Jesteśmy świadomi wagi jakości wytwarzanych wyrobów. Nie dążymy do kompromisu kosztem obniżenia jakości.
Pracownicy marketingu analizują rynek, występujące na nim trendy i pojawiające się nowości tak, aby aktualna oferta firmy była zgodna z oczekiwaniami klientów.
Sukces naszej organizacji zależy od naszych pracowników i ich pracy.
Najwyższe kierownictwo firmy deklaruje zapewnienie niezbędnych zasobów do wdrożenia, utrzymywania i ciągłego udoskonalania Zintegrowanego Systemu Zarządzania zgodnego z normami:
Nasz cel strategiczny został określony w następujący sposób:
Kreujemy piękno – tworzymy dla lepszego życia ludzi.
Cel strategiczny realizujemy poprzez:
- Otwartość na potrzeby rynku
- Dążenie do osiągnięcia pozycji kreatora i lidera rynku w kraju i zagranicą
- Wytwarzanie produktów bezpiecznych dla konsumenta
- Wspieranie kreatywności i decyzyjności pracowników
- Pracę w przyjaznej organizacji
- Spełnianie wymagań prawnych i innych wymagań, w tym dotyczących naszych aspektów środowiskowych
- Harmonię ze środowiskiem naturalnym oraz zapobieganie zanieczyszczeniom
- Optymalizacja zużycia surowców i mediów