Pytania do firmy L² – Language Consulting Sp. z o.o.
Jak szefostwo w L² – Language Consulting Sp. z o.o. traktuje ludzi?
Ta firma zatrzymała się w rozwoju w latach 90' pod względem traktowania pracownika i kultury pracy. Zarobki słabe, ciągle dokładają nowe obowiązki, co nie idzie w żaden sposób z podwyżką wynagrodzenia. Sprzęt do pracy słaby i wadliwy.
Twój o kasowaniu jeszcze widzę, więc może możesz śmiało odpowiedzieć. Co takiego chciałabyś napisać, że uważasz, że firma musiałaby to usunąć? Ja zainteresowałam się nimi, bo czytałam, że można tutaj pracować zdalnie nawet z terenu całej Polski. Ktoś wspominal, że firma mocno kontroluje pracowników - jak to kontrolowanie wygląda przy pracy zdalnej?
Nasza firma od 16.03.2020 przeszła prawie całkowicie na tryb zdalny i ten model pracy sprawdził sie w naszym przypadku bardzo dobrze. Kilka osób wróciło do swojego miejsca zamieszkania przed pandemią i cały zespół pracujący od kilkunastu lat ze sobą zacieśnił jeszcze bardziej współpracę w trudnych czasach. Bez traktowania się z szacunkiem i zaufaniem, współpraca w takim systemie byłaby niemożliwa. W naszej firmie liczą się rezultaty pracy, jakość tej pracy, zdolność współpracy i kompromisów w zespole. Zespół jest zróżnicowany i pod względem wieku, i doświadczenia i wykształcenia. Martha, która jest rzekomym członkiem naszego zespołu, nie pracowałaby nawet minuty, gdyby wyngarodzenie nie było ponadprzeciętne i satysfakcjonujące:). A takie jest. Nasza firma nie będzie miała żadnego problemu z tym, by ujawnić wynagrodzenia naszych pracowników, gdy taki przepis wejdzie w życie.
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w L² – Language Consulting Sp. z o.o.?
Atmosfera jest bardzo nerwowa, pracowników kontroluje się na każdym kroku. Telefony od szefostwa o 16.57 z pilnymi zadaniami do wykonania są na porządku dziennym. Zarobki niewspółmierne do obowiązków, stresu i złej atmosfery.
Droga/- i Alex, po pierwsze zarobki w naszej firmie sa ponadprzecietne i wyższe niż proponuje nasza branża, a wiemy to, bo systematycznie to sprawdzamy i staramy się stworzyć naszym pracownikom najlepsze możliwe warunki. Nie mówisz też prawdy o "kontrolowaniu na każdym kroku", od ponad 2,5 roku pracujemy zdalnie i nie byłoby to możliwe bez zaufania obu stron do siebie. I serio - czy naprawdę uważasz, że można "kontolować pracownika na kążdym kroku" , gdy pracuje on czasami kilkaset kilometrów od siedziby naszej firmy w domowym zaciszu? W naszej firmie panuje zasada work-life balance, gdzie nadgodziny muszą być zgłaszane przed ich realizacją, od wielu lat nie było takiego zgłoszenia, bo wszyscy pracownicy rzetelnie pracując w ramach całego czy zmniejszonego etatu, spokojnie się wyrabiają i po pracy zajmują sie prywatnym życiem. Niestety Twoje stwierdzenie "telefony od szefostwa o 16.57" wskazuje na to, że pracując do 17.00 (jak większość naszych pracowników) - uważasz, że szef dzwoniąc do Ciebie o 16.57, przeszkadza Ci? Zakłóca Twój spokój? A jak ma sie kontaktować z Tobą, jeśli pracujemy wszyscy zdalnie? Jeśli chodzi o atmosferę, to wszyscy się do niej przyczyniamy i ją tworzymy:). Każdy pracownik czy współpracownik rozpoczynający z nami współpracę podpisuje zobowiązanie o przestrzeganiu uniwersalnych wartości, prezentowaniu wysokiej kultury osobistej w stosunku do Klientów, koleżanek i kolegów w pracy i jeśli Alex przestrzegasz tych wartości - zapewniam Cię , że nie będziesz miała/ miał żadnego problemu z atmosferą panującą w naszej firmie, która jest po prostu unikalna, bo oparta na mocnych i solidnych podstawach zrozumienia, współpracy, zespołowego rozwiązywania problemów i dążenia do wspólnego celu bez narażania na szwank swojego życia osobistego:). Alex, jeśli masz jakikolwiek problem z Twoim szefem, nie musisz wypisywać anonimów, wiesz, do kogo się zgłosić w naszej firmie.
Stała rotacja obsługi działu klienta mówi sama za siebie. Od dobrych warunków współpracy, atmosfery, pełnego pakietu szkoleń, rozwoju zawodowego się nie odchodzi.
Olu, oczywiście, że nie odchodzi się ani od dobrych warunków współpracy ani od dobrej atmosfery dlatego większość kadry współpracuje z nami kilka, a nawet kilkanaście lat (dziękujemy naszym wieloletnim współpracownikom:)!). "Stała rotacja", o której mówisz jest zaprzeczeniem prawdy, gdyż aktualnie jedyna osoba z wieloosobowego działu obsługi Klienta zmienia branżę po 2,5 roku współpracy z nami. Tego chyba w dzisiejszych czasach nie możesz nazwać "stałą rotacją"? Nasza firma zawiera na początku współpracy umowę na okres próbny, podczas którego obie strony mają możliwość poznania siebie, poznania specyfiki obsługi Klienta. I jak zapewne wiesz Olu- to nie jest praca dla każdego. I my to doskonale rozumiemy. Dlatego nie obrażamy się na osoby, które podejmują inne wyzwania zawodowe, wyjeżdżają za granicę, chcą spróbować swoich sił pracując w innych branżach na zupełnie innych stanowiskach, otwieraja działalność gospodarczą i podejmują ryzyko. To jest zupełnie normalne. Jesteśmy otwarci na potwierdzanie referencji u przyszłego pracodawcy.
Co wchodzi w socjal L² – Language Consulting Sp. z o.o.?
Do benefitów oprócz płacy podstawowej należą między innymi: bezpłatne szkolenia językowe, szkolenia prowadzone przez trenerów biznesu, coaching personalny dla osób na kierowniczych stanowiskach, premie uznaniowe, gwarantowane świąteczne bony dla pracowników administracyjnych, dodatkowy system motywacyjny dla działu sprzedaży i obsługi klienta, regularne szkolenia metodyczne dla lektorów. Tomku, zapraszamy do złożenia swojego CV, poszukujemy do nowych projektów wykwalifikowanych lektorów.
Szkolenia dla pracowników to standard na rynku pracy, wiele firm proponuje tzw. Kafeterię szkoleń, która umożliwia wybór najbadziej przydatnych i interesujących pracownika szkoleń. Czy firma zapewnia opiekę medyczną i kartę multisport?
Czekajcie, bo nie wiem czy dobrze zrozumiałam. Te benefity w postaci szkolen są wyłącznie dla pracowników wyższego szczebla tzn mid management??
Większość wymienionych benefitów przeznaczona jest dla wszystkich pracowników lub jak np. sprzedażowe systemy motywacyjne - dla działu sprzedaży, Coaching personalny przeznaczony jest dla mid management.
pensja to duży benefit, bardzo dobrze, że jest wypłata dla pracowników biurowych. To się chwali.
Jakie są mocne strony pracodawcy L² – Language Consulting Sp. z o.o.?
Ugruntowana i stabilna pozycja na rynku szkoleń od ponad 22 lat, Klienci naszej firmy to korporacje o światowym zasięgu, największe firmy polskie, ważne instytucje państwowe, małe i średnie firmy. Dzięki temu możemy zaoferować naszym lektorom dużą liczbę stałych zleceń i różnorodność projektów oraz długofalową współpracę. Wielu lektorów i tłumaczy współpracuje z nami od kilkunastu lat.
Będę tam aplikować. Coś się zminiło od ostatnich opinii? Warto?