Bestial Sp. z o.o.

3.2 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Bestial Sp. z o.o.

Katarzyna

Witam pieniążki zostały zwrócone po 2 miesiącach i po wykonaniu z 10 telefonow

1
Krzysiek Nowy wpis
Inne

Z tego, co wiem, firma jest w likwidacji. Czy ktoś może to potwierdzić? I czy komuś z wierzycieli udało się juz odzyskać swoje należności?

Wolf Nowy wpis
Inne
@Krzysiek

Masz rację w KRS firma Bestial figuruje jako firma w likwidacji. Oto lin do KRS https://ekrs.ms.gov.pl/web/wyszukiwarka-krs/strona-glowna/index.html .

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy w Bestial Sp. z o.o. występują paczki/bony świąteczne?

Bartosz Nowy wpis
Inne

Mam zagwostkę. Próbowałem sprawdzić, jakie tu są zarobki i co trzeba potrafić, by przyjęli do pracy? Ale niestety, nic nie ma w sieci, za to na stronie firmy lakoniczny komunikat o likwidacji spółki. Co nie zgadza się z tym co w krs-ie, gdyż według rejestru spółka działa. No więc, jak to z nimi jest, funkcjonują, można tu liczyć za zatrudnienie i fajną pensję?

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Irena
Inne

dot. zwrotu za 1 opakowanie Retoxinu , a kwota wynosi tylko 97,00 zł

Pracodawca

Pani Ireno, w celu wyjaśnienia sprawy zapraszamy do bezpośredniego kontaktu drogą email: reklamacje@bestial.pl lub na numer telefonu: 22 230 2877.

Irena
Inne
@Irena

W dniu 23 kwietnia 2023 r. otrzymałam zwrot kwoty 97 zł tj.minął równo rok po odesłaniu (usunięte przez administratora). Przyznaję, że byłam mile zaskoczona, bo nie liczyłam na zwrot pieniędzy. Okazuje się, że cuda się zdażają. Pozdrawiam

Elżbieta
Inne
@Irena

Czyli obsługa klienta się spisała? Możesz napisać jak ten kontakt wyglądał? Jak firma się tłumaczyła z tej zwłoki?

Irena
Inne
@Elżbieta

Mogę powiedzieć, że cuda się zdarzają. Ostatni raz firmie (usunięte przez administratora) przypomniałam o sobie pisemnie w troche ironiczny sposób w kwietniu 2023. Odpowiedzią, bez kontaktu ze strony firmy był przelew, który był zupełnym zaskoczeniem, przyznaję, że nie liczyłam już na zwrot pieniędzy za odesłany (usunięte przez administratora). Pozdrawiam

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jeżeli byłeś na rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Bestial Sp. z o.o., to podziel się z nami swoimi wrażeniami. W jakiej atmosferze odbyło się spotkanie? Jak oceniasz merytoryczne oraz techniczne aspekty rekrutacji?
anonim

(usunięte przez administratora)

Katarzyna

Proszę odrazu w komentarzu o podanie nr telefonu do Siebie będziemy działać zbiorowo

2
Katarzyna

Witam pieniążki zostały zwrócone po 2 miesiącach i po wykonaniu z 10 telefonow

1
Dorota
@Katarzyna

Pani Katarzyno mam podobna sytuacje czy może Pani podać na jaki numer pani dzwoniła ?bede bardzo wdzięczna nie mogę się z nikim skontaktować

Ola
Inne
 Pytanie
@Katarzyna

Pod jaki numer pani dzwoniła?

1
Irena
Inne
 Problem

Jestem zdecydowana przyłączyć się do pozwu zbiorowego. irenakroczyk@wp.pl

Rafał
Inne

Jak wyglądała cała sytuacja w Twoim przypadku? Od Twojego wpisu minął już ponad miesiąc, dlatego też może napiszesz, czy udało Ci się wyjaśnić całą sprawę z firmą Bestial?

Weronii83
Inne
@Rafał

Witam, produkty zwróciłam i ani kasy, ani zwrotu paczki więc chyba doszły ani telefonu od firmy. Pozdrawiam

Monia78
Inne

Ja odesłałam 18 września 2020, zmieściłam się w terminie. Odesłałam 2 pełne opakowanie i to naczęte ( tak mi kazano jak zadzwoniłam). Powinnam mieć do zwrotu koło 300 zł. Dzwoniłam chyba z 6 razy, miło odpowiadali, zapewniali że sprawę załatwią i do dziś głucho. Chętnie dołączę do pozwu.

1
Lidia
Inne

Wysłałam zwrot opakowań ponad miesiąc temu i nie mam odpowiedzi ani zwrotu pieniędzy według umowy o 100%gwarancji zwrotu.

Jolanta
Pracownik

Ja tez zostałam (usunięte przez administratora),zamówiłam preparat na włosy , zwróciłam preparat i nie dostałam zwrotu pieniędzy.

Maria
Inne
@Dorota

Zamówiłam produkt (usunięte przez administratora) 1.02.21.po otrzymaniu przesyłki odstąpiłam od umowy i 3.02.21 odesłałam. do dziś tj.25.03.21 nie mam zwrotu pieniędzy.tj.312.00zł. wysłałam maile ,list polecony dzwoniłam kilka razy i nic. tylko obiecują zwrot a pieniędzy nie ma. To są (usunięte przez administratora) bo inaczej tego nie można nazwać. Żerują na uczciwych klientach.

Pati
Inne
 Pytanie

Witam czy nadal maja państwo zamiar złożyć sprawę na policję?

Joanna
Inne

Byłam w podobnej sytuacji ! KONIECZNIE POZEW ZBIOROWY!!! Proszę o kontakt !

Ja1
Pracownik

Też towar zwróciłam, kasy nie otrzymałam. Po wzieciu 1 tabl. Na odchudzanie, tak mnie zdretwiala ręka, ból brzucha, biegunka. Czuję się (usunięte przez administratora).

anna
Inne

ja juz zlozylan pojedynczy . Nie dajcie sie (usunięte przez administratora)zwrotu pieniedzy nie dostaniecie

Marysia
Inne

25.02.2021 zwrocilam preparat na wzmocnienie wlosow, Poniewaz preparat nie zadzialal, zwrocilam kilka pelnych buteleczek i 1 pusta. Do dzisiaj nie otrzymalam zwrotu pieniedzy 699 zl.

Pracodawca

Staramy się odpowiedzieć każdemu w miarę możliwości. Jeśli otrzymała Pani zapewnienie o zwrocie środków, to z pewnością je Pani otrzyma. Proszę podać adres lub telefon do kontaktu w celu wyjaśnienia sprawy.

Teresa
Inne
@Bestial Sp. z o.o.

Ja otrzymałam po kilkunastu interwencjach zwrot za jedno opakowanie odesłałam 3 powinnam dostac 312 dostałam 104 - dzwoniłam i ottrzymałam informację ze zgodnie z ich regulaminem zwracja tylko za jedno opakowanie. (usunięte przez administratora)

Bozena
Inne
@Joanna

Biuro Ochrony Konsumenta. Wszyscy zgłośmy (usunięte przez administratora)tej "firmy" . To jedyna droga , ale nich zrobią to wszyscy

Bożena
Inne
 Pytanie
@Katarzyna

Dziwne ??? Jedna szczęściara.....GRATULUJĘ !!!!

anonim
Kandydat
@anna

jak pani sytuacja ze zwrotem pieniedzy czy juz otrzymała pani

anonim
Inne
@Teresa

a gdzie jest ich regulamin , jak klikam na stronie to nic sie nie otwiera tylko do góry strona wraca na zakup i tyle to skąd mamy wiedziec prawdy

wb
Inne
@Katarzyna

witam a czy mogę prosić numer telefonu do tej firmy

danka
Inne

witam, też nabrałam się na możliwość spadku wagi ciała, niestety, odchudziłam portfel, kupiłam we wrześniu, na 2 miesiące, po miesiącu nic się nie zadziało, więc wykonałam telefon do "opiekuna", który wmówił mi, że mam poczekać jeszcze 2-3 tygodnie, na pewno będę widziała różnicę, tak było chyba ze dwa razy, w końcu odesłałam puste opakowania, do dziś, po ponad miesiącu, nie mam zwrotu pieniędzy, na telefony nie reagują, aż dziś wice prezes do mnie zadzwonił, że termin reklamacji minął, bo reklamować można do 1 miesiąca od zakupu !!!!!! Toż to kpina , (usunięte przez administratora) , (usunięte przez administratora) !!!!! Nigdzie nie było takiej informacji. wmawiają, że osoba z którą rozmawiałam, na pewno o tym powiedział, albo moim obowiązkiem jest zapoznać się z regulaminem, o którym nie miałam pojęcia raz że jest, dwa gdzie go szukać.

danka
Inne
@anonim

witam, tak, oni wmawiają że jest regulamin, o którym nikt nie wspomina na początku, dopiero, gdy starasz się o zwrot Twoich pieniędzy. teraz, po fakcie, chcą przysłać ten niby regulamin. (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora)

anna
Inne

zgadzam sie z Pani opinią - oodac na Policje i do Sadu zeby nie oszukiwali wiecej osob.

ela
Kandydat
@Weronii83

mam szczęście że poczytałam opinie bo chyba dałabym się nabrać dziękuję wam za to

Js
Inne

Witam właśnie zostałam również (usunięte przez administratora) wysłali mi tabletki miała się pani do mnie zgłosić i tego nie zrobiła po czym oddzwonił A do mnie inna kobieta twierdząc że nie przekazała mi Pani Wioletta informacji o tym że muszą być jeszcze inne tabletki i że to będzie koszt następnych 900 zł miała zostawić swój numer telefonu a nie zostawiła ogłaszają się że to jest renomowana firma i że nie mogłam sobie na takie błędy pozwolić ale na (usunięte przez administratora)ludzi

...
Pracownik
@Js

to jest ich stała praktyka

Irena
Inne

Kupiłam (usunięte przez administratora) na pozbycie się brodawczków, konsultant p. Daniel Rudzik zapewnił mnie, że produkt jest naturalny , ale nie podał składu tegoż preparatu. PO otrzymaniu przesyłki przeczytałam, że (usunięte przez administratora)składa się z młodego jęczmienia , który używam już od jakiegoś czasu i dlatego też odesłałam ten produkt zaraz na 2.dzień. Produkt otrzymałam 22.04.22, a zwróciłam go 23.04.2022 . Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy - otrzymałam natomiast informację, ze otwierałam opakowanie ( zaznaczam,że nie otwierałam pojemnika, wystarczyło mi przeczytanie składu), że nie zażywałam preparatu przez 21 dni. Zresztą jak mogłam otwierać pojemnik, kiedy każde wieczko pojemnika zabezpieczone jest fabrycznie przed otwarciem.

Magdalena
Inne
@Irena

Ojaa... I co, wiesz teraz czy odzyskasz tę kasę czy nie ??

Ewa
Inne

Bo to (usunięte przez administratora) odesłałam 5 bo wywołały alergie a zwrócili za 1 i uważają że to jest der przestrzegam przed zlodziejami

Irena
Inne

Po otrzymaniu (usunięte przez administratora), kiedy okazało sie, że jest to młody jęczmień - o czym konsultant (usunięte przez administratora) Rudzik zapomniał wspomnieć - opakowanie odesłałam. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu 97,- zł . Kiedy dzonię, jestem 1. w kolejce , a po jakimś czasie (kiedy sprawdzą kto dzwoni) zostaje rozłączona.

Iwona
Inne
@Irena

Aha? No trochę to dziwacznie wygląda. No ale dalej coś z tym robisz czy co teraz?

Bogusia
Inne
@Irena

Co ty gadasz za głupoty Irenka. Ja zakupiłam retoxin na całą kurację 4msc za 1199zł i nie żałuję ani grosza. Produkt już nawet w pierwszym tygodniu dawał pozytywne oznaki a po 4msc zapomniałam o doskwierającym mnie problemie a jeśli się nie mylę a się nie mylę też zakupiłam produkt od Pana Rudzika. Do tej pory mam z nim kontakt i dziękuję mu za wszystko co dla mnie zrobił bo tylko on pomógł pozbyć mi się problemu po długich latach walki. Pozdrawiam Pana Rudzika Zaprawdę wspaniały człowiek

1
Halina Kowalska
Inne
 Pytanie
@Irena

Irena co ty sobie wyobrażasz żeby Pana Rudzika tak szkalować, jak się nie stosowałaś do zaleceń a nawet nie raczyłaś spróbować to dlaczego w ogóle się wypowiadasz. Było spróbować i dowiedzieć się na własnej skórze jak skuteczny jest produkt i jak bardzo Pan Rudzik z powołania próbuję pomagać takim ludziom jak my. Nie masz prawa się wypowiadać na temat produkty czy Specjalisty bez chociażby próby. Ja spróbowałam i niczego nie żałuję a ty co? dalej się kolokwialnie mówiąc Pierd*** z brodawkami? wstyd mi za ciebie i za twoje podejście do sprawy Żegnam

4
Irena
Inne

Po zwrocie opakowania (usunięte przez administratora)- od kwietnia czekam na zwrot pieniędzy. Dwa razy udało mi się porozmawiać z konsultantem telefonicznie, ale bez efektów. Jestem za zgłoszeniem sprawy na policję .

jurek
Inne
@Katarzyna

bardzo wazny dowod do prokuratury-zablokowac wszystkie suplementy ktorymi handluja i poddac wnikliwym badaniom,SKONCZYC Z BANDA (usunięte przez administratora)

Katarzyna
Inne

Pieniążki zostały zwrócone Pozdrawiam

joawro
Pracownik
 Pytanie

Witam. Podobnie jak moi przedmówcy do dziś czekam na zwrot pieniędzy za zwrócone tabletki. Zrobiłam wszystko o co mnie proszono i nic. Co mozna zrobić żeby otrzymać zwrot pieniędzy? Joanna

Ja...ja
Inne
@Js

Dokładnie tak samo potraktowano mnie dzisiaj. Proponuje firma nabycie (usunięte przez administratora), który podobno jest(usunięte przez administratora) o czym nie zostałem wcześniej poinformowany, Koszt(usunięte przez administratora)-u to 507 zł, (usunięte przez administratora) to kolejne 200 zł. Opiekun miał nawiązać kontakt w ciągu miesiąca. Po tym czasie zadzwonił inny pracownik z propozycją nabycia (usunięte przez administratora). Podczas pierwszego kontaktu zostałem zapewniony o zwrocie wpłaconych pieniędzy bez pytania o powód rezygnacji z kuracji a rezygnacja może nastąpić w każdym momencie kuracji./ Ja...ja. 23-01-17/

Ja...ja
Pracownik
@Ja...ja

Wczoraj proponowano mi(usunięte przez administratora) ten za połowę ceny /200 zł /.Dzisiaj dotarł kurier cena za przesyłkę 417 zł - ODMÓWIŁEM Koniec interesów z tą Sp.zoo.

Pracodawca

@joawro

Szanowna Pani, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu drogą email: reklamacje@bestial.pl lub na numer telefonu: 22 230 2877.

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Eliza
Inne

Ja właśnie dziś dostałam esemesa że będzie od nich przesyłka,zaraz sprawdziłam po nazwie firmy który był w esemesie i weszłam na opinie.Z tego co poczytałam co inni piszą na ich temat, nie podejmę też odbioru przesyłki a wszystko to dzięki państwa informacjom i opinie jakie piszecie odnośnie tych preparatów Super bo dzięki tym opiniom można się ustrzec przed naciąganiem ludzi.

Magdalena
 Problem

Zwróciłam tabletki w nienaruszonym stanie. Podałam konto do zwrotu pieniędzy i nadal nic!!!! Dwa tygodnie dawno minęły. Niby niewielka kwota, bo 87 zł, ale jednak... To skandal, że tak traktuje ie ludzi. Mam zamiar opisać to wszystko na portalach, tym bardziej, że czytam wiele opinii niezbyt pochlebnych o tych specyfikach. Czekam na pieniądze!!!!!

Marian
@Magdalena

Ja jestem bardzo zadowolony z tej firmy, Kupilem trzy opakowania, po wykorzystaniu dwóch wyniki były już wystarczające, pozostałe opakowanie zwróciłem i dostałem pieniądze w 3 dni. Gorąco polecam tą firme!!!

Iwona
Inne

Tak w sumie to czemu mieliby mu nie oddać?

Robert
Pracownik
 Pytanie
@Iwona

Bo minelo 14 dni? :)

Iwona
Inne
@Robert

Ale to w waszym indywidualnym przypadku tak się stało? :( I co dalej

An
Inne
@Marian

Brak słów. Preparaty nie mają prawa działać!

Zbynek
Inne
@Marian

To jakieś (usunięte przez administratora) oni w regulaminie który dostaniesz po transakcji , kiedy upomnisz się o swoje pieniądze, zastrzegają że po odesłaniu kompletu opakowań , w tym jednego pustego , dostaniesz zwrot za to puste, a pozostałe będą dalej sprzedawać

Iwona
Inne
@Zbynek

A dlaczego u Ciebie tak wyszło, że po transakcji dopiero miałeś wgląd? To jest raczej informacja, która powinna być ogólnodostępna?

Asienka88
Inne
 Pytanie

Witam. Właśnie zaczęłam kurację (usunięte przez administratora) odchudzająca, czy mam obowiązek kupić kolejne opakowanie jeśli nie chce kontynuować kuracji( ona poprosi nie działa).... Czy oni wysyłają sami kolejne opakowanie czy to ja muszę najpierw złożyć zamówienie?

Andrzej P
Inne
@Asienka88

Nie musi pani kupować następnych partii towaru. Jeśli wyślą sami, po prostu odmówi pani przyjęcia towaru od kuriera i paczka wróci do nadawcy. Pozdrawiam

Iwona
Inne
@Andrzej P

A to nie lepiej tak jak zaproponowała wysłać jakieś wymówienie? Po co paczka ma za darmo jeździć?

wolf
Inne
@Iwona

Co się przejmujesz to nie na twój koszt. (usunięte przez administratora)klientów, to trzeba im odpłacić. Nie powinni sami, bez uzgodnienia przesłać następnej partii specyfiku. Trzeba najpierw sprawdzić czy (usunięte przez administratora) jest skuteczny. Najczęściej nie jest.

anonim

(usunięte przez administratora)

franciszek

Co za bzdury! Ja jestem bardzo zadowolony z usług firmy bestial pomogli mi i mojej żonie pozbyć się kilogramów. To jest profesjonalna firma i profesjonalna obsługa!!

jackal

Składajcie zawiadomienia ... .... sprzedają towar który w ogóle nie działa. Zgodnie z prawem macie 1 miesiąc czasu na złożenie reklamacji jeżeli nie ma żadnych efektów pozytywnych po stosowaniu. Wówczas zgodnie z prawem mają obowiązek zwrócić wam pieniądze w ramach reklamacji w przeciagu 30 dni. Nie zwracają tlumaczą ze to zależy od producenta.

Kasia

Ja też

.
Były pracownik

Trzeba patrzeć na to ci się kupuje, ale zwrotu Pani nie dostanie

Anna
Inne
@franciszek

bzdura zadne produkty nie pomagaja, zwrotu pieniędzy nie dostaniesz

Danuta
Kandydat
 Pytanie

Proponuję UOKIK. Mam nadzieję, że masz potwierdzenie zwrotu?

Jadwiga
Inne

Przedstawiciel Zespołu (usunięte przez administratora)skontaktowal się ze mną i uzgodnilismy, że otrzymam pełen zwrot kosztów, tj. 291 złotych za produkt, zatem zmieniam zdanie o firmie i usunę niekorzystny komrntarz napisany pod wplywem emocji.

Wolf
Inne
@.

Naucz się pisać. A zwroty w Polsce są praktyką i prawem dozwolone.

Rajmund
Inne
 Pytanie
@franciszek

A pomyślałeś Franciszku co będzie z tobą i żoną za rok? Firma nie potrafi udowodnić czy to co łykałeś jest zgodne ze składem na etykiecie. Jaką masz pewność czy producent zamiast naturalnych składników nie daje zamienników które mogą być rakotwórcze? W Polsce suplementy są praktycznie nie kontrolowane a firma od miesiąca nie jest mi w stanie przedstawić mi certyfikatu (badania dopuszczające produkty laboratorium) z kraju producenta.

Natalia
Inne

Szczerze mówiąc nie rozumiem takiej nagonki na tą firmę. Ja stosowałam (usunięte przez administratora)przy łysieniu plackowatym i mi pomogło.

Ewalo
Inne
 Pytanie
@Natalia

Witam, proszę podać producenta, czy jest nim firma Ontario Labs? Czy inna? Proszę podać, jak długo Pani stosowałą, jakie były koszty?

wolf
Inne
@Natalia

Pokaż zdjęcia.

2
Jadwiga
Inne

W związku z tym, że przedstawiciel firmy skontaktował się ze mną i poinformował mnie o tym, że podjeto decyzję o przesłaniu na moje konto kwoty 291 zł, tytułem uznania reklamacji, zmieniam zdanie o Bestial Sp. Zo.o. i wycofuję krytyczny komentarz. Komentarz zostal napisany pod wplywem emocji. Pozdrawiam..

Wolf
Inne
 Pytanie
@Jadwiga

Pochwal się. Otrzymałeś zwrot tych 291 zł, czy to była zmyłka ?

Wolf
Inne
@Jadwiga

Mnie też zapewniano o uznaniu reklamacji, a pieniędzy jak nie ma, tak nie ma. Pochopnie zmieniła Pani zadnie o firmie Bestial. Na tym polega ich działalność, sprzedawać, odbierać zwroty i nie zwracać pieniędzy. Tak można sprzedawać w kółko ten sam produkt i zarabiać bez sprowadzania nowego towaru. Że się Prokuratura jeszcze nie zainteresowała tą firmą to dziwne. Pozdrawiam

wolf
Inne
 Pytanie
@Jadwiga

No i co ? Dostałaś zwrot, czy tylko została Ci obietnica ? Pochwal się.

Konstanty
Były pracownik
 Pytanie

Firma bestia sp.zo.z Warszawa z samej nazwy jest nieuczciwa jest na pewno nigdzie nie zarejestrowana, unika Urzędu Skarbowego to tej chwili. Robi wielkie przekręty. Źądajcie faktury lub rachunku zakupu a przekonacie się _źe to (usunięte przez administratora)

1
cysiula97
Inne

Dzień Dobry. Przedwczoraj 12.08.2022 otrzymałam paczkę (usunięte przez administratora) 3 miesięczna kurację za 600 złotych. Nie miałam okazji jeszcze używać tego produktu i po tylu negatywnych opiniach jutro odeśle paczke w nienaruszonym stanie z powrotem. Jeśli nie otrzymam zwrotu pieniędzy na pewno firma poniesie tego konsekwencje.

Pytanie
 Pytanie

Czy pracownicy w Bestial Sp. z o.o. dogadują się między sobą?

Natalia
Inne

Dziękujemy za odstraszenie nas od tej firmy. Byłeś bardzo pomocny :D

Eugeniusz Traczyk
Inne

Nie wiem jak inne produkty tej firmy , z tego co czytam niestety nie były one pozytywne. Natomiast nie ukrywam mam swoje lata bo już 60+ nie jestem pierwszej jak to się mówi młodości borykałem się od naprawdę długiego czasu z grzybica na plecach . Naprawdę stosowałem różne środki i z apteki i przepisane przez dermatolog nie byłem wstanie się tego pozbyć .Byłem bardzo sceptyczny gdy trafiłem na produkt (usunięte przez administratora)faktem jest że zostawiłem numer ,a niech stracę . Zależało mi jak to się mówi tonący to brzytwy się chwyta. Zadzwonili do mnie , przedstawił się i gada te swoje za przeproszeniem pierdoły ,jakbym nie wiedział ile z tym walczę i co to jest . Koniec w końców zgodziłem się ale tylko na miesiąc. Chciałem zobaczyć czy to coś da nie jestem naiwny . Stosowałem tak jak było mi to powiedziane specjalnie zapisałem na karteczce , znaczy się Żona mi pomagała bo gdzie Ja na plecy dosięgnę ,wszystko pięknie ładnie minął tydzień ,drugi ,trzeci no i faktem jest że ruszyło . Nie wiem czy Ja mam takie szczęście że trafiłem na dobre opakowania czy jak ale wciągu 3 miesięcy w Moim przypadku udało mi się tego pozbyć. Faktem jest że nie jest to tani koszt , możemy nazywać ich różnie i sądzić inne produkty za które się nie wypowiem bo z nimi nie miałem doczynienia , ale tego że Mi pomogli nie jestem wstanie odebrać. Pozdrawiam .

1
Ania
 Problem

Ja 14.05.odeslalam produkty bo w ciąży i nie mogę brać tabletek produkt odesłany. Pieniędzy brak. Co zrobić

Pracodawca

@Ania

Pani Anno, Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z nami w celu wyjaśnień sytuacji za pomocą telefonu lub wiadomości e-mail na:Nr kontaktowy: 22 230 2877 Mail: zamowienia@azurecrm.pl

Angelina
Inne
@Ania

Niestety też jestem w takiej sytuacji. Odesłałam produkt a dziś mam go z powrotem

.
Były pracownik
@Angelina

Nie ma żadnej gwarancji :’) jedyne tylko odstąpienie od umowy w ciągu 14 dni.

Grażyna
Inne

W tamtym roku zostałam namówiona przez rzekomo specjalistę na produkt na włosy. Zgodziłam się tylko dlatego ze ogromnie zależało mi na poprawie kondycji włosów na wesele mojej córki. Tak jak wszyscy państwo tutaj piszą, żadnych efektów nie uzyskałam. Próbowałam się skonsultować ze specjalista, ale w słuchawce odzywała się tylko niejaka pani Bielska. Kobieta na prawdę nieprofesjonalna. Nie dość, że mówi niewyraźnie, to jeszcze nie potrafi odpowiedzieć na proste pytania, a w czasie oczekiwania zamiast się wyciszyć to pozwala słuchać swoich śmiechów z koleżanka obok. Ze specjalista oczywiście kontaktu już nie mam, jest mi on widoczne utrudniamy i wymyślane są coraz to nowe wymówki. Jestem załamana.

Sylwia
Inne
@Grażyna

Przykro mi

Pytanie
 Pytanie

Jak dużo osób pracuje w Bestial Sp. z o.o.?

wrvwrgv
Inne
@Pytanie

około 100 osób na samej słuchawce

Były pracownik
Były pracownik
@Pytanie

Liczbę ciężko oszacować, gdyż nieustannie się zmienia. W firmie pracują wyłącznie studenci i panuje tam system poleceń, w zamian za wynagrodzenie finansowe, tak się rozrasta. Natomiast po jakimś czasie pracownicy orientują się jak działa firma i sami odchodzą. Ciągła rotacja pracowników uniemożliwia bieżące oszacowanie ich ilości.

Emilia
Inne
@Były pracownik

Czyli umowy o pracę tam raczej się nie dostanie??

Klaudia
Inne

Witam,zamowilam 3 duze opakowania (usunięte przez administratora) na 3 msc i udalo mi się zgubić 12kilo w 3miesiace w wieku 48lat,nigdy nie wierzyłam w takie produkty,ale (usunięte przez administratora) to jest jakas rewolucja naprawde kuracja przeprowadzona przez Specjaliste Krystiana ,regularnie dzwonil pytał i polecam z serca każdemu kto boryka się z utratą kilogramów.

xd
Pracownik
 Pytanie
@Klaudia

Aż tak nie macie co robić że sami sobie opinie wystawiacie?

Pracodawca

 Aktualność
Szanowni Państwo!

W odpowiedzi na ogromne zainteresowanie naszą firmą na portalu GoWork postawiliśmy wyjść na przeciw Państwa oczekiwaniu i odnieść się do wszystkich pytań i wątpliwości z Państwa strony. Patrząc na ilość przytłaczających opinii negatywnych lub tych o wątpliwej tematyce, chcemy wyciągnąć do Państwa pomocną dłoń i naprawić sprawy w których zawiedliśmy. Dlatego postaramy się, aby każdy z Państwa został wysłuchany i mógł przedstawić swoje stanowisko w sprawie, które jego dotyczy. Ostatni rok był dla nas bardzo ciężki z powodu pandemii covid-19 dlatego rozumiemy, że mogły pojawić się zaniedbania z naszej strony.

Pragniemy również nadmienić, że jesteśmy firmą pośredniczącą dla firm trzecich, które chcą wejść na nasz rynek. Dzięki umowom partnerskim jesteśmy zobligowaniu przestrzegać postanowień regulaminów, które są dostępne na stronach produktów oferowanych za naszym pośrednictwem, a tym samym obligatoryjnie zobowiązani są również nasi klienci. Dzięki nam mają Państwo możliwość otrzymać produkty wraz z zapewnieniem merytorycznych informacji z strony konsultantów w języku polskim jak i również przetłumaczone etykiety i formularze. Dzięki temu mamy pewność, że wszelkie zalecenia i obowiązki są wykonywane w 100% przez naszych klientów.

Dlatego pragniemy przypomnieć, że wszelkie prawa są respektowane przez naszą firmę, a wszelkie nieścisłości są rozpatrywane na podstawie dokumentacji i dowodów rzeczowych. Przypominamy również, że ustawowe prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość jest wiążące o ile strona kupująca w terminie 14 dni poinformuje nas pisemnie (drogą mailową lub pisemną) o chęci skorzystania z tego prawa. Prawo do reklamacji ma każdy z klientów, natomiast nie każdy pamięta o zasadach ich rozpatrywania. Wszelkie informacje na temat składania reklamacji i chęci skorzystania z zwrotu są opisane przy konkretnych produktach oferowanych przez naszych producentów.

Administratorzy portalu GoWork będą czuwać nad merytorycznym dialogiem między naszą, a Państwa stroną nie dopuszczając do eskalacji jakichkolwiek zachowań, które mogły by godzić w dobre imię którejś z stron. Dlatego wszelkie komentarze nacechowane negatywnym słownictwem, oczerniające nas bez dowodów lub zarzucające nieprawdę bez podjętej próby wyjaśnienia, będą sukcesywnie kasowane.

Zachęcamy każdego do bezpośredniego kontaktu z nami za pomocą telefonu lub wiadomości e-mail na:

Nr kontaktowy: 22 230 2877 

Mail: reklamacje@bestial.pl 

Z wyrazami szacunku

Zarząd Bestial sp. z o.o.
Anna
Inne

nic nie kupowac zwotu nie dostaniecie

Zostaw merytoryczną opinię o Bestial Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Bestial Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Bestial Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Bestial Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 1 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Bestial Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii