APS Poland S.A.

2.2 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o APS Poland S.A.

były PayPAL
Były pracownik
 Pytanie

Praca ogólnie świetna, z domu, klikanie w komputer za jak na taką pracę całkiem duże pieniądze, zero kontaktu z drugim człowiekiem (brak słuchawki), zero wymaganego doświadczenia, pracowało sie kiedy chciało, ja akurat nie miałem zadnych problemów z TMami ale wiem że nie byli oni zbytnio "reliable" dla niektórych osób. A co do ludzi "zdenerwowanych" o zwolnienie XD Ludzie jesteście na ZLECENIU, na projekcie TYMCZASOWYM i jeszcze płaczecie o brak wypowiedzenia ? Czytajcie ze zrozumieniem to co podpisujecie bo macie w umowie WYRAŹNIE napisane że umowa może być rozwiązana natychmiastowo z ważnych powodów.

6
Zdenerwowana
Pracownik
 Pytanie

Chciałam spytać, jakim cudem podczas rekrutacji do Bolta 3 na 4 osoby otrzymały awans z innego projektu? Co to za koleżeństwo? Znajomość projektu nie miala jednak znaczenia, czy to obiecane posadki dla osób z zamkniętych projektów PP?

lecicie sobie w *****
Były pracownik

Po masowym zwolnieniu mnóstwa pracowników z tymczasowych jak i stałych projektów APS nie jest w stanie wypłacić rachunków na czas. Powinnam mieć pieniądze w piątek, a kadry lecą sobie w (usunięte przez administratora)i w dalszym ciągu pieniędzy nie ma. Przypominam, że umowę rozwiązano praktycznie z dnia na dzień i jeszcze muszę się upominać o kase. Wcześniej zdarzył się wyciek danych, dostałam PIT innej osoby i po zgłoszeniu tego nie otrzymałam żadnego przepraszam, totalnie nieprofesjonalne zachowanie - tu chodzi o naruszenie rodo więc sprawa mogłaby pójść dalej. Rachunki rzadko kiedy były na czas, często kwoty się nie zgadzały i samemu trzeba było się upominać o własne pieniądze. Menadżerki okazują 0 jakiejkolwiek empatii, nie znają słowa dziękuję ani przepraszam. Poprawcie pracę całego APSu, bo to co się odpie*dala w tym momencie przechodzi ludzkie pojęcie. Od „team leaderów” aż po kadry. Tragedia.

Zdziwiony
Były pracownik
@lecicie sobie w *****

Jestem zdziwiony reakcją Twoją jak i innych oburzonych ludzi co do zwolnień. Fakt nie jest fajnie, że zostaliśmy zwolnieni z dnia na dzień ale tak naprawdę pamiętam pierwszy dzień kiedy podpisywaliśmy umowy była wtedy taka dziewczyna co opowiadała co i jak i mówiła o tym, że projekt jest tymczasowy. Co do rachunków to ja też zgłaszałem się mailowo po rachunek i większego problemu nie było.. nie zgadzał się jeden co napisałem i dostałem informację abym zgłosił się na projekt i oni też zgłaszają i przy następnym rachunku wszystko było ok. Jak będzie kolejna rekrutacja to znowu się zgłoszę bo praca zła nie jest, stawki są w sumie nie najgorsze a i nie miałem nigdy większego problemu z załatwieniem różnych rzeczy z nikim :)

Projekt PP
Były pracownik

Ta firma to jedna wielka porażka, aps pod każdym względem zawodzi- brak zachowania okresu wypowiedzenia, brak dobrego kontaktu z team menagerami, dodatkowo za każdym razem proszenie o wypłatę własnych pieniędzy bo rachunki źle wystawione. Nie polecam firmy.

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Zadzwoniła do mnie pani, zaprosiła na rozmowę, umówiliśmy się na konkretny termin, dostałem na maila zaproszenie do pokoju na teams. O równej godzinie się zdzwoniliśmy na kamerkach, opowiedziałem o sobie, dostałem kilka pytań czy widzę się jako konsultant oraz zapoznałem się z pytaniem, miałem 10/15 minut na przygotowanie się - miałem zaproponować kredyt i przekierować do doradcy. Ocena rozmowy i wynik od razu - na końcu informacja o szkoleniach, trybie pracy itp. Miło, lekki stres, ale nie ma czego się bać.

Pytania

Czy widzę siebie jako konsultanta? Czy widzę siebie w pracy z klientem? Jakie mam hobby, zainteresowania?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Były pracownik Netflix
Były pracownik

Świetna praca, bardzo miła atmosfera, pracowałem zdalnie, wypłata na czas, jedyny minus to dyspozycyjność ale dało radę się zamieniać z innymi pracownikami zmianami

Marzanna
Kandydat
 Pytanie
@Były pracownik Netflix

A jakie wynagrodzenie i jakie obowiązki?

Były pracownik
Były pracownik
@Marzanna

Mi wychodziło 20 brutto, ale że jestem student to i 20 na ręke, dodatkowo ciągle łapałem się na premie, 5 razy z 6 miesięcy pracy więc wychodziło mi coś koło 22zł jak na standardy Polskie to dosyć dobra płaca

Marzanna
Kandydat
 Pytanie
@Były pracownik

Dzięki, dosyć dobra płaca, jak dostajesz brutto na rękę, bo inaczej niestety bieda, a nie można być wiecznie studentem, tym bardziej do 26 roku życia, o czym pracodawcy zdają się nie pamiętać. A co robiłeś?

smol PP
Były pracownik

Zespół APS jak najbardziej na plus, atmosfera w zespole świetna, zawsze czułam się jako część tej firmy i dawałam z siebie wszystko. Stawki na dobrym poziomie, pieniądze na czas. ALE. Jak zobaczycie ogłoszenie z jakimkolwiek projektem „z branży finansowej” - nie polecam. Firma dla której APS nas zatrudnił kilka dni przed końcem miesiąca stwierdziła, że jednak nas tylu nie potrzebuje i zostaliśmy o tym poinformowani dosłownie 2 dni przed zwolnieniem. I to nie 5 osób, a z 200, z różnych projektów. Wiem, że to nie jest wina APS, dlatego ocenę daję neutralną, ale na prawdę trzymajcie się z dala od projektów PayPala, bo to jest cyrk na kółkach.

Pracodawca

@smol PP

Dziękuję za Twoją opinię. Wiem, że jest to trudna sytuacja, za która przepraszam i robimy wszystko , by jak największą ilość osób zatrzymać w organizacji. Pozdrawiam, Magda Shamiri, Manager ds. PR, EB i Rekrutacji

przesada
Były pracownik
 Pytanie
@smol PP

Rozumiem, że wszystkim jest przykro i teraz ciężko będzie naprawić nadszarpniętą opinię na temat APS, ale dziś to już totalne przegięcie. Ostatnia wypłata, na której każdemu z nas zależy, bo jesteśmy bezrobotni - rachunki nie zostały wystawione i musimy czekać kolejne (jak dobrze pójdzie) 5 dni na nasze pieniądze? za co mamy się utrzymać? czy nie powinniśmy być priorytetem przy wystawianiu akurat tych rachunków? Osoby z innych projektów i te, które nadal pracują jutro dostaną pieniądze, a my mamy się martwić.. ostatnie pieniądze muszę wydać, żeby zamówić taksówkę i zwrócić wasz sprzęt, dramat.. nie mogę się doczekać tego ostatniego przelewu, na prawdę nie chce mieć z wami już nic wspólnego

Ja
Były pracownik
@smol PP

Niestety na żadnym innym projekcie nie zarobisz tyle, co na pp. Za 14-15 zł na godzinę netto to ja wolę kleić kartony niż użerać się z klientami przez telefon i błagać o wyjście do toalety.

Ja
Były pracownik
@przesada

Może ma to związek z tym, że jak już ktoś pisał, na papierze będzie okres wypowiedzenia 14 dni (którego realnie nie było), więc ostatnią wypłatę przeciągnęli na koniec tego okresu.

Poi123
Pracownik
 Pytanie

A to racja jest @zniesmaczony.. ja też pisałam do kadr o zaświadczenie i do dzisiaj cisza.. próbowałam dzwonić to też mi jakaś babka powiedziała że nie wiedzą co z naszymi wypowiedzeniami.. co jest śmieszne! My wiemy, to nie wystarczy? Nie dość że wywalili nas jak śmieci to jeszcze nas blokują żeby móc iść dalej.. słabe mega.. Może trzeba to gdzieś zgłosić wyżej? :/

Zniesmaczony
Pracownik

Nie dość że nasz wszystkich zwolnili z dnia na dzień to w dodatku jak się do kadr zadzwoni to Pani mi dzisiaj powiedziała że nie wie z jaką data będzie wypowiedzenie.. więc nawet nie mogę się zarejestrować w urzędzie pracy bo zaświadczenia też nie może zrobić ???? Kpina! Nie polecam ani PP ani APS

fired
Były pracownik

Ostatnia sytuacja z masowym zwalnianiem pracowników „bo paypal chciał” mnie załamała. Rozumiem, że klient nasz pan, ale uważam że pozwolenie na takie traktowanie swoich pracowników jest nieprofesjonalne i żenujące. Prawda, że firma próbuje nam pomóc w znalezieniu miejsca na innych projektach, ale czas który na to poświęcają powinni przeznaczyć na rozmowy z paypalem, szczególnie że tego typu sytuacja z PP nie dzieje się po raz pierwszy i każda tego typu akcja stawia APS w złym świetle. Poza tym dramatem, który zostawił ludzi bez środków na życie i opłaty jak studia - warunki pracy ogólnie były dobre jak na korpo, (pomijając niestety chory system przerw) całkiem przyjemnie się pracowało. Mimo wszystko wystawiam ocenę negatywną za bezczelne potraktowanie pracownika. Cały czas powtarzano, że nie mamy czym się martwić, że projekt jest stały i będzie się rozwijać - w międzyczasie znacznie zmniejszono nam ilość godzin, zatrudniono tymczasowo ludzi, po chwili ich zwolniono i pare miesięcy później wielkie wypierdalanie wielkiej części KILKU PROJEKTÓW NA RAZ… dając nam zaledwie tydzień na znalezienie nowej pracy.

Pracodawca

@fired

Dziękuję za Twój komentarz. Rozumiem, że nie jest to łatwa sytuacja :( Robimy wszystko, by jak największą ilość ludzi zatrzymać w organizacji. Pozdrawiam, Magda Shamiri, Manager ds. PR, EB i Marketingu

Kasia
Kandydat
 Pytanie

Jak wyglada sprawa sprzętu jeśli chodzi o home office? Czy komputery, które dają trzeba brać czy można pracować na swoim laptopie?

smol PP
Były pracownik
@Kasia

dostajesz komputer z monitorem lub dwoma, zależy od projektu :)

Były pracownik
Były pracownik

Praca była nardzo przyjemna. Odpowiadała pod każdym względem, jednak jeśli chodzi o jakiekolwiek informacje to panuje chaos. Po dniu w którym dostaliśmy pozytywny feedback, byłem zapewniany o dłuższym czasie pracy na projekcie, całe wakacje ułożone pod PP tak aby godziny które na nas wywierali zgadzały się oraz nadciągające wakacje były już rozplanowane co do dnia. Dzięki tej firmie wszystkie moje plany posypały się i mimo zapewnień o dalszej współpracy nagle zostaliśmy pozostawieni na lodzie z dnia na dzień bez żadnych skrupułów. Rozumiem że zakończenie projektu było rychłe, ale mydlenie ludziom oczu ustawianiem grafiku na następny miesiąc oraz wmawianie nam ile jeszcze godzin trzeba dobrać było jednoznacznie budujące nas do dalszej współpracy. Wakacje tylu ludzi zostały zrujnowane razem jakimikolwiek planami od tak z dnia na dzień. Zero szacunku dla ludzi, zostaliśmy zwolnieni jak niepotrzebne za drogie sprzęty bo przecież nagle w mgnieniu oka stawiają projekt na tańszych pracownikach w innym kraju. Nie życzę nikomu aby został potraktowany tak jak my przez tą firmę.

Michał
Były pracownik
 Pytanie

Również chciałbym podzielić sie negatywna opinia na temat projektu PP, z dnia na dzień bez żadnej informacji podziękować przez wpis na grupie ponad 100 pracownikom to jest skandal i kompletny brak profesjonalizmu. Osoby wyżej postawione zajmujące się projektami widocznie kompletnie nie liczą sie z pracownikami, nawet jeśli decyzja o zwolnieniu wyszła od PP to Aps jako firma powinna mieć takie wynegocjowane warunki które uniemożliwiałby zwolnienie w ciągu jednego dnia takiej ilości pracowników. Kontakt z team leaderami również pozostawia wiele do życzenia, aby uzyskać odpowiedź albo jakas pomoc na jakikolwiek temat na platformie teamsy czekać 3 4 dni? Nie odpisywanie na wiadomości, nie odbieranie telefonów to chyba standard u niektórych team leaderów. Praca sama w sobie była bardzo przyjemna ale podejście do pracownika bardzo słabe.

PP to żart
Pracownik
 Pytanie

Nie polecam projektu PP, to co się stało to wstyd i totalna porażka Majorel/APS. Jestem szokowana ze taka sytuacja może wgl mieć miejsce. 5 dni przed końcem miesiąca zostaliśmy poinformowanii ze zdecydowana większość zostanie zwolniona i tutaj uwaga, O tym kto zostanie zwolniony zostaniemy poinformowani 2 dni przed końcem miesiąca (sic!). Zero poszanowania drugiej osoby Ciekawi mnie czy firma PP jest świadoma jakie praktyki stosuje jej kontrahent? Zdecydowanie odradzam!

Poszkodowana
Były pracownik
@PP to żart

Podobnie jak koleżanka też otrzymałam te nie za fajną wiadomość, ale chyba zapomniałaś że te cięcia były właśnie decyzją PP a nie APSu

Monika
Były pracownik
@PP to żart

Tez mi smutno, bo byla to fajna praca. Natomiast przeciez od samego poczatku mowili, ze to projekt tymczasowy. Nie wiem w jakiej grupie bylas, ale moj projekt trwal nawet miesiac dluzej niz poczatkowo mowili. Bylam gotowa, ze sie skonczy, wiec zadnego zalu nie mam.

Maciej
Pracownik
 Pytanie
@Monika

Niby tak, ale jednak okres wypowiedzenia na umowie wynosi 14 DNI, my dostaniemy pewniej na dniach wypowiedzenie ALE TE 14 DNI BĘDĄ ZAGRAFIKOWANE JAKO DNI WOLNE! Więc nie macie racji, nieważne że jest to decyzja PP, jednak APS wyrzuca pracowników z zachowaniem okresu ale bez możliwości pracowanie, kabaret!!! DLA WSZYSTKICH PRZYSZŁYCH PRACOWNIKÓW TEJŻE SPÓŁKI - UWAŻAJCIE NA TO CO MÓWIĄ PODCZAS REKRUTACJI I PODCZAS PRACY - MOŻECIE JĄ STRACIĆ W CIĄGU JEDNEGO DNIA I ZOSTAĆ WYRZUCENI JAK ZWYKŁE, NIEPOTRZEBNEGO ŚMIECI. Ciekawe czy tym razem biedny manadzerzy będą znów musieć dzwonić do agentów z prośbą o powrót. Może ktoś szanowny decyzyjny z ciepłej posadki wziąłby się za to, a nie wyręczał się biedakami, którzy zbierają cały gnój Waszej firmy na siebie??!!!!

to samo
Były pracownik
@Monika

U nas projekt z kolei zapowiadano jako stabilny i nastawiony na rozwój. I to samo! Dzisiaj zwolniono serki pracowników, informacja na wieczor przed ostatnim dniem pracy XD to, ze decyzja należala do PP nie świadczy o tym, ze APS powinien na takie warunki traktowania swoich pracowników przystawać. Kazali nam czekać na decyzje kto wylatuje, a kto zostaje. Totalna porażka, odradzam prace w APSie, który pracowników ma głęboko w dupsku

1
BOLT
Pracownik

Cześć, chciałam się podzielić swoją opinią na temat tego projektu. Najlepierw od strony APS: rozumiem, że szkolenie przeprowadza APS, jednak to szkolenie to trochę porażka, nagrane filmiki w nieznanym angielskimi akcencie, które nie poruszają praktycznie kwestii, na których oparta jest dalsza praca jako CS. Nic się z tego nie nauczyłam. Druga sprawa to kontakt z odpowiedzialnymi za jakość, zadaje się pytania, na które odpowiedzi nie znają lub nie potrafią wytłumaczyć osoby, które zajmują się ocenianiem jakościowym pracy agentów. Trzecie - system do liczenia czasu pracy, rozumiem, że serwery mogą być przeciążone, ale często nie działają. Problem pojawia się, gdy wbijasz się na przerwę i chcąc z niej wyjść, nie masz możliwości. Managerowie piszą, że nie mogą wtedy tego edytować, mimo że normalnie już siedzi się i świadczy zlecenie. Albo podczas wyjścia z pracy, trzeba czekać czasami 10-20 minut po zmianie, by prawidłowo zakończyć w systemie pracę, żeby wypłata się zgadzała i nie było żadnych uwag. Co do samego Bolta, komunikacja z jego pracownikami, którzy są odpowiedzialni za sprawy, o których nie mamy często pojęcia, powinni pomagać. Jednak system komunikacji to tragedia, nie odpowiadają na pytania, których nie idzie znaleźć nigdzie w materiałach, a jeśli już uzyska się odpowiedź, to po baaaardzo długim czasie. Jest też przerzucanie odpowiedzialności z jednej osoby ma drugiej, byśmy mogli rozwiązać jakąś sprawe. Trzeba wtedy zadać pytanie w innym miejscu i jest kolejne czekanie, klienci się denerwują, agenci również. Także kwestia wprowadzania przez Bolt nowości - często dowiadujemy się od klientów, że pojawiło się coś nowego. Takiej sytuacji w ogóle nie powinno być. Praca głównie jest przyjemna, stawka konkurencyjna i wypłaty na czas, jednak takie niuanse, które wymieniłam, sprawiają, że praca w danym czasie staję się bardzo nieprzyjemna, mimo dawania z siebie 200%

A
Pracownik
@BOLT

Zgadzam się, szczególnie jeżeli chodzi o kontakt z oddzialem w warszawie, jesteśmy zostawieni sami sobie, nie otrzymujemy odpowiedzi na pytania, trzeba się upominać X razy, żeby załatwić sprawę, której nie możemy, bo nie mamy dostępu do pewnych narzędzi. Ostatnio także informację przekazane kierowcom na maila to żart. Jest piekło, a warszafka nie pomaga bo ma wolne, ale żeby popełnić taki fuckup, to naprawdę trzeba się postarać.

Kandydatka
Kandydat

Nie polecam kontaktu z Oddziałem w Poznaniu, szczególnie z jej asystentem ds rekrutacji - p. Julią - PORAŻKA.

Pracodawca

 Pytanie
@Kandydatka

Dziękuję za komentarz. Czy może Pani udzielić więcej informacji co się stało? Pozdrawiam, Magda Shamiri Manager ds. Pr, EB i Marketingu, magdalena.shamiri@majorel.com

zdezorientowany człowiek
Kandydat

Wysyłam swoją aplikację drugi raz na stanowisko Konsultant infolinii przychodzącej dyskontu, wymagania spełniam , doświadczenie mam, a jednak za każdym razem nie dostaje odpowiedzi. Mimo, że ogłoszenie jest bardzo często odświeżane..

Julia
Pracownik
@zdezorientowany człowiek

Ja czekałam na telefon 2 tygodnie, także proszę być spokojnym - oddzwaniają :)

Katarzyna
Pracownik
 Pytanie

Jak długo jeszcze potrwa praca zdalna? Planujecie otworzyć biuro?

Julia
Kandydat
 Pytanie

Po jakimś czasie oddzwaniają, kiedy wysle się CV?

Zwolniony
Były pracownik
 Pytanie

Witam jak wiadomo dużo opini o firmie jest tu pousuwanych wiec nie liczę ze moja przetrwa Jedyny plus tej firmy to tygodniówki (które nie zawsze są w ciągu tygodnia na koncie No ale w większości przypadków) Na minus Zwracanie sie do ludzi misiaczki Brak szacunku do czasu wolnego pracownika (firma wymienia sprzęt przyjedź se po pracy odebrać komputer i obowiązkowo zabierz jeszcze monitory bo przecież musisz, nieważne ze masz swoje w domu) Karty zadań za oceny klientów ? Wszystko super szkoda tylko ze większość ocen jest nieuzasadniona i najczęściej klienci oceniają paypal a nie twój wkład jako pracownika I co później ? Później zwolnienie bo to juz kwestia farta czy uda ci sie pozytywnie ogarnąć kartę zadań Wiec w ogólnym skrócie zero jakiegokolwiek odczucia stabilizacji czy tego ze będę miał prace za tydzień czy za miesiąc Każde święto pracuj i nie ze lepsza stawka musisz bo jak na l4 pójdziesz to nie masz premii za dany miesiąc 3 minuty przerwy na godzinę pracy A jak powiesz ze cos ci nie odpowiada to zasłanianie sie tym ze przecież dużo czasu zaoszczędza sie na pracy zdalnej wiec nie sap bo jeszcze cie zwolnimy

Zadowolony pracownik
Pracownik

Pracuje w firmie już kilka lat. Przeszłam przez kilka projektów. Jak wszędzie są plusy i minusy. Jeżeli ktoś się interesuje życiem firmy wie z czego to wszystko wynika. Komentarze, które maja wyłącznie negatywny wydźwięk wynikają z niewiedzy osób wypowiadających się, brak zaangażowania w życie firmy. A więc, krótko podsumowując: jak ktoś przychodzi tu aby naprawdę pracować to praca dla studenta jest idealna (zlecenie). Jeżeli chodzi o umowę o pracę to najpierw należy sobie samemu przedstawić wymagania a później przeanalizować czy dana oferta jest zbliżona do naszego obrazu.

Zostaw merytoryczną opinię o APS Poland S.A. - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w APS Poland S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy APS Poland S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 140.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w APS Poland S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 111, z czego 12 to opinie pozytywne, 73 to opinie negatywne, a 26 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy APS Poland S.A.?

    Kandydaci do pracy w APS Poland S.A. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

APS Poland S.A.
Przejdź do nowych opinii