pracuje ponad 3 lata żadnej pod pwyzki. Kierownictwo ??? zalezy na kogo sie trafi
Co musiałoby się zmienić Twoim zdaniem aby odwrócić tę sytuację? Co możesz mi powiedzieć na temat atmosfery wewnątrz zespołu w Go Sport Polska? Mam nadzieję że niedługo mi odpowiesz, czekam na Twój wpis! :)
Pieniądze marne, żadnej podwyżki, mimo dużego stażu pracy. Dyrektor sklepu naciska na robienie wyników, tylko, że pracownicy nic z tego nie mają. Żadnych premii, żadnych podwyżek. Lepiej jest zatrudnić kilka nowych osób niż dbać i rozwijać stałą kadrę. Nie polecam pracy w Go sport.
WITAM , z powodu niemozliwosci kontaktu z kierownictwem - zarządem - włascicielem zadaje pytanie na tej platformie . Jakis czas temu zostałem w sposób chamski wrecz wulgarny potraktowany , ,, obsłuzony " w Panstwa sklepie w Warszawie w Wola Park , napisałem trzy skargi - reklamacje , zero odzewu .... ?
Najgorszy sklep na kuli ziemskiej , kupiłem rower Kross to po 2 tygodniach koło scentrowane z tyłu , nawet nie zauważyłem przy zakupie . Pojechalem do go syfu na serwis to powiedzieli że piasta nie dokręcona , dokręcili a kolo dalej scentrowane powiedzieli że mam serwisować , podali nr. Na Warszawę . Kupiłem u nich zapięcie rowerowe za 100 zł to po tygodniu nie mogłem kluczyka wyciągnąć z zamka , (usunięte przez administratora)
Jakie są obowiązki kierowników Go Sportu?
Jaki dress code obowiązuje w Go Sport Polska Sp. z o.o.?
Witam, Pracowałem ( na szczęście już tam nie pracuję) w Go Sporcie ponad 2 lata. Tak więc miałem wystarczająco dużo czasu na poznanie tej firmy. Początki? Rozmowa kwalifikacyjna, która zazwyczaj i tak jest "niepotrzebna" bo przyjmują do pracy osoby znajome, z polecenia lub po prostu kolegów i koleżanki. Ale mi się udało jakoś przebrnąć przez ten etap bez znajomości i bycia plecakiem. Po rekrutacji jedyne szkolenie na które Cie wysyłają to szkolenie BHP resztę mają gdzieś. Wychodzą z założenia że wszystkiego nauczysz się pracując, ewentualnie na platformie e-learningowej na której nic praktycznie niema. Czasem zdarza się że przeszkoli Cie jakiś inny pracownik. Kierownicy raczej traktują Cie jak "murzyna" który musi na dziale zrobić na raz 15-20 rzeczy łącznie z obsługą klienta która jest oceniana na milion różnych sposobów (ankiety itp). Później masz przypał jak nie obsłużysz klienta na 100% bo przecież to główne zadanie sprzedawcy. Pracujesz za 2-3 osoby, bo ilość zadań jest ogromna. Działy też nie są "małe" powierzchniowo więc jak jesteś sam na zmianie przygotuj się do pieszych wędrówek ok 10km dziennie. Siedziba dziennie wysyła milion zadań do zrobienia które często same sobie przeczą. Zmień cenę rano, następnie odklej ją po południu (bo ktoś coś źle obliczył ) a wieczorem zrób to 3 raz bo poprawili obliczenia. Siedziba ma Cie za śmiecia. Robisz za najniższą krajową bez możliwości zdobycia "premii". A nie przepraszam! Dodali fantastyczny system premiowy którego wypełnienie nie jest trudne ale nic Ci to nie daje 100-150 zł ? Po kilku miesiącach ciężkiej (naprawdę ciężkiej) pracy przychodzi rozmowa dotycząca awansu. Nie myślcie sobie że to jest ogromna podwyżka! 150 max :) a obowiązków jak za nie 3 a 6 pracowników. Dokładają Ci drugie tyle a pieniądze mizerne. Ciężko znaleźć pozytywy pracy w tym miejscu. Kierownicy zazwyczaj to osoby którym udało się dojść do "stołka" i wreszcie mogą sobie ulżyć. Ganiają sprzedawców sami często siedząc w biurze obserwują ich pracę na kamerach. Dyrekcja sklepu rzadko kiedy odnosi się do pracownika z szacunkiem, nie mówiąc o jakimkolwiek poszanowaniu zdania pracowników. Masz robić i już bez gadania! jak w obozie :)!. Urlopy możesz brać tylko wtedy kiedy sklep nie ma żadnej "akcji handlowej". Raczej nie zdarzyło mi się żebym dostał urlop wtedy kiedy chce, bo akurat wtedy moja obecność w sklepie była niezbędna do przygotowania gazetki albo innej oferty dla klientów. Elastyczny czas pracy ? oczywiście istnieje możesz sobie wybrać czy chcesz robić 1-2-3 dni pod rząd po 11h. A no i nie zapominajmy o nockach! tak tak, też są ale nie są super płatne. Po prostu na nockach odwalasz podwójną robotę ale nie przeszkadza Ci klient, ot taki plus :). Jeżeli zastanawiasz się czy warto pracować w GO powiem tak: jak lubisz być wykorzystywany (robić za trzech), otrzymywać za to minimalną krajową + ekstra premie nie do zdobycia, być poniżanym przez kierowników/ dyrektorów, tłamszonym przez siedzibę ( która sama nie wie co robi) to serdecznie zapraszam. Nie licz na jakieś konkursy dla pracowników ( kiedyś były ale firma oszczędza więc je wycofali). Nie licz na mega rozwój osobisty ( bo po kilku miesiącach masz dość przebywania w tym miejscu). Czytając pozostałe opinie na tym forum widzę że taka patologia nie występuje tylko w moim mieście. I tu pojawia się pytanie czy to dobrze? liczyłem na to, że mój były sklep jest wyjątkowy pod tym względem ale jednak nie... taka sytuacja występuje w całej firmie. Serdecznie z czystym sumieniem po latach pracy w tym miejscu nie polecam.
W Go Sport pracowałeś całkiem długo, bo dwa lata. Na pewno zatem miałeś okazję dobrze poznać firmę od strony tego, jakim jest pracodawcą. Napisałeś o wielu kwestiach, ale słowem nie wspomniałeś nic o umowach. Czy można tam liczyć, oczywiście po pewnym czasie, na stabilny rodzaj umowy?
W 100% cię popieram. Pracowałam tam niecały rok, a po kilku miesiącach miałam dość pracy tam. Pracujesz na cały etat? Spodziewaj sie, że będą cię wykorzystywać kompletnie do wszystkiego... MASAKRA
Szkoda, że Ty także nie masz dobrego zdania na temat pracy w Go Sporcie. W dalszym ciągu nie uzyskałam jednak odpowiedzi na swoje poprzednie pytanie, a więc może Ty mi odpowiesz. Czy Go Sport oferuje ostatecznie umowę o pracę?
Dziś miałem rozmowę i jak najbardziej oferują umowę o pracę, od samego początku, wpierw na 3-miesięczny okres próbny, .
Dzięki za odpowiedź. Wyżej ktoś pisał, że nie ma już w Go Sport jakichś konkursów, ale może są za to jakieś beneifty pozapłacowe? Mówili Ci coś o tym na rozmowie?
Opieka medyczna. Karta mutisport Znizki pracownicze Konkursy, nagrody od dostawców Karty podarunkowe na święta Premia za polecenie pracownika do pracy Szkolenia wyjazdowe, gdzie zgarniesz trochę gratisów od dostawców.....
A i jeszcze mamy zniżki w Carrefour, jesteśmy podpięci do ich zniżek pracowniczych Większość po 3 mcach okresu próbnego, zawsze umowa o pracę.
Od kiedy Go Sport został przejęty przez Sport Master dzieje się jeszcze gorzej. Codzienne zebrania, na których jesteśmy mieszani z błotem przez kierowników siedzących całymi dniami w biurze, z powodu niskich artykułów na paragon. Żadnych towarów, których można zaproponować klientowi aby naliczyć większy paragon oprócz batonów za 5-10 zł. Dalej praca za 5 osób, popędzanie sprzedawców, rozmowy na dywaniku pt. „pracujesz za wolno”. Z nowym rokiem w Go Sport płaci najniższa krajową.
Bzdura totalna, wszystko zależy od ekipy oraz od sklepu. A co do moich kolegów z pracy to część przychodzi raczej by odpocząć po imprezach niż pracować, 5 osób na dziale gdzie 2 pracuje a reszta udaje że pracuje.
A co do nowego właściciela, to jeśli jesteś pracownikiem jeszcze, to w styczniu dostaliśmy premie specjalna, praktycznie za nic i zaraz będzie wypłacona kolejna pomimo braku realizacji założeń.
Masakra sprzedają towar którego nie mają kontakt tylko mailowy dodzwonić się nie ma szans na maila odpowiadają w ciągu 3-4 dni haha A towaru jak nie ma tak nie ma zwrot pieniędzy będzie jeszcze większą masakra. Nie POLECAM
Zastanawiam się, czy warto aplikować do Go Sport. Wiem już od Was, że oferują umowę o pracę od samego początku, najpierw na 3 miesiące. I tu moje pytanie - czy druga umowa jest już na czas nieokreślony?
Wszystko zależy na jaką ekipę trafisz ja stwierdzam że dawne go sport nigdy niewruci wymagania coraz większe i atmosfera fatalna
Witam. Zakupiłam 2 PAŹDZIERNIKA buciki które okazały się za małe i odeslalam następnego dnia. Jednak nie otrzymałam zwrotu pieniędzy do dnia dzisiejszego!!!! A dziś jest 28 październik!!! Dzwoniąc na infolinię sklepu internetowego trzeba mieć dużo cierpliwości gdyż dopiero po 3 próbie odbierze ktos telefon. I oczywiście stały tekst:że nukt nic nie wie. Mało tego Pani parsknęła śmiechem kiedy utwierdxilam ją że to sam9 słyszę za każdym razem kiedy próbuję się czegoś dowiedzieć. I przelew wyszedł....tylko dojść nie może. Yo jest kpina. NIE POLECAM!!!!! NIE POLECAM O ZWROT SWOICH PIENIĄŻKÓW YRZ3BA SIĘ PROSIĆ MASAKRA
Nie polecam. Jestem zawiedziony, ze w sklepie tego pokroju na zwrot towaru jest 15 dni. W kazdym decathlonie, ba nawet auchan mam 30 dni na dokonanie zwrotu, a dzisiaj bolesnie sie przekonalem ze w go sport 30 dni tylko dla posiadaczy kart o czym nie raczyl mnie przy zakupie nikt poinformowac. Uwazajcie na maly druczek, a przy tak wysokim poziomie cenowym, jesli oczekujecie jakosci obslugi, to po prostu doradzam inny sklep - ja juz tam nie wroce. Przy okazji, w markowych sklepach spotkalem sie wielokrotnie z robieniem odstepstwa i przykmowaniem towaru nawet po 30 dniach -tutaj nie ma dyskusji. Podejscie xupą do Klienta.
Jeśli siedziba dalej będzie tak traktować pracowników to długiej kariery w Polsce im nie życzę. Obcinanie etatów na porządku dziennym, pracy tyle samo ludzi mniej. Siedziba go sport oczekuje, ze pracownik jednocześnie będzie rozkładał dostawę, zmieniał codziennie ceny, sprzątał sklep, obsługiwał klientów, robił implementacje. Zdarza się, że dwupiętrowy sklep zamykają trzy osoby, ponieważ nie ma pracownikow. Nie ma pieniedzy na dodatkowe etaty, a na bezsensowne wyjazdy zawsze się znajdą. Pracę polecam osobom, które lubią pracować za trzech. Pieniądze całkiem dobre, dalej mniejsze niż w biedronce. Możliwość rozwoju jest, jeśli ktoś za 200 zł brutto podwyżki chce wziąć na siebie 2 razy więcej obowiązków.
Etaty są redukowane z uwagi na oszczędności firmy Go Sport Polska, czy może z zupełnie innego powodu? Na pewno pracownicy mogą czuć się zawiedzeni tym, że spada na nich większa ilość obowiązków. Ciekawi mnie, czy w ogóle fizycznie jest możliwe, aby sklepy funkcjonowały prawidłowo, gdy brakuje pracowników.
Z powodu oszczędności. Problem jest w tym, że pieniądze na bezsensowne wyjazdy dyrektorów na zebrania lub ściąganie trenera z drugiego końca polski dla kilku pracownikow się znajdują. Firma oszczędzając powinna spojrzeć na samym początku na siebie a nie zwalniać pracownikow. Sklep nie funkcjonuje dobrze, pracownicy mają tyle obowiązków, że klient jest na ostatnim miejscu. Za brak obsługi klienta również nam się obrywa.
Zrozumiałe jest, że każda firma chce oszczędzać. Ale jeśli dzieje się to kosztem zarówno pracownika, jak i - w tym przypadku - klienta - to chyba nie dzieje się najlepiej. A czy owe redukcje etatów wpłynęły jakoś wyraźnie na wysokość wynagrodzenia pozostałych w Go Sport Polska pracowników? Będę wdzięczna, jak napiszesz coś więcej na ten temat, bo jest on interesujący.
Wynagrodzenie samo w sobie nie wzrosło. Wprowadzili jednak super system premiowy, dzięki któremu można kilka stówek więcej zarobić. Najlepsza premia jest za osiągane wyniki, jednak w małych miastach założenia są ogromne przez co w ciągu roku udaje nam się osiągnąć ją tylko raz. Często założenia w Warszawie i w moim mieście (100 tys mieszkańców) dużo się nie różnią. Dalej jednak uważam, że pieniądze w porównaniu z ilością pracy są za małe.
Firma sama w sobie jest zadłużona, dlatego te redukcję etatów. Zrobili bezsensowne spotkanie w Warszawie na temat poprawienia zarobków firmy, pracownicy sklepów z całej Polski proponowali różne sposoby na poprawienie sytuacji finansowej - oczywiście niczego nie wzięli pod uwagę. Jeszcze dodatkowo zamiast sami wziąć się za naprawę firmy kazali zrobić grupy 'naprawcze' pracownikom, gdzie członkowie takich grup mieli za zadanie siedzieć dłużej w pracy (za darmo) i myśleć jak naprawić nieprzyjemną sytuację finansową firmy. Śmiech na sali, jak dobrze, że już tam nie pracuję.
Tak, wyjazd wszystkich pracownikow z całej polski do warszawy to idealny pomysł na zaoszczędzenie. Osobiście dziwie się, że ktokolwiek zgodził się na bycie w grupie roboczej. Dzieje się bardzo źle, a wszytko psuje się od góry.
To znakomita wiadomość! Dobrze, że firma Go Sport Polska zdecydowała się na wprowadzenie systemu premiowego, bowiem na pewno przyczynia się on do zwiększonej motywacji pracowników. Na chwilę chciałabym pozostawić temat zarobków i zapytać Cię o ważną rzecz. Interesuje mnie mianowicie, czy Go Sport Polska daje szanse na zatrudnienie osobom z lekkim stopniem niepełnosprawności? Sporo jest takich właśnie osób, stąd moje pytanie.
Wiesz jak wygląda wynagrodzenie w GO Sport? Podziel się swoją opinią. Ta informacja może okazać się bardzo ważna!
Serdecznie dziękuję Ci za przekazanie nam tej informacji - już myślałam, że nikt tego nie zrobi. Od jak dawna pracujesz w Go Sport Polska? Może pracodawca ten musi nieco lepiej poznać się na danym pracowniku, żeby podnieść mu wynagrodzenie podstawowe - tak przecież bardzo często bywa. Czytałam na ich stronie, że swoim pracownikom firma oferuje między innymi dostęp do e-learningowych szkoleń językowych. Czy z tego przywileju może korzystać każda zatrudniona tam osoba?
A zatem rozumiem - bardzo dziękuję Ci za udzielenie mi odpowiedzi. Jestem jednak przekonana, że pracodawca, jakim jest Go Sport Polska posiada jakieś inne atuty, dla których to warto byłoby tam aplikować. Wiemy już - mniej więcej - jak przedstawia się tam kwestia wynagrodzenia i premii. A jak ma się rzecz, jeśli chodzi o jakieś dodatki pozapłacowe? Jeśli macie jakieś to proszę, wymień je.
Twierdzisz, że nie ma żadnych bonusów do wynagrodzenia, a ja znalazłem ogłoszenia o pracę na stanowisko kierownika działu i sprzedawcę i w każdym są oferowane przez pracodawcę premie, zniżki pracownicze na asortyment sklepu, profesjonalne szkolenia oraz testy sprzętu sportowego nowych kolekcji oraz szeroki zakres benefitów. Więc ciekawy jestem jak to wygląda realnie. Czy mogliby wypowiedzieć się obecni pracownicy Go Sport Polska?
Czyli benefity przedstawione przez pracodawcę w ogłoszeniu są możliwe do uzyskania tylko w momencie, kiedy w danym miesiącu osiągniemy wyznaczony próg sprzedażowy? Skoro rzeczywiście miałoby tak być, to może napiszesz, czy plany są realne do zrealizowania oraz czy samej osobiście udało Ci się otrzymać premię za osiągnięty wynik? Ciekawi mnie to.
Trzeba powiedzieć, że nie jest to specjalnie duży zastrzyk pieniędzy, ale na pewno stanowi on jakieś wsparcie. W związku z tym, że całkiem niedawno rozpoczął się sezon wakacyjny chciałabym Cię dopytać, czy w Go Sport Polska nie ma większego problemu z wybraniem sobie konkretnego terminu na urlop? Jak do tej kwestii podchodzi ten pracodawca?
Sklep w pewnym mieście na B posiada okropnego dyrektora, który nie potrafi nawet wytłumaczyć wprost co mu się nie podoba tylko bawi się w kotka i myszkę - masakra. Kierownicy mają wywalone, nowo zatrudnione osoby nie zostają nawet przeszkolone z zakresu wiedzy o sprzęcie i produktach przez co bardzo często muszą zmyślać przy klientach by skłonić ich do zakupu. Ogrom obowiązków, duże dostawy, a na działach bardzo często jest po jednej osobie, zwalniają osoby dyspozycyjne oraz te, które wykonywały swoje obowiązki. Jedyny powód, który utrzymuje ta firmę przy życiu to pracownicy, którzy są przeswietnymi ludźmi i przyjaciołmi, bardzo często to oni tłumaczyli podstawy nowym pracownikom, gdzie dyrektor i kadra kierownicza mieli to głęboko. Jesteś pierwszy dzień w pracy i zostawiają cię samego na dziale co łączy się z okropnym stresem i nerwami, bo nie masz nawet najmniejszego pojęcia o produktach. Nie polecam.
Rozumiem, że rozpoczęcie pracy bez odpowiedniego przeszkolenia spowodowało stres, ale jak sam zauważyłeś pomoc osób już zatrudnionych pomogła rozwiązać ten problem. Jak wygląda grafik zatrudnienia? Czy jest na tyle elastyczny, że można ułożyć go według własnych potrzeb? Obecnie Go Sport Polska szuka sprzedawcy i kierownika działu w różnych lokalizacjach. Może zainteresuje to osoby, które lubią sport i mają zdolności interpersonalne.
Z produktu jestem zadowolona co do realizacji PORASZKA towar dotarl do mnie po tygodniu interweniowalam trzy razy Wysylka miala byc realizowana w ciacu 24h
Witam, pracowałem w tym sklepie około roku, podczas studiów. Ogromny plus daje za możliwość elastycznego dopasowania grafiku do zajęć na uczelni. Moje zmiany wypadały zazwyczaj popołudniami i w weekendy, ale nie miałem na co narzekać, bo kierownictwo często szło mi na rękę, kiedy trzeba było się zamienić, bo coś niespodziewanego wypadło na uniwerku. Koledzy z zespołu byli w podobnym wieku, więc dogadywaliśmy się fajnie, a atmosfera nie była stresująca, raczej wszyscy się lubiliśmy. Wiadomo, na początku było trochę ciężko, nowe obowiązki i wdrożenie zawsze zajmuje trochę czasu, ale nigdy nikt się nie złościł, że coś nie wychodzilo. Każdy przecież kiedys zaczynal i nie da się wszystkiego od razu robić dobrze. Ogólnie polecam jako pracę dla studenta, bo z pełnym etatem nie miałem do czynienia :)
Elastyczny grafik to rzeczywiście duży pozytyw, szczególnie dla osób uczących się. A czy jest też opcja dodatkowych godzin, aby zarobić więcej? Jak ta kwestia prezentuje się w firmie Go Sport Polska? Wspomniałeś również, że etap wdrożenia zajmuje nieco czasu - ile trwa takie przeszkolenie i czego uczeni są pracownicy, którzy nie mają żadnego doświadczenia?
DO TEGO SKLEPU PRZYSZEDŁEM DO PRACY WAKACYJNEJ. NIE MIAŁEM WOGÓLE DOŚWIADCZENIA W OBSŁUDZE KLIENTA. ZOSTAŁEM WSZYSTKIEGO NAUCZONY OD PODSTAW. LUDZIE Z ZESPOŁU BARDZO MI POMOGLI I NIE PATRZYLI NA MNIE KRZYWO,GDY ZADAWAŁEM IM MILION PYTAŃ. NIE WIEM JAK JEST W INNYCH FIRMACH, ALE TUTAJ POZWOLONO MI ZOSTAĆ NA DŁUŻEJ. CHYBA SIĘ SPRAWDZIŁEM. DOSTAŁEM NORMALNĄ UMOWĘ O PRACE I MAM WSZYSTKO PŁACONE LEGALNIE. KLIENCI SĄ CZASAMI BARDZO DENERWUJĄCY ALE WYSTARCZY NAUCZYC SIĘ Z NIMI ROZMAWIAĆ. GODZINY PRACY SZYBKO LECĄ, BO ZAWSZE SIĘ DUŻO DZIEJE. CZASAMI NIE MA CZASU ZJEŚĆ .NA SWOJĄ PRACE NIE MOGĘ NARZEKAĆ, CHOC PRZYDAŁABY SIĘ WIECEJ NIŻ JEDNA SOBOTA W MIESIĄCU WOLNA. FAJNIE,ŻE PRACOWNICY MOGĄ LICZYĆ NA ZNIŻKI NA SPRZET. NA PEWNO KIEDYŚ Z NIEJ SKORZYSTAM.
Świetna atmosfera w firmie
Atmosfera w pracy jest bardzo ważna. Fajnie, że jesteś z niej zadowolony. Czy mógłbyś dodać jakie jeszcze plusy widzisz w tym zatrudnieniu? Czy pracując tam, masz zniżkę na asortyment sklepu? Premie uznaniowe są indywidualne, czy pracuje na nie cały zespół? Poleciłbyś tę firmę innym osobom szukającym pracy?
Beznadzieja. Płacą minimalną krajową, nie ma szans dostac zadnej podwyzki. Premie praktycznie nie istnieja, wiec nie dajcie sie na to nabrać przy rozmowie rekrutacyjnej. Dyrektor sklepu to gbur, odzywa sie do pracowników jak do psów. Pracownicy siedziby tez sa nie mili, panuje tam bałagan. Przychodzą do sklepu i daja sprzeczne polecenia, przez co codziennie trzeba robic niepotrzebne nikomu rzeczy, typu przenoszenie artykulow z kąta w kąt po kilka razy dziennie. Sprzedawca dostaje multum obowiązków i nie ma czasu nawet sprzedawać. Musisz zajac sie dostawa, merchem, porzadkami na sklepie, w miedzy czasie stanac na kasie a finalnie i tak dostaniesz reprymende z byle powodu ze cos jest nie zrobione. Opisany przypadek dotyczy sklepu w Warszawie.
Warto dodać jeszcze że w firmie jest niemalże brak jakichkolwiek szkoleń produktowych, sprzedawcy nie mają nawet podstawowej wiedzy dotyczacej oferowanych produktów. Jedyne szkolenia jakie sa w firmie, to szkolenia oferowane przez przedstawicieli handlowych konkretnych firm. Sa to szkolenka, które rovione sa przed otwarciem sklepu o trwaja godzine, dają minimalna wiedze na temat konkretnej marki. Serwis rowerowy to tragedia. Brak sprzetu i przede wszystkim wyszkolenia pracownika. Stoi tam czesto swiezak ktory pracuje w sklepie od kilku dni i nie ma pojęcia o rowerach. Jesli chodzi o serwis narciarski, go jest jeszcze gorzej. Osobiście bałbym sie tam poprosic nawet o naostrzenie łyżew.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Go Sport Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Go Sport Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 13.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Go Sport Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 10, z czego 2 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!