Know How Krzysztof Krasuski Anna Szymańska S.K.A.

1 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Know How Krzysztof Krasuski Anna Szymańska S.K.A.

Pracodawca

 Aktualność
Dzień dobry!


Cieszymy się, że interesujesz się naszą firmą i odwiedzasz nasz profil na portalu GoWork.pl. Znajdziesz tu informacje o tym kim jesteśmy i czym się zajmujemy. To również miejsce do dzielenia się doświadczeniami i opiniami na nasz temat. Wszystkie czytamy z uwagą i cenimy sobie każdy głos.


Jesteśmy tu po to, by udzielać rzetelnych odpowiedzi na pojawiające się pytania, sugestie i uwagi. Jesteśmy tu dla Ciebie. Zachęcamy Cię do kulturalnych wypowiedzi i merytorycznych komentarzy - tylko do takich możemy się odnieść.


Pamiętajmy, że swoboda wypowiedzi nie oznacza publikowania informacji nieprawdziwych, pomówień czy oszczerstw znieważających konkretne osoby. Takie opinie zostaną usunięte przez administratora, zgodnie z regulaminem portalu.

A jeśli coś Cię niepokoi napisz do nas: biuro@knowhow.waw.pl - na pewno odpowiemy.
Nick
Pracownik

Pracuje w tej firmie już od dłuższego czasu i z pewnością jedna osoba zasługuje na pochwałę. Mowa tu o brygadzistce na promenadzie. Jest to osoba u której widać zaangażowanie w to co robi. Skrupulatnie wypełnia swoje obowiązki. Zawsze potrafi znaleźć rozwiązanie nawet w kryzysowych sytuacjach i zdaje sobie sprawę że inni tez maja problemy osobiste, mimo to potrafi dopilnować wszystkich pracowników pod sobą. A jeśli jest taka potrzeba to zawsze pomoże nawet kosztem własnym. Stwarza rodzinną atmosferę w której pracuje się szybciej i lepiej, a człowiek z przyjemnością przychodzi do pracy.

Marta
Pracownik

Pracowałam w tej firmie jakieś 20 lat temu. Pani Ania jest bardzo wymagająca. Płaci za to co wymaga i myślę że jest to ok . Pieniądze zawsze były na czas. Co do prania mopów to brałam je do domu . Dostawałam za to pieniądze i proszek do prania. Więc nie widzę problemu . Pozdrawiam

1

Pracodawca

@Agnieszka

Dzień dobry, firma działa od 2003 roku i przez 19 lat działalności kieruje się tymi samymi przesłankami. Nieprzychylne opinie mogą mieć zaskakujące źródła, ale musimy mierzyć się z każdą opinią nawet negatywną. Cieszy mnie jednak ,że Pani pracująca 20 lat temu jest w stanie pamiętać ,że poza wymaganiami jest w naszej firmie transparentność i terminowość , takie słowa są dowodem na to ,że warto wierzyć w ludzi.

Joanna
Pracownik

Witam pomimo tak nieprzychylnej nagonki na firmę Know How dołączyłam do jej pracowników.jestem bardzo zadowolona brygadzistka jest jak matka jesteśmy kumpelki mogę się ze wszystkim do niej zwrócić wysłucha i nie wyśmieje.co do prania mopów owszem biorę i piorę ale wyszło to ode mnie.do wiadomosci.tsk wspaniała atmosfera i brygadzistka jest w Warszawie na promenadzie.

2
Pracownicą
Pracownik
@Kala

Polecam firmę Know How, pracuję już 3 lata w firmie, zadowolona pracą są nawet w czasie pandemii, wypłaty na czas,nie widzę żądnych problemów.Poco picąc że kierowniczka zła i t.p.tszeba zaczynać od siebie, źle trzeba zmienić gdzie lepiej,a nie za jakiś czas wracać z powrotem do firmy Know How. Polecam firmę ,

1
Marcela Nowy wpis
Inne

Czy polecacie zgłosić się na sprzątanie sklepów? Od paru dni jest widoczna taka właśnie oferta z dopiskiem, że ma to być część etatu. W ile godzin ogarnia się taki jeden sklep i jak wtedy ma to być płatne?

