Bako Bartnik Kowalczuk Sp. J.

0 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Bako Bartnik Kowalczuk Sp. J.

zdjęcia autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika Renata Jurewicz

Pracownik firmy - Kierownik ds. personalnych i rozwoju

25.03.2024 03:03

Czym zajmuje się Państwa firma?

Renata Jurewiczikona wywiad

Firma BAKO Bartnik Kowalczuk Spółka Jawna zajmuje się produkcją i dystrybucją wysokiej jakości drewnianej stolarki budowlanej na rynki zagraniczne — głównie na rynek brytyjski. Przedsiębiorstwo tworzy okna typowe dla budownictwa wielorodzinnego oraz projekty indywidualne zgodne z życzeniami klientów. Produkujemy piękne, tradycyjne okna drewniane doskonałej jakości. Wysoką wartość naszych produktów gwarantuje połączenie technologii, precyzji i doświadczenia. Głównym filarem naszego biznesu jest wysoka jakość naszych wyrobów oraz profesjonalna obsługa klienta.

Gdzie znajduje się siedziba Państwa firmy?

Renata Jurewiczikona wywiad

Aktualnie jedynym oddziałem naszej firmy jest siedziba w Szypliszkach niedaleko Suwałk, jednak wciąż się rozwijamy. Firma liczy prawie 60 pracowników. Mamy perspektywę na zwiększenie zatrudnienia.

Jak wyglądały początki Państwa firmy?

Renata Jurewiczikona wywiad

Firmę stworzyli ludzie, którzy pracują w branży od lat. Dzięki wiedzy zdobytej u poprzednich pracodawców mogli otworzyć swoje własne miejsce, gdzie niemożliwe rzeczy nie istnieją.

Jak prezentuje się Państwa otoczenie biznesowe?

Renata Jurewiczikona wywiad

Polska jest jednym z liderów w produkcji stolarki budowlanej, dzięki dystrybuowaniu swoich produktów nie tylko w obrębie kraju, ale również za granicą. Klienci firmy BAKO są bardzo wymagający, ukierunkowani na jakość, terminowość oraz szczerość, która jest jedną z głównych wartości firmy. Nasze otoczenie biznesowe jest konkurencyjne, ale my staramy się wyróżniać poprzez jakość naszych produktów oraz elastyczność w obsłudze klienta. Nasi kontrahenci to głównie firmy zajmujące się sprzedażą i dystrybucją stolarki drewnianej na terenie Wielkiej Brytanii, a także lokalni producenci okien i drzwi. Zdarzają się nam również współprace z firmami budowlanymi i deweloperami. Konkurencja w branży stolarskiej jest dość zróżnicowana, jednak my skupiamy się przede wszystkim na oferowaniu wysokiej jakości oraz spersonalizowanych rozwiązań.

Jak wygląda struktura Państwa firmy?

Renata Jurewiczikona wywiad

Struktura naszej firmy obejmuje kilka działów, do których zaliczają się: dział produkcyjny, dział handlowy, dział technologiczny oraz dział zarządzania. Cały proces rozpoczyna się w dziale handlowym, który jest odpowiedzialny za przygotowywanie ofert oraz kompleksową obsługę klienta – to tutaj są stawiane pierwsze kroki do tego, aby marzenia naszych klientów stały się rzeczywistością. Dział technologiczny jest łącznikiem pomiędzy działem handlowym a produkcją – odpowiada głównie za opracowywanie zleceń/zamówień na produkcję, przygotowywanie różnych rozwiązań dla klientów oraz dokumentacji technicznej, która jest niezbędna do tego, aby dojść do produktu końcowego. Pracują tam eksperci, którzy szukają rozwiązań, które dla wielu wydają się niemożliwe. Dział logistyki i zaopatrzenia dba o zamówienia materiałów i towarów produkcyjnych oraz o kompleksowe dostarczenie naszych produktów w określonym terminie. Oczywiście nie zapominajmy o dziale kadrowo-księgowym, który jest niezbędny do prowadzenia firmy, dokumentacji pracowniczych oraz spraw księgowo-podatkowych. Na samym końcu wspominam o produkcji, ale nie dlatego, że jest najmniej ważna, a wręcz przeciwnie, to pracownicy produkcyjni tworzą produkty, które charakteryzują się niezwykłą jakością. Pracują tam ludzie, którzy z niezwykłą dokładnością dbają o estetykę i funkcjonalność naszych produktów w najmniejszym szczególe.

Jak przebiega rekrutacja w Państwa firmie?

Renata Jurewiczikona wywiad

Rekrutację przeprowadza w tej chwili osoba z działu HR oraz managerowie działów, do których poszukujemy nowych osób wraz z właścicielami firmy. Razem tworzymy jeden organizm, który chcemy, żeby funkcjonował jak najlepiej.

Jak wygląda proces wdrożenia nowego pracownika w Państwa firmie?

Renata Jurewiczikona wywiad

Proces wdrożenia nowego pracownika jest uzależniony od działu, do którego on należy. W dziale handlowym oraz technologicznym proces nauki jest długi, ze względu na obszerny katalog produktów oraz zastosowanych profili – tutaj wstępne szkolenie trwa kilka miesięcy. Wdrożenie nowego pracownika w naszej firmie obejmuje szkolenie w zakresie procedur, zasad bezpieczeństwa oraz specyfiki naszych produktów. Nowy pracownik ma także możliwość pracy pod nadzorem doświadczonych kolegów, aby czuć się bezpiecznie i szybko zintegrować się z zespołem.

W jaki sposób dbacie Państwo o rozwój pracowników?

Renata Jurewiczikona wywiad

Rozwijanie firmy oraz katalogu produktów wiąże się również z rozwojem pracowników, poszerzaniem ich kompetencji, zdobywaniem nowej wiedzy oraz doświadczeń. Firma oferuje szkolenia z doradcą biznesowym, który pracuje z nami już od wielu lat i zna firmę „od podszewki”. Wsparcie przełożonych, zespołu oraz kolegów i koleżanek z innych działów jest u nas na porządku dziennym. Atmosfera w pracy jest dla nas bardzo ważna. Wychodzimy z założenia, że nie ma głupich pytań – w razie potrzeby pracownicy otrzymują potrzebną pomoc i wsparcie, nieważne czy są w firmie nowi, czy pracują już kilka lat.

Jakie plany związane z zatrudnieniem macie Państwo w najbliższym czasie?

Renata Jurewiczikona wywiad

Firma prowadzi rekrutację na kilka stanowisk – rozbudowujemy kadrę, aby móc zwiększyć swoją konkurencyjność na rynku oraz poszerzać horyzonty. Ciągle pracujemy nad nowymi rozwiązaniami, idziemy do przodu zgodnie z trendami i nowinkami technologicznymi, nie zapominając jednak o tradycyjnych rozwiązaniach, które są również filarem katalogu naszych produktów. W najbliższym czasie planujemy zwiększenie zatrudnienia w naszej firmie, głównie w dziale produkcji, aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na nasze usługi.

Jakie macie Państwo plany rozwojowe?

Renata Jurewiczikona wywiad

Firma jest w fazie rozwoju. Chcemy prężnie iść do przodu, wykorzystywać szanse oraz rozwój technologii i sztucznych inteligencji. Kładziemy bardzo duży nacisk na samorozwój. Nasi managerowie oraz właściciel ciągle się szkolą. Jeśli chodzi o plany rozwojowe, to pierwszym naszym krokiem jest zwiększenie zatrudnienia, abyśmy mogli jeszcze sprawniej obsługiwać klientów, rozwijać nowe pomysły i wychodzić naprzeciw problemom, a nie od nich uciekać. Wejście na nowe rynki jest również opcją, którą planujemy na kolejne lata – chcemy zwiększyć konkurencyjność, rozwinąć ofertę oraz umocnić nasze miejsce w branży. Pomysłów jest wiele, dlatego małymi krokami prężnie rozwijamy swoją koncepcję, która jest oparta na zaufaniu i jakości.



Ewcia Nowy wpis
Inne

Dzień dobry. Z chłopakiem zastanawiamy się na jakie warunki przyjdzie gdyby teraz aplikował na stolarza. Doświadczenie już posiada, chociaż w opisie oferty na stronie piszą wprost, że wszystkiego można się nauczyć. Czy z kilkuletnim stażem otrzyma na początku wyższą podstawę?

BAKO Nowy wpis
Pracodawca
@Ewcia

Dzień dobry, doświadczenie w branży lub na podobnym stanowisku na pewno będzie dodatkowym atutem. Kwestie wynagrodzenia mogą zostać ustalone na podstawie posiadanej wiedzy i umiejętności Kandydata - zachęcamy do aplikowania na stanowisko poprzez wysłanie swojego CV na adres mailowy podany w ogłoszeniu o pracę. Czekamy na zgłoszenie i z niecierpliwością oczekujemy możliwości poznania się podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Z wyrazami szacunku, BAKO Bartnik Kowalczuk Spółka Jawna

Omamiony
Były pracownik

Zdecydowanie nie polecam pracy w tym miejscu. Obiecują dobre zarobki i złote góry. Prawdę mówiąc zniszczysz tylko sobie zdrowie psychiczne i fizyczne za psi grosz. Powód do ucięcia premii zawsze się znajdzie, nie ma o co się martwić ????. Bardzo słaba organizacja pracy, przez co nie wiesz co masz tam robić. Jeśli zapytasz bardziej doświadczonego pracownika o rzecz związaną z pracą, dostaniesz (usunięte przez administratora). Oprócz tego jest tam bardzo mało miejsca, występuje tu duży hałas przez maszyny i trzeba tam się przekrzykiwać. Mało kto jest tam w porządku, współpracownicy będą Cię (usunięte przez administratora) dla szefa za byle co. Pracownicy są wiecznie zastraszani naganami i karami, nieważne jak dobrego wyniku nie zrobią (TO JEST NAPRAWDĘ CHORE). Większość nowych pracowników nie wytrzymuje tu nawet jednego pełnego dnia, wnioski nasuwają się same.

Zniszczony
Inne
@Omamiony

Cześć. Podpisuję się pod tym co pisze omamiony. Brak organizacji, zarzucają cię tematami z każdej strony. Wrzucają pracownika bez przeszkolenia na głęboką wodę oczekując genialnych rezultatów.Atmosfera bardzo toksyczna. Człowiek boi się zapytac czy dobrze robi bo boi się negatywnej oceny. Szef straszący, że może zabrać Ci wypłatę za wg. niego złą pracę. Systemy zarządzania produkcją jak w latach 90 ubiegłego wieku.Zakaz rozmów o tematach innych niż praca. W biurach nie ma klimy, jest bardzo ciasno. Atmosfera paranoiczna. Nie polecamy nikomu za żadne pieniądze.

Pytanie
 Pytanie

Czy zdarzają się nadgodziny w Bako Bartnik Kowalczuk sp.j.?

Zniszczony
Inne
@Pytanie

Za popełniony błąd szef podliczał ile trwała naprawa oczywiście bez zaznajomienia pracownika z szczegółami obliczeń. Tyczyło się to produkcji i biura. Czyli nie masz prawa do błędu, efektem tego jest praca za darmo żeby to odrobić.

Zniszczony
Pracownik
@Zniszczony

Oczywiście wyliczony czas na musiał być odrobiony przez pracownika.

anonim Nowy wpis
Inne
@Zniszczony

Widzę, że odniesienie w tym przypadku padło także co do biura. Teraz to zaciekawiła mnie jednak kwestia związana z tymi potencjalnymi błędami. W nim jakie występują? I czy są jakieś ewentualne porady od starszych kolegów, żeby dobrze się pracowało?

Zniszczony Nowy wpis
Były pracownik
@anonim

Na zdawkowe porady można liczyć, ale w większości przypadków skazany jesteś na siebie.

Krystyna
Inne

Widziałam na stronie ofertę dla młodszego speca do obsługi klienta system wynagradzania został jasno przedstawiony jeśli chodzi o podstawę, więc chciałam się was zapytać o potencjalne możliwości odnośnie sprzedaży ponieważ za nie również przysługuje tu premia. jakie są tutaj realne cele i w jaki sposób się je wynagradza? Jest również sporo informacji na temat dostępu do różnych szkoleń i tym samym poszerzania kompetencji. może ktoś je ocenić, tak samo jak ogólne warunki pracy? warto aplikować?

Wolny i Rozumny
Inne
@Krystyna

(usunięte przez administratora) Co do szkoleń to bez szału, spotkania z neuropsychologiem biznesu, który za każdym razem opowiada te same historie w trochę innym "ubranku". Uważny słuchacz wyłapie, że to (usunięte przez administratora). Co do poszerzania kompetencji to, trudno mówić, która mieści się większym garażu. Wg. mnie poszerzanie kompetencji to bycie osobą od wszystkiego i od niczego. (usunięte przez administratora)

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak przebiegła Twoja rozmowa kwalifikacyjna w firmie Bako Bartnik Kowalczuk sp.j.? Napisz o swoich odczuciach ze spotkania. Czy coś Cię zaskoczyło w oferowanych warunkach współpracy? Opowiedz nam o tym.

Zostaw merytoryczną opinię o Bako Bartnik Kowalczuk Sp. J. - Szypliszki

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Bako Bartnik Kowalczuk Sp. J.?

    Zobacz opinie na temat firmy Bako Bartnik Kowalczuk Sp. J. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.

Bako Bartnik Kowalczuk Sp. J.
Przejdź do nowych opinii