Opinie o Aon Sp. z o.o.
@Daisy, a jak wygląda taki system rekomendacyjny? Czy osoba polecająca dostaje jakiś dodatek do pensji?
Ja powiem ze tak jest dodatek od 1000 zl( za stazyste) przez 3000(za zwykłego pracownika) do nawet 10 tys za managera ale ale...sa warunki...osoba musi przejść 3 miesięczny okres próbny i dostać umowę na czas nieokreślony i osoba która rekomenduje tez musi oczywiście pracować w aon dodatek do pensji przychodzi dopiero po 4 miesiącach czyli jesli przyszłaś do firmy w styczniu i od razu zarekomendowałaś kogoś i ta osoba zacznie od 1 lutego to 1 maja jesli podpisze umowę to dostaniesz wypłatę w czerwcu dopiero czyli po pól roku pracy w sumie najszybciej się da otrzymać taki dodatek.
Ja powiem ze tak jest dodatek od 1000 zl( za stazyste) przez 3000(za zwykłego pracownika) do nawet 10 tys za managera ale ale...sa warunki...osoba musi przejść 3 miesięczny okres próbny i dostać umowę na czas nieokreślony i osoba która rekomenduje tez musi oczywiście pracować w aon dodatek do pensji przychodzi dopiero po 4 miesiącach czyli jesli przyszłaś do firmy w styczniu i od razu zarekomendowałaś kogoś i ta osoba zacznie od 1 lutego to 1 maja jesli podpisze umowę to dostaniesz wypłatę w czerwcu dopiero czyli po pól roku pracy w sumie najszybciej się da otrzymać taki dodatek.
Tak dostaje, jest to zroznicowana kwota w zaleznosci na jaki poziom sie kogos poleca, ale mysle, ze warto bo przynajmniej Twoje CV nie zaginie, a wrecz moze byc przychylniej rozpatrywane :) (aha, nie sa to jakies zawrotne kwoty... wrecz smieszne) :)
Jakie masz szanse osoba ma dane środowiska bez doświadczenia ? Czy to jest problem aplikując ?
@Babe, a długo byłeś zatrudniony w Aon Hewitt? Co możesz powiedzieć o plusach pracy w tym miejscu?
5 miesięcy Jesli chodzi o plusy to wyplata zawsze na czas i dla mnie 2800 zl netto są wystarczające bo mam je tylko na swoje potrzeby (ciuchy kosmetyki obiad w pracy) ale wydaje mi sie ze samotna kobieta nie utrzymalaby sie na wysokim poziomie z tej pensji Wiec do plusów wynagrodzenie i tylko tyle :)
Ja miałam z poprzedniej pracy 2100 i dalo rade wszystko pokryc")teatr opera bilet czynsz kino ciuchy i kosmetyki a i nawet na wesele brata miałam,wiec zalezy kto i jak rozumie "wysoki poziom". 2800 to jedna z najwyzszych stawek dla juniora w krakowie.
No jak dla mnie za taką robotę to jednak jest niska pensja. Ale każdy ma inne potrzeby- wynajmujac mieszkanie za 1500-2000 a takie sa ceny w Krakowie - to jak sie można otrzymać za 2100? A karta miejska/ paliwo? A jedzenie? A oplata za telefon, telewizje, Internet? To sa wydatki podstawowe. Wiec dajcie spokój :) Ja wydawałam tylko na ciuchy kosmetyki jakąś kawe lub obiad i oszczędzałam sobie spokojnie. Ale gdybym nie była mężatką to nie wiem jak przeżyć w Krakowie :) No ale cóż :) Firma slaba nie tylko ze względu na zarobki ale masę innych spraw
hej Babe - skad przyjechalas do Krakowa ? nie pytam złośliwie tylko przez ciekawosc :) ktos zapytał dlaczego naprzeciwko tandety ? no to proste - bo to tandetna firma :D wiec miejsce w sam raz :) I owszem bylo to przemyslane ale przed sprzedaza czesci Aona - teraz ma byc tak ze pol biurowca to bedzie AON a pol biurowca Blackstone - czyli dwie OBCE firmy :) wiec beda pracownicy rozdzieleni -bedzie security itp itd - nawet ma byc osobne łącze internetowe - wiec to juz nie taki ONE PLACE :) poza tym jak ktos z "płynnym" ang moze isc do pracy za 2 tys ? tyle to w lidlu płaca z przeciętnym polskim - to chyba juz lepiej do UK wyjechac !
Hej:) Całe życie mieszkam w Krakowie :) wczesniej w centrum (usunięte przez administratora), plac na Groblach obok), a teraz blisko Kapelanki, więc znam ceny krakowskie i tylko takie jesli chodzi o wynajem mieszkań itp :) Z ONE PLACE to jest racja- będą dwie firmy i nawet to było oszustwem podanym przez kilka osób na Induction :)
De Dodam jeszcze kilka smaczków jako ze jestem na okresie wypowiedzenia co do moich zadań - mysle ze tak byc nie powinno ze pracownik na okresie wypowiedzenia dostaje najgorsze zadania , inne noz reszta zespołu aby ich odciążyć - tzn.wprowadzenie tysięcy pracowników do pewnego programu - polega na 4 kliknięciach i wpisaniu dwóch rzeczy - przy 100 praciwniku umysł się wyłącza a przy 500 czujesz ze zaśniesz i nie wytrwasz a przes Toba jeszcze kilka tysiecy- klepanina gorsza niż wsYstkie inne kejsy. Druga rzecz, caly zespol poza mną dostał pozwolenie na prace z domu- mimo ze mam dostepy i juz z domu pracowałam. Innymi slowy- pracownika na wypowiedzeniu się każe. Taka polityka....
hej, zastanawiam zeby odejsc z firmy, ale nie moge znalezc druku wypowiedzenia umowy. Gdzie to znajde?
Trzeba napisać to samemu, nie ma standardowego druku. Najlepiej zgłosić managerowi i HR team :-) ja swojej wolności nie żałuje ???? Obecnie pracuje zdalnie i mam masę wolnego czasu a płaca świetna wcale nie gorsza niż za ta 10- godzinna mękę :-) Aha na stronie jest coś takiego jak leaver's checklist
1. telefon od rekruterki - umówienie pierwszej rozmowy 2. rozmowa telefoniczna z rekruterką - ustalenie, czy takie stanowisko w ogóle mi odpowiada, trochę trzeba było opowiedzieć o doświadczeniu i podać oczekiwania finansowe. Pół rozmowy po polsku, pół po angielsku 3. rozmowa z menadżerem (online) - najpierw krótki wstęp, czym zajmuje się zespół, później trzeba było opowiedzieć o dotychczasowym doświadczeniu na podobnym stanowisku, później test wiedzy technicznej - odpowiadanie na pytania na bieżąco
1. telefon od rekruterki - czy dalej jestem zainteresowany tą ofertą pracy, kiedy można się umówić na rozmowę. 2. rozmowa telefoniczna z rekruterką - czy wiem, czym zajmuje się firma, dlaczego zainteresowała mnie ta oferta, czy mam doświadczenie na podobnym stanowisku, czy mogę pracować hybrydowo, od kiedy mogę zacząć pracę, opowiedzieć o trudnej sytuacji w pracy i jak sobie z nią poradziłem. 3. rozmowa z menadżerem (online) - jakie jest moje doświadczenie, później kilka pytań technicznych z narzędzi, które są używane w zespole - zadawane na bieżąco, ale był czas na namysł. Później pytanie, czy o coś jeszcze chcę zapytać, oczekiwania finansowe, dyspozycyjność :D
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
W niedziele wyslanie cv, w poniedzialek umowienie na rozmowe telefoniczna z rekruterem na poniedzialek w kolejnym tyg. W tyg nr 2 w poniedzialek rozmowa z rekruterka, we wtorek wypelnienie testow, a w srode rozmowa z nativem. Do tej pory to lacznie 1,5 tygodnia.
A co możesz powiedzieć o wcześniejszych etapach rekrutacji, które przeszedłeś? Czy jakieś pytanie szczególnie Cię zaskoczyło? Może chciałbyś się podzielić radami z przyszłymi kandydatami.
ile czekaliście na odpowiedź odnośnie przeprowadzonej rekrutacji?
W moim przypadku dokładnie 3 dni robocze. Zaproszono mnie po testach i rozmowie z nativem na rozmowę z managerem w siedzibie na Armii Krajowej. Czy wiecie jak taka rozmowa wygląda? Wiem o co mogą mnie pytać, ale jak inni wspominają swoje rozmowy z team leaderem czy też managerem? Z góry dziękuję za odpowiedź.
@KK, dziękuję za tak szczegółową ocenę. A na jakim stanowisku jesteś zatrudniony?
NIE WIEM! Ta firma ma w Krakowie 1200 osób zatrudnionych ponad 10 rożnych działów - wynagrodzenie RÓŻNI się od DZIAŁU oraz POZIOMU stanowiska.
nie wiem ile zarabiają, ale zarabiają słabo. W tej firmie albo IT albo finanse. Reszta nie jest warta zachodu
1) Rotacja biurek? Tylko w niektórych działach, w innych mamy jeszcze spokój - każdy swoje. 2) Płace takie sobie, ale na czas i zgodnie z umową co do grosza. 3) Noszenie rzeczy w jakimś koszyczku?? Nie słyszałem. Możemy nosić w czym chcemy i gdzie chcemy. Komputery trzeba zabierać do domu, ale obecnie dostaje się 14' ultrabooka HP, więc nie jest strasznie ciężko. 4) Przenosiny do nowego biura na przełomie 2017/2018. 5) Atmosfera - zależy tylko i wyłącznie od zespołu. Ja jestem zadowolony. 6) Godziny pracy? Obowiązkowa półgodzinna przerwa i kodeksowa 15 minutowa - traktowane dość luźno - bierzesz kiedy chcesz i jak chcesz - nikt Ci nie będzie liczył wyjść do toalety... (słyszałem, że zdarzają się takie przypadki w innych firmach). Pierwszy miesiąc/dwa na 8.30, potem w miarę dowolnie start między 7.30 a 10. 7) Rodzaj pracy - również bardzo zależy od zespołu. Wachlarz możliwych zadań jest bardzo szeroki, szkoda, że nie wiesz na początku za bardzo gdzie trafisz. 8) Multisport i opieka zdrowotna refundowana przez Allianz - bardzo bogata wersja. 9) Problem z parkowaniem dla dojeżdżających samochodem - polecam tramwaj. Ogólnie - szału nie ma, ale nie zauważyłem też jakichś skandalicznych zachowań ani chorej presji na wynik.
Dzięki za wyczerpującą odpowiedź :) 1. Jak z tymi zarobkami to wygląda? w jakich widełkach oscylują? Rekruterka pytała o moje oczekiwania,ale ciężko się ustosunkować do tego pytania, kiedy nie wiem - nawet mniej więcej - ile zarabiają inni. Nie chcę powiedzieć ani za dużo, ani za mało. 2. Łatwiej dostać pracę z polecenia? Czy jest w AON coś takiego? 3. Wiesz może ile się czeka na odpowiedź od zdania testów i rozmowy z nativem?
Jak nie pracujesz na 1 piętrze w dIAMANTE TO 1. Nie masz rotacji biurek, ale w nowym budynku już cała firma będzie mieć rotacje - taka jest idea open place project pilot. 3. Koszyczek jest dla pracowników 1 piętra Diamante a 14 calowy HP to niesolidny plastik-fantastik z błyszczącym ekranem. 6. Bzdura, nadal zależy od zespołu. W COE od pierwszego dnia możesz przychodzić na 7 rano. 8. Bardzo słaba wersja, niski cennik Allianz. @Confused - zarobki zalezą od działu, generalnie reguła jest taka: IT>Finanse>Reszta. System poleceń jest w firmie, dość duże bonusy za polecenie - młodszy specjalista 3000 brutto, specjalista 4500, starszy specjalista 6000 brutto.
A ile zarabiaja personal asistant i pracownicy administracji? Wyjdzie kolo 3.5-4 tys brutto? Czyli jakies 2.5-3 tys na reke?
Z wlasnego doswiadczenia wiem, ze lepiej byc z polecenia. Na przyklad moje CV zaginelo, ale znajoma, ktora mnie polecala zapytala w HR i na drogi dzien juz do mnie dzwonili. U mnie to wygladalo tak, ale wiem, ze raczej aplikanci z polecenia sa brani pod uwage jako pierwsi.
a co z tym nowym budynkiem? kiedy przenosiny?
@Confused, a po jakim czasie dostaniesz odpowiedź z informacją jak Ci poszło?
Sęk w tym, że nie wiem. Pan, z którym rozmawiałem nie podał żadnej konkretnej daty, ani przedziału czasowego lub okresu w jakim mogę spodziewać się odpowiedzi. Podejrzewam, że mając wyniki z testów on-line ze znajomości języka angielskiego oraz opinię native speakera z przeprowadzonej rozmowy powinna być jakaś odpowiedź w ciągu kilku najbliższych dni lub tygodnia.
A ja się trochę zestresowałem. Native speaker, z którym dziś rozmawiałem po 6 minutach mi przerwał i szybko zakończył rozmowę. Pytał o moje doświadczenie zawodowe, więc chronologicznie mu wymieniałem po kolei czynności z każdej pracy i przerwał mi w połowie, informując, że sporządzi teraz raport i prześle go dalej i zakończył rozmowę. W związku z tym, nie wiem, czy poszło mi tak dobrze czy tak tak źle, że rozmowa się tak szybko skończyła. Na początku poinformował, że rozmowa potrwa ok. 20 minut. Nie wiem co o tym myśleć.
Kym, HR, Technology, Benefits Administration, Pension Administration, COE (księga główna, konsolidacja, rozliczenia wewnętrzne - intercompany, fp&a, compliance, ceny transferowe, podatki, treasury, te znam
Zależy w jakim zespole, w Finansach (CoE) można przychodzić nawet na 7 rano. Niestety 30 minut przerwy jest nie do zlikwidowania. Płace słabe w porównaniu z rynkiem Krakowskim, rotacja biurek itd - jak przyjdziesz później to szukasz miejsca, szczególnie w zamknięcie. Noszenie komputera do domu jest bezsporne - takie są przepisy w tej firmie. Plusem jest, że jak chcesz pracować z domu to jednak sporo możesz pracować. Znam osoby, które 1/3 miesiąca pracują z domu, a czasem i więcej.
@Dom, koniecznie podziel się z nami wrażeniami po swojej rozmowie kwalifikacyjnej! Zachęcam również do przeczytania ciekawego artykułu na blogu GoWork.pl na temat tego, co zrobić, żeby dobrze zaprezentować się podczas rozmowy http://www.praca.blog.gowork.pl/3-wskazowki-ktore-pozwola-lepiej-wypasc-na-rozmowie-kwalifikacyjnej/ Miłej lektury!
Nic sie nie boj tylko idz na rozmowe :) Testy nie sa takie trudne a prawda jest taka ze na stanowisko administrative assistant mozesz nawet ich nie miec. Nawet jesli bedziesz miala to nie to bedzie decydowalo o tym czy Cie przyjma, bo to nie jest praca ksiegowa czy typowo analityczna, wiec glowa do gory i probuj, na pewno bedzie dobrze tylko troszke wiary w siebie, bardziej na osobowosc beda patrzec :)
Spokojnie, jestem przebojową osobą i nawet mimo testów podejdę do rekrutacji :) po prostu mnie zmartwiło to, ale kto nie ryzykuje ten nie pije szampana. Każda rekrutacja to doświadczenie i mniejszy stres . Ciekawi mnie jak wygląda w ogóle atmosfera w AON, jest tyle sprzecznych informacji na internecie. Jak wygląda siedziba, przerwy, spotkania po pracy itd. Znajomi znajomych polecają. Nie wiem co myśleć, ale chcę w końcu pracować z ludźmi, zwłaszcza mówiącymi różnymi językami, a nie siedzieć bez żadnego towarzystwa w pokoju przez cały dzień. Nie mniej jednak, bardzo dobrze to świadczy, że kibicujecie i zachęcacie :)
Żeby nie wyszło, że zależy mi tylko na rozmowach i pogawędkach w czasie pracy, ale ja zdecydowanie doskonale odnajduje się pracując z ludźmi, mając z nimi kontakt bezpośredni czy elektroniczny. Jak to rzeczywiście jest z tym AONem? Liczę na możliwości rozwoju, awansu. Są jakieś szkolenia, można się na coś zapisać, by podnosić kwalifikacje?
Jest możliwość uczęszczania na kurs z angielskiego i na kurs z Excela :) U mnie w zespole nie ma w ogóle możliwości towarzyskich ja tez przyszłam tu do pracy myślała ze nie będę siedziec w domu i sprzatac i gotowac ale co sie okazało? Ze w tej pracy jestem bardziej samotna niż w domu i to jest przerażające wszyscy tylko klikają i klikają i klepią kejsy :( No ale moze lepiej trafisz :) Pozdrawiam :)
aż tak źle? Nikt się nawet na chwilę na przerwie nie odezwie? Może dasz do siebie namiar na priva? :)
Wolałabym nie podawać tu żadnych danych na forum publicznym. Tak czasem na przerwie ktos powie jedno lub dwa słowa haha
A jak ogólnie praca w budynku AONu na Dekerta? Rzeczywiście codziennie zmiana biurka i noszenie tego laptopa? Koniecznie trzeba byc na 8:30? Nie ma zmiennych godzin?
Zalezy w ktorym zespole ale w moim 8.30 i ani zmiłuj się. Druga sprawa noszenie laptopa to kwestia bezsporna nawet jesli nikt nie zaprotestuje. Nie słyszałam o sytuacja ze ktos nie wziął laptopa wydaje mi sie zr moglaby osoba zostac zwolniona za kilkakrotne takie postępowanie. A zmiany biurka? Na razie to fikcja pracują nad tym ale to bardzo męczące. Wszystkie rzeczy trzeba nosić w jakimś takim jakby koszyczku na rzeczy o wielkości a5 z przegródkami wiec niewiele sie zmiesci. Co do reszty warunki pracy naprawde średnie. Moja koleżanka pracuje na zmiany tzn.jeden tydzień 9.00-17.30 drugi 10-18.30 wiec chyba szalu nie ma. Pozdrawiam
Muszę przyznać, że taka codzienna rotacja miejsca pracy musi być strasznie męcząca. W końcu każdy chce mieć swoje stałe miejsce a nie jechać do pracy i się martwić, gdzie usiąść tym razem. Argument, że ktoś się zaszyje gdzieś na kilka lat, że ledwo go widać, jest nietrafiony, ale mam nadzieję, że zrezygnują z tego i każdy będzie miał swoje stałe miejsce.
Wiara, w to że to zależy od wyników jest głupia.Możesz niewiadomo jak być mocna i genialna - jak nie masz koneksji towarzyskich - dużej podwyżki nie dostaniesz. Dotyczy to każdego zespołu w tej firmie. Nawet w COE zaczyna się "oszczędzanie". Pomijając fakt, super-hiper zaangażowanego dyrektora COE, który pragnie by każdy pracownik był równie zaangażowany, poświęcał firmie maksimum czasu. Również tego niepłatnego, prywatnego.
Droga/Drogi Babe a jak wygląda proces rekrutacji tak krok po kroku? Ja mam kilkuletnie doświadczenie zawodowe i te kwoty faktycznie trochę niskie jak na krakowskie warunki. U mnie na początku dojazdy dwugodzinne też będą koniecznością nim znajdę pokój lub mieszkanie. NIe wiem czego spodziewać się po rozmowie przez telefon ani tego jak będą wyglądały kolejne etapy rekrutacji. Zależy mi na tej pracy, bo stanowisko jest idealnie wręcz skrojone pod moje doświadczenie i to, co robię teraz. Znajomi mieli dobre zdanie o tej firmie.
Proszę napisz jakie to stanowisko to może będę wiedziała więcej o zarobkach. Jesli chodzi o rekrutacje 1. Rozmowa z osoba z rekrutacji bardzo prosta i przyjemna okolo 20 minut kilka pytań o doświadczenie i zarzadzanie stresem i czasem w pracy 2. Testy: 4 testy z angielskiego ustalające poziom języka, 1 test z excella po polsku, 1 test z myślenia analitycznego (zadania matematyczne i statystyczne) po polsku. 3. Rozmowa z native speakerem 4. Rozmowa z managerem w siedzibie firmy. Rekrutacja jest dość dobrze zorganizowana, onboarding i pierwsze dni takze. Dopiero potem zaczynają sie schody. Dwugodzinne dojazdy to standard tak zle umiejscowiona jest firma dla większości krakowskich osiedli. Niestety jesli ktos ma własne mieszkanie to przeprowadzka nie wchodzi w grę. Tak czy siak zarobki nie są zbyt wysokie.
Aplikuję na administrative assistant. Zarobki to nie dla mnie priorytetowa sprawa, ale międzynarodowe środowisko i praca z ludźmi. Zmartwiłem się tymi testami matematycznymi. Jestem 100% humanistą a z matematyką miałem do czynienia ostatni raz na maturze 8 lat temu. Nie bardzo rozumiem w jakim celu tego typu testy są na stanowisko stricte administracyjne/sekretarskie, ale pewnie jakieś wyjaśnienie się znajdzie. Wątpię, czy uda mi się przejść pozytywnie rekrutację przy takich ścisłych testach :(
Na której wersji excela pracuje się w AON?:)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Aon Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Aon Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 81.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Aon Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 40, z czego 3 to opinie pozytywne, 28 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Aon Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Aon Sp. z o.o. napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.