Opinie o upc.pl - UPC Polska Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie UPC Polska. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w UPC Polska na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi telekomunikacyjne

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o UPC Polska w Warszawa

nie gadaj głupot

Tak, to właśnie dlatego biedny nplay ma problemy, bo zawistni właściciele byłych firm trzymają na smyczy całą rzeszę biednych instalatorów i niepozwalają im dostatnio zarabiać u uczciwego i wspaniałego pracodawcy jakim oczywiście jest nplay. A co! Będą im płacić za nic nierobienie ale innym nie oddadzą, bo przecież z pracy dla upc zgromadzili kilka milionów na kontach na Kajmanach to ich stać. To jakaś debilna propaganda, a prawda jest taka, że na takich warunkach jakie zaproponował "wspaniały pracodawca" to nikt normalnie myślący pracować nie będzie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
bezstronny

Jednak klienci to debile... A tak swoją drogą to rejony się nie wyrabiają dzięki zawistnym właścicielom firm którzy nie pozwalają robić pod nową firmą. Przez to że wypłaty są liczone do końca miesiąca, pozniej miesiąc rozliczenia i początek następnego wypłata. Więc robisz styczen to kasa marzec. I to wykorzystują cwaniaki ktore prowadza firmy na dolnym slasku i pewnie nie tylko tam. Teksty typu "jak chcesz robić dla nowej firmy to idź ale kasy nie dostaniesz zaległej". Takim sposobem trzymają nawet starych pracowników którzy może i nawet chcieliby pracować. To właśnie nadaje się Panowie do TV. #tematdlauwagi

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Klyent

Nie dzis nie jutro nie wtedy i wtedy..... w dupe z taka firma. Do roboty sie wezcie nieroby od instalacji..... a jak wam sie nie podoba to wont ulice zamiatac ja tu place abonament i wymagam, powinniscie po 20 godz. na dobe pracowac na rzecz firmy robole.....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ja

Nigdy też na sam początek miesiąca, bo są też zlecenia z końca które nie zostały źrobione :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Przedstawiciel Handlowy
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Sporo pytań ale nie były jakieś trudne..bez głupiego gadania "opowiedz nam coś o sobie" za to plus. dwa etapy rekrutacji..Pierwszy pytania do kandydata a drugi konkrety czyli wynagrodzenie itp.. no i właśnie tu zaczynają się schodki 2000zł podstawa dla PH + premia i prowizja. Oferta pracy była skierowana do osób bez doświadczenia i z doświadczeniem w sprzedaży.. dla kogoś ze sporym doświadczeniem 2000 to trochę kpina...

Pytania

pytania o stosunkach z pracodawca/pracownikami (per Pan/Pani lub na "TY") itp

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Konsultant Microsoft Dynamics 365 SCM
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(37 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
nowyklient

@pracownik "garstka kompetentnych" to nplay czy taurus? to teraz się obawiam o sobotnią moją instalacje horizona - Katowice w ubiegłym tygodniu był instalator niestety była żona (upoważnienie ) popatrzył i stwierdził że tu mu dłużej zejdzie nowy podłączenie z piwnicy i że przyjdzie w sobote 30 bo będzie miał wiecej luzu z zleceniami ponoć to teraz ciekawe czy się zjawi :(

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
rejon nplay
@nowyklient

Panie kliencie, dla Pana informacji złotymi zasadami w umawianiu zleceń są: - nigdy na koniec miesiąca (bo zleceń jest za dużo, PH umawiają puste zlecenia aby wyrobić plany) - i nigdy 9-11 i 19-21 bo każdy instalator ma zapiernicz normalnie nie licząc tego bajzlu co panuje teraz. Obecnie ludzie mają po 15-17 zleceń co jest niemożliwe, aby wykonać profesjonalną i rzetelną instalację. Idealna instalacja wraz z wytłumaczeniem, gdzie instalator nie ma problemu trwa 1h.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
chronoxs@wp.pl

Szukam doświadczonego instalatora UPC, który sprawdzi mi horizon tv na moim laptopie. Internet Explorer 11 jest, Microsoft Silverlight jest, Flash player jest a na ekranie mam ciągłe buforowanie. Usługa została włączona w ubiegłym tygodniu. Technicy infolinii twierdzą, że po ich stronie jest ok, ale coś im nie wierze. Okolica Katowic.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wr
@chronoxs@wp.pl

Nigdzie nie znajdziesz takiego pięknego zdolnego jak ja, nigdzie nie znajdziesz bo takich już nie ma. Jak dinozaury wymarły jedyny egzemplarz to ja ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik
@chronoxs@wp.pl

Z tego co słyszałem to serwisów nie chcą umawiać i informują klientów, że u nich wszystko jest OK. Proszę zmusić do wysłania technika, ponieważ w opłacie ma Pan serwis. Dodatkowo proszę pisać na FB i robić czarny PR, to wtedy zajmą się priorytetowo Pana sprawą:) Jeśli chodzi o kompetentnych instalatorów to została garstka i obstawiam, że po 1-wszej wypłacie nie będzie nikogo.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
robol

Ostatnio we Wrocławiu "instalator" Nsyfa z Warszawy wpadł na instalacje , był to piątek poinformował klienta że jest z Warszawy i się śpieszy bo koniec tygodnia i chce jechać do domu. Rzucił kabel , a kiedy klient wskazał trasę kabla i na trasie był do wykonania przewiert stwierdził że nie wykona ale za 20 zł jest to możliwe. Zainkasował kasę, wykonał przewiert zainstalował sprzęt i wyszedł . Zero edukacji klienta. Przy takich światowych standardach to i 20 instalacji można wykonać.( mowa o instalatorach doświadczonych a nie z łapanki) UPC Polska jest firmą wiodącą w LG. Dba o klienta i klient jest najważniejszy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kubas instalator
@robol

Genialne, że też my nigdy na taki pomysł nie wpadliśmy! Szef byłby zadowolony, że robimy po 15-20 instalacji dziennie, a do tego jeszcze my byśmy sobie drugą pensję wypracowali. Przewiert 20zł, przymocowanie rozgałęźnika do ściany 15zł, dłuższy kabel do dekodera 5zł, modem i dekoder w różnych pokojach tu już bym kasował 50zł, w końcu to sporo roboty! W ogóle na tych zabawnych kamizelkach z ostatnich miesięcy instalatorzy powinni mieć nadrukowany cennik ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kubas instalator

@eurythy jak rozumiem zainteresowała Ciebie posada, ale jeszcze PH nie jesteś, więc skąd wiesz, że nie mają układów? Układy mają na szczeblu wyższym niż miasto, ja też to potwierdzam, bo u nas na dolnym śląsku też już w tym miesiącu znajdę kilka zdarzeń potwierdzających to, że układ jest;) ale niech sobie mają, niech robią, ja już się nie przejmuję, a nadal różne informacje do mnie docierają, bo z dnia na dzień przecież zdobytych kontaktów tu i tam człowiek się nie wyzbędzie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zainteresowany

życzę powodzenia jako ph po 3 miechach własna działalność gospodarcza i najgorszy syf w terenie na łapanie abonentów a co do gadżetów to faktycznie rewelka ha ha ha

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Instalator UPC

Instalatorom nie wolno zrobic nic za kase dodatkowo po godz. u klienta a tu prosze RYBA ŚMIERDZI OD ŁBA korupcja na kazdym kroku... to jest firem... patologia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dr

Doktor Giecko ma plecy z zarządzie Upc i tyle na ten temat. :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zainteresowany
@Dr

to prawda mają układy na maksa i nic im nic nie zrobi

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Adam

Hipokryci pracują w Upc. Teraz widać, nie zależy im. na jakości. Skąd to dziwne promowanie npleja ? Taurus takiej pomocy nie ma

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
.....

Stary numer w Npluju Ale musi sie to odbywać przy aprobacie Upc

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ja

Zlecenie to jedno. A co z umową? Podrabiaja podpisy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pawel
@Ja

logowanie sprzętu = instalacja wykonana (kody pracy)jeżeli odczyt parametrów OK potem jakiś ciołek wiezie sprzęt do klienta i podłącza, tyle tego... wałki ciąg dalszy powyższy schemat powtarza się tam gdzie nplay nie daje rady upc przymyka łoko - łokej PAnie - sztuka to sztuka! a dodatkowo, zdziwita się ponoczki z wyplata z nplaya jak talarków nie zobaczyta przed kwietniem jeżeli w ogole !

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik jeszcze UPC
@Pawel

Dokładnie tak. A wyszło to kiedy klient zadzwonił do sprzedawcy aby dowiedzieć się kiedy w końcu zostaną zainstalowane usługi. Sprzedawca w systemie widział przypisany sprzęt. Tak unika się spadów i opóźnienia kilkudniowe nie są widoczne. Taki system na pewno stosują w Wałbrzychu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik jeszcze UPC

Firma z Bolesławca która wykonuje instalacje dla Nsyfu wpadła na nowy pomysł. Podobno logują sprzęt klientowi u siebie. Instalator nie jedzie wykonać instalacji bo nie ma kiedy, sprzęt jest odpalony i oddaje zlecenie. Kody można wpisać ,czas umowy klientowi leci a ze nie ogląda TV i nie używa internetu bo nie ma wykonanej fizycznie instalacji to inny problem.Jak będzie czas to się podjedzie.UPC wprowadza nowe standardy na poziomie XXI wieku. TVK numer 1 w Polsce.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
wałbrzych

Dzwoniłem wczoraj do "montera", który wykonywał instalacje w naszej firmie aby dogadać się na drugą instalację w naszej filii która ma być niedługo wykonana. Dowiedziałem się jedynie, że pan już nie wykonuje prac na rzecz firmy UPC (ani On ani jego pracownicy). Nie przedłużono mu umowy jak to ujął. Jego pracownik wykonywał prace na rzecz klientów indywidualnych.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
robol

Z wieści z regionu Wrocław wynika ,że tam Nsyf ma poparcie kierownika regionalnego. W tym miesiącu nie wykonali żadnego odłączenia a po otrzymaniu maili z kontroli bronią się ,że KR wydał zgodę aby nie wykonywać zleceń DS. Kolejny temat to ciche przyzwolenie na prace dla Nsyfa przez serwis liniowy w Wałbrzychu. Na pewno im jeszcze zapłacą za DS. Ciekawe jak będzie z karnymi. Instalacje wykonywane nie spełniają wymagań UPC , dekodery pracują w trybie serwisowym. Teraz to niby wszystko jest O.K. ,a do grudnia za każdą źle wykonaną instalacje były kary. Nsyf nie jest nową firmą która potrzebuje czasu na wdrożenie i powinna być karana od razu , ale na układy nie ma rady.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik

Tak jak piszesz masakra nagonka i nagonka. Zamiast pieniądze przeznaczyć na premię za wyniki to kupili bata i zatrudnili dwóch katów. Poleciały głowy, ponieważ źle policzyli. Mieli mieć cały rejon i rządzić, a z tego co słyszałem to mix wziął swoje co miał, a oni zostali z rozjechanym rejonem. Zatrudniają ludzi z zerowym pojęciem, koszty rosną a zysk spada. Obecnie trwa obiecywanie złotych gór, a później będzie brutalna rzeczywistość. Jak mogą obiecywać i wywiązać się z tego skoro NPLAY sam ich oszukał?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
leszcz

Słuchajcie może ktoś tu napisać jakie zarobki są przy montażu w ups (rozumiem że to będzie zależeć od...:) ale średnio w miesiącu ile można zarobić?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
bezstronny pajac

Już sporo osób zrezygnowało z Nplay, a zadyma wyjdzie przy wypłatach lub jej braku Nie radzą sobie w obszarze 1. U siebie w Wawie jakoś na połowie kalendarzy coś rzezbia. Matematyki jednak się nie oszuka i jak się przeliczy to nic dobrego nie wyjdzie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o UPC Polska - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w UPC Polska?

    Zobacz opinie na temat firmy UPC Polska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 23.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w UPC Polska?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 14, z czego 0 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy UPC Polska?

    Kandydaci do pracy w UPC Polska napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
UPC Polska
Przejdź do nowych opinii