Pytania do firmy Lagardere Duty Free sp. z o.o.
Zakupiłem 1 whisky i inne produkty. Na paragonie okazało się że zapłaciłem za 2 butelki. Kilka razy dzwoniłem na infolinię i nikt nie odbiera telefonu. Czuję się (usunięte przez administratora) Jak mam złożyć reklamację?
Dzień dobry, bardzo prosimy o kontakt z naszą infolinią 22 270 72 77. Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku od godziny 9.00 do 17.00. Nasi Konsultanci chętnie udzielą pomocy. Pozdrawiamy serdecznie. Zespół Lagardère Travel Retail.
Jeśli tu jesteś, to znaczy, że albo czujesz się rozgoryczony, ponieważ praca w Aelia nie była zgodna z Twoimi oczekiwaniami, albo zastanawiasz się, czy podjąć współpracę. Jak każdy z nas poszukujesz tu opinii na temat firmy, do której aplikowałeś. Pamiętaj, że opinia to tylko subiektywna ocena. Czy zastanawiałeś się kiedyś, jaki jest stosunek opinii negatywnych do pozytywnych znajdujących się w Internecie? Zadowolenie czy nasze zawody i rozczarowania każą nam informować o tym społeczność? No właśnie. Nie znalazłam na szybko firmy na Go Worku, która miałaby wysokie oceny. Większość ocen oscyluje w granicach 1 - 2. Czy to znaczy że nie powinniśmy zatrudniać się nigdzie? :) Druga sprawa to kwestia oceny sytuacji i relacji międzyludzkich panujących w naszych sklepach. Czy wiesz, że Aelia ma swoje sklepy na 11 lotniskach. Na każdym z nich nierzadko po kilka. Wielu jest więc różnych menadżerów i dyrektorów. Każdy człowiek ma zespól cech i indywidulaną ekspresję. Jak w każdej relacji albo między nami "zaiskrzy", albo nie. Swoją drogą... naprawdę Kraków jest oceniany tak surowo? Nie spotkałam tak ciepłej i miłej osoby na tym szczeblu zarządzania jak dyrektor sklepów na lotnisku w Balicach, ale to moja ocena- równie subiektywna jak inne tutaj. Duża rotacja? Nie większa niż gdzie indziej. Ludzie podejmują decyzję o zmianach, rozwoju i odchodzą. Najlepszych zatrzymujemy, awansujemy i rozwijamy. O ile taka jest realna możliwość, bo nie każdemu praca na lotnisku odpowiada. Nie każdego możemy i nie każdego chcemy zatrzymać. Chemia musi być po obu stronach :) Trzeba pamiętać, że praca na lotnisku to nie tylko międzynarodowe środowisko, możliwość konwersowania z klientami w językach obcych, sprzedaż produktów marki premium, pakiety socjalne, benefity i naprawdę świetni ludzie tam pracujący. To też pobudki o 2:30, by przyjechać do pracy na 4:00, to praca w Święta, gdy inni zajadają się świątecznymi pierogami. Ta praca ma zarówno plusy, jak i minusy. Mimo wszystko warto tu być, pracować. Aby się o tym przekonać, trzeba doświadczyć tego samodzielnie. Ps. Gdy 8 lat temu zatrudniałam się w firmie, też przeczytałam negatywne opinie, które mnie skonfundowały, ale zaryzykowałam. I dziś tego nie żałuję, choć uwierzcie, nie zawsze było lekko :) Pozdrawiam serdecznie
Czy w Lagardere Duty Free sp. z o.o. są szkolenia zewnętrzne?
Jaki dress code obowiązuje w Lagardere Duty Free sp. z o.o.?
Dzień dobry, wszystkich szczegółowych informacji udzielamy podczas rekrutacji. Standardowo każdy Pracownik otrzymuje strój służbowy zgodny ze standardami firmy.
Jak jest z pakietem medycznym w Lagardere Duty Free sp. z o.o.? Można dołączyć rodzinę?
Dzień dobry, każdy Pracownik Lagardere Duty Free Sp. z o.o. może wykupić pakiet dla członka rodziny na preferencyjnych warunkach. Pozdrawiamy, Zespół HR