Kupiłem buty.Omyłkowo wcisnąłem zły rozmiar. Po otrzymaniu paczki ,nie mierząc odesłałem do sklepu. Nie zwrócono mi pieniędzy twierdząc, że buty noszą ślady użytkowania. I co z tym zrobić??? Nie polecam i nigdy więcej. Krzysztof Kozłowski
Szukają do pracy na magazynie.? Gdzie można wysyłać CV ?
Witam czy ktoś może coś opisać na temat pracy w militariach w magazynie ? Pozdro
Dnia 25,5,2020 w sklepie Militaria na Bielanach Wrocławskich dokonałem udanego zakupu zapałek kowbojskich za 1,49. Płacąc za produkt moneta o nominale 2zł(cena produktu:1,49zł) powinienem otrzymać 51gr reszty.Ale otrzymałem 29gr reszty,czyli oszukali mnie na 22gr.Nie dość ze mnie oszukali na wydawaniu reszty, to w paczce powinno być 38 szt zapałek a ja naliczyłem się 34 szt zapałek (liczyłem kilku krotnie), do tego jedna zapałka była złapana o 3mm(CO UNIEMOŻLIWIAŁO KOMFORTOWE I CO NAJWAŻNIEJSZE BEZPIECZNE KORZYSTANIE Z PRODUKTU,WIADOMO BEZPIECZEŃSTWO JEST NAJWAŻNIEJSZE,I KTO BY ODPOWIADAŁ JAK BYM SIĘ POPARZYŁ) TO JA SIĘ PYTAM:JAK ŻYĆ W TYM ZŁODZIEJSKIM KRAJU,PRZECIEŻ W POLSCE JEST (usunięte przez administratora) NA ZŁODZIEJU?! Oczekuje: 1.zwrotu gotówki(22gr) wraz z odsetkami liczonymi od dnia dzisiejszego do dnia zapłaty(w oparciu o stopę procentową NBP) 2,zwrotu brakujących zapałek i wymiany uszkodzonej na wolnej od wat. Jestem zdruzgotany sytuacją(aż dostałem drgawek i potwornej obstrukcji(i wy (usunięte przez administratora) powinniście mi zwrócić jeszcze rolkę papieru toaletowego marki SZARAK ZA 80 GR W BIEDRONCE. A ŻEBY WAM POD (usunięte przez administratora) ZAWIAŁO nIEPOZDRAWIAM FERDYNAND KIEPSKI
A w domu wszyscy zdrowi? Czy może lekarz rodzinny może potwierdzić jakiej mentalne schorzenia u Pańskiej familii?
Co wchodzi w socjal Militaria.pl?
Czy Militaria.pl oferuje wszystkim swoim pracownikom umowę o pracę, czy jednak należy spodziewać się umowy zlecenia?
Czy w Militaria.pl jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?
Lalala super
(usunięte przez administratora)
Co takiego testujesz? Tak ciągle obserwuję ten wątek i miałem nadzieję, że ktoś wypowiedział się wreszcie na temat pracy w firmie Militaria.pl. Smutno mi się zrobiło, jak wchodząc do tego wątku zauważyłem Twój wpis, który nie jest wpisem na temat tego pracodawcy. Czy zdradzisz mi czemu do tej pory nadal nic nie napisałeś?
OK
ta strona usuneła mój wpis.a to jest prawda co tam napisałem. BO POLSKA TO ZŁODZIEJSKIE PAŃSTWO W POLSCE JEST (usunięte przez administratora) NA ZŁODZIEJU, PROSZĘ TEGO NIE USUWAĆ BO TO JEST PRAWDA!!!!!! A ADMINISTRATOR TEJ STRONY NIECHCE SIE DO TEGO PRZYZNAC!!!!!!!!!!!!!
Nie polecam! Zamówiłam bieliznę 10 paczek! Nie zgodna rozmiarówka. Niestety brak możliwości zwrotu. Na infolinii nie miła obsługa. Stwierdzili po jednym dniu że nie przyjmia bielizny bo może być noszona. Tzn ze w ciągu 1 wieczoru mój syn zuzyl ich zdaniem 10 par majtek!!!! Moje sugestie dla Militaria.pl: Aby nie sugerował się metkami. Tylko w opisie dopisali towar zanizony lub zawyzony rozmiarowo. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Niemiła obsługa infolinii.
Rozumiem, że nie sprawdzasz profilu strony i wylewasz swoje żale wszędzie, gdzie tylko zobaczysz ciąg literek układający się w napis "militaria.pl"? A teraz przeczytaj jeszcze raz jaki cel ma portal gowork.pl, tym razem ze zrozumieniem.
Jesli zamówiłaś tą bielizne, tak, jak teraz wypisujesz te bezwartościowe głupoty na tym portalu, to dobrze Ci tak.
A co, prawda w oczy kole? Nędza totalna, obsługa poniżej poziomu, wrogowi nie życzę tam Zakupow
Nie polecam nikomu pracy tutaj. Praca porównywalna do pracy w żabce. Styl zarządzania pracownikami zaczerpnięty z gułagu. Zarobki śmieszne niewiele ponad 2000. Premia widmo. Dajcie sobie spokój
No w sumie to jest taka żabka. Rotacja pracowników ponad wszelkie wyobrażenie, punkt odbioru paczki, zerowe benefity ( karta multisport za 100 zł). Parcie na szkło „góry” - może nie być ale ma wyglądać , takie motto maja. Pensja jak dla obywateli zza wschodniej granicy na start bez znajomości języka , tylko hot dogów brakuje. Ale nie wiadomo co wymyśla więc nie zapeszajmy.
Są jakieś zniżki dla pracowników na ich produkty ?
Hej chciałbym pracować w Militariach w obsłudze klienta czyli infolinia, maile ale nie w sklepie. Znam się na tym, interesuje i myślę, że to fajna robota. Czekam na ogłoszenie, ale też chce sam do nich napisać z moją kandydatura. Pytanie jak się tam pracuje? Godziny pracy, wypłata, benfity, atmosfera, szef? Ktoś wie?
Cześć czy możecie przybliżyć jak wygląda praca na magazynie? Czy w ogóle praca na stanowisku magazyniera w tej firmie jest godna polecenia?
Praca w magazynie to jakieś nieporozumienie. Możnaby długo pisać. Wystarczy zastanowić się, dlaczego co chwilę jest ogłoszenie o pracę.
Militaria.pl - SKLEP NIE SZANUJĄCY SWOICH KLIENTÓW. Piękne hasła o tym że wasze zamówienie dotrze do was następnego dnia? Że zdąży przed świętami? Mydlenie oczu i obietnice bez pokrycia. Cofnijmy się zatem w czasie, do 11 grudnia (prawie DWA TYGODNIE temu). Zamówienie złożone, więc zaczyna się czas oczekiwania. Z początku wszystko wydaje się idealnie. Prawie. Po 3 dniach z powodu braku jakiejkolwiek informacji o realizacji zamówienia panowie z obsługi klienta dostają pierwszy telefon. Podczas niego zapewniają, że przesyłka w ciągu 24h zostanie wysłana, że nie ma z nią ŻADNYCH problemów. Czekam. 17 grudnia, prawie tydzień od zamówienia. 4 połączenia z biurem obsługi klienta, z których dowiaduję się, że jednak są problemy. Brak towaru, rzekomo na stronie widnieje informacja (po dziś dzień (23.12) jej nie ma) o stanie magazynowym produktów. Zamówienie zostało zmienione, tak aby dotarło do mnie cokolwiek, dokładniej z 5 zamówionych produktów nie było jednego, został zamieniony o inny, czas realizacji wydłużył się o 24h. Tak przynajmniej zapewniano mnie po 6 kolejnych rozmowach z działem obsługi klienta. Dalej czekam. Mija 48h, mamy 19 grudnia, i co? Jak za pomocą czarodziejskiej różyczki z 5 zamówionych rzeczy, które "NA 100% SĄ JUŻ PRZYGOTOWANE DO WYSYŁKI" znikają 3 kolejne. Dokąd? Dlaczego? Jak to jest możliwe skoro dwa dni wcześniej czekały już na dołożenie brakującej rzeczy i wysyłkę? Odpowiedź od kompetentnych panów z obsługi klienta: niewiadomo. Po trwających 8 dni nerwach paczka zostaje wysłana 19 grudnia o godzinie 16 (ważne!) - dzień tygodnia CZWARTEK. Poraz kolejny zostaję zapewniona o tym iż przesyłka będzie w ciągu 24h do odebrania, "będzie w piątek, pani się nie denerwuje" oraz że zwrot nadpłaty zostanie zwrócony (jak łatwo się domyślić kolejna bujda, na koncie żadnych nowych wpłat!). Czekam kolejne godziny, nie wytrzymuję dzwonię do sklepu, w którym mam odebrać paczkę. Piątek godzina 15, jeszcze wyżej kwalifikowany pan ze sklepu mówi "nie ma i nie będzie". Zatem kolejne 6 połączeń z biurem obsługi. Tym razem panowie zwalają winę nie na przypadek losu, nie na magazyn a na brak kompetencji pana ze sklepu Militaria.pl Tamka oraz sugerują zadzwonienie dnia następnego aby się upewnić kiedy będzie paczka do odbioru. W sobotę o godzinie 10 pan z informacji (uwaga, bo zacznę rzucać nazwiskami, skoro każdy z panów tak chętnie proponował mi zapisywanie nazwisk w razie problemów) po raz kolejny (który to już? 5? 6?) "ZAPEWNIA O 100% PEWNOŚCI, ŻE PACZKA BĘDZIE DO ODBIORU W PONIEDZIAŁEK TUŻ PRZED WIGILIĄ, PACZKA JEST NA ROZRZUTNI W NIEDZIELĘ RUSZY W DROGĘ BĘDZIE W PONIEDZIAŁEK!". Poniedziałek 23 grudnia 10:30, telefon do sklepu przy Tamce - deja vu - PACZKI NIE MA NIEWIADOMO GDZIE JEST, RACZEJ JEJ NIE BĘDZIE! HA! Jaka miła niespodzianka! Kolejny telefon do biura obsługi klienta a tu panowie jednak nie wiedzą co się wydarzyło, gdzie jest przesyłka, CZY W OGÓLE ZOSTAŁA WYSŁANA. (usunięte przez administratora) kradzież, (usunięte przez administratora) krętactwo, brak jakichkolwiek kompetencji a jedynie ładne słowa ze stron pracowników, którzy mają swoich klientów za (usunięte przez administratora) Ciągle powtarzane "proszę zadzwonić za godzinę, jutro, za 5 tysięcy lat a my się dowiemy co z pani przesyłką". Piękne grafiki zapewniające wysyłkę natychmiastowo, zapewniające dostarczenie przesyłki przed świętami. Dwa tygodnie, przesyłki nie ma, za to zapewnień i rachunków za rozmowy telefoniczne przybywa. Nie pozdrawiam, nie polecam, najlepiej w ogóle omijać stronę internetową jak i wszystkich pracowników firmy.
Oferowany towar, jest taki, jaki został zamówiony, głownie u Azjatów, ale personel już pozostawia wiele do życzenia! Oni po prostu NIE POTRAFIĄ CZYTAĆ, bo nie czytają wysłanych do nich maili. Rozumiem, że osób niepełnosprawnych nie wolno dyskryminować ,ale zatrudnianie samych analfabetów to chyba przesada.
to forum ma za zadanie dostarczać opinie o firmie jako o pracodawcy, a nie o usłudze/produkcie jakie ta firma oferuje, to po pierwsze. Po drugie nie oczekuj, że będą za ladą wysoce wyspecjalizowani fachowcy, nie za takie pieniądze i nie w tych czasach i nie w tej firmie, gdzie prędzej zduszą czyjś potencjał niż w kogoś zainwestują.
Jaki jest styl zarządzania kadrą w Militaria.pl?
Nie ma czegoś takiego. Większość jak nie wszyscy z regionalnych i co ważniejsze razem ze słoikiem nie mają doświadczenia w innych firmach, branżach. Siedzą tu od początku to ich pierwsza praca więc nie maja żadnego porównania czy doświadczenia jak takie 'zarządzanie' powinno wyglądać. Robią co im każą, nie myśląc przy okazji więc są dobrymi pracownikami. Na sklepie masz tylko wciskać to co Ci każą i tyle.
Dokładnie, bądź mierny, bierny, ale wierny to się opłaca, a jeszcze mniemanie o sobie i lansera co niektórych regionalnych to w ogóle kosmos nieświadomości. Sukces ma wielu ojców i każdy chętnie sobie przypisuje pomysł, fajną sprzedaż itp gorzej jeśli są porażki, szukanie (usunięte przez administratora), a wiadomo gdzie takiego najłatwiej znaleźć.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Militaria.pl?
Zobacz opinie na temat firmy Militaria.pl tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 51.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Militaria.pl?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 41, z czego 4 to opinie pozytywne, 13 to opinie negatywne, a 24 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!