Z perspektywy nie bajkopisarzy, a osoby która ostatnie 3 lata spędziła w firmie. Jeżeli szukasz miejsca pracy, w którym Twoja wiedza na temat motoryzacji zostanie doceniona - polecam. Jeżeli z kolei masz doświadczenie w handlu i jesteś gotów poszerzyć je o branżę motoryzacyjną - również polecam. Auto1 zapewnia godziwe wynagrodzenie, adekwatne do wyników - tak jak powinno wyglądać to w handlu. Nie trudno tu o możliwość rozwoju a dla ambitnych - awans. Ogromny atut firmy to pracownicy działu handlowego, którzy sumiennie podchodzą do obowiązków i dodatkowo tworzą świetną atmosferę. Nie spędziłem tu dnia, w którym praca byłaby obowiązkiem a nie przyjemnością. Dla sceptyków - polecam używać więcej zdrowego rozsądku a mniej słuchać toksycznych opinii. Jak w każdej firmie - bez zadowolonych klientów nie ma rozwoju. Wystarczy trochę poczytać aby wiedzieć, ile Auto1 osiągnęło na przestrzeni lat. Pandemia, lockdown nie zachwiały pozycją firmy, co z perspektywy pracownika jest niezwykle ważne. Polecam spróbować, jeśli nie lubisz monotonii w pracy . A jeśli jesteś lub byłeś naszym klientem, który czuje się rozczarowany - pogadaj szczerze z handlowcem i znajomymi z branży. Handlowiec pomoże Ci wybierać odpowiednie samochody a bardziej doświadczony "handlarz" - wyjaśni o co w tym wszystkim chodzi i jak działać przez szereg lat z dobrą renomą
Tak, dużo są zwolnienia. Plus ludzie sami odchodzą bo oni płacą mało to firma dla studentów i to z niskimi oczekiwaniami
Czy jest możliwość pracy w AUTO1.com na część etatu?
Opinia o rekrutacji na PHP developera. Cóż, rozumiem, że jeszcze muszę doszlifować moje umiejętności, więc nie mam zamiaru się kłócić z werdyktem. Branża IT aktualnie „normalnieje”, przez co kompetycja jest bardzo wygórowana. Jednak forma w jakiej przeprowadzana była moja rekrutacja była trochę chaotyczna i wolę ostrzec. Pierwszy i drugi etap były przeprowadzone jak najbardziej normalnie - spotkanie z rzetelnym rekruterem jak i zadanie rekrutacyjne. Jednak schodki zaczęły się w trzecim etapie, na spotkanie o umówionej godzinie nikt nie przyszedł. Jako, że to nie jedyna rekrutacja w której brałem udział wypadło mi to trochę z głowy. Jednak tydzień później zapytali się mnie czy spotkanie się odbyło, więc naturalnie odpowiedziałem, że nie. Ponownie otrzymałem zaproszenie na spotkanie techniczne, jednak i tym razem było ono 3 dni pod rząd przesuwane mailowo. Spotkanie techniczne przeprowadzone fachowo, nie mam do czego się przyczepić. Kilka dni po spotkaniu technicznym zostałem ponownie zaproszony do kolejnego etapu - live coding. Tutaj ponownie spotkanie było dwukrotnie przesuwane. Live coding również wspominam jak najbardziej pozytywnie. Niestety potem znowu zaczęła się cisza, dopiero tydzień po live codingu otrzymałem info z odrzuceniem aplikacji, cóż bywa. Trochę rozczarowujący jest fakt, że w odpowiedzi uzasadniającej czemu nie zostałem przyjęty nie było feedbacku z informacją nad czym powinienem popracować. Wiem, że to kosztuje też dodatkową pracę, jednak po prawie dwóch miesiącach rekrutacji, 4 spotkaniach z wymianą wiedzy technicznej, fajnie było by usłyszeć więcej niż „zdecydowały drobne szczegóły”. Na szczęście prowadzę intensywne notatki z rekrutacji, co polecam również innym - można się w ten sposób wiele nauczyć.
Ogarniacie temat tamtych redukcji grupowych, o której ktoś wspomniał z parę miesięcy temu? jakie były tego stateczne powody i czy to jednorazowa sytuacja? Jakie morale maja aktualni pracownicy? Na którym dziale można czuć się zdecydowanie najbardziej bezpiecznie?
Jak wygląda każdy z etapów rekrutacji w AUTO1.com?
Z perspektywy nie bajkopisarzy, a osoby która ostatnie 3 lata spędziła w firmie. Jeżeli szukasz miejsca pracy, w którym Twoja wiedza na temat motoryzacji zostanie doceniona - polecam. Jeżeli z kolei masz doświadczenie w handlu i jesteś gotów poszerzyć je o branżę motoryzacyjną - również polecam. Auto1 zapewnia godziwe wynagrodzenie, adekwatne do wyników - tak jak powinno wyglądać to w handlu. Nie trudno tu o możliwość rozwoju a dla ambitnych - awans. Ogromny atut firmy to pracownicy działu handlowego, którzy sumiennie podchodzą do obowiązków i dodatkowo tworzą świetną atmosferę. Nie spędziłem tu dnia, w którym praca byłaby obowiązkiem a nie przyjemnością. Dla sceptyków - polecam używać więcej zdrowego rozsądku a mniej słuchać toksycznych opinii. Jak w każdej firmie - bez zadowolonych klientów nie ma rozwoju. Wystarczy trochę poczytać aby wiedzieć, ile Auto1 osiągnęło na przestrzeni lat. Pandemia, lockdown nie zachwiały pozycją firmy, co z perspektywy pracownika jest niezwykle ważne. Polecam spróbować, jeśli nie lubisz monotonii w pracy . A jeśli jesteś lub byłeś naszym klientem, który czuje się rozczarowany - pogadaj szczerze z handlowcem i znajomymi z branży. Handlowiec pomoże Ci wybierać odpowiednie samochody a bardziej doświadczony "handlarz" - wyjaśni o co w tym wszystkim chodzi i jak działać przez szereg lat z dobrą renomą
W szczególności polecam lekturę wyników finansowych AUTO1 - bez problemu można je odnaleźć. Już wiadomo, dlaczego tak chwalicie się obrotami i liczbami sprzedanych aut a nie zarobkami. Pytanie brzmi jak długo jeszcze .... ?
a nie przeszkadza pracujacym w tej firmie ze firma jest (usunięte przez administratora),(usunięte przez administratora)klientow? czy nie ma to dla was znaczenia i tylko kasa sie liczy?
Coż moge dodac moim zdaniem ten kto pisał ten komentarz od poczatku klamie, jestem znaczy byłem do niedawna klientem tej firmy , banda (usunięte przez administratora)i (usunięte przez administratora) z gory maja zalozony cel oszukac klienta opisy aut calkowice nie zgodne ze stanem faktycznym. Opiekunowie maj a w (usunięte przez administratora) swoich klientow podejrzewam sa tam tylko po to aby jako 1 wynalezc najlepsze okazje i podebrac innym klientom. Reklacje fikcja regulamin jest taki zeby nie dawac zadnej rekompensaty. Brak zwrotow kupujac od firmy jako firma nie ma rekojmi wiec zostaejsz z problemem na zawsze. Biuro obslugi klienta na niczym sie nie zna odsyła do kontaktu mailowego , na maile dzial operacyjny odpsuje po 2 dniach czasem wcale jak niewygodne pytanie . podaje maila do kontaktu w razie pytan leniu201@wp.pl W razie co sluze pomoca przezyłem wiele sytuacji z ta zorganizowana grupą przestepcza, nigdy w zyciu nie chciałbym tam pracowac totalne (usunięte przez administratora) !!
"Pandemia, lockdown nie zachwiały pozycją firmy, co z perspektywy pracownika jest niezwykle ważne." - CO ZA BZDURA... Obcięte etaty i zwolnienie części pracowników z dnia na dzień w tak trudnym czasie to jest to niezachwianie pozycji firmy? Raczej oznaka, że firma ma gdzieś swoich pracowników
Dużo osób zostało zwolnionych? Czy firma chociaż w jakiś sposób wynagrodziła im te wypowiedzenia? Odprawy jakieś dali?
Tak, dużo są zwolnienia. Plus ludzie sami odchodzą bo oni płacą mało to firma dla studentów i to z niskimi oczekiwaniami
Czy w AUTO1.com pracuje się na open space?
Nie, biuro podzielone jest na mniejsze lub większe przestrzenie, każdy dział ma swój zakątek:-)
To brzmi całkiem OK. A co z socjalką? Pomieszczenie typu kantyna? Jest zaplecze socjalne, czyli jakieś miejsce odpoczynku? Jest tam ekspres do kawy, mikrofala, miejsce do jedzenia?
Są kuchnie z lodówkami, mikrofalami i stołami przy których można zjeść posiłek, jest też ekspres do kawy i dużo herbat do wyboru. Inrastuktura jest ok.
A kto sprząta takie powierzchnie wspólne? Jest jakaś ekipa wynajmowana do tego, czy jednak mieszkańcy sami o to dbają?
Interesuje mnie aplikacja na stanowisko Data Analyst. Widziałam taką ofertę na stronie firmy, jednak nie podano tam żadnych widełek płacowych. Orientuje się ktoś jak to wygląda na tym stanowisku ? I czy są jakies możliwości rozwoju i awansu?
Żenada przez wielkie Ż Nie polecam nikomu ! Ta firma (usunięte przez administratora) pracowników i klientów na tym samym poziomie . Liczą się tylko wyniki a nawet jak spełnisz wyniki procentowo czyli twój target to 40 sztuk i sprzedasz 40 sztuk to i tak powiedzą , że 40 sztuk to za mało. Firma krzak zawsze trzeba pilnować sobie samemu swojej wyrobionej prowizji bo jak się nie dopilnuje to oszukają co miesiąc handlowcy przed wypłata muszą sobie sprawdzać czy wszystko gra . Podstawa to marne 4000 brutto. Praca raczej dla kogoś kto chce przezimować okres w biurze dostać minimalna krajową nie robić nic popić kawkę i pośmiać się z kumplami w biurze . Jeżeli ktoś wiąże jakaś przyszłość to stanowczo odradzam .
Cześć, dziękujemy za Twoją opinię. Uważamy, że bycie transparentnym w temacie płacy i pracy jest ważne. Właśnie dlatego każdy pracownik zespołu sprzedażowego ma dostęp do zasad na jakich jest naliczana prowizja i jaka kwota powinna być im wypłacona. Na pewno byłeś o tym poinformowany podczas nawiązywania stosunku pracy i podpisując umowę wyraziłeś na to zgodę. Dziękujemy również za zwrócenie uwagi na dobrą atmosferę i koleżeńskie stosunki panujące w AUTO1. Planujemy utrzymać ten trend, ponieważ wierzymy, że to właśnie dzięki dobrej atmosferze pracy mamy tak niską rotację pracowników w zespole sprzedaży, a część z nich jest z nami od samego początku funkcjonowania firmy. Pozdrawiamy, Zespół People AUTO1
Jaki jest styl zarządzania w AUTO1.com?
Możesz napisać coś więcej? Jak konkretnie to wygląda? Kto stosuje takie metody? Ogólnie jak wygląda praca tutaj, na jakie zarobki można liczyć?
Przepracowałem w sprzedaży w tej firmie 4 lata, fajna pozytywna atmosfera. To co dla mnie było ważne to to, że miałem fajnych pomocnych współpracowników i fajnych klientów z którymi do teraz mam kontakt. Praca od 9-17 od poniedziałku do piątku. Multisport, lekcje angielskiego. Zarobki zadowalające. Biuro A1 ma dobrą lokalizację. Warto się pochylić nad pracą w tej firmie.
To fajnie, a te lekcje angielskiego były w pełni darmowe? Poza tym czy zarobki to tylko podstawa pensji czy w grę wchodziła jakaś prowizja od sprzedaży itp?
Ile dokładnie wynosi podstawa i prowizja w takim razie? Dziwi mnie, że pominąłeś ten fakt, skoro już zacząłeś temat i odpowiedziałeś. Czy to jakaś tajemnica zawodowa? Jeśli tak, to przepraszam.
Podstawa to śmieszne pieniądze, może dostaniesz ze 4k brutto, ale to jak się dobrze wykłócisz. Prowizje są tak obliczone, żebyś za dużo nie wyciągnęła, a jak wyciągniesz, to Cię zwolnią i zatrudnią jakiegoś stażystę, bo optymalizacją kosztów żyje ta firma. Nawet mleko w kuchni jest zamknięte na klucz, żeby zoptymalizować koszty.
chodzi o jakieś mleko socjalne teraz? tutaj wskazywana jest jakaś konkretna strategia odnośnie optymalizacji czy dopiero nad nią teraz intensywnie pracują? piszesz o liczonych z premedytacją prowizjach... możesz je jakoś wprost przytoczyć?
akurat w sprzedaży ludzie pracują przez długie lata i nikt tam nie zwalnia za to, że ktoś za dużo zarobił
Jeśli umawiacie się na spotkanie rekrutacyjne, a po nim na odpowiedź, to choćby była negatywna, powinna wybrzmiec i kandydat ją otrzymać. Nie otrzymałem żadnej, dlatego z tego miejsca, pozdrawiam panią Klaudię, 'rekruterkę'.
Firma zachowuje się wobec pracowników dokładnie tak samo jak wobec swoich klientów czyli oszustwa na każdym kroku . Brak możliwości rozwoju ciągła nagonka na wyniki mimo tego , ze moje wyniki były jednymi z lepszych w Polsce wg ich systemu nadanych targetow z dnia na dzień zostałem zwolniony bo taka padła decyzja stwierdzili , ze pracownik który nie sprzedaje przynajmniej 40 samochodów w miesiącu jest nierentowny dla firmy… Jestem bardzo zawiedziony postawa pracodawcy… Oczywiście handlowcy pozostawieni sami sobie nie maja wpływu na wyniki bo polityka firmy niszczy cała sprzedaż. Kierownik bez żadnej mocy i możliwości . W ciągu mojej kilku miesięcznej kariery straciłem kilkunastu regularnych klientów z powodu „przekrętów” firmy . Stanowczo odradzam podejmowania tam pracy strata czasu i nerwów !
Dlaczego moje opinie są usuwane ? Napisałem rzetelną opinie, która jest w 100% prawdą . Wiec napisze jeszcze raz . Firma podchodzi do pracowników tak samo jak do klientów (usunięte przez administratora) na każdym kroku ! Zostałem zwolniony bezpodstawnie w momencie kiedy target miałem zrobiony na 95% poprzedzające miesiące również targety na wysokim poziomie . Firma stwierdziła ze pracownik który nie sprzedaje 40 samochodów miesięcznie jest nierentowny mimo iż w moim targecie było 35 sztuk które sprzedawałem. Oczywiście przy zatrudnieniu nie było mowy żeby sprzedawać 40 samochodów . Byli handlowcy co sprzedawali po 200 ( mający największych klientów) a również tacy którzy nie sprzedali nawet 20 sztuk . Ogólnie praca w tej firmie to strata czasu i nerwów . Jako handlowiec nie mamy wpływu kompletnie na nic :) nawet na sprzedaż . Kierownik również nie ma żadnych możliwości . Generalnie przychodzisz do pracy żeby być statysta i przesiedzieć 8 godzin . Najlepsze jest ze firma zwalnia Cie z dnia na dzień bo taki maja kaprys :) Nie polecam !
Dlaczego moje opinie są usuwane ? Napisałem rzetelną opinie, która jest w 100% prawdą . Wiec napisze jeszcze raz . Firma podchodzi do pracowników tak samo jak do klientów (usunięte przez administratora) na każdym kroku ! Zostałem zwolniony bezpodstawnie w momencie kiedy target miałem zrobiony na 95% poprzedzające miesiące również targety na wysokim poziomie . Firma stwierdziła ze pracownik który nie sprzedaje 40 samochodów miesięcznie jest nierentowny mimo iż w moim targecie było 35 sztuk które sprzedawałem. Oczywiście przy zatrudnieniu nie było mowy żeby sprzedawać 40 samochodów . Byli handlowcy co sprzedawali po 200 ( mający największych klientów) a również tacy którzy nie sprzedali nawet 20 sztuk . Ogólnie praca w tej firmie to strata czasu i nerwów . Jako handlowiec nie mamy wpływu kompletnie na nic :) nawet na sprzedaż . Kierownik również nie ma żadnych możliwości . Generalnie przychodzisz do pracy żeby być statysta i przesiedzieć 8 godzin . Najlepsze jest ze firma zwalnia Cie z dnia na dzień bo taki maja kaprys :) Nie polecam !
Będąc częścią handlowego muszę przyznać, że praca nie jest monotonna i daje fun ale poziom managerów to jest jakaś kpina.
Fun w dziale handlowym? A to ciekawe. To powiedz więcej co tam takiego zabawowego się dzieje? Obowiązki czy jakieś inne rzeczy są fun?
Będę wam pisała codziennie po kilka prawdziwych opini na wasztemat z różnych numer IP. Prawdę wszyscy poznają jaka jest wasza firma
Pracowałem w tej firmie 3 lata przeglądając opinie stwierdziłem że dodam swoją. Firma podchodzi ok jeżeli są wyniki, jeżeli nie ma dość szybko,,najslabsze ogniwo" dostaje ofertę nie do odrzucenia... Ale wiadomo liczą się targety, sama wiedzą motoryzacyjną potrzebna zależna od stanowiska. W przypadku pracy jako opiekun Klienta praktycznie nie potrzebna wiedza tylko wyszukiwanie aut z dużym potencjalnym zarobkiem bo tylko kasa się liczy dla handlarza. Pieniądze w.miare dobre można zarobić na głowę nie pada ale że względu na atmosferę szczególnie które wprowadzają dłuższym stażem pracownicy jest słabo. Ogólnie bez tragedii ale szału też nie ma słabe perspektywy na awans/większy rozwój w tej firmie. Sama specyfika firmy jest trudna do określenia bo jeżeli chodzi o oddział w Pl nie jest to mała firma ani korporacja wytwór pośredni. Co do pytań czy ludzie odchodzą czy sami się zwalniają z nich obserwacji wynika że większość sama odchodzi słabsze miesiące, czy samo podejscie ze zostaly obciete etaty gdy Covid sie pojawił A przeżyć jakoś trzeba.
Dziękujemy za opinię. Odnosząc się do słów o obciętych etatach, chcielibyśmy podkreślić, że jako pracodawca, ze względu na pandemię COVID zdecydowaliśmy się obniżyć wymiar zatrudnienia pracowników w celu utrzymania wszystkich etatów.
Aby utrzymać wszystkich pracowników? Co za bzdura!!! Przecież tyle ludzi pozwalnialiscie przez pandemie!!!! Szczyt bezczelności, aby z dnia na dzień zwolnić tyle osób i tutaj tak bezczelnie kłamać.
Jak wygląda praca na stanowisku "Specjalista ds. sprzedaży finansowań"? Czy jest to typowe call-center, że ciągle się dzwoni lub odbiera telefon i wciska kredyty? Czy więcej pracy biurowej np,. procesowanie wniosków etc.? Jakie są godziny pracy na tym stanowisku i jakie zarobki. Najlepiej w Lublinie. Oraz czy znajomość języka angielskiego to warunek konieczny?
Praca specjalisty ds. sprzedaży finansowań polega na ścicłej współpracy z działem handlowym i procesowaniem ich leadów. Kontakt z Klientami jest telefoniczny oraz w formie email. W trakcie rozmowy telefonicznej składane są wnioski kredytowe, a następnie procedowanie. Nie jest to typowe call center- dział finansowy obsługuje Klientów zainteresowanych zakupem samochodu w finansowaniu. Godziny pracy to 10-18, wynagrodzenie składa się z podstawy + prowizji. Szukamy osoby zarówno w Warszawie, jak i Lublinie.
Z jakich powodów pracownicy kończą współpracę z AUTO1.com? Czy sami rezygnują ze współpracy, czy są zwalniani?
W większości sami odchodzą stąd cały czas jest rekrutacja nie wywaliby ludzi którzy są im potrzebni
Nie polecam, chyba że ktoś lubi wciskać kity przez telefon
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w AUTO1.com?
Zobacz opinie na temat firmy AUTO1.com tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 16.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w AUTO1.com?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 12, z czego 3 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!