SWEET GALLERY sp. z o. o. sp. k.

3.8 Dodaj merytoryczną opinię
Nasza historia

Lodolandia to marka, która powstała w 2013 roku i rozwija się dynamicznie od pierwszych dni działalności. W tej chwili liczy 350 punktów sprzedaży. Koncept należy do spółki Sweet Gallery, czyli najszybciej rozwijającej się sieci street food w Polsce. Obok Lodolandii do sieci przynależą także dwa inne koncepty franczyzowe: Kołacz na Okrągło i Bafra Kebab, które są odpowiedzią na rosnąca rolę street foodu w Europie. W ciągu trzech lat działalności firma otworzyła łącznie 470 punktów sprzedaży w Polsce oraz za granicą, m.in. w Niemczech, na Słowacji oraz Wielkiej Brytanii pod międzynarodową marką Ice and Roll i Cake and Roll.

Punkty sprzedaży stacjonują przede wszystkim przy popularnymi centrami handlowymi oraz w miejscach z dużym natężeniem ruchu. Łączą stylową estetykę punktów sprzedaży z najwyższą jakością produktów i wysokimi standardami obsługi, czym zyskały sobie uznanie w Polsce i poza granicami.

Lodolandia to pierwszy, flagowy punkt sprzedaży mobilnej a zarazem bezapelacyjny lider w branży. Serwuje przede wszystkim oparte na oryginalnej recepturze lody – świderki, przywołujące smak znany nam z dzieciństwa, które z uwagi na optymalne chłodzenie i niską zawartość powietrza są najbardziej pożądanym obecnie rodzajem lodów z automatu.

W bogatej ofercie Lodolandii prócz świderków przywołujących wspomnienia dzieciństwa, znajdują się także chrupiące gofry, desery lodowe oraz wiele innych słodkich przysmaków, które docenią nie tylko najmłodsi. Lodolandia nie zajmuje się jedynie sprzedażą słodkości, ale przede wszystkim oferuje Klientom radosne, beztroskie chwile, którymi mogą delektować się w gronie najbliższych.

www.lodolandia.pl
www.lodolandia.pl/m/franchise

SWEET GALLERY sp. z o. o. sp. k.