Opinie o Auto Komis Sprinter 2 Sławomir Habzda
Witam, sugerując się negatywnymi opiniami na początku nie byłem pewny co do zakupu w tym autokomisie lecz po dokładniejszym zweryfikowaniu na 82 opinie 79 to pozytywne więc stwierdziłem że to całkiem niezły wynik, bywałem w różnych autokomisach lecz pierwszy raz spotkałem się z tak rzetelną firmą, panowie pokazali zdjęcia samochodu przed wypadkiem, opisali uszkodzenia, sprawdzili miernikiem lakieru oraz pokazali nowe elementy w samochodzie, wszystko się zgadzało. Vin weryfikowałem na różnych stronach dostałem zdjęcia które pokazali mi panowie i nie dowiedziałem się niczego więcej niż w autokomisie. Auto po zakupie było na serwisie autoryzowanym, samochód bez wad wszystko jak należy. Polecam Gorąco !
Jakiś czas temu zakupiłem VW TOUAREG samochód zgodny z opisem zużycie jak na swoj rocznik POLECAM . Trzeba wziąć pod uwagę że są to samochody używane i może po czasie zużyć się akumulator lub amortyzatory i coś ma prawo być pomalowane to jest moja opinia .
Polecam serdeczne Auto Komis Sprinter 2, transakcja przebiegła wzorowo, samochód zgodny z opisem Gwarancja 100 % polecam.
Radzę nie sugerować się Panią Edytą ;) Wszystko super polecam serdecznie !
Polecam komis rzetelne podejście do klienta Pozdrawiam i Polecam .
Polecam Serdecznie ! Obsługa Bardzo miła samochody sprawdzałam 4 bo nie mogłam się zdecydować wszystkie w super stanie w końcu jestem szczęśliwą właścicielką Forda Kuga Polecam Gorąco !
Bywałem już w różnych autokomisach i trochę w swoim życiu zjeździłem handlarzy natomiast Panowie z Sprinter 2 to zupełnie inny poziom Polecam Serdecznie
z samochodu jestem zadowolony, tak jak w innych opiniach, bez owijania w bawełnę zdjęcia do wglądu samochód z gwarancją w stanie idealnym Pozdrawiam
Polecam profesjonalne podejście zdjęcia zgodne z opisem Gwarancja . Udostępniają zdjęcia samochodów przed kolizją .Polecam
Jesteśmy po zakupie dwóch samochodów wszystko jak w opisie obsługa profesjonalna zdjęcia do wglądu gwarancja POLECAM JECHAŁEM AŻ ZE SZCZECINA
Dzisiaj zakupiłem Forda Polecam ten komis POLECAM
Nie polecam. W styczniu br zakupiłam BMW. I zaczęły "wychodzić" wady tego auta. Oprócz wymiany turbosprężarki, koła pasowego, akumulatora, uszkodozna jest również lampa, która paruje podczas deszczu, największym zaskoczeniem nie tylko dla nas ale i dla mechaników, którzy zajęli się naprawą był mechanizm hamulca postojowego. Po jego demontażu okazało się, że był "naprawiany" poprzez posklejanie puszki silikonem czy jakimś podobnym materiałem. Koszt wymiany tej części to niestety spory wydatek. Auto przed zakupem "przeszło" przegląd w tamtejszej stacji kp, jedyną usterką, jaką stwierdzono był "lekki wyciek", który podsumowano "poceniem się" auta. Oczywiście po wymianie turbosprężarki, miski olejowej, filtrów i oleju "pocenie się" ustapiło. Ustapiło również "szarpanie" auta przy gwałtowniejszym dodwaniu gazu, które było wyczuwalne zaraz po zakupie. Auto zostało sprzedane jako bezwypadkowe. Z opinii i oględzin mechaników naprawiających usterki auto było uszkodzone od strony pasażera. Podczas zakupu zauważyłąm, ze drzwi od pasażera "dziwnie" się otwierają, jak gdyby szyba haczyła. Ale pracownik komisu stwierdził, iż wszystko jest w porząsku, a być może siłownik otwierania szyby jest lekko zużyty. Myślę, że samochód ma jakis problem z elektryką, ponieważ nawet po wymianie akumulatora, co jakiś czas pokazuje się błąd o niskim napięciu akumulatora podczas postoju. Nadmienię jeszcze, iż w dniu zakupu nie otrzymałam wszystkich dokumentów samochodu, m.inn. książki serwisowej, która została dosłana w późniejszym terminie przez poprzedniego wlaściciela. Wpisy w książce (daty i przebiegi) zostały poprawiane. Dnia 09.09.20 wysłałam do komisu pismo, które nie zostalo odebrane. Kolejne dnia 17.09.2020 r. Odebrano 23.09.20 r. Chociaż zwróciłam się w piśmie z prośba o ustosunkowanie się w sprawie sprzedaży samochodu z ukrytymi wadami. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam odpowiedzi, nikt się ze mną nie próbował skontaktować, dlatego też postanowiłam zamieścić opinię tutaj.
Witamy serdecznie, droga Pani od zakupu samochodu minął prawie rok, proszę wziąć pod uwagę że nie kupili państwo nowego samochodu tylko używany kilku letni samochód. Przy zakupie wszystko było okej jedyną wadą która została zweryfikowana na stacji kontroli był wyciek oleju, na który opuściliśmy Państwu z ceny. Zrezygnowali państwo z Gwarancji rocznej na samochód w ramach obniżenia ceny. Gdyby mieli państwo gwarancję można byłoby naprawić usterki na Gwarancji. Wszystkie elementy jakie Pani wymienił to elementy eksploatacyjne czyli elementy nie łapiące się pod "Wady ukryte" ponieważ samochód zużywa się na bieżąco i na moment zakupu wszystko pracowało jak należy. Nie może Pani nas obwiniać o usterki to normalne przy autach używanych że może się coś zepsuć od tego jest Gwarancja z której Państwo zrezygnowali. Samochód który Pani zakupiła został do nas wstawiony w Komis na sprzedaż przez klienta nie był to nasz samochód który my ściągaliśmy. Książka serwisowa została do Pani wysłana przez właściciela pojazdu (Według Pani opinii jest coś w niej poprawione nie możemy się wypowiadać na ten temat ponieważ nie było jej u nas). Co do bezwypadkowości samochodu to skoro był sprzedawany jako bezwypadkowy to musiał być ponieważ samochody sprawdzamy po nr VIN czy nie było na nim szkody. Jeżeli coś jest pomalowane to wcale nie znaczy że samochód miał wypadek. Jeżeli ma Pani jakieś pytania zapraszam do kontaktu pod Nr. 516 036 801
Po pierwsze proponowała bym czytać ze zrozumieniem, a nie przede wszystkim skupiać się na własnej obronie, a po drugie sprawdzać dokładnie informacje zanim przekaże je Pan w swojej odpowiedzi. Poza tym rok ma 12 m-cy, od 9 stycznia do końca maja to niecałe 5 m-cy, wtedy samochód był na pierwszej diagnostyce z powodu zgłaszanych awarii (a wady wychodziły już w międzyczasie, między innymi „szarpanie” auta o którym wspominałam). Jak sam Pan widzi, to nie ROK od zakupu :) Może po kolei odnosząc się do nieprawdziwych informacji, jakie Pan zamieścił w swoim komentarzu. Samochód zakupiłam wraz z ubezpieczeniem GetHelp (nie wszystkie naprawy są w ramach tego ubez., trzeba dobrze czytać warunki) więc nie było żadnego obniżania ceny. Poza tym kłamstwem jest, że obniżyliście nam cenę za stwierdzony „wyciek oleju”. Sam Pan sobie „strzelił w kolano”, bo z tego wynika, że dobrze wiedzieliście, że to wyciek oleju, a nie jak powiedziano nam podczas przeglądu „POCENIE SIĘ” auta. Oczywiście jestem i byłam jak najbardziej świadoma, iż zakupuję UŻYWANE auto i podczas jego eksploatacji będzie wymagało napraw. Jednak zgodzi się Pan ze mną, że wymiana wcześniej łatanej, zalepianej i naprawianej części nie jest już zwykłą eksploatacją. Przeciekająca lampa tez się raczej nie wyeksploatowała …... Z jednym się z Panem zgodzę. Oczywiście, że tak ! Nie każdy malowany element samochodu musi być po poważnej kolizji. Ale, samochód zakupiony u Was – co stwierdził również pracownik Mechaniki Pojazdowej wskazanej przez GetHelp – jest źle spasowany. Szyba przednich drzwi od pasażera podczas ich otwierania ociera a same drzwi jakby opadają. Oczywiście wspominałam o tym przy pierwszym komentarzu, zapytałam też o to podczas zakupu. Jednak jakoś się Pan do tego nie odniósł. Mechanik pokazał nam nierówności na całym prawym boku, widać pęknięcia na tylnym błotniku. Pierwszy kosztorys w firmie wskazanej przez GetHelp opiewał na kwotę 6 900 zł. Między innymi był tu zawarty koszt wspomnianego „wycieku”. Żenujące jest to, co Pan wypisuje, te nieprawdziwe informacje. A czytając Państwa odpowiedzi na negatywne komentarze mam wrażenie, że robicie „kopiuj-wklej”. Skoro tak bardzo uważa się Pan bez winy, ręcząc za pojazdy sprzedawane w Pańskim komisie, dlaczego nie odpowiedzieliście na moje pismo ? Pierwsze nie zostało w ogóle odebrane, a na drugie nie otrzymałam żadnej odpowiedzi, nikt nie raczył się też ze mną skontaktować w tej sprawie. Ciekawostką jest również to, że po zgłoszeniu sprawy do mojego prawnika, wystarczyło mu podać nazwę autokomisu a on już znał Pana nazwisko. Nie pierwszy raz prowadzi sprawę w związku z zakupem u Państwa auta z wadami. I tak, jak wspomniałam, oczywiście jestem i byłam jak najbardziej świadoma zakupu używanego samochodu i, że nie uniknę napraw w kilkuletnim aucie. Ale takie koszty i takie awarie, w tak krótkim czasie (jeszcze raz pozwolę sobie przypomnieć Panu, że nie, nie minął rok :) ma Pan chyba jakiś inny kalendarz) świadczą o złym stanie samochodu podczas jego zakupu. I wydaje mi się, że auto w momencie zakupu powinno posiadać wszystkie wymagane dokumenty, w tym książkę serwisową i zwrócić uwagę, na to co jest w niej wpisywane. Tyle w odpowiedzi na Pański komentarz.
https://www.motofaktor.pl/uszkodzenia-kol-pasowych/ Proszę poczytać na temat wady koła prasowego w BMW 3.0d
Droga Pani nie mamy zamiaru się z kimś tu kłócić czy dyskutować na ten temat proszę uspokoić swoje emocje ponieważ nie ma Pani racji i może Pani zostać obciążona artykułem 112 k.k Zniesławienie. Proszę Panią po 1 samochód był kupowany prawie rok temu sprzedajemy 200 samochodów rocznie więc pewnych rzeczy mamy prawo nie do końca pamiętać. W poprzedniej odpowiedzi faktycznie omyłkowo stwierdziliśmy że została opuszczona cena z względu na wyciek ponieważ taki mamy schemat działań jeżeli jest wada to upust lub naprawa w cenie. W tym przypadku było pocenie i nie jest to nic dziwnego jak kupuje się samochód z przebiegiem ok 230 tyś. Gwarancja zadziałała zrobiła Pani nie które sprawy na Gwarancji resztę osobiście. Na dzień wyjazdu z komisu jedyna rzecz do której można było by się przyczepić to pocenie się lecz jak wyżej napisaliśmy to nic dziwnego przy takim przebiegu. Samochód 100% bezwypadkowy może Pani sama zainwestować 50 zł w raport to sobie to Pani potwierdzi zawsze dokładnie to sprawdzamy poprzedni właściciel malował 1 element i byli Państwo o tym poinformowani. Samochód nie posiadał żadnych wad ukrytych a to co Pani pisze to eksploatacja. Jeżeli w przyszłości chciałaby Pani uniknąć takich problemów zalecamy kupienie samochodu z nikim przebiegiem niestety jeżeli samochód ma duży przebieg można spodziewać się usterek eksploatacyjnych. Poprzedni właściciel serwisował samochód w warsztacie i skrupulatnie prowadził książkę serwisową którą Pani otrzymała. Zna Pani nasz numer telefonu lecz nie raczyła Pani zadzwonić tylko wysyła Pani pisma od Adwokatów. Na dzień zakupu samochód był na stacji kontroli pojazdów i był w pełni sprawdzony przez diagnostę oraz państwo również zeszli na kanał samochód obejrzeć także byli Państwo wszystkiego w Pełni świadomi i godzili się na to. Po kilku miesiącach niektóre części były do wymiany lecz to normalne naprawy eksploatacyjne samochodu z takim przebiegiem, na dzień wyjazdu od nas samochód był w 100% sprawny i gotowy do jazdy. Jeżeli ma Pani nam coś do zarzucenia SERDECZNIE zapraszamy na drogę sądową, nie mamy sobie NIC do zarzucenia, z naszej strony przebiegło wszystko w jak najlepszy sposób. Prosimy o więcej nie zniesławianie naszej firmy bo będziemy zmuszeni oddać sprawę do sądu. Pragniemy tylko kolejny raz nadmienić że wszystko co Pani pisze to sprawy eksploatacyjne i nie są to wady ukryte.
kupiłem u panów samochod wczoraj i dzis dopiero czytam opinie i sa same pozytywne a tu nagle takie cos jest pani świadoma ze nie ma pani racji i to normalne rzeczy przy takim przebiegu ? Poza tym nie robila pani tego zaraz po zakupie tylko pani jezdzila kilka miesiecy z tego co czytam to wspolczuje komisowi
Z tego co Pani napisała wnioskuje, że od zakupu minął prawie rok wiec nie rozumiem czemu wini pani komis za normalne zużycia eksploatacyjne pojazdu. Przecież to normalne ze części w samochodach się zużywają szczególnie w samochodzie używanym bo dana cześć była wcześniej w jakimś stopniu zużyta. Ja rozumiem , że można się na samochodach nie znać ale takie zachowanie świadczy po prostu o braku inteligencji i wyobraźni. Jeśli chodzi o książkę serwisową to sama Pani twierdzi, że przysłał ją poprzedni właściciel więc nie widzę winy komisu. Radzę się następny raz zastanowić.
Witam w dniu 15.12.2020 kupiłem mazde 6 przyjechałem po nią 550 km. Wszystko zgodne z opisem,profesjonalne podejście, nie mają nic do ukrycia. Po powrocie na kołach auto spisało się fantastycznie nic nie stuka zero problemów. Jestem z zachodniopomorskiego już polecam moim bliskim, że warto poświęcić dzień na kupno samochodu bo w Sprinter2 są naprawdę bardzo dobre auta. Pozdrawiam całą ekipę
Zachęcam do zakupu samochodu w tej firmie, obsługa profesjonalna samochody konkretne
Polecam polecam polecam
Proszę sobie sprawdzić jakie ten komis podaje nr vin w ogłoszeniach
Witam, wszystkich zainteresowanych już informujemy dlaczego nr VIN w ogłoszeniu nie są podawane nieprawidłowe ponieważ kiedyś podawaliśmy i zdjęcia z uszkodzeń naszych samochodów pojawiały się na stronach takich jak bezwypadkowe.net (Jak sama nazwa wskazuje wcześniej ktoś musiałby powiedzieć ze samochód jest bezwypadkowy a oni "odkrywają prawdę") w której nie raz próbowano zrobić z nas (usunięte przez administratora) co nie raz sprawiło nam przykrość ponieważ nikt nie ma nic do ukrycia zdjęcia wysyłamy emailem lub przez otomoto oraz podajemy numery VIN w każym ogłoszeniu jest wyraźnie napisane może Panu piszącemu ten komentarz to umknęło, jest napisane "Klientów zainteresowanych numerem VIN prosimy o kontakt telefoniczny, sms lub przez otomoto" Wtedy mamy pewność że klient jest konkretnie zainteresowany kupnem i unikamy nieprzyjemnych sytuacji z stronami. Pozdrawiamy
Proszę Pana proszę dobrze przeczytać ogłoszenie wyraźnie jest napisane ze podajemy nr vin NA TELEFON CZY TO JEST ZROZUMIAŁE ??
Wczoraj kupiłam samochód w Auto Komis Sprinter 2. Mieszkam na drugim końcu Polski, a więc samochód kupowałam "zdalnie". Podstawą mojej decyzji zakupienia auta były przede wszystkim rozmowy telefoniczne z panem obsługującym salon, podczas których na każde zadawane przeze mnie pytanie (a było ich trochę) otrzymywałam wyczerpujące, rzeczowe, profesjonalne odpowiedzi. Obejrzałam też projekcję wideo, na której szczegółowo zostały mi przedstawione poszczególne elementy i części samochodu. Sposób podejścia do klienta sprawił, że zaufałam Panom prowadzącym Salon i samochód stoi już w moim garażu (dostarczony pod drzwi). Chcę tu podkreślić, że od dawna nie spotkałam tak sympatycznych, otwartych, empatycznych i wrażliwych ludzi, którzy, mam wrażenie, wykonują swój zawód z pasją. Dziękuję za to :)
Dziękujemy za miłe słowa Pani Barbaro i Pozdrawiamy. Jednocześnie zachęcamy klientów zainteresowanych o zapytanie dotyczące wideo prezentacji samochodów :)
Chcialabym poinformowac wszystkich zainteresowanych ze otrzymalismy wczoraj popoludniu (15.12.2020) zwrot pieniedzy za zakupione we wrzesniu Audi A4. Samochod zostal odebrany przez wlasciciela komisu I kwota ktora zaplacilismy - zostala przelana na nasze konto. Pozdrawiam.
Polecam ten komis jako jeden z rzetelnych. Zdjęcia uszkodzeń do wglądu gwarancja na samochód przyjechałem po samochód 500 km nie zawiodłem się wiec oceniam BADZO POZYTYWNIE I POLECAM .
Kupowałam samochód bez oględzin na podstawie video prezentacji, pan sprzedający pojechał na stację kontroli dostałam wydruk z stacji i kilka filmików na których wszystko opisuje. Zdjęcia z uszkodzenia do wglądu a samochody z gwarancjami. Na początku miałam obawy że kupuje samochód bez oglądania natomiast jestem bardzo zadowolona i POLECAM
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Auto Komis Sprinter 2 Sławomir Habzda?
Zobacz opinie na temat firmy Auto Komis Sprinter 2 Sławomir Habzda tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 13.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Auto Komis Sprinter 2 Sławomir Habzda?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 11, z czego 11 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!