L2-Language Consulting

Warszawa

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 16 ocen.

Opinie o L2-Language Consulting

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie L2-Language Consulting

sławek

....oczywiście, każda firma zastrzega, że odpowiadają, na wybrane oferty, to zrozumiałe, po co się tak ciskać..... tak teraz już jest, jak się ma dobrze CV i jest się dobrym to na pewno odwiedzą i tyle, tylko narzekacie ludzie............. zwróćcie uwagę, że firma odpowiedziała, to ważne , czyli czytają posty, czyli zależy m na opinii ................

Zrezygnowana

Najgorsze jest w tym wszystkim to, że w Warszawie tak naprawdę nie ma wyboru i możliwości znalezienia dobrej szkoły językowej, w której wszystko jest ok. Niestety jakiekolwiek próby zmiany miejsca pracy oraz przejścia do innej szkoły, to po prostu przejście z jednego bagna w inne (większe bądź mniejsze). Dlatego ja od października podjęłam naukę w szkole policealnej i polecam to wszystkim lektorom niezadowolonym ze swoich warunków pracy-zapotrzebowanie na ten zawód jest coraz mniejsze i niestety gdzie indziej lepiej Wam nie będzie. A tak swoją drogą, lepiej już chyba pracować na kasie w tesco niż co miesiąc modlić się i prosić o wynagrodzenie.

zawiedzioney

Firma jest niepoważna. Ogłasza się, wysyłam CV i jedyne co dostaję, to świadectwo tego, że nawet księgowych nie mają elementarnie wykształconych. Forward mojego maila przeszedł przez chyba trylion działów, jednak odpowiedzi żadnej na skrzynce nie mam. Żałosne, zabieranie czasu i osobie szukającej pracy i rekruterowi. Chyba, że ktoś nawet nie spojrzał na moje CV. A szkoda. Znaleziona lepsza praca, więc nie żałuję - po tym jak czytam, że nie wypłacają wynagrodzenia, nie wiem czy to byłoby tego warte. Oszuści, przestrzegam.

Academic Coordinator
@zawiedzioney 18.08.2017 14:31
Firma jest niepoważna. Ogłasza się, wysyłam CV i jedyne co dostaję, to świadectwo tego, że nawet księgowych nie mają elementarn...

Szanowny Panie Zawiedziony, nasi księgowi posiadają wszelkie kwalifikacje wymagane przez polskie prawo, nie mają jednak niczego wspólnego z rekrutacją lektorów. Rekrutacją lektorów zajmuje się dział metodyczny. Ponieważ spływa do nas bardzo duża liczba CV, zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane zgłoszenia. Mimo dużej liczby przychodzących do nas zgłoszeń, każde CV jest skrupulatnie czytane i analizowane pod kątem wymogów i potrzeb stawianych przez Klienta.

anonim

(usunięte przez administratora)

Zrezygnowana

Umowa-zlecenie i godziny pracy zazwyczaj 8-9 i 16-17, tak jak zresztą w wielu innych szkołach tego typu. Żadna rewelacja, trzeba łączyć pracę w 2,3 szkołach językowych bo z jednej nie wyżyjesz na pewno w Warszawie. I nawet nie jest to wina tej konkretnej szkoły; klienci-tj. pracownicy firm, preferują właśnie godziny podane wyżej, przez co siłą rzeczy nie poprowadzisz wielu kursów w tygodniu i nie zarobisz dobrze. To jest po prostu praca dla studentów lub osób pochodzących z Warszawy, które nie muszą płacić za stancję.

Zrezygnowana

Pracowałam w tej szkole i potwierdzam wszystkie negatywne opinie: bałagan w księgowości, ginące dokumenty, opóźnienia w płatnościach, miejsca docelowe kursów na drugim końcu Warszawy i bez możliwości wyboru lokalizacji. Niestety smutnym faktem jest, że takie warunki dotyczą większości szkół językowych "z dojazdem" w Warszawie. O zajęcia stacjonarne w blokach ogólnie jest ciężko, bo niestety olbrzymia konkurencja wśród anglistów robi swoje. Dlatego ja sobie odpuściłam życie i męczenie się w Warszawie; jesienią wracam na stare śmieci. Tutaj bez znajomości nie dorobię się niczego, zarobki ogólnie są marne i wystarczają tylko na opłacenie pokoju i skromne przeżycie.

Lektor

Pracuję od roku w L2 Language Consulting i jeszcze się nie zdarzyło, bym dostała wypłatę w terminie, mimo że raporty zawsze odsyłam na czas. Stale trzeba się prosić o przelew wynagrodzenia, co nie powinno się zdarzyć w szanującej się szkole językowej, a już na pewno nie być na porządku dziennym. Odradzam współpracę!

Katarzyna

Niestety opóźnienia w płatności to norma w tej firmie. Będąc po materiały usłyszałam na własne uszy rozmowę ,chyba z pokoju księgowości o tym ,żeby najpierw zapłacić lektorom którzy się "domagają" a reszta może zaczekać. Zrezygnowałam ze współpracy, bo &quot [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] quot; organizacyjny kursów był nie do zaakceptowania.Osoby odpowiedzialne za organizacje kursów są zwyczajnie niekompetentne.Mylą dni, godziny, a nawet firmy.Zwyczajnie szkoda nerwów.

Damien

Pewnie połowa powyższych osób nie odesłała raportów na czas a potem jęczy, że przelewu nie dostali. Ja zawsze na czas oddaję raporty i podpisuję rachunek i wtedy pieniądze są od razu przelewane. Na każdego e-maila zawsze dostaję natychmiastową odpowiedź, także nie wiem gdzie Wy te e-maile wysyłacie, że nie dostajecie odpowiedzi.

Jazzy

Ja pracuję w tej firmie od dłuższego czasu i nie zgadzam się ze złymi opiniami. Lektor do 25ego składa raporty na podstawie, których są rozliczani. Wypłatę dostaję każdego miesiąca, nie zdarzają się opóźnienia. Nie mam problemów z kontakem z firmą, często bywam tam po materiały. Osobiście polecam współpracę ze szkołą L2.

yxy

Stawki żenada, zwłoka w płatnościach, kursy porozstrzelane, 60minutowe, góra 90 minutowe z dojazdem do firmy docelowej za śmieszną stawkę to gra niewarta świeczki. Zakończyłam współpracę z żalem, że znacznie wcześniej sie na to nie zdecydowałam. Potwierdzam również rotację pracowników samego biura.

rty3

ja tam nie widze żeby jakas rotacja była tutaj ...

anonim

(usunięte przez administratora)

WarMaiden

Jak sie nie placi pracownikom, to co sie dziwic, ze jest rotacja?

i.e.

Dziękuję wszystkim wystawiającym opinie! Jestem umówiona na rozmowę kwal., ale dzięki Wam daruję sobie:) Nie uśmiecha mi się upominanie o kasę, a wiem jak to jest, bo już to przerabiałam w szkole The Challenge... tak tak, trzeba uważać na szkoły w Warszawie.

WarMaiden

Omijajcie szerokim łukiem. Czekam na pierwszą wypłatę, dopominam się o pieniądze już 3 raz i nawet nie dostałam żadnej odpowiedzi. Szkoda mi moich kursantów, bo są to świetni ludzie, ale niestety wypowiedzenie umowy z końcem miesiąca ląduje na biurkach Pań, które obiecywały owocną współpracę,a teraz nie potrafią się z podstawowego obowiązku wywiązać. Wiele rzeczy jestem w stanie rozumieć, ale nieterminowa zapłata wynagrodzenia, które się należy jak psu buda, to największe świństwo, jakiego można dostać ze strony 'pracodawcy', choć w tym przypadku to chyba za duże słowo.

anonim

(usunięte przez administratora)

Inia

a jak ma się perfekcyjna znajomość języka do umiejętności jego nauczania i jakości wykonywanej pracy? Wielokrotnie zauważyłam, że 'specjaliści' językowi po filologii uczą języka angielskiego po.. polsku! Bo takie właśnie mają przygotowanie do wykonywanej pracy..

Wernychoryks
@Inia 16.01.2016 08:48
a jak ma się perfekcyjna znajomość języka do umiejętności jego nauczania i jakości wykonywanej pracy? Wielokrotnie zauważyłam...

Wszystko zależy od kursu, poziomu, metod nauczania itd. Nauka nie kończy się na "total immersion". Ale owszem, kwalifikacje lektorów są różne. Bo jak firma oferuje za godzinę tyle, że nie opłaca się wychodzić z domu, a potem jeszcze marudzi że to i tak za wiele, to kogo się spodziewasz jako lektora? Wykładowcy z doświadczeniem, czy raczej osób początkujących i niewybrednych?

iśka

oferują sporo kursów, czyli są skuteczni w pozyskiwaniu klienta spory bałagan z organizacją np. z inf. o odwołaniu księgowość bardzo w porządku wg mnie poza tym ryby psują się od głowy przeważnie dlatego też nie zazdroszczę pracownikom - lektorzy są kwadratowi i podłużni, a nie sam miód nie miałam jakichś niesamowitych poślizgów w płatnościach

Karia

Tamaro widać,żę nie wiesz o czym piszesz. Rotacja na stanowisku osoby obsługującej klienta i lektora lub metodyka!!!Szkoła językowa to złożony organizm,który wymaga ciągłości. Jeśli co chwila zmienia się obsługa ,to każda następna osoba musi wdrożyć się w ustalenia z klientem,procedury. Skutek rotacji co chwila - idziesz się rozliczyć po miesiącu i słyszysz,że zrobiłaś za dużo godzin, bo nowa panienka z obsługi nie wiedział co ustaliła poprzednia panienka z klientem i popracowałaś sobie za darmo,albo metodyk zleca ci zrobienie audytu w firmie "tak jak to było poprzednio" tylko, że nie ma pojęcia jak to było ostatnio bo jest "nowy" i ojej nikt mu nie powiedział.Jak popracujesz w takim burdelu i poniesiesz konsekwencje braku kompetencji obsługi to zrozumiesz problem.

Karla

Negatywne opinie nikogo nie powinny dziwić. Pracownicy zmieniają się jak rękawiczki,bo jak tylko ktoś porządny tam zaczyna pracę to wytrzymuje 3 miesiące i ucieka. Na odpowiedzialne stanowiska zatrudnia się dziewczynki po licencjacie paradujące w ubraniach z dyskoteki i bez elementarnej kultury, o umiejętnościach nie wspomnę.Pani 'szefowa' wymagania ma, tylko płacić zapomina. Nie warto ryzykować współpracy.

lektor

Potwierdzam powyzsza opinie.Marne stawki,wciaz obcinane,tona biurokracji,nieterminowe wyplaty,zero szkolen.Do tego jakies totalne zapisy w umowach o zakazie pracy w tych samych firmach przez 5 lat i kary co najmniej 20 tys!!! Absurd! !Szkolala krzak i tyle. Odradzam!!!!

opiniotwórcza

Szkoła, w której nie doczekasz sie swoich pieniędzy, dopóki sie o nie nie upomnisz co najmniej 4-5 razy. Nie dosc ze przycinaja na stawkach, to jeszcze są wyjątkowo nieterminowi. Organizacja szkoleń też na poziomie bardzo miernym. ODRADZAM

Zostaw opinię o L2-Language Consulting - Warszawa

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie L2-Language Consulting