AUTO1.com

3.3 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o AUTO1.com

Pracownik po 3 latach
Pracownik

Z perspektywy nie bajkopisarzy, a osoby która ostatnie 3 lata spędziła w firmie. Jeżeli szukasz miejsca pracy, w którym Twoja wiedza na temat motoryzacji zostanie doceniona - polecam. Jeżeli z kolei masz doświadczenie w handlu i jesteś gotów poszerzyć je o branżę motoryzacyjną - również polecam. Auto1 zapewnia godziwe wynagrodzenie, adekwatne do wyników - tak jak powinno wyglądać to w handlu. Nie trudno tu o możliwość rozwoju a dla ambitnych - awans. Ogromny atut firmy to pracownicy działu handlowego, którzy sumiennie podchodzą do obowiązków i dodatkowo tworzą świetną atmosferę. Nie spędziłem tu dnia, w którym praca byłaby obowiązkiem a nie przyjemnością. Dla sceptyków - polecam używać więcej zdrowego rozsądku a mniej słuchać toksycznych opinii. Jak w każdej firmie - bez zadowolonych klientów nie ma rozwoju. Wystarczy trochę poczytać aby wiedzieć, ile Auto1 osiągnęło na przestrzeni lat. Pandemia, lockdown nie zachwiały pozycją firmy, co z perspektywy pracownika jest niezwykle ważne. Polecam spróbować, jeśli nie lubisz monotonii w pracy . A jeśli jesteś lub byłeś naszym klientem, który czuje się rozczarowany - pogadaj szczerze z handlowcem i znajomymi z branży. Handlowiec pomoże Ci wybierać odpowiednie samochody a bardziej doświadczony "handlarz" - wyjaśni o co w tym wszystkim chodzi i jak działać przez szereg lat z dobrą renomą

Pracownik po 3 latach
Pracownik

Z perspektywy nie bajkopisarzy, a osoby która ostatnie 3 lata spędziła w firmie. Jeżeli szukasz miejsca pracy, w którym Twoja wiedza na temat motoryzacji zostanie doceniona - polecam. Jeżeli z kolei masz doświadczenie w handlu i jesteś gotów poszerzyć je o branżę motoryzacyjną - również polecam. Auto1 zapewnia godziwe wynagrodzenie, adekwatne do wyników - tak jak powinno wyglądać to w handlu. Nie trudno tu o możliwość rozwoju a dla ambitnych - awans. Ogromny atut firmy to pracownicy działu handlowego, którzy sumiennie podchodzą do obowiązków i dodatkowo tworzą świetną atmosferę. Nie spędziłem tu dnia, w którym praca byłaby obowiązkiem a nie przyjemnością. Dla sceptyków - polecam używać więcej zdrowego rozsądku a mniej słuchać toksycznych opinii. Jak w każdej firmie - bez zadowolonych klientów nie ma rozwoju. Wystarczy trochę poczytać aby wiedzieć, ile Auto1 osiągnęło na przestrzeni lat. Pandemia, lockdown nie zachwiały pozycją firmy, co z perspektywy pracownika jest niezwykle ważne. Polecam spróbować, jeśli nie lubisz monotonii w pracy . A jeśli jesteś lub byłeś naszym klientem, który czuje się rozczarowany - pogadaj szczerze z handlowcem i znajomymi z branży. Handlowiec pomoże Ci wybierać odpowiednie samochody a bardziej doświadczony "handlarz" - wyjaśni o co w tym wszystkim chodzi i jak działać przez szereg lat z dobrą renomą

123 Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik po 3 latach

W szczególności polecam lekturę wyników finansowych AUTO1 - bez problemu można je odnaleźć. Już wiadomo, dlaczego tak chwalicie się obrotami i liczbami sprzedanych aut a nie zarobkami. Pytanie brzmi jak długo jeszcze .... ?

Anastazja Nowy wpis
Były pracownik

Pracowałem w tej firmie 3 lata przeglądając opinie stwierdziłem że dodam swoją. Firma podchodzi ok jeżeli są wyniki, jeżeli nie ma dość szybko,,najslabsze ogniwo" dostaje ofertę nie do odrzucenia... Ale wiadomo liczą się targety, sama wiedzą motoryzacyjną potrzebna zależna od stanowiska. W przypadku pracy jako opiekun Klienta praktycznie nie potrzebna wiedza tylko wyszukiwanie aut z dużym potencjalnym zarobkiem bo tylko kasa się liczy dla handlarza. Pieniądze w.miare dobre można zarobić na głowę nie pada ale że względu na atmosferę szczególnie które wprowadzają dłuższym stażem pracownicy jest słabo. Ogólnie bez tragedii ale szału też nie ma słabe perspektywy na awans/większy rozwój w tej firmie. Sama specyfika firmy jest trudna do określenia bo jeżeli chodzi o oddział w Pl nie jest to mała firma ani korporacja wytwór pośredni. Co do pytań czy ludzie odchodzą czy sami się zwalniają z nich obserwacji wynika że większość sama odchodzi słabsze miesiące, czy samo podejscie ze zostaly obciete etaty gdy Covid sie pojawił A przeżyć jakoś trzeba.

Nowy wpis

Pracodawca

@Anastazja

Dziękujemy za opinię. Odnosząc się do słów o obciętych etatach, chcielibyśmy podkreślić, że jako pracodawca, ze względu na pandemię COVID zdecydowaliśmy się obniżyć wymiar zatrudnienia pracowników w celu utrzymania wszystkich etatów.

Pytanie
 Pytanie

Z jakich powodów pracownicy kończą współpracę z AUTO1.com? Czy sami rezygnują ze współpracy, czy są zwalniani?

Anastazja Nowy wpis
Były pracownik
@Pytanie

W większości sami odchodzą stąd cały czas jest rekrutacja nie wywaliby ludzi którzy są im potrzebni

Mateusz
Były pracownik

Nie polecam, chyba że ktoś lubi wciskać kity przez telefon

Pytanie
 Pytanie

Ile jest zmian w AUTO1.com?

byly pracownik
Były pracownik
@Pytanie

sa 2 zmiany.dzienna i nocna.w dzien mydla oczy klientowi a w nocy knuja co jeszcze wcisnac czy jak odrzucic reklamacje.

1
anonimowo
Były pracownik

Pracowałam dla A1 przez ponad 2 lata i bardzo pozytywnie wspominam ten czas. Myślę, że jest to fajne miejsce do pracy, gdzie można wiele rzeczy się nauczyć i gdzie możesz poznać fajnych ludzi. Być może niektóre procesy są do niewielkiego tuningu, ale nie wpływa to na fakt, że dobrze się tam pracuje. Atmosfera pracy sprzyja do efektywności :)

3
hehe
Pracownik
 Pytanie
@anonimowo

to dlaczego juz tam nie pracujesz skoro jest tak super? tylko nie pisz ze znalazles lepiej platna prace.

Adam
Pracownik
 Pytanie
@anonimowo

To może się ujawnisz??? Na jakim stanowisku pracowałeś ?? Pracownika ochrony na 100%

Tez byly pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@anonimowo

Nacpany czy jak ?

Marek

Ile jest osób w zarządzie ?

Pracodawca

@Marek

W zarządzie AUTO1 obecnie zasiadają dwie osoby, a więcej informacji można znaleźć na stronie: https://www.auto1-group.com/company/ Obecnie nie jest ona dostępna w języku polskim. Pozdrawiamy, Zespół AUTO1

PracownikRoku
Pracownik

Kiedyś może bym polecił pracę ale nie teraz. Ludzie się boją jeździć do pracy a firma myśli że koronawirusa nie ma haha nie można z domu pracowac chociaz to internet haha chyba czekamy na chorych haha ciekawe co wtedy będzie. Już kiedyś słyszałem że w żabce też trzeba chodzić codziennie. Ludzie kaszlący siedzą normalnie bo się boją że ich wywala. W ciągłym stresie wszyscy. Żal.pl pseudo szefostwo się nadaje do podania do policji bo przez nich ktoś wkoncu ktoś pod respirator trafi. Jak ktoś dba o zdrowie to lepiej niech się tu nie zatrudnia

Prymus
Pracownik
@PracownikRoku

To nie jest do końca prawda. Tylko część osób chodzi do biura regularnie. Ja tam wolę chodzić bo mogę lepiej się skupić na pracy, choć korzystam też z pracy z domu.

Wiesiu
Pracownik
 Pytanie

Premier mowi zeby isc ma prace zdalna a nasz kochany prezes powiedzial dzisiaj ze nie ma bata...to co moze juz respiratory zaczniemy zamowiac z Chin?!

Loko
Pracownik
@Wiesiu

Znakomita większość pracowników ma możliwość pracy zdalnej, także to nie jest prawda, że się nie da i że wszyscy pracują z biura. Ba, sporo osób chce chodzić do biura częściej niż wynika z grafiku, bo w domu gorsze warunki mają. Może nie jest idealnie, ale wyważone dosyć.

anonim

(usunięte przez administratora)

stiauto

szukam pomocy, problem z auto1

1
stiauto
@stiauto

sti.auto@interia.eu, szukam pomocy, problem auto1

3
stiauto

pomoc, problem auto1, sti.auto@interia.eu

2
jurko

mam problem z auto1 mój mail. autocentruml@o2.pl

1
Tomek

Witam Od 2 miesięcy bujam się z nimi w sprawie szkody, która powstała w czasie transportu.

Tomek

tombo0022@interia.pl

1
Alan wrc
@Tomek

ja kiedyś mocno cisnąłem bo też mi uszkodzili samochód w transporcie i uzyskałem rekompensatę ale teraz nie wiem jak to już załatwiją ale jeśli chodzi o auto1 nic nie zrobisz, co najwyżej dostaniesz Vocher

piotrg1000

proszę o kontakt w sprawie reklamacji piotrg1000@gmail.com

1
Luky
Klient

Tak proszę o prywatnego maila i kontakt.

hary
Pracownik
 Pytanie

a kim ty jestes,od tego jest auto 1 ktore ma wy wal ne na klientow.ci co ocka ma z tego dziale?

Pytanie
 Pytanie

Jak wyglądają możliwości ewentualnego awansu na wyższe stanowiska w AUTO1.com?

Były pracownik
Były pracownik
@Pytanie

Jeśli będziesz wiernie i posłusznie wykonywać wszystkie nawet najgłupsze polecenia przełożonych. Nie będziesz miał własnego zdania i podporządkujesz się nieomylności kierownictwa to jesteś na dobrej drodze do awansu. Dodatkowo warto siedzieć po kilkanaście godzin w pracy (usunięte przez administratora)

1
Były Pracownik

Praca w tej firmie jest totalna kpina. Każdemu kto jakkolwiek się szanuje po prostu odradzam. Piszę z doświadczenia. Szkoda czasu.

2
Nienajomy
@Były Pracownik

Zależy w jakim dziale pracowałeś :)

Justyna
@Były Pracownik

Mam pytanie czy mogę prosić o wiadomość na priv.?

Były Pracownik2
@Justyna

jakie masz pytanie Justyno? :D

Łukasz

Jak się Wam oni nie podbają, to wybierzcie innych, jest wiele np. Adesa

Tkaczuk
@Łukasz

Cześć czy kupowałeś coś na tej ADESA ? Rozumiem że jest lepiej niż w AUTO 1 ?

2
Łukasz
@Tkaczuk

O wiele gorzej. Na auto1 przynajmniej jasne warunki. Czasem cos uda sie kupic, czasem zlom, ale na plus.

Pols
@Łukasz

Nie wiem co rozumiesz przez jasne warunki.(usunięte przez administratora) Pojazd uszkodzony na spora kwotę i nie poczuwają się do winy. Konsultanci opowiadają bzdury zasłaniając się regulaminem. Wg nich skoro była rysa na elemencie to nie odpowiadają za zniszczenie go w całości w transporcie. Odradzam zakupy

Onn
@Pols

to po co sie zadajesz z tymi osz...ami!!! ja ich olałem i napewno to było dobre posuniecie

Ja
@Łukasz

Witam, Chciałbym zasięgnąć informacji jak wyglądają zakupy aut na platformie adesa Poleca pan czy raczej odradza?. Proszę o kontakt

5
Pytanie
 Pytanie

Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w AUTO1.com?

Były Pracownik
@Pytanie

Odradzam pracę w tej firmie... Ludzie przychodzą, łapią się za głowę co tam się dzieje i że takie firmy jeszcze istnieją w Polsce a potem odchodzą. Brak kompetencji od kogokolwiek. kadra kierownicza bez wykształcenia, po znajomościach, w google translator tłumaczą dzień dobry na angielski :D na wyższe stanowiska pościągani z poprzedniej firmy Pana Prezesa.... zero kompetencji merytorycznych i pojęcia jak zarządzać ludźmi. Rada Pani Dyrektor, że trzeba dzwonić bazy, aby były efekty wyciągnięta rodem ze złotego okresu lat 90-tych. Obłuda straszna. Systemu prowizyjnego nie rozumieją osoby, które za niego odpowiadają i go tworzą. Jak masz jeszcze jakieś pytania, to odpowiem.

3
omg
@Były Pracownik

co za bzdury...

1
puerto
@Pytanie

jasne,w tej firmie same takie pracuja.....

321
@Były Pracownik

Masakra co Ty piszesz człowieku hahaha akurat profesjonalizmu kadry to w A1 nie można odmówić hahaha bzdura gościu hahaha

2
Prawdomowny
@omg

A co w tej pracy trzeba umieć? Dzwonić bazy jak książkę telefoniczna i wciskać auta. Tylko że już prawie nikt ich nie chce kupować :D

3
eryk
@321

profesjonalisci w oszu kiwaniu klientow,wyl udzaniu kasy,ukrywaniu uszkodzen aut,falszowaniu opisow i zlewaniu klienta przy reklamacji.z tym to sie zgodze.

1
Karkarot - Były pracownik
@eryk

Wszystko jak zawsze kojarzy się z oszukiwaniem , lamentem oraz tylko Ty wiesz z czym jeszcze. Prawda zawsze leży po środku ale czy to ma znamiona oszustwa czy niedopilnowanych procesów od strony AUTO1 Gmbh? Nie wiem gdzie i z kin pracowałeś ale prawda jest taka ze znaczna cześć „reklamacji” to niestety dodatkowe naciągnięcie przy czym zauważmy ze są to samochody używane / nie nowe. Jeśli coś się dzieje w silniku to nikt nie ma rentgena w oczach. Zgodzę się ze kwota rekompensat jest mała w wielu przypadkach , ale na innych stronach o podobnej strategii nie ma wcale reklamacji i ludzie tak czy inaczej kupują i będą kupować bo taki kanał sprzedaży minimalizuje koszty dojazdu oraz można wszystkie formalności załatwić nie odchodząc od komputera i zająć się handlem. Nie bronię ani nie chwale platformy ale poprostu tutaj wygoda odgrywa pierwsze skrzypce i tak będzie dopóki nie rozwinie się cyfrowy podglad samochodów tzw LIVE auc w którym z przedstawicielem jesteś w samochodzie (oczywiście cyfrowo) i odbywasz jazdę oraz oglądasz cały z pokazanymi wartościami lakierniczymi. To się kiedyś zadzieje wiec jak narazie tak musi być jak jest :)

1
huntercee
@Były Pracownik

widać, że napisane przez kogoś kto pewnie słabo pracę wykonywał i mu podziękowano. Pretensje oczywiście do wszystkich z wyjątkiem siebie. Po drugiej stronie jest stacja BP, polecam tam udać się do pracy. Pewnie będzie prościej

2
Karkarot
@huntercee

Coś Ty :) tam tez trzeba pracować i pewnie są managerzy bez kwalifikacji ;)

1
KM
@Były Pracownik

Pracowałam tam dłuższy czas temu i to jest jakaś kompletna bzdura. Szef Auto1 w Polsce to jeden z największych profesjonalistów jakich spotkałam, angielski na bardzo wysokim poziomie.

2
handlarz
@eryk

To co oni wyprawiają na fakturach to jest dopiero zadziwiające (a jeszcze bardziej to, że za to nikt jeszcze nie odpowiedział). Potworzyli oddziały w różnych krajach żeby wystawiać faktury za fikcyjne usługi. Np. samochód sprzedany we Włoszech a opłata za dokumentację płatna firmie niemieckiej (dokumenty Niemiec nie widziały). Ale jak samochód jest kupiony w Niemczech to już przygotowaniem dokumentów zajmuje się firma spoza Niemiec np. Holandia (dokumenty Holandii nie widziały). Oczywiście wszystkie te firmy należą do jednej grupy kapitałowej i wg. jednej z dyrektyw UE powinny być traktowane jako jeden i ten sam podmiot. O co w tym wszystkim chodzi ? A no o to żeby zyski ze sprzedaży samochodów potraktować jako opłatę aukcyjną, bądź koszty obsługi samochodu i dokumentacji. Faktury za takie usługi wystawiają firmy z innym EURONIP należące do a1 (eksport usług w odwrotnym obciążeniu). Dzięki temu nie płacą VATU u siebie zrzucając ten obowiązek na nabywców. Prawidłowe zachowanie w takich sytuacjach to wliczenie wszystkich kosztów do ceny samochodu i ujęcie ich w cenie sprzedaży w procedurze marży (tak robią normalne firmy tego typu). Wtedy oczywiście musieliby pokryć marżą wszystkie te koszty co wygenerowałoby VAT do zapłaty po ich stronie. Mam pytanie do klientów auto1 czy jak sprzedajecie samochód to do ceny wliczacie koszty przygotowania samochodu do rejestracji, napraw czy wystawia to za WAS oddzielna firma ? Oczywiście, że nie !!! - wliczacie wszystko do ceny i pokrywacie marżą. Czytając na grupy internetowe zrzeszające klientele a1 dochodzę do wniosku, że ich klienci to początkujący handlarze bądź (usunięte przez administratora)mający problemy z pisaniem. Dla nich znajomość księgowości zaczyna się i kończy na tym "ile zostało" po sprzedaży.

1
Kamila

Czy AUTO1.com to Waszym zdaniem dobry pracodawca? Napiszcie coś o warunkach pracy, wynagrodzeniu, atmosferze, benefitach, możliwościach rozwoju. Jest tam jakaś szansa na awans?

fery
@Kamila

nie masz godnosci,honoru i masz talent do oszukiwania ludzi to idz ale i tak za dlugo tam nie popracujesz.

1
haha
@Kamila

chcesz awansowac na dzien dobry to otworz wlasna firme,odrazu bedziesz na najwyzszym szczeblu.

pracownik

dlaczego go work usuwacie prawdziwe potwierdzone wpisy na temat auto1?????

Dars

Auto z Włoch zakupione 20 stycznia dopiero wyslali

2
Jaro
@Dars

Nowe prawo we Włoszech + koronawirus. Poczytaj trochę "handlarzyku" :)

bolo

1.wygrane aukcje pod klienta,mail ze klient zaakceptowal cene.po odkupie auto pojawia sie ponownie na aukcji z wyzsza cena.standard u nich takie akcje. 2.wygrana aukcja z remarketingu.auto na koncie w nadchodzacych zakupach przez 2 tygodnie i nagle znika.pojawia sie ponownie na aukcji z wyzsza cena. 3.opisy aut na wiekszosci aukcjach sa nieprawdziwe,zatajone wady i uszkodzenia aut.wartosci z miernika lakieru nieprawdziwe.wszystko to jest robione swiadomie i z premedytacja.masa aut z cofnietymi licznikami o czym firma wie a mimo to oferuje je do sprzedania. 4.kontakt beznadziejny,tylko przez opiekuna ktory nic nie moze i nie chce. (usunięte przez administratora)

2
Dars
 Pytanie

Ile mam czekac na auto z Włoch. Juz 2 tyg zalatwiaja formalnosci

pocieszyciel
@Dars

2 tygodnie na formalnosci z wywozem i transport ze 3 tygodnie.poczekasz jeszcze,masz 3 tygodnie zagadek co przyjedzie.badz silny,nie poddawaj sie i badz optymista.moze uda sie zarobic.

anonim

(usunięte przez administratora)

Nick

Naucz się pisać , widać że system źle przetłumaczył i właśnie dlatego te komentarze to stek bzdur i nie warto nawet zawracać sobie nimi głowy. Pracuje w AUTO1 i żadnego Przemcia nie znam który jest szefem reklamacji ....... :)

Emerytowany Kapitan Yossarian

Widać, że jesteś jakimś trollikiem, który z A1 jako pracownik nie miał nic wspólnego, żadnego Przemka kierownika od reklamacji nigdy nie było.

Zostaw merytoryczną opinię o AUTO1.com - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

AUTO1.com