Nest Bank S.A.

3 Dodaj opinię
Nest Bank S.A.
3 64 138 5 1

Opinie o Nest Bank S.A.

Filtruj opinie po kryteriach:

Ronin
 Opinia

To młoda marka. Dużo się dzieje bo szybko się rozwijają. Dobre miejsce dla ludzi, którzy lubią mieć wpływ i uczestniczyć w tworzeniu procesów. Ja cenię sobie tą dynamikę. Super nowe biuro. Wcale niezłe zarobki. Fajne programy dla pracowników. Osobiście polecam.

Pomocna?
Tak28Nie37
bankierr
 Opinia

Podstawa 3500 zł brutto czyli na ręke nie całe 2500 zł mówię tutaj o pracowniku w oddziale doradca klienta. Plany sprzedażowe tragiczne 300 000 zł na miesiąc jeśli choćby zrobisz 90 % planu to Ci nie zapłacą złotówki premii bo musisz mieć 100 %. Jak na bank który ma pustki w oddziałach wyrobienie planu wolumenu 300 tys zł jest wręcz nie mozliwy, a kredytu to kupa najdroższe na rynku i wszystko na maxa jeśli chodzi o oprocentowanie czy prowizję za udzielenie. Nie polecam, sama zrezygnowałam z zatrudnienia w tym banku

Pomocna?
Tak3Nie
Jarko
 Opinia
@bankierr 03.06.2019 23:08

jest mega drogo sami zobaczcie - opłata za rachunek kredytowy to nawet 700 zł jak ktoś bierze kredyt na 144 miesiące to dodatkowych kosztów ma 700x144 = 100 800 zł!!!!!!!!!!!!! Komu to sprzedać a to nie koniec oprocentowanie 9,99% i prowizja 16,99% Ludzie to jest lichwa i co ciekawe nawet przyznawalności nie ma Więc jak mamy zrobić plan i zarobić na normalne życie?? Drogi Zarządzie opamiętajcie się bo za chwile nie będzie co zbierać A ludzie odchodzą na potęgę , od nas z oddziału każdy szuka pracy a wiem, że u kolegów i koleżanek z innych oddziałów jest to samo

Pomocna?
Tak2Nie
Pracownik
 Opinia

Nest Bank w dep sprzedaży własnej to jakiś dramat Żeby nie było pracuje tam od 5 lat i niedługo kończe... Dyrektorzy oddziałów mają pootwierane franczyzy na lewo i cisną na dwa fronty( jak ktoś chce podam całą listę takich cwaniaków) Władze franczyz to wiedzą i też nic z tym nie robią ( też mogę podać konkretnie kto wie) bo idzie sprzedaż do ich worka. Pomimo zgłaszania tego faktu DR nic z tym nie zrobił bo Dyrektor to jego kolega. A ja mam pozyskiwać pośredników , których następnie sobie Dyrektor zaprasza do franczyzy i działa z nimi na lewo no kpina Przyznawalność kredytowa nie istnieje , decyzja pozytywna jest jak Yeti wszyscy słyszeli ale nikt nie widział W banku kwas bo mieli wyjść na zysk a się okazało , ze jest dużaaaa strata dlatego nie ma nadal socjalu itd i dlatego góra gryzie Uciekać kto może

Pomocna?
Tak16Nie
Niegrzeczna
 Opinia
@Pracownik 29.05.2019 09:42

Mogę prosić o kontakt?

Pomocna?
Tak1Nie
Pracownik
 Opinia
@Niegrzeczna 01.06.2019 09:26

Pewnie podaj mi swojego maila to napisze

Pomocna?
TakNie
Niegrzeczna
 Opinia
@Pracownik 03.06.2019 10:09

aleksandra.niegrzeczna@interia.pl dzięki też jestem w sporze...każdy głos sie liczy

Pomocna?
TakNie

Pracodawca

 Opinia
@Pracownik 29.05.2019 09:42

Dzięki za sygnał. Zależy mi na wyjaśnieniu tej sytuacji, bo opisane prze Ciebie praktyki nie są zgodne z obowiązującymi u nas zasadami. Podeślij proszę szczegóły bezpośrednio do mnie lub na Whistleblowing@nestbank.pl . Z góry dziękuję za pomoc. Agata Dorożuk Rzecznik Prasowy

Pomocna?
Tak1Nie3
Doradca
 Opinia
@Pracownik 29.05.2019 09:42

Dokładnie Władze franczyz pozwalają na lewo otwierać placówki wiedząc , że za wszystkim stoi DR, DO lub zastępca DO a to , ze otwierana franczyza jest na kogoś z rodziny to norma - a potem się dziwią, że oddziały nie mają sprzedaży bo wszystko trafia do franczyz. Dziwnym trafem pośrednicy z oddziałów przenoszą się do franczyzy otwartej na kogoś z rodziny naszego szefa. Ale to my doradcy jesteśmy źli bo sobie nie radzimy . Teraz mamy jednego szefa może on zrobi z tym porządek chociaż szczerze wątpie żeby nasza sytuacja się poprawiła

Pomocna?
Tak3Nie
s
 Opinia

Call Center - Zwykłe CC - pracujesz w oddziale i robisz 200 telefonów zero baz, wsparcia, zapamiętaj CC/

Pomocna?
Tak6Nie
Kandydat
 Opinia

Uczestniczyłem w procesie rekrutacji Nest i szczerze mogę wypowiedzieć się w samych pozytywach. Bardzo profesjonalne podejście do kandydata. Ogromny plus w kategorii kontakt z kandydatem oraz rozmowa.

Pomocna?
TakNie7
Anna
 Opinia
@Kandydat 31.05.2019 16:39

To znakomicie! Twoja wypowiedź na pewno pomoże wielu osobom, które cały czas rozważają aplikowanie do Nest Bank. Mógłbyś przy okazji napisać coś więcej na temat samego procesu rekrutacyjnego - z ilu etapów się składa itp. Liczymy na Ciebie, jeśli chodzi o tę kwestię. Ale jednak podstawowe pytanie brzmi: czy udało Ci się otrzymać propozycję pracy w Nest Bank?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Gość
 Opinia

Odradzam ! Każdy pracownik pracuje przy kasie i jest od wszystkiego zarobki poniżej krytyki

Pomocna?
Tak11Nie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
eve
 Opinia
@Gość 01.12.2018 21:55

Mnie zaproponowali 3400 zł brutto podstawy.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Nest is The best
 Opinia
@eve 11.01.2019 13:28

Ja otrzymałam ofertę 3500zl brutto...odmówiłam

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Marlalka
 Opinia
@Nest is The best 12.01.2019 12:40

W jakim mieście??

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Pracownik
 Opinia
@Marlalka 21.01.2019 17:14

W każdym - maksymalna kwota jaką może zaproponować dyrektor oddziału (bez uzyskania tyiąca zgód) to 3500 brutto

Pomocna?
Tak1Nie
Anna
 Opinia
@Pracownik 24.05.2019 13:22

A co o Nest Bank można powiedzieć więcej pomijając kwestie zarobków? Czy firma sprzyja rozwojowi pracowników w niej zatrudnionych? Jakie konkretnie szkolenia są Wam oferowane? Będę wdzięczna za wszelkie odpowiedzi. W wypowiedzi wyżej ktoś napisał, iż brak tu szkoleń, czy każdy może zgodzić się z tą opinią? Chce rozwiać wątpliwości na ten temat.

Pomocna?
TakNie3
Pracownik centrali
 Opinia
@Anna 28.05.2019 13:55

Nie wiem jak w oddziałach, ale w centrali są budżety szkoleniowe w departamentach, u mnie normalnie można pójść na szkolenie jeśli jest przydatne do pracy. Teraz jeszcze pojawiły się szkolenia wewnętrzne - też spoko bo są i techniczne i takie miękkie.

Pomocna?
Tak1Nie2
Waldek King
Nazwa działu: IT
 Opinia

Pracuje w IT w Neście 3 rok i niestety jest coraz gorzej. Brak szkoleń, podwyżek, premii rocznych. Wstrzymane wszystkie rekrutacje, jeśli pracownik się zwolni w jego miejsce nie jest zatrudniany kolejny. Brak jasnych zasad pracy, ciągłe zmiany. Atmosfera staje się coraz gorsza. Kiedyś było to miejsce gdzie przychodziłem z uśmiechem, niestety obecnie jest dramat. Ludzie są jak najbardziej ok, oprócz samej góry, która próbuje sforsować swoje wizje. Hry chyba nie są świadome z obecnej sytuacji na rynku IT, już teraz jest problem z pracownikami a co dopiero będzie jak odejdą kolejni? :) Wszystkim pracownikom polecam obejrzenie się za nowym pracodawcą, a o zmianę nie będzie trudno :) I tylko piłkarzyków będzie żal :(

Pomocna?
Tak8Nie
owieczka2019
 Opinia

Od dobrych paru lat tutaj pracuje wiec sie wypowiem (centrala). Niech to bedzie wskazowka dla zainteresowanych praca, ale nie zdecydowanych. Jest gorzej z roku na rok. Dla kandydatow do pracy najpierw polecam sprawdzic oglonodostepny roczny raport finansowy na stronie banku. W tym roku doszlo juz do zwolnien z powodu ciecia etatow. Nie ma premii, trzynastek, wczasow od gruszka. Bedzie gorzej. Kto ma ambicje niech omija szerokim lukiem. Nie ma szkolen podnoszacych kwalifikacje. Awanse bez podwyzek. Zero imprez integracyjnych dla pracownikow w 2018 i 2019 r. Relacje miedzy pracownikami a 'kierownictwem' sa najgorsze od kiedy pamietam. Aplikujcie juz do slepow do ciszkami, sklepow spozywczych, poniewaz tam jest nietyle lepszy socjal, ale w ogole jest. Umowy z pracownikami notorycznie nie przedluzane na czas bo hhr za nic ma prawo i terminy. Trzeba monitowac. Sama rekrutacja na duzo nizszym poziomie niz u konkurencji. Nie informuja kandydatow o wyniku, przebiegu-maja do w tyle. Szklany a raczej betonowy sufit nie do przebicia i zawieszony bardzo nisko. Stanowisko manager tylko dla kolesiostwa. Wieczne obietnice i zero ich spelnien. Duza rotacja. W tym roku ogromna. Ludzie sami odchodza w tym roku. To co pisza tutaj inni pracownicy to smutna prawda. Sam hr wypowiada sie tutaj dla pozorow. Nic nie zmienili i nic nie zmienia z sensownych i konkretnych rzeczy a mieli okazje bo wiele osob podsyla fajne propozycje, pomysly jednak nie ma realizacji. Mam nadzieje, ze niedlugo znajde porzadnego pracodawce, ktory docenia i dba o pracownikow. To co robi ta firma spowodowala, ze jestem zmuszona do opuszczenia nesta.

Pomocna?
Tak6Nie
baa
 Opinia

Pracuję w Nest Banku od ok trzech lat. Odchodze ze wzgledów rodzinnych. Praca w backofficie w Centrali. Jak w większości Banków dużo pracy, plusem jest to, że rzadko pracuje się tu w nadgodzinach, pracują tu super ludzie, z większością mam kontakt też po pracy - tak się fajnie zintegrowaliśmy - mam nadzieje ze teraz nie stracimy kontaktu, Zarząd i Dyrektorzy dla mnie są normalni. Owszem mają swoje czasem gorsze dni - ale prawda jest taka, że jest tu naprawdę fajna, rodzinna atmosfera. Mój szef był bardzo wyrozumiały jeśli chodzi o wyjścia w trakcie pracy. Można mówić szczerze co się myśli. Nawet jak to krytyczne słowa. Dużo inicjatyw fajnych od HR - zwłaszcza dla naszych dzieci- to się chwali. Ze zdziwieniem przeczytałem poniższe negatywne komentarze. To pewnie dlatego że w Centrali pierwszy raz nie wypłacili premii rocznych - więc sraczka i narzekanie - ludzie moi znajomi w innych bankach nie widzieli premii od lat! :):):) ale jak to sie mówi wszedzie lepiej tam gdzie nas nie ma. Ja tu za multisport płace 20 zł miesięcznie - reszte dopłacają - wiec nie wiem o czym pisze ten kolega ponizej... Zal mi ze odchodze bo to nietypowy bank - nie ma tu jeszcze takiego koro jak w innych bankach - niewiele juz takich na rynku.

Pomocna?
Tak2Nie30
Johny Cash
Nazwa działu: Finanse
 Opinia

Pozwole sobie napisac swoja ocene odnosnie Nest Banku jako jeszcze pracownik. Zeby nie bylo - nie jestem pracownikiem operacji, czyli departamentu gdzie jest najwieksza rotacja ( dla niewiedzacych sa to dzialy obslugi klienta, infolinia i tym podobne, chociaz ogromyn szacunek dla nich za to co robia ). Pracuje dlugo jak na obecnosc Nest Bank na rynku i niestety musze to napisac jest coraz gorzej. Ze wzgledu na aktywnosc pracownikow dzialu HR na tej stronie, aby moja opinia nie zostala uznana za bezpodstawna krytyke wskaze konkretne a raczej glowny problem ten firmy - pieniadze. Zadajmy sobie pytanie - dlaczego ludzie chodza do pracy ? Bo lubia? Bo maja za duzo wolnego czasu ? Otoz nie - chodza poniewaz chca zarabiac pieniadze tak potrzebne na zalozenie wymarzonej rodziny,kupno wymarzonego mieszkania,spelnianie marzen, albo uogolniajac - chca zyc i z tego zycia cos miec.Od dluzszego czasu, tak jak zostalo to wskazane we wczesniejszej opinii jest cisnienie na ukracanie jakichkolwiek podwyzek,premii, wszystkiego tego co zwiazane z dodatkami zlotowkowymi do wynagrodzenia. Wyprzedze komentarze typu ' ale przeciez sa dostepny benefity typu multisport, typu kafeteria, opieka zdrowotna' Multisport kosztuje 89 zlotych ( chyba jestesmy jedyna firm gdzie ten benefit tyle kosztuje, albo jeszcze kosztuje, bo zazwyczaj jest za darmo ), kafeteria ( wyliczenie zwrotu po wykupieniu - nie oplaca sie ), opieka zdrowotna ( wywiazanie sie z terminem umownym co do zagwarantowania wizyty graniczy z cudem wiec tez niestety minus ). Podsumowujac - ludzie jak dobrze zarabiaja sa szczesliwi.Jak maja pieniadze nie potrzebuja nowych centrali i nie wiadomo jakich wystrojow pomieszczen, benefitow, konkursow.

Pomocna?
Tak7Nie2
Johny Cash
Nazwa działu: Finanse
 Opinia

Pozwole sobie napisac swoja ocene odnosnie Nest Banku jako jeszcze pracownik. Zeby nie bylo - nie jestem pracownikiem operacji, czyli departamentu gdzie jest najwieksza rotacja ( dla niewiedzacych sa to dzialy obslugi klienta, infolinia i tym podobne, chociaz ogromny szacunek dla nich za to co robia ). Pracuje dlugo jak na obecnosc Nest Bank na rynku i niestety musze to napisac jest coraz gorzej. Ze wzgledu na aktywnosc pracownikow dzialu HR na tej stronie, aby moja opinia nie zostala uznana za bezpodstawna krytyke wskaze konkretne a raczej glowny problem ten firmy - pieniadze. Zadajmy sobie pytanie - dlaczego ludzie chodza do pracy ? Bo lubia? Bo maja za duzo wolnego czasu ? Otoz nie - chodza poniewaz chca zarabiac pieniadze tak potrzebne na zalozenie wymarzonej rodziny,kupno wymarzonego mieszkania,spelnianie marzen, albo uogolniajac - chca zyc i z tego zycia cos miec.Od dluzszego czasu, tak jak zostalo to wskazane we wczesniejszej opinii jest cisnienie na ukracanie jakichkolwiek podwyzek,premii, wszystkiego tego co zwiazane z dodatkami zlotowkowymi do wynagrodzenia. Wyprzedze komentarze typu ' ale przeciez sa dostepny benefity typu multisport, typu kafeteria, opieka zdrowotna' Multisport kosztuje 89 zlotych ( chyba jestesmy jedyna firm gdzie ten benefit tyle kosztuje, albo jeszcze kosztuje, bo zazwyczaj jest za darmo ), kafeteria ( wyliczenie zwrotu po wykupieniu - nie oplaca sie ), opieka zdrowotna ( wywiazanie sie z terminem umownym co do zagwarantowania wizyty graniczy z cudem wiec tez niestety minus ). Podsumowujac - ludzie jak dobrze zarabiaja sa szczesliwi.Jak maja pieniadze nie potrzebuja nowych centrali i nie wiadomo jakich wystrojow pomieszczen, benefitow, konkursow.

Pomocna?
Tak37Nie1
Ihr
Nazwa działu: Finanse
 Opinia

Nest Bank SA, pozytywne opinie są chyba wynikowa postów co niektórych kierowników. Awanse bez podwyżki, faworyzowanie, dezinformacja oraz wciskanie na lepsze miejsca znajomych. Kierowniczka, której głównym zajęciem jest co moment wyjście na papierosa, co z tego kryta przez kolegę z poprzedniej pracy. - Gdansk.

Pomocna?
Tak27Nie2
Niezadowolony
Nazwa działu: Finanse
 Opinia

Niestety ale z miesiąca na miesiąc odczuwam, że jest coraz gorzej, równia pochyła. Atmosfera lipna, z mojego działu w którym pracuje kilkanaście osób aktualnie 90 % szuka innej pracy. Ciągłe oszczędności, szukanie dziury w całym tylko po to aby zabrać premie, o podwyżce można pomarzyć, ciągle tłumaczenie że nie ma środków w budżecie, ale na nowy budynek i wojaże znajomych królika po świecie środki znajdą się zawsze☹️ Podsumowując ta firma to żałosna podróba banku kierowana przez niekompetentnych menadżerów, którzy mają tylko wysokie mniemanie o sobie. Jedyny plus całej sytuacji jest taki, że jeszcze chwila i kończę karierę w Gnieździe.

Pomocna?
Tak25Nie1

Pracodawca

 Opinia
@Niezadowolony 17.04.2019 22:43

Drogi Pracowniku, Zależy mi na Twojej opinii na temat pracy w naszym banku. Zapraszam do mnie na rozmowę przy kawie – wiesz, gdzie mnie znaleźć. Porozmawiajmy o tym, co możemy usprawnić. Magda Zajkowska

Pomocna?
Tak3Nie24
JAN
 Opinia

Mobbing w firmie, tragiczne traktowanie pracowników- nie polecam nikomu. Zachowanie mobbingowe zgłoszone do działu HR, bo nie ma działu odpowiedzialnego za takie działania!!! Oczywiscie NIC Z TYM NIE ZROBIONO, ta firma to farsa, zakompleksiona i wredna kadra "zarządzająca", celowo użyty cudzysłów.

Pomocna?
Tak21Nie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna

Pracodawca

 Opinia
@JAN 25.03.2019 12:37

Panie Janie, W Nest Banku dbamy o dobre relacje, atmosferę i komfort pracy. Staramy się zapewniać naszym pracownikom najlepsze warunki pracy. Wszystkie zgłoszenia dotyczące zachowań mogących wpływać negatywnie na komfort psychiczny naszych pracowników traktujemy poważnie. W Nest Banku działa Komisja Antymobbingowa, której celem jest zapobieganie występowaniu zachowań mobbingowych w organizacji, a w przypadku ich wystąpienia – skuteczna i szybka eliminacja. Każde zgłoszenie podejrzenia mobbingu jest szczegółowo badane przez Komisję Antymobbingową. Zależy mi na wyjaśnieniu sprawy, więc zapraszam na spotkanie i rozmowę. Postaram się pomóc. Magdalena Brzus

Pomocna?
Tak3Nie18
Marta
 Opinia

Warto wiedzieć, że Nest Bank już po raz drugi z rzędu został doceniony w rocznym podsumowaniu rankingów produktów bankowych, przygotowywanych przez portal Bankier.pl Świadczy to niewątpliwie o rzetelności firmy w kwestii oferowanych produktów i niestandardowym podejściu do klienta. Czy na ten sukces firmy składa się wykwalifikowana kadra? Czy Nest Bank zapewnia swoim pracownikom liczne szkolenia lub kursy podnoszące kwalifikacje? Jak wygląda to z praktycznego punktu widzenia?

Pomocna?
Tak6Nie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Ona
 Opinia
@Marta 23.01.2019 15:10

Bo konto za zero i lokata na 4% , cała reszta to porażka. I piszę to jako pracownik.

Pomocna?
Tak6Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
A.GOR
Nazwa działu: Finanse
 Opinia
@Marta 23.01.2019 15:10

A ja piszę jako pracownik, że jeśli chodzi o standardy i atmosferę to jeszcze chyba nigdy tak dobrze w tym Banku nie było. Odkąd mamy nowy zarząd a dziwny twór FM Bank PBP zamieniliśmy na Nest Bank wszystko zaczęło iść w dobrym kierunku. Nowe ładne oddziały, nowoczesne centrale, imprezy firmowe o których kiedyś można było tylko pomarzyć. Moje dzieciaki nie mogę się doczekać kolejnego dnia dziecka w banku:) Ta ekipa dba o ludzi. Pracuję w Banku od 6 lat, dużo tu doświadczyłam i wiem co mówię :)

Pomocna?
Tak2Nie7
Defalt
 Opinia

Nieco ponad miesiąc temu byłem na rozmowie do BO w Gdańsku. Sama rozmowa przebiegła w miłej atmosferze, ale osoba rekrutująca kazała na siebie czekać ponad 20 minut. I tak jak u innych, obiecany kontakt w przeciągu tygodnia do dwóch i cisza. Domyśliłem się już dawno, że firma się na mnie nie zdecydowała, niemniej jednak jest to zachowanie szalenie nieprofesjonalne i dużo i Nest Banku świadczy. Wygląda na to, że dobrze iż tam jednak nie trafiłem. A komuś odpowiedzialnemu za jakość sugerowałbym odbyć rozmowę z (usunięte przez administratora) z Gdańska, bo widać że to nie pierwszy raz.

Pomocna?
Tak5Nie1

Pracodawca

 Opinia
@Defalt 15.04.2019 07:52

Dzień dobry, Dziękujemy za opinię. Nasz dział rekrutacji oraz menedżerowie starają się zapewnić kandydatom jak najbardziej komfortowe warunki w trakcie spotkania rekrutacyjnego. Cieszymy się, że pozytywnie ocenia Pan atmosferę, w jakiej przebiegła rozmowa z menedżerem. Wiemy ile czasu i energii poświęcają nasi kandydaci na przygotowanie się do spotkań rekrutacyjnych dlatego zawsze, bez względu na wynik rekrutacji przekazujemy im informację zwrotną. Jeśli do tej pory nie otrzymał Pan odpowiedzi będziemy wdzięczni za kontakt pod adresem: rekrutacja@nestbank.pl. Możliwe, że jest to błąd ludzki i przeoczenie, za które najmocniej przepraszamy. Niewykluczone jednak, że proces rekrutacji nie został jeszcze zakończony, stąd brak informacji o wyniku spotkania. Prosimy o kontakt. Obiecujemy wyjaśnić sytuację.

Pomocna?
Tak2Nie1
Marcin
Nazwa działu: Finanse
 Opinia

Żenujące podejście Banku do kandydatów. Sama rozmowa rozwiała moje wątpliwości czy warto pracować w tej firmie. Jednak nie z tego powodu dodaję opinię, ktoś może uzna to miejsce pracy dla siebie odpowiednie. Zapewnienie o odpowiedzi zwrotnej, po czym nastaje cisza i jej brak. Moja koleżanka i taka sama sytuacja. Widać (usunięte przez administratora)z Oddziału w Gdańsku nie wie co to kultura osobista. Bycie menedżerem może nie jest jednak dla każdego. Zdecydowanie nie polecam marnować czasu, jest dużo firm na rynku, które wiedzą co to jest profesjonalizm. Nest Bank jako mały bank powinien się tego uczyć.

Pomocna?
Tak4Nie

Pracodawca

 Opinia
@Marcin 12.04.2019 13:13

Panie Marcinie, Dziękujemy za opinię. Cenimy zaangażowanie kandydatów dlatego dokładamy wszelkich starań, aby czuli się komfortowo w trakcie procesu rekrutacji. Wspólnie z menedżerami wdrażamy w życie dobre praktyki, wyciągamy wnioski i usprawniamy proces. Jednym z jego podstawowych elementów jest przekazanie kandydatowi informacji zwrotnej. Jeśli do tej pory nie otrzymał Pan odpowiedzi będziemy wdzięczni za kontakt pod adresem: rekrutacja@nestbank.pl. Możliwe, że jest to błąd ludzki i przeoczenie, za które najmocniej przepraszamy. Niewykluczone jednak, że proces rekrutacji nie został jeszcze zakończony, stąd brak informacji o wyniku spotkania. Prosimy o kontakt. Obiecujemy wyjaśnić sytuację.

Pomocna?
Tak2Nie1
bankowiec
 Opinia

Witam. Dostałam propozycję pracy w Nest Bank S.A. na stanowisku Dorady Klienta Indywidualnego. Mam 8-letnie doświadczenie w bankowości, miejscowość 350 tys mieszkańców. Proszę o informację na jaką realnie podstawę mogę liczyć i jak jest z premią, czy jest ogóle do zrealizowania? Czy 4000 zł brutto podstawy można otrzymać? Czy przy przedłużaniu umowy po okresie próbnym jest szansa na podwyżkę? Proszę o pomoc, pozdrawiam :)

Pomocna?
Tak15Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Marianna
 Opinia
@bankowiec 15.10.2018 20:00

Hej, byłaś na rozmowie kwalifikacyjnej?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
bankowiec
 Opinia
@Marianna 21.10.2018 14:45

Tak, byłam :)

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Marianna
 Opinia
@bankowiec 24.10.2018 12:57

I jak?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Ona
 Opinia
@bankowiec 15.10.2018 20:00

Chyba na nie przedłużenie umowy ????jak nie zrobisz planu to raczej taki scenariusz. Pracuje dwa lata o jeszcze nie słyszałam o podwyżkach za to ciągle słyszę o zwolnieniach. Ciągle straszą, traktują człowieka jak śmiecia, tylko so sądu pracy się to nadaje.

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Karola
 Opinia

hej! W poniedziałek mam rozmowę w centrali banku w Gdańsku na stanowisko Specjalisty ds. Wsparcia klienta online. Czy ktoś wie jakie mogą paść pytania na rozmowie? jakich produktów się nauczyć? Z obowiązków wynika, że miałabym procesować wnioski o zawarcie kont. Ile płacą na takim stanowisku? Jaka jest atmosfera w Gdańsku? Dzięki za odpowiedź! Pozostało

Pomocna?
Tak1Nie
3
on/a
 Opinia

Przebieg rekrutacji Rozmowa kwalifikacyjna nie przybiegła pomyślnie i w miłej atmosferze (w moim odczuciu, subiektywnej opinii), była/em w małych rodzinnych firmach, ba na stanowiska mniej ambitne i odpowiedzialne i było dużo milej, sympatycznie, oraz bardziej profesjonalnie w trakcie rozmowy o pracę. Rekruterka patrzyła na mnie z góry z pozycji władczej. Dało się odczuć niechęć i brak profesjonalizmu z pani strony. Wymagania: średnie wykształcenie, ale najlepiej swoją bazę klientów. Jako odpowiedź w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej na pytanie jak pozyskiwała/by pan/i klientów, otrzymałem/am sugestie, że musi pan/i wyjść z banku chodzić po okolicznych firmach, przedsiębiorstwach do dyspozycji ma pan/i samochód służbowy (praca bankowa, polegające na akwizycji, śmiech na sali, sugestia pani: chodzić po okolicznych firmach, jeździć po rolnikach). Dziękuje za taką pracę. Plany sprzedażowe, plany i jeszcze raz plany. Jak usłyszałem/am, że miała/a/bym/ chodzić po okolicznych przedsiębiorstwach już wiedziałam/em, ze podziękuję za taką pracę. Na koniec rozmowy pytanie, jak pan/i myśli nadaje się pan/i do tej pracy? Nawet jakbym się nadawał/a i tak bym oferty nie przyjęła/ął. Podkreślam, że jest to moja subiektywna opinia oraz odczucie które niemiało i nie ma na celu obrazy banku. Pytania Jak pozyskiwał/aby pan/i klientów? Skąd pozyskiwał/aby pan/i klientów? Skąd by pan/i miała/a do nich kontakt? Jakie zna pan/i produkty naszego banku? Jak zrealizował/a/by plany sprzedażowe? Na czym zarabia głównie bank?

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna

Pracodawca

 Opinia
@on/a 08.03.2019 18:46

Dziękujemy za opinię i uwagi. Każdy komentarz jest dla nas okazją do nauki i doskonalenia naszych działań. Wymagania jakie stawiamy w ramach rekrutacji na stanowisko Doradcy to: otwartość, komunikatywność i kreatywność. Szukamy osób, które potrafią samodzielnie budować bazę klientów, są odważne, nie boją się wyzwań, posiadają doświadczenie w bankowości lub chcą ją poznać. Szukamy urodzonych sprzedawców :) Powyższe wymagania są cytatem z naszego ogłoszenia. Wskazujemy wprost, że praca Doradcy Klienta w naszym Banku mocno skupia się na sprzedaży, pozyskiwaniu Klientów, że mile widziane (choć niewymagane) jest doświadczenie w branży bankowej. Dla osób, które stawiają swoje pierwsze kroki w bankowości przewidujemy szkolenia wprowadzające, dodatkowo radą i pomocą służą przełożeni. Nie zmienia to faktu, że głównym celem pracy Doradcy Klienta jest realizacja planu sprzedażowego. Jeśli na rozmowie odczuł/a Pan/i presję i nie czuł/a się Pan/i komfortowo - serdecznie przepraszamy. Nie taki jest cel naszych rozmów rekrutacyjnych. W naszej organizacji stawiamy na pozytywną atmosferę, współpracę i profesjonalizm. Jeśli ma Pan/i jeszcze jakieś pytania - serdecznie prosimy o kontakt na adres rekrutacja@nestbank.pl.

Pomocna?
Tak2Nie1
Andrzej
 Opinia

W tym tygodniu otwieralem rachunekk w odziale Warszawa/Kasprzaka.Po wejsciu do Banku blyskawicznie zostalem przywitany i pokierowany do odpowiedniej osoby.Otwarcie rachunku przebieglo blyskawicznie i bardzo profesjonalnie.Panie bardzo mile i przyjazne.Polecam w 100%-ach.

Pomocna?
Tak1Nie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Kaśka
 Opinia

Bardzo nieprofejsonalne podejscie jezeli chodzi o rekrutacje w Gdansku. Bylam na rozmowie, po ktorej mialam dostac feedback. W dniu, kiedy go powinnam dostac- cisza, zero telefonu, maila nic. Napisalam maila z prosba o wyjasnienie- cisza. Minął jakiś czas i ZERO odpowiedzi. Rozumiem, że nie przeszłam tego etapu, ale BRAKIEM SZACUNKU jest niepoinformowanie mnie co było źle. Straciłam swoj czas na rozmowe, to chociaz rekruter moglby sie wysilic i napisac co bylo nie tak ?

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna

Pracodawca

 Opinia
@Kaśka 18.01.2019 11:41

Pani Katarzyno, Jednym z naszych priorytetów jest rzetelny feedback oraz informowanie Kandydatów o wyniku rekrutacji. Procesy rekrutacyjne w zależności od ich złożoności mogą trwać kilka tygodni. Możliwe, że w przypadku rekrutacji w której bierze Pani udział, zaplanowany jest II etap lub nie zostały jeszcze podjęte ostateczne decyzje. Serdecznie prosimy o kontakt pod adresem rekrutacja@nestbank.pl i wskazanie nam szczegółów procesu, w którym Pani uczestniczy, tak abyśmy mogli zweryfikować sytuację.

Pomocna?
Tak6Nie
Rekrut
 Opinia
@Nest Bank S.A. 25.01.2019 13:52

Żarty sobie Państwo robicie. Jesli umawiacie się na dany termin z udzieleniem informacji zwrotnej, a jeszcze nie macie decyzji, to informujecie kiedy taka ma zapaść i wtedy kandydat wie na czym stoi. HR w Polsce niestety wstrętnie kuleje...

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Esmeralda
 Opinia
@Kaśka 18.01.2019 11:41

U mnie była dokładnie taka sama sytuacja - na początku grudnia byłam na rozmowie, na której dostałam informację, że maksymalnie na początku stycznia odezwą się do mnie z decyzją. Mamy początek lutego, a po wiadomości ani widu, ani słychu ;) nawet nie zależy mi na dowiedzeniu się, co było nie tak, ale wypadałoby napisać, czy człowiek się dostał, czy nie, bo czeka i nie wie, co ma robić dalej..

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Alda
 Opinia

Nest Bank. Żenada. Byłam na rozmowie, do piątku miała być informacja zwrotna. Tylko do piątku którego roku? Co to za kultura rekrutacji? Trudno o wiadomość mejlowa, SMS czy telefon? Nie polecam. Zmarnowane 40 minut rozmowy i zero kontaktu. Tak się zachowują poważni ludzie?

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
anonim
 Opinia

Nest Bank, Gdańsk, stanowisko programista. Przyszedłem na rozmowę, dostałem test pisemny do zrobienia (pytania z .NET), po godzinie przyszedł lider zespołu... i przez kolejne pół godziny zadawał mi pytania związane z C#. Po 1,5h takiego maglowania rozmowa się zakonczyła. Nie dowiedziałem się nic o projekcie w którym będę pracował, pytań też za bardzo nie miałem okazji zadać bo "za chwilę mam spotkanie". Ofertę odrzuciłem bo nie wiedziałem w co się pakuję - jeżeli firma tak bardzo nie ma czasu na przeprowadzenie pożądnej rozmowy to podejrzewam że nie pracuje się tam najciekawiej.

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna

Pracodawca

 Opinia
@anonim 17.01.2019 10:10

Dzień dobry, Każde spotkanie rekrutacyjne na stanowisko Programisty w Nest Banku podzielone jest na trzy części: 1) test, 2) rozmowa techniczna i pytania dotyczące dotychczasowego doświadczenia zawodowego, 3) przedstawienie zasad współpracy, wskazanie projektów nad którymi pracujemy - tak aby kandydat lepiej poznał specyfikę pracy. W tej części przewidujemy również czas na pytania od kandydata. Szanujemy czas naszych kandydatów dlatego rekrutacja jest jednoetapowa. Przy okazji umówienia jednego terminu przeprowadzamy zarówno test oraz rozmowę z menedżerem, tak aby kandydat mógł od razu bliżej poznać stanowisko i potencjalnego bezpośredniego przełożonego. Jeśli w Pana ocenie czas w trakcie spotkania został niewłaściwie rozdysponowany - więcej pytań po stronie prowadzącego spotkanie, mniej czasu na pytania po stronie kandydata - serdecznie przepraszamy.

Pomocna?
Tak3Nie
Nest is The best
 Opinia

Mogę się podzielić wiedzą na temat rekrutacji...W moim przypadku otrzymałam telefon kolejnego dnia po aplikowaniu cv. Odrazu zaproszono mnie do placówki...rekrutację prowadziła Pani dyrektor, wprowadziła odpowiednią atmosferę...rozmowa była konkretna...zapytała dlaczego odchodzę z poprzedniego banku i opowiedziała mi co mnie ewentualnie czeka...nie owijala w bawełnę tylko jasno wyjaśniła jak wygląda praca na stanowisku na które aplikowalam i poinformowała na jaką podstawę mogę liczyć...podobało mi się, chciałam bardzo tam pracować ale podstawa mnie skutecznie zniechęciła...pomimo zapewnien o wysokich premiach ciężko pogodzić się z wynagrodzeniem dla dkb jak dla kasjera w placówce partnerskiej

Pomocna?
TakNie
Załamany
 Opinia

Witam, jakiś czas temu byłem na rozmowie w centrali Nest Banku w Wawie. Byłem w mega szoku jak na rozmowę rekruterem był młody chłopaczek i przyszedł w krótkich spodenkach. Szkoda, że nie miał do tego klapek, hawajskiej koszuli i słomianego kapelusza. Wszak to kompletny brak szacunku dla potencjalnego pracownika, który przychodzi na rozmowę elegancko ubrany. Oczywiście nie dostałem, żadnej informacji w zrotnej po spotkaniu, mimo zapewnień tego jakże elegancko wyglądającego rekrutera. No cóż jaka firma tacy rekruterzy xD

Pomocna?
Tak11Nie

Pracodawca

 Opinia
@Załamany 19.07.2018 15:44

W naszym dziele HR nie zatrudniamy obecnie żadnego rekrutera. W zespole jest natomiast kilka sympatycznych rekruterek. Osoba, z którą odbył Pan rozmowę była zapewne menedżerem działu, do którego prowadziliśmy rekrutację. Wiek w naszej organizacji nie gra roli, stanowisko menedżerskie może zajmować zarówno starsza jak i młodsza osoba. Przykro nam, że poczuł się Pan urażony z powodu stroju naszego pracownika. Zależy nam, aby nasi pracownicy czuli się swobodnie w pracy. Dlatego w centralach naszego Banku nie mamy obowiązującego stylu ubioru. Pracownicy cenią sobie to, że mogą zakładać do pracy strój, w którym czują się komfortowo. Jest to jeden z elementów naszej kultury organizacyjnej. W zależności od procesu rekrutacyjnego, jego długość może się różnić. Niestety nie wskazał Pan we wpisie w jakiej rekrutacji brał Pan udział dlatego nie jesteśmy w stanie zweryfikować statusu informacji zwrotnej. Zachęcamy jednak do skontaktowania się z naszym wydziałem rekrutacji rekrutacja@nestbank.pl , który udzieli Panu szczegółowych informacji dotyczących statusu procesu.

Pomocna?
Tak16Nie
Zegar betonowy
 Opinia
@Nest Bank S.A. 31.07.2018 09:53

Kultury organizacyjnej?! Chyba braku kultury. Babcia nie uczyła cię że do kosciola nie chodzi się w krótkich spodniach? Na slub też idziesz w krótkich spodniach? Junior senior front end accountant hr sales ?

Pomocna?
Tak7Nie1
Ggg
 Opinia

Pfff ok na rozmowę mógł się ubrać lepiej. Ale brak dres coś i to duża zaleta

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
sherlo
 Opinia
@Zegar betonowy 03.09.2018 22:29

A co ma kościół do tego? jakie to zabawne...

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Sen
 Opinia
@Załamany 19.07.2018 15:44

Potwierdzam żadnej informacji zwrotnej po spotkaniu.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
????
 Opinia

Pytanie o pracę w oddziałach w Warszawie i w Piasecznie. Rozważam pracę w Nest Banku. Czy mógłby się ktoś podzielić opiniami pracy w tych oddziałach?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
anonymous
 Opinia

Jakie są miesięczne plany dla doradcy?

Pomocna?
Tak26Nie
Ronin
 Opinia

To młoda marka. Dużo się dzieje bo szybko się rozwijają. Dobre miejsce dla ludzi, którzy lubią mieć wpływ i uczestniczyć w tworzeniu procesów. Ja cenię sobie tą dynamikę. Super nowe biuro. Wcale niezłe zarobki. Fajne programy dla pracowników. Osobiście polecam.

Pomocna?
Tak28Nie37
Marta
 Opinia

@Ana, rozumiem, dziękuję za Twoją odpowiedź. Przypominam, że wątek dotyczy pracy w Nest Bank w Warszawie. @Lisbeth , możesz powiedzieć coś więcej na temat samej rekrutacji? W jakiej atmosferze przebiegała Twoja rozmowa, czy miałaś podczas niej do wykonania jakieś zadania? Myślę, że będą to bardzo cenne informacje dla osób zastanawiających się nad podjęciem pracy w tym miejscu. @zażenowany pracownik, dziękuję za Twoją opinię niemniej jednak tak jak pisałam wyżej - ten wątek dotyczy pracy w Nest Bank w Warszawie.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Lisbeth
 Opinia
@Marta 05.08.2018 20:07

Moja rozmowa przebiegła w bardzo dobrej atmosferze. Rozmawiałam z potencjalnym bezpośrednim przełożonym. Nie było zadań, tylko różne pytania, dużo o przykłady z doświadczenia i moje pomysły.

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Mati
 Opinia

Dodam ,że jak na narazie zespół HR, dyrektor regionalny i w odziale są przemili :) jeżeli chodzi o rekrutacje

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna

Zostaw opinię o Nest Bank S.A. - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej