Grupa Coraz Lepsza Firma S.A.

4.7 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Grupa Coraz Lepsza Firma S.A.

Pracodawca

 Aktualność


Mamy dla Ciebie nowe wieści! 


Właśnie uruchomiliśmy nowe rekrutacje. Rośniemy bardzo szybko, dlatego szukamy nowych osób, które wesprą nasz Coraz Lepszy Zespół w dalszym rozwoju. Sprawdź nowe oferty pracy, bo może potrzebujemy właśnie Ciebie!


W ostatnim czasie nasz Coraz Lepszy Dział Sprzedaży bije kolejne rekordy. Oni biją rekordy, a nasz logistyk ma z dnia na dzień coraz więcej przesyłek do przygotowania i wysłania do naszych Klientów. Dlatego też szukamy osoby, która wesprze nas w tym obszarze, takiej która czuje się komfortowo, wykonując codziennie powtarzalne zadania w spokojnym środowisku pracy i oprócz ciągłego siedzenia za biurkiem lubi również zadania wymagające odrobinę aktywności fizycznej. Sprawdź, czy nasza oferta, nie pasuje przypadkiem właśnie do Ciebie :) 

Nie czekaj dłużej i zajrzyj do zakładki “Oferty pracy”, gdzie znajdziesz więcej informacji na temat naszych aktualnych rekrutacji. 


PS Przypominamy, że nieustannie szukamy Coraz Lepszych Sprzedawców, więc jeśli od siedzenia przed komputerem wolisz kontakt z klientem i rozmowy telefoniczne, to koniecznie aplikuj do nas. :) 


Czekamy właśnie na Ciebie :)

Oliwia Kłonowska Nowy wpis
Były pracownik

Chciałabym z całego serca polecić współpracę z tą firmą. Miałam okazję pracować tu przez kilka miesięcy, po których muszę zakończyć współpracę ale najchętniej bym tego nie robiła ponieważ wszystko przebiegało bez najmniejszego problemu, wszyscy byli bardzo mili, stały kontakt bez żadnych opóźnień mimo, że praca była zdalna. Zawsze otrzymywałam feedback, dużo zaufania i docenienia mojej pracy ;) Jeśli ktoś będzie miał możliwość pracować w tej firmie to myślę, że będzie to idealne miejsce, kultura organizacyjna jest bardzo przyjazna dla pracowników, elastyczne podejście, ze wszystkim można się dogadać. Ja osobiście jestem bardzo zadowolona i jeśli będę miała jeszcze kiedyś możliwość podjęcia współpracy to będę nią zainteresowana więc jak najbardziej polecam pracę w CLF każdemu kto chce się rozwijać i szuka dla siebie atrakcyjnego miejsca pracy ;)

Marzena Szabłowska Nowy wpis
Pracownik

Moje codzienne doświadczenie CLFu - to życzliwość, współpraca oparta na szczerości i autentycznej chęci pomocy, ludzkie podejście kiedy masz gorszy dzień (gdzie w poprzednich firmach nie raz zdarzało mi się pracować będąc chora…); to przestrzeń na to, aby omówić codzienne doświadczenia z klientami i wypracować wspólne rozwiązania; to troska i pomoc Liderów aby usprawniać pracę, przestrzeń na proponowanie zmian, ulepszeń; to informacja zanim pojawiają się jakieś zmiany - na długo przed tym zanim one nastąpią. Tutaj czuję się częścią CZEGOŚ WIĘKSZEGO, czegoś WIELKIEGO, czuję się zachęcana i inspirowana do zmian. Wiem i czuję też, że nasza praca ma ogromny sens dla naszych Kochanych Przedsiębiorców. O jakości relacji z ludźmi, poczuciu wspólnej misji i bycia częścią czegoś większego mogłabym pisać jeszcze długo. Z mojej perspektywy myślę, że zdecydowanie więcej można zbudować, kiedy dzieli się z ludźmi podobne wartości. To niesamowicie zbliża, powoduje, że codzienny kontakt jest szczery i niewymuszony. A forma pracy: zdalna, czy w biurze - schodzi wtedy na plan dalszy. Bo jest coś większego, co nas łączy. Wspólna wizja, podobne patrzenie na świat, wartości. Za co kocham CLF Za LUDZI, którzy tu pracują - świadomi siebie, głodni rozwoju, chętni do zmian, pomocni i uczynni, wspierający, zabawni i bezceremonialni :) LUDZIE Z PASJĄ :) Za dopasowanie do stanowiska pracy, za porządek w procedurach i nieustanne ich ulepszanie, za poukładanie pracy, za responsywne podejście - u nas naprawdę się ulepsza, a moi Liderzy dbają o to, aby ułatwić mi pracę (na początku robiłam wielkie oczy z niedowierzania, ale to się nie zmieniło i nadal tak jest :) Po raz pierwszy spotkałam się z takim podejściem, gdzie nastawianie na to, aby ułatwić pracę - jest wpisane w DNA firmy. Ta firma żyje, zmienia się, ulepsza każdego dnia na naszych oczach. Mam taką refleksję, że Paweł Królak & TEAM stworzyli firmę, w której po prostu chce się być i pracować. Systemowość, dopasowanie ludzi do stylu firmy, do stanowiska pracy, poukładanie procesów i uporządkowanie procedur, sprawia, że CLF działa jak szwajcarski zegarek. I nie chodzi o to, że u nas nic się nie psuje, ale o to, jak elastycznie i responsywnie reagujemy na zmiany, że jest przestrzeń na popełnianie błędów - bo nauka z nich płynąca prowadzi nas do coraz lepszej wersji: produktu, procesu, samych siebie, kontaktów z Klientami:) Po prostu wspieramy się razem w tej drodze do corazlepszości :) Czuję ogromną wdzięczność i dumę, że mogę na codzień pracować i przebywać z tak niesamowitymi LUDŹMI :)

ABC Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Cześć, prowadzicie może rekrutację do działu IT?

Nowy wpis

Pracodawca

@ABC

Niestety w tym momencie nie prowadzimy rekrutacji do działu IT. Tego typu ogłoszenia o pracę powinny pojawić się na naszej stronie w przyszłym roku. Gorąco zachęcamy więc do śledzenia naszych ofert pracy :)

Mozekandydat
Kandydat
 Pytanie

A ja mam pytanie, gdzie ta Pani która tak chwaliła się że minęły lata świetlne od czasu jej zatrudnienia u was? Czyżby lata świetlne to 2 lata? Skoro to taka super praca, to dlaczego poznikali pracownicy ze stazem ponad rocznym?

