Opinie o Hsbc Service Delivery (Polska) Sp. z o.o. w Kraków Kapelanka 42A

Poniżej zobaczysz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie Hsbc Service Delivery (Polska) Sp. z o.o.. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w Hsbc Service Delivery (Polska) Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi IT - hosting stron internetowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Hsbc Service Delivery (Polska) Sp. z o.o. w Kraków Kapelanka 42A

T

Ile czasu czeka się na odpowiedz?

anonim
@T

wszystko zależy od poziomu (usunięte przez administratora) w HR, ale z reguły raczej długo

Bożena
Inne
@anonim

Czyli mniej więcej ile czasu? Jak wyglądają warunki zatrudnienia w tej firmie? Dają w Hsbc Service Delivery szanse na rozwój, awans itp?

Tomek

HR tragedia. A dział rekrutacji najgorszy jaki widzialem. 3 managerów totalnie nieprofesjonalnych, nie znają się absolutnie na niczym. nie odpowiadają na maile, rekrutacje haotyczne, własciwie manager musi przejąc całą inicjatywę, ponieważ nikt tam nad niczym nie panuje. Managerowie HR kompletni ignoranci bez żadnej wiedzy, dbający tylko o własne pozycje. Kontaktują się tylko z Headami, wszystkich pozostałych ignorując. W firmie dużo "klepaczy", atmosfera zalezy od departamentu. Ogólnie polecam najpierw znaleźć kogoś kto już pracuje w danym dziale i dopytać o warunki.

anonim
@Tomek

prawda, HR to masakra !!! Straszny (usunięte przez administratora) chaos i nieogar zarówno w HR recruitment jak i w HR administration. Dla pracowników uciążliwe było to, że dało się zdobyć żadnych informacji ani nic załatwić w HR, bo mieli zablokowane telefony, komunikatory, drzwi do pokoju i skrzynkę teamową. jedyna forma kontaktu to tzw. ticket lub wrzucanie listu do skrzynki. Polecanie kandydatów też kiepsko. Na maila dotyczącego polecenia osoby do pracy odpisywali średnio po 3 tygodniach. A do osoby poleconej wysyłano maila szyfrowanego, którego nie mogła przeczytać.

!@#$%

HSBC SERVICE DELIVERY (POLSKA) - CENTRUM TANIEJ SIŁY ROBOCZEJ (LOW COST CENTER) W KRAKOWIE

Były pracownik

Od kilku miesięcy nie pracuję już w HSBC. Decyzja o wypowiedzeniu umowy była słuszna: pracować można bowiem w lepszych warunkach za zdecydowanie bardziej godziwe wynagrodzenie (adekwatne do znajomości języków obcych i doświadczenia). Podejście do pracownika pozostawiało wiele do życzenia, liczył się tylko efekt pracy Team Leadera. Brak otwartości na usprawnienie procesów, przymusowe realizowanie odgórnych wizerunkowych zaleceń. Zdecydowanie odradzam ludziom ceniącym indywidualizm i mających poczucie własnej wartości.

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Gdyby rekrutacją zajmował się pan, który dzwonił do mnie za pierwszym razem, to byłoby wszystko ok. W momencie kiedy sprawą zajął się p. Ptak- porażka. Rozmowa miała miejsce 31 października, odpowiedź miała być standardowo do 2 tygodni. Mamy 1 grudnia i cisza. Szanowny pan z rekrutacji nie odpowiada na maile, dodzwonić się nie można. Kompletna porażka. Dodatkowo podczas ustalania terminu rozmowy rekruter był chamski, bo odważyłem się zmienić datę rozmowy (pomijając fakt, że sam zrobił to na samym początku). Opinie wystawiam, ponieważ po miesiącu nie dostałem żadnej odpowiedzi. Rekruter z kulturą osobistą nawet nie macał się przez ścianę.

Pytania

Pytania z kosmosu. Pierwsze to czy interesuję się finansami, giełdą itp. Moja odpowiedź- nie bardzo. Następne pytanie co sądzę o kryzysie finansowym w 2008 roku, co go wywołało. Pytanie o obligacje skarbowe, stopy procentowe. Był też test tzn. pytania do przykładowego maila w pracy. Oczywiście siedzą, nic nie mówią tylko słuchają notują coś. Zero odpowiedzi, czy mam racje, czy się mylę i mam sobie dać spokój z dalszymi wypocinami.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Konsultant Microsoft Dynamics 365 SCM
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(45 opinii)
Wyślij CV
logo firmy .NET -Backend Engineer (w Dubaju)
Bydgoszcz
Bamboo Card
(4 opinie)
Wyślij CV
logo firmy PHP Backend Developer
Warszawa
GoWork.pl
(543 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant IT - praca mobilna
Kraków
Personnel and Media Solutions
(93 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
nadalczekam...

Jakis czas temu wyslalam cv, na nastepny dzien zadzwonil do mnie pan rekruter, szybki screening - "tak tak juz umowiamy na rozmowe z managerem, kiedy Pani odpowiada?" Pan powiedzial ze sprawdzi wszystko i za godzine na pewno do mnie zadzwoni..... Od tej rozmowy minelo juz 5 miesiecy.....Dodam ze nie bylo to stanowisko na "entry level".

Edward
Inne

@Szczypior, przyczyn tak wyglądającego procesu rekrutacji może być wiele. Może nie warto roztrząsać tego w sposób emocjonalny i traktować tego osobiście, tylko wyciągnąć wnioski na rzecz kolejnych rozmów rekrutacyjnych. Być może firma dopiero organizuje ten dział i jeszcze nie jest pewna, jego przyszłego kształtu?

Szczypior

Tragedia! Na pewnym znanym portalu zawodowym byłem nieustannie bombardowany ofertą pracy do HSBC na stanowisko w dziale IT. Po kilku rozmowach postanowiłem przesłać CV rekruterce która bardzo starała się pozyskać moją kandydaturę bo według niej 'profil w 100% odpowiada potrzebom zespołu". Przez bardzo długi czas cisza, po paru tygodniach odpowiedź, że moje CV nie będzie dalej przetwarzane. Zero informacji zwrotnej na temat powodów, zero informacji na temat wymagań których w ich oczach nie spełniłem. Pełen nieprofesjonalizm. Sama odpowiedź rekrutera napisana bardziej jak do kolegi z ławki aniżeli do kandydata. Prośba o uzupełnienie informacji na temat powodu 'decyzji' pozostaje bez odpowiedzi. Nie było by w tym nic dziwnego, gdyby sytuacja była jednorazowa. Na przestrzeni 2 miesięcy zostałem zaofertowany na tą samą pozycję kilka razy przez różnych przedstawicieli i w każdym przypadku brak informacji zwrotnej na temat niepowodzenia. Brak szacunku dla kandydata niewątpliwie przekłada się na brak szacunku dla pracowników. Szczerze nie polecam firmy jeśli ktoś dba o swój czas. W Krakowie są niewątpliwie lepsze opcje. Moje sugestie dla Hsbc Service Delivery (Polska) Sp. z o.o.: Zmienić podejście do kandydata, niektórych managerów też by przydało się wymienić bo są niekompetentni.

Ewa

Skontaktowala sie ze mna bardzo nieuprzejma, nierzetelna i nieprofesjonalna rekruterka. Stwierdziłam, ze jesli tacy ludzie tam pracuja, to nie będę tracic czasu na udział w kolejnym etapie rekrutacji.

Pracowniczka
@Ewa

a to niestety dlatego że w HSBC cały dział HRów jest zatrudniony przez agencje pośrednictwa pracy. Pracownicy mają znacznie gorsze warunki od tych zatrudnionych bezpośrednio przez firmę. Może to powód ich frustracji....

Luiza
Inne

Czy firma prowadzi aktualnie jakieś rekrutacje?

Kandydat

Omijać szerokim łukiem. Rozmowy kwalifikacyjne to jakaś kpina - menagerowie proszą o opowiedzenie czegoś o swoim doświadczeniu po czym dają feedback w stylu jakiegoś opisu: niejasno komunikował swoje myśli, nie przywiązuje uwagi do szczegółów itp. Raz udało mi się przejść rekrutację i zostałem zatrudniony do wsparcia projektów IT. Problem poległą na tym, że projekt to była tabelka w excelu którą trzeba było uzupełnić. Generalnie mało pracy, mało zdolnych menagerów, dużo kawek gadek o niczym i obrabiania (usunięte przez administratora) Zdecydowanie można znaleźć lepsze zajęcie.

andry

w HSBC - przynajmniej tak słyszałem na zachodzie - są spore szanse na rozwój, a czy jest to możliwe w Polsce. .?

Zostaw merytoryczną opinię o Hsbc Service Delivery (Polska) Sp. z o.o. - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Hsbc Service Delivery (Polska) Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Hsbc Service Delivery (Polska) Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 48.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Hsbc Service Delivery (Polska) Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 2 to opinie pozytywne, 15 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Hsbc Service Delivery (Polska) Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Hsbc Service Delivery (Polska) Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Hsbc Service Delivery (Polska) Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii