Opinie o Zibi S.A. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie Zibi S.A.. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w Zibi S.A. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja biżuterii i zegarków

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Zibi S.A. w Warszawa

Agnieszka
Inne

@Szczera, a mogłabyś rozwinąć swoją wypowiedź i ją uargumentować? Ważne, żeby ten wątek zapełniały tylko merytoryczne i dokładne wpisy o Zibi jako pracodawcy. Rozumiem, że nie polecasz pracy w centrali tej firmy. Co wpływa na Twoją opinię?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mada

Przyznam, że nie da się tego czytać, bo głowa boli. Ja mam taką propozycję, bo Internet wszystko przyjmie! Zapraszam osoby zainteresowane do siedziby można porozmawiać z osobami, które tu codziennie przychodzą do pracy, daje sobie 2 rece uciąć, że usłyszycie prawdziwe opinie i na pewno odmienne od tego co wypisują tutaj ludzie, osoby którzy po prostu zostały zwolnione lub sami mają świadomość że ich praca tutaj pozostawała wiele do życzenia. Przeszłam wiele korpo i "prywaciarzy" również, wiem jaki jest wyścig szczurów w korpo, czego u nas nie doswiadczysz. Jak szlam do zibi to tez myslalam, po tych opiniach, ze ide tylko dla sprawdzenia siebie na rozmowie. Ostatecznie przyjęłam pracę i nigdy bym nie pomyślała że to będzie moja najlepsza praca w życiu. Od 5 lat awamsowalam 4 razy i ciągle czuje, że się rozwijam. Firma daje ogromną odpowiedzialnosc, swobodę decyzji i samodzielność, rzadko spotykane w wielkich korpo, tam na zatwierdzenie 1 layout czekasz aż przejdzie przez x- dyrektorów, leaderow itd z których każdy ma inną wizje. Ja nie rozumiem tych komentarzy tutaj. Zgadza się, że jest dużo leanu, my się co ciągle uczymy, ale w żadnej innej firmie nie miałam takiej swobody działania przy jednoczesnym ogromnym rozwoju. Nie będę się rozpisywać zapraszam do biura można spotkać tu bardzo inteligentnych ludzi, z którymi pracuje od ponad 5 lat i nadal Ci sami, czyli jednak ktoś zostaje dłużej ;) można zapytać w realu nas o zasady pracy. Nie twierdzę że nie ma raportów, procedur itd.sa, i bardzo dobrze że są bo w innych firmach ich nie ma, i wtedy każdy robi sobie co chce, a gdzie tu odpowiedzialnosc pracy zespołowej? Bylam w takich firmach, kazdy blad powoduje szukanie winnych, nikt nie czuje się odpowiedzialny za zadanie, w takiej firmie spróbujcie wytrzymać, a jest ich na rynku cala masa :( W Zibi trzeba naprawdę stać na strazy checi do rozwoju, do zmian, wyjsc ze strefy komfortu, ale umówmy się niewielu chce to zrobić, bo to wymaga pracy. Dodam że są takie korpo jak McKinsey--> polecam orke do 24 lub 1 w nocy codziennie:( za żadne pieniądze nie da się tego zniesc. Mogłabym pisać wiele jeszcze, ale zakończę to jednym myślę dość trafnym zdaniem, cytatem pewnej znanej osoby: "ludziom którzy nic nie robią mogą przytrafić się tylko dwie rzeczy: nic lub zle rzeczy" --> myślę, że to intratna sugestia dla wielu osob na forum.

NICKY
@Mada

Od kiedy firma ZIBI jest korporacja ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Andrzej
@Mada

Mi się podoba

Agnieszka
Inne

Czy ktoś z obecnych na forum brał ostatnio udział w rekrutacji do Zibi? Jak wygląda cały proces kwalifikacyjny? Jaka atmosfera panuje w trakcie rozmowy o pracę? Z jakim skutkiem zakończyła się rekrutacja? Odpowiedzi na te pytania przydadzą się potencjalnym kandydatom o pracę w Zibi.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jakiś czas po odejściu

Jest to tylko i wyłącznie moja opinia oparta o własne doświadczenie. Postaram się wymienić minusy i plusy. Niestety tych pierwszych więcej. Nigdy nie rozumiałem "filozofii" tej firmy. No cóż, nie wiem jak w "zegarkach", ale w muzycznym jako DK: jesteś doradcą klienta, księgowym, magazynierem, sprzątaczką. Przez to, często brakowało czasu na zapoznanie się z nowym asortymentem. Byłem piekarzem, który nie próbował swoich bułek. System premiowy, to był żart. Dziś jest chyba nawet gorszy. Aby zobaczyć pierwszą kasę z premii musiałem sprzedać kilkadziesiąt tysięcy netto, aby przebić "próg" i zacząć zarabiać premię od każdego klienta. W jaki sposób to ma motywować? Nie wiem. Lecimy dalej. Jak ktoś wspomniał poniżej - raporty., raporty, raporty. Czy ktoś je w ogóle czyta?! :) Masz podać pomysł na usprawnienie, nawet jak nie masz pomysłu. Po prostu trzeba to odhaczyć w tabeli i basta. W sklepie powierzchnia magazynowa, praktycznie nie istniała. Po tym jak wyciągnąłem towar (np. pianino cyfrowe, które było schowane z innymi 20 pianinami na powierzchni 5m2), byłem ubrudzony i spocony, a jako pracownik zibi mam być czysty i pachnący, nie raz więc chciałem iść do domu aby wziąć prysznic(btw. brak klimatyzacji i 30 stopni w salonie często dawał się we znaki). Na szkoleniu Pani mówiła o systemie zwanym lean, natomiast nigdy nie odwiedziła naszego salonu, i miałem wrażenie, że to wszystko odbywa się gdzieś w alternatywnej rzeczywistości. Stolica ma swoją, a sklepy własną. I niestety jest tego cholera więcej a szkoda... Z plusów: pracują tam naprawdę fajni ludzie (wliczając RKS,KRKS ;)), którzy służą wsparciem. Atmosfera jest ok. Nikt na mnie nigdy się nie darł. Często można pogadać z PH danej marki. Sama obsługa klienta wchodzi w krew po jakimś czasie, bo siedzisz w środowisku, które lubisz i zaczyna być lepiej i lepiej. / Sporo wyniosłem dla siebie, dużo się nauczyłem i do dziś z tego korzystam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Pani rekruter nawet nie stawiła się na umówioną rozmowę, rozmowa miała odbyć się w kawiarni, brak jakiejkolwiek wiadomości o możliwym spóźnieniu czy też ustalenia innego terminu rozmowy, NIE POLECAM!

Pytania

-

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Serwisant Rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(840 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Magazynier
Opacz-Kolonia
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(41 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik Regionalnej Sprzedaży
Słupsk
Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka S.A.
(31 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Agnieszka
Inne

W jaki sposób firma Zibi wynagradza i docenia swojego pracownika? Czy można liczyć na dodatkowe profity na przykład w postaci pakietu socjalnego? A może firma oferuje zatrudnionym w niej osobom dofinansowanie do kart sportowych lub na dojazdy do pracy? Każda rzetelna wypowiedź jest pomocna dla osób poszukujących informacji na temat tego pracodawcy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kazia
@Agnieszka

Wynagrodzenia są ok. przy większym zaangażowaniu można wypracować niezłą premię. Są karty sportowe, opieka medyczna, fajne oferty na zakupy towarowe (zegarki, instrumenty muzyczne)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
alcapone
@Kazia

Wynagrodzenia - Co dział i kompetencje to inna płaca. Nie każda osoba ma premie (w kopercie). Karta Multisport - płaci się, nie za całość, ale trzeba do niej dopłacić. Socjalu brak - nie ma tu czegoś takiego jak jubileusz, 13tka, czy pod gruszą. Dofinansowania na dojazd do pracy również nie ma. Wynagrodzenie i ewentualne premie - tu wszystko zależy od kierownika danego działu. Chce to da, nie chce to nie da.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Agnieszka
Inne

Na stronie Zibi pojawiło się nowe ogłoszenie o pracę. Obecnie jest prowadzona rekrutacja na stanowisko Doradcy Klienta. Czy ktoś posiada jakieś doświadczenie z tą pozycją związane? Może chciałby się nim podzielić? Jaki typ umowy jest zagwarantowany? Czy osiągnięte wyniki mają wpływ na wysokość wynagrodzenia? Czy pracownikom udzielane są jakieś profity lub pakiet socjalny? Tego typu informacje będą przydatne na osób zastanawiających się nad złożeniem CV w Zibi.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tomek
@Agnieszka

Z tego co się orientuję to we wszystkich spółkach detalicznych Zibi oferuje umowę o pracę niezależnie od stanowiska. Jest podstawa i premia od sprzedaży, a także od zrealizowanych zadań (u mnie rozdziela to kierownik i są to zadania wynikające ze stanowiska np. wystawiennictwo jakiejś marki). Jak dla mnie ok., bo nie ma gołych podstaw. Dodatkowo od niedawna dali dofinansowanie do karty Multisport jak ktoś chce. Kierownicy salonów mają luxmed, a my możemy sobie dokupić pakiet za pare $$, ale fajnie bo i rodzine możemy dopisać. Z tego co się orientuję to jeszcze chyba jest jakieś ubezpieczenie grupowe, ale akurat ja nie korzystam. Jak na pracę w salonie gdzie nie wymaga się doświadczenia i wielkich umiejętności to myślę, że ok. Urlop, nie urlop masz płacone, a nie jakieś umowy zlecenie jak u innych. Praca spoko, można trafić na fajnych ludzi jak u mnie. Ja pracuję już jakiś czas i widzę jak wiele się zmienia, dla mnie na plus bo i ja się rozwijam i korzystam dla siebie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jola
@Tomek

Tomek, ile proponują na początek DK? chodzi mi o pensję?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Agnieszka
Inne

@Tomek, dziękuję za Twoją wyczerpującą wypowiedź. Będzie ona pomocna dla osób zastanawiających się nad złożeniem swojego CV w Zibi. Czy ktoś jeszcze chciałby wypowiedzieć się jak wygląda obecnie sytuacja w firmie? Jakie są warunki zatrudnienia? Jak wygląda atmosfera w pracy? Zachęcam co wypowiedzi.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Witold
Inne

Słyszałem, że firma ma opinię bardzo dobrego pracodawcy.

Paweł

pracuję w siedzibie Warszawa i atmosfera jest dobra , dużo się uczę

Piotr
@Paweł

a czy jest dużo szkoleń w siedzibie

dell
@Piotr

Ogólnie mało szkoleń jest dla zwykłych pracowników. Są różne szkolenie / warsztaty itp, ale dla kierowników działów, czy koordynatorów. Niestety.

anonymous
@Piotr

niektórzy mówią że za dużo zależy w jakim dziale w Marketingu bardzo dużo

Stella
Inne

Podpowiedzcie czy firm potrzebuje pracowników?

Andrzej
@Stella

tak ale stosunkowo mało, ponieważ mało ludzi odchodzi ogłoszenia znajdziesz na pracuj.pl

xlimp
@Andrzej

Zależy w jakim dziale, w jakiej miejscowości. Sporo osób stosunkowo odchodzi, lub jest zwalnianych.

Andrzej
@Stella

zależy w jaki dziale chcesz się zatrudnić w niektórych nikt nie odszedł od 3 lat

Be

Hej. Czy mógłby ktoś napisać jak wygląda współpraca z nimi, na przykład jeśli chodzi o hurt Casio? Słyszałam, że współpracują tylko ze sklepami stacjonarnymi.. Nie da się tego jakoś przeskoczyć?

Xyz
@Be

Wielu klientów hurtowych zaopatrują tchem się w zibi prowadzi sklepy internetowe.

Be
@Xyz

Tak, ale aby w ogóle chcieli z nami rozmawiać o hurcie, musimy mieć sklep stacjonarny. I tu jest problem..

Vela

Jeśli jest tu przedstawiciel albo chociaż jeśli ktoś ma do takowego kontakt (ws. Casio) bardzo proszę o kontakt: balovorten@gmail.com

były pracownik

Dokładnie jak to napisała ''była''-przerost formy nad treścią, robienie miliona raportów, tabelek, wypisywanie co tydzień 10 problemów bo tak ''na górze'' sobie ktoś wymyślił ,analizowanie kosztów utrzymania salonu, zysków działu itp-czy ja przyszłam do tej pracy jako księgowa czy doradca klienta. Codzienne recytowanie misji i wizji firmy -jak modlitwę(usunięte przez administratora) a szczytem było to jak podczas jednego z szkoleń na wstępie kazano nam stać prawie na baczność podczas tej wspólnej ''modlitwy''. Ponadto firma nie szanuje czasu prywatnego pracowników np. 2 dni przed faktem dostajemy informację, że kierownik ma 2 dniowe szkolenie w Warszawie i trzeba to uwzględnić w grafiku i od nowa go układać. Jeżeli masz jakiś problem to można liczyć tylko na pomoc od innych zaprzyjaźnionych salonów bo uzyskać jakąkolwiek pomoc od np. informatyków czy serwisu czy też np. księgowości graniczy z cudem(o RKS nie wspomnę) ogólnie panuje zasada -umiesz liczyć licz na siebie .I rzekome ciągłe doskonalenie się a w praktyce zmuszanie pracowników do wymyślania suegstii dot. oszczędności czasowych i finansowych dla firmy -za taką sugestię (pod warunkiem ze zostanie zaakceptowana przez rks )dostajemy 20zł w bonie sodexo - jak przyszłam do pracy było to 50zł wiec raczej tendencja spadkowa -(a w znajomej firmie za taką sugestię dostaje się 500zł)czyli dajesz na tacy ''górze''jak oszczędzić kasę a w zamian dostajesz ochłapy .Generalnie tak jak już ktoś to napisał ''firma absurdów''która myśli ze jest super a sami sobie strzelili w stopę robiąc badanie satysfakcji pracowników i wtedy się okazało ze tacy super nie są;)i podkreślam, że sama odeszłam nie mając nic innego w zanadrzu bo po prostu czara goryczy się przelała więc można się domyślić jak tam wygląda praca...

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Już nie w TT
@były pracownik

Szkoda, że z badania satysfakcji nie wyciągają ŻADNYCH wniosków.

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iga
@Już nie w TT

Nie wyciągają żadnych wniosków i też wyciągać nie będą. Obniżają płacę, licząc że,,stara,, kadra się wykruszy , a nowi pracownicy nie będą narzekać na warunki, najwyżej zatrudnia Ukraińców to będą się jeszcze cieszyć, tylko gdzie tu jest miejsce na satysfakcję klienta i ,,wartości firmy,, które brzmią ładnie tylko na papierze bo w praktyce wygląda to zupełnie inaczej.. już nie wspominając o zamiataniu prawdy przez jedną z rks, która lubi przyczyny problemów dostosowywać pod swój scenariusz

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Xyz
@Iga

Iga bo te wartości które są recytowane to jak to kiedyś kierowniczka wytlumaczyla są tymi do których firmadopiero dąży ???? ale ta sama kiero łamie je wszystkie po kolei począwszy od szacunku do innych na wspieraniu swoich pracowników kończąc. Swoim zachowaniem pokazuje że liczą się dla niej tylko niektórzy pracownicy. Oczywiście ci którzy jej donoszą. (usunięte przez administratora)Ludzie którzy nie mają zasad moralnych. Tacy pracownicy wytrzymają w zibi. Ba zrobią nawet karierę awansują. Każdy normalny człowiek odejdzie bo nie wytrzyma psychicznie. To jak za czasów okupacji czy PRL. Nie wiesz komu możesz ufać. Tu Ti Tito najlepsze psiapsiolki a tam ci nie dość że (usunięte przez administratora) obrabia to jeszcze potem ma pretensje do ciebie o pomowienia ????

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Andrzej
@Iga

U mnie na salonie zarobki rosną , pewnie trochę za mało

Sfrustrowany pracownik

Pani ww. wywołała burzę wiadomością o zmianach godzin pracy w związku z niedzielami z zakazem handlu... Pierwsza zmiana, która wychodziła dotąd o 16:30, będzie pracować do 18:00, natomiast druga zmiana od 15:00 do zamknięcia... Praca w weekendy to porażka, pierwsza zmiana do godz. 19:30 to jakaś kpina... Podobno natężenie klientów w dni powszednie tak wzrosło, że są konieczne takie zmiany, my mamy inne zdanie... Firma tym samym udowodniła jak mało liczą się pracownicy na najniższym szczeblu, jest to brak szacunku do nas i brak poszanowania naszego życia prywatnego, które nie kręci się wokół TT.

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pjdfj
@były pracownik

jeszcze 3 lata temu płacili 100 zł za zatwierdzoną sugestię też w bonach Sodexo tylko chyba inaczej się to nazywało. Nie pamiętam już

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
miruna

@malwina 87 cieszy i zachęca mnie twoja bardzo pozytywna opinia, chciałabym jednak wiedzieć m jakim konkretnie mówimy tutaj pakiecie szkoleń, odpowiedź proszę

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
GoGoGo
@miruna

Miruna, z tego co orientowałam robią szkolenia w zalezności od stanowiska. W biurze mają często spotkanie z japońcami z Toyoty, chyba teraz z Googlem zaczeli współpracę. Słyszał ktoś czy to potwierdzone info?

Bajlando
@GoGoGo

Potwierdzone :-)

Xyz
@Bajlando

Pakiet szkoleń na start to nic innego jak otrzymanie pliku procedur które będą obowiązywać na twoim stanowisku i szkolenie stanowisko we przeprowadzone przez pracownika na wypowiedzeniu lub jego kierownika lub współpracowników (gdzie żadne z nich na tej robicie się nie zna). Toyota? Chodzi 10 osób wybranych na szkolenia i albo przekażą ci o czym była mowa (nie mylić z przekazywanie wiedzy) albo nie. Szkolenie z Google? Każdy kto ma skrzynkę pocztową w Gmailu wie więcej niż prezes po szkoleniu. Dla niego nie liczy się to czy na Excelu pracuje się lepiej bo ma bardziej zaawansowane funkcje np dla analityków. Nie. Masz nagiac rzeczywistość żeby dostosować się do gorszego programu bo prezes tak chce. Nie ważne że program nie ma funkcji niezbędnych. Narzucają ci nawet jak masz sobie foldery poustawiac w skrzynce bo tak prezes chce. Nikogo nie interesuje że przez to gorzej się pracuje.

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zibi
Inne

Zibi to bardzo dobry pracodawca. Dobrzy pracownicy potrafią to doceniać ale niestety nie tylko tacy tu pracują!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iga
@zibi

Prawda jest taka że Zibi nie docenia dobrych pracowników przez to osoby z wieloletnim stażem, którzy wnieśli do firmy bardzo dużo dobrego uciekają, gdyż są niedoceniani i są demotywowani . Prawda jest to że teraz każdy głąb może awansować nawet po pół roku od zatrudnienia, tylko i wyłącznie przez to że dobry pracownik się zwolnił- awanse jak z łapanki, nie ważne czy ktoś ma kompetencje, ważne że stanowisko obsadzone i przyjęte żałosne warunki finansowe

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Elson

Czy spośród ok 600 pracowników w firmie wypowiadają się tylko osoby na stanowisko sprzedawcy w sklepie? Niech wypowie się ktoś kto pracował w którymś z biur.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Andrzej
@Elson

jeśli chcesz się rozwijać i dużo uczyć , to warto pójść, jeśli interesuje się chcesz pracować tylko 8 godzin na luzie to nie warto

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
xyz
@Andrzej

nie do końca tak to wygląda. na wiele lat pracy w zibi oprócz szkoleń z bhp miałam całe jedno szkolenie z lean.. na inne brak kasy. nawet nie możesz zaprenumerować branżowej prasy by być na bieżąco z przepisami. chyba że za swoją kasę. poza tym mając pensji jakieś niecałe 2tys mało kto będzie ze swoich jeszcze sponsorować takie rzeczy. co do pracy 8 godzin to chyba normalne że każdy (szczególnie za tą kasę) chciałby te 8 godzin przepracować we względnym spokoju. zrobić swoje i iść do domu. raczej mało kto będzie z chęcią zabierał robotę do domu czy zostawał na darmowe lub prawie darmowe nadgodziny . praca jest pracą. a nie że na urlopie masz jeszcze milion telefonów. a nie że jak przychodzi niedziela to już masz ścisk w żołądku bo za parę godzin musissz wrócić i klepać poranną modlitwę która zakrawa na pranie mózgu (przez tyle miesięcy klepanie formułki jak to w zibi jest fajnie że jest wybierane w pierwszej kolejności przez klientów i pracowników itp)

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Szukałem, ale zrezygnowałem.

Lean, to rzeczywiście system wymyślony w Toyocie, a w Stanach wymyślili SixSigma... ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mądrala

zanim pisze się bzdury polecam przeczytać w wikipedii https://pl.wikipedia.org/wiki/Lean_management nie zaszkodzi coś wiedzieć na temat, na który się pisze

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous

Dużo pisania a wniosek jeden - wymówili tobie pracę :))

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous

"Teraz uwaga: firma ZIBI wymyśliła sobie, że podczas urlopów zimowych, grudnia nie biorą pod uwagę!!!" - poczytaj kodeks nie tylko o prawach pracowniczych ale także o obowiązkach pracownika. Już widać dlaczego cie zwolnili.

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous

punkt 13 - rozumiem że pracujesz teraz u konkurencji? No bo inaczej całe wypociny nie miały by sensu poza użalaniem się nad swoim losem.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Andy

Pracowałem w firmie 3 lata dużo się nauczyłem , nie było źle, trochę za dużo wyjazdów , odszedłem ponieważ przenoszę się do Poznania

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Piotr

Trochę dziwne że kierownika personalny zadawał pytania zabronione , ponieważ 3 miesiące temu robił z tego szkolenie innym pracownikom

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Zibi S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Zibi S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Zibi S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 119.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Zibi S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 102, z czego 8 to opinie pozytywne, 66 to opinie negatywne, a 28 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Zibi S.A.?

    Kandydaci do pracy w Zibi S.A. napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Zibi S.A.
Przejdź do nowych opinii