Opinie o Jobzone Norge AS
Witamy serdecznie wszystkich użytkowników platformy GoWork.pl,
Cieszymy się, że odwiedzacie naszą stronę w poszukiwaniu informacji o firmie JOBZONE NORGE AS.
Dziękujemy za Wasze komentarze i zainteresowanie naszą działalnością. Dążymy do tego, aby być obecni wszędzie tam, gdzie znajdują się kandydaci poszukujący pracy, aby na bieżąco odpowiadać na Wasze pytania.
Jeśli macie jakiekolwiek pytania, chcielibyście podzielić się swoimi opiniami, jesteśmy tutaj po to, aby odpowiedzieć na wszystkie istotne dla Was kwestie dotyczące naszej organizacji.
Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę oraz merytoryczną dyskusję. Niemniej jednak, nie będziemy tolerować żadnych obraźliwych wpisów w kierunku naszych pracowników. Wszelkie takie wpisy będziemy zgłaszać administratorom serwisu GoWork.pl, a osoby odpowiedzialne za takie treści będą musiały liczyć się z konsekwencjami prawnymi, jakie zdecydowanie podejmiemy. Szanujemy wolność słowa, ale nie zgadzamy się na obrażanie kogokolwiek.
Zachęcamy także do kontaktu drogą mailową pod adresem rekrutacja@jobzone.no. Odpowiemy na wszystkie Wasze pytania i postaramy się pomóc w każdej istotnej sprawie związanej z naszą organizacją.
Dziękujemy raz jeszcze za zainteresowanie naszą firmą i liczymy na obustronnie korzystną współpracę.
Z wyrazami szacunku,
Zespół JOBZONE NORGE AS
Partner jest malarzem, a ja widziałam ofertę od agencji na to stanowisko. napisane w niej jest, że będzie on zarabiać od 240 NOK/h. Na jakie kwoty jest maksymalnie szansa i czy warto by jechał?
Stawka godzinowa dla malarzy uzależniona jest od wielu czynników takich jak np.: region Norwegii, rodzaj projektów, doświadczenie kandydata. Nie jesteśmy w stanie określić maksymalnej stawki. Najlepiej jeśli partner odpowie na pojawiające się ogłoszenia o pracę i wyśle swoją aplikację. Zazwyczaj wtedy kandydaci otrzymują szczegóły zatrudnienia (rodzaj umowy, stawka godzinowa, koszty zakwaterowania itp.) co pozwala na podejmowanie jakichkolwiek decyzji o wyjeździe za granicę.
Nie mam pozytywnej opini o tej agencji,glownie w bergen,jak chwyca jakas robote to jest na chwilke ,czesto robia tak zeby utrzymac przy sobie ludzi obiecuja im prace a w rzeczywistosci pracy nie ma i ludzie naiwni czekaja dniami tygodniami jak im sie cos za przeproszeniem wys.a malego.Nie jest moze najgorsza agencja ale raczej nie polecam tej agencji z wlasnego doswiadczenia
To wpisy to fikcja jak potrzebują ściągają po 2 miesiącach kopa i nie załatwiają nawet papierów na dag Penderecki ani permitering bo rząd zmusił bemingi na 100 procent umowy ale nic się nie zmienia bilet na wieczór i kopa z mieszkania bo potrzebują
W odpowiedzi na Pana opinię chcielibyśmy najpierw podkreślić, że zamieszczając tą opinię przeszedł Pan proces weryfikacji i doskonale Pan wie, że opinie nie mogą być fikcyjne. Chcielibyśmy także odnieść się do pozostałej części wpisu. Dagpenger (zasiłek dla bezrobotnych) oraz permittering (postojowe) są to świadczenia wypłacane przez NAV pod warunkiem spełnienia określonych warunków. Pracownik sam powinien się zarejestrować w NAV i złożyć dokumenty o wypłatę świadczeń. Firma Jobzone Norge (ani żaden inny pracodawca) nie może zarejestrować pracownika ani ubiegać się o świadczenia NAV w jego imieniu bo jest to niezgodne z prawem. Pana opinia na temat decyzji rządu nie jest poparta żadnymi przepisami, nikt nie może zmuszać żadnej norweskiej firmy do zatrudniania pracownika na 100% umowy (pełny etat) i rozpowszechnianie takiej informacji jest wprowadzaniem ludzi w błąd. Z wpisu rozumiemy, że przepracował Pan dwa miesiące i skończył się Panu „oppdragsbekreftelse" (potwierdzenie zlecenia) został Panu kupiony bilet powrotny do domu i został Pan poproszony o opuszczenie zakwaterowania które przysługuje tylko pracownikom którzy posiadają aktywne kontrakty z firmą. Pracownicy opuszczają zakwaterowania zorganizowane przez biuro Jobzone ponieważ są one przez nas opłacane z góry a pracownicy którzy nie maja aktywnego kontraktu nie są w stanie pokryć/zwrócić tych kosztów. Wyrażenie "bo potrzebują " nie jest adekwatne do sytuacji. Nie posiadamy tutaj też informacji czy Pana projekt się skończył i nie dostał Pan oferty na następny czy też pracodawca (klient biura Jobzone dla którego Pan pracował) nie przedłużył Panu zlecenia, bo nie był zadowolony z Pana pracy? Mogą to też być inne okoliczności, o których nie wiemy. Jesteśmy też przekonani, że został Pan poinformowany wcześniej o braku możliwości przedłużenia zlecenia przez swojego koordynatora. Data zakończenia zlecenia jest dla Pana dostępna cały czas na Pana profilu na platformie www.jobzone.no wraz ze wszystkim dokumentami dotyczącymi Pana zatrudnienia. Rutyną jest, że jeżeli kończy się zlecenie pracownika na jednym projekcie zazwyczaj biuro stara się znaleźć kolejne miejsce pracy dopasowane do kwalifikacji i możliwości pracownika. Kiedy zdarza się, że nie ma takiego miejsca pracy w danym biurze, wtedy biuro oferuje opcję pracy w innym oddziale naszej firmy na terenie całej Norwegii. Ostateczna decyzja zleży jednak od decyzji pracownika. Rozumiemy, że czuje się Pan pokrzywdzony i jeżeli mamy się odnieść do Pana konkretnej sprawy musimy posiadać więcej informacji, chociażby w którym biurze Pan pracował - firma ma wiele lokalizacji w całej Norwegii. Jeżeli ma Pan życzenie złożenia zażalenia prosimy o maila na adres: rekrutacja@jobzone.no gdzie chętnie odpowiemy na Pana wszystkie zastrzeżenia.
Nikt za mnie nie może załatwić moich spraw . Aze wspołpracy z Jobzone zawsze byłem zadowolony .
Oczywiście zgodze sie z tym ze permitering jak i dagpenger osobiscie trzeba o to zadbac,biuro Jobzone nie ma nic do tego... Chciałem tylko podkreslic ze niejedno krotnie zostałem oszukany przez Jobzone a w szczegulnosci biuro Gjøvik,Lillehamer. Np.za dojazdówki jak i za mieszkanie,wiec nie jest tak do konca jak pięknie mowice przez telefon,jest tez tak ze dajecie bardzo krutkie obdragi i nie jeden raz dowiaduje sie człowiek w ostatniej chwili ze nieprzedłuzacie...tyle w temacie ,były pracownik...
W odpowiedzi na zamieszczoną przez Pana opinię chcielibyśmy przypomnieć że osoby oskarżające kogokolwiek o (usunięte przez administratora) podlegają pod przepisy o zniesławieniu (art. 212 § 2 k.k. ). Osoba oskarżająca powinna także mieć odwagę podania swojego imienia i nazwiska ( tym bardziej że brak jego podania nie gwarantuje Panu anonimowości). Takie oskarżenia są nieakceptowalne szczególnie od kogoś kto boi się wziąć odpowiedzialność za swoje słowa. Ponieważ jednak szanujemy opinie naszych pracowników odniesiemy się do tego co Pan napisał aby inni mogli zrozumieć że zamiast ataku lepszym rozwiązaniem jest dialog z pracodawcą. W przypadku (usunięte przez administratora) w miejscu pracy lub łamania prawa przez pracodawcę każdy pracownik ma prawo skierowania swojej sprawy do Arbeidstilsynet (odpowiednik polskiej Inspekcji Pracy). Informujemy także że każde biuro Jobzone Norge AS jest regularnie monitorowane przez powyższą instytucję i ma ona stały elektroniczny dostęp do naszej dokumentacji. Pana oświadczenie że "niejednokrotnie został Pan (usunięte przez administratora) wskazuje na to że pomimo tego że był Pan oszukiwany nadal Pan kontynuował współpracę co pozwala nam wnioskować że to "oszukiwanie" jednak nie było tak oczywiste i jednoznaczne aby zostało zgłoszone do odpowiednich instytucji. Z naszego doświadczenie wiemy że często przyczyną nieporozumień w sprawach związanych z zatrudnieniem jest bariera językowa, brak zrozumienia obowiązujących przepisów oraz błędne wypełnianie listy płac. Brak zapisów dotyczących np : dojazdu do pracy, opłat za bramki i innych dodatkowych informacji powoduje to że nie są one rozliczane w prawidłowy sposób. Dlatego też, każdy pracownik powinien kontrolować na bieżąco swoje listy płac i czytać je ze zrozumieniem, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości zgłaszać je koordynatorowi w celu naniesienia ewentualnych korekt. Pamiętajmy że w przypadku pracy w agencji pracy lista płac jest najczęściej zatwierdzana przez 3 podmioty: Pracownika, Agencję ( biuro Jobzone) i Pracodawcę. Apelujemy więc do każdego pracownika o podejmowanie dialogu w celu wyjaśnienia wszystkich wątpliwości i nieporozumień. Jeżeli z jakichś przyczyn nie można porozumieć się w tych sprawach z bezpośrednim koordynatorem prosimy o przesłanie maila na adres rekrutacja@jobzone.no . Wszystkie sprawy zostaną rozpatrzone.
Przy okazji tego komentarza chcielibyśmy wyjaśnić jeszcze trzy kwestie : Dojazd do pracy, Mieszanie, Krótkie„oppdragsbekreftelse" (potwierdzenie zlecenia) Wszystkie te kwestie regulowane są umową na piśmie lub przepisami prawa norweskiego a nie "pięknym mówieniem przez telefon" 1. Dojazd do pracy - w zależności od projektu mogą obowiązywać różne metody rozliczania dojazdu do pracy i wszystkie są zgodne z prawem norweskim. Zawsze należy się dokładnie zapoznać z metodą według której będziemy rozliczani. Najczęstszą przyczyną nieporozumień jest wypłata za odległość między miejscem pracy a miejscem zamieszkania (obowiązuje tabela ze stawkami dziennymi wg km) gdzie większość pracowników oczekuje zapłaty za wszystkie przejechane km ( tam i spowrotem) co nie jest zgodne z tym przepisem. Nie jesteś pewien czy dobrze rozumiesz zasady zapytaj o wyjaśnienie swojego koordynatora. 2. Mieszkanie - mieszkania dla Pracowników wynajmowane są najczęściej od osób trzecich i refakturowane pracownikom. Najczęstszą przyczyną nieporozumień jest naliczanie opłat za mieszkanie podczas pobytu pracownika w Polsce i brak zrozumienia ze strony Pracownika że jeżeli Pracownik zostawia w mieszkaniu wszystkie swoje rzeczy to nadal użytkuje to mieszkanie i nie może ono zostać wynajęte innemu pracownikowi. Biura Jobzone nie prowadzą usług hotelarskich gdzie wynajmuje się pokoje na dobę. Dużym problem jest także utrzymanie porządku w wynajmowanych przez pracowników mieszkaniach oraz odpowiedzialność za powstałe zniszczenia. Jest tutaj wiele czynników mogących powodować konflikty. Tylko obustronny dialog pozwoli rozwiązać powstałe problemy. 3. Krótkie „oppdragsbekreftelse" potwierdzenie zlecenia) - tutaj niczego "człowiek nie dowiaduje się w ostatniej chwili" Każdy pracownik dostaje dokument na którym jest napisane od kiedy do kiedy pracuje i jeżeli nie otrzyma on informacji od koordynatora że zlecenie to zostanie przedłużone to oznacza że kończy się z datą podaną na tym dokumencie. Każdy pracownik zna datę zakończenia zlecenia i może się skontaktować z koordynatorem z zapytaniem o jego kontynuację lub dalszy przebieg jego zatrudnienia. Długość „oppdragsbekreftelse" nie zależy tylko i wyłącznie od Biura Jobzone ale także od jego klientów oraz bieżącej sytuacji na rynku pracy. Ponadto koszt wyposażenia pracownika w ubrania i narzędzia do pracy jest bardzo kosztowny i krótkoterminowe potwierdzenia zleceń są niekorzystne zarówno dla Biura jak i dla pracownika. Tutaj także, dialog stanowi kluczowe zagadnienie. Pana który umieścił powyższą opinię, jeżeli tylko jest zainteresowany podjęciem dialogu, prosimy o przesłanie maila z opisem swojej sytuacji abyśmy mogli podjąć stosowne kroki w celu jej rozwiązania.
Czy w firmie Jobzone Norge AS występuje system zmianowy? Jak to wygląda na stanowisku Murarz?
Na stronie w sekcji z ofertami widać, że są możliwe opcje wybrania pracy na niepełny etat. zastanawiam się czy ktoś się na taką nie decydował dla odbicia większej liczby godzin? Można jakoś dobrze się z tym wszystkim zgrać? Jak oceniacie przy tym warunki? jak wtedy wygląda sprawa zatrudnienia, dokumentów i innych spraw podatkowych gdy pracujesz jednocześnie w kilku firmach? Można tak?
Słyszałem dobre opinie o firmie ale szkoda, że nikt nie podzieli się z innymi informacjami o bieżącej pracy.
Obecnie pracuję w oddziale w Finnsnes od sierpnia i mam co wypłatę problemy z brakującymi godzinami oraz z pięćdziesiątkami. Zalegają mi od sierpnia. Jeszcze 2 tygodnie i rezygnuję a zaległości nadal będę się domagał. Pracuję 8 lat i nigdy z żadnym koordynatorem nie było problemów, więc firmę jak najbardziej mogę polecić, oprócz biura w Finnsnes niestety...
I po tej sytuacji już na 100% nie skorzystasz? Ciekawe czy więcej osób mogło mieć podobnie. Ale co do tej osoby koordynującej to nie miałeś czasem możliwości na przydzielenie kogoś alternatywnego? Czy można w trakcie pozwolić sobie na taka elastyczność?
Współpracę z Jobzone oceniam dobrze, pracuję już w tej agencji 7 lat w różnych oddziałach. Wypłata na czas, zero problemów ze zleceniami, w razie pytań biuro stara się pomóc.
A czy ma się przydzielona osobę z biura, która jako powiedzmy koordynator pomaga w rozwiązywaniu problemów itp? I to z nią się kontaktuje w razie pytań? Czy trzeba bezpośrednio z biurem się kontaktować?
Tak każdy ma swojego konsultanta a na dodatek tam gdzie jestem obecnie czyli w Tromso jest pani Daria(polka), która dużo pomaga i to z nią się kontaktuje w pierwszej kolejności.
A to czekaj, nie wszędzie na Polaka natrafię? W których lokalizacjach w razie czego nie ma koordynatorów od nas, wiecie? wole mieć klarowność w dogadaniu się. jest więcej osób do wyboru przy obsłudze?
Każdy pracownik w naszej firmie zawsze ma przydzielonego konsultanta/opiekuna który koordynuje wszystkie sprawy związane z pracą. Nasza firma zatrudnia pracowników zarówno norweskich jak i pracowników z Unii Europejskiej. Nasi konsultanci są głównie norwegami i posługują się językiem norweskim lub angielskim. Tylko w kilku biurach zatrudnione są osoby polskojęzyczne. Można to sprawdzić klikając na naszej stronie (www.jobzone.no) na konkretne biuro , wyświetlają się tam wszystkie zatrudnione osoby.
Opinię jaką zamieszczam opieram na niespełna półrocznym doświadczeniu w kontakcie z Firmą Job Zone oddział w Giovik. Dotychczas przepracowany okres oceniam pozytywnie. A biorę pod uwagę każdy ważny aspekt dla pracownika , zarówno sprawy związane z pomocą przy zakwaterowaniu, brak opóźnień w wypłatach na konto ( regularność zachowana ), zapewnienie sprzętu jak i odzieży " roboczej " . Sprawy wynikłe nagle czy napotkane trudności rozwiązywane są na bieżąco w sposób korzystny dla pracownia m.in dzięki pomocy Pani Justyny Giovik - Jon Zone
Firmę Jobzone oddział giøvik oceniam na 10/10 . brak jakiegokolwiek problemu z komunikacją. Wypłaty zawsze na czas . Możliwość zakwaterowania za pośrednictwem firmy . @pracodawca zawsze żetelny i skrupulatny Pracuje w powyżej wymienionej firmie około 2 lat i naprawdę od tego czasu nie mam nic do zarzucenia względem kierownictwa czy firmy
Współpraca z Job Zone w Trondheim bez zarzutu. Wynagrodzenia zgodne z umową i na czas. Pani Agnieszka miła i zawsze pomocna.
Wspolpraca z firma Jobzone byla zawsze zadowalajaca ????kilka lay wstecz z filia w gjovik(pozdrowienia dla Justyny ) i w zeszłym roku i połowie obecnego z filia w Trondheim????(Agnieszka najlepsza koordynatorka ????) zarówno w gjovik jak i Trondheim pracownice biura zawsze były i są pomocne,zawsze można na nie liczyć,w każdej sprawie.nigdy sie nie zawiodłem i nie wykluczam ze jesCze kiedyś nasze drogi znów sie zejdą ???? ocena 10/10
Miła atmosfera, dbanie o pracownika ze strony pracodawcy. Jest to moja pierwsza praca w Norwegii, wszystkie formalności zostały przygotowane na czas i bezstresowo. Na miejscu dostępny jest polski konsultant. Podjąłem pracę w Jobzone Tromsø
Współpracę @Pracodawca oceniam bardzo pozytywnie (filia w Gjøvik), dobry kontakt z samym zleceniodawcą , jak i pomoc w kontakcie z docelową firmą w której się pracuje. Na wiadomości zwrotne od agenta czekałem najdłużej parę godzin. Odpowiedź na wiadomość wysłaną w niedzielę wieczorem przyszła z samego rana w poniedziałek,co jest w Norwegii rzadkością, bo nie raz zdarzyło mi się u różnych pracodawców czekać nawet i tydzień na odpowiedź... Pieniądze na czas, wszystko przejrzyście, nic tylko czekać na więcej zleceń
Firma Jobzone Norge AS szukała ostatnio kogoś na stanowisko Blacharz Samochodowy. Czy ktoś brał udział w rozmowie kwalifikacyjnej i powie, jakie zarobki proponowali?
Polecam pracę w firmie, dobra atmosfera i dobra komunikacja z firmą.
Witamy serdecznie wszystkich użytkowników platformy GoWork.pl,
Cieszymy się, że odwiedzacie naszą stronę w poszukiwaniu informacji o firmie JOBZONE NORGE AS.
Dziękujemy za Wasze komentarze i zainteresowanie naszą działalnością. Dążymy do tego, aby być obecni wszędzie tam, gdzie znajdują się kandydaci poszukujący pracy, aby na bieżąco odpowiadać na Wasze pytania.
Jeśli macie jakiekolwiek pytania, chcielibyście podzielić się swoimi opiniami, jesteśmy tutaj po to, aby odpowiedzieć na wszystkie istotne dla Was kwestie dotyczące naszej organizacji.
Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę oraz merytoryczną dyskusję. Niemniej jednak, nie będziemy tolerować żadnych obraźliwych wpisów w kierunku naszych pracowników. Wszelkie takie wpisy będziemy zgłaszać administratorom serwisu GoWork.pl, a osoby odpowiedzialne za takie treści będą musiały liczyć się z konsekwencjami prawnymi, jakie zdecydowanie podejmiemy. Szanujemy wolność słowa, ale nie zgadzamy się na obrażanie kogokolwiek.
Zachęcamy także do kontaktu drogą mailową pod adresem rekrutacja@jobzone.no. Odpowiemy na wszystkie Wasze pytania i postaramy się pomóc w każdej istotnej sprawie związanej z naszą organizacją.
Dziękujemy raz jeszcze za zainteresowanie naszą firmą i liczymy na obustronnie korzystną współpracę.
Z wyrazami szacunku,
Zespół JOBZONE NORGE AS
Czy na forum są osoby, które uzyskały zatrudnienie w Jobzone Norge? Czy możecie się wypowiedzieć na temat tego, jak wyglądały rozmowy rekrutacyjne? Na jakie stanowiska aplikowaliście?
Pracowałem u nich 5 lat na północy ti od Bodø do Vardo ocena agencji pozytywna - wypłaty na czas, kontrakty przedłużane min tydzień przed końcem bieżącego . Najlepiej rozmawiać z Norwegami - co wynegocjujesz przed wyjazdem to masz np zwrot za bilet ,stawka ,cena mieszkania . Tak że północ polecam - wiele złego słyszałem o oddziale w Trondheim aaaa i pracowałem jako cieśla
Szukam jakichs konkretnych opinii i informacji ale w ofercie pracy dla spawaczy nic nie znalazlem. Nie ma tez podanych warunkow i kosztow zakwaterowania. Brak info jaki system pracy: rotacyjny czy sztywny ( 8 godz). Trudno podjac jakakolwiek decyzje .Czy ktos ma jakies naprawde rzetelne informacje poza tymi ze jest taka firma posredniczaca i ze szuka ludzi ? Pozdrawiam!!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Jobzone Norge AS?
Zobacz opinie na temat firmy Jobzone Norge AS tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 10.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Jobzone Norge AS?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 10, z czego 9 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!