Opinie o Big Star Limited Sp. z o.o. w Kalisz

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie Big Star Limited Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Big Star Limited Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Big Star Limited Sp. z o.o. w Kalisz

Dolores
Pracownik
 Pytanie

Jak wygląda wizyta centrali w sklepach?

Jola
Pracownik
 Pytanie
@Dolores

Też jestem ciekawa. Może wypowiedzą się sklepy które są już po wizycie ?

kier
Pracownik
@Jola

Najlepiej zadzwonić do sklepu w którym już byli i się dowiesz wszystkiego ;)

ROSE
Pracownik
@Dolores

Wchodzą, rozglądają się, wychodzą a następnie dzwonią, że byli :D

Clara
Pracownik

Jak dostaniemy na święta tylko 100 zł do kart lunchowych to są kpiny ????‍♀️. Co to za prezent na święta , dodatkowe 3 obiady ????????

M
Pracownik
@Clara

Nic nie dostaniemy - źle, 100zl - źle.. ciężko ludziom dogodzić.. nie dziwię się, że firma nie chce nam nic dawać:/ ile by nie dali to i tak znajdzie się ktoś kto powie że za mało..

2
Ala
Pracownik
 Pytanie
@M

Nawet się nie ośmieszaj z tym wpisem. 100 zł na święta. To są kpiny z pracowników. Co to jest teraz 100 zł? Pensje marne, premie marne i jeszcze takie ochłapy na święta. Najlepiej, żebyśmy w ogóle pracowali charytatywnie albo w ramach hobby. Żal i wstyd.

Pracownik
Pracownik
@Clara

Clara, jak Ci tak źle, to się zwolnij. Nic Ci nie pasuje. Nie dają źle, dają jeszcze gorzej. Szukaj pracy gdzie nic nie będziesz musiała robić, a zarobisz więcej jak kierownik i jeszcze będziesz miała 50 dni urlopu, dostaniesz w paczce świątecznej ps5 i najnowszego iPhona i prezes uściśnie Ci dłoń w poniedziałek jak łaskawie zjawisz się w pracy. Jak znajdziesz taką pracę daj cynka tutaj, wszyscy pójdziemy.

2
Ala
Pracownik
@Pracownik

Chyba mieszasz pojęcia. Co ma godne wynagrodzenie za wykonywaną pracę do bezpodstawnych roszczeń. Nikt nie chce więcej urlopu niż w KP i telefonów na święta. Chcemy być tylko traktowani z szacunkiem i mieć adekwatne wynagrodzenie za to, że wykonujemy rzetelnie swoje obowiązki. Nie chcemy ochłapów, bo to my sprzedajemy towar, który daje pensje Centrali.

Harper
Pracownik
 Pytanie

Wiecie czy może dostaniemy coś na święta? Już grudzień a tu żadnych info

Przykre
Pracownik
@Harper

100 zl więcej doładują nam karty lunchowe.

A
Pracownik

Beka z listopadowego konkursu OU. Zamiast już uznać dziewczynom z Kalisza wygraną to mail z hasłem niestety nikomu nie udało się wygrać, miłego dnia XD

Pracownik
Pracownik
@A

U nas dwie wyrobiły 100% swojego planu na spodnie, ale do sklepowego 100% zabrakło 7 par.

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja na zapleczu. Bardzo fajna pani kierownik, miła, sympatyczna.

Pytania

Ostatnie stanowisko pracy gdzie się pracowało , jakie były moje obowiązki, pytanie co zrobić jeśli klient chce oddać towar a zwroty tylko na kartę podatkową.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Serwisant Rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(837 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik Regionalnej Sprzedaży
Słupsk
Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka S.A.
(31 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodszy Telefoniczny Doradca Klienta
Łódź
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Terry
Pracownik
 Pytanie

Jak u was wygląda wykonanie planów sprzedażowych na listopad? Pół miesiąca za nami, a my nie mamy nawet 50%. Tragedia jakaś. I wskaźniki też tragiczne. Nie da rady podnieść CPT. Ludzie wchodzą i oglądają, okres świąteczny się zbliża, szukają korzystnych promocji, a tu nic rewelacyjnego.

VINONA
Pracownik
 Problem
@Terry

Zeby wyrobic plan musiałby stać się jakiś cud, nie pamiętam kiedy była premia XD

Terry
Pracownik
@VINONA

Ale to jest przykre. Wymagań coraz więcej. Ze wszystkim problem, ciągłe wytłumaczenia, czemu to żle, czemu CPT takie słabe.. Uczenie się podręczników, jakieś materiałoznawstwo, beznadziejne szkolenia, chociaż żeby certyfikat po nich dostać i móc się naprawdę rozwinąć, coś w CV przedstawić. A tu wymagają jakbyśmy naprawdę dla ekskluzywnej marki pracowali, a płaca.. Sama podstawa :D

Kama
Pracownik
@VINONA

Specjalnie dają kosmiczne plany, żebysmy ich nie wyrobili... Ja na polowce ledwo daje rade. Robią wszystko, żeby nas zniechęcić do zostania w robocie, a słyszałam, że mają ciąć etaty znowu, u nas w regionie już się posypało.

Melinda
Pracownik
 Pytanie
@Kama

To jak bardzo oni chcą te etaty uciąć? U nas jest 3,5 etatu. Da się pracować z jeszcze bardziej okrojonymi etatami? Niedługo zostanie tylko kierownik i jeden pracownik...Porażka

VINONA
Pracownik
@Melinda

Nas jest 3 i czekamy kiedy przyjdzie redukacja etatów....

ADELA
Pracownik
 Pytanie
@Melinda

Kiedy mają być te redukcje etatów??

ADELA
Pracownik
 Pytanie

Czy jest to pewna informacja, czy tylko takie domysły?

Hektor
Pracownik
 Problem

I co z tego, na umowie jest lekko ponad najniższa krajowa i dzięki temu nie będą musieli nic podnosić

Ja
Pracownik
 Pytanie
@Hektor

Jest 3200 od stycznia ma być 3490 , a od lipca 3600 ????

Pracownik
Pracownik
@Ja

Muszą podnieść pensje tym którzy zarabiają 3200zl. Ciekawe co zrobią z funkcyjnymi bo jak zwykły sprzedawca ma zarabiać 3600 a zastępca tyle samo to dziękuję za taką pensje na tym stanowisku. Lepiej być zwykłym sprzedawca.

Dominika
Inne
@Pracownik

wiadomo kiedy można się spodziewać jakiś zapowiedzi na ten temat z ich strony? jakby zostawali to na równi to nie będzie prowadziło przypadkiem do konfliktów?

Mar
Pracownik
@Pracownik

U nas zwykły sprzedawca robi to samo co wielkie kierowniczki. Obsługuje klienta(100% planu nie 80), sprZata, wypełnia reklamacje na koniec miesiąca i wszystkie rzeczy z tym związane. Jeśli coś się zepsuje to załatwia żeby było dobrze. A zarabia dużo mniej!!!!

Nik
Pracownik
@Mar

U nas kierownik pracuje tak samo jak my, robi wszystko nawet więcej, wyciera kurze itp. Czasem sprzedawcy stoją i nic nie robią a kierownik sprząta bo nie ma z tym problemu. Ewidentny ból (usunięte przez administratora) proponuje awansować na stanowisko Wielkiej Kierowniczki. Życzę powodzenia i miłego dnia.

Bunia
Pracownik
 Pytanie
@Mar

Nie jestem w stanie pojąć pretensji niektórych osób o to, że kadra kierownicza ma wyższe wynagrodzenie od sprzedawcy. Puknijcie się w głowę. Masz ambicje, startuj na Kiero do innej firmy. A jak już dostaniesz pracę na tym stanowisku to ciesz się, że Sprzedawca zarabia tyle co Ty. Czy Wy jesteście normalni w ogóle? W jakiej firmie kierownik zarabia tyle co zwykły pracownik. Obudźcie się w końcu i schowajcie swoje żale głęboko w d...e, bo są irracjonalne.

Kamila
Pracownik
@Bunia

Ja też nie wierzę w to co piszą niektórzy. Sprzedawca ma pretensje, że nie ma pensji kierownika. Świat staje na głowie. Ale to chyba te młode pokolenie tak ma. Przerost formy nad treścią. Wieczne pretensje o wszystko. Cokolwiek zrobi i już chce zarabiać jak przełożony. Zejdźcie ludzie na ziemię. Jest drabinka stanowiskiem i jak się nie podoba, to zmieńcie pracę. Ciekawe, w którym sklepie dadzą Wam takie wynagrodzenie jak kierownikowi. Proszę o info jeżeli znajdziecie taką firmę.

En.
Pracownik
@Kamila

Ale...nowy rok zbliża się wielkimi krokami więc klasycznie sprzedawca zbliży się do zarobków osób finkcyjnych i zacznie się walka o parę złotych dla zastępcy i kierownika.

Kamila
Pracownik
@En.

Ja sobie nie wyobrażam, że przy podwyżce najniższej krajowej firma nie zwiększy wynagrodzenia kierownikom i zastępcom. Chociaż z wysokością wynagrodzeń kadry kierowniczej ta firma się ośmiesza od dawna, więc już chyba nic mnie nie zdziwi.

En.
Pracownik
@Kamila

Też sobie tego nie wyobrażam bo różnica będzie znikoma ale BS niczym nie zaskoczy. Przyjdzie się szarpać o parę złotych. Będą chcieli wyniki itp. nieważne ze sprzedawca dostaje prawie 300 więcej z marszu.

Waldi
Pracownik
 Problem
@Kamila

Sprzedawca robi prawie to wszystko co kierownik czy zastępca, więc nie liczcie na jakieś kokosy prędzej posypią się ucięcia etatów niż wam coś dołożą wystarczy że będzie stówka więcej dla osób funkcyjnych i wszystko będzie się zgadzać to nie ta firma oni nie widzą żadnej różnicy między stanowiskami

Pracownik
Pracownik
@Bunia

Myślę, że bardziej tutaj chodzi o to co wcześniej było poruszane.. Tutaj każdy pracownik robi ponad swoje obowiązki. Zarówno kierownicy (bo oprócz prac typowo związanych z zarządzaniem swoim zespołem, układaniem grafików, pisaniem planów naprawczych robi za sprzątaczkę, bo tak samo jak inni sprząta, sprzedaje jak sprzedawca i załatwia różne sprawy kadrowe, księgowe.Jak również zajmuje się marketingiem, wymyślaniem indywidualnych promocji na sklepie.) Sprzedawca, też nie jest tylko sprzedawcą. Nie zajmuje się sprzedażą i przyjmowaniem dostaw. Robi wiele innych rzeczy. Robi za VMowca, układa sklep, również odpisuje na maile w sprawie poprawy wskaźników, konstruuje plany, bo sami wiemy, że ostatnimi czasy etaty są mocno ucięte i nie wiem jak u was, ale u nas to głównie są zmiany pojedyncze. Sprzedawca musi posiadać wiedzę na temat bieżących spraw na sklepie, ponieważ różne osoby dzwonią w ciągu dnia, nie tylko na zmianach kiedy jest kierownik np z kadr czy ktokolwiek inny i tak samo musi udzielić informacji odnośnie sytuacji na sklepie, grafików czy czegokolwiek innego. Jeżeli wypada poniedziałek i księgowa pisze maila w sprawie raportów tygodniowych, to nie czeka to na kierownika, tylko wykonuje to pracownik. Pomijając takie banalne sprawy jak rozliczanie reklamacji, odsyłki przedsprzedaży, wprowadzanie grafiku na GO.. Głównie chodzi o to, że tutaj każdy robi wszystko. Nie ma u nas na sklepie na etacie VMowca, który typowo by się zajmował sprawami estetycznymi sklepu. Etatów brakuje więc i kierownik nie da rady być na każdej zmianie, żeby wykonywać swoje obowiązki. Wszystko spada na każdego. Nie ma podziału stanowisk jak w innych sklepach, nie ma również jasno określonych obowiązków. Ten co jest akurat na zmianie robi wszystko co tego dnia należy zrobić. I to nie wina kierownika ani sprzedawcy..Wynagrodzenia są jakie są. Nikogo nie zadowalają.

Q
Pracownik
 Pytanie

Jak Wasze cudownie wysokie Plany na Grudzień?

Monika
Pracownik
@Q

To jakaś pomyłka, plany kosmiczne a co tu sprzedawać jak połowa sklepu to baza i spodnie ,a gdzie koszule swetry.Co ci ludzie mają kupować

Pracownica
Pracownik
@Q

U nas o dziwo, nie najgorzej. Mniejszy niż w zeszłym roku w grudniu. Pewnie i tak nie wyrobimy, bo dziennie jako sklep musiałybyśmy mieć utarg na poziomie ok 5000, co jest nierealne na naszym sklepie.

Clara
Pracownik
 Pytanie

Jak u Was idzie świetna promocja na perfumy? Czy też musicie pisać rozprawki dlaczego nie sprzedaliście żadnego zestawu?

Rose
Pracownik
@Clara

Tak musimy. To jest takie żałosne jak ta promocja. Dali tylko 3 zapachy i oczekują, że akurat klientowi ten będzie odpowiadał haha

KKcośtam
Pracownik
 Pytanie

Czy u was też na sklepie jest taka lipa z butami zimowymi ? Jeden rozmiar butów zimowych na cały sklep a reszta się nie nadaje. Nie mamy co wystawić na sklep ani na ekspozytor. Ankieta wysyłana codziennie odnośnie brakującego asortymentu jest bardzo"przydatna"..

Cargo
Pracownik

Ja nie wiem czy Wy (centrala) jesteście tego świadomi ale 80% tych wpisów, które się tutaj pojawiają nie są napisane po to żeby się przypieprzyć o byle co tylko po to aby zwrócić Wam uwagę na to co należy poprawić w funkcjonowaniu firmy. Nigdy nie będzie idealnie ale zacznijcie zwracać uwagę na to co mamy do powiedzenia jako osoby, które to wszystko utrzymują. My sprzedajemy te ciuchy po to żeby zarobić na życie jak i po to żeby firma dobrze prosperowała. Co chwile tracicie pracowników, którzy spędzili z Wami kilka dobrych lat tylko dlatego, że wprowadzacie nieprzemyślane decyzje. Zróbcie ankiety dla kierowników z pomysłami, które chcecie wdrożyć. Zobaczcie jaki jest tego odbiór. Ułatwi to prace Wam jak i nam

Cargo
Pracownik
 Pytanie

Wpis trochę z innej beczki. Mianowicie: dotowarowanie salonów jak i ogólnie dostępny asortyment. 1. Dotowarowanie: Na salonach brak asortymentu, który się akurat sprzedaje. Mam na myśli ilość. Oczywiście mamy kurtki,swetry,bluzy i buty zimowe. Ale co z tego jak brak rozmiarówki? Na salonach 1 szt z obuwia zimowego,swetry, które są cienkie i pojawiają się co roku te same, po jednej sztuce kurtek, które cieszą się świetną sprzedażą. W moim salonie od miesiąca wisi jedna kurtka w rozmiarze M, która sprzedała by się kilka razy w ciągu tygodnia ale oczywiście brak rozmiarów. Oczywiście na stronie jest pełna rozmiarówka wiec w takim przypadku tam powinniśmy prowadzić sprzedaż. Przecież każdy z nas podpisał umowę na prowadzenie sprzedaży w sklepie stacjonarnym jak i w sklepie internetowym. Oczekujecie od nas realizacji planów, które są wyssane z palca a nie potraficie odpowiednio zatowarować salonów w asortyment, który się najbardziej sprzedaje w danym momencie. 2. Oferta asortymentu Jaki mamy docelowy target klientów? 25+? 30+? 40+? A co z klientami w wieku 16 - 25? Dlaczego nie mamy asortymentu, który jest teraz w modzie i sprzedaje się w zarąbiście wielkich ilościach? Halo projektanci, obudźcie się! Gdzie są szerokie spodnie, spodnie cargo, oversizowe bluzy bez wielkiego logo,koszulki oversize? Potrafiliście stworzyć kolekcje dla dzieciaków, która się nie sprzedaje a nie potraficie zrobić asortymentu dla młodzieży? Przy wprowadzaniu kolekcji YOUNG dwójka Panów, którzy prowadzili szkolenie przez TS mówili nam, że ta kolekcja została stworzona po to aby zaszczepić w młodych ludziach wizerunek naszej marki aby w dorosłym życiu do nas wracali. Nikt do nas nie wróci jak nie będziemy mieli w ofercie asortymentu,który jest aktualnie w modzie. Policzcie sobie ile osób w wieku 16-25 biega w szerokich spodniach,spodniach cargo a ile w spodniach typu Jeffray albo Terry. Pozwoliłem zrobić sobie obliczenia ile straciłem na braku szerokich spodni jeansowych bądź szerokich spodniach cargo i nie mam na myśli spodni COLT,BRANDON,WINONA czy ADELA STRAIGHT bo żaden nastolatek nawet nie nie rzuci na nie okiem, od razu wyjdzie z salonu. Potraficie zainspirować się ciuchami najbardziej znanych światowych projektantów to zainspirujcie się też ciuchami ze sklepów, które mają największa sprzedaży na polskim rynku W ciągu jednego dnia mam mniej więcej 4/5 zapytań o takie spodnie od osób w młodym wieku. Średnio 2 osoby by coś kupiły. Spodnie pewnie kosztowałyby z 300zł. W skali miesiąca jest to około 12 tysięcy. O bluzach z kapturem przez głowę bez wielkiego logo nie wspomnę bo sprzedawałyby się po kilka sztuk w ciągu dnia. Zamiast zasypywać nas ciuchami z kolekcji YOUNG to pomyślcie nad towarem dla osób,które zostawiają najwiecej kasy w sklepach czyli 16-25 lat Bez pozdrowień dla zarządu

Snasha
Pracownik

Kilka uwag dotyczących poprzednich tygodni... 1. O ile wyłączenie części świateł jest w miarę logiczne tak wyłączenie cieplej wody jest zwyczajnym chamstwem. 2. Komunikacja w firmie jest na poziomie równym zero. Nikt nic nie wie... 3. Koordynacja akcji promocyjnych woła o pomstę do nieba.Zastanawiam się jak przy takiej ilości osób zarządzających nikt nie jest w stanie wpaść na pomysł jakiejś sensownej akcji marketingowej. Plakat wielkości metra przy obecnej konkurencji jest delikatnie mówiąc mało interesujący dla klienta. 3. Informacja odnośnie świąt- nadal nic nie wiadomo, chociaż już prawie grudzień. Takie zachowanie firmy wobec pracowników jest kolokwialnie mówiąc "traktowaniem z buta". Miło by było wiedzieć czy coś dostaniemy czy nie... Trzeba liczyć się z tym że nic nie ma za darmo- w momencie gdyby było wiadomo że np. Dostaniemy na sklep, kawę, herbatę, słodkosci, albo dla dzieci będą paczki, być może dla nas bony- motywacja u pracowników jest zupełnie inna niż w momencie kiedy myślą "pewnie i tak nic bambusowy nie dadzą " Pracownicy w większości dają z siebie wszystko a zamian dostają NIC.(premia 2 zł za spodnie to jest nic w porównaniu do innych firm, gdzie premie można wyrobić w tysiącach... Ok, ten miesiąc może zacisną zęby, a po grudniowych wypłatach może być różnie. Posypią się L4 i pewnie uczciwi pracownicy będą musieli cisnąć godziny... Firma nie ma prawa żądać zaangażowania w momencie kiedy sami nie wykazują się niczym. 4.Odzież BHP- przy takich temperaturach jakie mamy mieć to powinniśmy dostać polary i odzież termo. Zarząd chyba zapomniał, że czasy kiedy ludzi do pracy było dużo dawno minęły. Zatrudnienie dobrego pracownika w obecnych czasach to jak trafić 6 w lotka. Za niedługo nawet Ci zaangażowani i dobrzy odejdą... Prestiż, prestiżem, ale firma idzie w tym kierunku i nawet renoma nic nie pomoże... Podsumowując w firmie wiele do zmiany, wystarczy tylko docenić pracowników, zadbać o nich, a reszta będzie się kręcić;)

Klientka
Inne
 Pytanie

Co to ma być przepraszam? Wyszczekana blondyna z Gdańska w galerii na Głównym, nie powinna tam pracować!!!! Bezczelna i chamska!!! Głośno komentuje innych klientów. Wstyd!!!! Co to ma być za kultura? Tracicie przez takie osoby klientów!

1
pracownik
Pracownik
@Klientka

Szanowna Pani, od tego są inne strony lub dział w Centrali by zwracać na takie zachowania uwagę a nie strona dla pracowników.... Pozdrawiam:)

Xxx
Pracownik
@Klientka

Jak jesteś taka odważna to napisz to na Google pod danym sklepem . Niestety ale przez takich klientów to nie chce się pracować. Proszę zadbać tez o higienę osobista bo to już skandal!

Daro
Pracownik
 Pytanie
@Xxx

Dlaczego o higienę osobista to KLIENTKA ŚMIERDZIAŁA ??

Dfgh
Pracownik
@Klientka

U nas często ludzie śmierdzą i dmuchają nam w twarz i to tez nie jest przyjemne a raz klient na mnie napluł jak mówił masakra ludzie pomyślcie tez jak się zachowujecie.

Kasix
Pracownik
 Problem

Mi jest mega smutno i przykro,że na świeta nawet (usunięte przez administratora) kart sodexo nie dostaliśmy.. Gdzie nie pójdę do znajomych to każdy się chwali jakie to fajne premie mają na święta ( i nie są to wcale duże firmy ). Widać BRAK SZACUNKU do pracownika. Mam nadzieję droga firmo ,że karma wróci. :))))

Wera
Pracownik
@Kasix

To prawda firma ma nas tylko za roboty które mają sprzedawać im ten cały szajs nic nie daje wzamian.Skoro oni tak postępują to pewnie większą część będzie miała wywalone na sprzedaż no bo jaka płacą taka praca

Premia świąteczna
Pracownik
@Kasix

Może będzie jeszcze jakaś informacja odnośnie premii. Po cichu liczymy, że jednak coś wpadnie dodatkowo. Bo ze sprzedażowej czy konkursów nie ma nawet co liczyć.

Pracownik
Pracownik
 Problem
@Kasix

U nas z takich socjalnych rzeczy nie ma tak naprawdę nic. Karta multisport do której trzeba dopłacić.. I to na tyle. Nie ma paczek na święta czy dzień dziecka dla dzieci jak u niektórych, nie wiadomo czy będą te karty sodexo jak w zeszłym roku, co i tak było dużym wyczynem, gdzie są firmy które gwarantują dodatkową premię zarówno na święta Wielkanocne jak Bożonarodzeniowe. Brak jakichkolwiek dodatków w stylu wczasy pod gruszą. Wiadomo będą się tłumaczyć wzrostem wszystkiego, ale nie tylko w tej firmie wszystko idzie w górę. W każdej jednej..

Basiaaaa
Pracownik
 Problem
@Premia świąteczna

W tamtym roku już w październiku były informacje także chyba mamy odpowiedź na to czy coś będzie.. Dokładnie małe firmy mają dodatkową premię na święta wielkanocne jak i na boże narodzenie nie wspominając już o wczasach. Wszędzie idzie wszystko do góry,więc to ich tłumaczenie jest totalnie bez sensu. Wyślą w dzień Wigilii maila z durnym obrazkiem i napisem wesołych świat.. :D No śmiech na sali :P Jak widać tą firmę tylko na to stać.

Pracownik
Pracownik
@Kasix

Nie ma co liczyć na jakiś dodatek na święta. Inne firmy dają pracownikowi nawet tysiąc złoty na święta a nasza firma musi mieć pieniądze na otwarcie nowych salonów. Wstyd szanowna góro, dobrze wiemy że to czytacie i bardzo Wam dziękujemy. W styczniu napiszemy co było dobre a co złe w grudniu haha. I na co pisać te śmieszne ankiety jak Wy i tak nic z tym nie robicie. Żadnych wniosków. Już nie wspomnę o wysłaniu SMS na Black ,żal naprawde. Każdy klient jest informowany w naszym salonie o tej cudownej promocji, patrzą na nas jak na idiotów i odpowiadają na 2 rzecz, słabo.

Rose
Pracownik
 Pytanie
@Basiaaaa

A jak u Was Black Week? Klienci się rzucili? Haha bo u Nas tragedia. Nie mają w czym wybierać. Towar cały czas ten sam, rozmiarów brak, kurtek prawie w ogóle nie ma. Nie wspomnę o swetrach,bo to jest dramat. Wymagania mają wysokie tylko szkoda, że nic nie dają od siebie. Chyba czas z tej firmy uciekać,bo już nie będzie lepiej.

Kate
Pracownik
@Rose

Dramat. Nic się nie dzieje. Może gdyby firma wyslala sms przyszłoby więcej stałych klientów, a tak to co.. Nic.

Dylan
Pracownik
 Pytanie

Cześć, kilka spraw skierowany do centrali: 1. Wybory przedstawiciela pracowników: W końcu ktoś o tym pomyślał. Niestety żaden ze sklepów do tej pory nie otrzymał informacji po co i dlaczego coś takiego powstało. Miejmy nadzieję,że taka informacja do nas dotrze, na czym ma to konkretnie polegać. Co do samych wyborów,było info,że takowe się odbędą,fajnie. Ale na logikę. Posiadamy sklepy w praktycznie każdym zakątku Polski. Aby zgłosić kandydaturę bądź oddać głos trzeba było pojawić się osobiście. Centrala w Kaliszu. Sklepy od Trójmiasta po Kraków. Nie pamietam dokładnie ile osób wzięło udział w głosowaniu,100? 200? Na logikę. Jak wszystkie osoby z każdego województwa miały sie dostać do Kalisza w ciągu jednego dnia? Przecież te osoby,które brały udział w tym głosowaniu były albo z centrali albo ze sklepów sąsiadujących z Kaliszem. A gdzie reszta Polski? Jak taki Gdańsk,Warszawa,Kraków miały sie do Was dostać? Oczywiście na własny koszt ale jak? Przecież każdy ze sklepów musiałby sie zamknąć na jeden dzień aby do Was przyjechać. Nie lepiej rozesłać info,że coś takiego organizujecie,chętni na to stanowisko wysłaliby do Was „programy/oferty”,zrobilibyście prezentację,potem jakąś ankietę kogo wybieramy. Co najmniej 5x więcej osób wzięłoby w tym udział. Co najważniejsze,wzięłoby w tym udział więcej osób, które są najbardziej tyrane w tej firmie czyli osoby pracujące w sklepach. No ale cóż, po raz kolejny ankieta o wyprasowanych marynarkach jest ważniejsza niż nasz głos w wyborach naszego przedstawiciela. 2. Cięcia etatów: Rozumiem,oszczędzamy ta gdzie się da. Ale serio oszczędzacie na osobach,które na Was zarabiają? Pani Agnieszko, Prezesie, Dyrektorze,zapraszam Państwa na conajmiej tygodniowy czas pracy na salonie 200m2 i więcej na pojedynczych zmianach, bo przecież 2,5 etatu na 200m2 wystarczy. Obsługa klienta,zmiana VM,dbanie o bezpieczeństwo salonu gdy jesteś sam na zmianie i masz klienta w przymierzalni a w między czasie ktoś jest na drugim końcu sklepu,luz przecież ogarniesz i będziesz w dwóch miejscach na raz, debilne tłumaczenia dlaczego CPT jest niskie,dlaczego w pierwszym dniu promocji sklep nie osiągnął pułapu 80% wykorzystania promocji, dlaczego macie czelność napić się łyka wody za ladą w wolnej chwili, przecież jesteśmy w wojsku,stoimy na baczność,dlaczego chodzisz w bluzie skoro nie masz jej na BHP a dodam,że temperatura na zewnątrz jest poniżej 0. Jest zgoda na chodzenie w bluzie, ale żeby ją dostać musisz czekać,czasami 5 miesięcy,czasami 8 miesięcy albo sobie kupić. Zaczynasz prace w lutym,luz,bluzę dostaniesz w maju. Wy za bardzo skupiacie się na cyferkach 3. Pakowanie zakupów w torby Małe torby te za 50gr zostały wycofane,ok. Było info o tym wiec luz. Prawie wszędzie kończą się średnie torby a dotowarowania brak. Klienci kupujący 2 koszulki mają nas za idiotów gdy pakujemy im ten asortyment do torby za 1,50zł gdzie zmieszczą się dwie kurtki. Po raz kolejny brak jakiejkolwiek informacji czy już ich nie będzie czy dostaniemy w zamian coś innego np torby z materiału 4. Plany sprzedażowe Ja nie wiem kto to rozdziela ale sklep który zrobił w zeszłym roku 60tys a w tym ma plan 100tyś no to chyba jest coś nie tak. A już w ogóle indywidualne plany. Błagam Was,zróbcie se test chociaż przez miesiąc. Dajcie plan na sklep i nie rozbijajcie tego na poszczególnych pracowników. Serio wyjdzie Wam to na lepsze 5. Kadry,alokacja,księgowość,wyposażenie,magazyn,reklamacje: Jesteście super i zawsze mogę liczyć na Waszą pomoc! Bez pozdrowień dla zarządu.

Pracownik
 Pytanie
@Dylan

Kiedy potrzebni są przedstawiciele pracowników? Przedstawiciele pracowników wybierani są tylko w tych zakładach pracy, w których nie funkcjonują organizacje związkowe. Nie oznacza to jednak, że pełnią tę samą funkcję. Ich zadaniem jest ochrona interesów pracowników w najważniejszych dla nich sprawach. W odróżnieniu od przedstawicieli związków zawodowych przedstawiciele pracowników uczestniczą jedynie w sytuacjach wyraźnie wymienionych w kodeksie. Obowiązek uzyskania ich zgody czy skonsultowania danej kwestii przewidziano dla sytuacji takich jak: Zawarcie w imieniu pracowników porozumienia z pracodawcą o przedłużeniu okresu rozliczeniowego do 12 miesięcy Zawarcie z pracodawcą porozumienia w zakresie wprowadzenia ruchomego rozkładu czasu pracy lub przerywanego systemu czasu pracy Powołanie komisji BHP Konsultowanie w imieniu pracowników warunków stosowania telepracy, wykazu prac szczególnie uciążliwych lub szczególnie szkodliwych dla zdrowia, a także działań związanych z BHP w pracy Zawarcie w imieniu pracowników z pracodawcą porozumienia w sprawie zawieszenia całości lub części przepisów prawa pracy, z których wynikają prawa i obowiązki stron Procedura wyboru rady pracowniczej Uzgodnienie w imieniu pracowników zamiaru i zasad przeprowadzenia zwolnień grupowych Zawarcia w imieniu pracowników umowy o utworzenie pracowniczego programu emerytalnego CZYŻBY SZYKOWAŁY SIĘ ZWOLNIENIA GRUPOWE ?

Meggi
Były pracownik
@Dylan

W stu procentach się pod tym podpisuje. Traktowanie pracowników jak zło konieczne. Ciągle ciecia etatów i zero zrozumienia jeżeli czegoś nie zrobiło się na czas bądź w taki sposób jak oni to widzą. Pracownik zawsze wszystkiemu winny. A zarząd oczywiście jest nieomylny. Już dawno powinny nastąpić zmiany odgórne bo wszystkie nowe pomysły jak widać sprzedaży nie zwiększaja. Ale co tam otwarcie nowych sklepów kosztuje czyli na kolejne cięcia zaraz przyjdzie czas. Tak jak powyżej kadry alokacja panie z reklamacji na wielki plus. Już dawno powinni zrozumieć że to na najniższym szczeblu tej hierarchii jest sprzedawany wasz towar i jeżeli ciągle się słyszy że wszystko robimy źle to w sprzedaży na pewno to nie pomoże.

Donka
Pracownik
 Pytanie
@Dylan

Bardzo w punkt! Już tyle razy poruszane były te same tematy, odnośnie grafików, cięcia etatów i wielu innych kwestii. Co miesiąc musimy wypełniać ankietę co w danym miesiącu było na plus, a co na minus i po co? Nikt sobie tego do serca nie bierze. Może główny sens tych ankiet to wylanie gorzkich żali i dalej szary człowieczku pracuj jak dotychczas.Teraz kolejny genialny pomysł z przedstawicielami, jakby to coś miało zmienić.. Rozliczani ze wszystkiego. Teraz po zamontowaniu kamer góra jest w siódmym niebie. Nałogowe przeglądanie kamer i szukanie niedociągnięć, byleby znaleźć winę w sprzedawcy,a nie w cenach i innych aspektach, które już były tyle razy poruszane. Sklep ułożony, wieszaczki od linijki wyrównane, dostawa zrobiona, dzianina poskładana i brak klientów. Aż tak to boli,że pracownik ukucnie za ladą i napije się czegoś, czy nawet wyciągnie ten telefon i gdzieś tam z boku odpisze na smsa,? Przecież klienci tego nie widzą, nie są zaniedbani i nieobsłużeni. A to, że wyżej myślą, że człowiek to robot i 15min przerwy wystarczy na 12h pracy w zamknięciu i mamy chodzić jak małe robociki..Slalomy między meblami robić i składać złożone t-shirty byleby ktoś wyżej na kamerach nie pomyślał, że nie mamy zajęcia.

Anna
Pracownik
 Pytanie
@Meggi

Trafiłaś w punkt. "Traktowanie pracowników jak zło konieczne ". Idealnie to odwzorowuje sytuację w salonach. Cięcie etatów do granic nieprzyzwoitości. Oczekiwania dotyczące wysokości utargu, kompleksowej i efektywnej obsługi klientów, porządku w sklepie, vm, zleconych przesunięć, ilości wysyłanych dostaw, odpowiedzi na setki maili, ankiet, planów naprawczych są niewspółmierne do zasobów ilościowych taniej siły roboczej. Centralo, otwórz oczy, puknij się w głowę i zatrudnij kompetentnych ludzi, którzy znają się na swojej robocie, są specjalistami, wiedzą jak taka firma powinna prosperować, jak zatrzymać pracowników w sklepach. Na rynku jest tyle ofert pracy, że najlepsi pracownicy idą do konkurencji, bo mają dość takiego traktowania. Czy naprawdę nikt z Was tego nie widzi? Zdejmijcie klapki z oczu i zacznijcie działać. Po co otwieracie kolejne sklepy? Zadbajcie o te, które już macie. Ogarnijcie się się ludzie!!!

Koniec
Pracownik

I się zaczęło W reducie zamknęli BS Czas na kolejne Będą zamknięcia w każdym woj Serio nie rozumiem po co tam siedzicie i narzekacie skoro można zmienić prace

VINONA
Pracownik
@Koniec

Ja się zastanawiam czemu osoby nie pracujące juz w BS, tak przeżywają jego losy XD

SFFF
Pracownik
@Koniec

Pewnie będą zamknięcia tam gdzie w jednym mieście kilka salonów.

OU
Pracownik
 Pytanie

Kto wyleciał dyscyplinarnie z OU?

Terry
Pracownik
 Pytanie
@OU

Co masz na myśli? Jakas nowa afera wynikła ?

P
Pracownik

Co sądzicie o tym,że firma kolejny raz ma nas gdzieś.. Premii świątecznej żadnej nie będzie, nawet (usunięte przez administratora) nagród.. Targety wywalone w kosmos ,więc marne szanse żeby sklep wyrobił.

Vv
Pracownik
@P

Tragedia, mogliby doładować dodatkowo karty lunchowe w ramach premii dodatkowej świątecznej. Myślę że nic z tego ponieważ firma tnie koszty. Targety to jedna wielka porażka. Cały ten cyrk utrzymujemy a i tak najgorzej na tym wychodzimy.

Dominika
Inne
@Vv

To jakie obecnie te targety macie a jakie były powiedzmy pół roku temu? Już wtedy był z nimi jakiś problem?

Ala
Pracownik
@Dominika

U nas 20 tysięcy więcej ,w obecnych czasach i sytuacji panującej na świecie to nierealne, targety specjalnie zostały tak zawyzone żeby mało kto zrobił ponieważ zbyt dużo osób dostało premie za październik do tego śmieszne 2 zł brutto za spodnie .

Kama
Pracownik
@P

Zawsze była jakaś informacja odnośnie prezentu świątecznego w pierwszym tygodniu grudnia może coś jeszcze będzie chociaż marne szanse .Centrala musi sobie zrobić pożądne prezenty a nie nam zwykłym robalom

VV
Pracownik
@Kama

W TAMTYM ROKU JUŻ W LISTOPADZIE BYŁY INFORMACJE

Klient
Pracownik
@VV

Dokładnie ! E- mail był już dawno informacja, że równo od października nie można przebywać na l4 do końca grudnia, no ale wiecie nowy sklep trzeba otworzyć :-)

Byla
Były pracownik
@Kama

Za dawnych czasów. Tez nie było prezentów. Tylko raz dano nam plastikowy pojemnik na sałatkę, czy coś ciepłego. Były tak dziadowskie, że tylko raz je można było użyć. Zdjąłeś pokrywę, i już nie mogłeś założyć????????????????????. Taki twardy plastik- badziew bezużyteczna. Ale jakie spece to zrobiły, że jak je dostaliśmy pokrywa pasowała na pudełko a potem brakowało 2-3 cm , żeby nałożyć pokrywę. Żenujące

Wypłata
Pracownik
 Pytanie

Odczuliście jakoś po wprowadzeniu kart lunchowych, mniejsze wpływy na konto? Bo u mnie jak na razie wypłaty na konto zbliżone do tych sprzed kart lunchowych. Mówię tutaj o stanowisku sprzedawcy, bez premii za plany, ponieważ w tym roku taką premię przy takich planach udało się wyrobić może z dwa razy.

Amela
Pracownik
@Wypłata

No przecież zmniejszyło się o kwotę karty lunchowej i podatek, który jest od niej pobierany.

Wypłata
Pracownik
 Pytanie
@Amela

To ile teraz powinno się otrzymać netto? Bo ja od dwóch miesięcy dalej na poziomie 2600 z haczykiem netto xd

Amela
Pracownik
@Wypłata

To zależy ile masz podstawy i czy skończyłaś już 26 lat.

Slim
Pracownik
 Pytanie

Czy nowy RKS Paweł zaczął już tournee po sklepach ? Był u was ? :) Dajcie znać

Natka
Kandydat
@Slim

U nas go jeszcze nie było, może się chowa ????

EW
Pracownik
 Pytanie
@Slim

Jeździ :)) u nas już był :) mam nadzieje, że zostanie na dłużej. Chyba, że SZANOWNA centrala wprowadzi zmiany po raz 10 w regionach??

Ariela
Pracownik

Zapytaj dziś wysyłając raport o 17 ;)

Bella
Pracownik
@Ariela

Dla mnie Ksawery jest przystojny ;)

Pracownik cz2
Pracownik
 Pytanie

Zarzucił osobie tej co miała awansować, która była na pojedynczej zmianie, że przerwa trwała zbyt długo, bo z jej wyliczeń, wyszły 23 minuty (gdzie teraz sprostuje, bo RKS nie zapytał o żadne wyjaśnienia, tylko zapytał się o przerwę i przytaknął, że rozumie, że na pojedynczych zmianach musimy opuszczać roletę - po czym kierownikowi powiedział, że to jest jeden z powodów podjęcia decyzji na nie, bo w trakcie przerwy pracownik rozmawial z dziewczyną obok stoiska z e- papierosami, gdzie wyjaśniam nie była to pogawędka prywatna, tylko sprawa służbowa, ponieważ RKS był informowany o tym, że dnia następnego będzie przegląd klimatyzacji i ta owa dziewczyna miała przekazać informację administratorowi budynku, aby przyszedł do nas do sklepu w celu ustalenia szczegółów, aby nie trzeba było dodatkowo zamykać bramy i narażać się na kolejne cenne minuty straty w celu udania się do biura administracji, dodatkowo wynoszone były (usunięte przez administratora) gdzie kontener znajduje się na zewnątrz z tyłu galerii, co również nie było korzyścią dla pracownika, a minuty z przerwy uciekały. Proponuję następnym razem wykonać test i zmierzyć ile zajmie opuszczenie rolety, dojście na koniec korytarza, wyjście z galerii, wyrzucenie (usunięte przez administratora) powrót do galerii i udanie się do toalety, do ktorej mamy dostęp, a która znajduje się na drugim końcu korytarza. To już koniec 15 min, a gdzie jedzenie? Dodatkowo stwierdzono, że pracownik nie stosuje się do SOK, ponieważ z obserwacji wynikło, ze nie informuje klientów niezainteresowanych odzieżą wierzchnią. Po czym po zwróceniu uwagi pracownik zaczął stosować się do zaleceń i jeżeli RKS ma sumienie to wie, ze tak było, osobiście pracownik widział uśmieszek pod nosem RKS po tym jak po zwróceniu uwagi pracownik zaczął recytować całą regułkę o promocjach. Jednak RKS wysnuł tezę, że pomimo uwag, pracownik dalej nie stosuje się do wytycznych. Dodatkowo wysnuto z palca, że wykłada się na ladzie jak nie ma klientów (informacja również nieprawdziwa, bo kamery z tego dnia zostały przejrzane). Pracownik określony jako małomówny, pomimo tego, że to RKS przyszedł, rozłożył się na ladzie i nie wypowiedział ani słowa.. Jaki powód wizyty. A na pytanie co dalej w sprawie pracownika na 0,5, czy jest już zgoda, aby mógł przejść na cały etat i mógł odciążyć sklep, uzyskał informacje, że decyzje są dalej podejmowane i to tylko jedna z opcji. Wizyta oceniająca i rzutująca na przyszłości pracownika trwała może nieco dłużej niż przerwa pracownika, a została oceniona na,, Byłam u was bardzo długo". Wyciągnięto drobne szczegóły i na tej podstawie podjęto decyzję dość przykrą albo zastępca z zewnątrz albo będzie trzech sprzedawców bez zastępcy, jak również padła taka myśl, że głupio byłoby musieć dawać 0,5 etatu na cały etat po czym musieć go zwalniać jak znajdą wymarzonego zastępcę. Brak docenienia, zrozumienia i ogromną żenada, tak to można podsumować. Pracownicy zaangażowani, dający wsparcie kierownikowi. Sklep obecnie okrojony, bo kierownik na l4, pracownik kombinujący jak tu coś stworzyć z dostepnym 1, 5 etatu, ale niegodny na awans. Pracownik gotowy do poświęceń wolnego czasu, aby tylko sklep się otworzył, kombinujący jak tu uzyskać zgodę fachowców na wejście na dach galerii, aby można było dokonać przeglądu (gdzie powinien mieć to za przeproszeniem w (usunięte przez administratora) 0,5 etatu, które zaraz dobije do 100h nadgodzin. I to wszystko ma motywowac? Jesteś beznadziejny, nie nadajesz, aby zarządzać zespołem, który cię zna, szanuje i jako jedyny docenia. Pomijając fakt, że pracownicy wytrwali, pracujący można powiedzieć prawie od samego otwarcia salonu. Pomijając również to, że w dwóch przypadkach zastępca jak i kierownik zostali awansowani z rekrutacji wewnętrznej bez problemu z o wiele krótszym stażem pracy w firmie startując ze stanowiska sprzedawcy.. Więc jednak się da. Długi wywód, ale długo też nas dusił. Nie pozdrawiamy RKS, ale wszystkich współcierpiących przez decyzje góry.

Kierccv
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik cz2

Wasz kierownik niech to poruszy wyżej niż RKS bo jeżeli wygaduje takie głupoty to litości … Moi drodzy to tez tak nie będzie ze jak przyjedzie rks mamy się stresować i wysłuchiwać tych bzdur np ze nie stosujemy sok jeżeli klient przychodzi po trampki a nie kurtki. Proponuje się nie dawać tak traktować i zawsze jest ktoś wyżej niż szanowny rksik ;) może nie jest to właściwa osoba na właściwym miejscu i firma musi się o tym dowiedzieć ? Jeżeli nie potrafi współpracować z ludźmi tylko strzelać uśmieszki. Rks powinien być dla nas i do naszej pomocy rozwoju itd a co oni nam dają ? Nic nas nie edukują nie wprowadzają nic więc niech nie maja nic do gadania. Osobiście uważam że to Kierownik powinien dobierać sobie zastępcę a nie rks i tym bardziej powinna być to osoba z naszej firmy a nie konkurencji.

Ciekawy
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik cz2

A jaki to region?

Pracownik cz2
Pracownik
@Ciekawy

Lubuskie, ze znanym z wcześniejszych wpisów RKS..

Zostaw merytoryczną opinię o Big Star Limited Sp. z o.o. - Kalisz

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Big Star Limited Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Big Star Limited Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 894.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Big Star Limited Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 847, z czego 54 to opinie pozytywne, 266 to opinie negatywne, a 527 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Big Star Limited Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Big Star Limited Sp. z o.o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Big Star Limited Sp. z o.o.
1.8/5 Na podstawie 540 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Big Star Limited Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii