temu... sam sę zastnawiam jak to wszystko ma funkcjonowac i czy jest sesns się tam zatrudniać, ale powiem Wam, że ja to nie widzę innego rozwiązania jak samemu się o tym przekonać po prostu.

becia

no przeszła ale w jaki sposób- w godzinę usunęli ponad 20 osób, tak po prostu , pod presją kazali podpisac wszystkim rezygnacje i kazali iść na ulicę. szok po prostu, zatkało wszytkich i zostali bez pracy, okresu wymówienia i pewnie bez kasy.....

Andrea..

Firma z dniem dzisiejszym przeszła do historii ZłociencA !

kupa z musztardą

Kiedys to jeszcze bylo fajnie jak dzwoniłam zarabialam nawet na bonusach szło sie dorobic kasy jakiejs ladnej potem sie zmieniło jak tylko zaczeli wymieniac kadre, zaczeli motac sie na bazach i jaki juz numery nie pasowały do poradników to dawali nam panorame firm i z tego co wiem dalej tak robia, ja przezyłam to że byłam chora i w trakcie zwolnienia zadzwonili ze brakuje kadry i jestem super potrzebna poprosili abym pracowała po czym okazalo sie że nie zapłacili mi za ta prace a to bylo okolo 200 zł do wypłaty. gdybym była na tyle madra to bym lezała i zdrowiała. a ewenementem jest to ze osoba która jest odsuinieta od becka dalej dzwoni tyle ze na koncie innej osoby i która jest aktualnie trenerem robi takie przekrety. coz wszystko to jeden wielki przekret nie wiem jak długo jeszcze wytrzymam

anonim

opowiem wam prawdę o databroker w złocieńcu... to jedno wielkie jawne oszustwo, oszukuje sie tam pracownikow i klientów, reklamujac się zapewniaja ze zarobki wynosza 10zl/h brutto, po czym okazuje sie ze dopiero po wyrobieniu tzw normy, a zeby tego dokonac trzeba miec ogromne szczescie, wiec zarabia sie 7zł/h brutto. Oczywiscie gdy norma nie jest wyrobiona zaczynaja sie pretensje, doszkalania za ktore juz nie placa, na tablicy wypisuja kto ile sprzedal, porównuja, krzycza nad głowa, każa okłamywac ludzi, sprzedawac im poradniki które ich nie dotycza, byle wcisnac jak nie ksiegowej to sekretarce, pracownikowi biurowemu nawet sprzataczce, niech ma i niech sie potem martwi, co z tym zrobic. Wyliczaja prace co do sekundy, wiec kazde wylogowanie sie z systemu jest odjete od pensji. Nie jest to praca dla ludzi uczciwych, ktorzy nie maja sumienia wciskac tego badziewia. Pomijajac juz fakt ze po 3 godz gadania tego samego nie wiesz jak sie nazywasz, wiec trafiasz na dywanik wysłuchujac ze odpuszczasz i od ciebie zalezy czy firma prywatna wezmie poradnik dla jednostek budżetowych. Tyle wystarczy, choc mozna napisac o wiele wiecej, chociazby o umowie, gdzie np zwolnienie lekarskie platne jest dopiero po przepracowaniu 3 miesiecy. Jesli ktos jest madry to w ogole sie tam nie pokaze, a jesli juz wpadnie na taki pomysł to niech szybko ucieka...

anonim

Witam.Pracowalem tam jakis czas...powiem wam ze ogolnie databroker w zlociencu to porazka!!!papieru w toalecie nie ma,tylko jak im sie chce to poloza, za szkolenia nie zaplacili ,a mieli zaplacic!!!9 sprzedazy i 10 zl minus podatki i wielkie g...na reke!! dadza ci na poczatku...cos fajnego ze ty juz sobie dobrze radzisz i robisz ponad norme 11-15szt ,chwala cie a potem nagle mowia ze odsuneli cie od tego, bo cos tam zle robiles....i dadza ci takie cos...ze nie robisz wogole normy a potem powiedza NARA!! NORMY NIE ROBISZ!!,i tak konczy sie twoja praca w databroker!!to sa oszusci,oni dobrze tam graja!!!!świeta trojca zgadanych osob ktorzy krzycza ci nad glowa DAWAJ DAWAJ,i ludzi po cichu tez ladnie obgaduja...Naprawde robia tam osoby ktore musza!!!!bo innej roboty nie ma!!!

anonim

Moze sobie Ola pisac takie pierdoły,a ja wiem swoje.....Z czystej ciekawosci poszłam do data broker w Złocieńcu i co ujrzałam....panią kierownik biegającą i krzyczącą do pracowników.Nowo przychodzących do pracy i szkolenie nikt miło nie wita. Byłam na sali....zgroza. Tam nie było chyba kontroli BHP!!!!!! Konsultanci nie maja przerwy na śniadanie,a przecież siedzą cały czas przy swoich stanowiskach pracy.Posiłki spożywają między połączeniami!!!! Nad głową kierownictwo które żąda cudów !!!! Obiecuja dużą płace a wychodzi na to że trzeba WCISNĄĆ 9 ksiązek,za niebagatelną kwote,w ciągu DNIA by zarobic stawke godzinową 10zł-podatek,-składki zusowskie(usunięte przez administratora)Ale dzisiejszy rynek pracy jest jaki jest i dlatego kto tam pracuje to tylko z musu a nie z przyjemności!!!! A pani Ola jest kierowniczką więc sie madrzy bo już nie musi normy na telefonie wyrabiać tylko popedzać pracowników!!!! Nie ma tam dobrego kierownictwa które by zachęcało do pracy i dawało otuchy gdy coś nie wychodzi!!!!! Potrzeba tam nowego powiewu powietrza...nowego kierownictwa!!! Na dzień dzisiejszy to widzę tam nie ład i syf!!!

OLA

Witam, opinie są niesprawiedliwe i kłamliwe. Praca w tej firmie nie jest dla każdego, trzeba niestety wykazać się pracowitością i chęcią do pracy. Osoby, które szukają ciepłej posadki to rzeczywiście pracy tu nie znajdzie. Mają dogodne warunki pracy, możesz tu dorobić sobie do swojej pensji,kmoże to być twoja druga praca bez wielkiego wysiłku.Dużo osób już dziś jest kilkuzawodowcami i nikogo to nie dziwi. Pozdrawiam wszystkich

marzena

detabroker firma oszukuje na kazdym kroku sama tam pracowalam od poczatku i do tej pory wyplaty nie dostalam chociaz przynioslam numer konta jak mi kazali oszusci nie polecam

Gaga

No cóż....smutne ale prawdziwe," robią kasę "na szkoleniu ciągle nowych osób, nie wywiązyją się z umów, oszukują przy naliczaniu wynagrodzeń, nie przetrzegają podstawowych przepisów bhp itd, itd, aż dziwne że ten zakład nadal działa ....a może nikomu się nie chce zato "wziąć" bo w sumie oszukują na zbyt małe kwoty...ale za to zbyt wielu ludzi

Zostaw opinię o databroker - Złocieniec

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie databroker