Pamiętajmy, że swoboda wypowiedzi nie oznacza publikowania informacji nieprawdziwych, pomówień czy oszczerstw znieważających konkretne osoby. Takie opinie zostaną usunięte przez administratora, zgodnie z regulaminem portalu.
Pracowałam w tej firmie jakieś 20 lat temu. Pani Ania jest bardzo wymagająca. Płaci za to co wymaga i myślę że jest to ok . Pieniądze zawsze były na czas. Co do prania mopów to brałam je do domu . Dostawałam za to pieniądze i proszek do prania. Więc nie widzę problemu . Pozdrawiam
Nie uważasz, że po prawie 20 latach sporo mogłoby się tu zmienić? To jak wyglądały ogólnie początki w tej firmie? Bo widzę, że powstali podobno w 2003
Witam pomimo tak nieprzychylnej nagonki na firmę Know How dołączyłam do jej pracowników.jestem bardzo zadowolona brygadzistka jest jak matka jesteśmy kumpelki mogę się ze wszystkim do niej zwrócić wysłucha i nie wyśmieje.co do prania mopów owszem biorę i piorę ale wyszło to ode mnie.do wiadomosci.tsk wspaniała atmosfera i brygadzistka jest w Warszawie na promenadzie.
Polecam firmę Know How, pracuję już 3 lata w firmie, zadowolona pracą są nawet w czasie pandemii, wypłaty na czas,nie widzę żądnych problemów.Poco picąc że kierowniczka zła i t.p.tszeba zaczynać od siebie, źle trzeba zmienić gdzie lepiej,a nie za jakiś czas wracać z powrotem do firmy Know How. Polecam firmę ,
Czy w Know How Krzysztof Krasuski Anna Szymańska Sp. J. poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze jakieś świadczenia dodatkowe?
Dzień dobry, Dla najlepszych pracowników przyznawane są premię uznaniowe, jest również możliwość ubezpieczenia grupowego.
Dzień dobry. Praca w firmie Know -How nie jest zła. Wada firmy jest słaba jakość piórek do kurzu, brak ściereczek na sklepach, papier toaletowy dla pracowników sklepu pani V . Każe wydzielać. Brak szczotek z szufelka gdzie pracownicy muszą się dzielić. Największym problemem jest ilość godzin pracy. Nigdy nie wiadomo ile będzie godzin w miesiącu raz pracujesz dwie lub trzy godziny. Próba jest ograniczenia godzin do 2. Mówimy o jednym duz sklepie jak Z...a.. Szczotka z szufelka czy ściereczki powinny być na sklepie. Dziewczyny mają dwie trzy ściereczki same pióra i chowają do szafki by mieć czym pracować. W innych firmach sprzątających ściereczki są w nadmiarze pracownicy nie mają przydziału służbowego 1 szt. ściereczki. Drogi szefie pora ten problem rozwiązać.
Ta opinia jest dziwna, osoba ,która pisze ,że praca w firmie nie jest zła ,a w drugiej części pisze ,że nic nie jest na obiekcie prawidłowe i ,że w innych firmach jest lepiej ,skłania mnie do wniosku ,że anonimowy wpis ma na celu zdyskredytować pracodawcę, tym bardziej, że nie otrzymaliśmy niepokojących sygnałów od któregokolwiek pracownika i po sprawdzeniu przez kierownika regionalnego stanów na obiektach mamy nadmiarowe ilości zarówno sprzętu ,jak i chemii. Jedno z czym mogę się zgodzić ,to to ,że w ostatnim czasie na rynku są gorsze piórka do kurzu, ale z tym problemem borykają się wszyscy odbiorcy.
Witam dziś były pracownik w waszej firmie Nie będę skupiać się na szczegółach dotycząca środków czystości itd Natomiast chciałam zwrócić uwagę na panie które działają w waszym imieniu na terenie Poznania Pracowałam 9 miesięcy sumiennie i dobrze Często sama musiałam sprzątać cały salon wpisując 1 godz:Zastanawiam się kto brał pieniądze za resztę godz :Pani B pozbyła się mnie jak bym była przestępca Pani o niskim stopniu kultury osobistej w sposób prostacki wyrażała opinie na mój temat Myślę że szefostwo firmy powinno zainteresować się tą sprawą Dodam że pani B i pani V traktują firmę jak swoją własność kierują się prywatą i otaczają się tylko swoimi znajomymi Długo by można pisać na ten temat Nigdy nikt nie potraktował mnie w ten sposób
Odpowiadając na wpis informujemy, że często pracownicy, którzy pracują na umowę zlecenie nie rozumieją, że w przypadku choroby muszą dostarczyć zwolnienie lekarskie. Oprócz tego my musimy zabezpieczyć obiekty w obsadę pracowniczą. Nie możemy czekać na powrót zleceniobiorcy, bez żadnego kontaktu i bez żadnego statusu nieobecności. Jeżeli pracownik zostaje sam na obiekcie może przyjść wcześniej do pracy i otrzymać wynagrodzenie za godziny przeznaczone dla osoby nieobecnej, może również zostać dłużej na obiekcie i również otrzymać dodatkowe godziny za osobę nieobecną. Nie płacimy pracownikom za to, że kogoś nie ma. Pracownik ma możliwość skorzystać z godzin nieobecnego pracując czas nieobecnego. Nie zgodzę się natomiast z opinią Pani co do kadry zarządzającej. Są to doświadczone koordynatorki, które są sprawiedliwe, ale stanowcze. ~Właściciel firmy
Nie do końca jest pani poinformowana co do mojej sprawy Dwa tygodnie wcześniej prosiłam o wolne i otrzymałam zgodę pani B nawet ustalone było zastępstwo Nie byłam chora ani w szpitalu i operacji też nie miałam więc po co zwolnienie Krótko przed planowanym moim wolnym zostałam zwolniona
Nie do końca orientuje się pani w mojej sprawie Dwa tygodnie wcześniej otrzymałam zgodę na trzy dni wolnego od pani B Ustalono nawet zastępstwo na czas mojej nieobecności Nie byłam chora, nie przebywałam w szpitalu operacji też nie miałam. Dwa dni przed planowanym wolnym zostałam zwolniona czy to było podstawą do zwolnienia. W postępowaniu pani B i pani V nie dopatrzyłam się sprawiedliwości, o której tak pięknie pani pisze. Działanie tych pań było celowe z góry ukartowane Nie chcę odpisywać dokładnie, jak zostałam potraktowana napewno długo tego nie zapomnę. Osoby, które zarządzają ludźmi w imieniu firmy powinny być kulturalne, inteligentne, a także traktować ludzi z szacunkiem i zrozumieniem. Tego niestety nie posiadają pani podwładne. Byłam i jestem ofiarą mobingu!!! Po wpisie pani myślę, że nie mówimy o tych samych osobach pełne zaufanie radzę mieć tylko do siebie . Czuje niesmak i rozczarowanie, że tak traktuje się pracowników w większości firm. Zastanawiam się czy nie złożę oficjalnej skargi do zarządu firmy. Proszę w przyszłości baczniej przyglądać się swoim koordynatorom, jak traktują ludzi, i nie mają dla nich szacunku.
Poszukuje obecnie pracy jako: sprzątanie w mieście Kraków. Czy wiecie coś na temat dostępnych ofert pracy?
Dzień dobry, W celu uzyskania informacji na temat aktualnych ofert pracy, prosimy o bezpośredni kontakt z koordynatorką obiektów w Krakowie tel: 604 063 558
W jakim systemie wypłacane jest wynagrodzenie w firmie Know How Krzysztof Krasuski Anna Szymańska Sp. J. na Osoba Sprzątająca? 7 sierpnia ogłoszenie na GoWork.pl.
Pracowałam w tej firmie jakieś 20 lat temu. Pani Ania jest bardzo wymagająca. Płaci za to co wymaga i myślę że jest to ok . Pieniądze zawsze były na czas. Co do prania mopów to brałam je do domu . Dostawałam za to pieniądze i proszek do prania. Więc nie widzę problemu . Pozdrawiam
Nie uważasz, że po prawie 20 latach sporo mogłoby się tu zmienić? To jak wyglądały ogólnie początki w tej firmie? Bo widzę, że powstali podobno w 2003
Dzień dobry, firma działa od 2003 roku i przez 19 lat działalności kieruje się tymi samymi przesłankami. Nieprzychylne opinie mogą mieć zaskakujące źródła, ale musimy mierzyć się z każdą opinią nawet negatywną. Cieszy mnie jednak ,że Pani pracująca 20 lat temu jest w stanie pamiętać ,że poza wymaganiami jest w naszej firmie transparentność i terminowość , takie słowa są dowodem na to ,że warto wierzyć w ludzi.
Witam serdecznie wszystkich pracowników byłych i obecnych, przyszłych pracowników i kandydatów oraz samo szefostwo firmy. Moja opinia może nie będzie najlepszą, może nie będzie najgorszą ale na pewno będzie szczera. Nie będę się wypowiadać na temat jakości świadczonych usług przez firmę ponieważ ciężko jest trzymać poziom kiedy ciągle jest rotacja ludzi z łapanki którzy po pewnym czasie zawodzą ponieważ albo mają problemy ze sobą albo z kwotą wypłaty po przepracowanym miesiącu i szukają czegoś lepiej płatnego. Ale nie o tym będę się rozwodzić, ludzie jak ludzie w każdej jednej firmie. Mnie osobiście zaskoczyło niesamowite zaufanie ,jakim szefostwo obdarzyło dwie koordynatorki z Warszawy z resztą spokrewnione, praktycznie wszystko co zostało przekazane za ich pośrednictwem szefostwo brało za pewnik ale nie chodziło tu o złą pracę osoby z którą pracowały tylko o zatajenie swoich własnych grzeszków. Kiedy osoba na stanowisku koordynatora zaczynała się za mocno interesować listami obecności i wypłatami to natychmiast Pani zaufana robiła nagonkę na tego pracownika aby się go z firmy pozbyć, ponieważ nie mogłaby już swobodnie okradać swoich przełożonych z godzin dopisywanych na obiektach, wspomnę tu że nie byłam jedyną osobą z którą tak postąpiono.Było to jakiś czas temu tak więc żal i przykrość jaką mi sprawiono już minęła. Muszę jednak nadmienić, że mimo takiej sytuacji poznałam w tej firmie również ludzi szczerych dobrych i znających się na swojej pracy bardzo dobrze i tu pozdrawiam dwóch panów wiecznie zabieganych i jeszcze parę innych Pań które zawsze uprzejmie podeszły do współpracy, tym wszystkim dziękuję i pozdrawiam. Reasumując praca jak praca o ile komuś nie przeszkadza zła atmosfera i obłuda koordynatorów z większym stażem. Życzę wszystkim dużo dobrego. Pozdrawiam
O jakie problemy chodzi z kwotą wypłaty? Ty nie miałaś-eś takich problemów? Co to za kwota, że miałaby stanowić problem...
Dzień dobry, Jest nam niezmiernie przykro ,że Pani miała złe doświadczenia związane z naszą firmą. Zaskakuje mnie jednak brak Pani reakcji na nieprawidłowości tak dużej wagi ,które pani przedstawia w opinii. Według procedur w naszej firmie w każdym obiekcie znajduje się kontakt do właścicieli firmy ,a w wielu obiektach są skrzynki do anonimowego kontaktu pracowników z pracodawcą .Jeżeli nie ma żadnych sygnałów co do osób funkcyjnych na obiekcie ,w naszym rozumieniu obiekt działa prawidłowo. W wieloletnim funkcjonowaniu firmy nie zdarzyło się ,aby jakikolwiek pracownik nie otrzymał swoich poborów. Jeśli chodzi zaś o Pani stwierdzenie o ludziach z "łapanki" ,to każdy ma prawo się uczyć pracy i sprawdzić się na rynku. W Pani wypadku nie mogę tych słów traktować z odpowiednim odniesieniem ,gdyż są anonimowe ,ale życzę Pani dużo pozytywnych doświadczeń w uczciwym otoczeniu i dziękuje za dobre słowa o wymienionych pracownikach naszej firmy.
Pamiętajmy, że swoboda wypowiedzi nie oznacza publikowania informacji nieprawdziwych, pomówień czy oszczerstw znieważających konkretne osoby. Takie opinie zostaną usunięte przez administratora, zgodnie z regulaminem portalu.
Jak przebiega proces rekrutacji w firmie Know How Krzysztof Krasuski Anna Szymańska Sp. J.? Na Bydgoszczak.pl jest 21 marca kilka ogłoszeń.
Jakie godziny pracy obowiązują w Know How Krzysztof Krasuski Anna Szymańska sp.j.?
Jaki rodzaj umowy preferowany jest w Know How Krzysztof Krasuski Anna Szymańska sp.j.?
Moja opinia o firmie Know How bardzo bardzo bardzo dobrą firmą w Polsce. Kierowniczka jest bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo prze kochaną osobą pod słońcem i można na nią liczyć.Doradzi i nie wyśmieje ,ze wszystkim można do niej się wrócić. .Kordynatorki też są bardzo bardzo bardzo prze kochanymi osobami pod słońcem. Do nich można się wrócić i doradzą też , nie wyśmieją nikogo . polecam tą firmę całego serca swego
Witam pomimo tak nieprzychylnej nagonki na firmę Know How dołączyłam do jej pracowników.jestem bardzo zadowolona brygadzistka jest jak matka jesteśmy kumpelki mogę się ze wszystkim do niej zwrócić wysłucha i nie wyśmieje.co do prania mopów owszem biorę i piorę ale wyszło to ode mnie.do wiadomosci.tsk wspaniała atmosfera i brygadzistka jest w Warszawie na promenadzie.
Czemu opini jest więcej złych jak dobrych
Jaka stawka godzinowa jest w Ikei w Lublinie na sprzataniu
Nie Polecam firmy , człowiek traktowany jest jak maszyna ... Nie każdy jest szybki wykonując zlecone zadania każdy jest inny i każdy robi swoim tempem . Natomiast jak wykonuje się wolniej powierzone zadanie to po złości robią tak żeby człowiek gorzej miał . Uważam że nie jestem jakiś gorszy bo punktualnie przychodzę i to przed czasem , zadania wykonuje wolno ale robię , a zdarza się że w dzień wolny jak nie sprawdzę w grafiku potrafię przyjechać w dzień wolny stawiając się na odprawę . Chyba świadczy to o tym że chęci do pracy są , w podziękowaniu już 2 tydzień mam wolne do środy a podejrzewam że kolejny grafik od czwartku to samo będzie . Jak tak dalej będzie to szukam pracy nowej , bo ja nie poszedłem do pracy siedzieć na wolnym tylko coś robić jak mam się nauczyć czegoś w domu . Nie dziwcie się że ludzie po kilku dniach mają w nosie kasę , zdrowie ważniejsze od kasy . I nie traktujcie ludzi jak roboty bo nie każdy jest taki że potrafi robić coś szybko . Nie pozdrawiam i żegnam prawdopodobnie oziemble
Pracowałam tam 5 dni i nie polecam tej firmy. Pracownicy muszą brać mopy i ścierki do mycia luster do domu i prać je. Właścicielka za pranie płaci 6 zł. Żenada.
Polecam firmę Know How, pracuję już 3 lata w firmie, zadowolona pracą są nawet w czasie pandemii, wypłaty na czas,nie widzę żądnych problemów.Poco picąc że kierowniczka zła i t.p.tszeba zaczynać od siebie, źle trzeba zmienić gdzie lepiej,a nie za jakiś czas wracać z powrotem do firmy Know How. Polecam firmę ,
(usunięte przez administratora)
Nie wiem jak odnieść się do prywatnych"wycieczek" Pani -kandydatki,ale mowa jest o braku profesjonalizmu,a administrator dwukrotnie usunął treści .W tej sytuacji na gruncie zawodowym na pewno nie spotkamy się z kandydatką,ale mamy nadzieję ,że Pani znajdzie miejsce pracy,które spełnie jej oczekiwania.
Pracowałam dla firmy Know-how, a nie jestem kandydatką. Nie polecam firmy , która skupia się na mobbingu osób które zarabiają pieniądze sprzątając obiekty. Panie koordynator traktują ludzi bez szacunku, bo są na wyzyszym stanowisku. Wielkie mi damy... nie polecam !
Pracownica ja prcowalam trzy lata i jakoś nie miałem problemu z kordynatorka Agnieszka, myślę że jest pani złośliwa i zawistna osobą. A ukryta pracownica to raczej konkurencja.
To ze Pan nie miał nie znaczy że kilka innych osób nie miało z koordynatorka problemów. Nie raz bylam świadkiem przykrych zachowań grona koordynatorów, oraz sama bylam mobbingowana przez osoby opisane w wyzyszch komentarzach . Nie ma tu ani złośliwości, ani zawiści. I nie rozumiem czemu pisze Pan o konkurencji skoro pisze ze jestem byłym juz pracownikiem know-how . Czasem krytykę trzeba przyjąć na klatę a nie zarzucać złośliwości i zawiść..
Myślę że pani wywody o prywnym życiu tych pań to nie na miejscu i bez sensu pani dysusja i oczernianie.
Czy w firmie jest dobre zarządzanie praca?
Firma ta niech nie szczyci się aż takimi pozytywami. Na obiekcie w którym ja pracowałam przez 1rok i10 miesięcy zaobserwowałam', 1. Brak środków czyszczących lub nadmierne ich oszczędzanie', 2 brak organizacji pracy. 3 psychiczne wykorzystanie bezbronnych pracowników któży "chcieli tylko pracować". Tych którzy śmieli się odezwać lub podyskutować, zwalniano z pracy jako niewygodnych. Nie radzę się tam zatrudniać.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Know How Krzysztof Krasuski Anna Szymańska Sp. J.?
Zobacz opinie na temat firmy Know How Krzysztof Krasuski Anna Szymańska Sp. J. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 10.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Know How Krzysztof Krasuski Anna Szymańska Sp. J.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 3 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!