Opinie o tui.pl - TUI Poland Sp. z o.o. w Warszawa

Już od 24 lat pod marką TUI dbamy o naszych Klientów na polskim rynku turystycznym. To dzięki nim możemy stale rozwijać swoją bogatą ofertę i tworzyć produkty, które pozwalają spełniać te bliższe i dalsze marzenia - marzenia o podróżach życia.


Branże: Organizacja podróży służbowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o TUI Poland Sp. z o.o. w Warszawa

Mariusz

Dlaczego w TUI nie szanuje się pracowników. Proszę o odpowiedź!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
hola
@Mariusz

Jestem w szoku to co czytam ale wiem, że jest to prawda Od wielu lat śledzę Tui, i zawsze zaskakuje mnie, że potrzebują ciągle nowych pracownikow... Teraz juz wiem dlaczego !!! Trzeba cos z tym zrobic !

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Georgia

Większość rzeczy została już na tym forum powiedziana. Wkurzają mnie jednak te nieudolne próby działu HR, aby zamącić obraz tej firemki. Pozwólcie zatem, że trochę się powtórzę: 1. Jest to najgorzej zarządzana firma jaką znałam - zero szacunku do pracownika, zero dbania o wizerunek firmy, zero dobrej atmosfery, zero współpracy, zero komunikacji. Tak się dzieje kiedy daje się władzę nieodpowiednim osobom - mamy efekt dziecka, któremu dano do zabawy zapałki. Wiadoma osoba nie powinna mieć w ogóle do czynienia z ludźmi, ma bowiem cechy typowe dla socjo i psychopaty. Człowiek, który ma wszystkich gdzieś, liczy się tylko jego własne, rozbuchane ego. 2. Sztuka ucisku, subtelnego lub mniej subtelnego jest dopracowana w najdrobniejszych szczegółach. Jeżeli kogoś chcą się pozbyć (co tydzień na kogoś pada i to najczęściej z powodów złego humoru wyżej opisanej osoby) to zawsze znajduje się powód, który potem jest szeroko rozpowiadany pozostałym "ocaleńcom". Reszta towarzystwa jest poddawana praniu mózgu pt. jaka ta zwolniona osoba była zła i ile błędów robiła, ale jeżeli będziesz wierny wówczas Ciebie to nie spotka (niestety spotka każdego i to bardzo szybko). 3. i na koniec to forum - pomyślcie ile krzywdy zrobiono pracownikom, że decydują się pisać co u nas się dzieje? Trzeba mieć trochę odwagi (zapewne koledzy z IT po godzinach sprawdzają, z jakiego IP poszedł dany wpis) oraz dużo wewnętrznej złości, że z tak fajnej firmy zrobiono takie (usunięte przez administratora) Oczywiście nasza praktykantka z HR (nie sądzę, żeby pani prawnik robiła tyle błędów stylistycznych i logicznych) wrzuca z automatu wpisy mające wprowadzić dezinformacje u czytelników (uwaga konkurs - ile minut po moim wpisie pojawi się głupi komentarz pt. nie wiecie jakie mają pensje i benefity, bo słyszałam że super). Ja przeanalizowałam - po pierwsze są to te same, powtarzające się niki: maniek, manieko, tre, bnhn, mask - ludzie, no trochę chociaż kreatywności!, po drugie znikają (są zgłaszane moderatorowi) ciekawe i mądre wpisy, które godzą w ego pana z pkt. 1. Ciekawe ile mój wpis się utrzyma......

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karolina poludniowa
@Georgia

I wszystko w tym temacie. Nie pomogą żadne pozytywne wpisy żółtodziobów z hru, bo i tak wszyscy wiedza jaki tu jest gnoj. A co słuchac u naszej kochanej prawniczki z poznania K.M? Znalazła juz pracę na tym linkedinie czy nadal kierownikuje w tui? Jak to mawiaja nosił wilk razy kilka ponieśli i wilka - zwalniala ludzi za nie takie buty czy włosy to i los ja teraz pokaral :) wracaj Pani K.M w rodzinne strony do poznania karierę na taśmie w Carlsbergu robić bo tylko do tego sie nadajesz :) PS: ten nieudacznik życiowy ma chyba ustawione powiadomienia, wiec nie lidze ze mój post utrzyma się tu długo. Jak widać biedaczka zagryza pazury i zgłasza posty do moderacji, ale tak to jest na bezrobociu ;) Reasumując - tui to dno i wodorosty

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Natalia

Młodszy Specjalista ds. Koordynacji Rezerwacji – Dział Operacyjny. Jakieś opinie ? Na czym polega dokładnie ta praca, w jakich godzinach się pracuję i jak wygląda wynagrodzenie ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marek

Marcin co ty robisz z tą firmą

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja przebiegła prawidłowo. Rozmowa dotyczyła bezpośrednio wymagań wobec kandydata. Atmosfera była w porządku, można było normalnie porozmawiać bez żadnego stresu. Jednak zapraszając osobę na rozmowę potencjalny pracodawca powinien skupić się na reprezentowaniu prawidłowo firmy, a tak się nie stało. Dlaczego kandydat poświęca swój czas i pojawia się na rozmowie, a informacji zwrotnej nie otrzymuje o decyzji? Rozumiem, że decyzja jest w takim przypadku prosta do zinterpretowania, ale nie jest to w porządku. Chciałabym dostać feedback i dowiedzieć się czego brakowało i nad czym należy popracować - są to znaczące informacje dla juniora, które dostałby od specjalistów, ale jak widać nie ma czego oczekiwać. Bardzo słabe zachowanie.

Pytania

Dlaczego kandydat nie uzyskuje informacji zwrotnej?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(837 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
ZOSIA

ROZMOWA KWALIFIKACYJNA W TUI KTÓRA ODBYŁAM OSTATNIO WE WROCŁAWIU Z KIEROWNICZKA GALERII DOMINIKAŃSKIEJ PO PROSTU JAKAS PORAŻKA. TA OSOBA W OGOLE NIE NADAJE SIE NA MIANO KIEROWNIKA A JUZ NAPEWNO NIE NA PRZEPROWADZANIE JAKICHKOLWIEK ROZMÓW KWALIFIKACYJNYCH. pANI NIEMA KOMPLETNIE ANI WIEDZY ANI OBYCIA JAK NALEZY SIE ZACHOWAC I W JAKI SPOSÓB W OGOLE POWINNA BYĆ PRZEPROWADZONA ROZMOWA. JEST ANTYPATYCZNA, MINA KWAŚNA TAKA SAMA JEST DLA SWOJEGO ZESPOLU I DO KLIENTÓW WIEC DZIWIE SIE ZE JEST TYLE LAT TRZYMANA NA STANOWISKU KIEROWNICZYM. OGOLNIE BRAK PROFESJONALIZMU NA CALEJ LINI. NIE BYLO NIKOGO Z CENTRALI WIEC PANI WYBIERALA SOBIE LUDZI NA ZASADZIE KTO JEJ SIE SPODOBA WIZUALNIE CO KONCZY SIE NIESTETY TYM ZE PRZYJMUJE LUDZI KTORZY PO DWOCH TYGODNIACH ODCHODZA BO SIE NIE NADAJA DO TAKIEJ PRACY. FAJNA FIRMA A PERSONEL NAPRAWDE POZOSTAWIAWIELE DO ZYCZENIA...POZDRAWIAM

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aniechto

Ktoś pisał wyżej, że Paweł B jest specjalistą?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
AnnaJoanna

A co z tej prawdy bedziesz miał? Fejm na forum? Czemu jak komus jest zle to sobie nie zmienia tylko siedzi i biadoli. Przecież nikt Cie nie zmusza, to nie jest niewolnictwo?! Zamiast siedziec i wypisywac żale zacznij szukac sobie nowego zajęcia. Kazdy normalny czlowiek tak robi.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pablo

Jestem nowym pracownikiem. Jak oceniacie dyrektora Pawła? Wydaje mi się, że to specjalista wysokiej klasy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Była

fryga chyba nie wiesz o czym piszesz. Tu nie chodzi o brak chęci do pracy. Jakoś wcześniej ludzie też wyrabiali plany a biura przynosiły zyski. Twoja śpiewka to efekt zrytego mózgu przez obecnych przełożonych Tak tak wcześniej było be, ale teraz dzięki zamordyzmowi i liczeniu każdego lida który wszedł do biura jest super. Chodzi o to ze nie jest - wynik finansowy jest beznadziejny, a wynika to m.in z tego ze nie masz zaangażowanych pracowników, którzy są ambasadorami tej marki. Jeżeli jesteś traktowana jak pies, pracujesz w atmosferze strachu (poczytaj sobie post potujtampracowac) i wszechobecnego mobingu to raczej szukasz po cichu nowej pracy a nie starasz sie aby klient był zadowolony. Nie chodzi tutaj o staż pracy - wywalają jak leci pracownikow ze stażem rok jak i 15 lat. Ciebie to tez spotka zobaczysz i nie pomogą Ci zrealizowane plany, jak komuś na gorze nie spodoba sie np. styl twojego maila, albo inna głupota, która będzie pretekstem do zwolnienia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Fryga

Widać, ze większość narzekających tu sprzedawców nie robiła założeń firmy i poprostu nie dala rady sie utrzymac dluzej niz 1,5 roku. W biurach nie jest zle, jak masz fajny team mozesz gory przenosić. Benefity są lepsze niz w innych firmach i to nie ulega wątpliwości. Najwiecej narzekają Ci co rozpiescili sie na turystyce w poprzedniej erze, gdzie zamiast walczyc o plan pilo sie kawe i zagryzalo ciastka. Przydało by sie takie osoby z firmy usunąć. Czekam na to i widzę, ze to się dzieje. Moze w koncu zniknie kolesiostwo i zostanie doceniona praca. Tak bardzo tego brakuje.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ctrl
@Fryga

1800 podstawy i Multisport za 90zl to świetny pakiet benefitów? Please...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
potujutampracować

Stanowczo odradzam pracę w TUI i to bez względu na to czy jest to biuro własne czy praca w centrali na Domaniewskiej. Większość ludzi, których tam poznałem i którzy w większości odeszli sami lub w bardzo nieładny sposób zostali usunięci powtarza jedno, iż pracuje się tam pod hasłem "nie znasz dnia ani godziny". Nawet jeśli jesteś dobrym pracownikiem i bardzo się starasz to KAPRYS jednej czy też drugiej z osób zarządzających diametralnie może wywrócić Ci całe życie do góry nogami. KAPRYS nie bez powodu podkreślam, bo powody są zmyślone, wydumane a każdy z przypadków "załatwiony" bez klasy....ale czegóż w końcu tu wymagać! Oczywiście każdy z tych kłamliwych argumentów jest podawany to tujowej publiczności, która wpatrzona niczym armia moherowych beretów wierzy w każde słowo, nie wierząc jednocześnie w to, iż ich spotka dokładnie ten sam los. Tak, tak, wszystkich tylko nie mnie bo to dzisiaj ja jestem grzecznym pieskiem leżącym wiernie u stóp swojego pana. Poza tym w tym całym tujowym świecie jest kilka osób, które nie wiedzieć czemu jeszcze tam pracuję. Mam na myśli bardzo zdolne i młode osoby, które w innych firmach mogłyby zajść o wiele dalej. Ludzie, poza tą firmą istnieje świat, który nie jest nasycony strachem, obłudą i fałszem. To nie jest tak, że wszędzie jest tak samo. Na rynku są pracodawcy, którzy mają coś więcej do zaoferowania niż pakiet benefit system. Na pytanie potujtampracować niech każdy odpowie sobie sam, bo ilość negatywnych postów z powietrze się nie wzięła.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ByłyPracownik

Pracowałam w tui 1,5 roku jako specjalista w biurze własnym. Niestety większość opinii tu zamieszczonych jest w pełni zgodnych z prawdą. W TUI bardzo źle traktuje się pracowników. Nie ma czegoś takiego jak polityka personalna. Są za to humory jednej czy drugiej pani. Jeśli pani kogoś nie polubi bo jest zbyt mało usłużny i włażący wiadomo gdzie albo ma swoje (inne) zdanie to kariera w TUI się kończy. Na porządku dziennym jest przenoszenie ludzi z biura do biura, z dnia na dzień. I niekoniecznie są to punkty dogodne ze względu na miejsce zamieszkania pracownika. Jeśli chodzi o awanse to fatycznie możliwości są. Można awansować na kierownika biura na przykład. Jednak ci, którzy znają trochę tę firmę nie próbują nawet aplikować bo jest to najkrótsza droga do utraty nerwów i pracy. Kierownik w tej firmie jest winny wszystkiemu także temu, że w związku z sytuacja na świecie nie jest w stanie zwiększyć sprzedaży o kolejne 30% rok do roku (to standardowe założenie firmy). Plany sprzedażowe robią ignoranci na zasadzie, że jak w zeszłym roku była sprzedaż x to w roku następnym x+30% i tak bez końca i bez względu na okoliczności rynkowe jak na przykład termin rozpoczęcia przedsprzedaży. Generalnie nie polecam tej firmy. Na koniec dodam tylko, że zarobki są słabe (1800 zł netto na cały etat w Warszawie) a system prowizyjny niejasny, skomplikowany. Nie liczcie na to, że dostaniecie prowizje, które dadzą wam zarobić bo są groszowe i tylko od czasu do czasu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Adam

Poziom tych reklam jest żenujący, a i tak nie jest robiony w tui tylko przez firmę zewnętrzną. To co jest napisane o franczyzach też jest prawdą, franczyzy są traktowane gorzej niż agencji. Ja bym z taką niewiarygodną firmą w ogóle nie wchodził w taki biznes.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tujowa
@Adam

Adam wiesz coś więcej na temat traktowania przez centralę , szczególnie przez MD i dział HDesk biur agencyjnych i frankowych ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
milosniktui

Prowadzilem biuro franchyzowe tui.Po pierwsze;pracownicy call center to jest kompletna porazka.Niczego nie wiedza,w niczym nie chca pomoc,zawsze sa na nie.Jednego dnia kaza robic tak,drugiego calkiem odwrotnie.Jak udowadnia sie im ignorancje i tepote to leca na skarge do swojego szefa i mowia,ze nie beda wspopracowac z danym franczyozobiorca.Nastepnie ten chloptas w brudnych jeansach przekazuje -jak udziely wladca -ktorejs z kolejnych przedstawicielek(dopoki jej nie zwolni),ze rozwiazuje umowe z danym franczyobiorca.Niewazne,ze franczyobiorca wszystko zrobil jak trzeba.Pan i wladca wydaje rozkaz i oczekuje ,ze wszyscy beda go blagac ,zeby zmienil zdanie. Gada te debilizmy o rzekomych skargach.To ja sie pytam ;czy on slyszal o tym ,ile skarg musielismy wysluchiwac od klientow na tui?Pamietam jak na tydzien przed wylotem klientow napisali informacje o zmianie operacyjnej wylotu.Musielismy namowic klientow na zgode i wysluchiwac ich bluzgow oraz wyzwisk pod naszym adresem.Kiedy sie na to w koncu udalo to dostawalismy informacje z tui ,ze oni juz nie maja miejsc w samolocie( 3 dni przed wylotem klientow,ktorzy mieli wykupione wakacje w first minute) !.Wyobrazacie sobie takich (usunięte przez administratora) I taki ignorant i mi bedzie o skargach mowil. .Nie jestem fanem pisu,ale to chyba mial Kaczynski na mysli opisujac polska patologie w przedsiebiorstawach jako folwark.Od stycznia wchodzi nowe prawo,wiec ten pan panszczyzniany bedzie musial placic 13 zl na h i prowadzic ewidencje pracy.Licze na to,ze predzej czy pozniej pisowcy go udupia a zarzad z Niemiec wymieni go jak zuzyta szmate do podlogi.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
CC

Jak to nie ma marketingu, przecież jest Paweł Dyrektor

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
niema

w tui nie istnieje pojęcie marketingu

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ania

95 proc. tego co się pojawia (pomijając głupie wpisy z HR) jest prawdą. Brak szacunku do pracownika, niejasny zarys obowiązków i młode kierownictwo, które moim zdaniem nie do końca ma wiedzę aby bawić się w biuro podróży. Sama dziwie się, że tyle osób z nimi jeździ na wakacje pomimi tylu niejasności, zmian, kruczków i gwiazdek. Może wpływ na to ma dobre zdanie o niemieckim tui

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
g

Oj :-( odechciewa sie podrozowac z TUI po przeczytaniu tych wypowiedzi ! Skoro nie szanuja swoich pracownikow to szacunek dla nas klientow pewnie tez maja w d...e ! No, moze do czasu kiedy wybieramy impreze i nie zaplacimy to jest wazelinka, ale potem ..... brak komentarza :-(

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jolu

Nie wiem czy tui ma jakis oliwy u Gowork, bi ciagle pojawiają sie jakieś durne pytania. Jakis wierzyć mi sie nie chce, ze normalni ludzie zadają takie pytania, ale co sie dziwić, jak firma nie ma nic do zaproponowania poza zryta psychika

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nikki

@objazdowysamolot, to ich stały surprise trick ;p Zmieniają warunki umowy po jej zawarciu, na niekorzyść konsumenta oczywiście. I tak np. Zamiast 11 dób robi się 10, a niekiedy 9, bo tak sa ustawione godziny wylotów. A tu akurat chcą zaoszczędzić na czarterze. Jeden, wspólny samolot na Kubę i Jamajkę, zamiast dwóch ;]

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o TUI Poland Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w TUI Poland Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy TUI Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 51.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w TUI Poland Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 37, z czego 7 to opinie pozytywne, 16 to opinie negatywne, a 14 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy TUI Poland Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w TUI Poland Sp. z o.o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
TUI Poland Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii