L² – Language Consulting Sp. z o.o.

2.8 Dodaj merytoryczną opinię

Pytania do firmy L² – Language Consulting Sp. z o.o.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jak szefostwo w L² – Language Consulting Sp. z o.o. traktuje ludzi?

Martha Nowy wpis
Były pracownik
@Pytanie

Ta firma zatrzymała się w rozwoju w latach 90' pod względem traktowania pracownika i kultury pracy. Zarobki słabe, ciągle dokładają nowe obowiązki, co nie idzie w żaden sposób z podwyżką wynagrodzenia. Sprzęt do pracy słaby i wadliwy.

Dusia Nowy wpis
Inne

Twój o kasowaniu jeszcze widzę, więc może możesz śmiało odpowiedzieć. Co takiego chciałabyś napisać, że uważasz, że firma musiałaby to usunąć? Ja zainteresowałam się nimi, bo czytałam, że można tutaj pracować zdalnie nawet z terenu całej Polski. Ktoś wspominal, że firma mocno kontroluje pracowników - jak to kontrolowanie wygląda przy pracy zdalnej?

Nowy wpis

Pracodawca

@Dusia

Nasza firma od 16.03.2020 przeszła prawie całkowicie na tryb zdalny i ten model pracy sprawdził sie w naszym przypadku bardzo dobrze. Kilka osób wróciło do swojego miejsca zamieszkania przed pandemią i cały zespół pracujący od kilkunastu lat ze sobą zacieśnił jeszcze bardziej współpracę w trudnych czasach. Bez traktowania się z szacunkiem i zaufaniem, współpraca w takim systemie byłaby niemożliwa. W naszej firmie liczą się rezultaty pracy, jakość tej pracy, zdolność współpracy i kompromisów w zespole. Zespół jest zróżnicowany i pod względem wieku, i doświadczenia i wykształcenia. Martha, która jest rzekomym członkiem naszego zespołu, nie pracowałaby nawet minuty, gdyby wyngarodzenie nie było ponadprzeciętne i satysfakcjonujące:). A takie jest. Nasza firma nie będzie miała żadnego problemu z tym, by ujawnić wynagrodzenia naszych pracowników, gdy taki przepis wejdzie w życie.

Pytanie
 Pytanie

Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w L² – Language Consulting Sp. z o.o.?

Alex
Pracownik
@Pytanie

Atmosfera jest bardzo nerwowa, pracowników kontroluje się na każdym kroku. Telefony od szefostwa o 16.57 z pilnymi zadaniami do wykonania są na porządku dziennym. Zarobki niewspółmierne do obowiązków, stresu i złej atmosfery.

Pracodawca

 Pytanie
@Alex

Droga/- i Alex, po pierwsze zarobki w naszej firmie sa ponadprzecietne i wyższe niż proponuje nasza branża, a wiemy to, bo systematycznie to sprawdzamy i staramy się stworzyć naszym pracownikom najlepsze możliwe warunki. Nie mówisz też prawdy o "kontrolowaniu na każdym kroku", od ponad 2,5 roku pracujemy zdalnie i nie byłoby to możliwe bez zaufania obu stron do siebie. I serio - czy naprawdę uważasz, że można "kontolować pracownika na kążdym kroku" , gdy pracuje on czasami kilkaset kilometrów od siedziby naszej firmy w domowym zaciszu? W naszej firmie panuje zasada work-life balance, gdzie nadgodziny muszą być zgłaszane przed ich realizacją, od wielu lat nie było takiego zgłoszenia, bo wszyscy pracownicy rzetelnie pracując w ramach całego czy zmniejszonego etatu, spokojnie się wyrabiają i po pracy zajmują sie prywatnym życiem. Niestety Twoje stwierdzenie "telefony od szefostwa o 16.57" wskazuje na to, że pracując do 17.00 (jak większość naszych pracowników) - uważasz, że szef dzwoniąc do Ciebie o 16.57, przeszkadza Ci? Zakłóca Twój spokój? A jak ma sie kontaktować z Tobą, jeśli pracujemy wszyscy zdalnie? Jeśli chodzi o atmosferę, to wszyscy się do niej przyczyniamy i ją tworzymy:). Każdy pracownik czy współpracownik rozpoczynający z nami współpracę podpisuje zobowiązanie o przestrzeganiu uniwersalnych wartości, prezentowaniu wysokiej kultury osobistej w stosunku do Klientów, koleżanek i kolegów w pracy i jeśli Alex przestrzegasz tych wartości - zapewniam Cię , że nie będziesz miała/ miał żadnego problemu z atmosferą panującą w naszej firmie, która jest po prostu unikalna, bo oparta na mocnych i solidnych podstawach zrozumienia, współpracy, zespołowego rozwiązywania problemów i dążenia do wspólnego celu bez narażania na szwank swojego życia osobistego:). Alex, jeśli masz jakikolwiek problem z Twoim szefem, nie musisz wypisywać anonimów, wiesz, do kogo się zgłosić w naszej firmie.

Madzia
Pracownik
@L² – Language Consulting Sp. z o.o.

Work life badanie terefere

Kasia
Pracownik
@L² – Language Consulting Sp. z o.o.

Terefere to najlepsza odpowiedź na to wodolejstwo.

Ola
Inne
@Pytanie

Stała rotacja obsługi działu klienta mówi sama za siebie. Od dobrych warunków współpracy, atmosfery, pełnego pakietu szkoleń, rozwoju zawodowego się nie odchodzi.

Pracodawca

 Pytanie
@Ola

Olu, oczywiście, że nie odchodzi się ani od dobrych warunków współpracy ani od dobrej atmosfery dlatego większość kadry współpracuje z nami kilka, a nawet kilkanaście lat (dziękujemy naszym wieloletnim współpracownikom:)!). "Stała rotacja", o której mówisz jest zaprzeczeniem prawdy, gdyż aktualnie jedyna osoba z wieloosobowego działu obsługi Klienta zmienia branżę po 2,5 roku współpracy z nami. Tego chyba w dzisiejszych czasach nie możesz nazwać "stałą rotacją"? Nasza firma zawiera na początku współpracy umowę na okres próbny, podczas którego obie strony mają możliwość poznania siebie, poznania specyfiki obsługi Klienta. I jak zapewne wiesz Olu- to nie jest praca dla każdego. I my to doskonale rozumiemy. Dlatego nie obrażamy się na osoby, które podejmują inne wyzwania zawodowe, wyjeżdżają za granicę, chcą spróbować swoich sił pracując w innych branżach na zupełnie innych stanowiskach, otwieraja działalność gospodarczą i podejmują ryzyko. To jest zupełnie normalne. Jesteśmy otwarci na potwierdzanie referencji u przyszłego pracodawcy.

Pytanie
 Pytanie

Co wchodzi w socjal L² – Language Consulting Sp. z o.o.?

1
Tomek
Kandydat
@Pytanie

Ja też jestem ciekawy

Pracodawca

@Tomek

Do benefitów oprócz płacy podstawowej należą między innymi: bezpłatne szkolenia językowe, szkolenia prowadzone przez trenerów biznesu, coaching personalny dla osób na kierowniczych stanowiskach, premie uznaniowe, gwarantowane świąteczne bony dla pracowników administracyjnych, dodatkowy system motywacyjny dla działu sprzedaży i obsługi klienta, regularne szkolenia metodyczne dla lektorów. Tomku, zapraszamy do złożenia swojego CV, poszukujemy do nowych projektów wykwalifikowanych lektorów.

Anka
Kandydat
 Pytanie
@L² – Language Consulting Sp. z o.o.

Szkolenia dla pracowników to standard na rynku pracy, wiele firm proponuje tzw. Kafeterię szkoleń, która umożliwia wybór najbadziej przydatnych i interesujących pracownika szkoleń. Czy firma zapewnia opiekę medyczną i kartę multisport?

Wiktoria
Inne
@L² – Language Consulting Sp. z o.o.

Czekajcie, bo nie wiem czy dobrze zrozumiałam. Te benefity w postaci szkolen są wyłącznie dla pracowników wyższego szczebla tzn mid management??

Kaśka
Pracownik
@Wiktoria

Z pierwszego zdania pracodawcy wynika, że jednym z benefitów jest płaca podstawowa.

Pracodawca

@Kaśka

Większość wymienionych benefitów przeznaczona jest dla wszystkich pracowników lub jak np. sprzedażowe systemy motywacyjne - dla działu sprzedaży, Coaching personalny przeznaczony jest dla mid management.

Martin
Pracownik
@Kaśka

pensja to duży benefit, bardzo dobrze, że jest wypłata dla pracowników biurowych. To się chwali.

Pytanie
 Pytanie

Jakie są mocne strony pracodawcy L² – Language Consulting Sp. z o.o.?

Academic Coordinator
Pracownik
@Pytanie

Ugruntowana i stabilna pozycja na rynku szkoleń od ponad 22 lat, Klienci naszej firmy to korporacje o światowym zasięgu, największe firmy polskie, ważne instytucje państwowe, małe i średnie firmy. Dzięki temu możemy zaoferować naszym lektorom dużą liczbę stałych zleceń i różnorodność projektów oraz długofalową współpracę. Wielu lektorów i tłumaczy współpracuje z nami od kilkunastu lat.

1
 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy pracodawca podczas rozmowy kwalifikacyjnej w firmie L² – Language Consulting Sp. z o.o. na stanowisko Lektor języka angielskiego Łódź ul. Zbąszyńska bardziej zwracał uwagę na Twoje kompetencje twarde, czy miękkie? Jakie odniosłeś wrażenie? Daj znać innym, jakie cechy pracodawca ceni w kandydatach najbardziej.
Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Będę tam aplikować. Coś się zminiło od ostatnich opinii? Warto?

1
Academic Coordinator
Pracownik
@Kandydat

Warto. Firma ma wielu Klientów i wiele ciekawych zleceń w całej Polsce.

Zostaw merytoryczną opinię o L² – Language Consulting Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
L² – Language Consulting Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii