Opinie o Aon Sp. z o.o.
Hej, Ja się właśnie dostałam do AON Pierw miałam zaproszenie na rozmowę telefoniczną - wysłałam Cv 29.04 zadzwoniła Pani ok 10 4.05. W poniedziałek miałam ok 25 minutową rozmowę -Co wie pani o firmie -jakie cechy wg Pani powinien mieć taki pracownik(Junior data admnistrator) - What means to you Teamworking -Jaki jest idealny pracodawca -dlaczego Aon -jak działa na mnie duży workload -pytanie o oczekiwania finansowe oraz dostępność. Potem dostałam zaproszenie na drugi etap -31 pytań z EXCEL -teoria - co się stanie jeśli...,nic do liczenia -3 testy z języka angielskiego od A1 do c2 były pytania (abcd plus czytanki) 20 zadań analityczn0-matematycznych -z ang miałam 90% ipo 51 z poprzednich. Kolejny etap - rozmowa z native speakerem -taka pogadanka o wszystkim i o niczym(wynik B2+). W środę miałam rozmowę z lekorem a w czwartek zaproszenie do siedziby na poniedziałek. - same pytania sytuacyjne - tu radzę się mocno przygotować. 1.Dlaczego AON 2.jak sobie wyobrazasz dzien pracy 3.Ktore cechy pomoga mi wpracy 4.jak zarzadzam czasem pracy/zadania (priority management) 5.Jak radze sobie z deadlinem i presja czasu.stresem? 6.Sytuacja kiedy sie spozniłam z zadaniem(nie ma takich)!!! 7.Jak reaguje co robie jesli cos mi nie wychodzi. 8.Pytania o Cv(zainteresowania ,obowiazki). Rozmowa trwała około 45 min. Bardzo przyjemnie było i 1.06 czerwca zaczynam pracę.
HEJ, "pierw" to powiem ze wspołczuje , ze tam zaczniesz pracowac :) no ale moze dla niektorych to jest jakas opcja na przezycie. Ale po kolei : --co pani wie o firmie ? no wiem ze firma sprzedała poł firmy i ze teraz juz nikt nic nie wie co bedzie :) --jakie cechy powienien miec junior = musi byc biegly we wciskaniu ctrl+c oraz ctrl+v :) itd itp . Natomiast najbardziej zaieebbiste jest pytanie o oczekiwania finansowe - to powinno byc karalne - bo to jest jawne szukanie tego kto zawola mniej - w UK w kazdym ogloszeniu sa podane widelki placowe ale AON w PL postanowil zrobic licytacje na najtanszego pracownika:). Taka drobna porada - AON zwykle zaproponuje Wam 100 PLN mniej niz wasza dolna granica ( wiele osob i tak sie zgodzi) lub jak bedziecie asertywni i nie podacie ile chcecie zarabiac to juz nie zadzownia. podobnie jak podacie za duzo to tez nie zadzwonia - wiec powodzenia w zabawie w kotka i myszke :) Tak naprawde to niewazne co wyjdzie w testach i co odpowiesz na pytania na rozmowie - to jest sciema - maja takie braki w ludziach ze wystarczy ze dobrze mowisz po ang i juz mozesz zaczynac prace - problem tylko ze jakos dziwnym trafem po paru miesiacach kazdy odchodzi :)
Dostałam tyle ile chciałam,fakt ze inny dział. Ja pracą nie gardzę i nie eybrzydzam nie mam rodziny ani 1500 zl raty wiec 2500 na reke to w sam raz w porównaniu do poprzedniej. Co do płynnego ang i 2100 na reke nie netto to akurat byłam w takiej a nie innej sytuacji wiec brałam prace i nie żałuje. Super ludzie i team leader gdyby nie rozwiazanie projektu i zespolu nadal bym tam byla. Ja nie mam wygorowanych oczekiwań. I szczerze akurat nigdy nie zwracam uwage na negatywne opinie -bo inaczej od roku byłabym bezrobotna. Wiadomo jak ktos ma samochod(ja nie) czy meza i mieszkanie 1500 rata to wiadomo ze 2500 to zarty. Ale znam ludzi co nawet przy 1500 (usunięte przez administratora) zyli w krakowie.
w sześć osób? hahah sorry ja mam tylko jedną osobę na mieszkaniu i mega jedynkę w centrum niemalże. I na życie mam tyle że do końca miesiąca zawsze byłam na plusie. 2100 na rękę ale nigdy sobie niczego nie odmówiłam - od ubrań po kosmetyki za 100-150zł czy "wyższą" kulturę- operę itd). TO ZALEŻY od tego jak się ospodaruje kasą, znam osoby co za 1400zł na rekę dały radę na super wakacje odłożyć. KOBIETO POPRAW Swój Język - nawet znajomi Koreańczycy piszą lepiej niż TY .
tak owszem sa filmiki z imprez i meczy - tylko ze to raz na 2 miesiace i to jeden dzien jak nie jestes pod kamerami i nadzorem - a na codzień wszystko co klikniesz jest rejestrowane i jestes rozliczana z wyników - dlatego nie ma integracji - zapomnij ze ci ktos pomoze - bo wtedy sie sam nie wyrobi a jak udowodni ile czasu spedził na pomaganiu komus innemu ? do tego kazdy klika aby predzej bo moze jakis awans za rok , dwa , pieć lub na Świętego Nigdy :) no i kazdy wystraszony aby sie nie pomylić bo pomyłka rzecz najgorsza - a ślad w systemie jest zawsze . no i tak to wyglada .To jest taka firma , ze codziennie jestes 8,5 h w biurze a i tak musisz pisac co robiłas w trakcie tych godzin ! ze np 2 h w tej aplikacji a 3 h na innej czynnosci - czujesz juz ten obłęd ?:) o tym ze 2800 to norma to chyba ktos nie do końca rozumie znaczenie słowa "norma". A historie , ze z 2100 da rade pokryc wszystko - no to sie zgodzę jak AOn zacznie wyplacać taką kwotę w dolarach :)
Pytanie do bardziej ogarniętych :) Czy powinno się załączać do aplikacji list motywacyjny na stanowisko Configuration Analyst? Pozdrawiam PS
Jak słoiki brałaś od rodziców i całą pensję wydawałaś nie mogąc nic oszczędzić, podobnie jak żywiłaś się tylko w dyskontach, a ubierałaś w szmateksach lub na przecenach w C&A lub innym Re. A mieszkałaś z rodzicami, albo w 4-6 osób na 45m2 jak za czasów studenckich.
1. telefon od rekruterki - umówienie pierwszej rozmowy 2. rozmowa telefoniczna z rekruterką - ustalenie, czy takie stanowisko w ogóle mi odpowiada, trochę trzeba było opowiedzieć o doświadczeniu i podać oczekiwania finansowe. Pół rozmowy po polsku, pół po angielsku 3. rozmowa z menadżerem (online) - najpierw krótki wstęp, czym zajmuje się zespół, później trzeba było opowiedzieć o dotychczasowym doświadczeniu na podobnym stanowisku, później test wiedzy technicznej - odpowiadanie na pytania na bieżąco
1. telefon od rekruterki - czy dalej jestem zainteresowany tą ofertą pracy, kiedy można się umówić na rozmowę. 2. rozmowa telefoniczna z rekruterką - czy wiem, czym zajmuje się firma, dlaczego zainteresowała mnie ta oferta, czy mam doświadczenie na podobnym stanowisku, czy mogę pracować hybrydowo, od kiedy mogę zacząć pracę, opowiedzieć o trudnej sytuacji w pracy i jak sobie z nią poradziłem. 3. rozmowa z menadżerem (online) - jakie jest moje doświadczenie, później kilka pytań technicznych z narzędzi, które są używane w zespole - zadawane na bieżąco, ale był czas na namysł. Później pytanie, czy o coś jeszcze chcę zapytać, oczekiwania finansowe, dyspozycyjność :D
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Czesc, Ile moze zarobic specjalista w dziale HR (Mobility)? 5+ lat doswiadczenia. Dzieki!
Lena221 Mysle, że to zależy czy masz doświadczenie w tym całym mobility - wiem, że ten zespół jest w miarę nowy powstał chyba w 2016 z tego co słychać na Open Space szukają kogoś kto ma z tego zakresu wiedzę i doświadczenie ( chyba kolejna doświadczona osoba im odchodzi) ale jak ksztaluja sie zarobki ciężko powiedzieć. Zależy od doświadczenia i umiejętności negocjacji pewnie - jeżeli masz dosw w tej branży mniej więcej wiesz ile mozna zarabiać ( to chyba wciąż dość specyficzna działka w Krakowie) dodaj min 500 zł do tego co masz obecnie - na dobry początek mozna zacząć od tego :)
A wiesz cokolwiek więcej o tym zespole, jak duzy jest, jaka atmosfera? Widziałam to ogłoszenie do global mobility i wygląda to bardzo fajnie i z opisu mi dość pasuje, ale zastanawiają mnie te odejścia, skoro piszesz o kolejnym, zwlaszcza że z tego co piszesz zespół dość młody.
Zespol ma 6 osob. Dwa zupelnie nowe stanowiska otwarte na 2017 rok. Zespol powstal w marcu 2016.
Zespół powstał zeby przejąć operacyjna robotę z UK teraz juz chyba etap dostarczania niż wdrażania, wszystko juz jest. Jedna osoba odeszła po roku, druga na wypowiedzeniu juz, z tych które to "rozkręcały" obecnie zostały dwie doświadczone i dwie nowe plus jedna dodatkowa osoba. Z tego co słychać dużo pracy maja, moze dlatego, te dwie osoby są mocno obciążone, procesy nie do końca zdefiniowane, wiem na przykładzie jednego który dzielimy z mobility i ciężko coś doprowadzić do końca gdyż managment mało "decyzyjny" ale to często sie zdąża w korpo świecie :)
@alessandra zgadza się. Firma na bieżąco zamieszcza aktualności. O tym, co dzieje się w firmie, jak wygląda praca możemy dowiedzieć się między innymi z fanpaga Aon Hewitt: https://pl-pl.facebook.com/AonPolandCareers/
Czy wiadomo co stanie się z pracownikami działów benefitowych po sprzedaniu tych interesów przez AON firmie Blackstone? Chodzi mi o to czy cała struktura, łącznie z biurami i pracownikami zostanie, a zmieni się tylko właściciel i nazwa (jak to było w Krakowie w przypadku Intelenetu -> Serco) czy też ludzie mogą stracić pracę? Widzę, że rekrutacje na stanowiska do tych działów nadal się pojawiają, ale czy jest sens aplikować do czegoś co zaraz się zwinie? Ktoś coś wie? Bęę wdzięczna za informacje
Działy, które zostały sprzedane do Blackstone będą w dalszym ciągu funkcjonować w Krakowie jako część nowej firmy. Jej nazwa, jak i cała identyfikacja wizualna będą ogłoszone na początku czerwca. Nie wiążę się to jednak z redukcją etatów, działy benefitowe kontynuują pracę i w dalszym ciągu rekrutują nowych pracowników. Aplikuj, jeśli jesteś zainteresowana którymś z otwartych stanowisk. Myślę, że więcej informacji będzie dostępnych już w czerwcu.
hej, mam pytanie, jakie mniej wiecej zarobki sa w aon na stanowisku "junior data administrator"? Bardzo mnie to interesuje, poniewaz w czwartek mam 1 rozmowe, z angielskim nie mam zadnego problemu, wrecz przeciwnie, bardzo plynnie sie wypowiadam. Z tego co wiem jest to praca z excellem na poziomie intermediate z czym tez nie mam problemu. Ktos wie ile mniej wiecej mozna za to dostac? Ucieszy mnie kazda kwota od 2000 netto na poczatek ^^
hej na facebooku firma powstawiala kilka filmików z meczy oraz imprezy firmowej, mnóstwo zdjęć z imprez, spotkań, gier drużynowych itp. Jak to rzeczywiście wygląda? Na tych materiałach wydaje sie,ze ludzie dobrze sie bawia i integruja, ale czy tak rzeczywiscie jest, to mnie ciekawi. Tutaj pojawiły się zarzuty o brak koleżeńskości i integracji, dlatego trochę ten obraz mi się tu kłóci.
@Babe, @Daisy bardzo dziękuję za informację. Może być to cenne dla przyszłych kandydatów.
Ja jestem taka sekretarka wlasnie i pogarda z jaka piszesz o tym stanowisku jest oburzajaca.jestem ciekawa jakie to wazne stanowisko dmw piastujesz ze z gory patrzy na sekretarki.
dwm wyluzuj troche bo chyba ci nerwy puszczaja nikt ccie nie prosi bys odpisywal czy wchodzi tu jak ci nie pasuje. Bebe jaktam okres na wypowiedzeniu dalejt ak zle?
Nie, to Ty nie czytasz ze zrozumieniem i aplikujesz na stanowisko sekretarki.
To jest forum i ludzie umieszczają tu odpowiedzi, po to by nie były zadawane dwa razy te same pytania, fakt, że aon zmienia lokalizacje, jest zamieszczony na stronie 3 tego wątku. Jeśli czujesz się obrażony, to oznacza że masz ku temu powody.
Myślę, że jest duża szansa, że chodzi o ofertę pracy przy Armii Krajowej. Nie mam pewności, co do tego, czym konkretnie zajmuje się Personal Assistant. Jak będziesz po rozmowie, to daj znać na forum jak poszło i czego się dowiedziałeś :) Co do stawek - dowiesz się dopiero, gdy zadzwonią już do Ciebie z ofertą pracy.
Super, dziękuję bardzo za odpowiedź. W takim razie, rzeczywiście roztrząsanie na tym etapie kwestii wynagrodzenia nie ma sensu skoro dopiero po zaoferowaniu pracy się o tym decyduje. Na pewno opiszę swoje wrażenia z rozmowy jak już po niej będę, może komuś się coś przyda kiedyś.
Tylko zachowujesz się tak jakbyś oczekiwał znaleźć odpowiedź na każde pytanie - to forum internetowe, zadawanie tak szczegółowych pytań jest bez sensu. A swoim pytaniem "Dlaczego na przeciwko tandety" udowadniasz, że jesteś leniem i nie chciało ci się tego wątku przeczytać. Aon będzie przy ulicy Powstańców Wielkopolskich, dokładnie budynek E w "Enterprise Park". Dlaczego? A dlaczego nie? Ktoś poszedł po rozum do głowy i pomyślał, że utrzymywanie dwóch lokalizacji jest bez sensu. Teraz będzie jeden biurowiec dla całej firmy. Zważywszy na to, że np. centrum finansowe będzie się jeszcze BARDZO MOCNO rozwijać - jest to fantastyczna decyzja. Jeśli więc wybierasz pracę pod kątem lokalizacji i liczysz na Armii Krajowej - to się przeliczysz. Na stanowisku PA będziesz klasyczną sekretarką, ustalanie spotkań, bookowanie salek, onboarding nowych pracowników, zarządzanie kalendarzem szefa - nic ambitnego i godnego uwagi.
dwm obrażając kogoś pokazujesz brak klasy i kultury. To jest forum i zadawanie każdych pytań ma sens. Jeśli nie chcesz odpowiadać, nie musisz i nikt nie zmusza Cię do odpisywaia. Takie zachowanie świadczy o Tobie nie o mnie.
Dean, zadajesz multum pytań. W czwartym kwartale 2017 czyli za ok pol roku firma zlikwiduje swoje biura na dekerta i armii krajowej o przeniesie się do Enterprise Park przy powstańców na przeciwko tandety.
skoro długo nie dzwonią to znaczy, że znaleźli kogoś innego na dane stanowisko? czy są zawaleni robotą?
Ja dostałam odpowiedź na drugi dzień. Rozmowa była dość luźna i miła. Menadżerowie opowiadali dużo o zespołach i o specyfice pracy. Interesowała ich osobowość, to jak reaguję na stres oraz jak radzę sobie z presją czasu i trudnym klientem. Tutaj oczekiwali konkretnych przykładów sytuacji oraz jak się z nich wybrnęło ;) Pytali również o to, co rozumiem przez 'good customer service', a co przez 'bad' :) Na koniec była część praktyczna - czyli rozmowa telefoniczna z kimś, kto podszył się pod klienta.
Czyli wynika z tego, iż w zależności od stanowiska na jakie się ktoś ubiega rozmowa i "zadania" w trakcie mogą być całkiem różne.
Pytanie o ubiór. Rózne z tym dress code bywa w korporacjach, ale chyba standardowo lepiej przyjść ubranym elegancko. Dużo osób z Tobą było, czy tylko sama byłaś na tej rozmowie?
Ja wybrałam opcję smart-casual. Tak też widzę, że ubiera się większość ludków u nas na piętrze ;) Na rozmowie byłam sama. Na jakie stanowisko startujesz?
Personal assistant, choć aplikowałem na inne, ale po rozmowie z nativem zapraszając na rozmowę z managerem zaproponowano mi to pierwsze stanowisko. Jako, że byłem w trasie to nie słyszałem za bardzo Pani, która dzwoniła, więc szczegółów nie dosłyszałem, ale domyślam się, że to standardowe stanowisko asystenta. Droga Lilz czy mogłabyś opowiedzieć coś więcej - jeżeli wiesz oczywiście - na czym polega to stanowisko, czym się Ci ludzie zajmują, oprócz podstawowej pracy biurowej? Z góry dzięki.
Mam jeszcze jedno pytanie. Jako, że rozmowa odbędzie się w budynku na Armii Krajowej to czy oznacza to, że to właśnie tam by się pracowało?
W sumie bardziej odpowiada mi lokalizacja na Armii Krajowej, bo wysiadłbym dosłownie pod pracą z autobusu. Czy oni podają stawki jakie proponują? Dobrze by było, gdyby dali znać w ciągu kilku dni odpowiedź, żeby wiedzieć na czym się stoi.
standardowa rozmowa rekrutacyjna - pytaja o doświadczenia, motywację do pracy i sprawdzą znajomość języka angielskiego.
Czy mógłby ktoś opowiedzieć jak wygląda rozmowa z managerem/team leaderem, gdy dostało się już zaproszenie? Mam się stawić w biurze na Armii Krajowej.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Aon Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Aon Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 82.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Aon Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 40, z czego 3 to opinie pozytywne, 28 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Aon Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Aon Sp. z o.o. napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.