FIFOR POLSKA SP. Z O.O.

Radom

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 23 ocen.

FIFOR POLSKA SP. Z O.O.
2 23 6 1

Opinie o FIFOR POLSKA SP. Z O.O.

Marta

Fifor to była typowa firma krzak. Została utworzona po to żeby Grecy się bawili za czyjeś pieniądze. Oni kompletnie nie umieli tym zarządzać. Z tego co słyszałam, kręcono tam sztuczne obroty, a tak naprawdę nie przynosiły zysku. Dziwne, że to przetrwało aż tyle. Najbardziej Szkoda jest ludzi, którzy teraz muszą sądzić się o swoje wynagrodzenia. Wiele firm nie odzyskało należnych też pieniędzy, które przetańczyli Grecy.

Zip
@Marta 05.08.2018 11:45

Nie do konca... poprostu wlasciciel za bardzo nie umial zarządzac ta firma.. Jego ojcu lepiej szlo.. a ich sposobem zarabiania bylo kupowanie nowych maszyn, przystosowywaniem do produkcji a pozniej sprzedażą takiej gotowej fabryki.. tak jak zrobili z poprzednia fabryka.. tutaj im jednak cos nie poszlo.. i stalo sie jak stalo...

anonymous
@Zip 07.08.2018 09:46

Zaprzeczam Twojej wypowiedzi...popieram koleżankę ..ponieważ robili to świadomie..zniszczyli dostawców surowców zadłużeniu itp. Mają wiele ludzi na sumieniu i bawili się za pieniądze ludzi pracujących...precz

Natalia

@Zip, dziękuję za informacje o obecnej rekrutacji. To bardzo ważna informacja dla osób poszukujących pracy. Mógłbyś napisać jakie warunki pracy Ci zaproponowano? Czy praca jest na akord, a grafik elastyczny? Można liczyć na dodatki do wynagrodzenia takie jak premie, szkolenia lub pakiet socjalny? Napisz jak brzmi nowa nazwa firmy.

Zip
@Natalia 22.07.2018 20:35

Firma nazywa sie teraz Intersnack. Z tego co mowili, sa stabilna firma. Od nowego roku maja byc przewidziane premie dodatki itd. Co do szkolen, u nich podobno jest cos takiego, ale jak to wyglada w rzeczywistosci to nie wiem. Raz do roku prowadza jakas kontrole kazdego pracownika jak wypadl, i oceniają pod katem czy dany pracowbik jest przecietny czy ponad przecietny jakos tak. Co do warunkow pracy, wiekszosci daja umowa o prace na czas nieokreślony. Grafik raczrj staly. Planowana praca na 3 zmiany z mowliwoscia 4 brugadowki przez 3-4 miesiace w ciagu roku. Stawki lepsze niz w fiforze. Ogolnie firma wprowadza wiele zmian. Tam sa jakies karty rabatowe, mulikafeteria sie to zwie. Urlopy bedzie mozna wypełniać na komputerze zamiast druczkow. Maja dodac wiecej linii produkcyjnych chipsa i pakowaczek.. Organizacja pracy tez jest inna. Tyle wiem.. Jak te zmiany beda wplywac na prace itd... czas pokaze.

Natalia

@Pracownik, jesteś tam obecnie zatrudniony? Mógłbyś napisać więcej na temat warunków pracy i kwalifikacji jakie należy mieć, żeby starać się o przyjęcie? Na jakie stanowiska są poszukiwani pracownicy? Czy praca na produkcji jest zmianowa, a grafik elastyczny? Czekam na Twoją opinię.

Zip
@Natalia 16.07.2018 09:09

Praca od 6 sierpnia bedzie na zmiany. Jestem zatrudniony od 9 lipca. Produkcja probna ruszyla od tego czwartku co byl. Czyli 19. Sa poszukiwani na chyba wszystkie stanowiska.. najlepiej przyjsc zlozyc cv .. dowiedziec sie od kard..

Natalia

@Zip, czy masz jakieś informacje na temat firmy? W poprzednich postach @Pracownik pisał, że firma ma znowu ruszyć w połowie lipca. Czy będą przyjęcia nowych pracowników, a jeśli tak to na jakie stanowiska? Komentarze na ten temat będą bardzo ważne dla osób poszukujących pracy.

Agnieszka
@Natalia 07.07.2018 19:29

Też chciałabym dowiedzieć się coś od osób już tam pracujacych. Z tego co mi wiadomo firma ma nazwę intersnack i pracują tam te same osoby co pracowały. Jeśli ktoś czyta niech odpisze jak tam jest, czy obowiązki są takie same jak w tamtej firmie? Czy ludzi też jest tyle samo oraz wszystkich maszyn? Myślę że mogą być nowe przyjęcia

Pracownik
@Natalia 07.07.2018 19:29

Firma ruszyła już narazie som porządki a produkcja rusza 23 tylko to nie jest fifor

Ona

Ludzie nie idą tam do pracy dlatego że nie mają ambicji tylko rynek radomski nie daje innej perspektywy. W małych firmach nie ma możliwości dostania umowy o pracę a sądzę że dla każdego jest to ważny dokument. Dajmy szansę nowym właścicielom nikt z nas nie wie jak będzie. Zawsze można odejść a i po co te przepychanki że jak ktoś była na wyższym stanowisku to nabijacie się że wróci na niższe? Po tym jak tam było się traktowanym na wyższych stanowiskach nawet człowiek nie myśli żeby na takie aplikować. Pozdrawiam wszystkich tych którzy negatywnie odnoszą się do innych szkoda tylko że anonimowo bo przecież tak jest najlepiej - mentalność ludzka a później i tak będziecie wszyscy wchodzić sobie w (usunięte przez administratora) i będziecie najlepszymi przyjaciółmi z pracy. Pozdrawiam serdecznie wszystkich anonimowych kozaków bez ambicji bo w końcu sami tak mówicie o innych a może warto by pomyśleć czy to wy macie ambicje.

Zip
@Ona 02.07.2018 07:03

Dokladnie... Poza tym co znaczy ze czlowiek ma ambicje ? Że sie rozwija i szuka innej pracy na wyzszym stanowisku z wyzsza pensja... a moge sie zalozyc ze wiekszosc jak fifir padl poszla gdzie popadnie, czyli na produkcje i magazyn w innych fabrykach lub zakladach produkcyjnych... Wiec jesli chcecie pisac ze ktoś niema ambicji... to spójrzcie na siebie..

Ha

Dzieci pewnie wiecie kto pisze pracowałem na nozach nigdy nie byłem zadowolony z zarobków i z niby kierowników po szkole średniej, operatorzy nigdy nie byliście operatorami za 31 dni ciągłej pracy to w każdej firmie dostaniecie 3000 tysiące złoty ale jak to wasza pierwsza praca i raczej nie odnajdziecie się w żadnej innej jak szymonek niedorozwuj i reszta operatorkow bez szkoły i ambicji

Zip
@Ha 28.06.2018 19:21

"Niedorozwuj" .... Wezcie sie ludzie piepsznijcie w łeb. Ani nikt nie wie jak tam bedzie.. a już piszecie jakby sie nic nie zmienilo i moze dalej dziadek bedzie chodzil i psół powietrze... Co do naiwności... to jest poprostu praca.. kazdy bedzie tam chodzil zarabiac na zycie.. i nie jest kwestia niepewności... niektozi np z powodu wieku moze nieznalesc.. a ci co znalezli prace i wracaja do intersnacka to tez sa naiwni ?? Dajcie spokoj... nikt nie musi sie lubić, ale takie gadanie swiadczy o wlasnie wykształceniu... bo wlasnie niedorozwoje pisza takie rzeczy.. I zacznijmy od tego ze nie wszyscy maja średnie wykształcenie..

Natalia

@Aaaaa Skąd w ogóle informacja o tym, że firma Fifor mogłaby być zamknięta? @Mały Pamiętajmy o netykiecie. Poza tym, nie napisałeś nic konkretnego, więc jeśli masz jakieś zarzuty wobec firmy, to proszę napisz jasno, co takiego było nie tak pomiędzy Tobą a firmą Fifor?

Aaaaaha
@Natalia 15.04.2018 17:20

Firma jest już zamknięta można sprawdzić to na ich stronie. Ludzie dostali wypowiedzenia lecz kazano im podpisać wypowiedzenia z winy pracodawcy to już koniec fifora

Daria
@Natalia 15.04.2018 17:20

W gazetach już o tym piszą. Jeśli nie zauważyłaś.

wszechwiedzacy
@Aaaaaha 16.04.2018 07:33

a gdzie na ich stronie napisali, że już jest zamknięte ?

wszechwiedzacy
@Aaaaaha 16.04.2018 07:33

Po za tym , nie było "oficjalnej" informacji, że firma została zamknięta. Ludzie nie dostali wypowiedzeń, tylko sami z własnej woli się zwolnili. Nikt nikomu nie kazał niczego podpisywać.

Raaaa
@wszechwiedzacy 18.04.2018 12:15

A może niema oficjalnej informacji ale co do ludzi ze sami odchodzom to się nie zgodzę bo mój kolega pracował w firmie fifor i dostał wypowiedzenie i dotei pory nie dostał wypłaty

Wszechwiedzacy
@Raaaa 19.04.2018 12:22

To ciekawe.. na tyle osob tylko jedna osoba dostała wypowiedzenie od fifora.. a kiedy to wypowiedzenie dostal ?

Reeee
@Wszechwiedzacy 19.04.2018 19:43

Jakoś przed świetami może coś mnie kręci bo w nerwiony jest ze wypłaty nie dostał i baje rozpowiada

Wszechwiedzacy
@Reeee 19.04.2018 21:06

Dziwna sprawa.. pracowałem tam, do konca 2 sumie i jedynie co to proppnowali, kto chcial oczywiacie zeby podpisac to co wymyslili i wyslali kazdemu i samemu sie zwolnic. Troszke osob podobno nie podpisało tego, ale oni dalej sa tam zatrudnieni.. nikt ich nawet nie raczyl zwolnic..

Reeee
@Wszechwiedzacy 19.04.2018 21:51

Ale rozliczyły się za ten okres co byłeś zatrudniony do końca

wszechwiedzacy
@Reeee 20.04.2018 10:58

nie bardzo... za ostatni miesiac tj marzec nie zaplacili do tej pory. Ale jeden z kierowników produkcji mówił że za meisiac maksymalnie 2 ruszają spowrotem.

Reeee
@wszechwiedzacy 20.04.2018 12:54

To faine ze ruszom a kierownik nic nie muwil kiedy majom zapłacić czy wogule zapłacom

wszechwiedzacy
@Reeee 20.04.2018 14:10

Wiesz... mówić to on może wiele... powiedział to kiedy pracownicy zabierali swoje rzeczy i dokumenty z firmy.. nie wiem co oni kombinują.. ale bardzo mnie to ciekawi co dalej zamierzają z tą firmą zrobić.. sądzę nawet, że gdyby zarządzanie było lepsze to by dalej funkcjonowali i ludzie by mieli prace..

Reeee
@wszechwiedzacy 20.04.2018 14:18

A mi się wydaje ze nie ruszom już i nie wypłacom już ludziom pensi ostatniej

Wszechwiedzacy
@Reeee 20.04.2018 15:13

Mi sie wydaje ze beda dalej robic... ale z nowym skladem.. nowymi pracownikami.. kto moze nawet samymi ukraincami.. Czas pokaze..

Analfabetyzm
@Reeee 20.04.2018 14:10

Nie ma to jak dyskusja na poziomie, brawo Panowie.

Mika
@Wszechwiedzacy 20.04.2018 18:27

Firma jest już zamknięta i już na pewno nic z niej nie będzie... Ludzie zostałi wezwani do podpisania wypowiedzeń... Aż żal się robi jak to czytam ludzie którzy wierzą w to że jeszcze tam wrócą są naprawdę naiwni. To już nie pierwsza ich firma którą zamykają po kilku latach już od roku było wiadomo że to upadnie bo ledwo ciągnęli i non stop tylko przychodziły wezwania do zapłaty. Ludzie obudźcie się i przestańcie pisać takie głupoty.

wszechwiedzacy
@Mika 23.04.2018 06:35

Nie sądzę, że firma ruszy. Ale nie można powiedzieć, że "Ludzie zostałi wezwani do podpisania wypowiedzeń" . Jakiś nakaz ktoś usłyszał? co ktoś stał na Tobą i kazał Ci to podpisać? To była tylko propozycja (sądzę że nawet wiem kogo..). ale walić ludzie podpisali z własnej woli.. Każdy zrobił jak uważał.

Mika
@wszechwiedzacy 23.04.2018 09:52

Jak by nie podpisali to by nie dostali świadectw pracy tak jak jest to teraz.... Firma widmo nie ma nikogo w biurze i telefony powyłączane....

wszechwiedzacy
@Mika 25.04.2018 19:51

"Pracodawca nie może odmówić wydania świadectwa pracy. Jeśli tak uczyni, wówczas pracownik ma prawo domagać się go w sądzie."

Pracownik
@wszechwiedzacy 26.04.2018 10:00

No jutro wysyłam podanie do firmy o świadectwo pracy poleconym ciekawe czy się uda urzędzie pani mi powiedziała ze bes świadectwa nie dostanę zasiłku

Zip
@Pracownik 26.04.2018 13:22

Udalo sie komus po czasie wyznaczonym przez kadrowa zyskac cv ??

Zip
@Pracownik 26.04.2018 13:22

Znaczy swiadecywo pracy..

Pracownik
@Zip 07.05.2018 10:59

Tak do dziś cisza jutro mija 7 dni co powinny wysłać

Ha
@Natalia 15.04.2018 17:20

Nie wiesz co piszesz dziecko ta firma jest niczym każdy o tym wie

Gmail

Ludzie którzy tam wracają są nie poważni poprostu nie umieją sobie znaleźć pracy w wracają na to samo (usunięte przez administratora) Życzymy im powodzenia niektórym lizusa że zmiany M O.( WIELKA KIEROWNICZKA ) TERAZ ma zap... Jakoś normalny pracownik hehe. Naiwni ludzie.

Były_działacz

Taaa ruszają znowu, obiecują by za pół roku znowu wszystkich w konia robić. Nie dajcie się nabrać.

Pracownik
@Były_działacz 20.06.2018 14:56

Ale nie oni tylko ina firma ma ruszyć połowie lipca

anonymous
@Były_działacz 20.06.2018 14:56

I zatrudniają największych oszustów i cwaniaków przynajmniej na magazynie ludzie bez honoru i zasad pozdrowienia dla koordynatora Jacka M ciekawe ile teraz zarobi na lewo nowi ludzie nowy rynek zbytu

anonymous
@Były_działacz 20.06.2018 14:56

Tak tak z tymi samymi oszustami kadrowa z fifor a pracownicy bez ambicji i honoru też

Prezes
@anonymous 26.06.2018 16:16

Ale z wyższą pensją. W firmie z innym zarządem bez grekow.

Ojojojk

Czy moze komus udalo sie skontaktowac z firma?moze jakis nowy numer maja?potrzebuje uzyskac od nich swiadectwo pracy,moze ktos ma info co dalej z firma?

Pracownik
@Ojojojk 13.06.2018 14:12

Napisz meila na adres firmowy ja tak zrobiłem i dostałem lub wyślij podanie na adres

Natalia

@Zip A nie lepiej byłoby zadzwonić do firmy FIFOR POLSKA i spytać co z tym świadectwem pracy? Tak po ludzku. Nasza Poczta Polska czasem bardzo różnie funkcjonuje i wina niekoniecznie leży po stronie pracodawcy. Zachęcam do kontaktu z pracodawcą i koniecznie napisz jak się cała sytuacja wyjaśni.

Pracownik
@Natalia 07.05.2018 12:56

Tylko zero kontaktu od dwuch tygoni dzwonię w dzień w dzień i nic raz się zdażyło ze odebrała telefon jakaś facetka to powiedziała ze zapyta się byłej księgowej co ma robić bo ona niewie i miałem zadzwonić na drugi dzień to telefon wyloczony na komórkę dzwonię co było na stronie i tesz wyloczony

Zip
@Natalia 07.05.2018 12:56

Hehe ale ja nie czekam na pocztę... Po prostu ciekawość mnie zżera. Bo ostatnim terminem miał byc hmm 3 kwiecień?? Nie wiem czy dobrze pamiętam. Po drugie jak dowodzić się do firmy skoro niema kto odebrać? No i spójrzmy prawdzie w oczy.. FIFOR POLSKA 13 albo 16 kwietnia złożyła dokumenty dot. upadłości. Caly majątek firmy został zabezpieczony przez zarządcę restrukturyzacyjnego. Więc firma poprostu upadła... Szkoda tylko, że tak potraktowali pracowników... którzy pracowali czasem i prawie caly miesiac...

gosc
@Pracownik 07.05.2018 13:23

Na jaki numer udało się dodzwonić? Od jakiegoś czasu próbuje się z nimi skontaktować w sprawie zaległego świadectwa pracy i bezskutecznie. odbierają pocztę wysłaną na adres Starej Iwicznej, ale z tel. nie mam szczęścia. Z tego co wynika z aktualnych danych zawartych w KRS firma nie jest w stanie upadłości, ma tylko nadzór. Z resztą księgowość musi jako tako funkcjonować, chociażby żeby wystawić PITy na koniec roku.

Pracownik
@gosc 08.05.2018 13:27

Ja dziś dostałem świadectwo dzwoniłem do nadzorcy a on podał mi meila gdzie mam się kontaktować

Pracownik fifor
@Pracownik 08.05.2018 15:10

A można poprosić adres mailowy? Bo również chciałabym otrzymać świadectwo

gosc
@Pracownik fifor 08.05.2018 16:31

w Starej Iwicznej nadal są Panie które zajmują się wszelkimi formalnościami. Można spróbować na adres sales@fifor.pl który jest podany na stronie, bo prawdopodobnie odbierają tego maila lub pojechać na miejsce. Z tego co udało mi się dowiedzieć świadectwa pracy maja być wydawane partiami, ale ze względu na braki kadrowe wszystko się opóźnia.

pracownik
@Pracownik 08.05.2018 15:10

świadectwo pracy przysłali pocztą?

zip
@pracownik 16.05.2018 09:40

podobno znowu mają ruszać od czerwca ? ktos cos wie na ten temat ??

chips

Ludzie...nie znacie Greków...."udają Greka", przekonałem się osobiście,myślicie że chipsy to się robią z niczego? Nie mają nawet surowca, i co myślicie że rusza i z wody będą robić? Już po zakladzie

Pracownik

Witam proszę o pomoc jestem pracownikiem firmy fifor koczy mi się umowa w poniedziałek w jaki sposób mogę odebrać świadectwo pracy prubuje się kontaktować z zakładem i nie mogę się dodzwonić a innych numerów nie mam

Wszechwiedzacy
@Pracownik 24.04.2018 13:02

Firma zlozyla dokumenty upadlosciowe i majatek firmu przejął syndyk. Nie wiem z tym czlowiekiem nie trzeba bedzie sie skontaktowac. Ale zgodnie z prawem sam syndyk powinien to zalatwic. Taki wpis widnieje: "Postanowieniem z dnia 13 kwietnia 2018 r., sygn. akt X GR 12/18, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, X Wydział Gospodarczy dla spraw Upadłościowych i Restrukturyzacyjnych, zabezpieczył majątek dłużnika Fifor Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Starej Iwicznej, nr KRS: 0000394573, poprzez ustanowienie tymczasowego nadzorcy sądowego w osobie Pawła Siwik, posiadającego licencję doradcy restrukturyzacyjnego nr 1148."

Pracownik
@Wszechwiedzacy 24.04.2018 21:41

Dzięki ale to jest pewna informacja

wszechwiedzacy
@Pracownik 25.04.2018 09:28

informacja jest pewna, radze wysłać wypowiedzenie na adres firmy w Stara Iwancza...

Pracownik
@wszechwiedzacy 25.04.2018 11:09

Tylko tam nikogo niema będę prubowal się kontaktować z tym Pawlem co pisałeś tylko muszę znałeś numer

wszechwiedzacy
@Pracownik 25.04.2018 11:24

wyslij wypowiedzenie na adres firmy...

Pracownik
@wszechwiedzacy 25.04.2018 12:18

Tylko ja mam do 30 kwietnia do poniedziałku a świadectwo pracy potrzebuje do zasiłku a czytałem ze pracodawca ma 7 dni pocztom wysłać lub tym samym dniu a dodzwoniłem się wczoraj do firmy to odebrała pani i powiedziała ze starajom się wszystko robić zeby ruszyło a wypłaty bedom jak im konta odbloku lub z funduszu a do świadectwa powiedziała ze zadzwoni do byłej księgowej i się dowie bo ona nie wie co ma robić dziś telefon wyloczony ale zrobię jak muwisz przepraszam za byki

chips
@Wszechwiedzacy 24.04.2018 21:41

a gdzie burżuje pouciekali do Grecji?

wszechwiedzacy
@chips 25.04.2018 13:11

a skąd mam o wiedzieć gdzie pouciekali.. siedzą pewnie w warszawie.. a wszelkie pisma jak juz to trzeba wysyłać na adres firmy czyli Stara Iwancza..

Wszechwiedzacy
@Pracownik 25.04.2018 12:45

A propos.. kto odebral ? Kiedy ? Dzwoniles do fifora w radomiu ?? Serio chca ruszyc ? Czy ta osoa mowila cos jeszcze ?

Pracownik
@Wszechwiedzacy 26.04.2018 18:53

Dzwoniłem we wtorek nie mam pojęcia kto odebrał ale facetka pytam się czy zakład ruszy a ona ze wszystko robiom zeby ruszyło a kasa ma być jak konta odblokujom albo z funduszu a wypowiedzenie powiedziała ze musi skontaktować się byłom księgowom bo ona nie wie co ma robić i ze mam zadzwonić jutro wienc dzwonię a tu jusz telefon wyloczony. I do dziś jest wyloczony a wieczorem piszesz ze fifor ogłosił upadłość a te wiadomości ze ogłosiły upadłośc to gdzie to przeczytałeś

Wszechwiedzacy
@Pracownik 26.04.2018 19:21

Nie napisalem ze ogłosili upadlosc.. oni zlozyli dokumenty narazie i zostal wyznaczony nadzorca ktory zabezpieczył wszystko co wartosciowe w firmie. Tak wynika z tego wpisu krs fifora. A co dalej to nie wiem...

Pracownik
@Wszechwiedzacy 26.04.2018 20:20

Aha sory zle zrozumiałem ale jak zgłosiły to na dniach ogłoszom bo chyba jest 14 dni na decyzje sodu

Wszechwiedzacy
@Pracownik 26.04.2018 20:44

No nie koniecznie.. w sumie teraz to juz sam nie wiem co zrobili.. oni to zglosili 13 kwietnia.. dzowniles we wtorek w tym tygodniu ?? Moze jakies przeorganizowanie robia.. nie wiem... Bo na ogloszenie upadlosci to sad ma 4 miesiace..

anonymous
@Wszechwiedzacy 26.04.2018 21:59

Ja bym się nie sugerował tym ze odebrała ta klijetka i muwila ze wszystko robiom zeby ruszyło a na drugi dzień wyloczony telefon zachowała się jak guwniara debila zemnie robi

Pracownik
@Wszechwiedzacy 26.04.2018 21:59

No dowiedziałem się o szwagra ze budynek firmy na samorządowej jest do wynajęcia i co jakiś czas som grupki ludzi i przychodzi księgowa i daje świadectwo

Wszechwiedzacy
@Pracownik 27.04.2018 19:01

To czemu sami nie pozwalniaja ?? Tylko czekaja az pracownicy sami sie zwolnia... A jak czesto wydaja tw swiadectwa ? Trzeba sie jakos zaanonsowac na to ?

Pracownik
@Wszechwiedzacy 27.04.2018 20:40

Nie mam pojęcia oco tu chodzi ja żadnego telefonu nie dostałem to co mogłem zrobić to zrobiłem pismo wysłałem w poniedziałek pojadę i zobaczę może sami się zemnom skontakujom w poniedziałek bo umowa wygasa zobaczymy a co do ze jest do wynajęcia to jestem pewny czyli muszom zwalniać i dawać świadectwo tylko czemu tak na raty ludzie przychodzom

ciekawski
@Pracownik 27.04.2018 21:09

a gdzie można sprawdzić, że te hale do wynajęcia??

Pracownik
@ciekawski 28.04.2018 15:57

Nie wiem wiem od kogoś

Onw
@Pracownik 27.04.2018 21:09

Dają na raty wypowiedzenia żeby nie było zwolnienia grupowego bo wtedy musieli by wypłacić ekwiwalent.

Tomas

Czy ktoś wie czy pracownicy dostali pensie

Phu

Zatrudnię ludzi zwolnionych z firmy Fifor (kilku już zatrudniłem). Kontakt phuerdol@onet.pl

Aaaaa

Firma już jest zamknięta czy jeszcze nie?

Mały.

Życzę tej firmie wszystkiego najgorszego a w szczególności dwóm koordynatorom.Im to kury szczać prowadzać a nie ludźmi zarządzać.W szczególności wszystkiego najgorszego życzę Panu koordynatorowi który mocno wchodzi w (usunięte przez administratora) pseudo biznesmenom greckim.Mam nadzieję że zostanie tak samo potraktowany jak traktuje innych.

pracownik
@Mały. 05.03.2018 11:54

o kim piszesz kolego ?

xxxx

Ile zarabia koordynator ??

Aaa
@xxxx 31.10.2017 22:46

2100 ma rękę

Xxxx
@Aaa 30.01.2018 07:33

A mi znajomy powiedział że jego kolezanka jest kordynatorem i zarabia 3tys

Marcin

Dla mnie praca w Fiforze nie była najgorsza, ale to głównie dzięki ludziom, którzy tam pracowali (pracują). Największym minusem to brak zorganizowania, czyli panujący chaos, za dużo obowiązków, wykorzystywanie pracownika i brak podziękowania za wykonywanie czegoś dodatkowego . Jeśli firma upadnie to jednak szkoda, bo w Radomiu dużo ludzi straci pracę. Najlepszą opcją będzie jeśli ktoś to przejmie. Wtedy może zarządzanie ulec całkowicie zmianie i warunki pracy napewno się poprawia. Pytanie czy tak się stanie..?

Tomek

Czy to prawda ze zaklad jest zajety przez komrnika i jest zamkniety

Abc
@Tomek 06.02.2018 18:10

Tak.

Ewa
@Tomek 06.02.2018 18:10

Czy to już bankructwo? Zamkną ten zakład?

AktualnieJeszczePracownik
@Ewa 15.02.2018 08:46

Przy tej ilości długów na 99% tak

Jaa
@AktualnieJeszczePracownik 15.02.2018 09:08

Podobno jest jakis inwestor i trwaja rozmowy

Ewa
@Jaa 15.02.2018 19:47

Ktoś tam jeszcze przychodzi do pracy? Pracowałam kiedyś i nieźle mi krwi napsuli. Arystokracja z Grecji i Laysów jeszcze tam jest, czy już uciekli?

On

Może jestem egoistą ale bardzo się cieszę że ta firma tak skończy i zbankrutuje za to jak traktowali pracowników należy im się. Szkoda tylko że ludzie stracą pracę ale osoby które tam pracowały wszędzie będą miały lepiej niż tam.

byly pracownik
@On 16.02.2018 09:02

calkowicie popieram, warunki pracy ciężkie do zniesienia, każdy gdy tylko mógl to zwiewał.

Patryk

A nie wiecie dlaczego dostawca folii wstrzymał dostawy?

Aaa
@Patryk 01.02.2018 18:38

Bo nie płacą ☺️

Aaaaa

Nie polecam pracy w tej firmie brak szacunku do pracownika wciąż brakuje surowców auta wyjeżdżają puste mało tego składki ZUS nie są regulowane Totalna porażka.

Damian z exstrudera

Ja tam pracuje od początku i nie polecam nikomu tam pracy

Maximus

Burdel na kółkach ... brak organizacji paracy na magazynie 1 magazynier pracuje za 3 osoby jeden brygadzista M.W nie wie gdzie jest jego miejsce i myśli że jest prezesem firmy nic nie potrafi a udaje że wie wszystko brak organizacji pracy . Nie polecam tam pracy .

anonymous
@Maximus 12.11.2017 11:42

widać kolego ze nie masz pojęcia o czym piszesz i że z MW nie pracowałeś na zmianie masz prawo mieć swoje zdanie ale nie oczerniaj człowieka skoro nie miałeś nawet chwile z nim do czynienia

Maximus
@anonymous 13.12.2017 23:47

Pracuje z nim i wiem co pisze

anonymous
@Maximus 16.12.2017 22:27

skoro z nim pracujesz proponuje przyjść na jego zmiane i porozmawiać z nim a nie pisać farmazony

Maximus

Widać oburzenie Pana M . ( Konrad ) Cały Pan M nie da powiedzieć o sobie złego słowa .

Konrad

Sami sobie stwarzamy takie warunki do pracy. Jeśli wykorzystujemy jeden drugiego. Miejcie pretensje do siebie!!!!

anonymous

wyzysk ludzi-co na to prezes

Zippo

ogolnie praca jak kazda inna, gdyby tylko jeszcze logicznie zarządzali ludzmi to by bylo dużo lepiej, bo aktualnie i od początku prawie jest tak że jedna osoba robi za 2-3 osoby tam. Wyzysk jednym słowem. Czasem jak arcy koordynator coś wymyśli to można stwierdzić że jednak jest niespełna rozumu ... pensje naniższa krajowa, operatorzy do reki maja 1600 zł. do tego wszystkiego koniecznie praca w weekendy, czasem to zdarza się, że ludzie pracują cały MIESIĄC!?!?!! a jak nie pracujesz w weekendy to mogą zwolnić... podsumowując: ODRADZAM

oko

1500zl

eeee
@oko 25.02.2017 17:31

Marne pieniadze

Zostaw opinię o FIFOR POLSKA SP. Z O.O. - Radom

 

Jeżeli masz dowody lub świadków potwierdzających Twoją wypowiedź zostaw nam swoje dane kontaktowe. Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii (do podanych danych wgląd ma tylko Administrator zgodnie z art. 6 lit. f RODO.)

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie FIFOR POLSKA SP. Z O.O.