Czy Państwa pracownicy otrzymują podwyżkę rownowazaca inflację?
Mam pytanie dlaczego nastąpiła zmiana na fotelu prezesa Nest Banku co się takiego wydarzyło?
Napisze tak - Prezes, dla ludzi w naście to stanowisko które nigdy nic nie znaczyło, Prezes to osoba która jak o sobie mówi "czasem robię tu za prezesa" - człowiek który za lada dzień dostanie kilka milionów odprawy, a tak naprawdę nikt nigdy o nim nie słyszał ze rządził naszą firmą. teraz sopol zaczyna zacierać łapki bo ma kolegę nowego prezeska z branży
Przestań tak pisać człowieku - bo widać że niewiele wiesz ale dobrze językiem trola interentowego udajesz. Widzę, że niektórym ciężko tu z tym, że Nestowi idzie dobrze, niestety wasze gadanie że upadnie od 2 lat nic nie dało - Nest ma sie świetnie - życzy Wam abyście znaleźli sobie miejsce pracy w którym będzie wam dobrze i nie będziecie musieli codziennie z rana tej nienawiści szczerzyć i plucia. Wesołych Świąt
To Ty nie pisz bzdur - coroczne straty idą w miliony co łatwo sprawdzić w sprawozdaniach finansowych.
Jak idzie tak świetnie to czemu likwiduje się placówki i bank jedzie na stratach? Masz trollu świadomo#ć że najbliższą placówkę mam teraz kilkadziesiąt kilometrów dalej...
Nest Bank oddział Szeligowska 5/35, 01-319 Warszawa - masakra !!! Personel niekompetentny, nie ma pojęcia o niczym tylko odsyłają do konsultacji telefonicznej. Ciekawe za co dostają wynagrodzenie. Banalna sprawa z obsługą karty płatniczej. Nie nadają się nawet do wypasu krów - krowy zdechłyby z głodu !!! Zmieniam bank !
A dlaczego pogonili członka zarządu odpowiedzialnego za sprzedaż? Czy prawda jest ze to KNF wymusił ? A szanowny PK tez się zmył ? Z bilecikiem w jedna stronę ? SS ten maluch został? Pokusa pieniędzy i naciągania rozp…… ten bank w trzy (usunięte przez administratora) , w sumie dobrze bo to lipny bank
Niestety w kwestii rekrutacji to nieporozumienie. Wysłałem CV i kompletna cisza. Po 5 tygodniach dzwoni Pani z HR i pyta czy nadal jestem zainteresowany. Sama rozmowa rekrutacyjna bardzo pozytywnie. Stanowisko seniorskie i pytania adekwatne, głównie architektura i pytania o doświadczenie i jak rozwiązał bym dany problem. Na rozmowie rekrutacyjnej dostałem info, że feedback będzie za tydzień. Miesiąc później nadal cisza ????
Głównie pytania o architekturę, doświadczenie i jak rozwiązał bym dany problem.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Od dnia 24- do 28 września 2021 chciałem się zalogować niestety nie mogłem . Z zadzwoniłem w poniedziałek na info co trzeba swoje odczekać jak kiedyś co było łączone przez centrale w PRL .Po wyjaśnieniu Pani sprawdziła dane i oznajmiła ze mam problem w komp. myślę ze możne i fakt wiec pojechałem do pracy i próbowałem w pracy to samo . Na drugi dzień rano znów próbowałem się zalogować niestety wiec poszedłem do kafejki internetowej i sprawdziłem to samo na drugim komp to samo . Zadzwoniłem ponownie na info swoje znów odczekałem i opowiedziałem zdarzenie procedura taka sama i pan oznajmił ze jest dostęp a później coś się zaczęło dziać i brak słyszalność pewnie taki system pozbycia się klienta . W dzisiejszych czasach TO TRAGEDIA TO LATA 60 brak tel placówki brak i każdy to ma w nosie dramat
Generalnie bank nieprzyjazny i lekceważący klienta. Infolinia dające sprzeczne instrukcje i informacje, prowadzące do kosztó po sstronie klienta. Bank stosuje kruczki, naciągające klientów. Np. założenie subkonta walutowego spowodowało, ze bank "podrzucał mi" jako standardową operacje nie przenoszenie środków na konto złotówkowe, ale PRZEWALUTOWANIE na konto walutowe - oczywiście po masakrycznych przelicznikach. Pomyłka była oczywiście kwestią czasu. Potwierdzenie "przelej" powoduje przewalutowanie w tle i nic nie pomogą reklamacje, że to pomyłka i wada aplikacji. Bank "kosi" pieniądze i ma w nosie klienta. NIE POLECAM
Jakie zarobki w dziale It wsparcie procesów?
zatrudniają bardzo doświadczonych ludzi i nie dają możliwości awansu - firma bardzo dobra na kilka sezonów sezonu ogórkowego - płatności w terminie "Pracowników przyciągają do firmy nie tylko atrakcyjne wynagrodzenie i benefity, lecz również – szczególnie w przypadku młodszego pokolenia – możliwość rozwoju zawodowego i stawiane im wyzwania. Firmy jednak nie zawsze potrafią im to zaoferować, co może skutkować utratą pracownika. Jak wskazuje raport „Rynek Pracy 360°”, aż 63 proc. przedsiębiorców nie planuje dalszej ścieżki kariery pracownika. Tymczasem dwie najczęstsze przyczyny rezygnacji z pracy, czyli niskie wynagrodzenia (62 proc.) i brak możliwości rozwoju (52 proc.), mają bezpośredni związek właśnie z brakiem polityki takiego planowania." - Infor https://www.infor.pl/prawo/nowosci-prawne/3594099,Brak-mozliwosci-rozwoju-przyczyna-zmiany-pracy.html "Rozwój zawodowy jest to osiągnięcie ściśle zaplanowanego celu oraz dobrej pozycji zawodowej, przebiegające w określonym czasie i wymagające odpowiedniego przygotowania się do planowania kariery." - czytaj więcej: https://iustus.org.pl/czym-jest-rozwoj-zawodowy/ Ogólna ocena neutralna.
Najlepszy Pracodawca na rynku bankowym. Jestem tu już pół roku. Wiem, bo pracowałem w większości dużych banków. Tylko tu jest ludzkie podejście, owszem mają trochę braków, gorsze systemy, mniejsze budżety, ale dzielą się i serio czuje się że człowiek jest tu ważny a nie jest tylko trybikiem w maszynie. Dużo fajnych konkursów. Koledzy i koleżanki są bardzo sympatyczni - każdy chętnie pomaga, jest uprzejmy, nie ma korpo wyścigu szczurów. Są normalni - tak trzymajcie. Chcę tu zostać na wiele lat. Tylko dajcie system premiowy też dla centrali.
Gratuluje przejścia wszytskich banków w Polsce Świadczy to tylko o tym że nigdzie nie dawales Rady...... 1 rok tu 2 tam Nest już bierze czego inne banki nie chcą zatrudnić Bardzo dobrze to świadczy o pracodawcy ????
Czytam i potwierdzam. Szkolenie w Pruszkowie. Szkoleniowiec zachęcał do robienia KPIR. Dla mnie to szok, że oficjalnie była taka praktyka. Kolejny szok to "standardy moralne". Na szkoleniu jedna z nowicjuszek stała się nocną zabawką szkoleniowca na oczach grupy. Dalej było tylko ciekawiej. Regionalny S.S. nauczony ulicznej sprzedaży kart pracowników dzielił na bydło i pupilów. Dyrektor oddziału bez doświadczenia bankowego z różańcem w ręku. Mijały miesiące i nadal nie znał procedur. Jedyne co można dać na plus to kreatywność banku w tworzeniu produktów. Proces mobilny czy wniosek telefoniczny. Od strony informatycznej 5+.
Moralność. Jak wiesz o takich rzeczach to jesteś zobowiązany zgłosić sprawę do prokuratury.
Cześć Czytając wszystkie wasze komentarze pierwszy raz sam chce zabrać głos. 1) nie ma szans obecnie na realizację planów, wcześniej było to trudne kiedy Nest Bank dla klientów był bankiem ostatniego wyboru, w swej pysze Zarząd i jego doradcy wciąż twierdzą, że są świetni i najlepsi na rynku "o zgrozo tak o sobie ostatnio pisali ", Produkty Banku są jedne z najdroższych na rynku i niech nie zmyla was oprocentowanie.. bo reszta narzutów na kredyt powoduje , ze kredyt jest bardzo drogi ( ktoś na górze uznał, że jak w zawoalowany sposób ściągnie się z klienta szmal, a na umowie pokarze mu się niskie oprocentowanie to będzie super ( relacyjność z klientem made in Nest )... jak potem utrzymać tego klienta jak po paru miesiącach klient dojdzie do wniosku , że został zrobiony jak dziecko bez możliwości naprawienia swojego błędu nie tracąc na przy olbrzymich pieniędzy...6% za wcześniejsza spłatę ) 2) przez jakiś czas wszyscy w całej Polsce udzielali kredytów na robione ( robione to znaczy nie przygotowane przez księgowość klienta ) kpir dla profesjonalistów, wszyscy z góry do dołu to akceptowali, już widzę te maile... jak trzeba brać z jednego czy drugiego doradcy przykład... rozmowa Dyrektora z doradcą gdzie pokazuje się jak inni sprzedają 200% planu jednym kredytem... ba doradca który unikał takich praktyk był niechlubnym przykładem w niejednym oddziale... Pytanie oczywiście- do Dyrektorów z Centrali po Regionalnych- czy możecie stwierdzić, że nic kompletnie o tym nie wiedzieliście dopóki żarło i mieliście z tego premię? Ba.. czy nie ma jakichkolwiek śladów w postaci mail, nagrań, prezentacji. Wysyłaliście pochwalne maile i stwierdzaliście, że taki doradca to skarb a na końcu okazało się , ze dostał z tego tytułu wypowiedzenie z art.52( mile typu pochwalnego jak w firmie amway są do dziś.. śmiać się z tego chce )... Bo jeśli taka wiedza była w posiadaniu to za takie praktyki, które były akceptowane powinna ponosić kadra zarządzająca, nie pracownik na dole... trzeba zachowywać się honorowo i ponosić odpowiedzialność za podejmowane decyzje. A tak ... mnożą się pozwy przeciwko pracownikom, a osoby , które to wymyśliły w najlepsze siedzą w centrali i śmieją się Wam wszystkim w twarz wymyślając dalej hasła " najlepszy Bank :) Obecnie Bank tylko i wyłącznie szanowni Pracownicy może Was rozliczać z wykonanych telefonów i do klientów tylko takich, którzy są Waszymi klientami... nie chciałbym być w Waszej skórze jak kiedyś jeden czy drugi klient pozwie Was za telefon , na który nie wyraził zgody... wtedy zapomnijcie o jakiejkolwiek pomocy ze strony Centrali... jedynie co możecie od nich dostać to art.52, wprawdzie macie formułkę jak zacząć rozmowę... na 20 sekund... gdzie po pierwszym zdaniu macie rzucona słuchawkę... a 30 sekundowe telefony musicie wykonywać...więc musicie wybierać sami we własnym sumieniu albo narażać własną osobę i omijać formułkę co jest nie zgodne z zaleceniami Centrali albo nie wykonywać tych telefonów i mieć billing, który będzie podstawą do tego aby codziennie mieć stresowy dzień... Wiele oddziałów zostało zamkniętych lub zostaną jakieś nieliczne jeszcze zamknięte... Mam pytanie do pracowników może być odpowiedź anonimowa ... ilu z Was dostawało pochwały i niesamowite maile jacy to jesteście świetni i najlepsi na świecie , a potem z tego tytułu dostaliście art52 lub ciągniecie L4... Drugie pytanie... w ilu przypadkach przełożeni ...chodzi o regionalnych wiedziało o tym, a teraz umywa ręce...?
A co się wydarzyło w Elblagu ? Super oddział „czasowo zamknięty” a wszyscy chyba na l4? Ktoś coś??
ja przez rok byłam najlepsza, po czym zostałam dyscyplinarnie zwolniona za to czego mnie sami nauczyli, teraz mam sprawę w sądzie, na razie odwołaną ze względu na pandemię
Elbląg sam się zwolnił, poszli na l4 bo problemy mieli z dep.bezpieczeństwa... jak Regionalny o tym wiedział i nic z tym nie robil bo wynik mu dostarczałi tylko jak się za nich wzięli to gdzie Regionalny?
Czy rzeczywiście regionalny nic nie wiedział? To pytanie oczywiście :) Jak bierze regionalny premię to wtedy udaje się ze nic nie widzi.. żre..kasa jest.. gorzej jak ten kolos na glinianych nogach się przewroci. . Już nie ma wtedy ani regionalnego ani innej osoby która pomoże.. każdy umywa ręce i traktuje taki oddział jak trendowatego..:) trzeba mieć honor.. Ale trudno go tam szukać.. Regionalny powinien stanąć murem za swoimi pracownikami.. ? Taki Dyrektor ma setki argumentów do obrony swoich pracowników .. nawet zahaczajac o system szkoleń i webinarow gdzie mowiono jak obejść księgowość..:) Tylko gdzie takich dyrektorów szukać..? Ale że Centrala Relgionalnych nie przeswietla.. zagadka dla mnie wielka.. Cóż... łatwiej zrzucić winę na szeregowego pracownika..
Ciężko to czytać szczególnie ze to prawda. Pozwy w sądach się mnożą. Pracownicy z 52 zostali pozbawieni nie tylko dobrego imienia ale i zdrowia . Zastanawiam się tylko co się wydarzy jak bank stanie po drugiej stronie i zostanie odpytanych o swoje poczynania, zreszta te pytania zadał KNF z początkiem toku 2020 a można o tym poczytać na stronie banku .Karma wraca a sądy mam nadzieje są niezależne a sędziowie rozsądni . Trzymam kciuki za wszystkich pokrzywdzonych , pracowników i klientów - szczególnie tych id kart optimum - spłata przez 911 mcy ??? To już nawet nie absurd .
musze to zrobić, opisze w punktach co i jak w tym banku było, począwszy od zwolnienia regionalnego za interesy poza bankiem, poprzez kolorowe KPIR, szkolenia Marcina i Kamilii, spotkania z Piotrem czy Agnieszka, sprzedażą inwestycji, i kredytów na oświadczenie, a skonczywszy na zamykaniu oddziałów, produkowaniu dokumentów, art 52 i spraw w sadzie. potrzebuje tylko chwili aby to zebrac w jedną całość.
czytam raport zarządu i mam wrażenie, że zrobili kopie z Microsoft:). Bzdury, bzdury, bzdury. Opis jakby to był jakis "rasowy" bank a nie nestle- bank. Strata kontynuowana, słowem nie zająknęli sie o zmianach w sieci w 2021 roku. wszystkiemu winien covid. super praca zdalna w centrali:) o sieci zapomnieli. a jak czytam o wniosku i decyzjach w 10 minut- to ogarnia mnie pusty smiech. To ideane dla doradców jakich tam mają.... myslec nie trzeba, wiedziec nie trzeba- tylko klikac:)
Patrząc na wpisy strach się bac, ale większość to prawda: 1. historia gowork dla NEST zaczęła się, jak pojawił się wpis o jednym z Dyrektorów Regionu, było wtedy smiesznie- ale wywalili go- w sumie słusznie 2. jeśli chodzi o tak szeroko opisywane kredyty na oświadczenie i KPIR- to też prawda, W Pruszkowie był o tym jeden z modułów szkolenia dla adeptów. 3. potem dodano do tych xls, również po szkoleniach Dokumenty generowane w oparciu o programy księgowe . I teraz uwaga, nawet średnio inteligenty pracownik tego banku, jak weźmie do reki umowy klienta”x” w której w pierwszej umowie jest kolorowa kpir w xls za 3 miechy, w drugiej umowie (która jest kosolidacją tej pierszej) jest KPIR z rachmistrza niby klient sam sobie to robi:), a w trzeciej jest wydruk z biura rachunkowego i wszystko na przestrzeni roku czy dwóch- oczywiście różne dane itd. To ten średnio inteligenty pracownik zauważy, ze albo to był/jest proces, dlaczego? bo schemat powtarza się w setkach klientów nie tylko w tym „x”. Bo umowy były akceptowane z załączonymi dokumentami. Wydaje mi się, że jeden z top-owych oddziałów był w tym specjalistą, i nagle znikneli wszyscy jego pracownicy. 4. owszem były monitoringi klientów, ale nikt chyba nie weryfikował skutecznie dokumentów z przeszłości Można postawić teze, że ryzyko wszytsko widziało, nic nie robiło, dlaczego- bo to był standardowy proces. Update po pewnym czasie zaczęto wysyłać fajne pisma do klientów, tzn policja wysyła. 5. trzeba tez dodac, ze na spotkaniach z p. Piotrem telefony odkładało się do kartonu aby nikt nic nie nagrał:) chyba. No formuły tych spotkan, jezyk, powiedzmy poloniści by braw nie bili a kultura to już indywidualna sprawa. 6. moznaby tez o zarządzających obszarem sprzedazy wiele napisac, na bazie spotkań Lady cos tam, ale nie byłyby to peany pochwalne, wiec nie będziemy nic pisać 7. pojawia się wpis o inwestycjach…. Tu temat rzeka …tym powinni się zając Ci którzy weryfikują takie obszary. Nie można lokatą nazywać funduszu , tylko tyle napisze. W Get Back tez mówili, że można. 8. klienci- no Ci maja pod góre, z zaangażowaniem z NEST marne szanse na przejście do innego banku- a jeszcze jak umowa jest z 4 razy wewnęrznie skonsolidowana to już w ogóle dramat. Zresztą w net jest wiele wpisów na temat rzetelności banku w produktach kredytowych- wystarczy wpisac (usunięte przez administratora) przez nest 9. zwolnienia z art52- tak są faktem – mysle, że z tego tytułu byli pracownicy jeszcze nie powiedzili ostatniego słowa. Bo poza utratą pracy, zmagają się z utrata dobrego imienia, często zdrowia. A winni się tłumaczyć Ci którzy procesy tworzyli, czytaj punkty wyżej. I tyle na początek- choć srcolując wątki jest ich więcej, które można poruszyć, a skoro oni sobie nic z tego nie robią to i powyższe ich ani nie zaboli ani nie zuboży
Mam pytanie dotyczące nest banku czy faktycznie bank będzie zamknięty czy aż tak źle się dzieje ze bank wykazuje straty i zero zysków?
Nie. Bank się konsoliduje i usprawnia procesy, ale nie jest do zamkniecia. Jak ktoś nie boi się ciężkiej pracy, to nie ma banku w którym się tyle zarobi.
Konsoliduje? Czyli rozumiem ze plotki które słyszymy od dłuższego czasu ze przejmuje nas jeden z gigantów to prawda ?
A ty skąd znasz plany na przyszłość banku ? Czuć że to ktoś z wwa Usprawnia procesy ???????????????? Jakie ? Ty chłopie chyba nigdy nie pracowałeś w prawdziwym banku Który nie ma tylko 1 rozwiązania jakim jest kredyt Ty się nie posraj sw ciężka praca bo przepukliny dostaniesz i garba
Jak wygląda szkolenie na sprzedawcę infolinia centrala?
Witam jakie podjąć kroki prawne przeciwko Nest Bank jeśli wypowiedzenie umowy kredytu było błędne bank złamał art 75c prawa bankowego, a następnie oddał sprawę do epu. Bank przegrał i w orzeczeniu o umorzeniu postępowania jest napisane ze każda że stron ponosi swoje koszty związane ze swym udziałem w sprawie. Następnie Bank sprzedał wierzytelności do innej firmy I w wyliczeniu całej kwoty do zapłaty pojawiła się suma zasadzona z kosztów postępowania które nie są moje proszę o pomoc
Napisałem ale póki co to cisza nie wiem czy w ogóle otrzymam jakąkolwiek informacje zastrzegłem jednocześnie żeby nie były ujawniane moje dane
Bierz rozsądnego j kumatego prawnika i pisz na pokrzywdzonyprzeznest@wp.pl. Polecą kancelarie która specjalizuje się w takich sprawach . Skutecznie
Szukają doradcy klienta biznesowego w Lublinie. Jakiej kasy można się spodziewać? Mnie interesuje min 5 czy 6 tys na rękę czy to realne w Nest? Co z premiami?
Bez problemu wyciągniesz 2x tyle. Jak ogarniasz sprzedaż i kumasz o co kaman w biznesie to będziesz zadowolony.
Masz rację. Faktycznie na stronie Nest Bank jest info że placówka w Lublinie od 22.07 jest na stałe.zamknięta.O co więc chodzi z tą rekrutacją?
Na stronie jest więcej oddziałów które zostaną zamknięte 22.07. To informacja chyba i dla tych ci tam jeszcze pracują i dla klientów . Zbliża się tez czas raportów za 2020 rok, czekam na nie z niecierpliwoscią , poczytam co wypisuje zarzad ;);) nie, nie będę się śmiać
(usunięte przez administratora) bank, ale dla tych co potrafią sprzedawać i nie boją się ciężkiej roboty. Jak ktoś chce przyjść do banku i (usunięte przez administratora) w stołek to nie jest praca dla niego. W tym banku można zarobić grubą kasę, ale trzeba pracować, a nie być leszczem, który tylko marudzi. W przyrodzie tak jest. Słabi się wykruszają, a zostają mistrzowie. Z takimi chce pracować, bo słabi i przeciętni ciągnął zespół w dół.
Odezwała się właśnie osoba która zapewne nie wyrabiała ze sprzedażą i sama zrezygnowała aby nie być pośmiewiskiem dla innych sprzedawców.
Jestem klientem nest banku zamiast kredytu wlepili kartę z 33% rrso. Podczas składania wniosku o kredyt gotówkowy stwierdzili ze brak zdolności kredytowej ale parę minut później zdolność była to jest dziwne mimo że spłaciłem 24000 zł to wszystko na odsetki a kapitał stoi w miejscu bank wypowiedział umowę potem oddał to esadu przegrał a na samym końcu sprzedali chyba pokapowali się że to jedna wielka lichwa. Co w takim razie dalej robić. Firma grozi sądem. Proszę o pomoc
Bierz prawnika, pozywaj osobę która podpisała się na umowie niech pod presja opowie o tajnikach sprzedaży tej karty. Była tylko ze 3,miesiące dla poprawy wyniku.
Powtórzę: Buahahahahahahahahah I uzupełnię swoją wypowiedź: Zastanów się mistrzu sprzedaży ile teraz możesz zarobić ale ile mogłeś wcześniej robiąc ten sam wolumen? Z taką podstawą i premiami jak teraz można śmiało znaleźć lepszy Bank. P. S. Domyślam się, że to prowokacja bo Nikt o zdrowym rozsądku by tego nie pisał o becnych zarobkach. Szczerze to współczuję ludziom którzy tu zostali..
Jak ktoś pracuje a nie pierdzi w stołek i odlicza godziny do końca to zarobi lepiej niż w innych bankach. Ludziom się wydaje że robią łaskę bankowi że pracują. Nie oni są po to aby zarabiać dla banku. Jak się nie nadają to na budowach brakuje robotników. Ale tam trzeba harować a nie zbijać bąki w klimatyzowanym pomieszczeniu. W każdym banku trzeba dzwonić, trzeba myśleć i mieć parcie na cash. Jak ktoś tego nie rozumie niech szuka roboty gdzie indziej.
W (usunięte przez administratora) w (usunięte przez administratora) z takim parabankiem jestescie nienormalni, nie dacie ludziom normalnie splacac kredytow, tylko ciagle jakies klody, obyscie sie sami o nie potkneli...... tego wam zycze sznowny Nest Bank .... PARABANK !!!!!
Czy Michal B. Z zamknietego oddzialu Mogilska Kraków jeszcze robi ? Czy już po nim? Wie ktoś
Mam pytanie co dalej będzie się działo z nest bankiem? Jakie jest sprawozdanie finansowe za rok 2020? Czy bank będzie zamknięty czy nastąpi fuzja z innym bankiem? Bo nigdzie nie można znaleźć takiego sprawozdania.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Nest Bank S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Nest Bank S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 95.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Nest Bank S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 69, z czego 13 to opinie pozytywne, 29 to opinie negatywne, a 27 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Nest Bank S.A.?
Kandydaci do pracy w Nest Bank S.A. napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.