Opinie o tui.pl - TUI Poland Sp. z o.o. w Warszawa

Już od 24 lat pod marką TUI dbamy o naszych Klientów na polskim rynku turystycznym. To dzięki nim możemy stale rozwijać swoją bogatą ofertę i tworzyć produkty, które pozwalają spełniać te bliższe i dalsze marzenia - marzenia o podróżach życia.


Branże: Organizacja podróży służbowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o TUI Poland Sp. z o.o. w Warszawa

Fiszek

Najgorsze jest to ze wszystkie te negatywne opinie sa prawdą. Pracowałam w tui kilka lat. Bardzo się zmieniło (na gorsze) w ciągu ostatnich 2 lat. Problem w tej firmie tkwi w kierownikach działów i dyrektorach, którzy zupełnie nie szanują pracowników i sterują nimi jak pionkami. Kiedy jeden, niewłaściwy, dyrektor zarządza kilkoma działami to zaczyna źle się dziać. Przykład idzie z góry i idzie w złą stronę. Szkoda, bo mogłaby to być naprawdę fajna firma - w końcu zajmują się podróżami, wakacjami, czymś naprawdę fajnym. Każdy oczywiście może się przekonać, jak w tui jest naprawdę, ale polecałabym za 1-2 lata - może w końcu się otrząsną i zaczną lepiej traktować pracowników.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Joanna
Inne

@Bogdanw jaki sposób firma TUI Poland oszukuje? Czy powiesz coś więcej na ten temat? @DRMco powiesz o warunkach pracy w firmie? Czy polecasz pracę tutaj?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bogdan

To biuro to żenada, jestem ostatni raz z tym biurem!!!!Oszukują na wszystkim co się da!!!Polaka mają za śmiecia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik
@Bogdan

Panie Bogdanie - "niemców traktują lepiej" to zapraszam do TUI DE ! :D

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
DRM

Zarząd TUI jest jako Prawo i Sprawiedliwość.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja przebiegła prawidłowo. Rozmowa dotyczyła bezpośrednio wymagań wobec kandydata. Atmosfera była w porządku, można było normalnie porozmawiać bez żadnego stresu. Jednak zapraszając osobę na rozmowę potencjalny pracodawca powinien skupić się na reprezentowaniu prawidłowo firmy, a tak się nie stało. Dlaczego kandydat poświęca swój czas i pojawia się na rozmowie, a informacji zwrotnej nie otrzymuje o decyzji? Rozumiem, że decyzja jest w takim przypadku prosta do zinterpretowania, ale nie jest to w porządku. Chciałabym dostać feedback i dowiedzieć się czego brakowało i nad czym należy popracować - są to znaczące informacje dla juniora, które dostałby od specjalistów, ale jak widać nie ma czego oczekiwać. Bardzo słabe zachowanie.

Pytania

Dlaczego kandydat nie uzyskuje informacji zwrotnej?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Joanna
Inne

@Ex powiesz coś więcej na ten temat? @Ajajaj widzę, że nie jesteś zadowolony z pracy w firmie. Co byś zmienił w firmie TUI Poland, aby lepiej się pracowało? To ważne informacje dla osób nowo zatrudniających się do tej firmy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ex
@Joanna

Zmieniłbym wszystko, a przede wszystkim zarząd i całą kadrę kierowniczą....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ex

Każdy z czasem poznaje się na tej firmie i jej beznadziei. Kto mądrzejszy sam odchodzi...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ajajaj

Pracowalem w tui dosyc dlugo. Jest to korpo jak kazde inne z ta roznica ze bez zadnego miekkiego podejscia do ludzi. Jezeli szukasz miejsca do zarabiania, gdzie tylko odbijasz karte to jest wlasciwy pracodawca. Jezeli szukasz miejsca gdzie sie rozwiniesz, zrobisz cos ciekawego lub nauczysz sie czegos od szefa to radze szukac dalej. Jezeli jestes na etapie gdzie inne rzeczy cie motywuja a nie fajna atmosfera, mozliwosc realizowania fajnych rzeczy to jest korpo w sam raz. Malo ludzi na wyzszych stanowiskach ktorzy znaja sie na motywacji pracownikow za to duzo menedzerow kontrolujacych bo inaczej nie umieja. Mam nadzieje ze komus to pomoze w podjeciu decyzji. mysle ze warto to wiedziec.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kasia

W czerwcu aplikowałam o prace jako Rezydent na zagranicznych destynacjach. Moja aplikacja i cv zostały przyjęte droga mailowa. Wszystko w języku angielskim. Zaproszono mnie na Assessment Day na Domaniewskiej w Warszawie. Nie mogłam pojechać, wiec zaproponowano mi rozmowę Skype. Zanim odbyła się rozmowa, otrzymałam kilka emaili z głównego biura rekrutacji np. wciąż zapraszające na Assessment Day, mimo ze rozmowa Skype była już ustalona. Inny email po niemiecku, a nie znam niemieckiego, wiec widać że niezły maja tam bałagan. Przez Skype skontaktował się ze mną Pan Ireneusz. Nie włączył kamerki i od pierwszego słowa jego rozmowa była na zasadzie ataku w moja stronę. Twierdził, ze tylko poproszono go o ocenę moich zdolności językowych (język polski, bo miałam być odpowiedzialna za polskich klientów). Nie miał pojęcia co było w mojej aplikacji. Mogę tylko współczuć TUI ze ma tak nadętych, niemiłych i niegrzecznych pracowników, którzy traktują ludzi z góry. Nikomu nie życzę takiej rozmowy. Opisałam moja rozmowę w emailu do TUI i od czerwca do dzis nie otrzymałam odpowiedzi. Pozostaje tylko się cieszyć ze nie przyszło mi pracować w takim bagnie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Łukasz P.

Zaprosili na rozmowę kwalifikacyjną. Półroczny kontrakt na stanowisko steward. Po ośmiu latach pracy w 5 gwiazdkowej linii lotniczej, odrzucili. Poprosiłem o Feedback! Nic. Zmarnowali mi czas, wysiłek. Przyjechała jakaś flądra z Holandii. Śmiechy hihy, luźna atmosfera rozmowy. Byłem pewny, ze z moim doświadczeniem to tylko formalność. Mimo to kręcenie nosem. Co za tupet?! Chamuwa. Ale Holendrzy nie od teraz slyna z buty i chamstwa. Nie polecam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mariu

A Marcin nic się nie zmienia na lepsze.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nickinick
@Mariu

Mi jest lepiej z Marcinem!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Al
@Nickinick

Hah widzę, że ewidentnie zespół czarterów wziął w obronę swojego szefa... W sumie to jedyny zespół tolerowany przez wspomnianego.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Joanna
Inne

@maschine czy Ciebie spotkała właśnie taka sytuacja? Dużo jest w firmie przypadków takich nagłych zwolnień? @Kaśka Rzeczywiście, każdy ma prawo do zgłoszenia reklamacji odnośnie treści zawartych na portalu, jednak administrator podejmuje ostateczną decyzję odnośnie jej rozpatrzenia i nie ma obowiązku usuwania wpisów. Podstawą ku usunięciu komentarzy jest wyłącznie niezgodność wpisu z regulaminem naszego serwisu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Outsider
@Joanna

@joanna dużo! Odejście z tui to najlepsze co może człowieka spotkać. Jeszcze nikt kto odszedł sam lub został wyrzucony nie żałował rozstania z tą "firmą"

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
maschine

Firma (centrala) ma tendencję do pozbywania się najlepszych pracowników. Bez żadnego powodu dowiadujesz się z dnia na dzień że od jutra nie pracujesz, dostajesz 2h na spakowanie swoich rzeczy i nara... Tylko dlatego, że xxx cię nie lubi lub uważa że nie pasujesz bo się nie podlizujesz i robisz zbyt mało szumu wokół siebie. Żałosne. Na twoje miejsce jest mnóstwo znajomych znajomych z triady – kolesiostwo kwitnie. Zero szacunku dla pracownika. Pensje – bardo słabe jak na W-ę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wolna osoba

Na szczęście jestem już daleko. Nie polecam...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kolejna ofiara

Dno i wodorosty... zero szacunku do pracownika. Praca w centrali to wyścig szczurów - słoików z Mazur czy Podlasia którzy muszą się wybić jak już przyjechali do "Warsiawy". Wracać do siebie!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
?
@Kolejna ofiara

Czy masz na myśli SJM? :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wół roboczy

Stanowczo odradzam pracę w TUI. Wszystkie negatywne opinie są zgodne z prawdą. Kierownictwo nie ma zielonego pojęcia o zarządzaniu personelem, o czym świadczą wizyty Inspekcji Pracy. Nie liczy się to ile lat pracujesz dla tej firmy, jakie masz doświadczenie i to ile poświęciłeś dla pracy. Jeśli nie umiesz się podlizywać, nigdy nie zostaniesz doceniony. Liczy się kolesiostwo, plotki podczas wychodzenia na papierosy. Lizusy są zawsze uprzywilejowane. Notoryczne zwolnienia, spóźnienia i nieobecności pozostają bez echa. Dobry, zaangażowany pracownik nigdy nie usłyszy pochwały. Na egzotyczne study toury nie ma co liczyć, z góry wiadomo kto pojedzie. Nie znasz dnia ani przyczyny a wywalą Cię bez mrugnięcia okiem. Zatrudnia się stażystów na umowę zlecenie, którzy nie mają nawet kierunkowego wykształcenia ani doświadczenia w branży. Ale dla firmy to czysty zysk. Brak benefitów, brak urlopu. Stażysta może tyrać 20 dni z rzędu. Fachowość kierowników pozostawia wiele do życzenia. Panuje zasada "radź sobie sam". Jeśli firma nie zmieni polityki kadrowej to czekają ją ciężkie czasy. Niezadowolenie i niekompetencja pracowników odbija się na relacjach z klientami. Łatwo się o tym przekonać będąc na urlopie. To wstyd przyznać się, że jest się pracownikiem TUI. Klient jest ważny dopóki nie zapłaci...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Joanna
Inne

@nowarozumiem, że system, na którym pracujecie nie działa poprawnie. Czy dotyczy to tylko Twojej lokalizacji? Warto takie sytuacje zgłaszać do firmy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
agent
@Joanna

Niedziałający Iris to nie jest problem jednego biura. Pracuję na nim od kilku lat. Awarie tego systemu sa bardzo czeste. Źle liczy koszty anulacji, nie dodaje usług dodatkowych, zawiesza się, itp. Jest tam też dużo błedów cenowych np. ostatnio oferta dla trzech osób z przelotem do HRG wyświetlała się za 900 zł.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nowa

Od niedawna pracuję w biurze TUI. Atmosfera w biurze jest ok i warunki finansowe też mi odpowiadają. Niestety system Iris jest bardzo skaplikowany, ma milion wyjątków i kruczkow. Permanentnie nie działa, zawiesza się, blokuje, bardzo czesto sa awarie. Biuro jest w galerii handlowej czynne do 22 wiec po godzinie 20 jesteśmy bezradni i zdani sami na siebie bo dzial wsparcia pracuje tylko do 20. Klienci się denerwują.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Joanna
Inne

@paca czy oprócz podstawy oraz premii pracownicy mogą liczyć na dodatkowe benefity?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pac

Odszedłem z TUI z centrali po pół roku, w tej chwili masz podstawę, oraz premię która jest zależna od 5 czynników: wycieczki, ubezpieczenia,auta oraz dwie uslugi dodatkowe, plan wraz z uslugami robilo na 25 os w cc moze 4/5. nie zrobisz np. aut, nie ma premii i masz gola podstawe. Straszny hałas, nie ma gdzie psychicznie odpocząć, non stop ciśnienie, spac po nocach nie moglem, ze cos zle zrobilem, czegos nie wykonalem przez co dostane po kieszeni a klient nie polecina wczasy lub bedzie mial cos nie spelnione ( masz ogromna odpowiedzialność) i trzesienie posladkami o stolek, nie polecam jak nie musisz tam isc to szukaj dalej. Na 6 osób które przyszły wraz ze mną do pracy zostało na tą chwilę 3, z czego dwie szukają juz nastepnej roboty.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wera

Zostałam zaproszona na rozmowę kwalifikacyjną do TUI, zgodziłam się, po czym zaczęłam czytać opinie i się przeraziłam. Z racji tego, że nie kieruję się czyimiś zdaniem, wole wyrobić swoje własne, poszłam na rozmowę. Nie wchodząc w szczegóły, zostałam zaproszona na drugi etap, który miał się odbyć w Katowicach (miałam umówione w tym samym dniu inne spotkanie, o którym poinformowałam regionalną, więc na pierwszy strzał chciałam poznać konkrety, które TUI ma do zaoferowania, a które nie zostały przedstawione na pierwszym spotkaniu). Dojeżdżam do Katowic (dodam, że nie mieszkam w Katowicach), a Pani w biurze oznajmia mi, że kierowniczki dzisiaj nie ma i nie będzie, mówie żartuje Pani.. dzwoni do niej, a ona mówi, że jesteśmy umówione na następny dzień, ponownie myśle, że żartuje sobie ze mnie. Zostawię to już bez komentarza. Reasumując: niekompetencje kierowników regionalnych, czy jak oni się tam zwią, są widoczne już na PIERWSZYCH etapach nawiązania współpracy!!! Nie potrafią nawet przypilnować konkretnych dat i godzin!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o TUI Poland Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w TUI Poland Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy TUI Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 51.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w TUI Poland Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 37, z czego 7 to opinie pozytywne, 16 to opinie negatywne, a 14 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy TUI Poland Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w TUI Poland Sp. z o.o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
TUI Poland Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii