Opinie o AUTO1.com
Ile jest zmian w AUTO1.com?
sa 2 zmiany.dzienna i nocna.w dzien mydla oczy klientowi a w nocy knuja co jeszcze wcisnac czy jak odrzucic reklamacje.
Pracowałam dla A1 przez ponad 2 lata i bardzo pozytywnie wspominam ten czas. Myślę, że jest to fajne miejsce do pracy, gdzie można wiele rzeczy się nauczyć i gdzie możesz poznać fajnych ludzi. Być może niektóre procesy są do niewielkiego tuningu, ale nie wpływa to na fakt, że dobrze się tam pracuje. Atmosfera pracy sprzyja do efektywności :)
to dlaczego juz tam nie pracujesz skoro jest tak super? tylko nie pisz ze znalazles lepiej platna prace.
To może się ujawnisz??? Na jakim stanowisku pracowałeś ?? Pracownika ochrony na 100%
Ile jest osób w zarządzie ?
W zarządzie AUTO1 obecnie zasiadają dwie osoby, a więcej informacji można znaleźć na stronie: https://www.auto1-group.com/company/ Obecnie nie jest ona dostępna w języku polskim. Pozdrawiamy, Zespół AUTO1
Kiedyś może bym polecił pracę ale nie teraz. Ludzie się boją jeździć do pracy a firma myśli że koronawirusa nie ma haha nie można z domu pracowac chociaz to internet haha chyba czekamy na chorych haha ciekawe co wtedy będzie. Już kiedyś słyszałem że w żabce też trzeba chodzić codziennie. Ludzie kaszlący siedzą normalnie bo się boją że ich wywala. W ciągłym stresie wszyscy. Żal.pl pseudo szefostwo się nadaje do podania do policji bo przez nich ktoś wkoncu ktoś pod respirator trafi. Jak ktoś dba o zdrowie to lepiej niech się tu nie zatrudnia
To nie jest do końca prawda. Tylko część osób chodzi do biura regularnie. Ja tam wolę chodzić bo mogę lepiej się skupić na pracy, choć korzystam też z pracy z domu.
Premier mowi zeby isc ma prace zdalna a nasz kochany prezes powiedzial dzisiaj ze nie ma bata...to co moze juz respiratory zaczniemy zamowiac z Chin?!
Znakomita większość pracowników ma możliwość pracy zdalnej, także to nie jest prawda, że się nie da i że wszyscy pracują z biura. Ba, sporo osób chce chodzić do biura częściej niż wynika z grafiku, bo w domu gorsze warunki mają. Może nie jest idealnie, ale wyważone dosyć.
(usunięte przez administratora)
szukam pomocy, problem z auto1
pomoc, problem auto1, sti.auto@interia.eu
mam problem z auto1 mój mail. autocentruml@o2.pl
Witam Od 2 miesięcy bujam się z nimi w sprawie szkody, która powstała w czasie transportu.
tombo0022@interia.pl
ja kiedyś mocno cisnąłem bo też mi uszkodzili samochód w transporcie i uzyskałem rekompensatę ale teraz nie wiem jak to już załatwiją ale jeśli chodzi o auto1 nic nie zrobisz, co najwyżej dostaniesz Vocher
proszę o kontakt w sprawie reklamacji piotrg1000@gmail.com
Tak proszę o prywatnego maila i kontakt.
a kim ty jestes,od tego jest auto 1 ktore ma wy wal ne na klientow.ci co ocka ma z tego dziale?
Jak wyglądają możliwości ewentualnego awansu na wyższe stanowiska w AUTO1.com?
Jeśli będziesz wiernie i posłusznie wykonywać wszystkie nawet najgłupsze polecenia przełożonych. Nie będziesz miał własnego zdania i podporządkujesz się nieomylności kierownictwa to jesteś na dobrej drodze do awansu. Dodatkowo warto siedzieć po kilkanaście godzin w pracy (usunięte przez administratora)
Praca w tej firmie jest totalna kpina. Każdemu kto jakkolwiek się szanuje po prostu odradzam. Piszę z doświadczenia. Szkoda czasu.
Jak się Wam oni nie podbają, to wybierzcie innych, jest wiele np. Adesa
O wiele gorzej. Na auto1 przynajmniej jasne warunki. Czasem cos uda sie kupic, czasem zlom, ale na plus.
Nie wiem co rozumiesz przez jasne warunki.(usunięte przez administratora) Pojazd uszkodzony na spora kwotę i nie poczuwają się do winy. Konsultanci opowiadają bzdury zasłaniając się regulaminem. Wg nich skoro była rysa na elemencie to nie odpowiadają za zniszczenie go w całości w transporcie. Odradzam zakupy
Witam, Chciałbym zasięgnąć informacji jak wyglądają zakupy aut na platformie adesa Poleca pan czy raczej odradza?. Proszę o kontakt
Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w AUTO1.com?
Odradzam pracę w tej firmie... Ludzie przychodzą, łapią się za głowę co tam się dzieje i że takie firmy jeszcze istnieją w Polsce a potem odchodzą. Brak kompetencji od kogokolwiek. kadra kierownicza bez wykształcenia, po znajomościach, w google translator tłumaczą dzień dobry na angielski :D na wyższe stanowiska pościągani z poprzedniej firmy Pana Prezesa.... zero kompetencji merytorycznych i pojęcia jak zarządzać ludźmi. Rada Pani Dyrektor, że trzeba dzwonić bazy, aby były efekty wyciągnięta rodem ze złotego okresu lat 90-tych. Obłuda straszna. Systemu prowizyjnego nie rozumieją osoby, które za niego odpowiadają i go tworzą. Jak masz jeszcze jakieś pytania, to odpowiem.
Masakra co Ty piszesz człowieku hahaha akurat profesjonalizmu kadry to w A1 nie można odmówić hahaha bzdura gościu hahaha
A co w tej pracy trzeba umieć? Dzwonić bazy jak książkę telefoniczna i wciskać auta. Tylko że już prawie nikt ich nie chce kupować :D
profesjonalisci w oszu kiwaniu klientow,wyl udzaniu kasy,ukrywaniu uszkodzen aut,falszowaniu opisow i zlewaniu klienta przy reklamacji.z tym to sie zgodze.
Wszystko jak zawsze kojarzy się z oszukiwaniem , lamentem oraz tylko Ty wiesz z czym jeszcze. Prawda zawsze leży po środku ale czy to ma znamiona oszustwa czy niedopilnowanych procesów od strony AUTO1 Gmbh? Nie wiem gdzie i z kin pracowałeś ale prawda jest taka ze znaczna cześć „reklamacji” to niestety dodatkowe naciągnięcie przy czym zauważmy ze są to samochody używane / nie nowe. Jeśli coś się dzieje w silniku to nikt nie ma rentgena w oczach. Zgodzę się ze kwota rekompensat jest mała w wielu przypadkach , ale na innych stronach o podobnej strategii nie ma wcale reklamacji i ludzie tak czy inaczej kupują i będą kupować bo taki kanał sprzedaży minimalizuje koszty dojazdu oraz można wszystkie formalności załatwić nie odchodząc od komputera i zająć się handlem. Nie bronię ani nie chwale platformy ale poprostu tutaj wygoda odgrywa pierwsze skrzypce i tak będzie dopóki nie rozwinie się cyfrowy podglad samochodów tzw LIVE auc w którym z przedstawicielem jesteś w samochodzie (oczywiście cyfrowo) i odbywasz jazdę oraz oglądasz cały z pokazanymi wartościami lakierniczymi. To się kiedyś zadzieje wiec jak narazie tak musi być jak jest :)
widać, że napisane przez kogoś kto pewnie słabo pracę wykonywał i mu podziękowano. Pretensje oczywiście do wszystkich z wyjątkiem siebie. Po drugiej stronie jest stacja BP, polecam tam udać się do pracy. Pewnie będzie prościej
Pracowałam tam dłuższy czas temu i to jest jakaś kompletna bzdura. Szef Auto1 w Polsce to jeden z największych profesjonalistów jakich spotkałam, angielski na bardzo wysokim poziomie.
To co oni wyprawiają na fakturach to jest dopiero zadziwiające (a jeszcze bardziej to, że za to nikt jeszcze nie odpowiedział). Potworzyli oddziały w różnych krajach żeby wystawiać faktury za fikcyjne usługi. Np. samochód sprzedany we Włoszech a opłata za dokumentację płatna firmie niemieckiej (dokumenty Niemiec nie widziały). Ale jak samochód jest kupiony w Niemczech to już przygotowaniem dokumentów zajmuje się firma spoza Niemiec np. Holandia (dokumenty Holandii nie widziały). Oczywiście wszystkie te firmy należą do jednej grupy kapitałowej i wg. jednej z dyrektyw UE powinny być traktowane jako jeden i ten sam podmiot. O co w tym wszystkim chodzi ? A no o to żeby zyski ze sprzedaży samochodów potraktować jako opłatę aukcyjną, bądź koszty obsługi samochodu i dokumentacji. Faktury za takie usługi wystawiają firmy z innym EURONIP należące do a1 (eksport usług w odwrotnym obciążeniu). Dzięki temu nie płacą VATU u siebie zrzucając ten obowiązek na nabywców. Prawidłowe zachowanie w takich sytuacjach to wliczenie wszystkich kosztów do ceny samochodu i ujęcie ich w cenie sprzedaży w procedurze marży (tak robią normalne firmy tego typu). Wtedy oczywiście musieliby pokryć marżą wszystkie te koszty co wygenerowałoby VAT do zapłaty po ich stronie. Mam pytanie do klientów auto1 czy jak sprzedajecie samochód to do ceny wliczacie koszty przygotowania samochodu do rejestracji, napraw czy wystawia to za WAS oddzielna firma ? Oczywiście, że nie !!! - wliczacie wszystko do ceny i pokrywacie marżą. Czytając na grupy internetowe zrzeszające klientele a1 dochodzę do wniosku, że ich klienci to początkujący handlarze bądź (usunięte przez administratora)mający problemy z pisaniem. Dla nich znajomość księgowości zaczyna się i kończy na tym "ile zostało" po sprzedaży.
Czy AUTO1.com to Waszym zdaniem dobry pracodawca? Napiszcie coś o warunkach pracy, wynagrodzeniu, atmosferze, benefitach, możliwościach rozwoju. Jest tam jakaś szansa na awans?
dlaczego go work usuwacie prawdziwe potwierdzone wpisy na temat auto1?????
Auto z Włoch zakupione 20 stycznia dopiero wyslali
1.wygrane aukcje pod klienta,mail ze klient zaakceptowal cene.po odkupie auto pojawia sie ponownie na aukcji z wyzsza cena.standard u nich takie akcje. 2.wygrana aukcja z remarketingu.auto na koncie w nadchodzacych zakupach przez 2 tygodnie i nagle znika.pojawia sie ponownie na aukcji z wyzsza cena. 3.opisy aut na wiekszosci aukcjach sa nieprawdziwe,zatajone wady i uszkodzenia aut.wartosci z miernika lakieru nieprawdziwe.wszystko to jest robione swiadomie i z premedytacja.masa aut z cofnietymi licznikami o czym firma wie a mimo to oferuje je do sprzedania. 4.kontakt beznadziejny,tylko przez opiekuna ktory nic nie moze i nie chce. (usunięte przez administratora)
Ile mam czekac na auto z Włoch. Juz 2 tyg zalatwiaja formalnosci
2 tygodnie na formalnosci z wywozem i transport ze 3 tygodnie.poczekasz jeszcze,masz 3 tygodnie zagadek co przyjedzie.badz silny,nie poddawaj sie i badz optymista.moze uda sie zarobic.
(usunięte przez administratora)
Naucz się pisać , widać że system źle przetłumaczył i właśnie dlatego te komentarze to stek bzdur i nie warto nawet zawracać sobie nimi głowy. Pracuje w AUTO1 i żadnego Przemcia nie znam który jest szefem reklamacji ....... :)
Widać, że jesteś jakimś trollikiem, który z A1 jako pracownik nie miał nic wspólnego, żadnego Przemka kierownika od reklamacji nigdy nie było.
Auto na aukcji nie miało pękniętej szyby przyjeżdża ma nagrałem film zgłosiłem minęło 2tyg I co jak zawsze wielka (usunięte przez administratora) mają serdecznie to gdzieś zawsze są problemy z reklamacja!!!!!
Nie rób z siebie dziada szyba w każdej chwili może pęknąć a wymiana pare groszy u nas ostatnio przywieźli Bmw 1 i w Bieruniu już nie odpaliła dwa wtryski padniete i nie płaczemy wymieniaj szybę i sprzedawaj szybko a nie płacz
Kupowałem samochody od Auto1.com.., aż do pewnego momentu, choć widziałem i czytałem różne opinie ale ignorowałem to.. Dotąd aż sam doświadczyłem prawdy na własnej skórze.. ZOBACZ PONIŻEJ (usunięte przez administratora) Przeprowadzają oględziny w taki sposób aby było jak najmniej mankamentów w prezentowanej ofercie! Reklamacje nie istnieją, przedstawiają siebie jako rzetelna firma lecz zero poszanowania dla swoich klientów. Samochody zostały w ofertach przedstawione tak aby nie można było wywnioskować w jakim są stanie.! Szukam osoby/firmy do działania przeciw AUTO1 (usunięte przez administratora)
Kupowałem samochody od Auto1.com.., aż do pewnego momentu, choć widziałem i czytałem różne opinie ale ignorowałem to.. Dotąd aż sam doświadczyłem prawdy na własnej skórze.. ZOBACZ PONIŻEJ LINK DO (usunięte przez administratora) Przeprowadzają oględziny w taki sposób aby było jak najmniej mankamentów w prezentowanej ofercie! Reklamacje nie istnieją, przedstawiają siebie jako rzetelna firma lecz zero poszanowania dla swoich klientów. Samochody zostały w ofertach przedstawione tak aby nie można było wywnioskować w jakim są stanie.! Szukam osoby/firmy do działania przeciw AUTO1 (usunięte przez administratora)
Poproszę o informację
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w AUTO1.com?
Zobacz opinie na temat firmy AUTO1.com tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 16.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w AUTO1.com?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 12, z czego 3 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!