Ja pracowałam w księgowości TUI . osoby które poznałam budza moje zaciekawienia. Nie da sie z nimi współpracować. Ciągle o cos pretensje a pracy dorzucane coraz wiecej. pracowałam na niemal dwa etaty i nikt nawet nie zaproponował ze zapłaci mi za nadgodziny. nie jest miło a i zakres obowiązków uwstecznia. Uciekłam po 1 roku pracy.
Mógłbyś napisać czy poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze ewentualne świadczenia dodatkowe?
Tak, poza podstawowym wynagrodzeniem dostaje się premię, która wynosi ok. 40% podstawowego wynagrodzenia, jeśli wykona się 100% planu na sprzedaż wycieczek i produktów dodatkowych. Jeśli wykonasz więcej planu to maksymalna premie jaką można dostać to ok. 65% podstawowej pensji. Wiadomo, jak wykona się poniżej 100% to premia będzie znacznie niższa. Ale plus jest taki, że jak szefostwo widzi, że wszędzie jest słabszy okres to często obniża plany pod koniec miesiąca. W sumie to ostatnio prawie co miesiąc były lekkie obniżki planu aby więcej biur mogło dostać premię. Także takie podejście jest ok.
Jeszcze jakieś 3 lata temu pracowało się przyjemnie. Później zaczęły dochodzić produkty dodatkowe do sprzedaży za jakieś bonusowe waciki do wypłaty. Z miesiąca na miesiąc więcej i więcej. W końcu dosprzedaż stała się obowiązkiem, którego musisz być rozliczany. Ile to biur zrzucało się na zakup fakultetu czy samochodu, byle dopiąć plan i mieć premię? Z pewnością nie mało. Ile osób musiało sztucznie tłumaczyć się, dlaczego klient nie chciał kupić wakacji albo produktów dodatkowych? Ile razy upokarzano scenkami, twierdząc, że nie potrafisz sprzedać, bo akurat trafili Ci się gorsi klienci, albo co gorsza klienci z ofertą z www, sprawdzający skrupulatnie, czy nic im nie dosprzedajesz? Mało tego, ilu sprzedawców Tui musiało wciskać pakiety najwyższego ubezpieczenia i maksymalnej ilości produktów dodatkowych, nie tłumacząc klientowi do końca za co płaci? Ile razy wykonywano telemarketing do osób, ktore niekoniecznie wyraziły ma to zgodę. Oczywiście przykaz był odgórny, ale na piśmie nigdy nie chcieli tego dać pracownikom, żeby mieć czyste ręce. I żeby chociaż zarobki były dobre...a są śmieszne. Poszanowanie dla pracownika i klienta nie istnieje. Ciekawe, czy firma zwróciła uwagę na ilość zwolnień lekarskich swoich pracowników od psychiatrów. Bo jest ich sporo ostatnimi czasy.
Nareszcie! W końcu ktoś to napisał! W końcu ktoś się odważył! Kimkolwiek jesteś - gratuluję Ci odwagi z całego serca! Bo w końcu o tym trzeba zacząć głośno mówić! To co się dzieje w tej firmie to(usunięte przez administratora) na psychice pracowników w "białych rękawiczkach", zaowalowane śmiesznym benifitami! Za śmieszne pieniądze robią z człowieka marionetkę (usunięte przez administratora), każą mu odpowiadać za sprzedaż pierdyliona dodatków w zawyżonych cenach... Szkoda czasu, nerwów i życia!! Wierzcie mi lub nie, ale na rynku istnieje mnóstwo innych firm, które swoich nie traktują swoich pracowników jak "korposzczury"!
@kiki i tak jestem bardzo zdziwiony, że nikt jeszcze nie poruszył tematu. Rozumiem, że niektórzy pracownicy są przyparci do ściany zobowiązaniami finansowymi i boją się odezwać w tej sprawie, ale na litość. Jeżeli w tej sprawie zabrałaby większa liczba pracowników, będą musieli coś z tym zrobić. Nie zwolnią przecież, dajmy, połowy pracowników, których i tak już brakuje momentami. Apropo brakujących pracownikow. Są biura, gdzie ruch jest ogromny, pracownikow może 4-5 ALE : - ktoś zachoruje / rozchoruje mu się dziecko - jest dyzur z call center - ktoś tam leci na study - ktoś jedzie na szkolenie/spotkanie - ktoś jeszcze jest trenerem i prowadzi gdzieś szkolenie W efekcie? Jedna lub dwie osoby próbują ogarnąć chaos na tip top w totalnych nerwach, do tego często biorąc całodniowe zmiany, bo nie ma jak inaczej tego rozegrać. Żadne tygodniowe nawet wczasy tego nie zrekompensują. Przykre, poważnie przykre jest to, co Tui robi pracownikom, obiecując złudny rozwój, bo heloooł co to za progres, kiedy jesteś człowiekiem orkiestrą ciągle za niewiele wyższe stawki? Prestiż, bo możesz sobie to wpisać w CV? Już wiecie, czemu obecnie znajdujecie między Wami ludzi z łapanki? :) Warto jeszcze zwrócic uwagę na niektórych kierowników - niektórych, bo są też ci do rany przyłóż. Są biura, gdzie kierownik potrafi np oglądać seriale, bądź w czasie pracy robić sobie paznokcie. I co pracownik ma powiedzieć? Siedzi o dłubie raporty i grafiki za te osoby, ale nie za te pieniądze. Eh, długo by tu jeszcze pisać.
Według mnie praca w tui jest przede wszystkim rozwijająca. System benefit jest rozbudowany, oprócz tego zniżki 50%, o których wcześniej była mowa raz w roku od stałej oferty oraz pozostałe, które są dostępne przez cały rok bez limitu ;) Płaca? W branży turystycznej biorąc pod uwagę warunki pozostałych TO są według mnie dobre, aczkolwiek uważam, że to co ja realizuje zasługuje na większą pochwałę ;). System płacowy lekko do poprawy. Atmosfera? Poznałem tu tylu pozytywnych osób, że nie sposób ich wszystkich zliczyć (w biurach, centrali). Praca w biurze wymaga dużego zaangażowania. Jedynym minusem dla mnie jest brak szkoleń z jakości obsługi. W poprzedniej firmie, w której pracowałem mocno na to stawili (dla mnie bardzo istotny element) z kolei tu, młode osoby/z innej branży trochę psują wizerunek. Wiadomo każdy się uczy i każdemu należy dać szansę, jednak standard powinien u niektórych być zachowany na wyższym poziomie - co nie oznacza, że jest mało szkoleń produktowych, bo jest ich sporo. Pracę oceniam na dobry + :)
W końcu rzetelne info. Bez głupiego doszukiwania się. Pensja też rośnie i można awansować co prawda nie są to skoki a podwyżki, ale z czasem można sobie wypracować coś dobrego. Podejście firmy też się zmieniło na przestrzeni lat. Teraz to ludzie chca wracać do firmy. Ci którzy zrozumieli, że wszędzie dobrze gdzie nas nie ma.
Napisałaś o wzroście pensji. Jak wygląda ona na początek pracy jeżeli niema się doświadczenia?
Bronislaw: Przede wszystkim trzeba umiec pisac ortograficznie po polsku, bez tego NIE MA szans na prace. Pozdrawiam
Rekrutacja przebiegła prawidłowo. Rozmowa dotyczyła bezpośrednio wymagań wobec kandydata. Atmosfera była w porządku, można było normalnie porozmawiać bez żadnego stresu. Jednak zapraszając osobę na rozmowę potencjalny pracodawca powinien skupić się na reprezentowaniu prawidłowo firmy, a tak się nie stało. Dlaczego kandydat poświęca swój czas i pojawia się na rozmowie, a informacji zwrotnej nie otrzymuje o decyzji? Rozumiem, że decyzja jest w takim przypadku prosta do zinterpretowania, ale nie jest to w porządku. Chciałabym dostać feedback i dowiedzieć się czego brakowało i nad czym należy popracować - są to znaczące informacje dla juniora, które dostałby od specjalistów, ale jak widać nie ma czego oczekiwać. Bardzo słabe zachowanie.
Dlaczego kandydat nie uzyskuje informacji zwrotnej?
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna na specjalistę ds turystyki ? O co pytają?
Niedawno zakończyłam ws[półpracę z tą firmą. W księgowości pracuje się kiepsko, słaba organizacja przełożeni jacyś niedouczeni , wielokrotnie brak informacji zwrotnej, Pracowałam krótko kilka miesięcy. Brak osób które chcętynie chcą ci pomoc i wdrozyc, Generalnie musisz byc skazany sam na siebie. Benefity to nie wszystko człowiek musi z czegoś życ.
Jak wygląda godzinowo praca w biurze własnym w galerii handlowej ? Po ile godzin dziennie się pracuje? Czy są to elastyczne godziny pracy?
Ja pracuję normalnie 8h dziennie ale trzeba obstawić wszystkie zmiany. Także raz mam na 10 raz na 13. No i weekendy czasem też trzeba pracować. Wtedy ma się wolne w środku tygodnia. Z niektórymi kierownikami można się dogadać i robić na 12h, a później dzień wolny. Zapytaj podczas rozmowy bo to zależy od tego jak się dogadacie.
Podróże od zawsze były moją największą pasją. Te na własną rękę jak i w wersji all inclusive. Kiedy zostałam zaproszona na rozmowę kwalifikacyjną do Tui - czułam się tak jakbym wygrała los na loterii. Praca połączona z pasją? Przez pierwsze miesiące pracy dawałam z siebie wszystko. Nie zauważałam, że moje życie zaczyna kręcić się tylko przy korporacyjnym biurku. Do domu wracałam skonana. Na życie towarzyskie zawsze był czas później. I to później nie nadchodziło... Kiedy zorientowałam się, że robię rzeczy budzące moją niechęć (jak wydzwanianie do jednych i tych samych klientów, z propozycją rozszerzenia ubezpieczenia/zakupu miejsca w samolocie czy też nabijaniu klientów w gorsze hotele, żeby tylko wcisnąć mu wszystkie dodatki, bo przecież regionalna patrzy), które powodowały, że wstydziłam się przed samą sobą powiedziałam STOP. Odeszłam. Teraz mam stabilną pracę w normalnym środowisku i UWAGA zarabiam dokładnie tyle samo ;))
To gdzie ty pracowałaś? ja z takimi warunkami w TUI sie nie spotkałam. Mam czas na życie prywatne.
Różne osoby mają różne opinie. Właśnie chciałabym wiedzieć, jak to jest z równowagą praca-dom w TUI. Po ile godzin dziennie pracujecie? Z góry dzięki.
Nie zgodzę się z opiniami, jeśli ktoś nie czuje się z turystyce to po co tam aplikuje? Ja nie widzę się w banku i nie zatrudniam się tam by potem ponarzekać. Tui ma jedne z najlepszych warunków dla pracowników, mam porównanie, bo pracowałam w innym biurze własnym. Jaka praca taka płaca, dodatkowo mnóstwo szkolen, dzięki którym mozna awansować tym samym zwiększyć podstawę, która i tak jest dość wysoka plus wyrobioną premia. 3 tys na pewno nie w Warszawie jak ktoś wcześniej wspomniał. Plusem jest to, że młodzi ludzie mają szanse zdobyć doświadczenie jako mlodsi specjaliści, a Ci doświadczeni starać się o wyższe stanowisko. Moim zdaniem jak ktoś nie czuje tego, to ani się nie wykaże ani nie doceni miejsca pracy.. bo tematem geografii i turystyki trzeba się po prostu interesować. A grunt to lubić co się robi a wtedy wszystko jest ok :)
Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w TUI Poland Sp. z o.o.?
Jak na tę chwilę ocenilibyście sytuację pracowniczą w TUI? Nic ostatnio nie piszecie, a chciałem się dowiedzieć czy miały miejsce jakieś zmiany, bo widziałem bardzo dużo negatywnych komentarzy. Czy warto aplikować?
Warunki pracy w TUI są naprawdę bardzo dobre. Zarobki są uzależnione od wyników sprzedażowych, nie ma nic za darmo. Jeśli wykonujesz założony plan 3000 netto możesz zarobić, czasami nawet więcej - kwestia wykonania planu. Plan jest przydzielany na każdą z osób w biurze, nie ma sytuacji że jedna osoba sprzedaje 5 a druga 20 rezerwacji w miesiącu. Chcesz zarobić, musisz się starać nie ma nic na piękne oczy. Jest duży nacisk na telemarketing, szczególnie w promocji first minute, trzeba się z tym liczyć. Zniżki pracownicze 50 % od aktualnej ceny, niezależnie czy to promocja first minute czy last minute. Zniżka jest na dowolny kierunek czy hotel. Firma docenia pracowników, organizuje mnóstwo szkoleń sprzedażowych, produktowych jak i wyjazdy study tour, których w porównaniu z innymi touroperatorami jest naprawdę bardzo dużo, mnóstwo egzotyki. Jest szansa 2 razy w roku polecieć na study tour. Dodatkowo benefity tj. opieka medyczna Lux Med, ubezpieczenie grupowe na życie, multisport itp. Praca dla osób, które chcą pracować i potrafią dać z siebie wszystko.
3000brutto? To ile zarabiacie? W jakim mieście.... Specjalista ma 2900 zł brutto i premia nie jest wyższa niż wynagrodzenie.
Drogie Panie, bardziej tandetnej opinii się nie dało wystawić? Mogłyście się chociaż uczciwie podpisać. Po co tylko tak ściemniać? Chętnych nie ma, czy odczuwacie już zwolnienia? 80% osób szuka już nowej pracy, przeglądają na oczy.
I to według Ciebie jest dobra pensja ? 3000 netto w Warszawie starczy na kawalerkę na wynajem , bilet i jedzenie... powodzenia
Panie w Elblągu chamskie i niegrzeczne. Zakupiłam wycieczkę waszej firmy ale w iwakacje pl to pani bardzo niemiło mi powoedziala, że skoro nie kupiłam u niej nie będzie mi udzielaćwiczenia żadnych informacji.ze trzeba było przyjść sobie niej.No wiecie co???! Jakiś skandal jak dla mnie. Wycieczka TUI to TUI . I można grzecznie odpowiadać.
panie/pani "ktoś" czy to jest portal na temat obsługi w biurze podróży czy raczej portal dla osób szukających odpowiedzi o potencjalnym pracodawcy? Proszę przemyśleć swój wpis.....
Masz rację. Forum Gowork.pl służy do merytorycznych opinii pracowników firmy. Niemniej jednak opinie klientów, też się tu zdarzają i wnoszą pewne informacje do wątku. Czy mogłabyś napisać jak wygląda zatrudnienie i atmosfera w firmie? Można się rozwijać i z czasem liczyć na awans? Na stronie TUI w zakładce kariera https://kariera.tui.pl/#rekrutacja są oferty pracy w centrali firmy, sieci sprzedaży i w dziale kontakt center. Napisz, co sądzisz o tych propozycjach i czy według Ciebie te oferty są satysfakcjonujące?
Franciszek polecam pracę w TUI, sam pracuje w biurze podróży i jest ok. Masz zniżki raz na rok 50% na dowolny kierunek, kartę multisport, opiekę medyczną w LUXmed itp. jak masz wyniki w sprzedaży to i zarobisz. W centrali nie wiem jak jest, ale jak wszędzie jest to korpo, więc i parcie na wyniki. Atmosfera pewnie różna jak wszędzie zależy od działu i ludzi tam pracujących. Pozdrawiam
To akurat ma racje. Nie zarobila, zarobil agent. Informacji nalezy zasiegac u swojego sprzedawcy!
bo istnieje coś takego jak ochrona danych osobowych ? nie TUI to TUI - bo to POŚREDNIK CO JEST DIAMETRALNA RÓZNICĄ
Jest tak dobrze i dlatego przestaliście pisać opinie na forum?
Praca dobra na maksymalnie rok. Po tym czasie zaczynasz odczuwać okropne zmęczenie. Zmęczenie stresem związanym z realizacją coraz wyższych planów sprzedażowych, ciśnieniem na dosprzedaż ubezpieczeń, miejsc w samolocie, parkingów, wycieczek fakultatywnych, tui cars oraz szeregu innych. Do tego dochodzi praca w głośnej galerii handlowej bez dostępu świeżego powietrza i dziennego światła, praca w godzinach późnowieczornych, w weekendy. Bajką jest, że plany są na biuro. Plany są absolutnie indywidualne. Połowa sukcesu jeśli się trafi do biura, gdzie jest dobra atmosfera. Z biegiem czasu dostrzegam większą rotację. Pracuje się coraz ciężej. Faktem jest, że firma inwestuje w szkolenia i study tour. Faktem jest, że przy dobrych wiatrach zarobi się około 3000 tys netto, a czasem więcej (Warszawa). Wszystko zależy na jakim poziomie jest sprzedaż. Uważam jednak, że ta kasa nie jest warta ciśnienia i stresu jaki za nią idzie. Polecam, ale na jakiś czas tylko, jeśli szanuje się swoje nerwy.
To prawda, ewakulowalem się bo bym, miałem stres straszny, wycieczka to tylko załącznik do niej musisz upchac wszystko
To prawda, zmęczenie maksymalne. Miałam wrażenie że non stop jestem w pracy. A żeby dostać premię to milion kryteriów do spełnienia - plan na wycieczki, ubezpieczenia, ubezpieczenia all inc, fakultety, tui cars itd itd. Study fajna sprawa ale wymagana lojalka na jakieś pół roku. Nie ma szans na awans, dlatego praca dobra na - przeczekanie i trampolinę do lepszej!
Study są ok, ale dokładnie trzeba podpisać lojalkę, że w ciągu 6 miesięcy od powrotu ze study nie zwolnisz się z pracy. Inaczej bulisz 3 tys. Ponadto na najlepsze study jeżdżą wyłącznie kierownicy lub ich zastępcy. Wrażenie jakby było się non stop w pracy - znów prawda. Poza pracą jesteś non stop na @. Nie da się inaczej dopilnować sprzedaży. Benefity? Miałam kartę muli sport, ale udało mi się pójść 2 x na siłownie w ciągu roku. Jest się zrąbanym pracą i wraca w której spędza się czas do 21/22... Stres jest cały miesiąc. Calutki.
Dziwne, jakoś nie siedzę na poczcie cały czas. Kierownik wręcz zabrania. Pisz o konkretnym biurze bo nie wszędzie jest tak samo. Lojalka mnie nie przeraża bo chce tu pracować. Co do usług są bo są - Kierownik tego pilnuje my się cieszymy z każdej rezerwacji. Wydaje mi się, że trochę za dużo wymagań maja teraz młodzi ludzie :)
TUI zmieniło się od kiedy jest juz w rękach brytyjskich. Nie ma już tej klasy i poziomu co kiedyś. Pracowałam 7 lat jako rezydent i na początku myślałam że złapałam Pana Boga za nogi. Z roku na rok, od około 5 lat zmiany na gorsze. Praca w stresie o pod presją czasu. Targety na sprzedaż. Odeszłam jak wiele moich koleżanek bo jesteśmy dla nich za madre i za drogie. Nowy rezydent ma 30% niższa stawkę i kwaterują teraz po kilka osób w mieszkaniu. Każdy ma swój pokój ale to jest fajne przed 30tka a nie po. Ogólnie Tui Poland się już w sprawy rezydentów niestety nie miesza o pracują jakieś młode niedoświadczone i niewykształcone młodziaki szukającego zabawy. Rezydenta musi mieć FUN ale pamiętajmy że reprezentuje biuro i często jego zachowanie szczególnie w sytuacjach trudnych jest istotne bo czasem rozchodzi się o spora kasę która biuro potem wypłaca z tytułu reklamacji bo rezydent nie był profesjonalny. Ciesze się ze juz w tym cyrku korpo nie jestem. Dla osób 20+ to fajna sprawa i polecam.
Dodam ze na ten sezon letni czekali z umowami do lutego. Starej gwardii obniżyli wynagrodzenie o 20% wiec jak sie nie podoba to wypad bo ci nowi z rekrutacji mają jeszcze mniej. Ludzie . Koszmar.
Powiem tak najgorszy pracodawca u jakiego pracowalam , każdy z liderów call center ma jakieś plecy a zero inteligencji pomocy wsparcia jedyne co potrafią to zrzucać odpowiedzialność na innych i oglądać mecze i facebooka lub podrywać konsultantki z call center gratuluje każdy żonaty z dzieckiem ale wykorzystywać władze jak widać można . (usunięte przez administratora),plotki , brak szacunku . Radze nie tracic czasu na wyrachowane korpo szczury . Szczegolnie nie polecam kontaktu i szkolenia z Panem M .K , porażka brak podstaw technik sprzedazy , produktu oraz umiejetności coachingu - pozniej pretensja czemu nowa osoba nie umie danej zeczy polecam zmiane szkoleniowca a nie wymiane co 3 miesiace 8 osob w dziale . Ja na szczescie nie muszę się juz tam męczyć najgorszy czas w moim życiu . Nie polecam !!! I pozdrawiam liderow serdecznie srodkowym palcem
abudabi Skoro wszystko o tym wiesz to trochę słabo zaczynać od młodszego w cc? Osoba o której się wypowiadasz akurat ma jeden z lepszych warsztatów!! Nie każdy nadaje się do sprzedaży, może poszukaj pracy w szkoleniach? Podstawy technik już znasz. Good luck and enjoy the adventure!
Pracowałam w Centrali w WAW. Koleżanki i koledzy super i z wiedzą. Przełożeni z łapanki, bez wiedzy ale za to z władzą. Kiedy można iść do wc itp. Korpo masakryczne. A szkoda bo fajna marka . Zarobki tragiczne. Rotacja totalna bo ze tak to ujeme wycisną z ciebie wszystko co najlepsze a potem cie wyrzygaja i wręcza wypowiedzenie.
Praca dobra na 2-3 lata po studiach. Wady: - Bezsensowny system realizowania celów, wymyślanych na siłę, które w żaden sposób nie podnoszą kwalifikacji. - Mała szansa na jakąkolwiek rotację obowiązków i awans. - Brak szkoleń - Regulaminy i zasady nie obowiązują wszystkich, chociaż coś takiego wmawia się pracownikom.
brak możliwości awansu ? dla ludzi pracujących w biurach awansowac można co rok ,jeżeli spełni sie podstawowe kryteria
brak szkoleń? Pracuje od wakacji 2018 i byłam JUŻ na 9 szkoleniach, a w w najbliższych planach jest jeszcze kilka. Chyba nie do końca wiesz o czym piszesz ;)
Nie miałem na myśli pracy w szeroko rozumianej sprzedaży, bo gdyby tam nie byłoby szkoleń to nie byłoby też wyników :)
Pracuje w TUI od kilku miesięcy. Podkreślę, że w biurze własnym (bo to nie jest bez znaczenia). Rozmowa kwalifikacyjna przebiegła bardzo sprawnie - 2 dziewczyny, rozmowa o wcześniejszych zajęciach - szybko, łatwo i PRZYJEMNIE. Dużo zależy od atmosfery w biurze - wiadomo, że atmosfera w pracy to połowa sukcesu. Akurat mi udało się trafić na super zespół, miłe i pomocne osoby. Przez te kilka miesięcy w TUI nauczyłam się bardzo dużo - jest nieskończenie wiele możliwości rozwoju, liczne szkolenia produktowe, sprzedażowe, prezentacje hoteli, prezentacje produktu, study toury. Rzeczywiście jest duży nacisk na sprzedaż produktów dodatkowych, telemarketing - zwłaszcza gdy wejdzie nowy sezon do sprzedaży - taka specyfika pracy. To nie jest praca dla każdego - albo się ją pokocha albo znienawidzi. Osobiście polecam pracę w TUI :)
Ale biuro własne to inna bajka. Tu nie ma porównania. Nie ma tłumaczenia centrali tylko kierownikowi oddziału. Ciut inne zależności. Inne pieniądze na wstępie. Przynajmniej w Warszawie.
Gdyby ktoś się zastanawiał nad praca w Tui polecam przeczytać wywiad. Oddziały będą znikać.(usunięte przez administratora)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w TUI Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy TUI Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 51.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w TUI Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 37, z czego 7 to opinie pozytywne, 16 to opinie negatywne, a 14 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy TUI Poland Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w TUI Poland Sp. z o.o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.