Pytania do firmy EF EDUCATION FIRST
Jeśli ktoś che się nauczyć języka i to jest jego podstawowym celem NIE polecam kursów EF. Nie jest to profesjonalna nauka a raczej zabawa. Ja byłam na Malcie w grupie wiekowej 18-25 i prowadzone zajęcia bardzo mnie zawiodły. Nie było też poważnego i profesjonalnego podejścia do uczniów. Trafiłam do grupy w której poziom był dla mnie za niski, nudziłam się na zajęciach, probowałam zmienić grupę rozmawiając z nauczycielami i lokalną administracją szkoły, dowiedziałam się że muszę napisać ponownie test językowy, który odbędzie się dopiero w kolejnym tygodniu, a póżniej będę czekała na ewentualną zmianę grupy w odniesieniu do testu. Grupa została mi zmieniona w 3 tygodniu pobytu a przyjechałam na miesiąc. Byłam tym bardziej zdegustowana całą sytuacją gdy kolega z mojej grupy, który też chciał zmienić poziom powiedział w administracji że nie pasuje mu plan zajęć i grupa została zmieniona od ręki. Czy to jest poważne podejście? Czym kieruje się szkoła? Jak może nie pasować plan zajęć osobie która przyjeżdża w konkretnym celu, do szkoły językowej, nie mając tam żadnych innych obowiązków poza plażowaniem czy pływaniem w basenie. Szkoła jednak uznała że chęć spędzania czasu na innych aktywnościach niż nauka języka jest istotniejsza od chęci rozwoju i zmiany poziomu na wyższy o jaki ja się ubiegałam. Kolejną kwestią są nierzetelne egzaminy na wejściu oraz pod koniec trwania kursu. Egzamin kwalifikacyjny jest trudny natomiast poziom na egzaminie końcowym jest zdecydowanie zaniżony, aby szkoła mogła pochwalić się dobrymi efektami nauki. Ja osobiście nie czuję żebym czegokolwiek nauczyła się w tej szkole, jedyną wartością dodaną były dla mnie rozmowy z "zagranicznymi" uczestnikami kursu. Pozwoliłam sobie napisać tą opinię ponieważ mam doświadczenie w tym zakresie. Byłam na 2 kursach językowych w USA organizowanych przez amerykańskie uczelnie. Poziom nauki, podejście do studenta oraz profesjonalizm nauczycieli są nie do porównania. W EF to niestety zabawa a nie profesjonalna nauka języka.
Serdecznie dziękujemy za szczerą opinię - bardzo nam przykro, że wyjazd nie spełnił Pani oczekiwań. Trudno nam się odnieść do szczegółów ze względu na to, że według naszego systemu kurs, który Pani opisuje, odbył się w roku 2016, ale zrobimy co w naszej mocy, aby zaproponować rozwiązanie najlepiej dopasowane do Pani celów i potrzeb. Od 2016 roku wypracowaliśmy wiele nowych rozwiązań, które pozwalają nam dopasować programy językowe do oczekiwań naszych Klientów - mamy dedykowane grupy dla dorosłych, dla aktywnych zawodowo, dla pracujących zdalnie, dla osób w wieku 50+ i nie tylko. Z przyjemnością wspólnie przeanalizujemy, co nie spełniło Pani oczekiwań i zaproponujemy najbardziej odpowiedni kurs, lokalizację oraz termin, tak, aby wyjazd był jak najbardziej spersonalizowany. Przysługuje Pani również zniżka specjalna dla naszych stałych Klientów, serdecznie prosimy o sygnał, jeśli zechciałaby Pani poznać dostępne możliwości, a niezwłocznie się skontaktujemy. Pozdrawiamy i pozostajemy do dyspozycji.
(usunięte przez administratora)
Dziękujemy za opinię i bardzo nam przykro ze względu na zaistniałą sytuację. Serdecznie prosimy o kontakt na adres mailowy: podrozejezykowe.pl@ef.com lub pod numerem telefonu 22 825 01 31, abyśmy mogli zweryfikować szczegóły zdarzenia i podjąć odpowiednie działania w tej sprawie.
Od czego uzależniona jest premia w firmie EF EDUCATION FIRST? Jakie są progi premiowe? Dodali 10 stycznia na GoWork.pl ogłoszenie na stanowisko Asystent/-ka.
W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie EF EDUCATION FIRST? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?
Dlaczego cenie sobie wspołpracę z EF? Międzynarodowa obecność: EF ma placówki na całym świecie, co może być korzystne dla osób, które chcą uczyć się języka obcego w kraju, w którym jest on mówiony. Programy językowe: EF oferuje szeroki wybór programów językowych, które są dostosowane do różnych poziomów zaawansowania. Są to kursy dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Doświadczeni nauczyciele: EF zatrudnia wykwalifikowanych nauczycieli języka obcego, którzy mają doświadczenie w nauczaniu osób o różnym poziomie zaawansowania. Wsparcie kulturowe: EF często organizuje dodatkowe zajęcia i wydarzenia kulturowe, aby pomóc studentom zintegrować się w nowym otoczeniu i lepiej zrozumieć kulturę kraju, w którym się uczą. Dostępność materiałów edukacyjnych: EF często udostępnia różnorodne materiały edukacyjne, takie jak podręczniki, ćwiczenia, a także platformy online, które pomagają w nauce języka. Skłaniam każdego do rozwoju z tą organizacją!
(usunięte przez administratora)
Zdecydowanie nie polecam. Firma całkowicie niepoważna. Mam nieodparte wrażenie, że większość postów na tej stronie z zachwytami pochodzi od pracowników tej firmy. Nie odbierają dzieci z lotniska mimo wykupionego transferu, u rodzin goszczących panuje bałagan, tak samo jak w akademikach, gubią testy na podstawie których dzieci są przydzielane do grup, przydział do grup językowych jest bez ładu i składu. Wyżywienie niby jest w cenie, ale jak się idzie na niektóre aktywności czy wycieczki to magicznie nie ma posiłków i nikogo to nie interesuje. Wycieczki przez nich organizowane to chodzenie wokół atrakcji, bez zwiedzania ich w środku. W moim przypadku również obsługa skończyła się wraz z zakupem, potem problemy z dodzwonieniem się i odpowiadaniem na maile.
w 100% zgadzam się z tą informacją. Córka wróciła z Londynu i potwierdzam, że do momentu zapłaty za kurs było "cukierkowo". Po wpłacie kontakt się urwał!. Niestety nigdy więcej z EF
Jest nam bardzo przykro, że Pani doświadczenie nie spełniło oczekiwań co do wyjazdu i jednocześnie przepraszamy za wszelkie niedogodności. Zależy nam zapewnianiu najwyższej jakości usług, a także niezapomnianych przeżyć naszym kursantom, dlatego uważnie przyjrzymy się wszystkim sprawom, które podjęła Pani w opinii. Wszystkie opinie na portalu Gowork.pl pisane są przez naszych kursantów – w razie wątpliwości z przyjemnością będziemy pośredniczyć w nawiązaniu kontaktu z autorem/autorką konkretnej recenzji. Transfery lotniskowe rezerwowane są zgodnie z godziną lotu kursanta (szczegóły lotów należy uzupełnić najpóźniej dwa tygodnie przed wylotem na platformie Campus Connect). Odpowiednio oznaczony kierowca czeka na hali przylotów. W przypadku jakichkolwiek problemów ze zlokalizowaniem kierowcy należy skontaktować się pod awaryjnym numerem telefonu, który przekazujemy mailowo przed wyjazdem. W celu wyjaśnienia indywidualnej sytuacji związanej z opóźnieniem lub brakiem transferu serdecznie prosimy o bezpośredni kontakt z biurem EF. Poziom języka mierzymy przed kursem testem kwalifikacyjnym EF Standard English Test (EF SET), który powstał we współpracy ze specjalistami, lingwistami i nauczycielami. Jest to bezpłatny, standaryzowany test języka angielskiego używany w szkołach EF na całym świecie. Do testu należy przystąpić online. W przypadku jakichkolwiek problemów z przeprowadzeniem lub zapisem wyników testu kursanci mogą przystąpić do niego również pierwszego dnia w szkole. Wyżywienie zależy od wybranego rodzaju zakwaterowania, a podczas nieobowiązkowych wycieczek np. weekendowych nie zawsze jest zapewnione – warto przed wyjazdem sprawdzić, czy podczas danej wycieczki wyżywienie jest zapewnione (jeśli nie będzie, zawsze jest przewidziany czas na wizytę w sklepie, kawiarni lub restauracji podczas wyjazdu). Informacje organizacyjne przed wyjazdem wysyłane są mailowo w momencie potwierdzenia rezerwacji, dzień po rezerwacji, 3 dni po rezerwacji, 60 dni przed wyjazdem, 5 dni przed wyjazdem, a także zgodnie z planem płatności. Wysyłamy również informację poprzez aplikację (usunięte przez administratora) a w wysokim sezonie kursanci dostają dodatkowo papierowe materiały pocztą. Raz jeszcze przepraszamy za niedogodności. W przypadku jakichkolwiek uwag lub sugestii prosimy o kontakt z biurem pod adresem mailowym podrozejezykowe.pl@ef.com lub numerem telefonu 22 825 01 31. Chętnie przyjrzymy się indywidualnie sytuacji i podejmiemy wszelkie niezbędne kroki, aby poprawić jakość naszych usług.
Serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności i zapraszamy do kontaktu, aby wyjaśnić okoliczności sprawy. Od momentu rezerwacji wysyłamy serię informacji mailowo, a także przez aplikację (usunięte przez administratora) aplikację Campus Connect. Materiały wysyłamy również w wersji papierowej, a w sezonie letnim organizujemy spotkania przedwyjazdowe online 3 razy w tygodniu. Z uwagą przyjrzymy się sytuacji, aby ustalić źródło problemu. W przypadku jakichkolwiek uwag lub sugestii prosimy o kontakt z biurem EF pod adresem mailowym podrozejezykowe.pl@ef.com lub numerem telefonu 22 825 01 31.
Jak wygląda każdy z etapów rekrutacji w EF Polska Sp. z o.o.?