anonim
Inne

Witam, jest tu oferta na sprzątanie osiedla w centrum stolicy, nie znam jeszcze szczegółów, nie wiem o które chodzi. może jest tu ktoś obeznany? To praca na część etatu, co by mi odpowiadało i po prostu chciałam się zorientować jaki jest tam teraz zespół. liczę na dobra atmosferę a w komentarzach piszecie ze rożnie bywało

Pracodawca

@anonim

Niestety stanowisko jest już zajęte, jako pracodawca informujemy, że na osiedlach na poszczególnych lokalizacjach nie ma zespołów, do każdego bloku przyporządkowana jest jedna osoba. Jeśli chodzi o lokalizację to szczegóły omawiane są na spotkaniach rekrutacyjnych.

anonim Nowy wpis
Inne
@Know How Krzysztof Krasuski Anna Szymańska S.K.A.

Dzień dobry, też widziałam ofertę na sprzątanie na część etatu. czy mogę przez nią rozumieć po prostu polówkę? Jeśli tak to skoro jest osoba na blok a ja chce być na całym etacie to dostane dwa bloki do obsługi?

Pracodawca Nowy wpis
Pracodawca
@anonim

Dzień dobry, Czas pracy jest zależny od specyfiki konkretnego bloku, nie na każdym bloku codziennie świadczymy usługi sprzątania. W przyszłości gdy zobaczy Pani ogłoszenie, które Panią interesuję zachęcamy do bezpośredniego kontaktu pod podany numer telefonu, koordynator udzieli wtedy szczegółowych informacji o czasie pracy oraz warunkach zatrudnienia.

Trójmiasto
Były pracownik

Pracowałam w tej firmie kilka lat i niestety firma ma więcej negatywnych stron niż pozytywnych. 1. Oszczędzanie na środkach czystości. Wielokrotnie nie dostarczane były środki czystości które zostały zamówione przez pracowników. Pani kierownik/koordynator tłumaczyła to "niskim budżetem przeznaczonym na tym obiekcie". 2. Sama pani kierownik/koordynator pozostawia wiele do życzenia. Miewała swoje "humorki" , ale uważam że pracownikom należy się szacunek niezależnie czy ma się humor czy nie, tekst czasami były totalnie nie na miejscu, chamstwo i prostactwo. Jak sobie przypomnę kilka takich "tekstów" to sama się sobie dziwie, że nie zareagowałam inaczej. Poza tym wiele razy wypierała się czegoś co sama powiedziała. 3. A co do wynagrodzenia - owszem zawsze było na czas. Ale przywożenie rachunków oraz podpisywanie otrzymania wynagrodzenia, kilkanaście dni po jego dostaniu było trochę nie fair, raczej powinno się to robić przed, żeby każdy z pracowników mógł zapoznać się ze swoim wynagrodzeniem przed jego dostaniem. Sama Pani Anna (@pracodawca) jest bardzo ciepłą i sympatyczną osobą, ale Pani kierownik/koordynator niekoniecznie.

Nowy wpis

Pracodawca

@Trójmiasto

To co mówi Pani o nas pozytywnego, to to, że pobory były na czas oraz że zarząd firmy miał dobry kontakt z pracownikami (mam na myśli pracodawcę), bardzo dziękujemy. Jeśli chodzi o negatywne postrzeganie bezpośredniego przełożonego kilka lat to jest długo żeby zasygnalizować pracodawcy bezpośrednio, że coś jest w kontakcie nieprawidłowego. Łatwo jest pisać anonimowo nieprzyjemne rzeczy o koordynatorze, zachęcamy do uczciwego zgłaszanie swoich wątpliwości, kiedy one mają miejsce, jest to transparentne i mierzalne. Jeżeli chodzi o środki czystości, to nie zawsze zamawiamy to czego życzą sobie pracownicy, gdyż mamy produkty w koncentratach o wielokrotnych zadaniach i pracując kilka lat w naszej firmie można docenić ich właściwości stosując je na różne powierzchnie, oczywiście każdy obiekt ma swój limit, ale jest on spowodowany racjonalnym korzystaniem z produktów i wykorzystywaniem ich w sposób zgodny z zaleceniami producenta np. rozcieńczanie koncentratów albo nie stosowanie domowych produktów jakie na przykład preferują pracownicy w swoich domach.

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Dzień dobry, osoba ,która zamieściła ten wpis nie ma kompletnie świadomości ,że według prawa co roku zmieniane są stawki dla pracowników. Jest to krzywdzący wpis ,który mija się z prawdą. Niektórym ludziom rzeczywiście w dzisiejszych czasach nie opłaca się pracować,tu z godzę się z autorką wpisu.

anonim
Inne
@Know How Krzysztof Krasuski Anna Szymańska S.K.A.

Dzień dobry, o co mogło chodzić tylko z tą kwestią wspomnianych godzin? Czemu Pani wyżej napisała, że są one odcinane? Jak należy rozumieć takie stwierdzenie? I czy to oznacza, że na każdym stanowisku od nowego roku są przewidywane podwyżki płac? Jest to stały procent?

Pracodawca

@anonim

Co roku każda firma jest zobligowana posługiwać się stawką minimalną uchwaloną przez rząd, jeśli firma płaci wyższą stawkę niż minimalna to tylko świadczy o lepszych zarobkach pracowników, co roku stawka jest uaktualniana.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg rozmowy rekrutacyjnej w firmie Know How Krzysztof Krasuski Anna Szymańska Sp. J.? Jakich rad mógłbyś udzielić osobie, która rozważa skorzystanie z zaproszenia na spotkanie w tym miejscu? Czy poleciłbyś jej, a może odradził wykorzystanie szansy?
Pytanie
 Pytanie

Czy istnieje możliwość rozwoju w Know How Krzysztof Krasuski Anna Szymańska Sp. J.?

Pracodawca

@Pytanie

W naszej firmie jest możliwość rozwoju, można awansować na brygadzistę, koordynatora lub kierownika obiektu, jest to zależne od predyspozycji danego pracownika, stażu pracy i zdolności interpersonalnych.

anonim
Inne
@Know How Krzysztof Krasuski Anna Szymańska S.K.A.

Z jakimi warunkami takie wspomniane awanse się łączą? Zastanawia mnie różnica miedzy zarobkami pomiędzy brygadzista właśnie a podrzędnym pracownikiem. Czy cos jeszcze ulega zmianę oprócz dodatkowych obowiązków?

Pracodawca

@anonim

W przypadku pracy na stanowisku Brygadzisty przyznawany jest dodatek brygadzistowski w zależności od charakteru obiektu oraz organizowane są różnego typu szkolenia zarówno materiałowe, jak i z kompetencji miękkich.

Ktoś
Pracownik
 Pytanie

Pracuje na pół etatu u was w firmie i szczerze mówiąc żeby dobrze zarobić to muszę po prawie wszystkich galeriach być. W tamtym miesiącu nadrobiłam bardzo dużo godzin. A przed wczoraj tylko 1000 zł mi wpłynęło na konto. A w rzeczywistości na rachunku miałam więcej. Zatem pytam gdzie jest moja reszta pieniędzy?

anonim
Inne
@Ktoś

A masz jakaś ewidencje tego prowadzona? mnie także to zaciekawiło, jak mieć pewność ze wszystko na pewno zostanie tak jak trzeba rozliczone? Kolejna kwestia to fakt, że zadajesz pytanie tutaj… a co z kontaktem bezpośrednim? Trudno go utrzymać czy o co chodzi?

Pracodawca

@Ktoś

Jeżeli KTOŚ pracuję na pół etatu, to wyrabia pół etatu. Trudno nam zweryfikować prawdziwość tego wpisu bez kontaktu z osobą, która jest niezadowolona. Nasza firma działa od 2003 roku i nigdy nikt nie zakwestionował uczciwości finansowej firmy, być może zaistniała jakaś pomyłka albo nastąpiło niezrozumienie kwot netto i brutto, ale żeby się o tym przekonać osoba musiałaby skontaktować się z firmą podaję bezpośredni numer do osoby zajmującej się naliczaniem wynagrodzeń 694 429 953, Prosimy o kontakt w godzinach 8 - 16, musi być spełniony jednak jeden warunek osoba musi nie być KTOSIEM, tylko z imienia i nazwiska podać konkretne fakty, które zostaną zweryfikowane z dokumentem wynagrodzenia.

Pytanie
 Pytanie

Jaki jest okres rozliczeniowy w Know How Krzysztof Krasuski Anna Szymańska Sp. J.? Kiedy można spodziewać się przelewu wynagrodzenia?

Pracodawca

@Pytanie

W naszej firmie obowiązuje 1-miesięczny okres rozliczeniowy, a wynagrodzenia wypłacane są 10 dnia następnego miesiąca.

Nick
Pracownik

Pracuje w tej firmie już od dłuższego czasu i z pewnością jedna osoba zasługuje na pochwałę. Mowa tu o brygadzistce na promenadzie. Jest to osoba u której widać zaangażowanie w to co robi. Skrupulatnie wypełnia swoje obowiązki. Zawsze potrafi znaleźć rozwiązanie nawet w kryzysowych sytuacjach i zdaje sobie sprawę że inni tez maja problemy osobiste, mimo to potrafi dopilnować wszystkich pracowników pod sobą. A jeśli jest taka potrzeba to zawsze pomoże nawet kosztem własnym. Stwarza rodzinną atmosferę w której pracuje się szybciej i lepiej, a człowiek z przyjemnością przychodzi do pracy.

Pytanie
 Pytanie

Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w Know How Krzysztof Krasuski Anna Szymańska Sp. J.?

Pracodawca

@Pytanie

Jako firma dokładamy wszelkich starań aby nasi pracownicy w pełnym komforcie oraz przyjemnością wykonywali swoją pracę, zapewniamy pełne wyposażenie w sprzęt niezbędny do wykonywania pracy, a przede wszystkim dbamy aby pracownicy otrzymywali wynagrodzenie zawsze na czas.

Pytanie
 Pytanie

Czy w Know How Krzysztof Krasuski Anna Szymańska Sp. J. poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze jakieś świadczenia dodatkowe?

Pracodawca

@Pytanie

Dzień dobry, Dla najlepszych pracowników przyznawane są premię uznaniowe, jest również możliwość ubezpieczenia grupowego.

Reznic
Pracownik
 Problem

Dzień dobry. Praca w firmie Know -How nie jest zła. Wada firmy jest słaba jakość piórek do kurzu, brak ściereczek na sklepach, papier toaletowy dla pracowników sklepu pani V . Każe wydzielać. Brak szczotek z szufelka gdzie pracownicy muszą się dzielić. Największym problemem jest ilość godzin pracy. Nigdy nie wiadomo ile będzie godzin w miesiącu raz pracujesz dwie lub trzy godziny. Próba jest ograniczenia godzin do 2. Mówimy o jednym duz sklepie jak Z...a.. Szczotka z szufelka czy ściereczki powinny być na sklepie. Dziewczyny mają dwie trzy ściereczki same pióra i chowają do szafki by mieć czym pracować. W innych firmach sprzątających ściereczki są w nadmiarze pracownicy nie mają przydziału służbowego 1 szt. ściereczki. Drogi szefie pora ten problem rozwiązać.

Pracodawca

@Reznic

Ta opinia jest dziwna, osoba ,która pisze ,że praca w firmie nie jest zła ,a w drugiej części pisze ,że nic nie jest na obiekcie prawidłowe i ,że w innych firmach jest lepiej ,skłania mnie do wniosku ,że anonimowy wpis ma na celu zdyskredytować pracodawcę, tym bardziej, że nie otrzymaliśmy niepokojących sygnałów od któregokolwiek pracownika i po sprawdzeniu przez kierownika regionalnego stanów na obiektach mamy nadmiarowe ilości zarówno sprzętu ,jak i chemii. Jedno z czym mogę się zgodzić ,to to ,że w ostatnim czasie na rynku są gorsze piórka do kurzu, ale z tym problemem borykają się wszyscy odbiorcy.

Goska
Były pracownik

Witam dziś były pracownik w waszej firmie Nie będę skupiać się na szczegółach dotycząca środków czystości itd Natomiast chciałam zwrócić uwagę na panie które działają w waszym imieniu na terenie Poznania Pracowałam 9 miesięcy sumiennie i dobrze Często sama musiałam sprzątać cały salon wpisując 1 godz:Zastanawiam się kto brał pieniądze za resztę godz :Pani B pozbyła się mnie jak bym była przestępca Pani o niskim stopniu kultury osobistej w sposób prostacki wyrażała opinie na mój temat Myślę że szefostwo firmy powinno zainteresować się tą sprawą Dodam że pani B i pani V traktują firmę jak swoją własność kierują się prywatą i otaczają się tylko swoimi znajomymi Długo by można pisać na ten temat Nigdy nikt nie potraktował mnie w ten sposób

Pracodawca

@Goska

Odpowiadając na wpis informujemy, że często pracownicy, którzy pracują na umowę zlecenie nie rozumieją, że w przypadku choroby muszą dostarczyć zwolnienie lekarskie. Oprócz tego my musimy zabezpieczyć obiekty w obsadę pracowniczą. Nie możemy czekać na powrót zleceniobiorcy, bez żadnego kontaktu i bez żadnego statusu nieobecności. Jeżeli pracownik zostaje sam na obiekcie może przyjść wcześniej do pracy i otrzymać wynagrodzenie za godziny przeznaczone dla osoby nieobecnej, może również zostać dłużej na obiekcie i również otrzymać dodatkowe godziny za osobę nieobecną. Nie płacimy pracownikom za to, że kogoś nie ma. Pracownik ma możliwość skorzystać z godzin nieobecnego pracując czas nieobecnego. Nie zgodzę się natomiast z opinią Pani co do kadry zarządzającej. Są to doświadczone koordynatorki, które są sprawiedliwe, ale stanowcze. ~Właściciel firmy

Gośka
Były pracownik
@Know How Krzysztof Krasuski Anna Szymańska Sp. J.

Nie do końca jest pani poinformowana co do mojej sprawy Dwa tygodnie wcześniej prosiłam o wolne i otrzymałam zgodę pani B nawet ustalone było zastępstwo Nie byłam chora ani w szpitalu i operacji też nie miałam więc po co zwolnienie Krótko przed planowanym moim wolnym zostałam zwolniona

Gośka
Były pracownik
@Know How Krzysztof Krasuski Anna Szymańska Sp. J.

Nie do końca orientuje się pani w mojej sprawie Dwa tygodnie wcześniej otrzymałam zgodę na trzy dni wolnego od pani B Ustalono nawet zastępstwo na czas mojej nieobecności Nie byłam chora, nie przebywałam w szpitalu operacji też nie miałam. Dwa dni przed planowanym wolnym zostałam zwolniona czy to było podstawą do zwolnienia. W postępowaniu pani B i pani V nie dopatrzyłam się sprawiedliwości, o której tak pięknie pani pisze. Działanie tych pań było celowe z góry ukartowane Nie chcę odpisywać dokładnie, jak zostałam potraktowana napewno długo tego nie zapomnę. Osoby, które zarządzają ludźmi w imieniu firmy powinny być kulturalne, inteligentne, a także traktować ludzi z szacunkiem i zrozumieniem. Tego niestety nie posiadają pani podwładne. Byłam i jestem ofiarą mobingu!!! Po wpisie pani myślę, że nie mówimy o tych samych osobach pełne zaufanie radzę mieć tylko do siebie . Czuje niesmak i rozczarowanie, że tak traktuje się pracowników w większości firm. Zastanawiam się czy nie złożę oficjalnej skargi do zarządu firmy. Proszę w przyszłości baczniej przyglądać się swoim koordynatorom, jak traktują ludzi, i nie mają dla nich szacunku.

Administrator

Poszukuje obecnie pracy jako: sprzątanie w mieście Kraków. Czy wiecie coś na temat dostępnych ofert pracy?

Pracodawca

@Administrator

Dzień dobry, W celu uzyskania informacji na temat aktualnych ofert pracy, prosimy o bezpośredni kontakt z koordynatorką obiektów w Krakowie tel: 604 063 558

Pytanie
 Pytanie

W jakim systemie wypłacane jest wynagrodzenie w firmie Know How Krzysztof Krasuski Anna Szymańska Sp. J. na Osoba Sprzątająca? 7 sierpnia ogłoszenie na GoWork.pl.

Pracodawca

@Pytanie

Dzień dobry, wynagrodzenia w naszej firmie wypłacane są raz w miesiącu.

Marta
Pracownik

Pracowałam w tej firmie jakieś 20 lat temu. Pani Ania jest bardzo wymagająca. Płaci za to co wymaga i myślę że jest to ok . Pieniądze zawsze były na czas. Co do prania mopów to brałam je do domu . Dostawałam za to pieniądze i proszek do prania. Więc nie widzę problemu . Pozdrawiam

1
Agnieszka
Inne
@Marta

Nie uważasz, że po prawie 20 latach sporo mogłoby się tu zmienić? To jak wyglądały ogólnie początki w tej firmie? Bo widzę, że powstali podobno w 2003

Pracodawca

@Agnieszka

Dzień dobry, firma działa od 2003 roku i przez 19 lat działalności kieruje się tymi samymi przesłankami. Nieprzychylne opinie mogą mieć zaskakujące źródła, ale musimy mierzyć się z każdą opinią nawet negatywną. Cieszy mnie jednak ,że Pani pracująca 20 lat temu jest w stanie pamiętać ,że poza wymaganiami jest w naszej firmie transparentność i terminowość , takie słowa są dowodem na to ,że warto wierzyć w ludzi.

Zosia Samosia
Były pracownik

Witam serdecznie wszystkich pracowników byłych i obecnych, przyszłych pracowników i kandydatów oraz samo szefostwo firmy. Moja opinia może nie będzie najlepszą, może nie będzie najgorszą ale na pewno będzie szczera. Nie będę się wypowiadać na temat jakości świadczonych usług przez firmę ponieważ ciężko jest trzymać poziom kiedy ciągle jest rotacja ludzi z łapanki którzy po pewnym czasie zawodzą ponieważ albo mają problemy ze sobą albo z kwotą wypłaty po przepracowanym miesiącu i szukają czegoś lepiej płatnego. Ale nie o tym będę się rozwodzić, ludzie jak ludzie w każdej jednej firmie. Mnie osobiście zaskoczyło niesamowite zaufanie ,jakim szefostwo obdarzyło dwie koordynatorki z Warszawy z resztą spokrewnione, praktycznie wszystko co zostało przekazane za ich pośrednictwem szefostwo brało za pewnik ale nie chodziło tu o złą pracę osoby z którą pracowały tylko o zatajenie swoich własnych grzeszków. Kiedy osoba na stanowisku koordynatora zaczynała się za mocno interesować listami obecności i wypłatami to natychmiast Pani zaufana robiła nagonkę na tego pracownika aby się go z firmy pozbyć, ponieważ nie mogłaby już swobodnie okradać swoich przełożonych z godzin dopisywanych na obiektach, wspomnę tu że nie byłam jedyną osobą z którą tak postąpiono.Było to jakiś czas temu tak więc żal i przykrość jaką mi sprawiono już minęła. Muszę jednak nadmienić, że mimo takiej sytuacji poznałam w tej firmie również ludzi szczerych dobrych i znających się na swojej pracy bardzo dobrze i tu pozdrawiam dwóch panów wiecznie zabieganych i jeszcze parę innych Pań które zawsze uprzejmie podeszły do współpracy, tym wszystkim dziękuję i pozdrawiam. Reasumując praca jak praca o ile komuś nie przeszkadza zła atmosfera i obłuda koordynatorów z większym stażem. Życzę wszystkim dużo dobrego. Pozdrawiam

1
Zofia
Inne
@Zosia Samosia

O jakie problemy chodzi z kwotą wypłaty? Ty nie miałaś-eś takich problemów? Co to za kwota, że miałaby stanowić problem...

Pracodawca

@Zosia Samosia

Dzień dobry, Jest nam niezmiernie przykro ,że Pani miała złe doświadczenia związane z naszą firmą. Zaskakuje mnie jednak brak Pani reakcji na nieprawidłowości tak dużej wagi ,które pani przedstawia w opinii. Według procedur w naszej firmie w każdym obiekcie znajduje się kontakt do właścicieli firmy ,a w wielu obiektach są skrzynki do anonimowego kontaktu pracowników z pracodawcą .Jeżeli nie ma żadnych sygnałów co do osób funkcyjnych na obiekcie ,w naszym rozumieniu obiekt działa prawidłowo. W wieloletnim funkcjonowaniu firmy nie zdarzyło się ,aby jakikolwiek pracownik nie otrzymał swoich poborów. Jeśli chodzi zaś o Pani stwierdzenie o ludziach z "łapanki" ,to każdy ma prawo się uczyć pracy i sprawdzić się na rynku. W Pani wypadku nie mogę tych słów traktować z odpowiednim odniesieniem ,gdyż są anonimowe ,ale życzę Pani dużo pozytywnych doświadczeń w uczciwym otoczeniu i dziękuje za dobre słowa o wymienionych pracownikach naszej firmy.

Pracodawca

 Aktualność
Dzień dobry!


Cieszymy się, że interesujesz się naszą firmą i odwiedzasz nasz profil na portalu GoWork.pl. Znajdziesz tu informacje o tym kim jesteśmy i czym się zajmujemy. To również miejsce do dzielenia się doświadczeniami i opiniami na nasz temat. Wszystkie czytamy z uwagą i cenimy sobie każdy głos.


Jesteśmy tu po to, by udzielać rzetelnych odpowiedzi na pojawiające się pytania, sugestie i uwagi. Jesteśmy tu dla Ciebie. Zachęcamy Cię do kulturalnych wypowiedzi i merytorycznych komentarzy - tylko do takich możemy się odnieść.


Pamiętajmy, że swoboda wypowiedzi nie oznacza publikowania informacji nieprawdziwych, pomówień czy oszczerstw znieważających konkretne osoby. Takie opinie zostaną usunięte przez administratora, zgodnie z regulaminem portalu.

A jeśli coś Cię niepokoi napisz do nas: biuro@knowhow.waw.pl - na pewno odpowiemy.
Pytanie
 Pytanie

Jaki rodzaj umowy preferowany jest w Know How Krzysztof Krasuski Anna Szymańska sp.j.?

Joanna
Pracownik
@Pytanie

Umową zlecenie nie zatrudniają na umów o pracę

Monika
Były pracownik

Moja opinia o firmie Know How bardzo bardzo bardzo dobrą firmą w Polsce. Kierowniczka jest bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo prze kochaną osobą pod słońcem i można na nią liczyć.Doradzi i nie wyśmieje ,ze wszystkim można do niej się wrócić. .Kordynatorki też są bardzo bardzo bardzo prze kochanymi osobami pod słońcem. Do nich można się wrócić i doradzą też , nie wyśmieją nikogo . polecam tą firmę całego serca swego

Joanna
Pracownik

Witam pomimo tak nieprzychylnej nagonki na firmę Know How dołączyłam do jej pracowników.jestem bardzo zadowolona brygadzistka jest jak matka jesteśmy kumpelki mogę się ze wszystkim do niej zwrócić wysłucha i nie wyśmieje.co do prania mopów owszem biorę i piorę ale wyszło to ode mnie.do wiadomosci.tsk wspaniała atmosfera i brygadzistka jest w Warszawie na promenadzie.

2

Zostaw merytoryczną opinię o Know How Krzysztof Krasuski Anna Szymańska S.K.A. - Marki

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Know How Krzysztof Krasuski Anna Szymańska S.K.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Know How Krzysztof Krasuski Anna Szymańska S.K.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 13.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Know How Krzysztof Krasuski Anna Szymańska S.K.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 12, z czego 4 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Know How Krzysztof Krasuski Anna Szymańska S.K.A.
Przejdź do nowych opinii