Pracodawca

@Mozekandydat

Przyznam szczerze, że do końca rozumiemy to pytanie. Wszystkie opinie (ponad 50 razem z komentarzami do nich) są cały czas dostępne, ale sortują się automatycznie od najnowszych - gdy pojawia się nowa opinia, to starsze opinie "schodzą" niżej na liście. Firma istnieje łącznie od 7 lat, niektóre osoby są z nami od samego początku. W ostatnich latach odnotowujemy bardzo szybki wzrost (jeszcze w 2018 roku było nas mniej niż 10 osób, dziś - pod koniec 2021 - jest ponad 50, możliwe, że w przyszłym roku będzie 100), rekrutujemy po kilka nowych osób miesięcznie, więc i opinii od nowych pracowników jest najwięcej, bo cały czas ich przybywa. Być może stąd jakieś nieporozumienie, ale wystarczy śmiało przejrzeć wszystkie opinie i znajdą się wśród nich również opinie pracowników z kilkuletnim stażem.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowa kwalifikacyjna nie musi być stresująca. Czy ta w Grupa Coraz Lepsza Firma S.A. spełniła Twoje oczekiwania? Które pytania podobały Ci się najbardziej? Twoje doświadczenia mogą pomóc innym!
Coraz Lepszy Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Cześć, od dłuższego czasu zastanawiam się nad rekrutacją do Was na coraz lepszego sprzedawcę. Zastanawia mnie bardzo, tylko jedna kwestia. Godziny pracy. W moim obecnym miejscu pracy mogę sobie pozwolić na dużą elastyczność. Jednego dnia pracuje 6h, po to by drugiego dnia pracować np. 10h. Finalnie jestem rozliczany za wynik. Czy jest możliwość pracowania w takim systemie u Was, Czy można np. zaczynać pracę o różnych godzinach czasem 8 a czasem np. od 11-12. Czy jest to możliwe ?

Pracodawca

@Coraz Lepszy Kandydat

W innych działach mamy bardzo dużą elastyczność, ale w działach sprzedaży i obsługi klienta rytm godzin naszej pracy wyznaczają godziny pracy klientów. Dzwonienie do klientów poza godzinami ich pracy drastycznie obniża skuteczność. Druga sprawa: przy tak intensywnej pracy, jakiej wymaga sprzedaż, pracowanie 10 godzin jest kompletnie niewydajne. Te ostatnie godziny danego dnia i tak będą zmarnowane z powodu zmęczenia. A po trzecie: zarządzamy sprzedażą procesowo, to bardzo mało popularne w Polsce podejście. Ale ono również wymaga dostarczania regularnych wyników (w podobnych ilościach każdego dnia), bo na tym co dostarczasz, potem pracują inni pracownicy (np. osoba zajmująca się umowami z klientami), a też nie chcemy, by oni znaleźli się w sytuacji, że raz nie mają co robić, a raz się nie wyrabiają z pracą. Nie wspominając już o tym, że wszyscy rozpoczynamy dzień od wspólnego spotkania online całego zespołu - to również uniemożliwia rozpoczęcie pracy np. o wspomnianej 11-12. No i na koniec ważna rzecz: w zarządzaniu procesowym, pracownik nie jest rozliczany tylko za wynik. Jest wiele zmiennych, których trzeba dopilnować naraz (liczba telefonów, konwersja na poszczególnych etapach, skutkująca przejściem odpowiedniej liczby klientów do kolejnego etapu, etc.). Ostateczny wynik jest dopiero rezultatem zadbania o te poszczególne elementy procesu. To może wydawać się bardziej złożone, niż typowe polskie zarządzanie sprzedażą (i rzeczywiście jest bardziej złożone!), ale pozwala naszym sprzedawcom osiągać wyniki niespotykane w innych firmach.

Wojtek Hinz
Pracownik

Praca nie dla każdego, ale każdemu polecam spróbować. Jeżeli się otworzysz i będzie Ci z nami po drodze to czeka Cię fajna przygoda. Jak to w sprzedaży... - bywają też gorsze dni - wtedy można liczyć na wsparcie innych współpracowników. Wszystko jest przemyślane i poukładane. Nie robisz zbędnych, bezsensownych czynności. Narzędzia do pracy działają sprawnie i szybko, jak dotąd nie spotkałem się z błędami spowalniającymi lub uniemożliwiającymi pracę. Wyślij CV i przekonaj się sam czy jest Ci z nami po drodze...

Martyna Kosienkowska
Pracownik

Dla mnie praca w Coraz Lepszej Firmie to wyzwanie. Jestem tu 2,5 roku i na palcach jednej ręki mogę policzyć dni, kiedy było łatwo. I właśnie dlatego tak bardzo opłaca się tu być. ???? W CLF-ie panuje specyficzna atmosfera: ludzie wierzą w Ciebie bardziej, niż Ty sam w siebie wierzysz. To sprawia, że dzieją się dziwne rzeczy: okazuje się, że robisz coś, czego wcześniej bałeś się równie mocno jak pająków. Przekraczasz swoje kolejne granice i zaczynasz mierzyć coraz wyżej. I sam siebie zadziwiasz… Czy jest idealnie… a w życiu! Każdy z nas ma jakieś swoje dziwactwa i gorsze dni. Czasami to normalnie masz ochotę trzasnąć drzwiami i wrócić dopiero… za 15 minut. ???? Nie zawsze też wszystko idzie po Twojej myśli. Czasem zaliczasz taką wpadkę, normalnie taką… Ale nikt Cię za nią nie karze. Za to każe zastanowić się, jak uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości. Tylko uwaga, jeśli szukasz pracy, w której mógłbyś działać na pół gwizdka, w której odbębniasz swoje, w której przez następne 10 lat klepałbyś to, czego nauczyłeś się 10 lat temu – nie zgłaszaj się do nas. Zamęczysz się. Czas to najcenniejsze, co wszyscy mamy. Szkoda go po prostu. Trochę filozofuję, a Ty pewnie chcesz konkretów. To lecimy: pracuję na pełen etat – to 6,5 godziny intensywnej, realnej pracy 5 dni w tygodniu. Pieniądze (szef ma taką zasadę, żeby płacić ludziom lepiej niż w innych firmach na podobnych stanowiskach) zawsze są na czas, choć podejrzewam, że większość pracowników nigdy tego nie sprawdzała. No i oczywiście tryb zdalny – działam z domu o dowolnych porach. Podsumowując, jeśli jesteś człowiekiem, którego najbardziej przeraża „stanie w miejscu” i chcesz wreszcie zobaczyć, jak wygląda praca w normalnej firmie – gdzie ludzie dbają o siebie nawzajem – powalcz o stanowisko u nas. Nie będzie łatwo, ale naprawdę WARTO!

Artur
@Martyna Kosienkowska

Napisałaś, że pracujesz zdalnie i masz indywidualne godziny pracy, to znaczy, że możesz pracować nawet w nocy, jeżeli tak ci wygodniej? Musisz co jakiś czas meldować się w biurze, czy wszytko jest załatwiane online?

Martyna Kosienkowska
Pracownik
@Artur

Tak, mogę pracować nawet w nocy, chociaż ja akurat wolę rano, jak teraz chociażby. To bardzo wygodne. Muszę tylko dostosować się do spotkań, które odbywają się o normalnych dla ludzi porach. A widujemy się codziennie, każdy dział z osobna, zwykle między 8 a 10 na pół godziny. Raz w tygodniu na trochę dłużej. I tak, wszystko jest załatwiane online. Nie przychodzę do biura, chyba że się stęsknię. Na żywo odbywa się natomiast wdrożenie do pracy. Może trwać od 1 dnia do kilku dni w przypadku sprzedawców. Oni też na przykład nie mogą pracować o dowolnej porze, nikt nie odebrałby w tej chwili telefonu... Dobrego dnia, Arturze...

Artur
@Martyna Kosienkowska

Dzięki za takie szczegółowe info ;) A powiedziałabyś jak jest z wypłatami? Mniej więcej podobne jak u konkurencyjnych firm, czy stawka jest wyższa? Pytam, bo zastanawiam się nad zatrudnieniem.

Pracodawca

@Artur

Mamy zasadę, że na każdym stanowisku płacimy kilkanaście procent powyżej rynkowej średniej/mediany. Więc wynagrodzenia są z założenia wyższe niż w większości firm, ale też nie najwyższe w Polsce, bo i praca u nas nie jest najtrudniejsza w Polsce :) Dodatkowo mamy zasadę, że w każdym ogłoszeniu o pracę podajemy jasno poziom wynagrodzenia, bo lubimy jasne sytuacje.

Leon
Pracownik
@Artur

Dobrze płacą. Nie pytaj tylko wysyłaj CV....

Marysia Kardyś
Pracownik
 Pytanie

W CLF-ie kilka dni temu stuknął mi okrągły rok pracy :) Myślę, że o tym miejscu można by powiedzieć naprawdę dużo. Ale to, co najważniejsze, to to, że jest to miejsce, w którym po prostu chce się być. Codziennie od nowa :) Paweł Królak, nasz Coraz Lepszy Szef, często mówi, że ludzie chcą pracować w poukładanych firmach - i to jest prawda. Bo to, że wiesz, co masz zrobić, wiesz, kiedy trzeba to zrobić, wiesz z kim i wiesz po co - sprawia, że możesz naprawdę dobrze spożytkować swoją energię, swoje możliwości i czerpiesz z pracy dużą przyjemność. Jest kilka “rzeczy”, które w CLF-ie lubię najbardziej. A są to… 1. Zmiany - patrząc na to, jak firma jest poukładana, można pomyśleć, że zmiany mogą być u nas trudne - nic bardziej mylnego :) Właśnie dzięki temu, że mamy solidną bazę w postaci poukładanego systemu, możemy się zmieniać i elastycznie dostosowywać do nowych sytuacji. Dzięki temu nie stoimy w miejscu, tylko zmieniamy się cały czas - i to jest piękne. Bo, przynajmniej dla mnie, nie ma nic gorszego, niż robić to, co nie działa, tylko dlatego, że tak się zawsze robiło - po co, skoro można się zmieniać na lepsze? :) 2. Wyzwania - to, że mogę się mierzyć z czymś co jest nowe, czasami trudne, ale w efekcie powoduje, że jestem lepsza w tym, co robię i mogę się rozwijać - to dla mnie duży prezent od firmy :) 3. Zespół - w Coraz Lepszej Firmie nie ma ludzi przypadkowych. Każdy jest puzzlem większej układanki, który w swoim momencie trafił na swoje miejsce

Marysia Kardyś
Pracownik
 Pytanie
@Marysia Kardyś

No i jakoś tak połowę mi ucięło, więc kontynuuję :) ...Każdy z nas jest dopasowany do swoich zadań i lubi je robić - satysfakcja level milion. Każdy z nas wie, po co tu jest i wie to, że razem tworzymy coś większego - dlatego też nie ma u nas miejsca na niezdrową rywalizację. Współpracujemy i służymy sobie nawzajem, żeby móc razem robić duże rzeczy. 4. Rozwój - w Coraz Lepszej Firmie to nie jest puste słowo, które oznacza, że raz na rok dostaniesz jedno przypadkowe szkolenie, na które nie chcesz iść - to nie u nas :) Rozwój to coś, czym oddychamy na co dzień - dzieje się celowo i dzieje się mimochodem. Celowo - dobieramy szkolenia, książki, czy inne narzędzia, które na danym etapie mogą nam najlepiej posłużyć i wzmocnić nas w tym, co chcemy wzmacniać. Mimochodem - przebywając w towarzystwie mądrych, świadomych ludzi nie pozostaje nic innego niż z tego czerpać - w codziennych rozmowach, na spotkaniach, przy wspólnych projektach :) 5. Liderzy - co tu dużo mówić, nasi Liderzy to ludzie petardy :) W CLF-ie naprawdę można doświadczyć Przywództwa przez duże P. 6. Otwartość i szczerość - w CLF-ie rozmawiamy o trudnych tematach i mierzymy się z wyzwaniami. Możemy pytać o to, co nam nie gra, czego nie rozumiemy i dlaczego coś się dzieje. I dostajemy na to odpowiedź :) 7. Jasne zasady - tak jak wspomniałam, każdy z nas wie, po co tu jest. Od etapu ogłoszenia o pracę kandydaci wiedzą, kogo szukamy i co ważne - kto w naszym Zespole nie znajdzie miejsca :) Nie znajdą u nas miejsca osoby, które lubią bawić się w nieczyste zagrania względem firmy lub kolegów z zespołu, których interesują plotki i niezdrowa rywalizacja i których interesuje stanie w miejscu - szczerze, w CLF-ie mamy za dużo dobrego do zrobienia, żeby tracić czas na takie rzeczy :) 8. Zdrowy profesjonalizm - jedną z pierwszych rzeczy jakiej uczy CLF, jest to, że profesjonalizm to nie kij w (usunięte przez administratora) i konkurs na to, ile sztywnych formułek jesteś w stanie upchnąć w komunikacji. Zdrowy profesjonalizm to przede wszystkim bycie człowiekiem, który szanuje drugiego człowieka. Możemy być w swojej pracy ludźmi i w taki sposób komunikujemy się z naszymi Klientami i ze sobą nawzajem - po ludzku :) Tak, żebyśmy mogli nawzajem się zrozumieć i osiągąć wspólnie cele. A taka prosta, ludzka komunikacja, to coś, czego nam w świecie trochę brakuje. Czy w CLF-ie jest łatwo? Nie :) Czy jest warto? Jak cholera :) Czy jest idealnie i czy my jesteśmy idealni? Nie - jesteśmy tylko i aż ludźmi. Popełniamy błędy, ale każdy z nich wyciskamy jak cytrynę - uczymy się, wyciągamy wnioski i wprowadzamy zmiany. O CLF-ie mogłabym mówić jeszcze długo - ale - CLF jest jedną z tych rzeczy, którą trudno opisać. To po prostu trzeba poczuć i przeżyć

1
Marysia Kardyś
Pracownik
@Marysia Kardyś

I na koniec - duży ukłon wobec naszych Liderów i każdego puzzla naszego Zespołu, naszej większej układanki - lubię z Wami być :) Jeśli czujesz, że to miejsce dla Ciebie - aplikuj. Jeśli masz pytania, pisz :)

1

Pracodawca

 Aktualność


Mamy dla Ciebie nowe wieści! 


Właśnie uruchomiliśmy nowe rekrutacje. Rośniemy bardzo szybko, dlatego szukamy nowych osób, które wesprą nasz Coraz Lepszy Zespół w dalszym rozwoju. Sprawdź nowe oferty pracy, bo może potrzebujemy właśnie Ciebie!


W ostatnim czasie nasz Coraz Lepszy Dział Sprzedaży bije kolejne rekordy. Oni biją rekordy, a nasz logistyk ma z dnia na dzień coraz więcej przesyłek do przygotowania i wysłania do naszych Klientów. Dlatego też szukamy osoby, która wesprze nas w tym obszarze, takiej która czuje się komfortowo, wykonując codziennie powtarzalne zadania w spokojnym środowisku pracy i oprócz ciągłego siedzenia za biurkiem lubi również zadania wymagające odrobinę aktywności fizycznej. Sprawdź, czy nasza oferta, nie pasuje przypadkiem właśnie do Ciebie :) 

Nie czekaj dłużej i zajrzyj do zakładki “Oferty pracy”, gdzie znajdziesz więcej informacji na temat naszych aktualnych rekrutacji. 


PS Przypominamy, że nieustannie szukamy Coraz Lepszych Sprzedawców, więc jeśli od siedzenia przed komputerem wolisz kontakt z klientem i rozmowy telefoniczne, to koniecznie aplikuj do nas. :) 


Czekamy właśnie na Ciebie :)

Paula Borowczyk-Sterna
Pracownik

Pracuję w CLF od niedawna, ale już wiem, że ciężko byłoby znaleźć lepsze miejsce, lepszą firmę, a dokładniej lepiej zarządzaną firmę i tak wspaniałych ludzi. CLF to właściwie spełnienie moich pobożnych życzeń odnośnie NORMALNEGO miejsca pracy, w którym Szef szanuje pracowników, pracownicy na serio współpracują, a atmosfera jest po prostu świetna. Gdy pierwszy raz trafiłam na stronę CLF opisującą stanowisko pracy, które chciałam objąć, przecierałam oczy ze zdumienia i nie dowierzałam, że tak można, że tak się da. Jednocześnie miałam przekonanie, że jest to odpowiedź na moje (nigdy nie opublikowane) ogłoszenie rekrutacyjne pt:"szukam porządnego szefa, który jest wartościowym człowiekiem oraz ludzi, z którymi będę mogła, stworzyć zespół grający do jednej bramki, we wzajemnym wsparciu i motywacjach, bez podkładania sobie nóg, czy wbijania noża w plecy..." Z uwagi na moje zawodowe doświadczenia, przyznam, że sama myśl o szukaniu nowej pracy, kolejnych korporacyjnych propozycjach, politykach, pseudokulturach, przyprawiała mnie o mdłości i skręt żołądka... Teraz wiem, że można inaczej, czyli NORMALNIE, i że w rzeczywistości jest jeszcze lepiej. Ale nie znaczy to, że znalazłam ciepłą posadkę... Przeciwnie. Mam pracę, która każdego dnia stawia przede mną wyzwania. Mam pracę w której słowo ROZWÓJ, jest codziennością. Mam pracę w której "nie da się" lub "udało się" - nie istnieje. Jeśli lubisz jasne sytuacje - to tu. Jeśli chcesz się rozwijać, i nie poddajesz się po pierwszym, czy dziesiątym upadku - to tu. Jeśli takie wartości jak szczerość, otwartość, lojalność są dla Ciebie standardem - to tu. Jeśli nie razi Cię słowo np: (usunięte przez administratora) i nie raz zdarza Ci się pod nosem bąknąć "cholera" - to też tu, bo jesteśmy tylko i aż ludźmi ;) Jeśli masz poczucie humoru, odrobinę dystansu do siebie i świata - to też tu. Nie jesteśmy idealni, ale cholernie się staramy, być coraz lepsi. Coraz lepsi jako pracownicy, coraz lepsi jako ludzie. Wierzymy, że to co robimy ma sens i chcemy to robić dobrze, a właściwie coraz lepiej, każdego dnia. Możemy liczyć na swoich Dyrektorów / Liderów - mamy ich pełne wsparcie i otrzymujemy realną pomoc, wystarczy poprosić, dać znać. Wspieramy też siebie na wzajem, mimo, że pracujemy z różnych miejsc Polski, jesteśmy ze sobą blisko, bo odległość nie musi być przeszkodą. Zatem jeśli jeszcze nie przesiąkłeś/aś totalnie "korpoświatem", czujesz, że nie musisz brać udziału w wyścigu szczurów, słowo "manipulacja" budzi w Tobie odrazę, i chcesz i możesz o siebie zawalczyć i się nieustannie rozwijać i jako człowiek i jako pracownik, jeśli wierzysz, że MOŻNA INACZEJ, to jest szansa, że CLF jest też dla Ciebie. I... Tak - rekrutacja wymaga czasu i wytrwałości Tak - wdrożenie odbywa się w Lublinie - 2 tygodnie Tak - jest zupełnie inaczej niż gdziekolwiek indziej.

Iza Wiśniewska
Pracownik

Ponad rok - tyle już pracuję w dziale marketingu CLF. I wiem, że w CLF będzie kolejny. I kolejny. I jeszcze następny - bo po prostu chcę tu być. Wśród ludzi, którym zależy na rozwoju. Wśród ludzi, którzy nie boją się zmian, ambitnych, nietuzinkowych, ciekawych życia. Rekrutacja przez swoje gęste sito przesiewa setki osób - i wybierają tych, którzy wiedzę i życie ciśną jak cytrynkę :) A przede wszystkim - są dopasowani osobowością do konkretnego stanowiska. To sprawia, że będąc w pracy... nie czujesz, że jesteś w pracy :) Aplikując pracowałam już kilka lat jako copywriter. Ale dopiero tutaj odkryłam co to dokładnie znaczy i... przepadłam! Praca tutaj jeszcze mocniej uruchomiła moją ciekawość świata i chęć pomocy innym. A gdy już się tutaj dostaniesz, trafiasz do grona ludzi, którzy nie pozwolą Ci stać w miejscu i zawsze wyciągną pomocną dłoń. Co najważniejsze - nie musisz się bać popełniać błędów! Oczywiście mam na myśli błędy, które można wspólnie przegadać, wyciągnąć wnioski i opracować sposób na ich unikanie w przyszłości :) Człowiek najlepiej uczy się na błędach i firma świetnie to wykorzystuje - dając tym samym poczucie pewności. Jeśli tylko ciągły rozwój sprawia Ci przyjemność i nie potrafisz stać w miejscu - błyskawicznie się tutaj odnajdziesz i z uśmiechem będziesz "przychodzić"* do pracy :) * "przychodzić", bo w znakomitej większości pracujemy zdalnie - co ma swoje kolejne plusy :)

Pracodawca

 Aktualność
Cześć! Fajnie, że jesteś :)

W Coraz Lepszej dbamy o relacje i atmosferę, cenimy też otwartą komunikację. Nasz zespół to ludzie z ogromną potrzebą samorozwoju, nieznoszący przeciętności i wymówek typu „nie da się”. Każdy z nas kocha to, co robi w ramach firmy i czuje się jej integralną częścią. Nasz styl zarządzania jest dość nietypowy, bo lubimy udowadniać, że można inaczej.

Chcesz się dowiedzieć jak się u nas pracuje?
Zajrzyj do zakładki “Opinie” i zapoznaj się z opiniami naszych pracowników.

Ciekawi Cię jak wygląda nasza kultura organizacyjna?
Z przyjemnością udostępniamy Ci zakładkę “Kultura organizacyjna”, zapoznaj się się z jej kluczowymi elementami i odkryj nasz “styl bycia”.

Poszukujesz informacji o aktualnych rekrutacjach?
Wspaniale, zajrzyj do zakładki “Oferty pracy” i jeśli czujesz, że to może być Twoje miejsce i chcesz zostać częścią Coraz Lepszego Zespołu – aplikuj!

Chcesz zostawić opinię?
Z ciekawością się z nią zapoznamy, wszystkie komentarze czytamy na bieżąco i chętnie odpowiadamy na pytania.

Piotr
Kandydat
 Pytanie

Czy obecnie prowadzicie Państwo rekrutację na stanowisko sprzedawcy?

Pracodawca

@Piotr

Tak, rekrutacja w dziale sprzedaży jest u nas permanentna. Rośniemy w bardzo szybkim tempie i w najbliższych latach chcemy zatrudnić kilkudziesięciu kolejnych sprzedawców.

Olgierd Krautsztrung
Użytkownicy czekają na odpowiedź 51 dni.
Pracownik
 Pytanie

Ostatnio miałem nietypową rozmowę z pewnym Przedsiębiorcą i dziś zdałem sobie sprawę, że opowiedziałem w niej co dla mnie jest ważne w Coraz Lepszej Firmie… Posłuchajcie: Rozmawialiśmy o przykrej sytuacji, w której pracownica odeszła z pracy bo dostała gdzieś 200 zł więcej… Zapytał co ja na to? Powiedziałem, że nie wiem, ale mogę powiedzieć dlaczego ja jako pracownik nie widzę dziś opcji wykupienia mnie z CLFu: - Dobrze tu zarabiam i wiem jakie są kolejne finansowe stopnie, kasa jest jawna, stała, bez prowizji, więc wiem ile zarobię teraz a ile np. awansując. - Mam w perspektywie awans, a później kolejny, dużo muszę się wcześniej nauczyć, jednak wiem, że warto bo widzę gdzie mnie to zawodowo doprowadzi. - Są tu niesamowici ludzie - serdeczni, dobrzy, radośni. Każdy się o każdego troszczy, motywujemy się. Wiesz, to taki Zespół, że z każdym w CLFie chętnie przegadałbym wieczór przy ognisku. - Mam tu Liderów, którzy są dla mnie naprawdę wsparciem i autorytetem, takich przy których się rozwijam i staję się lepszy. Takich, przy których ciągle ulepszam swoją prywatną definicję dobrego przywódcy. - Robię tu to co lubię i w czym jestem dobry, a staję się ciągle coraz lepszy! To nie przypadek, bo dopasowali mnie do stanowiska idealnie. - Pomagam innym ludziom, a to (usunięte przez administratora) uczucie gdy w pracy robisz coś dobrego! - Poznaję w CLFie samego siebie, swoje mocne i słabe strony i uczę się nad nimi pracować. - Wciąż słucham turbo merytorycznych szkoleń CLFu i uczę się o biznesie i bardzo mnie to jara! - Nie widziałem tak poukładanej firmy nigdy wcześniej, jest tu równie wyśmienita atmosfera jak mega skupienie na celu i zadaniach. - Kupiłem spory pakiet akcji CLF i wiem, że za kilka lat wchodząc na giełdę będzie na bogato! Kiedy to opowiedziałem, zapytałem Przedsiębiorcy: A co dziś Twoi pracownicy powiedzieliby mi o Twojej firmie? A Ty, który czytasz tę opinię? Co dziś powiesz o swojej pracy? A jutro? Może brzmi to wszystko słodko, za słodko… jednak wiesz, jestem typem co zjada 3 czekolady Wedla bez popitki, wiec ciężko mnie zasłodzić! Nie wierzysz? Kup mi 3 czekolady i sprawdź :D Aaa, nie wierzysz w moją opinię? Odezwij się - przekonywać Cię nie będę, ale mogę powiedzieć Ci więcej :)

4
Monika Branecka
Użytkownicy czekają na odpowiedź 54 dni.
Pracownik
 Pytanie

Długo pracowałam w środowisku, które było całkowitym przeciwieństwem tego, co oferuje CLF. Wyścig o target, publiczne tłumaczenie się z wyników, jeśli informacja zwrotna - to raczej tylko negatywna i wiele innych przykrych sytuacji, które są niestety nadal codziennością w wielu miejscach pracy. Jak wyglądał pierwszy dzień mojej pracy? Zostałam przyjęta z radością, z informacją: “jak dobrze, że już jesteś, czekaliśmy na Ciebie”. Taka atmosfera panuje każdego dnia - ludzie tu są serdeczni i bardzo pomocni :) Mam poczucie, że moja praca ma sens. Nie czuję jakbym wstawała rano do pracy, raczej wybieram się na spotkanie poranne z dobrymi znajomymi, z którymi wspólnie stawiamy czoła wyzwaniom. Nie wiem, czy istnieje drugie takie miejsce, które tak bardzo wspiera rozwój. Mam możliwość współpracy z osobą, która mnie inspiruje, motywuje do działania i nadaje kierunek mojemu rozwojowi, a ja mam poczucie, że jestem potrzebna, że wspieram, od początku zostałam obdarowana dużym zaufaniem. Decyzja o aplikowaniu do Coraz Lepszej Firmy była jedną z najlepszych decyzji w moim życiu. Rekrutacja jest rzeczywiście wieloetapowa, firma bada bardzo dokładnie dopasowanie do stanowiska, nic tu nie dzieje się przypadkowo. Moje zadania są bardzo przyjemne, robię to, co lubię i to, do czego mogę wykorzystać moje mocne strony. W CLF wszyscy rozumieją, jak ważny jest work life balance, nie ma żadnych nadgodzin, pracy w weekendy. Jeśli przydarzy się choroba, chore dziecko - nikt nie ma z tym żadnego problemu, nie trzeba się stresować :) Życzę wszystkim, aby mieli możliwość pracy w takim środowisku. Ja nie wyobrażam sobie już pracować nigdzie indziej. Jestem dumna z tego, że pracuję w Coraz Lepszej Firmie.

Jakub Różowicz
Pracownik

W Coraz Lepszej Firmie pracuje w roli asystenta technicznego działu marketingu równo od miesiąca. Wdrożenie jak i sama praca jest bardzo dobrze koordynowana i zorganizowana. Każdego dnia doskonale wiem, co mam robić i rozumiem jakie ma to znacznie dla ogółu. Otaczający mnie ludzie są szczerzy i pomocni, co przekłada się na bardzo miłą atmosferę na porannych spotkaniach jak i podczas realizacji wspólnych zadań. Po paru dniach można poczuć, że cały team zna się bardzo dobrze i że są to ludzie tacy jak ja, czyli tacy, którzy stawiają na ciągły rozwój i nienawidzą stać w miejscu.

Krzysztof
Pracownik
 Pytanie

Jestem w Coraz Lepszej Firmie od 27 maja 2019 r.

Rozumiem frustrację ludzi, którzy nie mogą tutaj być, albo JUŻ nie mogą tutaj być - naprawdę ich rozumiem. Przed majem 2019 pracowałem przez parę lat w kilku firmach - 
i lepszych i gorszych - w których uczyłem się sprzedawać i rozmawiać 
z Ludźmi. O ironio, tam też uczyłem się jakim człowiekiem NIE być, 
jak NIE traktować ludzi, w szczególności tych, za których odpowiadam. Żeby nie było tak słodko - wspomnę to, co mówię wszystkim kandydatom na sprzedawcę:

Jeśli chcesz ślizgać się po portfelu klientów i tylko spijać kawkę - to nie tutaj. Jeżeli myślisz, że to praca na słuchawce na „telewcisku”- to nie tutaj. Jeżeli sądzisz, że wiesz wszystko o ludziach i wyprzedasz ich słowa - to też nie tutaj. W poprzednich firmach sprzedawałem w różnych sytuacjach - zarówno przez telefon, jak i twarzą w twarz, a czasami nawet z łazienki na urlopie
w górach - bo trzeba dowieźć target. A poza tym m.in. na stacji benzynowej, lub stając na poboczu przy -20 stopniach mrozu, bo trzeba „dosprzedać”, bo target goni… A po tym wszystkim jest np. taka sytuacja - zrobiłem 200% wyniku, 
a na samym początku kolejnego miesiąca dostaję pytanie - 
Krzysiek, już pierwszy! Ile masz nowych tematów?! Dopiero w CLF dostałem zapewnienie: 
możesz pracować od poniedziałku do piątku w normalnym środowisku, 
możesz pracować z domu w regularnych godzinach, 
ale też (sic!)- możesz się mylić! Ba! Możesz się potknąć, a nawet upaść. Popełnianie błędów jest zupełnie normalne. 
Jest tylko jeden ważny warunek - musisz zadać sobie pytanie, co z tego bierzesz dla siebie? Co powinieneś zmienić, aby znów nie potykać się 
w tym samym miejscu? 

Coraz Lepsza Firma to pierwsze miejsce, w którym nie jestem tabelką 
w excelu. Tutaj mogę rozmawiać z drugim człowiekiem jak z człowiekiem, 
a nie z bankomatem. 

Mocno zachęcam do rozmowy z nami. Przy każdym ogłoszeniu o rekrutacji dodajemy nasze nr-y telefonów i zdjęcia - aby sprawdzić, zweryfikować wszystkie informacje, czy po prostu przekonać się kim i jacy jesteśmy.
 Zawsze powtarzam - jestem mega dumny z tego, że dorosłem na tyle, 
aby tutaj być. To dobre miejsce i dobrzy ludzie :)

Agnieszka Zasuń
Pracownik

Zanim stałam się Coraz Lepszą Asystentką działu marketingu, miałam mnóstwo obaw. Ciężko było mi uwierzyć, czy faktycznie wszystko, co było napisane w ogłoszeniu rekrutacyjnym, i to, czego dowiedziałam się podczas rekrutacji, jest prawdą. Czekałam na "BANG, tylko żartowaliśmy". Dzisiaj, po dwóch i pół roku pracy, wciąż żadnego BANG nie było. Wciąż jest tak samo jak wtedy, kiedy pierwszego dnia przyszłam do biura na wdrożenie i usłyszałam "jak cudownie, że jesteś". Wszystko jest tak, jak zapowiadano mi podczas rekrutacji i co wyczytałam w ogłoszeniu. A nawet lepiej! To, co najbardziej się zmieniło w tym czasie, to ja. Jestem w zupełnie innym miejscu, niż 1 kwietnia 2019, potrafię MNÓSTWO nowych rzeczy, bo firma mocno stawia na rozwój swoich pracowników. Na stanowisku robię tylko to, co lubię, bo rekrutacja pokazała, do czego mam predyspozycje, a do czego się nie nadaję. Moja praca sprawia mi ogromną przyjemność, a do tego przynosi wielką satysfakcję, bo jestem częścią firmy, która naprawdę zmienia świat. Częścią, która jest równie ważna, jak eksperci, bo nie ma tu mniej czy bardziej ważnych. Bardzo życzę sobie i całemu światu, żeby takich firm jak Coraz Lepsza Firma było jak najwięcej! I nad tym właśnie pracujemy. :)

Aleksander Szopa - Sprzedawca
Pracownik
 Pytanie

Drogi czytelniku/ czytelniczko Wpis będzie taki małym tomikiem "Pana Tadeusza" - więc jeżeli masz tylko 2 minuty wolnego czasu przed komputerem, to nie polecam się za to brać ponieważ ogrom rzeczy, które mam do przekazania i mój opisowy styl wypowiedzi - może sprawić, że z jednej strony nie będziesz sie mogl oderwac od mojej historii, a z drugiej spóźnisz sie na spotkanie. ok 6 miesiecy temu po raz pierwszy zobaczylem ogłoszenie, o prace w charakterze sprzedawcy, w CorazLepszejFirmie. Po przeczytaniu uznalem, ze ogłoszenia, to potafia pisac i pytanie, ktore mi przyswiecalo, to.. no dobra a gdzie jest haczyk? Doświadczenia juz pare ladnych lat w sprzedazy mam i raczej nie jest czestym zjawiskiem, aby nie bylo wabienia "nieograniczonymi prowizjami". Sprzedawca, który stale ma solidna podstawe? - zamknalem ogłoszenie nieco nie dając w to wiary. Facebook jednak z uporem maniaka atakował mnie kolejnymi ogłoszeniami, to też postanowilem zrobic większy rekonesans. Dostrzegłem informacje, że można zadzwonić do sprzedawców i porozmawiać z nimi na temat firmy. Szczerze mówiąc byłem przekonany, że jest to wabik, w założeniu, że i tak nikt nie zadzwoni. Postanowiłem, że w moim przypadku będzie inaczej. Zadzwoniłem i odebrał Daniel, którego pozdrawiam i już po kilku zdaniach uznałem, ze albo byl rewelacyjnie przeszkolony do tej rozmowy, albo faktycznie trafiłem w miejsce - którego jako sprzedawca od lat szukalem. Ja pytałem - Daniel mówił, a mój wewnetrzny cenzor nadawał narracje "Ok Olek, ale skoro wypłate maja na czas, założenia są realne do osiagniecia, pracują 8h od (8-16) - ma sie wolne weekendy, dostaje sie gotowe leady, które są już zaznajomione z firma i jak sie mówi nazwe firmy, to slyszysz "Aaa, tak kojarze"... to gdzie haczyk? - że trzeba przejść przez wieloetapowa weryfikacje. Aplikowałem na stanowisko sprzedawcy zaawansowanego mając poczucie swoich umiejetności na bardzo wysokim poziomie. Wizja pracy zdalnej w jezyku polskim - majac na podstawie 12,000zł? uznałem, ze brzmi jak bajka - więc sprawdzmy jak sprawy sie maja. W połowie rekrutacji okazało sie, ze... jestem dobrym sprzedawca - ale jeszcze wiele przede mna i dostałem solidny feedback, z którym nie sposób bylo sie nie zgodzic. Dostalem wtedy propozycje, ze albo nasze drogi sie rozejda - albo.. biore stanowisko sprzedawcy poczatkujacego. Uznałem, ze biore - bo znam swoje mozliwosci i skoro sa w stanie mnie czegos faktycznie nauczyc, no to prosze bardzo. Pojechalem do Lublina gdzie dostajesz zakwaterowanie w mieszkaniu naprzeciwko biura (ok 90m) wiec wychodzac o 7.59 - na 8.00 zdarzysz. Szkolenie, to byla sieka jakich mało - nie ważne, czy Ci sie to podoba, czy też nie dowiadujesz sie o sobie tych rzeczy dobrych, ale tez tych złych. Moje ego poczatkowo utwierdzalo mnie w przekonaniu, ze "Olek.. przeciez jestes starym wyjadaczem tematu.. co oni mowia" - a potem dopuszczasz do siebie informacje, które sa niby oczywiste - ale nigdy na to wczesniej w ten sposob nie patrzyles. Jako sprzedawca w CLF-ie masz ZAKAZ wciskania czegoś ponieważ nikt tego nie lubi - tutaj faktycznie musisz sluchac klientow i odpowiadac na ich potrzeby i własnie dlatego masz stala podstawe, aby Cie gdzies nie korcilo, jak w innych firmach, by dosprzedawac cos czego klient tak serio nie potrzebuje. Kazda z tych rozmow z klientem jest bardzo indywidualna i nie ma automatu, który wybiera Ci numer - Ty z tymi klientami faktycznie budujesz relacje i w pełni odpowiadasz na ich potrzeby. Czy ta praca jest latwa? oj.. nie - nie jest.. dziennie rozmawiasz z 15/20 osobami gdzie faktycznie sie skupiasz, analizujesz i sluchasz na wszelkich poziomach - aby serio zrozumiec. Tyle, ze.. nie od razu dasz sobie, z tym rade - szkolenie trwa miesiac i powiem Ci czytelniku, że nauczylem sie na nim wiecej niz mozesz doswiadczyc na studiach MBA. Czysta konkretna wiedza, która jest praktyczna i wyciągnięta z życia przedsiębiorców. Obecnie mamy wrzesien i dostałem informacje, ze od listopada - dostaje awans ponieważ przyswajalem i weryfikowalem kazde zagadnienie. Jeżeli dotrwałes do tego miejsca to Ci gratuluje poniewaz mnie juz łapie zespól cieśni nadgarstka Jezeli chcesz informacje w skrócie, które zakladam, ze moga interesowac, to: - Kase dostajesz w takiej kwocie, w jakiej sie umawiales - dokladnie w terminie. - Kwestia zwiazana ze sprzetem tez moze Cie ciekawic, wiec - dostajesz... "jabuszko" do pracy - ja jako dziecko Windowsa musialem sie do tego przyzwyczaic, ale zapewniam, ze sie da. - Leady? - gorące, które faktycznie znaja firme - Papiery? - ktoś inny sie ty zajmuje - Ty sprzedajesz bo w tym jestes dobry, a nie wypelnianie formularzy, ktos inny jest do tego stworzony. - Rozwoj? - no tak wszedzie mowia o tym rozwoju.. a tutaj faktycznie go doswiadczasz i ostrzegam.. jak cos rosnie, to tez boli - wiec poczujesz go mentalnie. - Atmosfera? no jak na weselu, tyle ze wszyscy trzezwi. --- Jest to moja druga pozytywna opinia w necie - pierwsza dotyczyla kebaba. Pozdrawiam

Nick
Kandydat
 Pytanie
@Aleksander Szopa - Sprzedawca

Cześć, możesz coś więcej napisać na temat samego szkolenia? Dlaczego to taka "sieka" jak to nazwałeś?

Aleksander Szopa - Sprzedawca
Pracownik
 Pytanie
@Nick

Rozwiewajac domysly, to szkolenie nie polega na tym ze dostaje sie 90 ksiazek pisanych w j. angielskim - gdyby tak bylo no to doskonale wiesz na czym polega trudnosc. Zepsujesz sobie wzrok o jakies 0.5 dioptrii i zyjesz dalej. Wyzwaniem jest tutaj raczej fakt, ze na podstawie cwiczeniowych scenek dowiadujesz sie o sobie wielu rzeczy, ktorych wczesniej nie widziales. Nie chce aby moja odpowiedz miala wiekszy obszar niz "Moda na Sukces" wiec posluze sie przykladem. Mamy w sobie pewne doswiadczenia, ktore przekladaja sie na automatyzmy, ktore staja sie nawykami. Wlasnie dlatego niektorzy w klopotliwej sytuacji zaczynaja mowic szybciej, aby uciec od problemu. Mozna tutaj powiedziec "mow wolniej" ale jaki ma to sens w praktyce? Sam wiesz. Tutaj dowiesz sie skad ten pospiech wynika - czyli co sprawia, ze zaczales sie czegos obawiac - czego konkretnie sie obawiales? Nagle sie okazuje, ze Twoj stres wynikal z przekonania, ktore pielegnujesz od dawien dawna.. teraz to nie jest "mow wolniej" ktore mozna porównać do karuzeli dla dzieci do lat 5, tutaj pojawia sie rodeo na dzikiej świni. Juz znasz swoje przekonanie "obawiam sie, ze nie bede wiedzial co mam powiedziec i wyjde na nieuka" - a automatyzm narzuca Ci wieksze tempo, gdzie brzmisz jak katarynka. Zaczynasz prowadzic symulacje cwiczeniowo i pojawiasz sie dokladnie w tej samej sytuacji, aby jednoczesnie panowac nad soba - a dodatkowo sluchac na roznych poziomach. Wtedy zaczynaja pojawiac sie kolejne kwestie i trafiasz na rozmowe, z pierwszym klientem. Nie wiem jak to sie dzieje, ale pierwszego dnia zawsze trafisz na klienta, ktory noo bedzie dla Ciebie odpowiednia lekcja. Boisz sie, ze klient po drugiej stronie bedzie malomowny? Ze zapadnie cisza? No to przygotuj sie na nia. Co sprawia, ze obawiasz sie ciszy? Skad to wynika? ..... az okazuje sie, ze jest w Tobie cos co sabotuje nie tylko rozmowy z klientem, ale inne aspekty zycia. Teraz juz, o tym wiesz i zdajesz sobie sprawe, ze skoro masz tego swiadomosc, to wypada cos z tym zrobic. Dokladnie zobaczysz co - jednak ta praca odbywa sie na Tobie, a nie latwo jest mentalnie przesadzic stare drzewo. Na tym polega sieka i trudnosc, ze jak zobaczysz co Ci w zyciu sluzy jak kolec w bucie, to trzeba go wyjac. Stad w perspektywie trudnosci test wielokrotnego wyboru, z ujemnymi punktami przy tym... to pikus bo pracujesz na swojej glowie, gdzie w rezultacie serio potrafisz sluchac drugiego czlowieka - a nie tylko rozumiec slowa. Pisalbym jeszcze dlugo - ale na tym poprzestane, abys czytelniku nie myslal, ze to legia cudzoziemska bo pracujemy z domu - czesto logujac sie do pracy za dwie 8sma - gdzie zamiast zielonych barw na twarzy, mamy dlugopis w reku - aby pomoc sobie w zapamietaniu tego co powiedzial nam klient.

Piotr "serowar" Głazowski
Pracownik

To ja jestem tym pracownikiem, który w pół roku nauczył się tutaj więcej niż przez resztę zawodowego życia :) Byłem jednym ze szczęśliwców (na ponad 300 osób, które aplikowały), który trafił do Coraz Lepszej Firmy na płatny staż marketingowy. Przez pół roku firma płaciła mi za to, żebym uczył się dla nich copywritingu. No dobra... to nie wyglądało, jak nauka, jaką pewnie kojarzysz ze studiów. Uczyłem się i od razu miałem możliwość testować teorię w praktyce. Już w trakcie okresu próbnego powierzyli mi niemały budżet na reklamy. Nie znam innej firmy, gdzie tak szybko przekazuje się odpowiedzialność pracownikom - bez ciągłego patrzenia na ręce i wytykania, że "to robisz nie tak". Dzięki temu przez pół roku napisałem więcej tekstów, przetestowałem więcej reklam, niż większość marketerów przez całe życie. Dołączenie do Coraz Lepszej Firmy, to była zdecydowanie najbardziej opłacalna decyzja w mojej karierze. Niedawno strzelił mi pierwszy rok. Każdego miesiąca na czas dostaję pieniądze. W perspektywie awans na wyższe poziomy (z każdym wiąże się podwyżka, więc wiem, jakich pieniędzy mogę się spodziewać). A to, czego się tutaj nauczyłem, pozwala mi też zarabiać na dodatkowych zleceniach "po godzinach". Krótko mówiąc, polecam tego allegrowicza.

pracownik
Pracownik

Uczciwa firma, bardzo dobre warunki pracy i świetna atmosfera, żadnych nadgodzin. Polecam.

Zostaw merytoryczną opinię o Grupa Coraz Lepsza Firma S.A. - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Grupa Coraz Lepsza Firma S.A.