Opinie o Asplex Sp. z o.o. w Wrocław

Poniżej znajdziesz opinie obecnych i byłych pracowników o pracodawcy Asplex Sp. z o.o.. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w Asplex Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi serwisu i naprawy sprzętu IT
Usługi serwisu i naprawy sprzętu IT Wrocław

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Asplex Sp. z o.o. w Wrocław

XD
Były pracownik
 Pytanie

Firma potrafi zwalniać ludzi bez określonej przyczyny, nie informując Cię nawet wcześniej, że robiłeś coś źle (potrafią Cie ściągnąć w trakcie zmiany). Seniorzy najczęściej mają w poważaniu nowych pracowników,a szkolą Cię osoby, które same niedawno się zatrudniły. Wiele osób przychodzi do przełożonego z prośbą o przeniesienie na dział laptopów/pctów i bardzo często kończy się na tekście "jak się zwolni miejsce to pogadamy". Dla osób chcących pracować w serwisie stanowczo ODRADZAM.

Technik
Były pracownik
 Pytanie

Spędziłem w Asplexie ponad 3.5 roku, pracując przy naprawy różnego rodzaju sprzętu i na kilku projektach, więc jestem odpowiednią osobą do napisania opinii na temat tej firmy. Podzielę ją na kilka części, a zacznę od... 1. Pieniędzy - bo przecież głównie dlatego wszyscy pracujemy. Podstawa jest na przeciętnym poziomie. Premię 100% wyrobisz praktycznie zawsze, chyba że w danym miesiącu masz ogromnego pecha lub ogólny brak umiejętności. Booster, o którym wszyscy mówią jest dostępny tylko dla jednego zespołu, ale jest to najliczniejszy zespół w Asplexie, więc na 95% właśnie do niego trafisz. Dzięki boosterowi jesteś w stanie zarobić drugą wypłatę. I tu niestety zasada jest jedna. Im większą fuszerkę odwalasz, tym więcej zarobisz. Są technicy, którzy robią takie ilości, że po kalkulacji wychodzi 8 minut na jednego laptopa. 8 minut na testy, ewentualną naprawę, wgranie systemu i sterowników, wyczyszczenie pamięci oraz sprzętu. Czy da się to wszystko zrobić dobrze w 8 minut? Sami sobie odpowiedzcie. Nadgodziny są. Możesz robić maksymalnie 32 w miesiącu. Często są pracujące soboty na zasadzie 200% lub 200 zł i dzień wolny do odebrania w danym okresie rozliczeniowym. Bony na święta są na naprawdę dobrym poziomie. Jest też karta lunchowa, do wykorzystania w automatach w kantynie. Jest doładowywana raz w miesiącu po 5 zł za każdy przepracowany dzień w poprzednim miesiącu. 2. Współpracownicy. Zacznę od kadry zarządzającej czyli od seniora(taki trochę brygadzista) w górę. Tutaj jest bardzo różnorodnie. Są mega ambitne osoby, ogarniające kilka projektów na raz, ale są też osoby, które nie powinny znajdować się na wyższych stanowiskach przez brak umiejętności, zarówno miękkich jak i twardych oraz brak zaangażowania. Manager jest na bardzo wysokim poziomie, większość inicjatyw wychodzi właśnie od niego. W mojej opinii ten serwis funkcjonuje jeszcze na wysokim poziomie tylko dzięki niemu. Jeśli chodzi o techników, to tutaj jest jeszcze bardziej kolorowo. Firma generalnie zatrudnia każdego, przez co potrafią trafić się mega ogarnięte osoby, które sprzęt i elektronikę mają w małym palcu. Jednak często też można trafić na osobę, która nigdy nawet nie trzymała w ręce laptopa. Takie osoby zazwyczaj szybko się wykruszają, ale czy nie można ich wyłapywać na etapie rekrutacji? 3. Ewidencja czasu pracy. Odbijasz się na bramkach podczas każdego wejścia i wyjścia z pracy, oraz podczas każdego wyjścia i powrotu z przerwy. I tutaj znów jest różnorodnie. Niektórzy kierownicy potrafią wymagać od ciebie nienagannego chodzenia do pracy, natomiast inni nie mają problemu gdy ktoś notorycznie spóźnia się po 20 minut. To sam tyczy się przerw, które trwają 15 minut. W tym czasie musisz iść po jedzenie do swojej szafki, kupić kawę czy herbatę w automacie do którego często są kolejki na kilka minut czekania, zjeść śniadanie, odłożyć rzeczy do szafki i wrócić na serwis. Niektórzy kierownicy robią problem jak spóźniasz się z przerwy po kilka minut, a niektórzy nie mają problemu z ty, że jego pracownicy spędzają na przerwie po pół godziny. 4. Praca. Jeśli chodzi o samą pracę to jest ona ogromnie monotonna! Trafiasz na daną grupę produktów i zajmujesz się tylko nimi. Jeśli trafisz na drukarki, to zajmujesz się drukarkami, skanerami itp. Jeśli trafisz na TV, to zajmujesz się telewizorami, dekoderami itp. O majsterkowaniu nie ma tu mowy. Jeśli już coś naprawiasz (robisz to rzadko, zazwyczaj po prostu czyścisz sprzęt albo dajesz go do likwidacji), to jest to tylko prosta wymiana komponentu. Musisz zrobić normę, bo nie zarobisz, albo zostanie Ci zwrócona uwaga, że musisz robić więcej i więcej. Przewodzi tu motto "Jakość, jakość i jeszcze raz ilość!". 5. Pozostałe sprawy. Dojazd do pracy jest ok. Dojeżdża autobus, a jeśli masz auto to zawsze znajdziesz w pobliżu firmy miejsce parkingowe. Miejsca postojowe dla rowerów czy motorów również są. Przed pandemią były organizowane imprezy okolicznościowe (Boże narodzenie, rocznica firmy), i tutaj muszę przyznać, że były organizowane na bardzo wysokim poziomie. Często też, przez techników, organizowane są wyjścia na piwko czy paintball. Chłopaki również grają w piłkę nożną czy siatkówkę. Multisport, enelmed, ubezpieczenia grupowe są, jednak tylko dla zatrudnionych przez Asplex. Rekrutacje wewnętrzne są, ale tutaj mam bardzo złe wspomnienia. Brałem udział w jednej rekrutacji, ale spełniając WSZYSTKIE wymagania, po złożeniu CV nawet nie zostałem zaproszony na rozmowę, co odebrałem personalnie, jako totalny brak szacunku. Mam wrażenie, że osoby na dane stanowiska są już wybrane jeszcze zanim pojawi się ogłoszenie. Dodam jeszcze, że codziennie przechodzisz przez bramki, które sprawdzają czy na pewno nic nie ukradłeś, przez co czujesz się jak złodziej. Telefon zostawiasz w szafce, więc przez 8 godzin nie masz kontaktu ze światem. Czy zatrudniłbym się w Asplexie ponownie? Tak, ale maksymalnie na rok. Nie ma sensu marnować więcej czasu na pracę w tej firmie, ponieważ nie ma możliwości rozwoju zawodowego.

Administrator

Poszukiwano osoby na stanowisko Serwisant. Czy ktoś był w firmie Asplex Sp. z o.o. na rozmowie kwalifikacyjnej? Czy można zarobić 3500 ?

Pracownik
Pracownik
@Administrator

Pracuję na serwisie i bez problemu tyle zarobisz. Początki trudne jeśli nie masz doświadczenia ale jak szybko załapiesz to szybko zaczniesz zarabiać

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Antoni

Co to znaczy "wystrzelony", bo nie zrozumiałem. Jeśli zgłosiłeś problem do PIP to na pewno się tym zajmą. Napiszesz, co jeszcze jest nie tak według ciebie prócz braku porozumienia z przełożonym?

Serwisant
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Ta firma to dramat, jeśli nie szukasz pracy "na zaraz" to nie idź. Szkoda twojego czasu. Rozmowa telefoniczna całkiem ok, ale widać jak nieprofesjonalna jest firma po tym jak przychodzicie na rozmowe "face 2 face". Brak wolnych sal konferencyjnych, przez co prowadzicie prywatną rozmowę przy innych osobach w biurze. Osoba rekrutująca nie przejmuje sie Wami totalnie i widać, ze jestescie dla nich zwykłą moca przerobową, typowymi parobkami . To co napisała osoba przede mną jest nie prawdą i nie pokrywa się z niczym. (prawdopodobnie napisane przez pana/panią z HRu). Na "rozmowie" odzywa się tak na prawdę tylko osoba rekrutująca, ja dla przykładu wymieniłem tylko kilka zdań przez całe 20 minut. Nie było żadnych testów, ani pytań technicznych. Gdy wróciłem do domu dostałem telefon, że chcą mnie przyjąć, ale odmówiłem z wiadomych powodów.

Pytania

Brak

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
logo firmy IT Administrator
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(39 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Paranormalme
Inne

Praca fajna. Ale po mimo starań w firmie nie da się pracować,aby zyc,ludzie,którzy zasluzyli sobie na Normalne traktowanie,dostają tam wszystko,co najgorsze, odpady po kolegach i koleżankach,którzy czegoś nie chcą robic. Normy są podnoszone,nie do wyrobienia,a jeżeli je wyrobisz ,to podłoża ci świnie i nie dostaniesz tego,co w efekcie końcowym mógłbyś mieć. Brygadziści są poodogadywani że wszystkim. Rączka raczke myje. Zero premii,zero spełnionych obietnic. Pracuje się za najniższa krajowa. A reszta zwąla winę na to,że nic nie zrobiłes w ciągu miesiąca. 12 godzin w pracy z dojazdami za nawet nie najniższa na h krajowa. Nie dajcie się ludzie. Będziecie żałować,straconego czasu.

zaciekawiony
Pracownik
 Pytanie
@Paranormalme

mowa tutaj o pracy na magazynie czy serwisie?

Kamila
Inne
@Paranormalme

Co to znaczy „podłoża ci świnie”? To znaczy co zrobią?

revlistechnician
Były pracownik

Ogólnie praca bardzo monotonna przez 8 godzin robisz to samo ( wyciągasz z opakowania, sprawdzasz czy działa, czyścisz i pakujesz) jeśli coś nie działa to nie naprawiasz bo nie jest to serwis sprzętu....( brakuje im narzędzi i wiedzy do naprawiania tego co przyjmują do naprawiania) . Jest tam ustalony target i jak trafisz na szybki "produkt line" to bez problemu wyrobisz ten target i zarobisz kaskę. ( nigdy się nie doliczysz premii). Ogólnie nie ma ustalonych zasad, procedur, wszystko potrafi się zmieniać z dnia na dzień ( dział kontroli jakości ma swoje ustalenia, a inne ustalenia ma dział napraw) co z tym idzie często wykonujesz pracę z ustaleniami od kierownika, team leadera lub seniora, a na końcu masz za to obcinana premie bo coś zrobiłeś źle...Jeśli jesteś ambitny i zrobisz coś ponad swoje obowiązki to nie zostanie to docenione wręcz dostaniesz za to opieprz lub uwagę w stylu " nie rob tak, nie płacimy Ci za myślenie tylko bierz kolejnego kejsa i idz czyścić produkt dla Amazonu) . Na serwis nie wniesesz nic, jak wnieszesz telefon to śmieszny manager IT będzie Ci kazał usunąć dane z tel xDD . Jeśli przez przypadek wyniesiesz pendrive i Ci bramka zadzwoni to wylatujesz z firmy nawet jak jesteś najlepszym pracownikiem. Ogólnie managerowie firmy patrzą na ciebie jak na złodzieja i cały czas patrzą czy siedzisz i coś robisz bo jak nie robisz to znaczy, że target za mały..... Jeśli chcą target podnieść to raz na jakiś czas dają marchewkę na wędce w postaci 5 zł netto za jeden punkt ponad target i ludzie dostają małpiego rozmumu i nabijają kasę, a potem się dziwią ze team lider zwiększył target na początku nowego roku xDDD.

Magazyn
Były pracownik

Nie polecam szkoda czasu. Warunki beznadziejne -18 miesiecy ( co miesiąc lub 3 ms przedłużenie umowy ) pracy na umowę o pracę tymczasową przez agencję , po przejściu na Asplex żadnej podwyżki ,co najwyżej możesz w końcu dopisać się do multisportu i opieki medycznej Enelmed. Zarobki na poziomie średnim ale brak możliwości rozwoju , podwyższenia stawki , pracownik na firmę który przepracował 2lata zarabia tyle samo co o nowy. No i wisienka na torcie wspaniały kulawy kierownik który uwielbia pokazywać swoją wyższość mimo że na niczym się nie zna :) ciągłe zmienianie zdania co do technologi robienia czegoś a potem ucinanie premi za coś co sam kazał zrobić, ignorowanie zdania pracownika, ciągłe teksty "bo ty nie rozumiesz" jak próbujesz mu coś powiedzieć, szowinistyczne podejście do kobiet , żenujące teksty to normalność u "team leader-a " . Dochodzi nawet do sytuacji gdzie zagląda przez lornetkę na pracowników ... Zza kartonów :)

Pytanie
 Pytanie

Jak długo trwa proces awansu w Asplex Sp. z o.o.?

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Przepraszam bardzo, ale czego?

Meh
Pracownik
@Pytanie

Nie istnieje. No chyba, że dobrze kablujesz to może.

Pracownik2
Pracownik
@Pytanie

Jedyny awans to z młodszego technika na normalnego technika po 18 miesiącach, przy przejściu z umowy agencyjnej na umowę o pracę z asplexem.

Sortownia
Były pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Jaki awans xDDDDDDd???

Hanna
Inne
@Pracownik2

Zawsze w Asplexie takie przejście występuje po 18 miesiącach? Czy jak ktoś ma doświadczenie to jest to możliwe szybciej? Czy przy takim awansie zmieniają nam się warunki zatrudnienia lub zakres obowiązków?

Moru
Pracownik
@Hanna

Zawsze ,nie ma opcji wcześniej i nie warunki się nie zmieniają żadnej podwyżki ,ew możesz dołączyć W KOŃCU PO 18 MIESIĄCACH do multisporta i enelmeda

Hmm
Pracownik

Pracuje.jakis czas i nie zauważyłem tego co piszecie,ludzie tez chorują i jakoś ich odrazu nie zwalniają,są ludzie co często ich nie ma i jakoś nikt nikogo nie wyrzuca,chyba że kto notorycznie nie przychodzi,praca też jest znośna

Ola
Kandydat
 Pytanie

Czy na miejscu jest dostępny parking ? Trzeba mieć jakąś przepustkę ?

xxx
Pracownik
@Ola

Jest parking, przepustka nie jest wymagana. Ochron ai tak wpuszcza i tak. Wystarczy stanac pod szlabanem.

Pytanie
 Pytanie

Czy w Asplex Sp. z o.o. występują paczki/bony świąteczne?

AA
Pracownik
@Pytanie

Tak.

Pewna osoba
Inne
 Pytanie

Ciekawe co na to Inspwkcja Pracy. Czy składaliście pozew zbiorowy?

Stefan
Inne
 Pytanie

Gdzie znajduję się budynek Medycyny Pracy, z którą Asplex ma umowę?

Ktoś
Były pracownik
@Stefan

HiH na Kromera

Mcgiwer
Kandydat
@Ktoś

Szkoda że ni w szpitalu na Kraszewskiego ????

Pytanko
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda sytuacja na stanowisku Konsultant ds. obsługi klientów??

Jakos

Ogólnie praca strasznie monotonna, gdzie na rozmowie zapewniają, że nie jest. W firmie są różne działy, ale wszędzie podobne zasady, masz siedzieć i robić przez pół dnia to samo, a w nagrodę na drugie pół dnia zmieniają na coś innego. Zasady panujące w firmie są strasznie sztywne, nic nie wolno wnosić na halę, ewentualnie kubek na herbatę. O elektronice nie wspomnę, nawet zegarka nie wolno (bo przecież w firmie jest elektronika i zawsze coś można ukraść). Trzeba bardzo uważać na wszelkie zwolnienia lekarskie, na opiekę itp. Ponieważ zaraz leci wypowiedzenie, argumentując to tym, że pracownik jest niedyspozycyjny, wolą zatrudnić nową osobę, niż dać szansę przeszkolonemu pracownikowi, który sumiennie wykonuje swoje zadania. Duży minus za umowę o pracę tymczasową gdzie firma ciągnie ją ile tylko może, a jak wiadomo w każdym momencie można ją zerwać, tak więc nowa osoba może liczyć tylko na taką. Jeśli nie ma pracy na dziale, na którym jest się docelowo będą odsyłać po całej firmie do innej pracy, tak więc nowo zatrudniona osoba będzie mogła w każdy dzień robić co innego. A i jeszcze jeśli ktoś się spóźni 2-3 minuty, przez dojazd, bo się zagapił, cokolwiek, dostaje reprymendę oraz groźbę ucięcia premii.

Bobas
Kandydat
@Jakos

Chłopie jakbym miał pracę siedząca to mógłbym 12h dziennie mlotkiem jeden gwóźdź wbijać..

Jakos
Były pracownik
@Bobas

I to są właśnie ludzie bez ambicji i chęci rozwoju. Dasz młotek i będzie tłuc, ale mamy też takich, którzy chcą robić coś więcej, bardziej odpowiedzialnego, gdzie masz satysfakcję z tego co robisz przez 8 h a nie 12 h. Ale dla każdego znajdzie się robota jak widać.

Antoni
Inne

Asplex szuka pracownika na stanowisko contact centre agent do telepracy. Czy rozmowa kwalifikacyjna jest również przeprowadzana online? Ile jest etapów rekrutacji i jak długo trzeba czekać na odpowiedź?

Karolek
Pracownik

Jest tak jak opisują firmę negatywnymi opisami, a szkoda bo pracują również osoby które chcą coś osiągnąć w życiu, podcina im się skrzydła zasłaniając się polityką firmy nie udostępniają żadnych danych dla absolwentów wyższych Studiów.. Jest to tylko przechowalnia. Nie widać perspektyw, po studiach podyplomowych taki człowiek ucieka do lepiej płatnej pracy gdzie może się wykazać i spełniać swoje marzenia. W tej firmie tego brak Brak współpracy z z kadrą zarządzającą jest na porządku dziennym, tylko udają, że są zainteresowani twoimi pomysłami,a faktycznie co do czego przychodzi to jest to ignorowane lub co gorsza inicjatywa jet blokowana. Brak empatii, a szacunek dla pracowników spadła na 2 miejsce po wynikach za cały miesiąc, a szkoda. Wsłuchujcie się w pracowników i szanujcie , a firma będzie się rozwijać.

Flox
Były pracownik

To firma to żart i (usunięte przez administratora) Trafiając na technika, człowiek nie wie czy będzie naprawiał laptopy, audio czy może maszynki do golenia i odkurzacze. Szkolenia są przeprowadzane przez starszych stażem kolegów, którzy czasem sami nie wiedzą co robią. Naprawa sprzętów tu raczej nie ma miejsca, a bardziej sortowanie tych sprzętów na działające i nie działające. Tylko w ten sposób możliwe jest zrobienie targetu i wyrobienie normy. Jeśli tej normy nie ma, to premii niestety człowiek nie zobaczy. Trafiając na magazyn jest opcja trafienia na szczególnie nienormalnego 'kierownika', który chyba przez przypadek jest na tym stanowisku. Obnosi się z tym, a tak na prawdę nie ma pojęcia o tym co robi. Jego decyzje często są chaotyczne. Każdy pracownik, który ma swoje zdanie, najczęściej zostaje zwolniony. Nie ma możliwości postawienia na swoim, bo każdy taki manewr kończy się zwolnieniem. Ciągłe zmiany stanowisk pracy, szukanie dziury w całym i donoszenie na innych, to motywy przewodnie tej firmy. Na hale nie można nic wnosić, człowiek czuje się jak w klatce. Nikomu tam nie można zaufać, nawet w najmniejszym stopniu, bo za każde donoszenie wpadają dodatkowe pieniądze. Przestrzegam każdego, kto chce się tutaj zatrudnić. Nikt nie powinien być traktowany w ten sposób, jak traktują tam ludzi. Każdy z nas zasługuje na szacunek, a w tym miejscu pracy tego niestety brakuje.

Paweł
Inne

Co macie na myśli pisząc ze są zle warunki pracy?

Serwisant
Były pracownik

Opinię o tym serwisie mogę dać tylko i wyłącznie negatywną, ostrzegam przed tym miejscem każdego potencjalnego pracownika. Praca najgorsza nie jest, bym ujął że sama z siebie całkiem przyzwoita lecz jeśli oczekujesz szacunku, wysłuchania, odpowiednich warunków pracy oraz dania możliwości by się wykazać to na dzień dobry zapomnij o tym. Traktują Cię jak amazon czyli jak śmiecia parobka. Byle powód potrafi być masą problemów a też chętnie ludzi wyrzucają z pracy bo tak ich zaswędziało i nie obchodzi ich los pracownika ani jak ciężką sytuację ma. Ostatnio zmarł mój ojciec, musiałem wziąć 2 dni wolnego. Firma zareagowała na to w ten sposób iż zamiast wesprzeć w tak kryzysowej sytuacji, postanowili mnie zwolnić a moje doświadczenie mają za nic. Jako pracownik w tym serwisie (dość krótko przepracowałem co prawda ale to wystarczy bym widział i wiedział wystarczająco wiele) mogę powiedzieć, że firma ta ma tragiczną politykę traktowania pracowników, sprzętu oraz klientów. My tu głównie sprzęt sortujemy a nie naprawiamy, limity czasowe i target są tak napięte, że nie można poświęcić danemu urządzeniu więcej niż 15minut absolutne max 30minut i to tylko czasami. Każdego rana jest walka z innymi pracownikami o jak najlepsze urządzenia do naprawy (najwięcej pkt i najmniej czasu wymagane), przypomina to walkę o karpia w lidlu. Pracowników przydzielają losowo do pracy, nie obchodziło ich, że mam już doświadczenie w serwisie elektroniki, diagnostyki, lutowaniu i że chciałem iść na "płyty" czyli właśnie stacje naprawcze. Nie mogli zrozumieć, że nie odpowiada mi stanowisko pracy jakie mi przydzielili czyli audio a wszelkie próby i proszenia o zmianę stanowiska olali. Później się dziwić że nie mam motywacji do pracy, że minąłem się z powołaniem. Dodatkowo ostatnio zmarł mój ojciec, musiałem wziąć 2 dni wolnego. Firma zareagowała na to w ten sposób iż zamiast wesprzeć w tak kryzysowej sytuacji, postanowili mnie zwolnić. Całkowicie bezduszny zarząd. Dlatego też opisuje jak wygląda rzeczywistość tej firmy. Podam też przykładowo system punktacji jaki tu panuje. Słuchawki wokółuszne to zazwyczaj 0.5pkt gdy są ok i 0.35pkt gdy idą na likwidacje. W ciągu dnia musimy wyrobić target 17pkt. Zestawy kina domowego to zazwyczaj 0.8pkt lub 1pkt a ile czasu trzeba im poświęcić a pamiętać należy jeszcze o skanowaniu, rozpakowaniu, przydzieleniu, opisowi, diagnostyce, ewentualnej próbie naprawy i ponownym zapakowaniu. Na innych działach jest podobnie. Nie dziwcie się zatem, że wasz sprzęt nie jest prawidłowo naprawiany lub wogóle nikt nie podejmuje próby naprawy, nie można czasu poświęcić by cokolwiek naprawić. Nie polecam tego miejsca dopóki polityka i zarząd są takie jak obecnie.

Boho
Pracownik
@Serwisant

potwierdzam, ale dodam jeszcze coś od siebie. Jeżeli wybierasz się tutaj do pracy to warto, żebyś wiedział, że oferta pracy w internecie nie wspomina o tym, że prawdopodobnie trafisz na dział odkurzaczy. Wyobraź sobie, że musisz wyczyścić, obsłużyć w programie i przygotować do wysyłki odkurzacz i masz na to około 30 minut. Powinieneś też potrafić naprawić takie urządzenia itp. dużo by pisać najlepsze na koniec. o tym czy zostanie ci przedłużona umowa " dowiesz się w swoim czasie (...) się !" czyli jak umowa wygaśnie :D

...
Były pracownik
@Serwisant

Jeśli chodzi o dział płyt głównych - czyli to co umiesz, to jest to oddzielny dział, z oddzielną rekrutacją i nie ma możliwości przejść ot tak między działami, o co obstawiam masz ból. RC to rc, MB to mb. Czasami są ogłoszenia o pracę na stanowisko na płyty.

Zostaw merytoryczną opinię o Asplex Sp. z o.o. - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Asplex Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Asplex Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 41.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Asplex Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 35, z czego 4 to opinie pozytywne, 25 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Asplex Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Asplex Sp. z o.o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Asplex Sp. z o.o.
1.6/5 Na podstawie 47 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Asplex Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii