Czy ta firma jeszcze istnieje??
Widuje Mana z czerwoną plandeka i Dafa też z firanka ale czy to nadal ta sama firma ? ????
Firma ma tyle na sumieniu, że musi się ukrywać. Ale sprawiedliwość wyjdzie na wierzch
Firma (usunięte przez administratora) Pracowalem ponad w niej ponad rok było wszystko ok Z czasem zaczęło się(usunięte przez administratora) Wieczne pretensje tylko fracht samochody popsute nikt się nie przejmuje W ostatnich miesiącach brak wypłat na czas zawsze obniżone wyplaty(nikt nie potrafi powiedzieć dlaczego) Ogólnie (usunięte przez administratora)
Czytam te wasze komentarze o zepsutych autach kontrolkach itd i się zastanawiam czy macie za grosz obiektywizmu Auta były maks dwuletnie na podwójne obsady Jeśli nabrali kierowców po egzaminie dopiero co i pojęcia bladego o jeździe i pracy to żale do siebie Dla przykładu auto Volvo przebieg 10tys i środek zdezelowany Jedynym bólem było to że auto nie było przypisane załodze wtedy wyszłoby kto dbał o auta kto je rozpie....ł To samo z naczepami Dla podwójnych były sztuki nówki A po pół roku wyglądały jak trzyletnie Jak ludzie dbali tak mieli A teraz pretensje
Jeśli nie działa ogrzewanie pali się kontrolka od servisu a Man pod Brennero aż wyje i piszczy to nie świadczy że kierowca nim źle jedzie albo źle użytkuje. Uszkodzenia pęknięcia czy zarysowania w naczepach były i będą zawsze wszędzie tym bardziej tutaj gdzie wyczepiasz i zostawiasz naczepy na firmach . Obiektywnie to patrzeć trzeba na to że jeśli Ty czy ja wykonujesz pracę to powinnes mieć za nią zapłacone na czas A jeśli są jakieś problemy powinna być dużo wcześniej informacja w sposób zrozumiały i rzetelny ...
Tak jest. Rzecz którą się użytkuje ma prawo się zepsuć, to jest normalne. Najlepiej jakby auta stały, to wtedy będą wiecznie piękne i pachnące
Tak,tak za to po doświadczonych pojedynczych obsadach,auta porozpieprzane, śmierdzące od potu i papierosów,poplamione tłuszczem i powypalane papierosami tapicerki,piasek w schowkach,i kłaki i obcięte paznokcie w lodówce.Po każdej trasie torby, kołdry i poduszki,wszystko do prania.Ach olej trzeba było samemu wymieniać, siłowniki w naczepach też,rozumiem,i przeglądy coroczne też robić w ASO? (ironia) Wystarczy że trzeba było kupować za własne pieniądze żarówki, płyn do spryskiwaczy żeby mandatu nie dostać,kupować taśmy i łaty na plandeki żeby towar klient załadował na pociętą naczepę i płacić za parkingi żeby spać po 21h a nie czuwać czy nie obrabiają naczepy.Moze porozmawiajmy o kierowcach po piwku pchających się za kółko osobówki,czy o chwaleniu się na pół Francji że się na strzała z rzepem dojechało w pojedynczej? Wszyscy idealni,zżarci przez rutynę,nie umiejący słowa po angielsku,rozpinający naczepy na środku landowki bo nie wiedzą jak wjechać na firmę,ale kilkanaście lat po egzaminie.Wyrazy współczucia dla spedytorów.Pozdrawiamy.
To prawda. Pracuje tutaj dłuższy czas i firma skąpi na parkingi i inne rzeczy typu płyny czy mycie aut. Płatność za ewentualny parking z własnej kieszeni - później oddają ale trwa to kilka miesięcy. Auta w środku z miesiąca na miesiąc co raz bardziej zniszczone. Zgadzam się równiez co do ilości pracy. Od 2-3 miesięcy praca po 21 godzin, 9h odpoczynku. W większości nocki. Czas zmienić pracodawcę.
Bzdura firma zwraca za myjnie oraz parkingi. Trzeba umieć czytać nie tylko umowę o pracę ale również regulamin wynagradzania ale czego można się spodziewać po dwóch gówniarzach(każdy wie o kogo chodzi). Ekipa która idzie na podwójną obsadę i ma pretensje, że musi jechać w nocy... czekaj ! podwójna obsada czas pracy 21 h, doba ma 24 ?? hmm ciekawe jak tu nie zahaczać o nocke hahah
Dziwne bo nigdy nie miałem problemu czy z płatnym parkingiem czy umyciem auta Płyny czekały gdy się wsiadło do auta z reguły Trzeba tylko powiedzieć że się chce stanąć czy umyć auto I był przelew na kartę Fakt zdarzało się płacić swoją kartą nie przeczę i faktycznie zwrot po trzech miesiącach kasy i fakt po gorszym kursie niż zdarzało się płacić nie przeczę Także czytam to i mam wrażenie że mówimy o dwóch różnych firmach
Czy w Transload Logistics Sp. z o.o. są szkolenia zewnętrzne?
Tak . Wyjazdy integracyjne , impreza firmowa zaraz po wigilii i masa różnych szkoleń podnoszace kwalifikacje kierowcy tak by ten był mądrzejszy.
(usunięte przez administratora)Szkoda czasu marnować na tę firmę. Kiedyś była tam normalna atmosfera,kasa na czas. Teraz zostały tylko stare Mańki w których nie działa Webasto świeci się wiele kontrolek a lodówka jest tylko schowkiem. Przez 2 lata jakie tam przepracowaliśmy nie udało się wjechać na myjnię zestawem. Nie odbieranie telefonów przez kilka dni to norma. Dziś mija 11 dni od dziesiątego a podstawy dalej nie ma na koncie. W ostatnich dniach zwolnili ok 30 kierowców. Firma idzie na (usunięte przez administratora) Dispo ok i to jedyny pozytyw tej firmy.
Witam.Czy w firmie jest system pon-pt 45h w domu ? Czy tylko 3/1 i więcej
Dzięki za informacje o systemie pracy w Transload Logistics. Święta i weekendy też są pracujące? Jak to jest?
Wielkanoc pracująca Boże Narodzenie zależy(zjazd we wigilię lub dzień przed wyjazd Odrazu po świętach) Szczerze zastanów się bo to najgorsza firma na podwójną obsadę zwłaszcza teraz Brak wypłat na czas, zawsze mniej niż zarobisz, non stop krzyki itd... Bardzo dużo ekip się właśnie pozwalniało Nie polecam
Na prawde zle sie dzieje w firmie? Chcialem sie przyjąć ale nie wiem juz co myslec. Jak wyglada aktualna sytuacja?
Nie wiem co się dzieje ale robi się DZIAD trans Wypłaty nie na czas i kłamanie i kręcenie przez telefon ze były robione przelewy jeśli chodzi o samochody - same many to jeździ się dopóki nie padnie na drodze Coś piszczy , skrzypi coś połamane, świecą się kontrolki - ale ważne ze jedzie zdecydowanie nie polecam pracy w tej firmie Jedyny plus to normalni spedytorzy
Z nowym rokiem rzeczywiscie wszystko się posypało. Szef ma jakieś problemy finansowe ponieważ wypłaty delegacji z 15 zostały przesunięte DO 25 ! Danego miesiąca gdzie 27 ! Nie były jeszcze nawet zaksiegowane. Telefonicznie ciężko było się dowiedzieć prawdy bo wmawiano że wszystko już zostało przesłane i zależne jest od mojego banku . Auta Many w każdym coś się świeci i jest zepsute . Auta w leasingu także jazda aż stanie na drodze. Na pracę spedytorow nie mam zastrzeżeń kolezenscy i pomocni . Na plus jest też specyfika pracy stałe punkty i otwieranie tylko drzwi pod rampa.Pauzy też potrafiły być czasem aż za długie ;-) Nie polecam firmy osoba z kredytem lub z rodziną gdzie musi zapłacić na czas . I na koniec wydaje mi się że za niedługo tej firmy nie będzie...
Witam szukam osoby z okolic Szczecina fajna nowo otwarta firma w Szczecinie jazda pod Amazonem jazda od Poniedziałku do piątku weekend w domu kasa bardzo dobra, podwójna obsada ktoś chetny aby do mnie dołączyć podaję numer 724 447 910 szukam Zmienniczki albo zmiennika w celu uzyskania wiecej informacji proszę dzwonić
Brak słów totalna porażka Nie polecam
Czy Transload Logistics Sp. z o.o. praktykuje "luźne piątki"?
Pracowałem w tej firmie . Jedno wielkie nieporozumienie!!!!!!!!!
Witam jak sytuacja w firmie czy zatrudniają obecnie podwójne ? I jak zarobkowo można wyjść?
Zatrudniają cały czas bo większość się zwalnia.non stop rotacja. Nawet sam szef wydzwania bo nikt nie chce tu pracowac. Sytuacja zrobiła się nie ciekawa. Brak wypłat na czas, wieczne problemy ze spedycja zjazdami wyjazdami oddawaniem kasy za parkingi. Co do kasy przed zmianami koło 7 tys na 3 tyg teraz nie wiem bo jeszcze kasy nie było a wypłata do 15
Również nie polecam pracy w tej firmie. Zwykły wyzysk. Po nowym roku obniżenie stawek, wieczne problemy brak pieniędzy na czas, spedycja nie odbiera telefonów w ważnych sprawach, stawanie z ładunkami po krzakach(oddają za parkingi po trzech miesiącach jeszcze inne kwoty niż te zaplacone) płaca śmiech na sali i ponadto wieczny problem ze zjazdami. Kierowców mają za śmieci. Nie polecam
Wszystko spoko
Ja również nie polecam firmy.. Na początku niby spoko potem tragedia! Na umowie miało być niby 3200. A jest 2800... Auta (usunięte przez administratora) Wszystko organizowane na styk. Jeżeli chcecie pracować po 21h I po 9h ruszać to okej. Kasa za taka pracę to śmiech na sali. A do tego firma to biedaki żałujace na parkingu. Stoisz z ładunkiem tam gdzie znajdziesz miejsce, a stać z paczkami plandeka to jednak spore ryzyko. Nie wszystko to kofry.
(usunięte przez administratora) czy możecie już skończyć ze swoimi postami gdzie tylko można ?? internet nie jest anonimowy
Przecież po to sie zatrudnia podwójna obsady żeby miały czas pracy 21h i 9 pauzy . O co chodzi w tym poście ? Nie wiem . Za ciężko Ci było to idź pracuj gdzieś indziej w podwójnej obsadzie od 6:00-21:00 . Powodzenia
Myślisz się kolego. Podwójne zatrudnia się tam gdzie pojedynczej nie dojedzie ,może to być np 750 km. 21/9 to jest max i może czasem się zdarzyć, ale dziady się nauczyły,ze to jest norma . za 21/9 to powinni ,20 tys płacić
Witam. Szukam zmiennika lub zmienniczki, wyjazd na początku listopada, doświadczenie w transporcie międzynarodowym. Zainteresowane osoby proszę o kontakt 697-980-604. Pozdrawiam.
Pracujesz w firmie i masz wyjazdy w obsadach dwuosobowych i z tego powodu szukasz zmiennika? Napisz jaka wtedy obowiązuje stawka wynagrodzenia.
(usunięte przez administratora)
Szkoda, że aż tak lakoniczna jest Twoja wypowiedź. Nawet nie wiadomo, czy wypowiadasz się jako pracownik czy jako klient firmy Transload Logistics. Może na początek zaczniesz od dopowiedzenia czegoś właśnie w tej kwestii?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Transload Logistics Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Transload Logistics Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.